Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową.
Zmierz jeszcze raz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową , będziesz wiedział więcej . Popryskaj spryskiwaczem z wodą po przewodach wysokiego napięcia Przewody WN w tym silniku !? Przy kompresji = 0 próba olejowa nic nie da. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują...
Może najpierw warto by było zrobić dokładniejszą diagnostykę zamiast przypuszczeń- zmierzyć ciśnienie sprężania, próba olejowa, test polegający na nabiciu ciśnienia do podejrzanego cylindra gdy oba zawory są zamknięte i odsłuch czy ucieka ciśnienie i gdzie- w okolicach głowicy, przez korek wlewowy oleju, dolot.
Czy turbina która trzyma ciśnienie i osiąga zadane ciśnienie może brać duze ilości oleju ? Jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Jeśli tyrbina ma uszkodzony wirnik, to nie będzie ładować ciśnienia ale nie zawsze w parze idzie uszkodzenie uszczelniaczy, ale odwrotnie zdarza się to często, że turbina pracuje jak trzeba ale uszczelniacz pomiędzy smarowaniem...
O ile dobrze słyszę z tego nagrania to jest to dźwięk świadczący o niskim ciśnieniu sprężania. Na początek polecam zmierzyć pierwszy raz ciśnienie sprężania, wykonać próbę olejową i ponownie zmierzyć ciśnienie sprężania. Wyniki pomiaru podaj tutaj i będziemy myśleć dalej.
Zmierz ciśnienie sprężania z próba olejową.
Masz czym zmierzyć ciśnienie sprężania? Po opisie można podejrzewać upalony zawór, ale to tylko gdybanie, zmierz ciśnienie sprężania, zrób próbę olejową i zdaj relację.
Trzeba było najpierw poczytać jakie powinno być ciśnienie sprężania. Nie potrzebnie robiłeś próbę olejowa.
Zmierz ciśnienie sprężania ,zrób próbę olejową, coś będziesz wiedział.
Jeżeli ASO sprawdzało ciśnienie sprężania to ile ono wynosiło. Jeszcze raz zmierz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową.
Ciśnienie mierzone na rozgrzanym czy na zimnym silniku? Robiona była próba olejowa?
Skrzynia mówi że ładnie chodzi. Dziś zrobię wtryskiwacze. Troche tępo palił, ale wtryski sikaly. Dodano po 1 Ciśnienia mniej więcej równe. Popatrzę dziś innym manometrem. Dodano po 3 Jakie jest ciśnienie wtryskiwacza w tym silniku? Dodano po 2 Silnik 4.248
Pośpieszyłem się może, ale objawy są naprawdę poważne, no oczywiście można sprawdzić pompę paliwową wtryskiwacze Ciśnienie sprężania, potem próba olejowa,
Zmierz jeszcze raz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową .
A co z kompresją? Może peknieta tuleja? Sprawdzałes ciśnienie sprężania? Może zrób próbę olejową.
Sprawdź jeszcze ciśnienie oleju ,zmierz ciśnienie sprężania, zrób próbę olejową. Potem ściągnij głowicę i zweryfikuj stan tulei oraz tłoków . Wymiana pierścieni tylko wtedy gdy tuleje i tłoki w porządku. Myślę że bez wymiany całego kpl. naprawczego się nie obejdzie.
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową.
Zmierz jeszcze raz ciśnienie sprężania tym razem z próba olejową .
Zawory szczelne . Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową.
Do kolegi skonyy Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową . Skoro była robiona głowica do prawdopodobnie jest uszkodzenie dołu silnika.
Przedmuchy świadczą o złym stanie technicznym silnika. Zmierz ciśnienie sprężania i zrób próbę olejową to się okaże czy ma czym dmuchać.
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową . Filtry powietrza i paliwa to podstawa.
Moim zdaniem, podstawowe badanie w takich przypadkach to pomiar ciśnienia sprężania, połączony z próbą olejową.
Podjedź do dowolnego warsztatu niech zmierzą ciśnienie sprężania wraz z próba olejową . tam również " znajdą Ci czujnik położenia wału. Dlaczego chcesz wymieniać lub remontować silnik bez diagnozy.
Jakiej pomocy oczekujesz , nikt online nie naprawi Ci auta. Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową , będziesz wiedział czy dmucha dołem czy górą .
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową.
