najlepiej wejsc tdi timming i na wykresje zobaczyc czy wartosc kata jest na lini wykresu ale której linii :cunning: są 3 :| jak już o tym piszesz to dodaj, że na niebieskiej
Kosiarka Husar TB53S11E Zamontowany silnik w kosiarce to OHV HUSAR nr. seryjny TB53S11E21030336 Jakie powinny być ustawione luzy zaworowe? (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie • Zawór ssący (dolotowy): 0,10 – 0,15 mm • Zawór wydechowy: 0,15 – 0,20 mm Luz mierzymy i regulujemy na całkowicie zimnym silniku (temperatura otoczenia). --- 1....
Dzięki za odpowiedź. Moje 1,9 tdi 90 km w mieście paliło niecałe 6 l na trasie niecałe 5 l (ekonomiczna prędkość zawsze) a teraz pali ponad 7 l w mieście. Wiem że przy wymianie filtra paliwa zapowietrzył mi się układ i był odkręcany jeden wtrysk aby odpowietrzyć pompę. Brak błędów w silniku (czytane Vagiem 4.9 PL). Może już wtryski siadają w końcu ma...
Witam. Mam problem z silnikiem Deutz 2011 f. Silnik z rana przy niskich temperaturach miał ciężko zapalić i musiałem do długo kręcić tak, jakby paliwo się cofało. Związku z tym wymieniłem pompkę paliwa problem z długim kręceniem z rana zniknął, ale wciąż pozostało, że silnik przy rozruchu chodził nierówno (jakby nie palił na wszystkich cylindrach),...
Zapomniałem napisać, zawory regulowane tak jak opisane w książce "Sam naprawiam". Podałem mu 98 aby przepalić go większą ilością oktanów ale nic to nie dało. Ale zawory były regulowane przy remoncie, jakieś 20.000km temu, nie ma potrzeby robienia tego ponownie? Filtry i inne też wymienione, jedynie do wymiany oleju zostało jakieś 4.000 km. Dodano po...
witam mam problem z odpalaniem mojego paska na zimnym silniku świece sprawdzałem są dobre , poprzedni właściciel twierdzi że należy podgrzać świece 3 razy i bedzie palił na tyka tylko że tak nie jest jak jest ciepły silnik to pali na dotyk.prosze o pomoc.
Witam, mam następujący problem z moim esiokiem. W silniku andoria 1hc102 (s-15) z filtra powietrza nie tylko ciągnie powietrze, ale też silnik wydmuchuje powietrze na filtr. Przypuszczam, że może to być wina pękniętej głowicy lub nietrzymającego zaworu. Dodatkowo traktor ciężko pali na zimnym silniku. Szukam potwierdzenia i ewentualnie wytłumaczenia...
Witam Panowie ponownie Tym razem mały problem z DS4 (174000km) silnik DV6C - 9HR (Siemens-Conti) Auto przyjechało 1500km z Francji bez problemu W Polsce sporadycznie używane (około miesiąca) Pewnego dnia zaczęły się problemy z odpaleniem tzn Na zimnym silniku ciężki rozruch (kręci normalnie) Jak odpali to do momentu uzyskania temp chłodziwa około 75...
sam nic nie sprawdzałem, bo mnie auto zaskakiwało zawsze na wyjeździe z rodziną i brałem taksówkę na powrót, na drugi dzien przyjeżdżalem i odpalałem jakby nigdy nic :?: Spostrzegłem że jak auto na słońcu postoi to ma problem. W sobotę daje auto do elektryka. Naczytałem sie tu o automacie, może w tym tkwi problem albo w stacyjce. Opisałem tu jeszcze...
Jeśli widocznie wolniej kręci to coś blokuje silnik. Spotkałem się z opisem przypadku, gdzie rozrusznik nie był w stanie obrócić wału gorącego silnika, przyczyną okazały się tam wytarte krzywki wałka rozrządu, które na zimnym silniku jeszcze otwierały zawory, ale na gorącym już nie.
