Sprawdź podciśnienia.
UU słabiutko ,albo pompa albo coś jest dziurawe (pobiera za dużo podciśnienia).
To jest psg5 i masz albo nie szczelne podciśnienia albo słabą vakum pompę i nie daje tyle podciśnienia ile trzeba, przytrzymaj na wyższych obr, czyli ok 1.5 tyś i wtedy naciskaj hamulec.
Witaj, szczerze ci powiem, że podciśnienia nie sprawdzałem i zaworka też nie... Powiedz mi, jakie wartości podciśnienia by musiały być... Pedał hamulca jest twardy... EGR zaślepiony...
Po crashu z hamulcami nie było nic robione (jedyne to wymiana przewodu podciśnienia z serwa), a regulacji tego czujnika nie ma wkłada się go na pół obrotu. Diagnostyka usunęła usterką ale "stopy" świeciły a jak nie świecą stopy to wywala błąd czujnika hamulca. Zastanawiam się czy przypadkiem przy bardzo mocnym naciśnięciu hamulca coś się nie poprzestawiało...
witam. a sprawdzał kolega wartość podciśnienia-szczelność układu? zaworek zwrotny serwa hamulca? pozdrawiam
Dobra, nie będę taki. Ogólnie sprawdzaliśmy wszystkie przewody podciśnienia, rury doładowania, chłodnice i nic. Za którymś razem na jeździe próbnej było dobrze do momentu wciśnięcia hamulca, i tu lampka się zapaliła w głowie. Jeszcze raz ale dokładniej zaczęliśmy przyglądać się podciśnieniom i okazało się, że przewody podciśnienia były lekko przetarte...
Nie wiem jak to jest w superbkach i nie chcę nikogo w błąd wprowadzić ale czy wartość podciśnienia nie jest za duża co powoduje samoczynne zablokowanie hamulców ?? Może czegoś brakuje co by ograniczało przepływ objętości powietrza potrzebnego do wspomagania hamulców. Może serwo które założyliście też jest uszkodzone ??
mój błąd niedoczytaniem bo twoje to chyba Audi A3 1.8 T 150KM nie diesel podłącz wakuometr do przewodu wchodzącego do serwa wciśnij pedał hamulca i wyłącz silnik następnie obserwuj miernik jeżeli podciśnienie maleje oznacza to nieszczelność w układzie podciśnienia i masz sprawę jasną jeżeli zawór zwrotny jest w 100% sprawny
Zaloguj parametr PR916 - zmierzony wydatek powietrza. On u mnie się zmieniał, gdy rosła różnica między zadanym ciśnieniem a wykonanym. Po wymianie zaworu podciśnienia turbo na jakiś nowszy zmodyfikowany okazało się, że hamulec jest twardy. Przyczyną był przewód serwa 474011350R, który przepuszczał podciśnienie (wyjęty z auta działał prawidłowo). Jeszcze...
Pompa vacuum w Twoim akurat silniku nie ma żadnego wpływu na turbodoładowanie. Jak trzymasz pedał gazu wciśnięty i jednocześnie wciśniesz pedał hamulca to normalnym objawem jest spedek obrotów gdyż tak właśnie reaguje sterownik silnika na sygnał z czujnika F47 pod pedałem hamulca mimo, iż masz wciśnięty pedał gazu więc nie słuchaj głupot o walniętej...
jak wywala mi błąd nieszczelność w układnie dolotowym Sterownik rejestruje zbyt małą wartość podciśnienia w kolektorze ssącym, czy faktycznie jest nieszczelność, czy przestawiony rozrząd generuje taki błąd ? Weź jakiegoś plaka albo lepiej zmywacz do hamulców, popsikaj w okolicach uszczelek kolektora przy pracującym silniku
Czesc Tomku. P0105 to blad czujnika podcisnienia, a raczej cisnienia bo w kolektorze ono czesciej wystepuje (jak zwal tak zwal). W kazdym razie na poczatku napisales ze go sprawdziles - wiec moze kabelki do niego? Na pinie nr. 1 powinno byc prawie wzorcowe 5 volt na trzecim masa a srodkowy to sygnal zazwyczaj kilka voltow 1-3.5. A ze czujnik pedalu...
Zdobyłem vakuometr. Podłączyłem układ - pompa-serwo-akumulator podciśnienia i N75 z gruszką przy turbo. Zastosowałem trójnik i do niego podpiąłem vakuometr: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=... Tak zachowuje się stan podciśnienia przy kilkukrotnym wciśnięciu pedału hamulca-przegazowanie nie pomaga by poziom...
