jak długo grzeją świece żarowe ? 1 minutę czy 10 minut ? oczywiście po rozruchu https://obrazki.elektroda.pl/9133406600_... no i podgrzewanie
Jak będzie oblepione błotem to tez się spali. Zresztą zwarcia międzyzwojowe często się trafiały - wibracje, temperatura.
Reasumując autor chce uzyskać 2kW mocy elektrycznej, jakiej mocy silnika należy użyć żeby to działało , zakładając że musimy użyć multiplikatora do zwiększenia obrotów. Należy użyć praekładni. Moc silnika spalinowego wynika ze sprawności układu. Czyli alternatora i przekładni. 4kW na wale silnika spalinowego powinno wystarczyć. Problemem będzie raczej...
Uszkodzone radio nie podnosiło by napięcia to na 99% alternator , raczej laweta.
po reanimacji alternatora może nie będzie problemu z kontrolką
Dzięki za info, teraz już wiem. Wreszcie podniósł się poziom i można się czegoś dowiedzieć. Jak wiesz cos innego to podziel się wiedzą a nie kpij z kolegi. To jeśli będzie ladowanie powyżej pradu tego bezpiecznika to go przepali? Alternator w zasadzie nie wytworzy takiego prądu (jak bezpiecznik jest dobrze dobrany) bo ma ograniczenie maksymalnego prądu...
dlatego nie chce rozbijać tego na trzy lub dwie sekcje grzania tylko spiąć trzy w jedną. Zdajesz sobie sprawę, że takie rozwiązanie najprawdopodobniej spali alternator ?[/quote]
Nie polecam takiego rozłącznika który ktoś mógłby zapomnieć dokręcić, zwłaszcza ze starymi alternatorami Bosch. Spali połowę elektroniki a dopiero na koniec regulator napięcia i przestanie ładować.
innym warsztacie stwierdzili zwarcie w samym alternatorze Wcale sie nie dziwie, że diody wzbudzenia upaliło. Ale to nie koniec, następny alternator tez spali.
Bez akumulatora długo nie pojeździsz. Nie obciążony pojemnością akumulatora alternator spali szpilkami napięcia np. zapłon jeśli jest elektroniczny albo diody w alternatorze albo inną elektronikę podłączoną do układu. Jeśli masz problemy z ładowaniem a nie umiesz sam tego naprawić to jedź do fachowca. Problem z rozładowanym akumulatorem może być z powodu...
Biorąc pod uwagę grubości przewodów to ten czerwony idzie od alternatora i jest w dobrym miejscu. Chociaż nie, czarny jest od alternatora i jest nie pod tą śrubą co ma być. Jak zostanie tam gdzie jest to po odpaleniu ciągnika i wzbudzeniu się alternatora rozrusznik będzie cały czas pracował zasilany z alternatora ktory sobie z takim obciążeniem nie...
Pomysł z alternatorem jest bardzo dobry. 4 KM to tylko 3 kW, minus sprawność alternatora. Potrzeba alternatora rzędu 250 A (at) 12 V, 212 A (at) 14 V. Potrzeba by ci było tylko sporo drutu grzejnego który by to zniósł. Dosyć tanie, proste w budowie i proste w pomiarach (pomiar prądu cęgówką i napięcia prawie czymkolwiek) Używany alternator 200 A to...
Tu: http://obrazki.elektroda.pl/6249179800_1... http://obrazki.elektroda.pl/7112923500_1... jest przykładowy wykres sprawności alternatora. Jak widać, maksimum sprawności i maksimum mocy to nie jest ten sam punkt: regulacja napięcia odbywa się poprzez obniżanie sprawności. Warto się przyjrzeć, bo nie trzeba zgadywać ...
Mogę podpiąć amperomierz szeregowo, ale czy wytrzyma moment rozruchu? Bo później to już luz, ale boję się o rozruch czy go nie spali
Raz w starym zwarły się diody, alternator się spalił - częstę w alternatorach Denso. Dwa kupiłeś jakąś chińszczyznę lub źle zregenerowany alternator, trzeba wymienić na orgniał.
alternator zeby spalił uzwojenia musi albo go zablokować na łożyskach albo pracować dłuższy czas z odłączonym akumulatorem w twoim przypadku jaki opisałeś jedyne co mogło się stać to skończenie lub zawieszenie się szczotek dioda jak by poszła to kontrolka by zaczeła jażyć a nie świecić na stałe z pozdrowieniem tomek Przed napisaniem następnego posta...
