Robiłem tak : Brązowy + cza.zółtym Czerwony + Czr.nieb To samo KLIK (ten chyba próbował zamykać ) Tu błąd bo miał być czarny z czerwonym nie z żółtym.
pewnie zmieniales kabelki na zasilaniu i zwarłes do masy i padły bezpieczniki chyba ze zmieniles czarny z czerwonym i pożegnałes radio
Zapomniałem o tym temacie, wrzucam fotki z opisem jak to mam u siebie podłączone. Czerwony (gruby) to +zasilania, Czarny -Masa, Czerwony (cienki) sygnał obrotów, który standardowo idzie do licznika, Pomarańczowy to wyjście na obrotomierz do licznika Astry II
Zielony- obrotomierz Czerwony- 30 (+12V) Czarny- 15 (po stacyjce) Żółto/czerwony - przekaźnik lampki ładowania
Ta prawa "kostka" powinna wyglądać tak: od lewej : + -czarny z czerwonym paskiem (z czarnym cienkim kabelkiem do "brązowego elementu" :) ) C - ciemny brązowy B - jasnobrązowy z czrnym paskiem Czyli raczej Ci się "machnęły" .
A po tym swapie już jeździł i się zepsuł czy tak od początku po swapowaniu ? A na pozostałych plusach po kluczyku jest zasilanie ? Orginalnie w astrze F jest takie płaskie złacze, na podłużnicy obok akumulatora / nad skrzynią biegówzarzz obok okrągłego złacza. W tym złaczu są 2 grube kable, jeden czerwony to stały plus a czarny to plus po kluczyku..
Czarny to minus a czerwony i żółty razem i do plusa w samochodzie.
Jeszcze dodam, że kierunkowskazy w lampach to kable czarne z białym i zielonym paskiem, pozycyjne- szare z czarnym i czerwonym, masa- brązowy, stop, czarny z czerwonym
Brakuje zasilania albo masy. W okolicach rozdzielacza WN masz 2-pinową wtyczkę (czarny + po kluczyku, czerwony stały +), tam potrafi zaśniedzieć. Masy masz na głowicy przy alternatorze.
Tak. Bodajże na pin nr 18. Generalnie w Oplu zasada taka. Czerwone kable to stały plus 30 Czarne to plus po zapłnie 15 Brązowe masa
Do sprawdzenia/wymiany mikrostyk/krańcówka w zamku. Wcześniej na wszelki sprawdź żarówką czy przychodzą impulsy, przewody czarny czerwony, czarny żółty i czarny niebieski.
prawidłowo w oplu astra realizujesz wszystko na jednym przewodzie niebiesko-czerwonym poprzez podwójny impuls masy z alarmu,pierwszy krótki zamyka zamki a drugi wydłużony do np.25-30s rygluje je i jednocześnie dociąga szyby,otwieranie realizujesz wtedy na przewodzie biało-czerwonym,możesz zrobić też zamykanie bez rygla brązowo-czerwony przewód zamyka...
zasilanie cewki przekaźnika idzie na kabel czarny, masa to bodaj brązowy z czerwonym zapinany przez ECU. Góra wtryskiwaczy to też 15. Całe zasilanie leci z odgałęzienia grubego czarnego kabla dwu pinowej wtyczki widocznej na foto. To połączenie wewnętrzne wiązki ma tendencję do odgniwania. Możesz jeszcze sprawdzic czy na czarnym tej wtyczki masz 15,...
Witam a więc tak ja mam rozpiskę z astry z 92r ale powinno tak być: czarny-żółtym do zielonego brązowy- białym do białego czarny- czerwonym do niebieskiego brązowy- czerwonym do brązowego brązowy do czarnego z siłownika.
30 czerwony, 87 czerwony z niebieskim, 86 czarny, 85 brązowy. Niepotrzebnie uwierzyłeś cyferkom na gnieździe przekaźnika. Przedwczoraj jeździłem cały dzień na benzynie, a rano dokładnie to samo.. To jeszcze nie wyklucza winy instalacji gazowej.
do siłowników w drzwiach czarny z niebieskim i czarny z żółtym na zmianę +12V przy otwieraniu lub zamykaniu, ew brązowy z białym i brązowy z czerwonym na te przewody podaje się na zmianę masę w celu zamknięcia lu otwarcia cz.