Ale to że brzęczą to nie wiem czy takie normalne bo jeszcze nie tak dawno nie brzęczały a poza tym to tylko ten jeden słychać kolego Dodano po 11 dodam jeszcze że nie raz jak dam ostro po hamulcach to zapala się check to samo dzieje się jak potrzymam auto chwile na obrotach powyżej 4-4,5 tys np. przy ruszaniu do tyłu pod górę i zawsze przy przeglądzie...
też mi się wydaję że jest oring. czy wymiana łączy się z czymś poważnym? bo widzę że są dwie nakrętki :D a jakbym zaślepił tymczasowo ten wężyk podciśnienia od serwa i sprawdził zachowanie sondy, obroty i szczelność? z hamulcem po zgaszeniu silnika to zaraz sprawdze
Hamulec normalny czy "twardy"?, jak normalny to szukaj nieszczelności w cienkich wężykach, jak twardy to albo wakupompa (tandem) albo serwo, albo wąż łączący te podzespoły
Kolego. Wężyk, który zaznaczyłeś na zdjęciu, to wężyk paliwowy zasilający. W tym samochodzie wszystkie elementy sterowania w ukł wentylacji/klimatyzacji realizowane są przez nastawniki (czyt.) silniczki elektryczne. Żaden element tego ukł nie wykorzystuje podciśnienia z silnika. Błąd, który masz, tak jak kolega napisał wcześniej, świadczy o nieszczelności...
jutro jadę do typa i podpinamy się pod program i odczytujemy błędy,bo coś mi się wydaje ,że metoda gaz-hamulec to o du...pę potłuc ps. przewód od podciśnienia serva siedzi niepewnie w kolektorze ssącym,ma ułamane jedno piórko uchwytu,może mieć wpływ na głupotę w zachowaniu silnika??
Teraz auto hamuje od razu po włączeniu silnika. Po odłączeniu podciśnienia od serwa hamulca, hamulce pracują normalnie, to znaczy pracują tak jak zwykle pracują gdy uszkodzone jest serwo - trzeba dużej siły fizycznej przy naciskaniu pedału lecz auto hamuje normalnie tyle ze z obniżoną silą hamowania. Pedał hamulca tez się zachowuje normalnie, Nie ma...
szczelność dolotu to podstawa...sprawdź dokładnie odmę i rurkę podciśnienia idącą do serwa hamulców-lubią pękać.Do tego standardowo czyszczenie i adaptacja przepustnicy.Uszczelki pod kolektorem wymienione?wszystkie osiem?Pytam bo tanie nie są....
Ja osobiście nie miałem tego problemu i nigdy nie byłem zmuszony się w to bawić ale większość zaklepywała obudowę nad tym króćcem, że nie miał on możliwości ruchu czyli tzw. traserowanie lub jak tam zwał. Jeśli wyczuwasz tam zasysanie powietrza atmosferycznego czyli niwelowanie tym samym podciśnienia to warto zrobić wszystko by się tego pozbyć ale z...
(at)m.siupik Component N65/3 (Brake booster vacuum pump control module) is faulty or the lead has open circuit Komponent N65 / 3 (moduł sterujący pompą podciśnienia wspomagania hamulców) uszkodzony lub przerwa w obwodzie* *tłumaczenie własne:)
Witam wszystkich. Mam pewien problem z moją Vectrą B 2.0dti 99r. Auto kupione niedawno, więc nie wiele o niej wiem. Od początku palił się check. Według poprzedniego właściciela zapalił się z powodu pęknietego przewodu podciśnienia. Auto oczywiście nie miało mocy i kręciło tylko do 4tys. Wymieniliśmy przewód, check nadal się palił, mocy dalej brak(tryb...
To nie jest przyczyną przeładowania turbo. Króciec, nawet jeśli jest luźny i powoduje nieszczelność to najwyżej możesz mieć niedoładowanie i twardy pedał hamulca więc szukaj gdzie indziej bo to nie to. Jakakolwiek nieszczelność w układzie podciśnienia nigdy nie powoduje przeładowania turbo !
Krótko i na temat. Nie masz ani sprzętu ani wiedzy żeby to naprawić. Poszukaj dobrego warsztatu. Dziękuje kolego ale już sobie poradziłem. Uszkodzona przepona w egr powodowała brak podciśnienia również po kilkukrotnym naciśnięciu pedału hamulca. Apropo sprzętu który jest okropnie drogi u mnie ( jednak euro to nie złotówki) to uwierz że staram się mieć...
Auto jak w temacie, przyjechało z trzęsącym się silnikiem na jałowych, gasnące po wysprzęgleniu i z brakiem podciśnienia a w związku z tym z twardym pedałem hamulca. Obejrzany kolektor, cały dolot, podciśnienia i wsio ok, po zdjęciu pokrywy rozrządu stwierdziłem połamane prowadnice łańcucha, wyciągnięty łańcuch (tarł o zawór vanosa) i uszkodzony wariator...
Witam, miałem podobny problem w Saabie 9-3 SS 2.2 TiD z 2003r, auto jeździło jak wolnossący diesel. Przyczyną był zawór podciśnienia, uszkodzona membrana w środku, zawór nie trzymał podciśnienia w układzie, na komputerze wychodził błąd podciśnienia i samochód przechodził w tryb awaryjny. W przy tak małym przebiegu w pierwszej kolejności sprawdził bym...
