Najlepsza i najrozsadniejsza porada to podpiac komputer i zrobic diagnostyke. Może to być np czujnik położenia wału ale tak ja kolega napisał bez diagnostyki się nie obejdzie.
Taniej chyba w ASO będziesz miał.Oprocz programu potrzebujesz interfejsu.Wpięcie przez obd. OBD to nie jest do diagnostyki silnika?
Witam wszystkich i Proszę o jakieś rady i sugestie. Autko Peugeot 206 1.1 i (TU1JP) BVM 5 r.2003. Samochód nie chc za każdym razem odpalać. Udało mi się stwierdzić że gdy nie chce zapalić brak jest napięcia na pompie paliwa. ( Pompa sprwdzana na krótko -pracuje). Gdy nie chce zapalić (rozrusznik kręci jak szalony) przekręcam kluczykiem w pozycje zapłon...
Wszystko teraz ok. Zamykam temat. Dziękuję
Nic samemu nie robić, brak wiedzy i umiejętności, a do wyjęcia rozrusznika trzeba dobrego i "odważnego" mechanika, a ponieważ wyjęcie jest bardzo trudne, rozrusznik trzeba dobrze zrobić i dobrze przetestować bo drugi raz znowu będzie kosztować Więc oddać do diagnostyki i naprawy do porządnego warsztatu THE END...
Jedno i drugie jest w komorze silnika .Zawór jest montowany zazwyczaj na pochłaniaczu(czarne prostokątne pudło) do którego dochodzą dwa wężyki .Od zbiornika paliwa i do kolektora ssącego.Zawór elektromagnetyczny sterowany jest przez ECU w zależności od obciążenia silnika.
Witam... albo Cię ktoś mocno oszukuje albo coś źle zrozumiałaś mechaników, dwa razy regenerować wtryski??? Wskazana jest wizyta w warsztacie samochodowym, może innym niż ten od regeneracji wtrysków, i zrobienie diagnostyki komputerowej silnika.
Co wychodzi z diagnostyki komputerowej? Podaj wartość MAP na biegu jałowym. Podaj wartości wszystkich temperatur.
W pompie masz regulator ciśnienia jak się nie mylę więc on jest sterowany przez PWM więc po pierwsze nie każdym miernikiem zmierzysz poprawnie napięcie na regulatorze, po drugie napięcie będzie się wahało w zależności od pracy silnika. Po trzecie takie pomiary są bezwartościowe do diagnostyki auta.
Sprawdz czujnik "położenia wału" w jednej wersji masz go w aparacie zapłonowym i to jest po prostu impulsator razem z modułem zapłonowym,wtyczka nie podłączona bo to jest wyprowadzony czujnik wału ale tylko do diagnostyki auta i normalnie nie jest wykorzystany,ale ja mysle ze ze masz inny model ,w tym wypadku czujnik masz nad kolem zamachowym jest podlaczony...
Nie program tylko sprzęt, masz jakikolwiek sprzęt do diagnostyki jakiś przewód OBD ?
Przepustnica tyle że napędzana takim silnikiem. Ty raczej myślisz o bezpośrednim sterowaniu ilością powietrza. Też jestem ciekaw diagnostyki. Myślałem o diagnostyce silnika/ukłądu napędowego w celu wyeliminowania zjawiska.
kody błyskowe
Pewnie wtryskiwacz przelewa i nie ma ciśnienia. Albo jeszcze co innego. Bez diagnostyki nie da rady.
Jesli masz klimatyzacje to normalne. Do diagnostyki tylko tester z podgladem wartośći
AI: Czy podczas diagnostyki były sprawdzane błędy również w innych modułach (np. BSI, sterownik hybrydy), czy tylko w głównym sterowniku silnika? Tak No ale co TAK?
Musisz udać się na diagnostykę elektroniki silnika. Uważam, że masz uszkodzoną pompę wysokiego ciśnienie. Pozdrawiam.
Tu nie pomyslow trzeba, a rzetelnej diagnostyki. Jak chcesz zeby palil skoro nie moze rozpoznac klucza (blad nr 1) i w dodatku nie moze przekazac kodu do ECU lub modulu na pompie (nie wiadomo, jaki silnik) (blad nr 2).