Wtyczkę wpinasz z tyłu radia a czerwony i czarny na zasilanie. M
Może i są tam jakieś inne-niegasnący przy rozruchu jest jeden. A może chodzi ci o czarny z czerwonym i czarny z jakąś tam inną kreską?
W takim razie w zx300 przewód żółty i żółto/czarny podpinasz do masy, pomarańczowy i pomarańczowo/czarny zostawiasz niepodłączone , na przewodzie białym masz wtedy sygnał do otwierania a na biało/czarnym do zamknięcia, podpinasz je pod przewody brązowo/czerwony i brązowo/biały w oryginalnym sterowniku, który przewód jest od zamknięcia a który od otwarcia...
rozbierz boczek i próg lewy,w wiązce progowej masz kierunki czarno-zielony i czarno-biały,krańcówki drzwiowe to szary z wyłącznika lewych drzwi,bagaznik-podłacz pod przewód z krańcówki w lampce,blokada zapłonu czarny plus po stacyjce w wiązce stacyjki,albo czarno-czerwony rozrusznik w tej samej wiązce,to najważniejsze dla ciebie kolory przewodów do...
Tak, można usunąc immobiliser i ta opcja jest korzystniejsza. Pytanie, czy masz oryginalny klucz tworzący komplet z immobiliserem i stweroiwnikem silnika? -bązowy masa -czerwony plus stały -brązowy biały i brązowy niebieski -diagnoza -czarny plus za stacyjką I teraz kwestia przewdów niebiesko-czerwony. To tzw linia kodowa, i ma związek z czujnikiem...
Pierwsza rzecz którą musisz sprawdzić to kostka która dochodzi do przełącznika kabel czerwony +12V kabel czarny masa na niebieskim ma się pojawić +12V po przełączeniu na gaz kabel brązowy impuls z cewki zapłonowej. Jeżeli na czerwonym niema napięcia to sprawdź bezpiecznik (na czerwonym kablu między cewką zapłonową a przełącznikiem). Czasem wypalały...
Cześć kolego . Oto kilka podpowiedzi W lewym progu znajdziesz dwie wiązki. W jednej z nich znajdują się przewody sterujące centralnym zamkiem. Brązowo-biały i brązowo-czerwony. Sterowanie odbywa się przez podanie masy (minus). Gruby czerwony - zasilanie do sterownika (+12) Gruby brązowy - masa (-) Jeśli masz sterownik z potwierdzeniem kierunkami to...
No ja na schemacie z zafiry albo vectry b ma czerwony ze złącza x1. Czarnego kabla wogóle tam nie mam :)
najprawdpodobniej czarny i czerwony we wtyczce do ecu?
Można, jak wiesz które kable są od czego, czerwony wiadomo plus (+), czarne masa ? Jeżeli tak, to sprawdź zasilanie z obydwu czarnych.
Ty jesteś normalny? Pytam-jaki obwód instalacji chcesz dorobić, bo zasadniczo astra ma przyłącz do radia, i jest w nim i plus stały ( czerwony) i komutowany ( czarny).
Opel Astra F z 1996 roku fabrycznie NIE posiada przekaźników do szyb elektrycznych. Zatem masz komplet. Przewody czarne - plus "po stacyjce" (15) - oryg. bezp 10A - podłączasz na wszystkie czarne na wyłączniki. Przewody czerwono-żółte - plus stały (30) - bezp 30A - podłączasz na silniki podnośników Brązowe - masa - podłączasz na wszystkie wyłączniki...
Nie 27 tylko 37 i 5 na złączu X58 silnik—moduł simtec Żyły szaro-czerwony (pin 5) oraz szaro-czarny (pin 37), przewody są we wspólnym ekranie.
Odwrotnie czarny to plus po stacyjce, czerwony to plus na stałe.
Czerwony stały plus. Czarny zasilanie po stacyjce.
Zazwyczaj tam gniła dwupinowa wtyczka znajdująca się w okolicy jak silnik schodzi się ze skrzynią biegów, dochodzą do niej dwa kable-czerwony i czarny.
możesz podłączyć tak jak napisałeś ale nie wiem dlaczego jest osobne wejście drzwi kierowcy i pozostałych drzwi, może na przykład jest w alarmie np.funkcja antyporwaniowa i po to podział ,wtedy przy wspólnym podłączeniu krańcówek będzie się uaktywniała przy otwarciu każdych drzwi,plusa po stacyjce znajdziesz również w boczku na cieńszym czarnym przewodzie,jest...
przeczytałem wątek !!!!ale ja mam wersje astry zmontowaną u nas w Gliwicach i tam instalka jest inna niż w wersjach z Niemiec!!!!nawet włącznik mam inny!!!z silnika wychodzą dwa przewody czarny i czerwony,z silnika od drugich drzwi również czarny i czerwony,ale mam dodatkowo chyba ze 4 inne przewody które za diabła nie wiem do czego są!!
