W tym roczniku zamek centralny sterowany z pozycji elektryki centralnej bagażnika. Nieco młodsze miały zamki sterowane z modułu komory silnika. Nie spotkałem by CIM sterował zamkami.
Prawdopodobnie silnik i styk otwartej klapy.
wylaczniki drzwi siwy przewod ozwietlenie bagaznika brazowo-bialy a sterowanie zamkniecie brazowo-czerwony i brazowo-bialy wychodzace z drzwi kierowcy
Sprawdź czy wszystkie siłowniki się zamykją jak zamkniesz ręcznie to raz.Dwa jeśli jest to zamek oryginalny to master jest jeden w drzwiach kierowcy a od pasażera styki przy wkładce.Może to padło.Odłącz przelotkę od drzwi kierowcy i zamknij podaniem masy na przewód zamykający.Jak zamknie to jest odpowiedź.
Moduł pewnie padnięty,jest w prawym progu.Próbówką wszystko zdiagnozujesz jak poczytasz o zasadzie działania zamka sterowanego masą.Sprawdź też przewody w przepustach oraz tylnej klapie.
śćiągnij tapicerke odłącz kostke i sprawdz napięcie po przekręceniu kliuczyka w dzwiach kierowcy jak bedzie to odepnij go od zamka zobacz z jakim oporem chodzi ćięgno zamka ale przewaznie siadają śilniczki odpięcie jego całkowićie spowoduje utrate sterowania reszty dzwi zamknij i otwórz...
a miemasz czasami podlaczonych dwoch silownikow sterujacych jesli tak to odlacz sterowanie od jednego i wtedy sprawdz
2x pomarańczowe wolne, 2x żółte do masy-wynikiem tego jest sterowania masą na dwóch białych-koniec!
Spróbuj biały i biało/czarny do masy, a sterowanie podłącz do żółtego i żółto/czarnego.
Z opisu tego sterownika wynika iż służy on tylko do sterowania modułem centralnego zamka natomiast nie można podpiąć do niego bezpośrednio siłowników. Czyli robisz tak: montujesz siłowniki w drzwiach, rosprowadzasz kable, kupukesz uniwersalny sterownik centralnego zamka np. top 33(on będzie sterował siłownikami). Do niego z kolei podłączasz moduł radiowy...
To rozbierz klapę i zobacz czy silnik ma sterowanie....
Same problemy z tobą, możesz zostawić wszystko tak jak jest, sterownik powinien mieć we wiązce przewody brązowy-zamknij i biały-otwórz sterowanie również masą i tam podepniesz się białymi przewodami z exusa. Dodano po 7 Jeżeli to przypadkiem polski zamek mera błonie{ bardzo dobre zamki}, to sterowanie masą jest na przewodach fioletowy-zamyka, brązowy-otwiera.
podlaczylem centralke dp sterownia centralnego pilotem, ale chcialbym jeszcze dorobic sygnalizacje kierunkami przy zam. i otw. auto to opel astra 99r. zamek sterowany masa
To jest switch, który "wyczuwa" otwieranie i zamykanie i na podstawie tego sygnału steruje resztą zamków poprzez centralkę i siłowniki. Bez tego system nie będzie miał sterowania. Tutaj masz to wbudowane w zamek, w siłownikach uniwersalny typu master jest to zblokowane wraz z siłownikiem.
Mozna wymienić na orginalne ale to raczej w serwisie koszt to chyba ok 250 za sztuke,często trzeba czekac 2 tyg no i lubią się zepsuć.tak więc uważam że nie warto-jakiś sterownik lub alarm z dwuimpulsowym sterowaniem zamka i komfortem lepiej wstawić.Proponuje code e-50 to jeszcze sterowanie klaksonem przy próbie włamania będzie
Jeśli chodzi o Astrę '95 z fabrycznym zamkiem centralnym to jest sterownik zamka centralnego. Znajduje się on w kabine samochodu po stronie pasażera pod schowkiem. (Należy zdemontować osłonkę przy listwie progowej) Dodano po 12 W Astrze przy sterowniku wpinamy się w przewody do sterowania zamykania-otwierania zamków - Brązowo-czerwony i Brązowo-biały
Sam tego nie ogarniesz. Trzeba sprawdzić pilota na testerze. Scalaka nigdzie nie kupisz - tylko serwis lub używka. Szukaj Elco-Exim, impoter. Uważam, że taniej wyjdzie wyciąć Silicona i wstawić nowy alarm lub samo sterowanie zamka centralnego. Kiedyś nowy pilot kosztował ponad 100
Witam gdzie znajdę kabel od przełącznika ryglowania zamka bez rozbierania deski rozdzielczej?potrzebuje wpiąć się tam że zdalnym sterowaniem.