Skoro ECU nie zgłasza błędów a wypada 4 cylinder, zamieniasz miejscami świece , przewody, wtryski ,sprawdzasz ciśnienie sprężania ( możesz zrobić próbę olejową) , mierzysz oporność cewek wtryskiwaczy ( wyłącznie w temperaturze występowania usterki. Potem zostanie oscyloskop.
Nie ma prawa tak się dziać ,mam ten model od roku 1999 , i nawet przy mrozach - 30 w tamtym roku palił bez zarzutu. Przebieg około 160000 km. Zmierz ciśnienie sprężania łącznie z próba olejową. Wymień świece na zalecane przez producenta.
u mnie wypada zapłon tylko na 3 cylindrze i tylko na zimnym silniku, na gorącym jest ok. Zmierz ciśnienie sprężania na zimno, ew. próba olejowa, (wypnij wtryskiwacze)
Próbę olejową zrób.
pasując nowe dorobione pierścienie. Pierścieni inaczej nie założyłem(Top-zawsze do góry) To w końcu jakie są pierścienie ? Nowe czy dorobione ? Potrzebuje kupić podkładki miedziane pod komorę wirową o rozmiarach 45x37x1,5(1,5 +/- 0,5mm) Najszybciej dorobisz u tokarza.
Na dzień dobry zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową . Później sprawdź płyn chłodniczy na obecność CO2.
Jak zgaśnie po tych 15 minutach to zmierz jej jakie ma ciśnienie sprężania , łącznie z tzw. próba olejową . Powinno to przybliżyć lokalizację czy problem tkwi w zużytym zespole tłok - cylinder , czy w nieszczelnym którymś z zaworów.
Głowica miała być robiona gdyby cos było potrzeba. Mówiłem o regulacji zaworów - mówili ze są Ok.uszczelniacze tez Ok. Docieranie zaworów mówili nie konieczne - jest Ok. Sprawdzę jeszcze raz sam tą odmę. Jesli to nie będzie to - pojadę do nich niech zrobią tak jak mówisz pomiar ciśnienia sprężania i próbę olejową.
To jeszcze zmierz ciśnienie sprężania. Nie zapomnij zrobić próby olejowej :!:
Człowieku, są silniki bezkolizyjne, a ja nie mam w głowie katalogu, aby stwierdzić czy akurat ten silnik jest czy nie jest kolizyjny :/ . "Zapłonu tu raczej nie przestawisz - jedynie może dojść do uszkodzenia klina na wale korbowym." - no oczywiście że da się przestawić zapłon, wystarczy delikatnie przesunąć cewkę wyzwalającą i już masz zapłon przestawiony....
Trochę chaotycznie odbywa się ta naprawa. Jakoś nie potrafię wyczytać związku działań z efektami. Chyba nie jestem pewien, czy silnik daje się uruchomić (rzęzi na jednym tłoku). Ciśnienie sprężania nie jest porywające, tylko nie wiemy dlaczego. Konieczne testy szczelności. Czyli przynajmniej próba olejowa. Lecz jeśli pracuje na jednym tłoku to pozostaje...
A co na to próba olejowa. Pozdrawiam.
Sprawdż ciśnienie paliwa na magistrali paliwowejy. Ponadro wlej trochę paliwa do kolektora ssącego zabacz czy zareaguje wzrostem obrotów. Zobacz czy w czasie otwieraia przepustnicy na przcującym silniku wydłuża się czas otwarcia wtryskiwaczy. Ciśnienie 8 to mało , przy pomiarze ciśnienia sprężania zrób próbę olejową aby ustalić, czy uszkodzone są pierścienie...
Zmierz ciśnienie sprężania łącznie z próbą olejową. A po co jeszcze próba olejowa? Przeczytałeś gdzieś że tak trzeba? Skoro bierze olej, to silnik do naprawy, żadne gusła z naftą tu nic nie pomogą.
A pomierzył ciśnienie sprężania, połączone z próbą olejową, na poszczególnych cylindrach?
Na początek pomierz ciśnienie sprężania, połączone z próbą olejową.
Zmierz ciśnienie sprężania inaczej mówiąc kompresję wraz z próba olejową i Ci wyjdzie. Może albo na pewno pierścienie, oby nie cylinder bo wtedy czarna du....dziura chciałem napisać
Jeżeli bierze olej i silnik nie ma już siły to może jest to już koniec jego żywota. Zacznij od pomiaru ciśnienia sprężania + próba olejowa.
