Jest możliwe uszkodzenie magnesów, maja one wtedy taki niebieskawy odcień Najprawdopodobniej to wina cewki, i jest ona do wymiany. Odległość cewki od koła magnesowego to 0.2 mm.
Jak wtedy z kompresją. Sznurek stawia taki sam opór. Drugi podejrzany stan uszczelniaczy na wale. to stan uszczelniaczy na wale. Odległość cewka magneto jak ustawiona (ma być jak najmniejsza byle nie obcierało magneto , w praktyce około 0.4 - 0,7 mm) PS Rozumiem że regulacja gaźnikiem na ciepłym nic nie daje.
Rezystancja cewki w.n. wydaje mi się za małą. Możliwe, że jest strzelona.
Moduł zasilany z cewek w magnecie. Czarno biały - gaszenie (po złączeniu z masą). Czarny - masa. Pomarańczowy - cewka zapłonowa. Czarno czerwony - zasilanie modułu (cewka magneta). Biało czerwony - do impulsatora.
Można i na bateryjny, zmieniając cewkę ,,magneta" na oświetleniową, można i doradzam CDI (było o tym masa na Elektrodzie), można też zastosować dowolną cewkę od chińskiego skutera, ale BEZ wbudowanego układu CDI (tańsza :D ) - iść do sklepu z omomierzem - gdy wejście cewki ma kilka omów, jest OK.
A impuls wyzwalający skąd? - z cewki magneta w chińczyku wychodzą tylko 2 przewody (3-ci światła). Też byś musiał kombinować. Tak jak napisałeś cewka magneta robi za impulsator.
Nie, cewka zaplonowa hybrydowa CDI oraz cewka do magneta. Jedyny problem, jaki tu widzę, to srednica zewnetrzna (wycinek okręgu) tej cewki a srednica wewnętrzna starego oryginalnego kola magnesowego (szczelina magnetyczna) Pozdrawiam .
Jeśli ten model ma aparat zapłonowy to sprawdź cewkę od czujnika magneto\indukcyjnego która to steruje modułem. Jest ona pod palcem rozdzielacza.
jakie napięcie daje cewka z magneta? cewka WN wytwarza jak sama nazwa mówi wysokie napięcie które idzie na świece. sprawdź miernikiem rezystancję między końcówkami 1, 15 musi być ok. 3Ω ale dokładnie nie pamiętam zależy jaką masz instalacje 6 czy 12 V sprawdzić trzeba jeszcze rezystancje między końcówką która idzie na świece a zaciskiem... no właśnie...
Istne ,,Sculptur's in the Shitt" :cry: - 1. Cewka ,,butelkowa" podłączona do białego przewodu i do masy, przerywacz z kondensatorem pozostawiony bez zmian. Przewód WN odcięty i odpowiednio zaizolowany. Otrzymasz zapłon iskrownikowy o stopniach rozdzielonych. Czy o to ci chodzi ? Aby kabel wysokonapięciowy nie wychodził z osłony magneta, tylko ,,rasowo"...
Posiadam simsona s51 ktory gubi iskre.Zostaly w nim wymienione:platynki,kondensator,cewka,ce... butelkowa,magneto
W chinczykach musisz mieć komplet z jednego rodzaju czyli magneto, cewki magneta i cewka WN. Moduł raczej nie gra roli. Druga sprawa to jakość czasem nowe nie znaczy że dobre.
https://obrazki.elektroda.pl/8195926700_... wyłącznik - cewka - magneto
Mówisz o tych kablach które wychodzą z iskrownika i są na wsuwkach.
Przez grubszy drut można przepuścić większy prąd niż przez cieńszy. A im większy prąd w cewce tym większe natężenie pola magnetycznego. Im więcej zwojów tym również większe natężenie. Natężenie można policzyć ze wzoru: H = I * n / l gdzie: H - Natężenie I - Prąd płynący przez cewkę n - liczba zwojów l - długość cewki Indukcja zaś: B = µ0 * µ...
