Jak wyżej napisano-zaślepka otworu do śruby mocującej jarzmo wtryskiwacza.
Problem zrodził się z powodu podczas naprawy zawieszenia w aucie - przy odkręcaniu z powodu korozji pourywały się śruby mocujące wahacze. W związku pojawia się pytanie w jaki sposób należy praktycznie podejść do klasy śrub określających jej wytrzymałość. Generalnie wyczytałem, że im wyższa klasa wytrzymałości śruby, tym większe naprężenia i udary może...
Zastosuj takie śruby kołnierzowe, bez żadnych podkładek. https://obrazki.elektroda.pl/1882327600_...
Pompy dokręć na 60-65 Nm Z wtryskami musisz się trochę pobawić aby wszystko było szczelne. Wciśnij wtryski w gniazda, jarzmem mocującym ustaw dokładnie by równo wchodziło w zagłębienie pokrywy zaworu dekompresyjnego. Dokręć śrubę jarzma na 3-5 Nm, włóż króciec wtryskiwacza w gniazdo głowicy i wkręć tulejkę mocującą również na 3-5 Nm. Ustawi się wtedy...
Witam Pytanie tak jak w poście. Czego używacie i co się sprawdza ŁT, grafitowy, czy wapniowy pytam bo kiedyś używałem ŁT ale nie sprawdzał się przy podwyższonych temperaturach np. nie zabezpieczał przed zapiekaniem śrub mocujących jarzma zacisków hamulcowych a ze wszystkich ma najwyższy zakres temperatur pracy do 130oC teraz używam grafitowego ale wydaje...
Głowica: 1. 10 Nm 2. 50 Nm 3. 100 Nm 4. 200 Nm 5. 90* 6. 90* Łożyska główne: 1. 100 Nm 2. 200 Nm 3. 320 NM 4. 90* Łożyska korbowodowe: 1. 50 Nm 2. 110 Nm 3. 90* Koło zamachowe: 210 Nm i 90* Centralna śruba koła pasowego wału: 200 Nm Osłona głowicy silnika: 20 Nm Dysza wtryskowa/jarzmo mocujące do głowicy: 50 Nm Nakrętka złączkowa wtrysku paliwa: 40...
to nie to forum Kolego, ale jak sie ktos nie wk.....i i nie skasuje tego postu to napisze niestety nie da rady bez demontazu musisz rozszczelnić układ odłączyć przewody i wykręcić 3 śruby mocujące sprężarkę do jarzma po wymontowaniu potrzebny jest TX20 lub TX25 a nastepnie szczypce do dwóch pierścieni Seegeera na pewno siadła Ci cewka? jezeli tak to...
Jako, że nie podałeś konkretnego modelu, podaję Ci dane silnika 1,5D dCi 2005-10 Kod silnika : K9K 732 Głowica silnika: Wymiana śrub:Tak Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:270°±10° Pozostałe momenty dokręcenia silnika: Łożysko główneWymiana śrub/nakrętek:Tak Łożysko główne1. etap:25 Nm Łożysko główne2. etap:47°±6° Łożysko korbowoduWymiana...
Dziś krótko na temat. Chcesz wymienić tarczę hamulca i dochodzisz do momentu odkręcenia śrub mocujących jarzmo. Jeśli zbagatelizujesz ten fragment to zafundujesz sobie ciąg niepotrzebnych strat materialnych i pracochłonnych zajęć . Zdjęcia omawiają proces na przykładzie citroen berlingo . https://obrazki.elektroda.pl/8474855900_...
Reasumując:LUZY ZAWORÓW- zawory ssące 0.20mm, zawory wydechowe z veb 1,60mm, pompowtrysk 220°.Momenty dokręcania- śruba zaworu ssącego 60°, śruba mocująca płytkę regulacyjną zaworów wydechowych(z veb) 30+15°. Brakuje mi tylko dokładnych danych do dokręcenia wałka klawiatury i jarzma mocującego pompowtrysk do dxi11. Ewentualnie siłę wstępnego dokręcania...