Niskie ciśnienie sprężania i jego wzrost po próbie olejowej świadczy o uszkodzeniu pierścieni.
Różnica w ciśnieniu sprężania to max 10 %. Może wyrzuca olej przez pierścienie 3 cylindra . Zmierz ciśnienie z próba olejową .
EGR jest sterowany przez ECU, podciśnienie "napędzające" siłownik zaworu EGR jest brane z kolektora i przez elektrozawór podawana na siłownik zaworu EGR. Co do usterek: - UPG: test na obecność spalin w płynie chłodzącym - przedmuch między cylindrami/nieszczelne zawory/pierścienie: kontrola ciśnienia sprężania + "próba olejowa"
znalazłem w filtrze powietrza sporo oleju Stosowne wykonać na ciepło, pomiar ciśnienia sprężania, połączony z próbą olejową.
czujnik stołowy też wymieniłem Po co? Pomierz ciśnienie sprężania, połączone z próbą olejową na poszczególnych cylindrach,
Ustaw poprawnie luz zaworowy, następnie sprawdź ciśnienie sprężania ,, na sucho " oraz z ,, tzw. próbą olejową ".
Przy przegazowaniu intensywność dymienia się zmienia się w jaki sposób? Czy po odpuszczeniu gazu po jeździe ze stałą prędkością daję chwilowo większą chmurę? Edit: Zobaczyłem pod koniec filmiku. Tak jak kolega, który odpowiedział przede mną - ciśnienie sprężania zmierzone? Przy okazji podczas pomiaru zrobiłbym próbę olejową. Chociaż raczej wygląda na...
Zmierz ciśnienie sprężania z próbą olejową.
Sprawdzenie ciśnienia sprężania , silnik zimny , potem na gorącym, i ostatni pomiar to próba olejowa. Obejrzyj dokładnie cewkę zapłonową. Dodano po 1 Sprawdzałeś ciśnienie paliwa?
Zrób próbę olejową. Jeśli ciśnienie się pojawi, obraziły sie pierścienie...
Zrób ponowny pomiar ciśnienia sprężania z próbą olejową. Wygląda na przedmuchy na uszczelce pod głowicą.
Zrób pomiar ciśnienia sprężania wraz z próba olejową . Sprawdź skąd olej leje po kolektorze ssącym.
Pomierzyć ciśnienie sprężania na cylindrach , jak trzeba to łącznie z próbą olejową , cudów nie ma. Jak to nie pomoże to zrobić próbę szczelności za pomocą sprężarki i końcówki wkręconej w miejsce świecy żarowej i osłuchać czy nie ma przedmuchów min. między cylindrami i do układu chłodzenia.
Kontrola ciśnienia sprężania, plus próba olejowa i kontrola ciśnienia oleju powinny wystarczyć. To jest tylko mechaniczna rzecz (silnik) i tak dokładnie "dzisiejszych" silników nie zbyt można posprawdzać... Temat rzeka. Co do cen, no cóż - nie twierdziłem, że "tanio" kupisz ;) Musisz szukać cierpliwie.
Zacznij od wyregulowania luzów zaworowych. Na ciepłym silniku sprawdź jakie ma przedmuchy ze skrzyni korbowej. POtem pomiar ciśnienia sprężania z próbą olejową.
Zacznij od pomiaru ciśnienia sprężania wraz z próba olejową.
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową.
Jeżeli to jest 3.0 to silnik EFA. W I ma 104 kW w II 112kW. Co do ciśnienia to sprawdzałem w kilku źródłach i 12,3 to minimum. Dokładnie sprawdzić i wykonać próbę olejową. Jeżeli to silnik EGA to ciśnienie sprężania, bar 6,9 (Max różnica 25%)
Zbyt wysokie ciśnienie sprężania jest spowodowane zużyciem pierścieni olejowych. No też można by się nie zgodzić, jak olej dostaje się z "góry" to wychodzi tzw "próba olejowa" i ciśnienie będzie za wysokie, więc trzeba się upewnić zanim tłoki będą wyjęte...
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową.
Cześć! Damian, kasatorami luzu zaworowego w tym aucie są hydropopychacze o które właśnie pytam. Czy uszkodzone hydropopychacze mogą mieć wpływ na wypadanie zapłonów. Moim zdaniem jak najbardziej, co więcej olej 5w30 zamiast 5w40 robi dodatkową złą robotę. Szklanek nie ma tym aucie są dzwigienki zaworowe. Jak napisałem głowica była planowana i czyszczona...