Witam, Dzisiaj jechałem samochodem. Po ponad przejechanych 30 kilometrach od uruchomienia silnika - obroty nagle spadły i silnik od razu zgasł. Podłączyłem się pod komputer i ten wykazał błędy: 0400 i 0571. Błąd 0400 wystąpił 11 razy i był aktywny a błąd 0571 wystąpił 4 razy i był nieaktywny. Elektro-zawór EGR i czujnik stopu hamulca nożnego są do wymiany?...
Witam, Silnik szarpie tylko jak jest nierozgrzany, przy jego dużym obciążeniu, tzn. jak jadę sam problemu w ogóle nie ma. Szarpanie występuje wówczas kiedy wiozę ze sobą pasażerów, na 3,4 i 5 biegu (im wyższy bieg tym jest bardziej odczuwalne). Ostatnio włączył się tryb serwisowy (migająca lampka od świec żarowych). Po podłączeniu pod VCDS pokazało...
Jest tak błąd wyskakuje za każdym razem tak samo ok minuty po odpaleniu wtedy sztanga się wsuwa ,cięgno się ponosi a zawór n75 przestaje dawać podciśnienie nawet jak dodam gazu to gruszka stoi i nie drgnie w górę czy dół n75 nie daje podciśnienia,ustawiłem na znaki jak było przed demontażem ,grucha trzyma ciśnienie sprawdzałem dużą strzykawką ,co ciekawe...
Sam sobie odpowiem chyba. Odpowiedź pokazał mi pracownik ASO Rzeszów - chcący przekonać mnie że mam sprawny samochód. Wszystko nt wpadającego pedału jest w linku Wpadający pedał hamulca Super Warsztat / Warto wiedzieć 13.02.2007 Liczba odwiedzin: 3818 Pytanie do pracowników warsztatów samochodowych – czy mieliście już klienta, który reklamował...
Witam, czy ktoś mógłby podpowiedzieć: Do którego kabelka na cewkach podpiąć Stag4 (brązowy) Domyślam się, że na cewce obsługującej pierwszy cylinder, ale który kabelek ? Jest czarny i brązowy (tak samo jak i w drugiej cewce). Dojdę multimerem do tego ? (powinien być + czy - ?) Czy komuś udało się wejść z dyszami "od góry" kolektora ssącego? Widziałem...
Kolejny etap działań (opisane w kolejności wykonania i ostateczny rezultat w postaci całkowitego spadku mocy): 1. Sprawdzone działanie sztangi kierownicy spalin turbiny - działa płynnie w pełnym zakresie. 2. Sprawdzone działanie sztangi kierownicy spalin turbiny podczas pracy silnika: - na wolnych obrotach i przy powolnym ich zwiększeniu do 2500obr...
witam na kompie wywala 05522 p 1592 czujnik cisnenia doładowania- niewiarygodny stosunek. czujnik wymienione w ilości 3 szt :) i teraz: podcisnienie mierzone manometrem w granicach 07- 08 sztangi chodza od N75 jak zassam przez przewód to sztanga od łopatek turbo ciagnie do góry N75 przepiety do innego samochodu i działa jak burza pozatym nie wywala...
Postanowiłem narysować jak to według mnie wygląda u mnie :D Jeśli coś jest źle na tym rys. to od razu piszcie to poprawie. Co do schematu to są pewne małe niedociągnięcia : schemat podciśnień dotyczy sterowania turbosprężarki ze zmienną geometrią bo taka występuje w silniku 1.9 TDI o mocy 115 KM czyli 85kW więc nie ma tam zaworu Wastegate a za to jest...
Witam, Miałem ostatnio kłopot z pompą podciśnienia, ponieważ po odpaleniu samochodu po długim postoju trzeba było chwilkę poczekać (minutę-dwie) na wspomaganie hamulców. Wymieniłem pompę podciśnienia (ze względu na aktualną pogodę i brak czasu w ciągu dnia) zawiozłem samochód do mechanika. Pompa została wymieniona na sprawną używaną. Problem ze wspomaganiem...
W nadziei na pomoc w rozwiązaniu problemu zdecydowałem się o nim napisać. W lutym kupiłem Skodę Octavię kombi 2.0 FSI automat z 2007 roku. Sukcesywnie samochód "uwalniam" od wad, korzystając oczywiście z porad zamieszczonych na tym forum. Obecnie problem jest taki: 005161 - Circuit for Brake Vacuum Pump: Open Circuit P1429 - 004 - No Signal/Communication...
Masz źle podpietą gruchę turbo albo padł pierburg. Turbo może kuleć np być zalepione (malo prawdopodobne) . Czyli najpier pierburga zweryfikowac jest w tym motorku głeboko z tylu ukryty ale weżyki powinny byc doprowadzone jeden spodem przy gruszcze (turbo) . Kolejny górą i dookoła filtra paliwa do złączki pompki podciśnienia tej co ssie wspomaganie...