Jak odsuniesz cewkę od magneta to jej wydajność prądowa spadnie.
na przewodzie NN pojawia się napięcie przemienne (podobne do "sinusa modyfikowanego", ale z ostrzejszym "czubkiem") o wartościach szczytowych (w górę i w dół) wynoszących około 100 mV No to co z takiego napięcia ma wyindukować cewka? Albo zwarcie albo cewka magneto uszkodzona Dodano po 2 Podłączanie oscyloskopu do przewodu WN? Ciekawy pomysł.
Jeśli to nie pomoże to ja już nie wiem Podstawowe pytanie co było w komplecie z CDI? Sprawdzić: - czy masa jest wszędzie gdzie ma być - cewki magneta sprawne i ich połączenie z modułem właściwe - sprawdzić czy świeca przewód i fajka nie ma przebicia - sprawdzić czy cewka jest właściwa do CDI i sprawna
Cewka magneta powinna się pokrywać z magnesami w górnym martwym punkcie tłoka (co widać tutaj. [youtube]https://youtu.be/zPrkICX93DY?t=... Odległość pomiędzy cewką i magnesami nie większa niż 1 mm. [youtube]https://youtu.be/Zqof-3AU5bM?t=... Szczelina pomiędzy elektrodami świecy: 0,5 mm. Przetestuj przy odłączonym przewodzie wyłącznika...
Jeżeli szukasz takie jakie jest na schemacie to bedzie to z sklepu suprabike pierwszy link. To jest zwykły przerywacz mechaniczny jak na schemacie. Co do pytań następnych to tak, drugi link przedstawia przerywacz (impulsator) elektroniczny ( dodatkowo do tego musi być jeszcze modół) i oczywiście cewka. Co do magneta to mechaniczny korzysta z tak zwanej...
Jeszcze trzeba sprawdzić uzwojenie wysokiego napięcia. Jedną sondę miernika do złącza 1 (masa) a drugą w miejsce gdzie się wkłada kabel wysokiego napięcia. Powinno pokazać coś w okolicach kilkudzieciu omów (może ciut więcej). Generalnie cewki zapłonowe w Jawkach są nie do zdarcia. Jeśli jest problem z iskrą, to może być uszkodzona świeca, fajka, kabel...
Cewka magneta do CDI dawać powinna ok 200 V, a maksymalne Vpp powinno do modułu docierać przed GPZ, by ,,zdążyć" naładowac kondensator. Prawdopodobnie inaczej działają moduły.
Otóż tak, podłączyłem to tak jak napisałem wyżej - masa CDI z masą silnika, niebieski z ładowaniem CDI, biały jako impulsator. Wczoraj padła mi cewka magneto przy silniku i po rozebraniu okazało się że było przebicie cewki, od strony białego przewodu, do masy (i w takim układzie działało) Powód "śmierci" cewki był inny. Dorwałem natomiast oryginalną...
Która cewka w magnecie czy wysokiego napięcia w magnecie. Bo w magnecie pada od odpalania na zgaszonym (awaria elektryki stacyjki czyli zwarte dwa piny gaszenia w module zapłonu) jak ktoś w takim stanie uporczywie próbuje go odpalić katuje rozrusznik albo na pych próbuje odpalić (tak z 5-10 min lub więcej) to w efekcie lubi spalić cewkę magneta. Wiem...
jack63 poczytałem o zapłonie iskrowym i wszystko się zgadza z tym co piszesz. Tylko czemu podpinając się pod samą cewkę magneta jest przejście do masy?? Masa na cewce WN jest realizowana poprzez przykręcenie jej do obudowy silnika, jedyny wystający przewód z cewki musi być podłączony wspólnie do cewki magneta/ przerywacza/ kondensatora ( tak wynika...
Kable wychodzące z cewek magneta: niebieski-biały - impulsator, czerwono-czarny - cewka zasilająca moduł
pewnie cewka magneto, to mi się zdarzało najczęściej powinna mieć coś koło 2k jak dobrze pamiętam
Racej nie ma ten typ akumulatora i nie ma cewki zapłonowej, to w starych motocyklach było tz. magneto i cewki WN oraz kondensator. Jak pamiętam to często ten kondensator nawalał, albo cewka. Tu masz przykład jak to wygląda od WSK. https://www.olx.pl/oferta/zaplon-wfm-125...