Nie ubywa płynu chłodzącego. Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową.
Odma to odpowietrzenie skrzyni korbowej,sprawdź ciśnienie sprężania jak koledzy wyżej pisali . Odkręć korek wlewu oleju ,zapal silnik jeżeli będą duże przedmuchy to zrób próbę olejową by stwierdzić czy pierścienie czy zawory.
ciśnienie sprężania w cylindrach. I tu moja prośba o porady Jak wlejesz nieco oleju ok. 1 łyżka do zupy, i ciśnienie wzrośnie to znaczy że pierścienie / cylindry są winowajcą. Próba olejowa powie Ci co jest przyczyną zaniżonego ciśnienia, czy głowica, czy układ tłok - cylinder. A pomiar sprężania powinno się wykonywać na silniku gorącym ponieważ termicznie...
Napiszę raz jeszcze ,pomiar ciśnienia sprężania wraz z próbą olejową to jedyna możliwość diagnozy,chyba że są wycieki z silnika jak nie to do wróżki.
to jeszcze kolega nie spotkał silnika który naskładał nagaru na trzonkach zaworów i po prostu się nie domykały (zakleszczały w prowadnicach ), a zawory się dociera ale nowe ( albo szlifowane ale teraz ciężko znaleźć maszynę do tego bo nowe zawory są za tanie ) i do sfrezowanych gniazd - jak jest za szeroka przylga to sobie można docierać bez skutku...
Czy ty czytasz co do ciebie piszę zrób próbę olejową, naftę to sobie możesz wlać do lampy.
No jest źle. CO przekroczone ponad 5 razy, HC tez w zasadzie wysokie. Silnik nie spręża na pierwszych dwu cylindrach, zrób próbę olejową.
Aby ocenić czy silnik jest do remontu wskazane jest sprawdzenie ciśnienia sprężania i zrobienie próby olejowej aby wiedzieć która cześć silnika jest zużyta, dół czy góra, pomiar ciśnienia oleju.
Zrób pomiar ciśnienia sprężania wraz z próbą olejową.
Uszczelniacze zaworów to twój problem ,lecz wcześniej zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową .
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową.
Silnik bierze olej i go spala o czym świadczy niebieski dym. Zrób pomiar ciśnienia sprężania wraz z próba olejową . Zobaczysz co jest uszkodzone. Nie wierz w ten przebieg 196000 km w ciągu 18 lat.
Na początek pomiar ciśnienia sprężania wraz z próbą olejową.
Wypada pomirerzyć ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach, połączone z próbą olejową.
właśnie tak mam zrobić. Lepiej zacznij od pomiaru ciśnienia sprężania. Także z próbą olejową.
Co tam , te 32 bary powinno być , jeżeli mniej i są duże różnice między cylindrami to oczywiście próba olejowa musi być , aby mieć odpowiedż co zawiniło - pierścienie i tłok , czy zawory?? Dodano po 1 A tak zapytam , dobrze zapala? , jak z dymieniem , kolorem dymu ??.
Sprawdź ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową. Wymień filtry powietrza i paliwa.
Albo zrób próbę olejową, wpuść strzykawką trochę oleju do otworu po świecy i zobacz jak zmieni się ciśnienie sprężania. Jak się zwiększy to pierścienie-cylinder, jeśli nic się nie zwiększy to albo gniazda zaworów albo uszczelka pod głowicą.
Też tak wnioskuje zbyszekss. Czy wymiana samych pierścieni coś poprawi? Nie ukrywam że szukam auta na parę miesięcy. Wiem, że w motocyklach zanim jajowatość cylindra zniszczyła nowe pierścienie z pół roku, rok przejeździłem. Jeśli cylindry są nominał i tłoki to po założeniu powinna być znaczna poprawa? Tylko jak olej trochę uszczelnił trochę już pierścienie...
Tak czytam i czytam. Kolega poda w którym miejscu w AUTO DACIE jest napisane że ciśnienie sprężania ma wynosić 18. Jeśli jest tyle to silnik nadaje się na złom nie mówiąc już o tych 10. Skoro próba olejowa nie przyniosła żadnych efektów. To głowica do ściągnięcia. i ponownej weryfikacji.
Na początek zrób pomiar ciśnienia sprężania ,wraz z próbą olejową. Tanio i dobrze to się nie da tego zrobić.