Witam szanowne grono. Opowiem mój problem. Silnik 2.0tdi 140KM BKD 2004r Wymieniona pompa podciśnienia jazda próbna przez 15min ok a potem turbo nie działa. Błąd p0299 Podciśnienie do zbiorniczka wyrównującego jest ok. Do EGR wogole miernik nie pokazuje. Hamulce są OK. Podpowie ktoś co może być przyczyną? Pozdrawiam
Wciśnij pedał gazu do oporu oraz pedał hamulca przekręć kluczyk w położenie zapłon (zapalą się kontrolki) i w tym samym momencie twoja żółta kontrolka zacznie mrugać, pokazywać twój kod błędu (1 mrugnięcie odczytaj jako jedynkę 2 jako dwójkę itd. natomiast 10 mrugnięć jako zero) Ja też miałem podobną historię w swojej Astrze II (silnik 1,7 DTI Isuzu)....
I widzisz, dziś kumpel mi dzwoni, że ECU po podłączeniu Vaga pokazuje mu błąd potencjometru pedału gazu ale co jest ciekawostką - silnik normalnie pracuje na biegu jałowym i reaguje na pedał gazu podwyższając obroty, jeśli tylko tknie pedał hamulca, obroty idą mu na wartość z 903 RPM na 1100 RPM (tak jak przy usterce potencjometru) i się utrzymują,...
właśnie wróciłem od elektryka i wydrukował mi z Vaga błędy tj 00741 Kontrola pedału hamulca 27-00-Niezrozumiały sygnał 00523 - Czujnik temperatury zasysanego powietrza (G42) 31-00- Przerwa / Zwarcie z masą 00553 - Miernik masy powietrza (G70) 31-00 - przerwa / zwarcie z masą 00575 - Ciśnienie w kolektorze ssącym 11-00 - Granica regulacji nieosiągnięta...
Tak czy siak, będę musiał pomierzyć ciśnienie w układzie i sprawdzić ich szczelność robiąc np. Próżnię, niestety nie mam vakuometra, więc albo kupie, albo podjadę do kogoś, kto mi to pomierzy. Też na początku stawiałem na vakupompe, ale z drugiej strony, gdy by ona była winna miałbym też kłopot z hamulcem z uwagi na podciśnienie pompy serwa, a pedał...
Dzisiaj złożyłem środek i zabrałem się za silnik. To przerywanie i strzelanie w wydech spowodowane było ściągniętą rurką podciśnienia z jakiegoś zaworka na kolektorze dolotowym. Po włożeniu rurki silnik na wolnych obrotach zaczął poprawnie pracować ale..... przejechałem się kawałek dając mu po garach żeby przepalił się nieco po dłuższym postoju. Uprzednio...
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
Witam. Mam nietypowy problem, a mianowicie samochód wchodzi w tryb awaryjny (wyskakuje komunikat EPC), na oko 70% dzieje się to przy ruszaniu, rzadziej na 2 biegu, bardzo rzadko na 3 biegu. Jeżeli przebrnę do 3 biegu i komunikat nie wyskoczy to potem jest ok i można jechać przez 50 km autostradą 100-140 km/h, ale po zatrzymaniu się na bramkach i ruszaniu...
Zafira 20DTL wyrzuca błąd P0400. Wyczyszczony kolektor,przepustnice,EGR sprawny a błąd wiąż jest. Pomierzyłem podciśnienie i na wolnych obrotach ma 0,3 a po dodaniu gazu około 0,5. Czy to nie jest trochę za mało. Po pedale hamulca nie czuć objawów walniętej wakum pompy.
Witam,samochód Audi A6 C5 2002r LPG 125kW/170KM Kod silnika BDV Automat. Problem polega na tym że auto falowało na wolnych obrotach +/-100 obr czasem mniej. Delikatnie szarpał przy nagłym dodaniu gazu. Auto kupiłem dość niedawno, wymieniłem w nim jak na razie rozrząd. Wczoraj podczas jazdy nagle auto straciło moc, olbrzymi problem żeby przyśpieszyć,...
Witam Panowie,auto nie dawno kupione, zauważyłem że w iveco czy mascott (tylko 150KM!) występuje niestabilna praca turbiny podczas przyśpieszenia (obciążenia). Zgodnie z zaleceniem pewnego fachowca (dotyczyło iveco wtedy model 35c15) rozwierciłem zasilanie podciśnienia które idzie do zaworka który steruje turbine. jest ciut lepiej ale dalej jest tak...
PS hamulec twardnieje po 3 wcisnieciach https://www.youtube.com/watch?v=Aztv4Mf7... Na wyjściu z pompy vacuum masz cienki wężyk. Zdejmij go i zaślep od strony pompy i jeżeli dalej tak się będzie zachowywało to servo masz dziurawe. http://i159.photobucket.com/albums/t141/... tak właśnie będe chciał robic tylko u mnie ten wężyk jest...
Padło serwo hamulca . Gdy odłączyłem przewód od strony serwa hamulcowego i go zatkałem okazała się że odpowiednie podcisnienie dotarło do gruszki i po wykasowaniu błędy się nie pokazywał - wniosek serwo powodowała spadek podciśnienia . Problem rozwiązany - nie znalazłem na żadnym forum i filmie takiego przypadku więc przyda sie dla innych . Dzieki .