Tak, da się to zrobić. Najlepiej wyprowadzić sobie oba kable z cewki butelkowej do schowka, dać jej kostkę na normalne konektory. Do tego kabel od kondensatora do którego będzie przy zwykłym zapłonie podpięta cewka zapłonowa. Teraz zaznaczasz sobie to jakimiś kolorami i możesz szybko zmienić instalację z bateryjnego na normalny zapłon. Pozostaje jeszcze...
Szanse są ale do wymiany byłaby cała elektryka: żarówki, moduł ELBA, cewki magneta... Szkoda czasu i forsy.
Witam Planuję zbudować kompaktowy agregat prądotwórczy 12V napędzany silnikiem spalinowym od kosy. Na silniku od kosy chcę zamontować magneto wraz z cewkami od skutera 4T taki jak na załączonym zdjęciu i teraz mam takie pytanie czy ten zestaw będzie działał bez zewnętrznego wzbudzenia? Agregat ma zasilać tylko jeden halogen LED 48W który jest przystosowany...
Czy to silnik Wiatr-a 4 biegowy, czy tam jest prądnica czyli cewka i magneto plus selen czy prądnica jako osobny podzespół, miałem taki motor ale SHl 175 tam była cewka i magneto. Jeśli to takike rozwiązanie to reulatora tam nie założysz.
Jeśli pasuje do tego magneta, to jak najbardziej. Sprawdź sobie na forum opis pinów (jest, bo sam czasem korzystam) i próbuj odpalić. Kolorystyka przewodów magneta jest też dość standardowa. Cewka zapłonowa jest uniwersalna.
Żeby dobrze ustawić odległość, nie mając szczelinomierza, najlepiej włożyć między magneto a cewkę wizytówkę reklamową.
Cewka albo magneto.
Potencjometr to można podłączyć szeregowo w cewkę magneto indukcyjną która wychyla wskazówkę. W nowszych licznikach wskazówką steruje silnik krokowy i tu potencjometru nie da się zastosować. Czeska ciężarówka Liaz najpierw miała obrotomierz podłączony do wyjścia W w alternatorze potem to zmieniono i wstawiono czujnik magneto indukcyjny czytający impulsy...
Moduł to - 1D0-00 Foto : http://obrazki.elektroda.pl/2837198500_1... ale wydaje mi się, że to cewka. Dałem jakiemuś magikowi do nawinięcia, ale nie wiem, czy mu się to uda ;) Więc tak: Cewka w magneto według serwisówki powinna mieć rezystancję 192-288 u mnie po zmierzeniu jest - 708 ohm miernik jest na pewno dobry. Sprawdzałem rezystancję...
A jeszcze pytanie - tam masz magneto? Cewka w magnecie czy osobna?
2 żółte w kostce - cewka ładowania iskrownika czarny/żółty - masa biały/czerwony - ładowanie prosto do akumulatora (z pominięciem stacyjki) brązowy - do stacyjki, do styku na którym jest "+" po włączeniu stacyjki na "ON" Tak to powinno być podpięte do odpowiedniej instalacji. Ale jeżeli masz instalacje bez reglera za to z diodami, to najprawdopodobniej...
Jest tam cewka obok magneta wychodzi z niej jeden kabel który po zwarciu z masą gasi silnik nie mam możliwości zrobić zdjęcia jak na razie
To pewnie coś z magneto nie tak jeśli wszystko sprawdzone inne
Witam, dodam zdjęcia tego modułu , ale później bo rower jest w innym miejscu. Opisowo: to jest kostka z 3 przewodami (dwa na cewki magneta, trzeci do przerywacza zapłonu , oraz przewód z " fajka " na świece). Dołączam zdjęcia jakie mam aktualnie (z wyjęta cewka z magneta)
W 95% chińskich 50 cm światła są zasilane prądem przemiennym z magneta Więc miałem pecha 5%, a właściwie dzieciak znajomego, bo w jakims Chińczyku zastosowano układ, jak z drugiej części mego poprzedniego postu. W dzień wszystko OK, w nocy na światłach po 5 kilometrach wszystko zdychało. Dodano po 1 zapłon, CDI dziala zawsze bez zasilania z zewnatrz....