Jak będziesz miał miał uszkodzoną minusową i dodatnią ,to spali uzwojenie.Z tą kontrolką jest tak że dostaje plusa z alternatora(uszkodzona),natomiast masę dostaje z odbiorników podpiętych razem z kontrolką zasilanych z zacisku 15 stacyjki. Dodano po 14 Wszystko działa w odwrotnym kierunku.
Jak dawca nie gazuje to i nie spali alternatora, bo żaden altek nie ma wystarczającej wydajności na jałowym biegu żeby uwalić diody, a przecież nic innego nie spalisz. Pozatym masa na obudowę silnika a nie na karoserię.
regulator od malucha z tego co wyczytałem ma 20A, ten rzekomo ma 40A, czy to istotne?, czy alternator może chodzić(działać) bez podłączonych akumulatorów? Czy od razu spali regulator?
Dziś robiłem santa fe, 2,0 CRDi. Przerwa na cewce sprzęgła oraz brak koszyczków w łożysku. Po wymianie łożyska oraz naprawie cewki (padło zabezpieczenie termiczne) montaż, odpalenie auta i ...dym ze sprzęgła. Jak się okazało sprężarka pracowała całkowicie na sucho, no i się zatarła. Widziałem już różne zatarcia sprężarek czy łożysk sprężarek, ale nigdy...
W focusie jest tak-czerwony idzie na ten pin który jest najbliżej bloku silnika, reszte podepnij na pałę, nic się nie spali, jak nie będzie ładowania to przepniesz. Ale wazny jest ten czerwony, na nim ma być prąd jak włączysz kluczyk.
Absolutnie musi być masa na obudowie alternatora! Jeśli jest mocowany na elastycznych tulejkach gumowych, jak np. w kadecie, to musi mieć dość gruby kabel masujący.
Alternator np. 24V 20A może naładować Ci akumulatory w ok. 10h. Natomiast prądnica 12V 6A będzie Ci ładować ok. 30h. Teraz skoro przy altku agregat spali 0.8l/h to zużyje na ładowanie 8l paliwa. Natomiast jeśli przy prądnicy spali 0.6l/h to zużyje 18l paliwa i na naładowanie aku będziesz czekał sporo ponad dobę. To tylko przykład ale obrazuje dobrze,że...
Być może kontrolka jest sterowana przekażnikiem/ często w japońskich/,jeżeli alternator był spalony to i pali się przekażnik, dlatego kontrolka świeci. Pozdr.
No i panowie najważniejsze. Trzeba zmienić polaryzację akumulatorów jeśli wcześniej była zamontowana prądnica. ". Nie sądzisz że spali alternator , C-360 ma oryginalnie na masie minus.P
Musiałeś zrobić niezłą zwarę , jak bezpiecznik poleciał 80A .Możliwe , że uszkodziły się diody mocy.Lepiej jak by to sprawdził elektryk samochodowy to byś wiedział co jest do wymiany. :|
Jaki model regulatora napięcia? Generalnie regulator VAPE nie będzie tani. Zdaje się że tam alternator jest „dwufazowy”, więc na upartego można by spróbować z użyciem trójfazowego regulatora. Z VAPE istnieje ryzyko, że nieoryginalny regulator się spali — alternator daje większy prąd i wyższą częstotliwość od typowych alternatorów stosowanych w motocyklach....
Alternator to około 1KM(800W) będzie:D średnie zużycie dużych oszczędnych diesli (stosowanych np w tirach lub ciągnikach rolniczych) to 200g/kWh więc licząc te 800W w godzinę sam alternator spali 160g paliwa:] to jest około 106g na te 40minut:P więc już więcej niż poszło na jazdę:] bo najlepszym wychodziło z 30g na okrążenie:] sprawność pewno mniejsza...
przypadkiem zrobiłem zwarcie śrubokrętem na alternatorze i spaliło mi kontrolkę Jakiego zwarcia byś tam nie zrobił, nie mogłeś spalić kontrolki, to jest po prostu niemożliwe. Albo nie masz gdzieś styku (plus, masa alternatora), albo spaliłeś diody w mostku, choć w to wątpię
Ja bym radził na początek sprawdzić stan silnika. Na impulsatorze widać sporo opiłków żelaza, co świadczy o zużyciu któregoś z części silnika, a nie zostały one wyłapane przez korek z magnesem i filtr oleju. Na pokrywie alternatora od temperatury spaliła się farba. Koło magnesowe aż załapało brązowego koloru, ale to już ciężko będzie dyskutować czy...