Witam mam małe pytanie chciał bym zrobić w mojej astrze domykanie szyb z kluczyka wiem że trzeba połączyć kable w wiązce w lewym progu .Możecie mi powiedzieć które to są kable z góry dziękuje za pomoc . Astra posiada moduł komfortu bo sprawdziłem szyby są zaprogramowane wiem że trzeba połączyć kabel brązowo czerwony z brązowo czarny ale astra nie ma...
A wszystko jest na schematach... 1 czarno-niebieski kontrolka przeciwmgielne tył 2 brązowy masa 3 wolny 4 czerwony stały +12V 5 czerwono-żółty kontrolka ASB 6 brązowo-fioletowy, kontrolka ASB 7 biało-zielony kontrolka przyczepy 8 czarno-zielony kierunek lewy 9 czarno-biały kierunek prawy 10 brązowo-żółty kontrolka ABS 11 czarny kontrolka przeciwmgielne...
Z tego co pamiętam trzeba zewrzeć 2 czarne z czerwonym paskiem, dwa czarne z fioletowym i jeszcze jedne, których koloru nie pamiętam
Może masz przerwany któryś kabel, mówie o tym czarnym od sygnału video i tym cienkim czerwonym bo on też idzie w tym czarnym. Spróbuj jeszcze ten kabel reserve lub back in bezpośrednie wepnij przy radiu do plusa na chwilkę. Zobacz co wtedy się stanie.
Proponuję sprawdzić dwu przewodową kostkę obok rozdzielacza(przewód czerwony +30, przewód czarny +15), potrafi skorodować.
Witam przewod czerwony z niebieskim paskiem to najprawdopodobniej pompa przewody szukac mozesz w progu od strony kiedowcy, kierunki w kolumnie kierownicy lub z awaryjnych(przewody w progu), centralny jest sterowany (-) wiec strowanie szukaj w wiazce wychodzacej z drzwi kierowcy, co do krancowek to podlaczenie wykonaj do jednego -kolor popielaty (ale...
to znaczy, brązowo-biały z żółtym a brązowo-czerwony z biało-czarnym ?
Przerabiałem kiedyś temat i wydaje mi się że czarny i czerwony idzie do wentylatora nagrzewnicy.
Witam mam taki mały problem bo nie mam napięcia na antenie są tam 3 kable zółty (sterowanie anteny po zapłonie jest +)czerwony stały + i czarny masa na żółtym jest + (po zapłonie) na czarnym muszą a na czerwonym nic niema bezpieczniki sa wszystkie ok , gdzie szukać problemu? Opel astra F HB 94r 5-dzwi
Coś w stylu wzmacniacza. Czerwony do czerwonego,czarny do czarnego. Obojętnie czy lewy czy prawy. Źeby dojść o co z tym chodzi ,trzeba by rozebrać sterownik.
Proszę o pomoc. Astra J 2013 rok. Nie działa tylna wycieraczka. Silnik sprawny, wiązka w klapie ok, bezpiecznik ok. Są trzy przewody do silnika czerwony jest na nim prąd, czarny oraz niebieski. Na komputerze pokazuje błąd zwarcie do plusa oraz przerwa w obwodzie. Komputer po odpaleniu zapłonu robi chyba test i jak jest zwarcie to odcina. Czy ktoś wie...
Dojdzie, dojdzie. Nie wiem po co ma rozbierać obudowę kolumny, jak może zdjąć gumową nakładkę na okrągłej wtyczce znajdującej się nieopodal aku i na kablu czerwony/z czarnym paskiem ma sygnał startu.
z tego co ja sie orientuje bo tez przerabiałem ten temat (tylko ja miałem wypaloną czarną skrzynke padł jeden z tranzystorów mocy ,zakupiłem używaną pompe i działa ) z tymi kablami chodzi o to ze 2 grube (czerwony +12V , brązowy -12V) pozostają 2 cienkie kabelki (czarny +12V z pod stacyjki ,a niebiesko biały jest to PLUS + z pod alternatora jeżeli nie...
