Opisy bloków pomiarowych w języku polskim możesz znależć w linkach poniżej: [url=http://www.dami.pl/~brucelee/tabela... [url=http://www.dami.pl/~brucelee/tabela...
http://www.prusax.1999.pl/opis.html
Może ECU grzebane, jeżeli jakiś niewprawny tuner pokopiował nie te bloki danych co trzeba, to mimo kodowania 00002 może się zachowywać jak aftomat .
Witam wszystkich. Ostatnio zauważyłem dziwna zależność w samochodzie. Kiedy temperatura na zewnątrz jest poniżej 20 stopni autko odpycha się ładnie jak na 1.6 w tej budzie, natomiast jak temperatura jest powyżej 20 stopni już zaczyna się muł i szarpanie przy wciśniętym do końca pedale gazu. Większość tematów dotyczy silników uturbionych czy też dieslów...
Mam kabel USB do kompa, tylko czy moglby ktoś madry podpowiedziec jak mam wykonac te synchronizacje kluczy, czy dopisanie kluczy do modulu komfortu? Bo niezbyt orientuję sie w tych blokach danych itp.
Gdzie mogę znalesci bloki danych do sprawdzenia w vagu pokazuje mi ale ja niewiem jakie powinny byc prawidłowe i aby były po polsku mam vaga pl. . Z góry dziękuję.
Właśnie mi się też to nie podoba. Dodano po 28 Fotki bloków danych na biegu jałowym.
ja proponuje podpiąć pod VAGa i odpytać sterownik o błędy,a później bloki danych i wszystko jasne. pozdr
kolega autoas dał 100% odpowiedz tak ze nic dodac nic ujac. jak bys nie mugł dalej dojsc to napisz dokładny model skrzyni poszukam gdzies miałem bloki danych do sprawdzania automatów pod vag
Bloki danych, adaptacja to zupełnie co innego. Możesz najpierw wejść w adaptacje - kanał 00, wartość 0, zapisz a potem w bloki danych i tam odpowiedni kanał - 98, przełączyć z prawej strony na USTAWIENIA PIERWOTNE, wtedy przepustnica powinna zacząć się ruszać, odczekać z minutę, przełączyć na BLOKI DANYCH (wcześniej ten sam przycisk miał nazwę USTAW....
Ponawiam pytanie. Które bloki danych mam logować i w jakich warunkach? POZDRAWIAM
Wojtek w Golfie nie było silnika RP (passat),a co do współczynnika w blokach danych to też musi się zmieniać. a jaki masz czas wtrysku?
witam, czy ktoś wie czy po podłączeniu WAG do kompa i po wejściu w bloki danych powinny pojawić się znaki zapytania i napis funkcja niedozwolona. mam tylko mozliwość skasowania błędów. nie mogę zobaczyć temperatury silnika , sprawdzić wyprzedzenia zapłonu w wyższych obrotach. mój passat B3 1.8 z 90r. AAM. na jednopunkcie. kolega ma passata z 1995r i...
Tak dochodze do wniosku, ze wszystkie bledy sa konsekwencja tego bledu: 01329 - Convenience System Data Bus in Emergency Mode 35-00 - - i teraz na ross-techu jest informacja specjalna Ten kod błędu opisuje, że wygoda systemu magistrali danych pracuje w trybie pojedynczego przewodu. Można sprawdzić moduły sterujące drzwi przez odłączenie ich wszystkich...
50zł płacisz za wiedzę i pojęcie o parametrach (danych aktualnych)na postoju pod obciążeniem Tam są bloki i kanały o których co nieco trzeba wiedzieć. Kasować błędy to inna sprawa biorę za to 10zł na oryginalnym VCDSie.