sterowany jest masa, jezeli ma fabryczny to lapiesz przewody w przelotowce do drzwi od strony kierowcy brazowo/bialy i brazowo/czerwony
to steruje jeszcze przez sterownik do zamkow bo mam to samo :D http://obrazki.elektroda.net/0_118396799...
Adam , a sprawdzałeś centralkę zamka , zobacz , czy na multitimer nie jest podowany stały sygnał kierunków , może diodowy bufor pomoże. Multitimer steruje i prawy i lewym kierukniek , gdzieś dostaje stały sygnał .
astra 1 ma sterowany central dwoma masami.
Radził bym ci oryginalne silniki do szyb bo wywalasz stary mechanizm wkładasz nowy w to samą miejsce i gitara, a te uniwersalne też działają nawet dobrze bo mam takie same z domykaniem, ale wolno chodzą ,i dokłada się je do mechanizmu tego co masz w drzwiach do tej korbki. A sterownik będzie nadawał się każdy praktycznie nie musi być akurat dedykowany...
W astrze jest sterowanie "-" moduł zamka znajduje sie w nogach pasażera na słupku. Żeby go znaleźć musisz odsunąć wszystkie okładziny bo on jest wpuszczony w słupek. Sterowanie jest na cieniutkich kabelkach czarnych z jakimiś kolorami. Nie pamiętam dobrze ale chyba jeden z żółtym a drugi z niebieskim. Sprawdź sobie brzęczykiem na których się pokazuje...
Ale tam nie ma być przejścia. Mikrowylacznik wykrywa otwarcie albo zamknięcie zamka, a silnik jest sterowany osobno. Moduł komfortu za to odpowiada, a w astrze chyba rec, ale nie mam pewności.
Czy ktoś może mi podpowiedzieć co jest uszkodzone w sterowniku centralnego zamka Astra F - sterowanie kluczykiem z zamka w dżwiach kierowcy działa prawidłowo ale pilotem nie działa . Wyzwalany jest minusem. podając minus do centralki na przewód zamykający gdy zamek jest zamknięty centralka prubuje go zamknąć jeszcze raz , a podając minus na przewód...
w oryginalnym sterowniku sterowanie zamkiem jest plusem Nie W Astra G, oryginalny centralny zamek jest sterowany impulsami masy. a w sterowniku uniwersalnym minusem W sterowniku uniwersalnym można styki przekaźników konfigurować w dowolny sposób..., schematy: A,B,C,D,E, https://obrazki.elektroda.pl/9968920000_... Uniwersalny sterownik...
pewnie przeciety jest przewod od sterowania otwieraniem centrala.
Potwierdzenie kierunkami wystarczy,syrenka nie jest potrzebna,a nawet niemile widziana. Jak się uprzesz to możesz podłączyć i trochę zdławić żeby było ciszej.Kupisz bez problemu za kilkanaście zł syrenę bez akumulatora i podepniesz nawet pod kanał zamka przez mostek,tylko po co. Sterownik ktory poleciłem ma możliwość konfiguracji do sterowania bezpośredniego...
Tu masz schemat, centralka jest koło nóg pasażera pod bocznym plastikiem. Przewody sterujące to czerwony biały i czerwony niebieski, sterowanie masą. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
kiedyś chyba robiłem takiego transita i jeśli sie nie myle to drzwi pasażera a dokładnie krańcówka tam działa na rozwieranie czyli zabieranie masy przy otwarciu i tak samo kierowcy, ale u kierowcy była jeszcze normalna tylko do sygnału otwartych drzwi taka jak w oplu astrze . a zamek sterowany masami. najprościej zdjąć tapicere i symulować zamknięcie...