Dzisiaj wymieniłem je i dodatkowo dałem jeszcze silikon i jest OK już nie ma wycieków do świec. Problem z paleniem nieustępuje kręce na gorącym silniku jakieś 7-9sek z wciśniętym gazem do spodu bo inaczej by nieodpaliła i załapuje i po dodani spowrotem gazu prawie gaśnie i normalnie obroty wskakują do ilości wciśnięcia gazu.To tylko się dzieje na gorącym...
Witam.Wskaźnik temperatury nie osiąga 90 stopni.Na zimnym silniku nie ma problemu z rozruchem.Po rozgrzaniu się silnika jest problem z ponownym odpaleniem samochodu!Samochód po dłuższym przytrzymaniu na rozruszniku dziwnie drży,później zaczyna działać na wysokich obrotach- ponad 1000!Silnik chodzi jakby stał dłuższy czas!Sposób jego działania jest identyczny...
Witam forumowiczów. Jestem szczęśliwym posiadaczem Mercedesa 190D, rocznik 1987. Przebieg 500 000 km. Mam takowe problemy. - auto ma ciężki rozruch (również po przejażdżce jak zgaszę go na ok 5 minut). - po odpaleniu auto kopci (zawsze), na zimnym silniku dłużej (2-3 minuty), na rozgrzanym krócej (kilka-kilkanaście sekund). Dym ma kolor siwy (takie...
Odświeżam temat, bo wciąż nie rozwiązałem problemu. Auto wróciło od miechanika i niestety problem sie powtarza. Auto ma trudności z odpaleniem na zimnym silniku w temperaturach od 0 do 8 stopni. Jak stoi całą noc a na dworze jest -4 to odpala bez najmniejszego problemu. Na ciepłym silniku dobrze odpala, jednak gdy sie silnik schłodzi to znów pojawia...
Witam, nie znalazłem tematu który by wyjaśniał mój problem więc postanowiłem napisać. Liczę szczególnie na doświadczonych w silnikach VW TDI na pompo-wtryskach. A mianowicie już opisuje zachowanie się pojazdu. Obojętnie czy silnik jest rozgrzany czy zimny aby zapalić samochód muszę z 3-5 razy przekręcić stacyjką on/off. Wtedy odpala od przysłowiowego...
- no przy 230 tyś km wiadomo, że jest lekkie zużycie silnika - stan pompowtryskiwaczów; właśnie o tym mówię, może to są właśnie objawy, że trzeba się nimi zająć, a nie zmieniać dawki startowej czy cokolwiek innego jako "leczenie syfa za pomocą pudru" - co ma stan rozrusznika ? jeżeli na zimnym jest ok, a na ciepłym odpala normalnie ?? aku również uważam,...
Witam wszystkich zainteresowanych. Po wymianie kostki stacyjki problem ustąpił.
Kolego sprawa prosta podgrzej ręcznie swiece tak z 10 sekund i wtedy pal silnik.
Witam Problem z paleniem został rozwiązany w sumie przez przypadek ale skutecznie. Okazało się że parownik był już zepsuty a mianowicie membrana puszczała gaz . Po wymianie parownika na nowy auto pali od strzała. Pozdrawism
Najpierw diagnostyka komputerem. Prawdopodobnie czujnik temperatury padł.
Potrzebuje jakiegoś schamtu lub pomocy gdzie wychodzi drugi koniec przewodu od czujnika temp cieczy w peugeocie 307 1,6 hdi. Pzdr.
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
Witam. Audi A4 B5 1,9 TDI (75 KM, AFF). Ciężki rozruch na zimnym i ciepłym silniku. Próbując ustawić początek wtrysku (silnik odpalony), nie da się ustawić idealnie na 0°. Cały czas skacze między 10° a -8°. Nie sprawdzałem, jakie ciśnienie jest na pompie. Możliwe, że pompa dokonuje żywota? Trzeba kręcić, zaczyna łapać i dopiero odpala. Jakieś pomysły,...