Regulator Ra2 24V od Bizona powinien załatwić sprawę. Swoją drogą alternator super bo nie ma szczotek.
Tak jak właśnie kolega napisał. Alternator odłączony od akumulatora potrafi wygenerować duże natężenie, które po prostu spali diody w nim. Efekt taki, że mogą paść tylko diody jak również uzwojenie. W każdej instrukcji jest napisane, że nie można odłączać akumulatora od alternatora kiedy pracuje. Chciałbym mieć taki alternator co wytwarza duże natężenie...
Mam nadzieję, że nowy regulator elektroniczny nie spali alternatora. Jeśli padła jakaś dioda w alternatorze to jakie mogą być skutki oprócz żarzącej się kontroli? Czytałem na innych forach, że w maluchu miał podobne objawy tzn. prawidłowe napięcie (14.5V), żarzącą się kontrolkę i jeździł tak kilka lat.
Na moje oko alternator klęka. Jeśli pasek nie pomorze to trzeba rozebrać alternator, jeśli go nie sprawdzisz a się spali koszty wzrosną. Pozdrawiam
Nie ten wzmacniacz jest na tranzystorach. Ale podczas pracy alternatora nie spali sie ten wzmacniacz? Bo alternator daje 15V. Dodano po 1 A nie... Wzmacniaczowi nic nie bedzie bo patrzałem na zasilanie i pisze 12v-17V. Zresztą link dałem n a górze. Dodano po 47 Ale coś nie rozumiem: Do wzmacniacza trzeba dać 3 kable zasilania, a bede miał 2(masa i +),...
A jak alternator ma coś nie tak z regulatorem to spali tą żarówkę i później siebie , robiąć 80v.
Byłem u gościa od alternatorów taki atarszy dziadek i mi powiedział że wzbudzenie muszę wiedzieć czy jest komputerowe czy po kabelku bo jak komputerowe to nie można sprawdzać jakoś tam bo się spali coś Sprawdzę żaróweczka jak wrócę do domu
Używałem tego wehikułu 27 lat, czasy były różne a akumulatory wkładało się takie, jakie akurat były w GS-ie (kto pamięta, co to było?), więc troszkę mam praktyki. Zakładając, że ten Fiacik jest już z alternatorem a nie jeszcze z prądnicą, to: Żółwik - nie zwracaj uwagi na żarty. Śmiało możesz wstawić ten akumulator, który masz tylko go przedtem naładuj...
no to albo masz przerwę w odwodzie alternator -> kontrolka albo żarówka się w niej spaliła i tym sposobem alternator nie ma wzbudzenia.
bo oni go nie podlaczali i nie wiedza ze to dziala ja mam 9 miesiecy i swieci bezproblemowo zalezy tez od samochodu jak masz niewiadomo jaki alternator ktoy ma skoki to ci spali od razu prawdopodobnie najlepsze alternatory maja japonczyki sa najbardziej stabilne bez zadnych skokow
1. Uruchomienie silnika bez akumulatora w pojeździe z alternatorem = spalony regulator napięcia. 2. W/g mnie najlepsza opcja to kupić nowy akumulator i "przepalać" taki pojazd raz na 2-4tyg na 15-20min (dobre i dla silnika i dla akumulatora). Możesz też szarpnąć się ze 100zł na automatyczną ładowarkę z podtrzymaniem i ją na stałe podpiąć do akumulatora...
Warto sprawdzić alternator, albo ładowanie może być większe niż potrzeba (ok. 14,5V), albo całkiem jest walnięte, czasami spali się mostek i alternator zaczyna ładować prądem przemiennym.
A żeby żarówka się zaświeciła to należy podpiąć do kabelka brązowego L i on jest minusem ? Twoja żarówka czy ta opisywana przez kolegów? Ta w opisie kolegów to kontrolka ładowania (to co normalnie jest gdzieś przy wskaźnikach w samochodzie). Kontrolka ładowania ma poza zadaniem informacyjnym ma zadanie zasilania wzbudzenie alternatora na początku -...