Tak znając ople: brązowy-masa, czerwony plus, czarny zapłon. Jakieś dwa to I i II bieg jak sądzę
pompa paliwa niebiesko-czerwony w boczku albo faktycznie czarny plus po stacyjce.
Z zastrzeżeniem z pamięci podaję, wtyczka trzypinowa typu "fiatowskiego" kolory czerwony czarny biały. Czteropinowa z takimi samymi kolorami przewodów jest do mapsensora.
Wywal miernik a weź do tych pomiarów kontrolkę minimum 21W. Przewody nad skrzynią sprawdź. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Chodzi Tobie o to złącze 2 pinowe nad skrzynią czarny i czerwony przewód? jeżeli tak to sprawdzałem na czerwonym jest napięcie z aku a na czarnym po zapłonie.
Zamykam na rygiel.Obecnie alarm wyjęty, dopiero jutro się do niego zabiorę.Xwit dzięki za pomoc.A czy te kolorki co na schemacie to są te właściwe?Bo gdzieś doczytałem tu na forum, że czerwony z niebieskim powinien załączać alarm, a czerwony z czarnym wyłączać?
biały masa dwa niebieskie, do lewej i prawej lampy drogowej zołty pozycja wyłącznik świateł (aby światła gasły po włączeniu pozycji) czerwony +12 po stacyjce czarny opcjonalnie wyłącznik modułu bez pozycji.
Nie ma przekaźnika, z kabiny kablem czarny z czerwonym pasmem dochodzi do owalnej złączki w komorze silnikowej, ze złączki na starter.
Nie ma znaczenia immo,będzie kręcić. Kabel czerwony z czarnym kostki stacyjki zasuwa na styk 50 rozrusznika. Na stacyjce jest nie sama petla,a cały immobiliser.
Pacjent to OPEL ASTRA H GTC. Przy załączeniu świateł, świecą tylko postojowe, dzienne ani drgnął. Na próbę podmieniłem sobie przewód czarny z czerwonym i wtedy po zaświeceniu postojówek świecą postojówki i ledy.
nie mogę tego rozszyfrować. Może ktoś bardziej mi rozjaśni? Schemat oryginalnej kostki fabrycznej nie wiem jaki kolor jest od czego http://obrazki.elektroda.pl/4208266800_1... standardowa kostka ISO ma 1,2,3 pin pusty 4 pin jest zółty 5 pin niebieski 6 pomarańczowy, 7 czerwony a 8 czarny
Dla zainteresowanych jak podłączyć ww. sterownik w Oplu (kable sterownika - kable z wiązki w progu, kable nie wymieniony ze sterownika można wypiąć - są niepotrzebne): niebieski - szary żółto-czarny - brązowo-biały czerwony - czerwony żółty - brązowo-czerwony brązowe - czarno-zielony i czarno biały czarny, biały i biało-czarny - brązowy
gdzie w który przewód? Czarny z czerwonym paskiem co idzie do przekaźnika. Pokaż ten schemat.
Plus po stacje na wtryskiwaczu jest? Masa na sterowniki jest? Kostka z czarnym i czerwonym przewodem na silniku nie zgniła? Tu schemat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16...
https://obrazki.elektroda.pl/4808972500_... https://obrazki.elektroda.pl/9143254200_... Najprawdopodobiej tak jest od poczatku, z Octavia RS 2.0 benzyna ( nie pamietam roku, 200x) tez sie nie laczyl. Opel astra g 99' po lini K bez problemu. Wracajac do Focusa to na innym fejsie (jakis szajsik do fordow) opartym na...
W tym opelku należy podłączyć kable: czarny, czerwony i żółty, ale jest jedno ale... kable żółty i czerwony trzeba zamienić miejscami tzn. radio żółty->auto czerwony, radio czerwony->auto żółty.
Przecież masz wentylatory na 12V. Czerwony jest plusem, czarny masą. Gdy tak podłączysz do akumulatora, to też udaje że się kręci ? http://pinouts.ws/cpu-fan-pinout.html
A6 po kluczyku, B1 i C16 prosto z akumulatora, złącze 2-pinowe przy głowicy na łączeniu silnika ze skrzynią najbardziej podejrzane. Przewody czarny to ten plus po kluczyku, czerwony na stałe.