Robota wykonana. Wszystko to co chciałem zrobiłem, chodź nie obyło się bez drobnych przeszkód. Korzystając z okazji oprócz piasty opiszę resztę praca. WYMIANA TARCZ HAMULCOWYCH i KLOCKÓW firmy ATE (krok po kroku) Dla własnej wygody i bezpieczeństwa auto ustawiłem na stojakach opartych na wahaczach. Zdemontowałem koła z obu stron i zacząłem pracę. 1....
Mam Scenic'a z najmocniejszymi hamulcami (średnica tarczy 300mm). Samochód domagał się wymiany łożysk. Niestety, podczas wyciągania zwrotnicy zerwała się śruba mocująca zwrotnicę do McPershona i zwrotnice trzeba było rozciąć. Teraz muszę kupić zamiennik (używany). Pytanie, czy rozstaw śrub pod jarzmo hamulca jest taki sam, czy po prostu wydłubać zwrotnicę...
Autem mało jeździłem, teraz ma już 25 lat i dużo drobiazgów do naprawy. Cieknie olejem na uszczelnieniu wału korbowego przy kole pasowym . Nie potrafię zębatki co napędza pasek rozrządu ściągnąć . W otwór po centralnej śrubie włożyłem bolec co trochę wystaje , opiera się na środku jarzma , które wkręcam śrubami co koło pasowe mocują . Zębatka powinna...
Cześć, szukam momentów dokręcania śrub w silniku 1.8 TDCI 115 KM. Konkretnie: śruby jarzm wtryskiwaczy, śruba centralna (piasty) pompy cr, śruby mocujące koło łańcuchowe do piasty pompy śruby mocujące koło pasowe paska rozrządu do koła łańcuchowego.
Widzę że pogarszasz swoją sytuację, niestety za poradami "kordzio". Nie należało regulować ustawienia "pionu" czaszy (tj. kąt deklinacji) i przestawiać anteny innym źródłem napięcia (przesunięcie wszystkich zapamiętanych satelitów). A ja czekałem na odpowiedzi na moje wcześniejsze pytania. Więc jak prawidłowo najprościej powinna wygladać operacja przeniesienia...
Głowica silnika Wymiana śrub: Tak Dokręcanie: M10=20 Nm Dokręcanie: M8=10 Nm Dokręcanie: M10=40 Nm Dokręcanie: M8=20 Nm Dokręcanie: M10=160° Dokręcanie: M8=180° Pozostałe momenty dokręcenia silnika Łożysko główne Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko główne 1. etap: 45 Nm Łożysko główne 2. etap: 80 Nm Łożysko korbowodu Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko...
Witam, mam problem z zaciskiem hamulca przedniego w Clio II 1.2; otóż prowadnice na których jest osadzone jarzmo (w tym zacisku tłoczek jest tylko z jednej strony) poruszają się ładnie i jarzmo się prawidłowo rozsuwa, ale tylko do momentu gdy nie dokręcę do końca śrub mocujących je do zacisku. Taki zacisk: http://obrazki.elektroda.net/93_12784943...
Tak - zacisk lewy jest na koło prawe i odwrotnie :D . Na poważnie - czy w Kielcach nie ma szrotów, tylko chcesz koniecznie kłopotów kupując z alledrogo? Nie piszesz który rocznik - przedlift, polift??? jaki silnik - to wszystko jest ważne - nikt nie jest przysłowiową wróżką. Mogą mieć różne jarzma (albo np. inny rozstaw śrub mocujących zacisk)- a jeśli...
Dobrałem się do wnętrza od tyłu i co zobaczyłem ! Pierwszy raz widzę takie wynalazki- mocowanie amortyzatorów przy pomocy plastikowych elementów - ucho plastikowe, jakiś trzpień rozprężny (zamiast solidnego połączenia śrubą ) , zauważyłem że w w jarzmie obudowy bębna otwór już nie jest okrągły tylko zamienia się powoli w owal . Czy to może być przyczyną...
Fil2006 ok ja cie rozumiem ale nie rób ze mnie lamera ,silniki robię nie pierwszy raz i wiem o co biega ,np.w ajm jedno jarzmo dociska pompę ale np w bkd są dwie śruby i tam czy masz narzędzie czy nie jesteś w stanie dobrze go ustawić i nie powiesz mi że nie.W ajm napewno na oko nie ustawisz bo się nie da ,no może się i da będzie działało ale jak długo?...