Jeśli alternator Denso to spalona dioda w mostku prostowniczym. Im szybciej zrobisz tym mniejsza szansa, że spalisz stojan(uzwojenie) alternatora.
ten drugi (cieńki) to wzbudzenie najczesciej jak sie rozbira alternator to zmienia sie szczotki i lozyska koszt w zaleznosci od typu altrnatora 30-100pln sprawdz odrazu diody bo zaduze ladowanie czasami je spali a po co 2 razy rozbierac?
Alternator jest faktycznie maszyną obcowzbudną, ale wystartuje bez wzbudzenia na samym magnetyzmie szczątkowym. Spróbuj, a się przekonasz. Jeśli natomiast chodzi o kontrolkę ładowania to nie zawsze jest ona większa, a poza tym nawet jeśli kontrolka się spali to alternator będzie ładował.
Alternator, który podłączy się do baterii o rezystancji wewnętrznej rzędu kilku miliomów, przy krótkotrwałej różnicy potencjałów na poziomie pojedynczych woltów, pracuje mocno przeciążony i może ulec awarii . Bo stabilizator w alternatorze ogranicza jedynie napięcie do ok 14,5V, żeby nie wygotować elektrolitu w akumulatorze kwasowym. Jest w stanie...
Chyba nie zrozumiałeś - jeśli masz tam coś uszkodzone, to jaki by ci nie przysłali, to się spali. Trzeba dokładnie przemierzyć alternator i instalację elektryczną motocykla.
rozwiązanie dość skomplikowane i przede wszystkim bardzo ciężkie (jakieś300-400kg) wymagające dodatkowych zabezpieczeń mechanicznych. silnik diesla musiałby pracować na obrotach max mocy bliskich max dopuszczalnych (niewielki nadmiar mocy silnika nad alternatorem -ok 7KW silnik /5,5KW prądnica) wiele miejsc gdzie wystąpią straty(spadki napięć,tarcie...
Coś za coś. Kupujesz oryginał Hondy i praktycznie nie masz żadnych problemów. Wymieniasz jedynie olej i co jakiś czas sprawdzasz filtr powietrza i świecę. Kupujesz chińczyka i już od początku masz jakieś problemy. Jak trafisz to gaźnik na początek do wymiany, bo silnik źle pracuje, zalewa lub przerywa, gaźnik źle dobrany do silnika. Silnik nie wiadomo...
Mam nadzieje że autor zamiast bezpiecznika użył grubego drutu miedzianego bo stalowy w sekund parę spali.
Mi chodziło o to żebyś wymienił cały alternator. Bo na tych diodach to raczej to nie będzie działać, a ten stabilizator spali się przy pierwszym włączeniu.
Tak jak wspomniałem, może być opcja doładowywania akumulatorów za pomocą silnika spalinowego i tak jak mówisz chyba byłaby to najrozsądniejsza opcja. To Ty musisz wiedzieć, czego chcesz i jak ma to działać. projekt napędu hybrydowego Nie nazwałbym tego hybrydą, tylko napędem elektrycznym. odpada opcja z konstrukcją trzykołową To będziesz miał dość...
Proszę zapalić auto odłączyć kleme od akumulatora :!: :!::!::!:Nie wolno odłączać akumulatora w czasie pracy alternatora:!::!::!: Spalisz alternator:cry:
Zobacz jakie ladowanie masz. U mnie na przykład alternator sie spalił.
Nie spali się nic?
Koledzy znów mam problem z tym alternatorem, padł tym razem regulator rozebrałem go przemierzyłem uzwojenia prostownik wszystko ok, oprócz regulatora i znów pytanie dlaczego się spalił czy po podmiance nie spali się znowu i gdzie takie cudo można dostać za dużo mniej niż nowy alternator? podaje dane i numer alternatora: 14V -- 90A -0 123 325 008---to...
zasilania sprzętów o mocy ~1 - 1.5kW oraz Pójdzie to podłączone do akumulatora, na silniku pracującym na biegu jałowym (stary poczciwy wolnossący diesel - 300D)? Policz ewentualny pobór prądu po stronie pierwotnej takiej przetwornicy, przy mocy np. 2 kW. Dlatego też typoszereg popularnych przetwornic na to napiecie (12VDC ) konczy się na 1000 W. Nie...