Wpinamy się w odpowiednie przewody idące do centralki.Zamyka z obu zamków? Cienki brązowobiały i brązowoczerwony to zamknij i otwórz,gruby brązowy to masa,gruby czerwony to plus. Na uniwersalnej łączysz według opisu STEROWANIE MINUSEM.
Witam. Zamontowałem alarm PROXIMA CAN z własnymi pilotami do Astry H. Lina CAN-H podłączona. Alarm działa, uruchamia się z własnych pilotów jak i z oryginalnego pilota w kluczyku. Jednak przy użyciu pilotów od alarmu nie steruje centralnym zamkiem. Czy trzeba coś aktywować w aucie aby zamek działał. W alarmie zaprogramowana grupa pojazdu oraz opcja...
niebeiski to rygiel,pojawia sie plus przy blokowaniu.skoro na zóltym i czerwonym masz naprzemienne napiecie to sam siłownik do wymiany,lubią się psuć w tych autach.Z przodu są przełączniki do sterowania całym centralnym
Niepokoi mnie ta dioda. On a nie powinna się żarzyć. Jeżeli odpiąłeś sterowanie od alarmu i jest ok stawiam jednak na alarm z powodu właśnie tej diody. Gdzieś wewnątrz centralki alarmu jest uszkodzenie. Pytanie nr1 czy alarm jest na gwarancji Pytanie nr2 czy nie dostała się do centralki np. woda.
Dzięki. Ziomal a może wiesz gdzie jest odbiornik zdalnego sterowania centralnym zamkiem?[ w ty samym aucie]
wielki dzięki wszystkim pozdrawiam pawelc
Możesz wykorzystać tylko jedną parę przewodów podpinając się pod siłownik master w przednich drzwiach kierowcy on i tak steruje resztą drzwi więc nie ma potrzeby wykorzystywać drugiej wiązki. Co do awarii w drzwiach to raczej była ona wcześniej, musisz popatrzeć do zamka. Kabli nie przecinaj, tylko się do nich podepnij!
Chciałem jeszcze dopytać, czy te astry mają jakis sterownik zamka, czy sterowanie jest tylko zamkiem z kluczyka od strony kierowcy i pasażera. Bo jesli np. stało sie coś ze stykami w tych dwóch siłownikach, to czy można zamontować jakiś uniwersalny [made in china] sterownik na pilota wykorzystując te oryginalne siłowniki. Wtedy by można było chyba pominąć...
A jakie to auto?Bo to moze być schamat np.promu kosmicznego.:) Opel Astra '95 1.7tdi
zakładam ze alarm montujesz pod kokpitem, w takim razie zdemontuj z lewej strony plastikowa nakladke progu znajdziesz tam wiazke a w niej kabel bialo-brazowy i brazowo-czerwony, łatwo dojdziesz ktory jest ktory podlacz probowke z zarowka z jednej strony do zawiasu drzwi probowka przebij koszulke kabla jesli zamknie i otworzy znaczy ze trafiles, sterowanie...
Oczywiście że można, kwestia tylko podłączenia sterowania pod istniejący CZ pozdr.
Zdalne sterowanie jest radiowe czy na podczerwień?
no ale po co ciąć? nie chcesz zamykać wszystkich drzwi kluczykiem? prawdopodobnie wystarczy wymienić siłownik kierowcy i będzie działało. lub zamontować nowy moduł zdalnego sterowania.
Pytanie: czy w miejsce uszkodzonych masterów, mogę założyć siłowniki slave, Witaj możesz założyć,ale nie będziesz miał sterowania z kluczyka.
Tymi narzędziami można sprawdzić , tylko nie wiesz jak. Opisz jaki masz ten zamek centralny ; na kluczyk? na pilota(zdalnie sterowany)?centralka fabryczna? czy dokładana? jakie masz ładowanie?
jaki masz zamek oryginalny czy dokładany i czym sterujesz ?