Kwestia najzwyklejszego komputera który sobie dopowiedział? Robisz diagnozę zabawką udającą diagnoskop. Zacznij od rzetelnej diagnostyki interfejsem do tego przeznaczonym obsługiwanym przez osobę która wie co robi
mechanik powiedział mi że jest to za stary model i komputera sie nie da podpiąć, więc nici z diagnostyki .
Bez diagnostyki kontynuowanie tematu nie ma sensu
Zabawa z EDC 17 chinolem może się źle skończyć. Niektóre sprzęty działają stabilnie a niektóre nie. Jeśli chodzi o chinola to większe zaufanie mam do Kessa. Plik daj komuś doświadczonemu do obróbki. Możesz też wysłać mu sam sterownik i zrobi programowanie i obróbkę. Poprawnie wyprogramowany Fap nie zakłóca pracy silnika i diagnostyki.
Szukam wszystkiego co wiąże się z diagnostyką silnika w Peugeot 306 r.95. Jeśli ktoś posiada instrukcję wywoływania kodów migowych to proszę o kontakt lebiodek(at)go2.pl
Witam, Czujnik który kupiłeś to prawdopodobnie tzw. MAP sensor. Nie sposób go pomylić z czujnikiem przepływu powietrza bo zupełnie inaczej wygląda - ma też zupełnie inne gabaryty i zdecydowanie wyższą cenę. Czujnik temp. też jest inny. Poszukaj pod hasłem "map sensor 1.6 HDI" choćby na YT, te silniki występowały w całej grupie samochodów koncernu PSA....
Pompa była sprawdzana, wtryskiwacze też. To wygląda tak jakby nie dostawał dość paliwa, no i ta nieszczęsna kontrolka.Nawet nie wiem czy jest tylko od tej pompy wysokiego ciśnienia czy ogólnie od diagnostyki silnika( tak określił ją elektromechanik).
Jak dla mnie to klekocze koło zmiennych faz rozrządu. Znajduje się na walku ssącym.
Cześć. Czy udało Ci się rozwiązać problem? Mam identyczny problem w Peugeot 1.6 HDI 2013r. ~170 000km Na razie jestem na etapie diagnostyki. Zauważyłem, że na zimnym silniku, ciśnienie doładowania nie osiąga wartości zadanej. Podczas jazdy, wartość doładowania pokrywa się z zadaną. Natomiast (na ciepłym), podczas hamowania silnikiem i później po zatrzymaniu,...
Przyczyn może być wiele. Przypuszczam, że kod silnika to NFU ? Lubiły się w nich zacinać przepustnice (mycie + kalibracja opisana w skrypcie do sterownika Bosch ME 7.4.4, nie wymaga komputera), może być uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej, cewka (choć raczej przy wysokiej temperaturze ma problemy z pracą), czujnik położenia wału korbowego...
Pisałeś ,że nie ma komunikacji ze sterownikiem , czy chodziło Ci o to, że nie można było zgrać softu czy, że wogóle nie można było się polączyć nawet sprzętem do diagnostyki. Odczytaliście kody blędów albo podglądaliście parametry ?
Czym to robione? Sam to robisz, czy jest to wynik "diagnostyki" jakiegos "fachowca"? Zupelna paranoja.
Przykro mi nie damy rady Ci pomóc bez diagnostyki komputerowej. Zamykam.
Jeżeli temperatura nie przekracza danej wartości np. 105 stopni to ECU każe wyłączyć wentylator. Jeżeli temperatura by była za wysoka to wentylator by jeszcze pewnie pochodził. Ale jeżeli masz obawy to najlepiej dowiedzieć się kiedy powinien otworzyć się termostat i kiedy włączają się dane biegi wentylatora. I oczywiście przydało by się jakiś komputer...
Sterowania silnika CR nie sprawdzisz młotkiem i kluczem . Trzeba go podłączyć do komputera i zrobić diagnostykę. Dostałeś już wcześniej informację w postaci kontrolki , że coś się dzieje a teraz prawdopodobnie nadeszły konsekwencje tego że nic nie zrobiłeś. Silnik CR zgaśnie nawet wówczas gdy na jednym z wtryskiwaczy będzie chwilowa przerwa w obwodzie....
A to zgadywankę mamy sobie urządzać, nie widząc samochodu i bez jakiejkolwiek diagnostyki? Może wtryski, może brak sprężania, a może jeszcze co innego.