Witam mam problem z Passatem b5 silnik 1.6 Ahl instalacja gazowa Zenit. Autko wolno schodzi z obrotów i brakuje mu mocy zarówno na benzynie jak i na gazie. Wymieniłem już przewody WN i świece, filtry paliwa i powietrza,wyczyszczona została przepustnica i przeprowadzona została adaptacja. Vag pokazuje jedynie bład sądy 00537 Z bloków danych Przy obrotach...
hmm... trzebaby spojrzeć jeszcze w bloki danych,dopiero można postawić diagnoze,są przypadki wstawiania pompek które nie pasują do danego silnika(chodzi o indukcyjność cewek),myślę że powinieneś udać się do wyspecjalizowanego warsztatu pozdro
Witam wskazywało by o na źle ustawiony kąt wtrysku ale to co napisałeś to za mało danych więc odpowiedź dość powierzchowna wypadało by zrobić konkretne logi i pokazać je na forum pozdrawiam
znalazłem w książce rozpiskę 3 hall - 6 hall 0 5 hall+ 1 cewka 1 - 4 cewka 15 + 2 nieczytelna była w ksiązce wię nie wiem czy to + czy - . 7 nie wykorzystana dzisiaj pojawiło się coś takiego że dostaje nagle kopa a za chwilę go muli, podjechałem na sprawdzenie zapłonu ( lampa stroboskopowa)do mechanika i na wolnych obrotach jest 6° natomiast po dodaniu...
Witam. Drodzy koledzy mam problem z hamulcem postojowym w swoim b6. Mianowicie do wymiany miałem tarcze i klocki z przodu i tyłu. Przód poszedł szybciutko, natomiast z tyłem zaczęły się problemy. Do odtworzenia zacisków użyłem VCDS. Wszystko pięknie. Zacisk zrzucony, ale podkusilo mnie sprawdzić jak się zamyka. Więc VCDS'EM zrobiłem zamknięcie zacisków...
By sprawdzić czy ciśnienie jest zbyt niskie czy zbyt wysokie wystarczy zajrzeć w bloki pomiarowe gdy na panelu jest włączona klimatyzacja - kanał 1, okienko 1. 1 - kompresor wyłączony z powodu zbyt niskiego ciśnienia odczytanego przez F129 3 - kompresor wyłączony z powodu zbyt wysokiego ciśnienia odczytanego przez F129 Jak sprawdzić czujnik - sprawdzić...
Panowie, przepraszam ze tak poźno mianowicie auto dzis wrocilo z zagranicy. Logi zrobione wrzuce wieczorem, auto jak szarpalo tak szarpie, czasem jest tak ze dam mu na 1800 obrotow na biegu jalowym i puszczam gaz on zgasnie potem kreci z minute zeby zapalic, podejrzenia mam cos do pompy tandemowej bipy podczas jazdy nawet po -48 ale tak jak mowilem...
WITAM,mam mały problem,otóż nie działa sterowanie centralnego z pilota,auto to passat b5 99r 1.9tdi, piloty zaprogramowane vagiem ,przy programowaniu piloty były potwierdzone beepkiem i kierunkami czyli zapisane pomyślnie,piloty są widziane przez komfort w bloku danych nr9 widać że piloty są rozpoznawane ale brak reakcji ze strony modułu komfortu,bezpieczniki...
sterownik silnika moze nie otrzymywac sygnalu o wlaczeniu klimy i nie reaguje na to zmiana obrotow sprawdz w blokach pomiarowych czy sterownik silnika otrzymuje informacje o wlaczeniu sprezarki i polaczenia miedzy sterownikiem silnika i climatronika niestety nie podales dokladnych danych auta poza tym warto byloby sprawdzic czy nie ma jakis bledow w...
A elektryczne wspomaganie Golfa VII stawiane jest za wzór pod względem mechanicznym jak i programowym (sterownik i silnik montowany na przekładni kierowniczej). To samo Passat B6, touran , golf V VI itd. kąt skrętu kierownicy W przekładni z zamontowanym czujnikiem kąta skrętu i po dokonaniu adaptacji wystarczy samo jej kręcenie. Przekładnia w pełni...
witam, ja mam problem taki: podczas wymiany lozyska z piastą "prawy tył' w passacie b5 98r uszkodziłem czujnik absu, kupilem nowy, zamontowałem i kontrolka cały czas sie pali. Przemierzyłem czujnik pokazuje 1200 ohm, w vagu bez problemu łaczy się ze sterownikiem, w błedach mam taki komunikat 287 Czujnik liczby obrotów tylny prawy-G44 brak osprzętu /...