ok juz zrobione cewka na magneto od iskry byla walnieta
Próbowałem podłączyć regulator ze skuterka z czterema pinami, Niech kolega zobaczy Mój link z poprzedniego postu gdzie jest schemat regulatora na samym początku a cewka-magneto ma tylko jedno uzwojenie. Schematy te i inne są ze strony http://motelek.net/ gdzie pokazane są różne oryginalne instalacje między innymi motocykli na których można się wzorować.
ok, tylko właśnie nie wiem jak się zabrać za to ustawianie przerwy, wyczytałem gdzie, że przerwa na grubość żyletki jest dobra, tyle, że to był nowszy model silnika i miał cewkę na zewnątrz magneta, natomiast moja jest wewnątrz i właśnie tutaj mam problem - jeżeli nałożę magneto na cewkę, to ta "przykleja" się na magnesie do magneta, oczywiście wsadzę,...
Być może po zdjęciu koła zamachowego iskrownika (magneto) da się dołożyć cewkę ładowania i pewno trzeba poszukać regulatora ładowania. Tak to często jest robione w silnikach zaburtowych. Wydaję się, że część agregatów ma wyjście 12V i nie koniecznie pochodzi ono od głównej prądnicy. Nigdy nie sprawdzałem jak to jest zrobione ale dla innych zastosowań...
Załóżmy ze jesli dochodzi paliwo oraz jest iskra to co to może być innego? Ogólnie to są 4 podstawowe drogi do sprawdzenia: 1) Czy dostaje paliwo (zbiornik, kranik, gaźnik) 2) Czy jest iskra (świeca, przewód WN, cewka, magneto) 3) Czy zapłon jest ustawiony prawidłowo (iskra ma być w odpowiednim momencie) 4) Kompresja silnika ( tłok, cylinder, pierścienie,...
Obecne od kilku lat na rynku stacyjki są marnymi podróbami. Największym problemem jest mechanizm ustalania wybranej pozycji stacyjki. Z reguły ciężko obrócić kluczykiem i nie ma charakterystycznego kliknięcia zapadki. Mało tego ustalona pozycja zapadki nie odpowiada właściwemu położeniu styków elektrycznych! W zasadzie lepiej naprawić starą, ale oryginalna...
Kolego pajdowski , cewek magneta są 2 podstawowe rodzaje: - pierwsza stara wersja rozpoznawana po tym że rdzeń posiada 6 otworów montażowych, opór cewki zasilejącej około 360 Omów - nowa wersja cewki zasilającej rozpoznawana jest po tym że posiada 4 otwory montażowe, oraz większy opór około 500 Omów Nowa wersja jest lepiej wykonana i lepiej się sprawuje...
No tak, przepraszam. Magiczne CDI jest zasilane z powietrza i taki skuter można bez akumulatora na pych lub z kopniaka zapalić. Nie z powietrza, a z cewki ,,magneta", lub inaczej alternatora, Tranzystorku :D . taki skuter można bez akumulatora na pych lub z kopniaka zapalić Tak się składa niestety. Chcesz schemat instalacji takiej machiny ?
Z silnika wychodzi wiązka przewodów, musisz znaleźć biały i żółty kabel i zmierzyć rezystancję między nimi i masą pojazdu. Powinna wynosić maksymalnie kilka omów dla każdego z przewodów, jeżeli na którymś przewodzie jest wyraźna różnica to cewki magneta do wymiany. Jeżeli rezystancja jest porównywalna to regulator napięcia leży.
Można sprawdzić oporność jej uzwojenia i porównać ze sprawna. Tez tak kiedyś miałem i winna była cewka, blokowalem srubokretem magneto przy odkręcaniu i się omsknął po cewce. Wymiana na jedną z zapasów pomogła.