Bez kompleksowej diagnostyki nie sposób Ci pomóc , wróć z konkretnymi danymi i dodaj kod silnika
Oba programy służą tylko do diagnostyki silników i to w zasadzie tylko w wersji benzynowej. To jest dobre pod ELM327 i nic więcej. A ty pytałeś o diagnostykę Peugeota.
Ciśnienie na railu na wolnych około 25 przy max obciążeniu 130 bar Coś chyba nie tak napisałeś to ciśnienie. Podejrzewam 250 i 1300 bar. Pompę sprawdzałeś?
Jak chcesz to podjedz do mnie masz niedaleko bez porządnej diagnostyki się nie obędzie.
Nie ma gdzieś w komorze silnika 2 stykowej, zielonej kostki ?, takie auto diagnozowało się właśnie przez to złącze np. euroscanem
Nie rozumiem takiego podejścia do tematu. Twój klient musi być troche naiwny. Każdą naprawe należy zacząć od diagnostyki. Diagnostyki mamy dwie. Jedna to komputerowa (nie mylić z odczytem błędów, bo to nie diagnostyka). Podstawa to analiza parametrów rzeczywistych w czasie gdy występuje usterka i w czasie, kiedy auto chodzi normalnie. Druga to diagnostyka...
witam mam pytanie czy kontrolka auto diagnostyki silnika w 206 powinna zgasnąć przy przekręconej stacyjce czy dopiero zgaśnie po odpaleniu silnika?
który Rok produkcji, jaki silnik, jaka instalka gazu itp... itd... daj info na priva, jak mieszkasz blisko to podjadę
Kurczę, przysiągłbym, że nie dało się przeprowadzic diagnostyki. Ale skoro piszesz, że sie da to spróbuję dziś jeszcze raz.
Czy jeśli auto pokazało dwa błędy - świeciła się lampka od diagnostyki silnika i anti-polution system faulty a po diagnostyce te dwa błędy zostały wykasowane i od dwóch tygodni jeżdżę i nie pojawiają sie te błędy ponownie, to oznacza, że być może były to chwilowe jakieś niedogodności i auto nie ma usterek, którymi trzeba by się zająć?
To nie masz po co diagnostyki robić. Teraz masz już wszystko napisane i następne decyzje należą do Ciebie. Z twoich opisów i pomiarów wynika że lambda do wymiany.
Zacząć należy od diagnostyki silnika. Nie piszesz jakie ma obroty po zapaleniu, jeśli duże to szukałbym gdzie ciągnie lewe powietrze.
Oczywiście że nic ciebie nie kosztuje, absolutne free , ale diagnostyki nikt na tym forum za ciebie nie wykona, czasami jednak trzeba zapłacić.
Bez diagnostyki zwłaszcza podejrzenia parametrów rzeczywistych są marne szanse na pomoc. Trzeba podejrzeć parametry w czasie awarii.
Świece, przewody W/N Czujnik temperatury cieczy, silnik krokowy.Zrób diagnostykę
Proszę o pomoc ,co może być powodem takich objawów,ponieważ nie mam zaufania do tego warsztatu. To pojedź do innego, bo bez diagnostyki to nic nie da się stwierdzic
Czego szukam ?, jeśli jest to turbina, to czy istnieje możliwość wywołania kodów usterek za pomocą złącza diagnostycznego. Wróć jak zrozumiesz podstawy diagnostyki silnika, to nie tylko praca z elektronicznym sprzętem diagnostycznym
już nie mam problemu z pomarańczową kontrolką od diagnostyki silnika, ponieważ autko mi się zapaliło samoczynnie na parkingu. To tyle na ten temat.
Chodziło mi o metody sprawdzenia. Diagnostyki układu. Gdzie jest usterka? Wymienić na pałę każdy potrafi ale stwierdzić co jest uszkodzone tylko nieliczni.
To jeszcze zrób diagnostykę.
Zaczęły pojawiać się komunikaty na desce, z czasem coraz częściej. Wymieniłem świece, katalizator, przeprowadziłem płukanie chłodnicy , silnika, wymiana oleju, rozrządy , nawet jakieś koła na wałku, wielu mechaników, diagnostyki komputerowe, dodatki uszlachetniające do paliwa. Wydawało mnie się że każda powyższa czynność nieco łagodziła objawy, które...