SCL= brązowo-czerwony SDA= brązowo-czarny MRQ=brązowo-szary AA=czerwono-szary
rozrusznik powinien być na przewodzie czarno-czerwonym 2.5mm w 6-cio pinowym czarnym konektorze w czołowej części skrzynki bezpieczników-tak to przetłumaczyłem.
witam, dzieki za pomoc mam jeszcze pytania który przewód od sondy przeciąć kolory przewodów sondy to CZARNY BIAŁY CZERWONY ŻÓŁTY? pod który przewód od wtrysu się podpiąć plus czy minus?
Chyba prędzej znajdzie niż sterownik bez immo. C14NZ? Corsa, Kadet - sterownik z czarnymi kostkami bodaj. U mnie w okolicy już powywalali takie starocie w kontener. Czarne, niebieskie, biało czerwone. Prędzej komplet startowy kupię... Ale na allegro parę sztuk widzę.
Tak jak radzi Kolega wyżej. Pod dźwignią otwierania maski masz wiązki i w tej co idzie w progu do tyłu poszukaj +12V z ogrzewania tylnej szyby i już + 12 v, to czerwony tak? a czarny masa?rozumiem ze w progu powinny iść czerwony i czarny, na tył? Ja mam przewód, standardowy nie z elektryki samochodu, czyli brązowy i niebieski, brązowy do czerwonego...
Dlatego w kostce od radia mają pozostać tylko te 3 przewody które napisałem czerwony, żółty i czarny reszta ma być odpięta. Kostka od głośników zostaje cała, a tą 3 nie podłączaj.
Ja też potrzebuje szukam i nie mogę nigdzie znalesc. Dokładnie chodzi mi o przewód do wspomagania Zafira B Brak wspomagania, alternator po naprawie ładuje 14.4v grubymi kablami dochodzi prąd na czerwonym plus na brązowym minus. Na małej wtyce jest prąd na czarnym po stacyjce a na zielonym nic i na białym też nic po uruchomieniu silnika brak zasilania...
ja nadal upieram się żebyś kupił sobie zwykły przełącznik gaz/benzyna jak z linku allegro i a to wywalił, ale jak tak straszliwie chcesz to możesz to podłączyć tak: tpsa lepiej nie podłączaj do tego gazokomputerka, bo to wpływa na odczyt pozycji dla komputera benzynowego (nie powinno, a jednak wpływa) i wolne obroty falują albo są w ogóle za wysokie...
Wczoraj sprawdzalem: Ground - 8 , czarny oraz czerwony - wszystkie inne piny i tylko pin 1 oraz 3 dawaly mi 12V pozostale zero. Poprawny pomiar to podłączenie czarnego przewodu miernika do pinu 8 i prześwietlenie czerwonym przewodem miernika pozostałych pinów. http://obrazki.elektroda.pl/4387633700_1... Dokladnie tak samo wczoraj zrobilem...
Dzień dobry. Widzę że Pan się znana potrzebuje pomocy z tylna wycieraczka astra j kombi. Silnik na krótko działał, przelotka w klapie kable całe, dziś podmienilem przełącznik i też działa. Bezpiecznik cały. Przekaźnika nie mogę znaleźć, nic nie słychać i zero reakcji na włączanie. Przy silniku jest prąd na czerwonym przewodzie, masa na czarnym i nic...
czerwony -plus po stacyjce brazowy -impuls z cewki niebieski- zasilanie elektrozaworow i przekaznika o ile jest biały- rezerwa czarny -masa to wszystko co Ci jest potrzebne
Witam Mam Sterownik ZX 600 master car z trzema przyciskami ( otwieranie zamykanie i bagażnik) Auto to Opel Astra 99r. Na pewno wiem że: Przewód czerwony z bezpiecznikiem z nowej centralki (NC) muszę podłączyć do najgrubszego czerwonego przewodu który idzie do centralki oryginalnej (CO) +12V Czarny z NC do najgrubszego brązowego który idzie do CO Biały...
Opisz więej szczegółów. Jak przekręcasz kluczyk w pozycję "zapłon włączony" to czy działają obwody zasilane normalnie "po kluczyku"? Jeżeli nie, to szukać problemu w okolicy stacyjki. Poprostu zmierzyć cyz jest zasilanie na grubym czerwonym przewodzi i czy pojawia się na grubym czarnym po przekręceniu stacyjki.