Witam Udało mi się nabyć kolejny pojazd, mianowicie VW T4 1999r 2.5 tdi 102 PS z automatyczną skrzynią biegów. Mój problem polega na tym, że rozgrzany silnik zaczyna bardzo nierówno pracować na wolnych obrotach, trzęsie nim i wibruje - jak by na jeden cylinder niedomagał. Kultura pracy zmienia się po uruchomieniu ogrzewania - nawiewów-klimatronic, wówczas...
2003r. wiesz co, to dość spory warsztat, mają jakieś 2 komputery, w tym jeden jakiś bardzo dobry nowy. Nie sądzę,żeby facet nie wiedział,że trzeba zaprogramować przepustnicę od nowa. Hmm...ale spytam. Dodano po 4 Słuchajcie, na chwilę obecną przepustnicę wykluczył mechanik. Na nowej tak samo było. Ale zaślepił jakiś zawór odpowiadający za odparowanie...
Najważniejsza rzecz so psrawdzenie wszystkich trzech zaworow poniewaz są na jednym obwodzie. Cytuje z klubu vectra znalazłem . podczas nieszczesnego mycia uszkodzilem elektrozawory. Na zlomie w IE wyjąłem z Seata inki 1,9d (silnik VW) 2 szt za 10euro i podmienilem na turbo i zawirowaniach. Zamochod chodzi jak przed myciem. Siedzialem nad nim kilka dni...
W pompie tandemowej jest szczelne podciśnienie ? Jaki był hamulec w tym aucie ?
Elektry który podłączył kompa pod auto stwierdził błędy, powiedział ze padł czujnik podciśnienia turbiny, czujnik pedału hamulca, czujnik pedału sprzęgła, turbina wymieniona gdyż się rozleciała, koszt elektryka 90zł netto. w auto wpakowałem już ponad 2500zł, jestem zadowolony z tego auta dobrze się prowadzi i jak miał moc to jest całkiem zwinny na nasze...
Witam. Nie prowadzę działalności, samochód jeździł przez rok czasu po warsztatach - bezskutecznie. Pacjent: Opel Zafira 2000, 2.0 DI 60kW, brak widocznych przeróbek instalacji elektrycznej (anglik, czy dzwon) Pierwsze objawy: Samochód miał "muła" z uwagi na pracę w trybie awaryjnym, słabe wspomaganie hamulców, kontrolka MIL włączona, stosunkowo nieduże...
Witam. Mam znowu problem z moim Golfem i nie wiem czy to koniecznie będzie skrzynia biegów, tak wiec proszę o jakieś wskazówki od czego w ogóle zacząć, bo jak wiadomo ciężko o uczciwych magików od skrzyń automatycznych. Objawy były takie, że skrzynia ogólnie potrafiła na początku szarpać na niskich biegach, np. po podjechaniu pod skrzyżowanie po wciśnięciu...
witam znalazłem coś takiego """" Pierwszą czynność to odnalezienie złącza diagnostycznego. W przypadku mojego 220SDi znajduje się ono za środkową konsolą, na dole, od strony kierowcy. W ROVERach serii 400 (95-99) znajdować się powinno pod zaślepką umieszczoną na dole po lewej stronie kierownicy. W ROVERach serii 600 (95-99) umieszczone jest za plastikiem...
Cewki zostaw w spokoju, mechanikę też. Masz problem z pracą silnika w warunkach ustalonych, czyli skup się na fałszywym powietrzu, podciśnieniu ssania, wskazaniu sond, i przepływki. Hamulce nie są słabe? Masz czym zrobić live data?
Dziś byłem na przeglądzie. Po mocnym naciśnięciu na pedał hamulca i na dnie już został. Pedał przestał odbijać i blokował koła. Po kilku próbach cofnąłem pedał do siebie stopą i koła popuściły. Na wskaźnikach pojawił się błąd poduszki powietrznej. Od czasu do czasu silnik nie przyśpiesza. Sprawdziłem i podciśnienie na wężach - zasysa. Obecnie po zahamowaniu...
Witam, Dziś dużo jeździłem samochodem ze znajomymi od punktu do punktu i odkryłem kilka mankamentów. Mój Seat Cordoba 6K2 1.4 MPI AKK z 2000 roku jeździ tylko na benzynie, gazu nie było i nie ma, a szkoda... Proszę o poważne odpowiedzi, choć to, co zaraz powiem, pewnie doprowadzi niejednego do śmiechu. Latając od lewej do prawej ze znajomymi, zatrzymaliśmy...
Znajdź sobie "reset ECU, ECM, komputera" do swojego samochodu, silnika, z rocznikiem włącznie . Może być do innego opla z podobnym kodem silnika, byle rocznikowo nie odbiegał od Twojego, bo nowsze komputery mogły być resetowane, przywracane do ustawień fabrycznych, przez podpięcie do urządzeń diagnostycznych. W pierwszych modelach działało przez odpięcie...
Turbina albo sterowanie albo przewody do sterowania albo brak podciśnienia, ale to ostatnie działało by na słabe hamulce.