Nie bardzo rozumiem z tym kluczem,ten zamek jest typu bez pilota,sterowany z drzwi kierowcy lub pasażera.Mam dokładny schemat z kolorami kabli.
Zamien ten sterownik na inny i bedxie wszystko chodzilo na jednej z kostek napewno ustawiasz wyjscie na silowniki w drugiej jest podany plus ,minus,sterowanie dwoma minusami,sterowanie plusem,sterowanie minusem
witam, chciałbym się dopisać...może to głupie pytanie ale mając oryginalny centralny (opel astra F 1992r.) i chcąc mieć centralny na pilota to będę musiał zakładać siłowniki czy tylko alarm ze sterowaniem zamka c. ?
Auto z 1999r.Posiada tylko kluczyk a chcę zainstalować sterowanie na pilota.
No wpisz sobie w googla, przekaźnik bistabilny sterowany impulsem 12V
Centralnym steruje REC, a jeśli go nie ma to UEC. Nie ma osobnego sterownika.
kupiłem ten alarm ,mam takie pytanie czy muszę kupować dodatkowe przekaźniki aby sterował centralnym zamkiem
Powiem szczerze, że lekko się zdezorientowałem :D Bym był bardzo usatysfakcjonowany jakby i z pilota i z kluczyka było sterowanie. Jak więc tego dokonać ? :)
Z tym ze chodzi tutaj o podłączenie sterownika centralki i tylko centalki, berz zlarmu plus zapalanie kierunków przy zaykaniu zamka:) Pozdro!
Witam. Mam pytanie. Zakładam alarm ze sterowaniem centralnym. W Astrze F zamek kierowcy można zamknąć tak żeby dało się wyciągnąć rygiel z drzwi,albo przekręcić na pozycję --- i wtedy rygla z żadnych drzwi nie wyciągniemy. Auto elektryk twierdzi że jest to wina uszkodzonego zamka w wyniku próby włamania-zamek dział poza zdewastowaną osłonką. Jest to...
Witam niestety mam problem, mianowicie podłączyłem wszystko tak jak według schematu jedyne co to ominąłem kierunkowskazy w ogóle ich nie podłączyłem uznałem że nie będą mi potrzebne. Mój problem wygląda następująco auto normalnie zamyka się z pilota lecz gdy chcę otworzyć to słychać "podwójne pykniecie" w sterowniku ale nic się nie dzieje. Kierowałem...
Proszę o pomoc w kupnie lub naprawie kluccza{elektroniki} , nie działa sterowanie centralnym zamkiem {pilot}
czy tak samo się zachowuje przy sterowaniu kluczem z wkładki a sterowaniu od środka z drzwi kierowcy?
W niektórych astrach f można zrealizować domykanie szyb, przełączniki szyb nie sterują bezpośrednio silnikami dają tylko impulsy masowe. Wystarczy spiąć brązowo czerwony ze sterowania z wkładki z sygnałami z wyłączników oczywiście przez diody.
Właśnie jest sterowany plusem od akumulatora ale potrzebuje impuls od otwierania centralnego zamka żeby się zapaliła światła
centralka dokładana... siłowniki uniwersalne ... wszystko od podstaw zakładałem... sprawdzałem czy jak podłacze niebielski i zielony od siłownika master pozposrednio do centralki czy zadziała ale niestety nie... bo brazowy czarny i biały z tego co się orierntuje to odpowiada za sterowanie pozostałymi siłownikami tak?
Zastanawiam się na zakupem sterownika centralnego zamka do mojej Astry F. Mam oryginalny centralny zamek na kluczyk, a teraz chciałbym dodać sterowanie zdalne czyli na pilota (na Allegro takie zestawy można kupić już od 50zł). Jeżeli ktoś ma już jakieś doświadczenie proszę o podpowiedź jaki dobry sterownik lub sterownik z alarmem kupić za rozsądną cenę....