Witam Jeżeli jest na to samo napięcie to powinno działać. Teraz w motorynce masz cewkę tam gdzie magneto i cewki oświetleniowe czy tak. Może to działać, lecz nie wiadomo czy cewki mają odpowiednią moc by zasilić zapłon i światła.
Odłącz biało czarny przewód na module. Odpowiada on za gaszenie po wyłączeniu stacyjki,pojawia się na nim wtedy masa. Na moduł powinny wchodzić sygnały:masa z silnika,impusy masy z impulsatora w momencie kręcenia, napięcie z magneto,sygnał masy gaszenia,oraz przewód na cewkę. Trzeba to posprawdzać.
nie, u mnie dziala ten uklad .... z schematu sprawdzilem nie mozna dac wiekszego niz 5 uF i mniejszego tez nie, kondek musi byc zestrojony z cewka magneto daje jakies 200 V AC wiec musisz miec kondek na jakies 250 V nie mozna zadnego trafa podlaczac tu ani nic bo to uklad zsynchronizowany, jak podlaczysz trafo i zalaczy sie impulsator to spalisz tyrystor,...
Pisałeś, że chcesz bez instalacji, czyli zrozumiałem, że bez zasilania. Wtedy przeróbka na CDI zasilane z cewek magneta. Ale powtarzam, to podstawowe chińskie nie będzie specjalne. Możesz podłączyć akumulator, ale wtedy pozostaniesz przy zapłonie bateryjnym, który będzie działać tak długo, jak długo będzie prąd w akumulatorze. Jak się zacznie kończyć,...
(at)ziempiotr Przerwy to tam chyba nigdy nie bylo :P jak łożysko miało luzy, magneto bez przerwy tarło o cewkę ;D ale nie tu jest problem. Jak nie masz przerwy to w życiu nie zaindukuje się napięcie. Tam musi być przerwa niema prawa nic trzeć. Zmień jeszcze koło magnesowe podmień może masz już słabe magnesy
Dokręć dobrze cewkę na swoje mejsce, przerwa ma być jaknajmniejsza ale tak by nie tarło o magneto, sprawdź czy ma przejście miernikiem, sprawdź czy fajka jest dobrze wkręcona.
U mnie jest problem że cewka nie jest nad kołem tylko jeszcze w tym plastiku przykręcona i nie mam jak sprawdzić nawet. Koło leżało z boku jak podkręcałem cewkę. Nie wiem kolego czy wiesz o co mi chodzi. Jak nie to powiedz to wyślę zdj No to tak jak tu: (albo podobnie !) https://www.youtube.com/watch?v=fox3kkus... Dystans pomiedzy nabiegunnikami rdzenia...
Może być problem w zasilaniu modułu czyli wysokie napięcie z magneta cewka zasilająca lub brak masy , jaki masz moduł ?
A ta cweka od kosiarki dała by rade ? Jak ją podłaczyć? To jest cewka do magneta (iskrownika) a nie do zasilania zewnętrznego. Jak chcesz robić klasyczny bateryjny zapłon (akumulator - cewka - przerywacz -kondensator) to zaopatrz się w cewkę butekową od Jawy 50: https://obrazki.elektroda.pl/8845806100_...
Cewki zapłonowe, wytwarzają iskrę... w Romecie jest magneto które daje ok 6V. ale nie nadaje się raczej do ładowania jakiegokolwiek akumulatora... Daje napięcie na cewkę (świeca) oraz na lampę przód i tył, nic więcej... Sorry za pomyłkę !
Moduł zapłonowy magneto kable cewka.
Koło magnesowe jest od wsk 125 nic nie ociera tylko nie chce wejść do końca wału. Ściągnąłem magneto ponieważ chciałem wymienić właśnie cewkę tylko że magneto stawiało duży opór za nic nie chciało zejść ale jakoś mi się to udało i teraz nie mogę go za nic założyć w połowie wału zatrzymuje się i dalej nie ruszy.