W takim razie odwiedź innego, omów problem z ciężkim rozruchem zimnego silnika, ze dymi na biało podczas odpalania, jak zacznie temat o ustawieniu rozrządu, umów się na wizytę, jak będzie coś kręcił że może świece, czy paliwo czy filtr to szukaj następnego.
Renault Mascott 3,0 l ciężko pali na zimnym silniku, błędów brak. Czego szukać?
sprawdź regulację zaworów
Można ale na drugim komplecie świec,przy wykręconych świecach mieszanka wylatuje przez otwory po świecach i silnik staje w płomieniach. Dlatego świece muszą zostać na miejscu. Jeżeli na rozłączonym czujniku temp.też ciężko zapala,to może jednak pompa paliwa daje za małe ciśnienie,trzeba by sprawdzić.
Niestety również obawiam się problemu z pompkami. Ale miałem nadzieję na inne - czytaj tańsze - rozwiązanie tego problemu. Zrobiłem dzisiaj rano logi statyczne dla zimnego silnika. Temp. na dworze -6 do -7 stopni (odczyt na termometrze za oknem i w aucie pokazuje tyle samo): Blok 01 - grupa 007: temp. paliwa -4,2 temp. zasys.powietrza -4,5 temp.płynu...
Na zimnym silniku nie chce odpalić <kręci słabo jak by padł akumulator >ale po pchnięciu z małej góreczki na podwórku zapala po 2 metrach . Póżniej już zapala normalnie dopóki nie wystygnie ale jak się zrobi zimny trzeba czynność powtarzać . Wg mnie raczej dobra diagnoza - pada akumulator jak jest już stary, albo po prostu jest słabo naładowany...
W tytule napisałeś "z gazem", a z treści wynika, że palisz na benzynie, więc jak jest? Jeśli palisz na gazie - przepustnica otwarta do oporu. Po odpaleniu delikatnie przymknąć. Jak będzie źle - może być zanieczyszczony (bądź rozregulowany lub uszkodzony) parownik. Aha... więc palisz na benzynie.... Jeśli na LPG - w porządku - to na pewno nic z zaworami,...
Sprawdź kąt wtrysku. Podłącz VAG silnik rozgrzany VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2 zablokować nastawy Wartość 50-55 zależnie od silnika. Gryzący dym to niespalona ropa z uwagi iż zostaje wstrzyknięta do cylindra w złej chwili. Przerabiałem to w swoim. Objaw ciężki rozruch, przy pierwszym zimnym rozruchu. Mogę podesłać manual
problem z ciężkim kreceniem się rozwiązał akumulator gubił napiecie przy rozruchu. jednak nadal jest problem z nie odpalaniem na ciepłym i ciężko odpalaniem na lekko rozgrzanym kręci ale nie może załapać tyklo po dodaniu gazu. na zimnym pali dobrze a na rozgrzanym tylko z plaka
Silnik masz sprawny. Prędkość obrotowa silnika podczas rozruchu ma znaczenie, czy w ogóle odpali. Jakie jest zachowanie po przyspieszeniu zapłonu?
Witam serdecznie. Posiadam Peugeota 406 2.0 HDI po lifcie (2001r) Auto sprawowało się bardzo dobrze przez około 4 lata, niestety ostatnim czasem pojawiły się problemy mianowicie dość ciężki rozruch (zimnego) silnika, a po rozruchu nierówna praca silnika (falowanie na obrotach). Falowanie jest moim zdaniem bardzo duże w plus i minus 100 obrotów, silnik...
Witam Troche mało informacji, ale rozumiem, że fiesta jest starszej daty, klasyczny diesel. Przyczyna ciężkiego palenia tych silników jest zazwyczaj jedna - zły kąt wtrysku. Silniki te sa na to bardzo czułe. Jeżeli chodzi o regulacje to są dwa warianty, zależne od pompy. W tych silnikach były montowane dwie pompy wtryskowe: promieniowa LUCAS/ROTODIESEL...
przyczyna ciężkiego odpalania był przepalony bezpiecznik w przekazniku za akumulatorem i kontrolka od abs też przestała się świecić .dzięki za posty!!!!pozdrawiam wszystkich
no ok to widze ze pozostaje mi warsztat myslałem ze tego unikne i będe mogł coś sam naprawić. A takie moje pytanie czy nikski stan płynu chłodniczego może mieć wpływ na falowanie obrotów silnika w początkowym procesie jego rozruchu?