Zastanawie mnie jeszcze jedno,gdy pozostawie kluczyk w stacyjce zamek potrafi się sam zamknąć,a pochwili otworzyć,dodam że dzieje się tak gdy niewystępują żadne np.drgania które mogły by też takie coś spowodować.Momentami głupieje od czego mam zacząć,dziś przez większość dnia korzystałem z auta,często zamykając,otwierając.Działa bez sprawiana jakichkolwiek...
Wyjąć cały zamek, wymyć, nasmarować, miernikiem sprawdzić czy do siłownika dochodzi napięcie. Stwierdzisz wtedy czy uszkodzony jest siłownik, czy też nie dochodzi do niego sterowanie.
Nie każdy brązowo/biały i brązowo/czerwony w samochodzie, to sterowanie zamkiem. Sprawdź, czy wysterowanie masą tych przewodów steruje centralnym zamkiem. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Moim zdaniem nie skonfigurowałeś przekaźników w Magicarze do sterowania impulsami masy.
W moim Oplu Astra II, kombi od kilku dni przestał działać zamek w lewych, tylnych drzwiach. Nie działa sterowanie z kluczyka i z pilota. Proszę o pomoc, dzięki której uniknę niepotrzebnego rozbierania połowy samochodu. Dziękuję z góry i pozdrawiam Adam
Nie wolno przysłać wd40 we wkładki zamków bo tak jak napisał kolega wyżej wymywa on osady z wkładki i później problemy jak u Ciebie. Napisz proszę czy masz centralny zamek. Tak czy siak uważam że najlepszą opcją będzie zamontować zdalne sterowanie centralnego zamka z pilota i problem z głowy.
Wydłuża sie sygnał z 1s na 3, 5s jak zamek jest sterowany pneumatycznie, np.mercedes, vw, audi, seat, Ty masz elektryczny, więc zostaw na ustawieniu 1s
a kto w warszawie lub radomiu montuje seo perfect? Chciałbym zamontować alarm do Astry II, i skoro wszyscy tak polecaja to właśnie ten seo perfect. Mam centralny zamek i chciałbym by alarmem sterować kluczykiem z pilotem od centralnego.
Zostaje rozebranie drzwi, ale...ale...miałeś sterowanie z kluczyka tylko po stromnie kierowcy? Może po stronie pasażera sprawdź. :)
corsa b ma takie same sterowanie,po prawej rowniez na slupku --tam powienien byc tez sterownik fabryczny na dole slupka,corsa c ma sterowanie inne kolorystycznie za pomoca masy oczywiscie
Podlaczysz kazdy alarm ktory ma wyjscie na sterowanie centralnym dwa impulsy masy
witam . mam pytanie pod jakie kable w drzwiach od kierowcy w corsie c podłaczyc sterowanie central zamkiem ? mam tam orginalne siłowniki i chce podłaczys nowe sterowanie pod te sterowniki.
a czy wogóle z tego larmu jest sterowanie central zamka.Jeśli tak to wpinamy się w przewody wychodzące z drzwi kierowcy(sterowanie masą). Jutro podam kolory bo nie pamiętam.
Więc tak niebieski jest otwieranie +12V impuls (w spoczynku masa) zielony jest zamykanie +12V impuls (w spoczynku masa) brązowy jest do siłownika master ( przy otwieraniu) -12V impuls (w spoczynku +12V) biały jest do siłownika master (przy zamykaniu) -12V impuls (w spoczynku +12V) kolejne biały i brązowy to kierunkowskazy. Pytanie czy mogę wykorzystać...
Sterowanie jest poprzez impulsy minus mogą być prosto z układu nie trzeba poprze przekaźniki.
Zielony kabel przy łączeniu z kablem wychodzącym z siłownika był przerwany, jakość a w zasadzie "grubość" kabli dołączonych do zestawu to porażka. Wymieniłem kabel i wszystko działa z pilota jak i z kluczyka przy sterowaniu masą. Dziękuje za pomoc
Witam Mam mnaly problemik z centralnym zamkiem w Oplu Astrze Classik. Problem polega na tym iz przestal dzialac mi centralny zamek ktory montowany byl fabrycznie. Zamek nie dziala ani z kluczyka ani z pilota gdyz dorabialem sterowanie zamka centralnego z pilota z prosta funkcja alarmowa. Sprawdzilem bezpieczniki wszytkie sa wporzadku. Co moglo sie stac...