Dodat tylko ze niebiesko czerwony w silniku 16V a czarny w silniku zwyklym z katalizatorem kable idą do przekaźnika pompy p. są za przegrodą po stronie pasażera
Sprawdź na pompie wspomagania -na grubym czerwonym jest stałe 12V z aku -na czarnym cienkim jest 12V po włączeniu kluczyka -niebieski pojawia się napięcie jak ruszy ładowanie (sygnał z alternatora).
jeśli po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka bębenek stacyjki nie wyjdzie tak z 0.5cm to nie rozłączy styku pierwszego stopnia zasilania, zwykle w oplach te stacyjki się już nie cofają, wtedy np nie wyłącza się radio, ale też i inne rzeczy jeśli są na tym podtrzymaniu ja to robię tak że ten cienki czerwony kabelek od kostki stacyjki ucinam i dolutowuję...
Trochę się podepnę. Może ktoś napisać jak jest podpięte wspomaganie elektrohydrauliczne w astrze g ?? Są tam 4 przewody: Gruby brązowy no to wiadomo że masa. Gruby czerwony to chyba do plusa pod aku albo altka bo będę miał bliżej ale jest jeszcze cienki czarny i szaro-zielony czrny to chyba będzie plus po stacyjce, ale co z tym drugim ??
najprostszym wyjściem jest odcięcie czarnego plusa po stacyjce w jej wiązce,auto kręci nie odpala,kontrolki deski nie świecą,ewentualnie dodatkowo rozrusznik kolor czarno-czerwony też w tej wiązce.
Piny wyświetlacza TID (2004) MRQ pin 12 brązowo-szary SCL pin 10 brązowo-czerwony SDA pin 11 brązowo-czarny AA pin 2 czerwono-biały Czy radio CCRT700 komunikuje za pomocą I2C bus ?
Witam, jeszcze raz. Dla potomnych - https://archiv.langzeittest.de/opel-zafi... Wszystko działa, aż miło, w manetce z Astry G podpięty kabel do CZARNO-CZERWONEGO przewodu i do przekaźnika na PIN T, a ŻÓŁTO-CZARNY (są dwa, trzeba miernikiem sprawdzić na którym pojawia się napięcie jak włącza się przerywana praca wycieraczek)...
Sprawdź tak jak napisałem wyżej. Do tego nie trzeba nawet maski otwierać. Odkręcasz plastiki na kulumnie kierownicy i masz ładny dostęp do kostki. Czerwone kable to stały plus Czarne plus po stacyjce Brązowe to masa Reszte bez problemu ustalisz.
Koledzy mam pytanie odnośnie kabli które odpowiadają za kierunkowskazy przeczytałem że kable odpowiadające za kierunki są czarny z białym i czarny z zielonym ale znalazłem też że czarny z białym i czarny z czerwonym która opcja jest prawdziwa proszę o odp autko jest z roku 1992 silnik 1,4 ale to chyba nie istotne
pompa paliwa czerwono-niebieski,zapłon czarny przy atacyjce. Dodano po 3 pompa jest w lewym boczku lub jeżeli wolisz w progu,zapłon -odkręć osłonę kolumny kierownicy,w progu masz też kierunki biało/czarny,biało/zielony i centralny brąz/biały,brąz/czerwony krańcówka szary
Mam centralke od astry G i pilota. Podpiąłem ją na ostro tylko plus czerwony i masa brązowy złącze 12pin Jak naciskam "otwórz" na pilocie to na żółto czarnym kablu pojawia sie prąd jak naciskam "zamknij" to prąd pojawia się na czerwono czarnym a tak cały czas jest tam masa na tych kablach. Jest mozliwość odwrócenia tego działania żeby cały czas na tych...