06A 107 055 J-numer części -tłok- APU ANB AEB-Dane z etki.
Nawet nie próbuje sobie wyobrazić gniazd po 600kkm, u mnie przy 430kkm mega ranty i przytarte pompki. Moje są w całkiem "niezłym" ale widać nie dostatecznym stanie. Jedynie w 1 gnieździe wyczułem pod palcem mały rancik :-/ Czy serwis Boscha nie stwierdził przytartych pompek? Jeżeli wyciągałeś pompki to widziałeś stan gniazd. Pompki nie są przytarte...
Witam ponownie .Podpialem tempomat wedlug instruktazu.Po sprawdzeniu Vag 2.5 usb wskazuje mi wartosci. 1. 0 ---wskaznik predkosci km 2. 010 3. 000011 4. 1 to wszystko jest pokazane bez dotykania czego kolwiek jak nacisne sprzeglo.. 1. 0 2. 110 3.__100011 4.1 natomiast po wcisnieciu hamulca,,, 1. 0 2. 011 3. 010011 4. 17 apo wlanczaniu funkcji tepomatu...
Dobry wieczór. Trzeci dzień walczę z problemem. Pacjent to Volkswagen Passat B5 przed liftingiem, rocznik 1996 silnik AFN. Jeden z pierwszych modeli, więc wyposażony fabrycznie w zielone zegary magnetti marelli z którymi nie radzą sobie zbyt dobrze proste interfejsy. Numer części 3B0 919 860 D. Oczywiste, że brak w nim linii CAN. Przymierzyłem angielskie...
witam, rozrząd jest na 100% dobrze ustawiony, katalizatora w układzie wydechowym nie ma. zawory nie mogły się wypalić bo stało to się nagle. zapłon jest dobry. Jak odłączę przewód od czujnika temperatury i podłączę drugi, który jest poza układem chłodzenia ( czyli jest cały czas zimny) to jest lepiej ,silnik sie nie grzeję ale wciąż brakuje mu mocy....
Pewne to co piszesz To dane z Workshopdata...
"piotrmarczak" jak pisalem Vag-a mam tylko sa to moje pierwsze kroki,"mark200" dzieki za wskazówki zaraz biore sie do dziela,odpisze po sprawdzeniu. A tak wogule to raczkowalem z Vagiem i wyszlo ze cytuje -cold start valve- przekracza górna granice niepamietam jaka byla ale napewno moje odczyty nie miescily sie w normie i tu jest pytanie gdzie jest...
Witam. Pytanie skierowane bezpośrednio do mnie ,a ja nie bardzo potrafię udzielić jednoznacznej odpowiedzi. Czuje sie zawstydzony hehe .Dobrze że jest tu pare głów .. bo co dwie to nie jedna hehe a ja nie jestem kompendium wiedzy .... Z tego co widać w opisach podłączenia interfejsu to: astra do 95r (złącze ALDL 10pin) linia K na pinie G , a Lini L...
Dzieki za rekomendacje, SF chyba rzeczywiscie wydaje sie byc bardziej odpowiednim dla mnie modelem. Tak, modul komfortu jest - jesli zamykajac auto przytrzymam kluczyk szyby domykaja sie automatycznie :). To wiec mialbym zalatwione. Moze rowniez dzieki temu wchodziloby w gre automatyczne zamykanie zamka centralnego podczas jazdy? :idea: Dalej jest identyfikacja...
Wartość Cisnienia atmosferycznego. Czyli dokładnie ile.? Tyle ile w danej chwili wynosi ciśnienie atmosferyczne.😂😂 Obejrzyj pogodę lub wpisz w google to zabaczysz wartość która ogólnie jest na jednym poziomie.
bloki pomiarowe passat magistrala danych passat bloki fabia
ustawi adres publiczny sterownik dogrzewacza prosty regulator oświetlenia
schemat elektryki skutera schemat elektryki skutera
Mercedes Actros MP2 - Problemy z poziomowaniem poduszek pneumatycznych Piekarnik Bosch HMG636NS1 wyzwala bezpieczniki - przyczyny i diagnostyka