Trochę mnie poniosło jednak. Miałem na myśli regulację napięcia dźwigienki pompowtryskiwacza. Jaki masz przebieg? Co do trybu awaryjnego sprawdź tak jak napisałem turbo. Poranne odpalanie to mogą być oringi na pompkach. Teraz jest chłodniej więc do sprawdzenia świece i w ogóle fakt czy działają. Podciśnienie może być dobre w trakcie pracy silnika lecz...
Podają inne objawy uszkodzonego serwo. Miałem taki przypadek. Sprawdzenie zajmuje chwile. Hamulce trzymają na odpalonym aucie po przejechaniu pewnej trasy. W momencie gdy hamulce trzymają po tej trasie wystarczy odpiąć podciśnienie od serwa. Jak nie masz czym kasować błędów to oddaj auto do warsztatu bo po odpięciu podciśnienia może ale nie musi zapalić...
Rozmawiałem z mechanikiem i powiedział że żadnego błędu nie wywala, czemu na podciśnienie nie reaguje to nie wie, ale jest dobre bo hamulce działają. Stawia na tego halla lub zaśniedziałe styki kompa (przegrzewanie się). A może być tak, że silnik się rozgrzeje, a komp chodzi tak jak na zimnym. Chodzi mi o dawkowanie paliwa, mieszankę itp? Bo już naprawdę...
Jeśli masz na filtrze DPF czujnik ciśnienia splin to on musi wykrywać jakieś nieprawidłowości. Zaglądnij w parametry czujnika podciśnień czy na postoju przy wyłączonym siniku pokazuje jakąś wartość. Może rurki do niego są zatkane lub jest uszkodzony.
A podłączałeś może coś co by chciało porozmawiać ze sterownikiem i ewentualnie podpatrzeć błędy i wartości rzeczywiste. Poza tym sprawdź podciśnienia na w nieszczelność i dolot na ten sam wypadek jak również serwo (pedał hamulca nie "stwardniał"?).
Przepływomierz już podmieniałem, choć nie mam 100% pewności co do jego sprawności. Niemniej przy niskich przepływach mierzona masa powietrza zgadza się z oczekiwaną. Obawiam się teraz bardziej o drożność katalizatora. Chyba, że nowy EGR był wadliwy... ale on był fabrycznie nowy. Niestety ja nie mam warunków, a mechanik za nic nie chce się podjąć demontażu...
regulatorem ciśnienia paliwa - teraz nie pali sie wcale, to sie dzieje spradycznie Ale : 3 mies.temu była dziwna sytuacja.. stałam w kolejce do ronda, po wrzuceniu 1-ki i ruszeniu,przy próbie dodania gazu stracił moc, słychac było pisk, potem swąd.. czuc było na zewnatrz i w kabinie..po redukcji biegu dopiero ruszył.. dlugo nic sie nie działo az do...
Sprawdzałeś działanie pompy vacum, czy hamulec nożny jest skuteczny tj. działa Ci wspomaganie ?. Turbina jest sterowana podciśnieniem z pompy vacum.
Witam Ponownie, Podzielić się mogę świeżymi Life w załączniku. W czasie jazdy ok, ale jak się stanie gdzieś na światłach to wywala błąd: P0400 - Wadliwe działanie okładu krytycznego 2 (zob. procedurę sprawdzania - opis kodu usterki) (05) - Obecny Po ruszeniu chwilę mułowaty strasznie, a jak błąd znika wraca do swojej normy ;) Przypominam, że zaworek...
Witam. Mam avensis verso jak w temacie i ginie mi hamulec tzn. jak pierwszy raz go nacisnę to jest hamulec ale już za kolejnym razem już ginie. Pojawia się także w czasie naciskania kontrolka od hamulca (wykrzyknik). Na komputerze w abs zero błędów, układ jest odpowietrzony. Wcześniej ktoś wymienił tą gruszkę z podciśnieniami z przodu silnika, ale założył...
Cześć, Pacjent Renault Megane Grandtour 2011r. 1.4 tce Benz + gaz. Czy ktoś z Was przerabiał błąd P0069? W trakcie jazdy silnik zgasł, podczas jazdy szarpie, nie ma mocy, komunikat skontroluj układ wtrysku paliwa oraz skontroluj układ wydechowy, dodatkowy objaw twardy pedał hamulca, prawie nie da się hamować. Aktualnie auto bezpośrednio po odpaleniu...
Tam nie ma żadnych akumulatorów ciśnienia, to taki sam agregat jak w 99% współczesnych samochodów, a nie jakiś wynalazek z lat 80. Zapewne powoli zapadający się pedał hamulca na pracującym silniku traktujesz za normalny objaw. W klekotach tak, bo one wolno budują podciśnienie w serwie.
kolego każdy diesel na niższych obrotach ma słabsze hamulce, po prostu pompa nie nadąża z uzyskaniem odpowiedniego podciśnienia. jak jest z hamowaniem na wyższych obrotach silnika?