Napięcie ma świecy jest w granicach 12kV możliwe zwarcie kondensatora iskrę daje magneto czy cewka zapłonowa ?
Witam, mam problem z quadem 125. Nie chce odpalić, nie ma iskry. Podpiąłem tak, jak na schematach było i nic. Już nie mam siły do tego. Wymieniłem cewkę, kable, regulator, magneto, iskrownik, wszystkie moduły i nadal proszę o szybką odpowiedź. AI: Jaka jest marka i model quada? To pomoże w dokładniejszym zdiagnozowaniu problemu. quad 125 AI: Czy zauważyłeś...
Moc iskry można sprawdzić tak: wykręć fajkę i przytrzymaj kabel wysokiego napięcia do cylindra w odległości mniej więcej od 0,5 do 1 cm. Jeżeli cewka jest sprawna to iskra powinna przeskakiwać przy pokręceniu magneta ręką.
Witam poszukuje schematu typowego modułu CDI Chińskich skuterów 2t 6 pinowych, 2 wtyczkowych np Typu Racing jak na foto poniżej Albo niech przynajmniej niech ktoś na tym foto napisze który pin wychodzi do czego cewka masa cewki impulsator zasilanie cewki magneta wyłącznik zapłonu http://obrazki.elektroda.net/52_12699571... Będę bardzo wdzięczny
Witam jednak uszkodzona jest cewka w magneto odwinąłem 1 warstwę resztę jest nie uszkodzona. Da się to naprawić? może zostawić jak jest czy trzeba dowijać? https://obrazki.elektroda.pl/2069651400_...
sprawdz impulsator czy ma odpowiednia odleglosc od magneta, cewka zapłonowa z kablem swieca
Od początku, zawór ssący 0,05 zawór wydechowy 0,08 Nadal nic nie wiem, o tej wiązce co wychodzi z silnika z tej kostki obok lewarka zmiany biegów. Czujnik biegów, jeżeli masz wskaźnik biegów to można go podłączyć, jeżeli nie podłączysz to nic się nie stanie, w sensie silnik normalnie uruchomisz. Czujnik zwiera poszczególne kable do masy. W silniku masz...
Witam.ja rowniez posiadam silnik 48cm.pierwotnie zalozylem go na KTM Strada czyli kolazowke..spokojnie rozwijal ok.50km/h.jednak taki rower zbyt delikatny..juz same kola sa za cienkie..teraz mam Unibike Trawers czyli polski goral.o wiele lepiej sie jezdzi..jedna tylko uwaga co do silnika-uszczelnienie magneta jest do d....dostaje sie wilgoc i nie ma...
Sorki, ale wszystko chyba poje...., bo podłączyłem ten moduł pod akumulator, a on chyba pracuje na zasilaniu z cewki magneta. Nie wiem jaki immo, a jakie to ma znaczenie? Mam teraz pytanie czy ta cewka w zapłonie, która ma zasilić moduł to ta, która ma ok 700 om? Bo tak podłączyłem teraz, ale nie wiem czy modułu szlag nie trafił przez to poprzednie...
Z mostkiem gretza Ci to nie wyjdzie bo najczęściej z magneto cewka akumulatora i oświetleniowa zą z jednego końca uziemione.
Tyle samo, nawet moduł zapłonowy pasuje, nie wolno tylko przekładać kół magnetycznych, bo jest delikatna różnica pomiędzy 49 cm a 110 i 125, moduł jest stratny, jeżeli przekroczysz napięcie ładowania, wali na zwarcie nadmiar, cewek jest 7 ładujących i 1 od zapłonu.
Potrzebuję pomocy, straciłem iskrę. Po prostu podaje paliwo na świecę a nie ma iskry, wcześniej przed wymianą cylindra iskra była, wiadomo przed rozbiórką wszystko czyściłem, wokół magneta, cewkę zapłonową. Była to benzyna, pędzel i sprężone powietrze. Zalałem cewkę? Nic nie rozkręcałem...
to chyba od kosiarki na magneto
Może być uszkodzona cewka zasilająca zapłon, jeśli magneto o nią tarło.