Sprawdź ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową . Może wypalony zawór . W tym silniku jest regulacja płytkami. Wymieniałeś pasek rozrządu.
Więc może być wiele przyczyn tak dużego ubytku oleju: zapieczone lub zużyte pierścienie tłokowe, jak wyżej wspomniano uszczelka pod głowicą, często wiążący objaw to ubytek płynu chłodniczego lub powstający osad w zbiorniku wyrównawczym. Tak czy inaczej trzeba przeprowadzić pomiary ciśnienia sprężania z próbą olejową a następnie w zależności od wyników...
Nie trzeba zdejmować głowicy, wystarczy pomiar kompresji (a raczej ciśnienia sprężania), przy złym wyniku - próba olejowa.
Trochę się trudnię mechaniką ale nigdy tak nie sprawdzałem szczelności pierścieni. Lepiej trzeba było zrobić przy pomiarze ciśnienia sprężania dodatkową próbę olejową. ale to historia bi wynika z tekstu że głowicę masz ściągniętą. Jeżeli z na gładzi cylindrowei nie ma rys to jedyną opcją jest wyjęcie miski olejowej i tłoka. Przecież to będzie ok 1 godz...
Zawór w obudowie pompy oleju - porusza się luźno, nie widać rys, sprężyna nie popękana Mimo wszystko - podmień go. ostatni raz wymieniany 4 lata temu Możesz zrobić płukankę silnika też. ciśnienia sprężania, kolejno 12-8-10-12 Ten drugi gar już słabo wygląda. Zrób próbę olejową.
Dlaczego wymieniałeś uszczelkę ,głowica planowana. Sprawdź ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową . Popryskaj spryskiwaczem kable wysokiego napięcia.
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową , Jak może strzelać w gaźnik jak tam jest monowtrysk. W jakim stanie są świece zapłonowe, kable WN.
. Fachowcy rozkładają ręce Pomierz ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach, połączone z próbą olejową. Otrzymasz odpowiedź!
1 - włóż dużą szmatę na głowicę pompy i wystarczy 2 - najlepiej jak podłączysz wszystkie na raz wtedy zobaczysz różnicę miedzy nimi , najlepiej dać do sprawdzenia do zakładu 3 - próbę olejową robisz za pomocą oleju , podajesz około 2cm ze strzykawki Sprawdź luz zaworowy ,może znajdzie się sprężanie .
(at)arteksmrek Ciśnienie na cylindrach liczone od strony rozrządu 12-6-12-12 bar po próbie olejowej 12-12-12-12 bar. 2 razy pomiar dla pewności. Punto 1, Silnik 1.1 8V 55KM, przebieg ok. 200 tys. km. PB + LPG Sprawdzane manometrem wkręcanym na gwint, ciepły silnik, gaz w podłogę, wykręcone wszystkie świece. Próba olejowa - 15ml oleju świeżego dolanego...
Silnik już swoje lata ma i swoje bierze. Zmień na 10w40 Mobila i będzie dobrze. Sprawdź ewentualne wycieki. Skoro Ci dużo oleju ubywa, to pasowałoby chociaż ciśnienie sprężania zrobić z próbą olejową. W twoim silniku wymiana uszczelniaczy w głowicy (da się zrobić bez ściągania głowicy) powinna znacząco zmniejszyć ubytki oleju. Silnik przy takim zużyciu...
Była robiona próba olejowa przy pomiarze ciśnienia sprężania.
Zmierzyłem na ciepło 9-10 bar, próba olejowa 15-16 bar. A przeprowadź Kolego podobny test z rozkręconym układem wydechowym. Nie znam nominalnego ciśnienia tego silnika,ale zastanawia mnie dość duże ciśnienie przy próbie olejowej-jak piszesz 16 atm i duża różnica-blisko 7 atmosfer między próbą olejową a tą sucho.Przy "gorszych "silnikach tak duża różnica...
A jakie masz ciśnienie sprężania . Zmierz łącznie z próbą olejową. Sprawdź też wtryskiwacze i pompę wtryskową na stole .
próba olejowa sprężania ciśnienie ciśnienie próba
ważność klucz renault laguna przycisk iveco daily problemy klimatyzacja
Amiko A11 Green – brak możliwości instalacji Netflix, certyfikacja, Widevine L3, Android 11 Dioda blokująca do paneli fotowoltaicznych – STMicro, Vishay, TE Connectivity, dobór i zakup