Mylne wrażenie. Powietrze nie leci z przedniego zaworu koło grila. Węże spustowe łączą się przed tym zaworem. Winny jest zawór (dzwignia) ręcznego. Raczej do wymiany.
Czujnik wody skondensowanej to czujnik w zbiorniku powietrza dla hamulców. To zupełnie inna bajka.
Kolego jeszcze raz napisz, czy te objawy co zauważyłeś to są na zaciągniętym ręcznym, czy na zwolnionym hamulcu ręcznym.
Sprawdź tylne siłowniki mogła pęknąć membrana pomiędzy ręcznym a głównym hamulcem
Czyli czujnik od kontrolki ręcznego jest przy zaworze zabezpieczającym .
Wystarczy poruszać wyłącznikiem hamulca i wtedy odpuszcza. Co rozumiesz przez "wyłącznikiem hamulca"? Górskiego? Nożnego? Jest jeszcze ręczny... Ile pozycji ma dźwignia hamulca górskiego?
Odwołuję się do Waszego doświadczenia: Czy jest możliwe, aby przy równym, jednakowym, w zasadzie IDENTYCZNYM zużyciu szczęk hamulcowych i jednakowym zużyciu bębnów po roku eksploatacji sprawdzonej jakości (ATE) linek hamulca ręcznego, jedna z linek rozciągnęła się o ok 1,5-2cm ? Może w układzie hamulcowym (sprawnym) mam jakąś usterkę, o której nie wiem...
Najlepsze jest to, że on nadal nie wie do czego służy ta dźwignia :D Jest to hamulec górski, włączając go zamyka odprowadzenie spalin z silnika, dławiąc go w ten sposób, czyli hamujesz silnikiem jadąc z góry. Hamulec wyłącza się, gdy wciskasz sprzęgło lub gaz. Używając na oblodzonej nawierzchni radzę uważać... może wywołać skutek podobny do hamulca...
Najczęściej występuje polski linex. Jeśli nie ma dużej różnicy w cenie to można coś lepszego Bosch TRW ATE lub podobnie.
Informuję zainteresowanych, że problem z obrotami po włączeniu pompy powodowany był awarią czujnika hamulca ręcznego (pomocniczego). Po wymianie usterka ustąpiła.
Czujnik ręcznego będzie albo przy samej dźwigni, albo przy zaworze przekaźnikowym przy tylnym moście, nie pamiętam jak w atego jest.
Zależy od wielkości tarcz i klocków średnia dobrej jakości to ok 250zl za tarcze przód 1 sztuka, klocki przod 150-200, tył tarcze szt. 150-200, klocki 100-150, Tylne zaciski chińskie ok 220-300zl (nie polecam często są wadliwe i brak te ręcznego, lepiej zregenerować stare orginalne jeżeli są w dobrym stanie) za lepszy ate czy TRW to napewno 350w górę,...
Tak sobie to kalkuluje i zakup najtańszych bębnów to 120 zł. Zaraz się okaże że coś jeszcze jest do wymiany i się zrobią 2 stówy. Na allegro są tarcze kotwiczne z bębnami. To cały komplet za 115 zł/szt. Facet pisze że to firmy ATE. Warto się w to pchać?
Witam, w moim golfie 6 piszczą podczas jazdy hamulce, rozumiem że to oznaka że gdzieś jakies klocki są do wymiany tak? Jak sprawdzić która to oś? albo które koło? Gdy jadę popiskują, naciśniecie na hamulec, lub podciągnięcie ręcznego od razu powoduje że pisk zanika. Czyli nie przy hamowaniu, a podczas jazdy. Wiadomo, że mogę kupić komplet z tarczami...
Witam. Po wymianie łożysk w tylnych piastach świeci się błąd BS 0004 i kontrolka hamulca na pomarańczowo oraz nie działa hamulec górski w pedale hamulca, który zawsze go wspomagał. Ręcznie włączany górski ham. działa normalnie. Proszę o podpowiedź czy w trakcie wymiany łożysk w tylnej piaście można uszkodzić coś z BS ? Za odpowiedzi z góry dziękuję
Peugeot 307SW 1.6 16V 2005r Po wymianie tarcz i klocków z przodu po 300 km zaczęły się pojawiać piski przy hamowaniu na niższych prędkościach, spowodowane wibracjami (tak podejrzewam). Tarcze klocki komplet ABE. Po 1000 km wymienione klocki na TRW (czyli raczej miękkie klocki), po 100 km znowu zaczynają się pojawiać piski. Co ostatnio robione w układzie...
Proszę mi podpowiedzieć w który przewód od powietrza(6mm)najlepiej się wpiąć żeby podłączyć sygnał. Myślałem o przewodach wychodzących z pod podłogi i przechodzą koło reflektora od strony kierowcy te trzy to będą prawdopodobnie od ręcznego lub jeszcze od zaworu pedału hamulca tam też jest jeden 6-o mm. I teraz nie wiem czy we wszystkich tych przewodach...