Oczywiście kąt powinien być zdecydowanie większy o czym wspominałem ale na zdjęciach nie widać lepszego miejsca niż to co jest u podstawy - co do płaskownika to nie masz racji - linka jest wiotka we wszystkich kierunkach - płaskownik mocno umocowany nie ma tendencji do skręcania - to dzięki niemu usztywniłem swoją instalację - Tomaglog w dolnej części...
No właśnie. I tu jest ale. Nie znam się bardzo, ale wnioskuje, że po odchudzeniu i mocnym dociążeniu przodu zadek będzie zdecydowanie lżejszy. Z tego co słyszałem od kolegów startujących cc w kjs'ach to broń Boże w takim przypadku tarcze na tył. Nie pisałeś wcześniej że auto będzie służyć do KJS-ów , jeżeli znasz kogoś kto ma jakieś doświadczenie w...
Przed przystąpieniem należy kupić odpowiednie łożysko (trzeba pamiętać że dla o 2 łożysko samo w sobie nie jest wymienialne i jest wspólne razem z piastą, koszt takiego łożyska 270zł szt) oraz najlepiej tarcze hamulcową jeśli widać że ma ślady użytkowania a zapewne ma ponieważ rzadko jest wymieniana, dla mojej O2 tarcza pełna wymiar 255 /koszt 90zl...
Z tego pięknego filmu wynika tyle do tematu co stwierdzenie że wszystko samo się zrobi. Amor wymieniany z lewej strony nie równa się z wymianą z prawej... poza tym na tym filmie wiele rzeczy pominięto z którymi miałem problem ale już sobie sam poradziłem. Także poradniki z google odpuszczam bo szukałem. Teraz pytam osoby które miały styczność z budową...
Dzień dobry witam wszystkich Forumowiczów i zwracam się z prośbą o pomoc w rozpoznaniu starego silnika trójfazowego produkcji czechosłowackiej, nieposiadającego – niestety – tabliczki znamionowej. Ponieważ buduję hydrauliczną łuparkę do drewna i szukam silnika o mocy 7,5 kW – szczególnie zależy mi na oszacowaniu mocy przedmiotowego silnika. Mam parę...
Witam, Testuję właśnie internet domowy z CP. Na testy dostałem zestaw ODU-IDU, który bez problemu łapie LTE na "dwie kreski"( -81dBm) co daje stabilne połączenie w okolicach 18 - 20 mb/s w ciągu dnia i 8 - 10mb/s w ciągu godzin największego natężenia. Router spokojnie radzi sobie z obsługą 4 komputerów, telefonów i tabletów. Najistotniejszy jest jednak...
Czytałem ten wątek jesienią i podchwyciłem ten pomysł, bo wprawdzie za ok. 600zł (a nawet 450) można już kupić silnik gotowy, ale gdzie satysfakcja i oszczędność w kieszeni. Niestety nie przewidywałem, że będę się chwalił tutaj efektem pracy, więc nie fotografowałem elementów w trakcie ich powstawania, a szkoda. Będę więc w miarę dokładnie opisywał....
Dla wiekszości ludzi gramofon to taki talerz, z ramieniem do którego zamocowana jest igła. Z takiego opisu można wywnioskować, że budowa adaptera jest prosta. Okazuje się, że jest wręcz przeciwnie... Im lepszy gramofon, tym bardziej skomplikowany i trudniejszy w kalibracji. A takie urządzenie potrafi być bardziej złożone niż np. odtwarzacz cd. Kontrola...
GDN16/10 i GDN16/15, które praktycznie różniły się tylko górnym resorem (gumowy/piankowy). Nigdy nie spotkałem się z głośnikiem GDN16/10 na zawieszeniu górnym innym niż gumowe.Ja też nie. I nic takiego nie pisałem. Negatywne nastawienie uniemożliwia czytanie ze zrozumieniem? Ja też tak zrozumiałem jak dj-MatyAS. Bo nie spotkałem się z GDN16/10 który...
śruby mocujące jarzmo hamulec jarzmo hamulca
volvo silnika drzwi zmywarka whirpool przesterowany pioneer
hytera programowanie hytera programowanie
Podłączenie CAN-BUS w radiu NCS RS-304 Migająca lampka sufitowa airbag w Volkswagen Passat B5FL