Z cewek wychodza cztery przewody. Brązowy czarny czarno-czerwony i czarno -żółty. Ktory to zasilanie?? Centralka nie ma z nimi nic wspólnego. Może i alokalizowałbym to napięcie ale nie wiem który zasila cewki:]
Zakładam że jest to Astra rocznik ok.97 to przekażnik pompy paliwowej jest koloru fioletowego za skrzynką biespiecznikową . Oznaczenie kontaktów na przekażniku czerwony 12V+ czarny sygnał z komputera na cewke przekażnika +12V brązowy sygnał na cewkę - 12V czerwono-niebieski sygnał do pmpy paliwa +12V w razie innych pytań proszę pisać
Temat dość archiwalny ale czy autor może potwierdzić poprawność oznaczeń poszczególnych pinów, głównie chodzi o wtyczkę CIDa Kolory przewodów R przewód zielony G przewód czerwony B przewód czarny GND8 biały Csync przewód niebieski GND2 fioletowy I trzy ekrany
Nie ma nic takiego. Ważny jest rocznik. Tak mniej więcej od modelu 2001 wspomaganie jest diagnozowalne techem i można coś tam odczytać. Tak na szybko: -poziom oleju -zasilanie pompy EHPS, gruby kabel czerwony -masa pompy (gruby brązowy) -pietnastka (cienki czarny) -i co ważne- sygnał ładowania alternatora (cienki niebieski)
Tak jak mówię chcę podpiąć jedno i drugie, wyrwałem z uszkodzonej astry halogeny które są nie naruszone i działają i chcę je podpiąć właśnie. Kupiłem także światła do jazdy dziennej VIPOW 8led.... Oczywiście z homologacją. Światła mają czerwony czarny i biały kabel. Domniemuje że czerwony to plus po stacyjce a czarny to stała masa a biały? Gdzie go...
Według schematów przewody od sterowania centralnym nawet chyba nie idą przez to złącze. Jakies przewody na pewno ida poniewaz po rozlaczeniu tego zlacza centralny nie dziala. Wyciagnalem wiazke idaca bezposrednio z drzwi kierowcy i tam dla odmiany sa dwa czarno/czerwone i jeden niebiesko/czerwono. To bialy podpiolem wedlug schematu pod niebiesko/czerwony...
OK. Dzięki za podjęcie tematu. Zdaję sobie sprawę, że coś musiałem pokręcić. Problem w tym, że ten czarno czerwony kabel spod "10" tam był wcześniej, to zapamiętałem. Ale nie jestem pewien co do dwóch " 13" Czy to możliwe, że je zamieniłem? Na szczotki dałem czarny " -", a + dałem na ten z dwóch kabli ( alternator i drugi czarny) a na szczotki dałem...
niekoniecznie, częstą awarią jest ugnicie złączki łączącej wiązkę wtrysku z wiązką komory silnikowej, nad skrzynią, dwupinowa kable czarny i czerwony. A wogóle jak się zwiera środkowy wtyczki hallotronu do masy to klika wtryskiwacz, słychac że załącza pompe?
zdjecie centralki http://obrazki.elektroda.net/32_11838807... kable ktore ida tam to od lewej brazowy bialy czarny czerwony niebieski taki fioletowy jak by i czarno czerwony od diody. Brązowy jest odlączony, zamykam jednym przyciskiem i otwieram tym samym na pilocie.
Cześć mam problem z pompa paliwa grzebałem już cały dzień doszedłem do przekaźnika most kuje 30z 87 i nic na pompę 0 napięcia gdzie szukać usterki. Na kablu: czarnym (+) czerwonym (+) czerwono nieb (nic) z na brązowym dotykam probówka to przekaźnik styka. http://obrazki.elektroda.net/51_12705580... Auto opel astra f 94r 1,6 LPG/PB Dodano po 1 Oczywiście...
Instalacja jest taka, ze przy dodaniu gazu auto przełącza się na gaz(tyle o niej wiem) a przełącznik wygląda tak - mały prostokąt z dwiema diodami na górze(czerwona - R - rezerwa i zielona sygnalizująca jazdę na gazie) cały przełącznik to przycisk z czarną literą "G" po którego wcisnięciu auto przełącza sie na gaz lub benzyne.
Mam kolory kabli z wiązki z c20xe i z samochodu: Wiązka silnika c20xe: 1-czarna kostka: niebieski niebieski z czerwonym czarny z niebieskim czerwony z białym czarny z brązowym zielona kostka: brązowy z żółtym brązowy z białym brązowy z niebieskim czarny z zielonym zielony 2-czarna kostka: czerwony z niebieskim (grubszy od pozostałych, to jest chyba...
aster czarny zasilacz czerwony czarny czarny czerwony zasilanie
schemat magnetofon wariuje klawiatura dźwięk jednej słuchawce lenovo
przedwzmacniacz gitarowy truma schemat
Podłączenie przewodów do stacyjki Honda HR-T 3009 Wejście ADAPTOR we wzmacniaczu Sony TA-F690ES: co podłączyć?