witam, spalił mi sie regulator napięcia od alternatora 6d-14v2, jak wykonać taki regulator do alternatora ? (spalił się tranzystor ksh127)
Zkierz jakie masz napiecie jak ci silnik pracuje powinno byc miedzy 13,8 a 14,5 V. Jesli sa odchylki od tej normy to z reguly winny jest regulator ktory nie jest wieczny, ale mozliwe sa slabe polaczenia miedzy stykami lub masa samochodu. Warto szybko to sprawdzic zeby cos nie spalic w samochodzie lub nie zniszczyc alternatora. Pozdrawiam.
Sugestie ci napisałem ,pomiar cęgami. Jak wzbudzeniówki poszły może przywierac D+ do masy , zamontuj diodę separacyjną 1A na przewód kontrolki paskiem w kier. alternatora. Chyba że wirnik przywiera i spalił diody.
Raczej najpierw padł regulator napięcia , potem spaliły się żarówki . Coś dzieje się z alternatorem . W japończykach niech cię nie dziwi napięcie z alternatora bez regulatora . Może przekroczyć grubo powyżej 100V .
Zastosój bezpiecznik tymczasowy 1A w obwodzie kontrolki wzbudzenia, jeśli przywiera instalacja to go spali.
Wszystko to co napisałeś jest potwierdzeniem tego co ja napisałem. 2-3min od odpalenia na wolnych włączone ksenony, klima i wszystko elektryczne bez długich - napięcie startowało od 13.37V i spadało aż do 12.17V po 1 minucie. Ta 1 minuta to jest czas nagrzania się stojana, a od niego regulatora napięcia. Jak dotknąłem ręką obudowy alternatora to po...
Często ten przekaźnik lubi się spalić , łatwo to sprawdzić omomierzem.
Padł wirnik, przegrzany. 100A, tego się nie spodziewałem, elektryk dał mi od corsy 1,4 B, a tam 55A. Lepiej większy niż mniejszy? Np. 55A nie spali się?
Moim zdaniem są słabe główne diody /wystarczy jedna/ podnoszenie napięcia wzbudzenia mija się z celem ponieważ w krótkim czasie spali się uzwojenie stojana.P
ople isuzu tak miały, jak w starym alternatorze spalił się wirnik co skutkowało "spaleniem" się przekaźnika który znajduje się głęboko pod kierownicą, wystarczy go wyciągnąć i włożyć z powrotem to zazwyczaj pomaga
Przy odwrotnym podłączeniu akumulatora w pierwszej kolejności cały prąd bierze na siebie alternator, dopóki w nim się diody nie spalą lub bezpiecznik pomiędzy alternatorem a akumulatorem cała reszta elektryki jest raczej bezpieczna.
Nie wiem jaki rodzaj silnika ma ten polonez ale moge powiedizec jak taka rzecz wyglada dla samochodu z półkomputerem. Może to byc alternator (przez spalony stabilizator podawane jest za wysokie napięcie i silnik warjuje) wystarczy sprawdzić miernikiem jakie ładowanie. Druga sprawa to czujnik temperatury który tez może powodować źże trzyma wysokie obroty....
Jak to upchniesz to podpasuje. No nie bardzo. Większa pojemność to większy prąd i czas ładowania - alternator skuterowy tego nie udźwignie. i nic nie spali? czy to aby nie spali mi elektryki? Spalić nie spali, napięcie to samo - w perspektywie krótkiego czasu czeka Cię wymiana alternatora. Brat mi gada nad uchem ze spali sie elektryka jak to podłącze...
Na pace 4 spalone alternatory w ciągu w ciągu ostatnich dni..... piąty na silniku. Nie rozumiem. Jak to spaliło 4 alternatory w tym samym silniku/samochodzie ? Jeden powinien być stary a trzy nowe, a tu wszystkie stare. Tylko nie pisz że w ciągu tygodnia tak się ubrudziły. No i co ma wspólnego immo z alternatorem ?
Od oryginalnego alternatora podłączasz tylko lampke ładowania. Problemem będzie pasek 10mm po prostu bez większego kąta opasania spali się szybko. Jak dodasz rolkę 8cm na górne mocowanie alternatora to pasuje pasek 10x1000.