Witam, pozostaje sprawdzić moduł wys. napięcia oraz cewkę od magneta. Wg. mnie padł moduł częsta sprawa w skuterkach. Cena od 50 do 120zł zazwyczaj chociaż widziałem droższe :| .Kolejna sprawa fajka oraz przewód wysokiego napięcia, ale rzadko tam się coś knoci.
pilnie zakupię cewkę zapłonową,magneto do mf 70,opony choinka,zaworek gażnika tel.535 584 933 zakupię sprzęgło do dzika Dodano po 1 zakupię pług do orki do mf 70 Dodano po 1 potrzebuję siłownik,rozdzielacz do podnośnika lub cały podnośnik do dzika Dodano po 1 zakupię uklad kierowniczy do sama,wałek wom,opony choinka 16cali może być z kosiarki konej...
Magneto może być całkiem dobre, koledzy zauważą że przy rozruchu pilarki wał i koło zamachowe magneta osiągają dość duże obroty, dużo większe niż w motocyklu przystosowanym do zapłonu bateryjnego.
Zamieszczam schemat regulatora napięcia ładowania akumulatora skutera MACAL Regulator ten pełni 2 funkcje 1 - stabilizacja napięcia ładowania akumulatora 2 - stabilizacja napięcia zasilania żarówek reflektora świateł mijania oraz drogowych regulator wykorzystuje 2 cewki magneta cewka ładowania oraz cewka stabilizacji napięcia zasilania świateł układ...
Cewka prądowa ma wyjścia z magneta G - zielony i B/R - czarno czerwony. Zmierz opór pomiędzy tymi przewodami, powinien być mały, koło jednego oma. Jak podłączymy żaróweczkę 12V pod nie to powinna rozbłysnąć w czasie kręcenia. Cewka wyzwalająca ma wyjścia W/R - biało czerwony i B/W - czarno biały pomiędzy nimi opór powinien być duży. Podłącz pod nie...
Musi być moduł zapłonowy, impulsator i oczywiście zasilanie z magneta oraz cewka WN. Obwód świateł nie musi być podłączony.
Witaj. Sprawdź czy ta mała cewka wyzwalacza nie ma zbyt dużej szczeliny względem magneta. Pozdrawiam
Dziekuje za wskazówki,swoją drogą liczyłem na szybką twoją odpowiedź,i nie zawiodłem się,na ciebie naprawdę można liczyc.Mój cały zapłon miał inne zachowanie,a mianowicie wizualnie czerwony przewód,od cewki nie iskrzył a kopa miał strasznego po depnięciu starterem zrobiłem to dla Damiana i trzymałen ten przewód reką.Nie iskrzył po dotknieciu do masy...
michal2666 Błąd jest w opisie i schemacie dotyczącym diody, dioda MUR820 ma napięcie przebicia w kierunku zaporowym 200V, a tranzystor IRF9530 wyłączny VDS -100V, tranzystor może się ponownie spalić. Mosfety mają już taką diodę wbudowaną w tym kierunku. Tu raczej diodę należało by dać na cewkę w kierunku zaporowym, lub diodę wymienić na diodę Zenera....
Magneto i cewka wymieniona, a problem niestety nie ustąpił. Coraz bardziej jestem przekonany, że związane jest to z gaźnikiem. Po wykręceniu świecy i kilkukrotnym pociągnięciu za linkę rozruchową paliwo dosłownie jest wyrzucane przez otwór świecy.
Witam! W simsonie mam ladowanie akumulatora z cewki zasilanej polem magnetycznym przez magneto. Cewka ta ma dwa uzwojenia - tylko jedno jest od ladowania. Czy jesli z drugiego uzwojenia zostanie zdjete obciazenie, to pierwsze bedzie wytwarzalo wiekszy prad, czy nadal taki sam?