Olej po wymianie chlodniczki przestał się dostawac do płynu chłodniczego. Ponadto udało się naprawić ciężki rozruch po zagrzaniu silnika. Wcześniej odpalał na cyk na zimnym. Jak się zagrzał to ciężko palił. Jeden rozrusznik już trafiło. Problemem okazała się plecionka masy na łapie silnika . Po jej wymianie pali jak złoto.
Powinni sprawdzić też ciśnienie sprężania doprowadzenie paliwa i przede wszystkim ciśnienie w zasobniku przy rozruchu min 18mpa.
Z przekaźnikiem świec to normalna sprawa, lampka pali jakąś sekunde świece blisko 10s.Uczulam zawsze na to właścieli. Cofanie paliwa sprawdziłem zaraz na początku, jest ok zero pęcherzyków. Po odpaleniu na 2-3 sekundy jak zimny można go zgasić poczekać koło minuty i następny rozruch znowu jest ciężki. Sprawdze dzisiaj obroty rozrusznika podczas rozruchu.
Może nie działać urządzenie wzbogacające dawkę paliwa w momencie zimnego rozruchu. Nie wiem jak w eskorcie, ale w mondeo z tym silnikiem był specjalny termostat woskowy który poprzez linkę zaciągał "ssanie". Proponuję wykonać także pomiar ciśnień sprężania - te silniki mają opinię ciężko palących i naprawdę wszystko musi być sprawne żeby zapalał. A...
Myślę że tak będzie, gdyż po 500m nadal jeździ na bogatej mieszance, przy tym odpaleniu nadal jest bogato + bogato na rozruch i tak będzie dopóki nie przepali tego co sobie narzucał.
Sprawdż świece żarowe nadchodzi zima może któraś jest przepalona i dlatego jest ciężki rozruch. Najlepiej sprawdzać wymontowane by ocenić czy naprawdę jest sprawna.
Witam.Ciężki rozruch zimnego silnika przez chwile brak ładowania i brak reakcji pedału gazu.
Cytat z instrukcji obsługi Altistarta ATS48: Altistart 48 musi zostać dobrany w zależności od warunków pracy („normalne” lub „ciężkie”) oraz znamionowej mocy silnika. „Normalne” lub „ciężkie” warunki pracy określają graniczne wartości prądu i cykle pracy dla rodzajów pracy S1 i S4 silnika. Rodzaj pracy...
Wygląda na to że pracuje na wszystkie cylindry tylko jak jest zimny to muszę przez około pół minuty trzymać nogę na gazie aby nie zgasł po ciężkim rozruchu .
Zacznij od podmiany czujnika temperatury silnika. Czujnik ten jest elektroniczny więc ciężko go sprawdzić. Ale głównie on odpowiada za rozruch zimnego silnika. Czujnik znajduje się na przewodach przy termostacie. Dochodzą do niego cztery przewody.
Mam problem, auto ciężko odpala, gdy jest rozgrzane. Na zimnym silniku odpala bez problemu. Co może być tego przyczyną ?
Witam,od pewnego czasu moja meriva ciężko odpala rano na zimnym silniku Muszę długo trzymać na rozruchu aby odpalić.Jak już odpali to jak zgaszę odpala od dotknięcia Gdzie szukać przyczyny? 1.6 benzyna 105 KM
A jakie masz napięcie przy rozruchu?
rozruch ciężki ciężki rozruch silnika rozruch zimnym
panel fotowoltaiczny kalkulacja gramofon pogłos komutatorowy schemat
Kod 07021 w Volkswagen Passat - Znaczenie i Diagnostyka Problemy z odtwarzaniem muzyki w kinie domowym