Witam! Drodzy koledzy prosze o pomoc. Zakładam sobie alarm w moim aucie (Astra H). Nie mogę znaleźć przewodów przednich migaczy oraz przewodu sterowania centralnego zamka (przycisk na konsoli). W jakich wiązkach szukać tych przewodów? Jeśli chodzi o centralny zamek to nie chciałbym rozbierać środkowej części konsoli. Może gdzieś można złapać ten przewód...
gdzie znajduje sie sterownik fabrycznie montowany od central zamka usilowalem zalozyc alarm z podlaczeniem otwierania i zamykania z pilota ale niestety zwarlem na raz otwieranie i zamykanie i efekt jest taki ze przy wylaczonej stacyjce nie dziala central natomiast po przekreceniu kluczyka do zaplonu dziala a po wylaczeniu zamyka wszystko zamyka (odlaczone...
W takim razie gdzie można kupic Silicony lub Tesory bo w sklepach internetowych znalazłem owszem ale bez sterowania pilotem.? Na allegro tez raczej to żadkośc
W sumie kupiłeś już oryginalne siłowniki... ale z tym czy wystaarczy ci tylko orgyginalny sterownik żeby wszystko działało, to nie wiem. Jak sam wcześniej pisałeś nie wiesz który kupić, bo jest ich wiele. A w skład uniwersalnegocentralnego zamka wchodzą siłowniki i centralka do której podpinasz sterowanie z centralki alarmu i wszystko będzie chodzić....
nie odkręcaj przewodow paliwowych zwłaszcza jezeli jest to CR. to nie jest metoda na sprawdzanie czy dochodzi paliwo do wtrysków. wszystko ma być szczelne na tip top. zobacz czy działa centralny zamek sterowany pilotem? czy masz jakies migajace kontrolki na desce?
Wydaje mi się, że źle podłączyłeś stałą masę do przekażników w centrali alarmu i przekaźniki spoczynkowo zwierają sterowanie. Podepnij NO przekaźników do masy, a NC zostaw niepodłączone.
Tez tak może być - u mnie jest masa stała i podawany "+" stały lub poprzez układ wygaszający, który jest sterowany czasowo i wyłącznikiem krańcowym w drzwiach (a dokładniej w zapadce zamka drzwi). Jeżeli przełączam na styk sterowany - napięcie po czasie zanika do ok 3V względem masy - powodowało to przepływ małego prądu i żarzenie się "żarówek" LED.
Czy ktoś spotkał, się z następującym problemem. Znajomy wyjął ze skrzynki w bagażniku bezpiecznik nr38, aby mieć "na wzór" w sklepie. Następnie włożył bezpiecznik i okazało się, że centralny zamek przestał działać. Zdalne sterowanie generalnie działa, normalnie steruje tylko tylną klapą (zamek klapy się blokuje się i zwalnia prawidłowo), nie działa...
Na upartego wystarczą dwa przekaźniki i połączenie wszystkich siłowników jako slave - tylko po dwa przewody. Nie ma co prawda wtedy sterowania zamkiem z wkładki, ale jeżeli masz oryginalne siłowniki silicona, czyli mastery czteroprzewodowe, to i tak nic nie zrobisz.
Sprawdz na Allegro jest mase tych alarmów i mysle że w 150zł się zmiescisz a jeśli chodzi o sterowanie centralnym zamkiem to kup alarm taki jak Ci pasuje do sterowania zamkami albo zastosój przekazniki do zmiany polaryzacji napięcia sterującego
Zamontowalem ostatnio w Astrze F 4 drzwiowej centralny zamek uniwersalny z 2 masterami sterowany pilotem. Po zamontowaniu z pilota dziala wszystko ok, natomiast brak reakcji na zamykanie-otwieranie z kluczyka tak jakby mastery nie generowaly sygnalu ? Schemat zestawu : http://images20.fotosik.pl/334/c92e15d6e... Mam jeszcze pytanie poniewaz...