Klima działa/chłodzi?Oba biegi wentylatora można sprawdzić z poziomu diagnostyki Dodano po 8 czy na tej kostce 4pin powinno być gdzieś napięcie? Na pinie A3 ma być plus na uruchomionym silniku, na B2 (gruby kabel) plus stały
Bezpiecznik od pompy ABS i ESP. Gniazdo OBD2 tak, do diagnostyki. Interfejs peugeot-planet. Kosztuje ok. 4kafle, Do Francuzów niema nic taniego. EGR niema wpływu na uruchomienie silnika, na prace tak. Ale mi Pan wjechał na ambicje, starałem się jak mogłem.
Korci mnie poogladać moje autko od strony elektronicznej. Zobaczyć parametry silnika, powłączać sobie odpowiednie funkcje w BSI. Siedzi tam DW8 z 02r jaki interface(wyczytałem że obd2), jaki soft polecicie?
Witam. Poszukuje jakiegos programu i zlacza do tego autka. Kody blyskowe zczytalem ale zalezy mi na podgladnieciu parametrow silnik tak jak torobia w ASO za 180,- Slyszalem ze autodiag moge uzyc tylko nie moge znalesc do niego kabelka.
Dalej brak diagnostyki... Jakie ciśnienie w układzie dolotowym pokazuje MAPsensor? Jaka temperatura czujnika powietrza dolotowego, czujnika temperatury silnika dla komputera? W tym aucie są 2 czujniki temperatury silnika: 1 dla komputera, drugi na zegary.
sorki nie spojrzalem ze podales strone z bledami ... a jak mam je odczytac ... Wink jest jaks metoda odczytu "na krotko" Gdybyś przeczytał to co podlinkowałem (nie ma tego dużo naprawdę) to byś wiedział. Owszem w pierwszym linku pisze o próbniku z diody. Nie jest on potrzebny. W drugim linku pisze, że kody migowe będą wyświetlane też na kontrolce "K"....
Przyczyn może być sporo,poprzez stary olej ,zły poziom oleju itp.Bez diagnostyki trudno wróżyć wyłacz silnik i zobacz czy ponownie wchodzi w tryb awaryjny i przy jakim biegu
Witam. Problem rozwiązany. Przyczyną była turbina.
Witam, problem jest z tym, że po przełączeniu w pozycji zapłon w stacyjce nieprzerwanie brzęczy zawór regulacji ciśnienia paliwa na pompie wysokiego ciśnienia. Silnik nie odpala. Co może być przyczyną takiego działania. Pali się nieprzerwanie kontrolka diagnostyki silnika. Auto wcześniej miało małego dzwona i silnik wyrwał się z poduszki i poleciał...
Jedź na diagnostykę silnika... albo sam kup sobie urządzenie do diagnozy ... Pozdrawiam.
To nie jest sterownik z diesla, skąd w ogóle taki pomysł? To jest prawdopodobnie SRA-EDL16 R02. Pytaj po ludziach, którzy budowali 208 R2. Naprawę trzeba zacząć od diagnostyki, a z takim ECU mało kto będzie potrafił się połączyć w ogóle. One działają zupełnie inaczej niż "zwykłe" sterowniki, montowane w seryjnie produkowanych samochodach. W tym momencie...
Witam. Mam problem z usterką związaną z wentylatorem chłodnicy płynu w moim Peugeot 208 1.6 e-HDI, rok 2012. Mianowicie, po odpaleniu auta, wyświetla komunikat "Usterka silnika, napraw silnik! " po czym komunikat gaśnie i zapala się serwis. Po podłączeniu kostki do podst. diagnostyki, komp pokazuje błędy P0493, P0494, P0691, P0693. Wszystkie cztery...
Witajcie, poszukuje komputera diagnostycznego lub interfejsu do diagnostyki podstawowych parametrów pracy silnika, odczytu błędów i kasowania check engine oraz diagnostyki systemu ABS (fajnie gdyby był też dostęp do poduszek ale nie jest to warunek konieczny). Nie musi być to sprzęt profesjonalny, chodzi bardziej o doraźną diagnostykę na własne potrzeby...
Obroty jałowe to 750 do 800obr/min. na ciepłym silniku. 800 obr/min ma diesel. Bez diagnostyki nic się nie dowiemy, nawet 95 rok pod komputerem coś podpowie. Wywal 50zł i będzie wiadomo co i jak.