To akurat nie przyszło mi do głowy. Wiem już od czego zacznę jutro. Moze jeszcze coś w nocy wymyśle. Dziękuje jak na razie za wszystkie wskazówki (idę spać)
Poradziłem sobie tak jak umiałem;/ Tzn. na szczotki podłączyłem żarówki, a do styków zasilanie. Jutro jeśli uda mi się kupić żarówkę 24V jeśli ta się spali to regulator jest winny.
spróbuj bezpośredni podłączyć radio z akumulatorem jeżeli nie spali bezpiecznika to wina należy do alternatora
jak poprzednicy, sprawdź regulator i przejścia na kab;lach czy są pewne, jesli nie to, sprawdź czy nie jest spalony alternator (znajomemu z vectrze b się spalił) jeśli nie jest spalony to sprawdź wszystkei dopdy prostujące w alternatorze( część powinna mieć przejście w jedna stronę a część w drugą -piszę tak żeby nawet osoba nie znajaca się na elektryce...
Mam alternator 12V Volksvagen 90A . Do wzbudzenia alternatora zastosowałem malutki silniczek, który jest napędzany od alternatora, pracuje jako prądniczka. Silniczek pochodzi od nagrzewnicy samochodowej. Przy ok. 600obr silniczek ma takie same obroty, alternator się wzbudza. Powstaje prąd, który ładuje w grzałkę, mniejwięcej 30A . Wszystko gra, tylko...
Naładuj baterie i zmierz jej napięcie. Zobacz co spalone w alternatorze.
Witam wszystkich... mam problem z Audi A6 2.8 V6 30v alternator 120A... Wszystko zaczęło się kilka dni temu, na autostradzie w ciągu kilku sekund ładowane z ponad 14V na zegarach spadło na 12V i zaświeciła sie czerwona kontrolka akumulatora; dojechałem do domu, akumulator był juz ledwo co rozładowany ok 8V - wymontowałem stary alternator; po sprawdzeniu...
Dzięki, super. Już prawie nie mogłam spać przez to dziadostwo.
Zakupiłem alternator litewskiej firmy JOB'S/JUBANA 143701006 dedykowany do c330, z tym że mam wątpliwości co do jego polaryzacji. Czy można to jakoś sprawdzić? Czy jeżeli będzie podłączony odwrotnie to coś się spali? Pytałem sprzedających to jeden mówi że "+" jest na masie a drugi że "-".
A mostek jest obowiązkowo dobierany pod kątem jaki może dany alternator wytworzyć tego z 55A nie można dać do 70A, bo się spali, ale na odwrót można!! Cytat z tego linku, według mnie tam piszę że do 70A alternatora nie można założyć mostka z 55A bo się spali a jest napisane że na odwrót można... Dodano po 4 Rozebrałem alternator, sprawdziłem wszystko,...
Ale problem pracy lodówki wynikał z nie wyrabiania mocy na jednej fazie czy bardziej z charakterystyki sinusoidy na wyjściu agregatu? Też planuje wykonanie podobnego agregatu. Mam do dyspozycji silnik hondy gx160. I nie wiem czy go spiąć z silnikiem 3fazowym 2,2kw lub 3kw jak Kolega , czy z alternatorem 140a 12v i do tego przetwornica z pełnym sinusem...
Witam forumowiczów, mam problem z toyota hilux 2008r a dokładniej z ładowaniem . Wcześniejszy alternator się spalił po wymianie na nowy ładuje ale świeci się kontrolka ładowania, założyłem inny uzywany i dalej to samo sprawdziłem na stole u elektryka i tam kontrolka gaśnie czyli alternator odpada. Co może być przyczyną czy może podczas spalenia alternatora...
Przekaźnik to za mało. Proponuję komparator, który wykryje napięcie powyżej 13,8V, co oznacza pracę alternatora i silinika. Powyżej tego napięcia włączy przekaźnik, poniżej wyłączy. Sam przekaźnik pewnie będzie musiał mieć 2 pary styków, żeby podać napięcie potrzebne do cofnięcia siłownika? [url=https://www.google.com/search?q=kom...
Regulator ma w sobie zabezpieczenie przed nadmiernym prądem ,powinien się wyłączyć a nie spalić.