Witam.Miałem ostatnio problem w A4/1.9tdi z blokowaniem hamulców,poruszałem go na forum. Ale dopiero dziś sprawdziłem jeszcze jedno:Po ostrym ruszeniu na piasku jak zadziała ESP zaraz zaczynają blokować wszystkie 4 koła,po odłączenie przewodu podcisnieniowego od serwa/podcisnienie spadło do 0/ hamulce nie puściły. dopiero po odkręceniu jednej z rurek...
Na moje to nie ma takiego czegoś jak sterownik tempomatu. Wszystko realizuje sterownik silnika Jesteś pewny?? bo ma z 98r wiec duże prawdopodobieństwo ze tempomat pneumatyczny i o tym pisze bo ma gruchę w przepustnicy niestety ma sterownik ale nie diagnozowalny a błędy silnika nieznaczące dla niego.... Pierwsze co to do sprawdzenia przewody podciśnieniowe...
Powiem szczerze że w tym samochodzie każda jedna rzecz jest dla mnie problemem. W grupie VW jestem w stanie sam podpiąć komputer i nawet zrobić testy dynamiczne, niestety do Scenica nie mogę znaleźć żadnego dobrego oprogramowania a DDT2000 niestety sprawdza same podstawowe błędy, testów już na nim nie zrobię. Proszę o podpowiedź w jaki sposób mogę sprawdzić...
Witam, posiadam Vectrę B z. 1998r. z silnikiem X18XE1. Mam dwa problemy: 1. po odpaleniu zimnego lub ciepłego obroty na Biegu jałowym od razu Staja Jak wmurowane na poziomie ok 950obr/min. Wydaje mi się, Ze Przy niskich temperaturach na początku powinny przekraczać ponad 1000 GDY Silnik żart na "ssaniu". Czasem Też go zamuli oo wolnych obrotów i ducha...
Witam Mam problem z tempomatem, przestał działać nagle. Przy jeździe 60 czy 80 czy 120km/h włączam cruse na zegara zapala się napis czyli tempomat włączony. Po wciśnięciu przycisku set i puszczeniu gazu samochód zwalnia, nie utrzymuje prędkości. Sprawdzone: -przyciski na kierownicy czy dają dobrą rezystancje -taśma kierownicy - zwijak - ma przejście...
Podpięty będzie dopiero jutro, ale pytam tu na forum, bo zastanawiam się czy nie rozłączyć akumulatora, aby ponownie pokręcić kierownicą dla zapamiętania położenia koła kierownicy... może wtedy błąd zniknie bez SD ? Natomiast w kwestii blokowania hamulców, to one nadal blokują a SD nie wykazało błędu.. Jeszcze taka informacja, że pompa hamulcowa jest...
Może podepne się pod temat, mam passat B5 1.9 TDI, AJM, parę dni temu pracy silnika towarzyszył pisk, albo nie wiem jak ten dźwięk nazwać , po tym jak dźwięk ucichł passat nie mam mocy wcale lub powyżej 2,5 tys obr dopiero ma.nagly przypływ mocy....byłem dziś na komputerze, miał błąd ciśnienia na turbo, po wykasowaniu, błąd nie wrócił ale mocy dalej...
Witam panowie. Pacjent Audi A4 B6 2.5 TDI 163 KM mechaniczne, kod silnika BCZ. Problem polega na dziwnym zachowaniu mocy auta - nie ma spodu od 2 tys. do 4, powiedzmy że coś jedzie, a od 4 zaczyna jechać jednostajnie. Na 5,6 biegu z pedałem w podłodze byłem u mechanika, podpiął komputer, wykazało błąd pedału stopu hamulca, usterkę sterownika silnika...
Ja bym zaczął od wykluczenia nieszczelności, "lewego powietrza" na 4 cylindrze, z niego idzie podciśnienie do serwa hamulców, na próbę zaślepić króciec, nastepnie wziąć plaka lub tp spray i pryskać przy pracującym silniku po kolektorze, zwłaszcza miejsce styku z głowicą, tam gdzie jest uszczelka. Kolejny podejrzany to egr, dociąć na próbę zaślepkę pod...
Reakcji z piany na sondzie nie zobaczysz, jak dziura będzie gdzieś od spodu też nie bardzo. Czasem szły dwie piany na auto i nic, a zmywacz do hamulców robił. Piana jest raczej do nadciśnienia, sprawdzanie szczelności Lpg, klimy, choć czasem pokaże i na podciśnieniu. Fakt, jest 100% bezpieczna.
To, że turbo to wiem. Już trochę podcieka także będzie remont. Po czym wnosisz, że egr nie działa? Może być zaślepiony? Robić to czy nie? Jeszcze czasem syczy mi pedał hamulca może przez to podciśnienie ocieka? Wczoraj jeszcze zmierzyłem w skodzie blok 3 i wskazywał zmierzonej wartości 430 jak wsadziłem całą przepływkę do siebie było to samo więc może...
to ma do rzeczy że jest napędzana z wałka zozrządu i ssie sobie olej a nie wiem czy wiesz że ona wytwarza podciśnienie i wtedy zaciąga olej przestaje działać prawidłowo i do węzyków dostaje sie olej ale powinny być jakieś błędy np,recelkulacja spalin Czy ty wiesz że ona robi podciśnienie w wężykach i zasysa olej skąd? to jest ta sama pompa co do serwa...