Witam kolego miałem taki problem z peugeotem 1.4. Również gasł przy dojeździe do skrzyżowania, był wtedy diagnozowany komputerem w ASO i nic nie wykrywali po jakimś czasie okazało się winny był komputer silnika który jest wadliwy więc sprawdź jaki masz komputer jeśli to Sagem SL 96 to to może być przyczyną.
Jak w temacie. Pancjent czasem pali na wszystkie cylindry czasem tylko na 3. Po próbie ruszenia (obciążenie silnika) odrazu odcina jeden cylinder. Wynik diagnostyki: Potwierdzone kody P0141-28: O2 Awaria Podgrzewacza czujnika w obwodzie (Pas 1 Czujnik 2) P0141-28: O2 Awaria Podgrzewacza czujnika w obwodzie (Pas 1 Czujnik 2) P1336-28: Peugeot: Niewypał...
jezeli chodzi o silnik krokowy to tak czy zdarza sie na cieplym silniku ze zgasnie a pozatym pierwsza sprawa zaswiecila sie kontrolka kontrolka diagnostyki silnika bo jak cos by bylo z silnikiem to powinna sie zaswiecic ewentualnie moze sie zawieszac mozesz wtedy go sprobowac rozruszac chyba ze jest juz calkiem kicha
Ten komunikat oznacza występowanie błędów sterownika silnika,w pierwszej kolejności diagnostyka DIAGBOX-em, i odczytanie błędów
Musisz rozebrać drzwi po stronie pasażera i posprawdzać miernikiem czy dochodzi sterowanie silnikiem. Jeśli dochodzi to uszkodzony siłownik, jeśli nie dochodzi to przeważnie instalacja. Podstawa diagnostyki rozebrać i pomierzyć. pozdrawiam
Dzień dobry Czy w Peugocie 308 T9 2.0 blueHDI 20015 jest jakiś ukryty bezpiecznik od OBD ? Sprawdziłem te w komorze silnika i pod kierownicą i są ok, a brak napięcia na gnieżdzie i żaden interfejs nie działa... Sytuacja (nie działające obd) pojawiła się dzis po ponownym podłączeniu Diagboxa. Pierwsze podłączenie diagboxa celem diagnostyki przebiegło...
Witam. W samochodzie 206 świeci lampka diagnostyki silnika i samochód lekko szarpie przy przyspieszaniu.Po wyłączeniu zapłonu na wyświetlaczu pojawia się rysunek klucza i numer 3000.Jaka może być tego przyczyna?
jak w tytule po zatankowaniu złego paliwa wymieniłem filtr wypompowałem wszystko ze zbiornika 307 odpala tylko po chwili za pala sie kontrolka diagnostyki silnika przełacza sie w tryb awaryjny i na wyswietlaczu pojawia sie napis ODBLOKUJ FILTR DIESLA prosze o szybka odpowiedz na maxkuba(at)o2.pl
Witam pacjent to peugeot 307 1.6 benzyna gaz jak zimny gaśnie na tym i na tym jaka może być przyczyną 2 razy się zdarzyło ze zgasnął na ciepłym silniku ale tylko na pierwszym i drugim biegu rok 2004 proszę o pomoc co go szczypie Witaj! Z opisu problemu z Twoim Peugeot 307 1.6 na benzynie i gazie wynika, że mamy do czynienia z sytuacją, gdzie samochód...
Ja miałem taki problem, i co pomogłem? To system CR, możliwych przyczyn może być dziesięć różnych, żadnej z nich nie jesteś w stanie wyeliminować, bez sprzętu do diagnostyki. Jakie masz ciśnienie na szynie CR? Sterownik widzi obroty silnika? Prędkość obrotowa silnika jest wystarczająca dla wymaganej do rozruchu?
Dzień dobry, mam samochód Peugeot 407 z silnikiem 2.0HDI RHR z roku 2007 (z FAP) z przebiegiem ok. 260tys. km. Ogólnie samochód dobrze jeździ, zawsze odpala, ma moc, nie kopci itp. Ale mam z nim kilka (może mających wspólne źródło) "małych" problemów. Mam podstawowe programy do diagnostyki i do narzędzia naprawy ale mam problem z małym doświadczeniem...