:) uparty jestes , mówą ci ze sie nie da a y sie uparles ;], nie sa lozyska kulkowe a zimering i panewki na wale ......powedzmy ze przy włączonym rosprezeniu aby zakrecic silnikiem trzeb a 5-7kg a alternator tyle nie da bo predzej sie spali(od durzego pradu) , lub nie wytrzyma konstrukcja alternatora ....poza tym musza byc jakies minumum predkosci obrotowej...
W innym silniku gdzie napędzane elementy są dalej od siebie, ten 1 mm może nie mieć aż takiego znaczenia, bo wyjdzie inny kąt ukosowania paska i dłużej od tam wytrzyma. Byłam już w lokalnym serwisie , bo mamy też nowsze trafici- serwis nie ma bladego pojęcia o czym siedo nich mówi- u nich to wszystko na nowe i tyle. Ogólnie już lepiej opla kupić, bo...
może być coś takiego? Wybaczcie za ciemnotę ale nie chce spalić alternatora. http: 3.1.18. Nie wysyłaj linków, które po pewnym czasie przestaną być aktywne. To spowoduje, że dyskusja straci jakikolwiek sens.
Jest jeszcze jedno nie typowe rozwiązanie przetwornicą 12- 230 V. Można obciążyć alternator w samochodzie na godzinę silnik samochodowy spali około 1-1,5 litra paliwa.
odpaliłbym silnik na postoju na godzinę spali kilka litrów na godzinę. 60A x12V to 720W plus sprawność alternatora minimum 50 więc potrzebowałbyś jakiś dwu-trzy konny oszczędny silnik spalinowy plus dowolny alternator ze złomu. Obudować, wyciszyć, poszukać wolnego miejsca i po problemie.
no i chyba trafiłem ,brak impulsów z alternatora ,spalona dioda w pakiecie prostowniczym . wymienię cały, i zobaczymy .
Przed ładowaniem 12v. W czasie ładowania w prostowników włączona opcja max to było 14,2v. Teraz po odłączeniu schodzi gdzieś do 12.9v. Co mogę posprawdzać jeszcze żeby mi następnego alternatora nie spaliło ? Przewody od alternatora prześwietlonej do akumulatora. Silnik ma masę
Szanowni koledzy, kupiłem w/w mostek prostowniczy, wsadziłem do auta. Po podłączeniu minusowej klemy do akumulatora z nowego mostka poleciał dym, a klema zaczęła iskrzyć, odłączyłem to szybko, potem jak przyłożyłem lekko już tego nie było. Odpaliłem auto, ta sama historia z diodą, nie gaśnie, tylko się jarzy. Po odłączeniu ujemnej klemy auto pracowało,...
Mam VW Transportera T4 2.4 Diesel i ostatnio go kupiłem . Grzeje się w nim alternator , spalił już 3-ci regulator Wymień alternator skoro uszkodzony. Regulatory nie palą się bez powodu.
Został zregenerowany rozrusznik, alternator oraz wymieniony akumulator
Witam serdecznie. Problem z alternatorem zaczął się w ubiegłym roku. Podobno spalił się od tego, że z pompy paliwa kapała ropa prosto na alternator. Wymieniony został na używany, pompa niby uszczelniona i przez 3 miesiące było ok. Potem znowu powtórka, tyle że tym razem podobno jakaś rolka była luźna i spaliło alternator. W końcu założony został nowy...
Chcem podłączyć wg tego schematu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic52... ale czy to nic mi nie spali to nie wiem.
Ja też się interesuję tematem i po przejrzeniu internetów ogólne wnioski są takie: 1. Rama nośna z profili kwadratowych (z możliwością rozszerzania i wydłużania, bo za pierwszym razem było by na pewno dużo poprawek - składanie profili teleskopowo) 2. Silniki od wózka inwalidzkiego np. 24V 200W 3. Przednie koła obrotowe, tył szerokie pompowane 4. Duża...
spali uzwoi alternator kontrolka alternator spali philips spali
ch340 rs232 wymiana samsung świetlówki kabel rozciągnąć
wymiana baterii telefonie motorola wymiana baterii
Skrzynia biegów Fiat Ducato 2.5 D 1987-1994: Modele i Specyfikacje Diagnostyka OBD1 w pojazdach Chrysler: kody błędów i narzędzia