Witam Pacjent to mercedes CLS 320 z 2006 roku. Problem to na zegarach pojawia się komunikat ''Reduced braking power''. Po zeskanowaniu wyskakują błędy. Układ SBC błędy; c26fb , c26de , c25d6 , c26bb to są błędy nie ciągłe. Z parametrów ciśnienia zasobnika podciśnienia - usterka w obwodzie ciśnienie 150 bar. Układ ESP błędy; 6210 , 6230 , 5b16 , 5611...
Witam. To dopiero początek przygody z elektrodą, wcześniej rzadko sam pracowałem przy aucie. Mam problem. Od dwóch tygodni moja połówka jest szczęśliwą posiadaczka VW Lupo. Auto na samym początku zostało oddane do diagnosty w celu znalezienia wszystkich błędów i dokonania napraw. Już na początku auto nie trzymało niskich obrotów i po zagrzaniu się spadało...
Jaki tam siedzi silnik ? Jeśli jest to AGR to możliwości jest kilka, łącznie z obluzowanym króćcem na pompie podciśnienia. Jeśli zaś silnik ma oznaczenie ALH, AHF, ASV, AJM, ATD, ASZ, ARL lub AXR to nieszczelność na pompie podciśnienia od razu odbiłaby się na dynamice silnika i nawet gdy sterownik silnika nie posypie błędami to ciągle wpadałby w tryb...
C3 1.4 hdi 68KM z 2007r ( bez DPF) w czasie jazdy wyświetlił na tablicy antypultion faulty ( jakoś tak) przestawał reagować na naciśniecie gazu. ( chwilami miał moc i jechał chwilami nie - po kilku km takiej jazdy przestał reagować zupełnie na gaz) Pod kompem wyszedł błąd P0069 i P2670. Silnik zapala normalnie trzyma obr 1200 i nie reaguje na pedał...
Witam a ja mam taki problem moze ktoś pomożz komputer pokazuje mi takie bledy sa to:(pokazuja sie po 5 dniach od skasowania) 17887 Podcisnienie,hamulce-uszkodzenie mechaniczne brak osprzetu/nie zwiazany ze sprzetem-błąd sporadyczny 16814- katalizator strona 2 brak osprzetu/nie zwiazany ze sprzetem 16804-system katalizatora ponizej progu wydajnosci strona...
Witam wszystkich. Mam problem z moją Renatką. Jak zapale auto obroty są na ok 900. Jak ruszę i potem dam na luz to obroty są na poziomie 1200-1500 do czasu aż zatrzymam auto. To samo jak je odpale i wyjde z auta i zaczne je delikatnie pchać to tak samo wzrastają. Auto ma serwo elektryczne i posiada abs. Z kolegą dziś zrobiliśmy diagnostykę komputerową...
Witam Problem jest z A4 2.5tdi, AFB 99r. Silnik nierówno pracuje na wolnych, słaby jest, kręci sie tylko do 3tys. takie błędy ma, po skasowaniu wracaja: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8D0 907 401 H Component and/or Version: 2.5l/4VT EDC 00SG D42 Software Coding: 02002 Work Shop Code: WSC 06335 6 Faults Found: 01282 - Intake...
Witam (at)ll, Merc W211 z 2006r po lifcie, przebieg 197tys km Opis problemu: -mocne szarpnięcie i grzmot przy zmianie biegów (najbardziej z 1 na 2), -redukcja z 2 na 1 j.w. -czasem nie chce zmienić biegu i ciągnie do niemal 4tys obr./min -czy zimny, czy ciepły ten sam objaw -przy zatrzymywaniu do zera, przed samym zatrzymaniem hałas i szarpnięcie, jakby...
Właśnie ten silnik chyba krokowy wraz z zaworem biegu jałowego. O nim mówili w serwisie. W tym dniu co byłem nie mieli nowego aby sprawdzić czy jest ok. Mechanik rozebrał go (tj rozłączył na dwie części), przeczyścił i mówił że pochodzi jeszcze trochę. Potem sam go rozbierałem i wydaje mi się że jest sprawny. Chociaż brak jest dostępu do części elektrycznej...
Witam. Odkopię trochę temat, bo również mam ten błąd, tyle że w 2.5 v6 tdi. 01282 - Intake Manifold Flap Change- over Valve ( N239 ) 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor ( G71 ) 27-00 Implausible signal. Klapa gasząca podmieniona. Zaworki podmienione. Turbina podmieniona. Przewody podciśnienia zostały zmienione. Wspomaganie hamulca normalnie działa....
pompa podciśnienia hamulca błąd hamulca przewód podciśnienia serwa hamulca
obwody drukowane maszynka golenia kontrolka spalin
ładowarka parkside schemat ładowarka parkside schemat
Wycie silnika na luzie i podczas jazdy - przyczyny i diagnostyka Uszkodzona sekcja zasilania a uszkodzenie CPU