Witam, Koledzy problem z którym walczę już tydzień. Mianowicie nagle w samochodzie brakło hamulców. Generalnie dzieje się tak, ze podczas jazdy naciskam pedał hamulca coraz mocniej i auto toczy się dalej, aż nagle staje dęba i czasem w takich przypadkach blokuje hamulce na przedzie. Po ponownym naciśnięciu hamulca, odpuszcza. Podczas jazdy albo auto...
Przed awarią miałem uszkodzony akumulator tz. jedna cela mi padła . Po wymianie akumulatora zaczęły się palić kontrolki ; abs , wykrzyknik i hamulca ręcznego. Dodano po 8 Znalazłem też temat na elektrodzie że błąd 04B3 to jest brak zasilania na listwie pod kierownicą .Są tam jakieś przelaźniki . Dodano po 1 Otworzyłem drugi stary sterownik. I tu kolega...
Witam, Problem ze słabszymi hamulcami na stronie prawej przód i tył przy hamowaniu nożnym , ręczny ok. Zaciski wymienione ale okazuje się że raczej nie potrzebnie bo na starych było tak samo. Jestem umówiony do pneumatyka ma sprawdzić ciśnienia. Pytam bo może ktoś się spotkał z takim problemem i oszczędzi nie potrzebnych kosztów. Pozdrawiam
Witam Was, dziękuję Wam bardzo za info... przepraszam, że dopiero teraz odpisuję... Byłem na dłuższym wyjeździe.. Status problemu: nadal występuje. Cała instalacja przejrzana. Nigdzie kabel nie jest uszkodzony. Czasem jest tak, że wystarczy zaciągnąć ręczny raz czasem 2 razy i wywala błąd. Podobnie jest z hamulcem nożnym. Czy macie może inny pomysł......
1: Czy ktoś mi powie, co to za kontrolka na desce - żółta z symbolem kółko ze strzałką i do tego coś jakby jedna szczęka / okładzina - inaczej mówiąc jakby znak ręcznego miał tylko jedną okładzinę, nie miał literki P w srodku, a kółko miało strzełkę zgodnie z ruchem wskazówek zegara ? I czemu to coś może migać ? Hamulec silnikowy (prawa dzwigienka...
Proponuję na chwilę obecnš "wypożyczyć" licznik z innego auta (o którym wiadomo, że jest dobry) i podpišć go na chwilę do twojego żeby zdecydować, czy uszkodzenie jest wewnštrz naprawianego licznika czy winna jest instalacja samochodu. Witam ponownie. Tak jak pisałem wczeniej, zegary podmieniłem i działajš prawidłowo. Wrócił z naprawy reklamacyjnej...
Walczę sobie powoli, usuwam to co mi się nie podoba, resztki starej pasty, albo czegoś co zastygło, w otworach i szczelinach, a zmywacz do hamulców nie usunął. Największy otwór gdzie jest prowadniczka, ma rysy, skazy na powierzchni, mam pytanie, pod palcem ich nie czuć, bądź bardzo minimalnie, czy szlifować je na błysk, czy jak prowadniczka wchodzi...
CZUJNIK POZIOMU CIECZY CHŁODZĄCEJ Podpięty jest do licznika. Jego budowa jest dosyć ciekawa: z zewnątrz dostępny jest czujnik w postaci słupka z zamontowanym wewnątrz kontaktronem wrażliwym na zmiany pola magnetycznego, natomiast elementem sprawdzającym poziom płynu jest styropianowy pływak który umieszczony jest wewnątrz zbiorniczka. Pływak ma kształt...
Wklejam wiadomość otrzymaną od wieloletniego posiadacza E36 compact. Podesłał mi to kiedy zastanawiałem się nad jakimś tanim dupowozem (skończyło się Toyotą Celicą VII, za dwa razy większe pieniądze niż planowałem). Miałem kompakta 323ti - to taki pocieszny popierdalacz z M52B25, czyli 2.5 litra R6 na pojedynczym vanosie, 170KM i 245NM przy 4K RPM,...
No i tym sposobem z 2500 zł trzeba mieć na dzień dobry.. To jest odkrycie na miarę Kolumba! Ja kupiłem 3 letnie auto i zestaw startowy wyniósł mnie 2000zł. Każdy normalny człowiek wie, że po zakupie trzeba coś porobić, każdy poradnik zakupowy auta mówi o tym żeby mieć trochę grosza na start, na każdym forum o tym się mówi ale śnięta ryba myslała, że...
https://obrazki.elektroda.pl/2917149100_... Samochód po zimie przypomina sportowca, który ma za sobą ekstremalnie trudny bieg przełajowy – jest brudny, miejscami nadwyrężony, a w jego „krwiobiegu” zgromadziło się mnóstwo niechcianych produktów przemiany materii. Dlatego zawsze po zimie powinniście zatroszczyć się o swoje...
hamulec ręczny hamulec ręczny atego ręczny ręczny hamulec ręczny
odbierać połączenie przychodzić błędy odczycie temperatury paliwa radia kenwood opinie
aktualizacja dekodera schrack seconet
Telekodowanie zabezpieczone PSA – błąd brak konfiguracji po zapisie DiagBox, BSI, ECU Thermomix TM6 błąd 32 - przyczyny i rozwiązania