Witam, Mam pytanie w temacie centralnego zamka fabrycznego Opel Astra H '06 cdti. sterowany z pilota(kluczyka fabrycznego. Potrzebuję wysterować za jego pomocą dodatkowe urządzenie tzn: - zamykam auto pilotem podaje zasilanie na to dodatkowe urządzenie - otwieram auto pilotem wyłączam dodatkowe urządzenie. Da sie to jakoś prosto zrobić(wystarczy mi...
sterownik Proxima w oplu sterowanie masa przewody brazowo-bialy i brazowo-czerwony wychodzacy ze slupka od drzwi kierowcy
Połączyłem do czarno niebieskiego i nie działało to połączyłem do żółto czarnego i to samo. Dodano po 8 Ja podłączyłem do wiązki kabli zaznaczonych na czerwono na załączonym obrazku. W zaznaczonych kablach na niebiesko też są wymienione wyżej kable czyli żółto czarny....itp http://obrazki.elektroda.pl/7701850300_1... Dodano po 2 http://astra.myto.pl/dzial-techniczny/na...
Multitimer nie steruje centralnym zamkiem i szybami. Posiada wejście dwóch przewodów od silników zamków, oraz trzeci sygnał z modułu centralnego zamka, zapewne informujący o stanie zamknięty/otwarty aby mignąć kierunkowskazami i włączyć/wyłączyć światło wewnętrzne. Podnośniki co prawda są zasilane na stałe, ale przełączniki z zacisku W stacyjki (kluczyk...
Najpierw upewnij się że podpinasz się pod właściwe przewody. Jeśli sugerowałeś się samymi kolorami to w wiązce jest kilka przewodów o takiej samej kolorystyce ale różniących się przekrojem i zastosowaniem. Według schematów przewody od sterowania centralnym nawet chyba nie idą przez to złącze.
Przecież jest tam wymalowane czarno na białym, jak podłączyć sterowanie dwoma masami, żółty i żółto-czarny łączysz do masy, a wtedy na białym i na biało-czarnym uzyskujesz sterowania, nie rób tu szopki bo jest już po świętach.
Posiadam alarm taki jak w temacie. Po zamontowaniu alarmu i po zaprogramowaniu na program 11 do Astry(3362), alarm nie reaguje na wejscia blokujące (impuls masy(sterowanie) z zamka centralnego) objawia sie to tym, że można rozbroić alarm otwierająć drzwi kluczykiem. Na programie uniwersalnym alarm nie działa. Może ktoś z Was spotkał sie z takim problemem?...
Witam. Czy ktoś może wie czy są dostępne centralki alarmowe pasujące do Opla Astry II, które umożliwiłyby sterowanie centralki z oryginalnego dwuprzyciskowego kluczyka oplowskiego? Oczywiście wariant z zakupem i montażem alarmu w ASO odpada ze względu na koszt (ponad 1000zł). Chodzi o to aby korzystać z oryginalnego sterowania w kluczyku (centralny...
Witam. Po pierwsze dzięki za punktowany schemat - nie mam zamiaru tracić punktów i tak nie wiele ich mam, a żeby podłączyć sterowanie musisz dobrać się do przewodów od zamka drzwi kierowcy. Są tam na pewno trzy przewody(jeżeli nie ma rygla) z których jeden jest główny trzeba sprawdzić miernikiem czy polaryzacja + czy - nie pamiętam i dwa sterujące jeden...
sterować zamek aster aster sterować zamek centralne aster sterować centralny zamek
naczynia indukcyjną serwis telefonów chińskich przepływomierz paliwo
moduł komfort termet banggood opinie
Renault Kangoo 2 – czujnik otwartych drzwi nie działa, naprawa mikrowyłącznika i przewodów Nissan Qashqai – mrugająca kontrolka poduszki, błąd poduszki fotela kierowcy, diagnostyka SRS