Miąłem podobny przypadek, kupiłem nową cewkę zapłonową i magneto ponieważ stare miało popuszczone nity i latało a przy okazji zrobiłem kapitalkę :D
Trudno. Rozumiem braki czasu i chęć jeżdżenia a nie naprawiania. Z tymi trzema cewkami i DC to sobie tak nabroiłeś, że prostego regulatora od skutera nie zamontujesz. Nie tędy droga. Masz dwie drogi rozwiązania problemu: 1. Wracasz do starego (ori) układu cewek i instalacji z jakimś reg. od skuterka do ładowania i stopu. Drugi reg. do świateł. A co...
No to co mogę teraz zrobić ? Silnik jest jedno cylindrowy ma tylko jedna cewkę. Może przestawić cewkę żeby była bliżej magneta ? A z cewki jeszcze wychodzi jeden kabel nie wiem czy to masa, też nie wiem co z nim zrobić.
Poczytaj : [url=http://zaplon.pl.tl/]Link Tam są opisane chyba wszystkie możliwe układy CDI. Na tej aukcji podstawa iskrownika ma impulsator! Jeżeli "Twój" fabrycznie nie ma impulsatora, to jest to układ nazywany przeze mnie "all in one" Cała tajemnica tkwi w konstrukcji cewki zapłonu z magneta. Ona zasila i daje impuls. Jest to dość skomplikowane,...
MirkoG jedyne twoje rady to kupić nową cewkę lub magneto, jak w temacie BWOYTAS. Czyżbyś był sprzedawcą? mMATYSs Jak nie kupisz nowej cewki "po pieniądzach" to możesz próbować przewinąc grubym drutem na wzór do cewki świateł i zastosować transformator, który podniesie napięcie do prawidlowego poziomu. Można zrobic próbę przekładając cewkę swiateł w...
No to można byłoby zastosować uzwojenie od rs 125 rotax 123, zewnętrzny impulsator, magneto w takim zestawie na pewno mocniejsza cewka niż w 50.
To jest chiński dwusów o poj.70cc. Kolego "Ledowy" to jednak cewko moduł bo świece mam i nowe i stare i dalej nic. Na cdi i fajce wszystko gra bo sprawdzał mi znajomy elektryk lecz ta cewka wewnętrzna(magneto)padło. Zastanawia mnie tylko czy są jakies tańsze zamienniki bo taka oryginalna stoi w granicach 90zl,troch drogo bo to 1/6 calej wartości silnika
Witam, zacznijmy od początku loncin odpalał, gdy się przejechało jakiś z jeden kilometr to na wolnych obrotach sam gasł, a potem bardzo ciężko palił, aż raz zgasł i w ogóle nie chciał odpalić, okazało się że nie ma iskry, a jeśli jest to malutka. W tym momencie w ogóle nie ma iskry, prąd jest w kablu czarno czerwonym od przerywacza, lecz w niebieskim...
Ja w takiej sytuacji podłączam: moduł, cewkę wysokiego napięcia, impulsator i zasilanie z cewki pod magnetem, poza instalacją pojazdu, to są dosłownie 4 przewody i jak wszstkie te podzespoły są sprawne to iskra musi się pojawić. 4 przewody: 1 - masa na moduł zapłonowy, spod dowolnej śrubki na silniku, 2 - przewód od modułu na cewkę WN (cewka WN też...
1. Uszkodzona stacyjka, lub zwarcie na przewodzie pomiędzy stacyjką, a modułem zapłonowym. 2. Brak zasilania modułu zapłonowego (uszkodzone przewody, brak kontaktu pomiędzy modułem, a cewkami magneta), uszkodzony moduł zapłonowy. 3. Uszkodzony przewód W.N. lub fajka. 4. Uszkodzona cewka impulsatora To chyba wszystkie możliwe przyczyny braku iskry.
magneto cewka nawija cewka magneto naprawa cewka magneto
generator silnika samochodowego drukować prawa strona monitorujący drukarkę
matryca 47lw4500 matryca 47lw4500
Electrolux ERN 29601 - Brak chłodzenia w lodówce, zamrażarka działa Wciśnięty przycisk gazu w piekarniku - co robić?