Chyba nikt z minimalnym poczuciem odpowiedzialności nie podejmie się modyfikacji programu bez diagnostyki pojazdu. Nie wiem jak ty to sobie wyobrażasz, że ktoś zrobi moda, ty go wgrasz i nagle wzrosną osiągi, niestety to tak nie działa. Pomiary na hamowni i diagnostyka to podstawa i od tego trzeba zacząć. Chcesz bezpieczny tuning to odwiedź profesjonalny...
Moim zdaniem powinieneś zacząć od diagnostyki sterownika, odczyt błędów (Lexia, Diagbox itp) jeśli sterownik nie zarejestrował błędów (w co wątpię ) to dopiero po takiej operacji można się zagłębiać co może być przyczyną.
Witam! Problem jak w tytule, BSI i klucz sprawdzone u kluczykarza, jest komunikat na liczniku, jak kręcę to jak kończę kręcić jadą raz wycieraczki, mruga kontrloka ładowania, i jest kilka błędó na silniku od podzespołów, które się nie kasują. jest wpisany klucz w BSI, na diagnostyce BSI pokazuje, że jest prawidłowe sparowanie z komputerem silnika. Cewka...
Miałem już kilka aut z grupy PSA z silnikami ADBLUE i jak do tej pory to głównie usterki mechaniczne uszkodzenia wtryskiwacza adblue lub kolanka - rurki ( auta po uderzeniu z przodu ) Przeważnie wymiana wtryskiwacza - koszt ok 400zł ( nowy ) rurka nie pamiętam ile. Podstawa to posiadać swojego DIAGBOXA nie ma najmniejszego problemu z diagnostyką dla...
czyli mam nim jechać do stacji diagnostyki żeby mi na kompie go przeglądneli, na jednym z forów goście pisali żeby odpiąć jeszcze minusową klemę, ale nie wiem w czym to mogłoby pomóc, możesz mi wyjaśnić?
Proponuję podpiąć kompa i sprawdzić synchronizację , przy okazji zobaczysz czy liczy obroty , odczytasz błędy ,bo jeśli wzrokowo wszystko wygląda na cacy to dalsze grzebanie może nie przynieść efektu. Zrób diagnostykę i napisz co wywala sterownik.
Co mamy powiedzieć diagnostykę trza zrobić Ps. za tysiąca kupisz cały silnik
Primo - 406, to staroc, wiec nie oczekuj dobrych wynikow diagnostyki czymkolwiek innym, niz PP2000. Nawet jesli masz odczyt, nie ma zadnej pewnosci, ze jest on wlasciwy. Auto na 99.9% nie ma EOBD. Secundo - Odczyt bledow, to tylko poczatek diagnostyki. Tertio - jaka masz pewnosc, ze bledy nie siedza tu od 5 lat? Wykasuj je, zrob solidny test drogowy...
o właśnie kontrolka przegrzania silnika nie działa - czy to może mieć związek z klimą ? jest wybór , ręcznej lub automatycznej klimy więc chyba ustawienie na ręczną jest dobre ? Dodano po 6 i jeszcze wskazówka temperatury idzie poza skale jak się nagrzeje Dodano po 22 Taki komunikat jest - kalkulator sterowania silnikiem - uwaga :kalkulator zamontowany...
Bez diagnostyki można na pałe sprawdzać prądy i szukać zgnilizny, słychać wogóle pompe? Nie jest przypadkiem tak że się zapowietrzył? Plakiem psikałeś? Na pałe sprawdź tylko skrzynke czy nie zalało wodą (ślady śniedzi), w środku auta masz BSI także ta skrzynka jest nie rozbieralna i dostęp do przekaźników utrudniony, ja bym sprawdził czy świece grzeją...
Witam, mam problem ze swoim Peugeotem 307 z 2002r. czasami jest problem z uruchomieniem silnika po czym pojawia sie komunikat antypollution fault i zapala kontrolka diagnostyki silnika. Rozrusznik kręci tylko jakby nie mogl zassac paliwa, dodam ze po odpaleniu samochod zachowuje sie normalnie i przez pare dni (tygodni) nawet sie nie pali kontrolka....
Witam Wszystkich:cry: Mam problem z Partnerem 2,0 HDI 90 KM Dzisiaj rano odpalił mi na chwilke ,po 10 sekundach zgasł i juz nie odpalił chcechłalem go pare razy ale nic (zaczełyu sie wydobywac jakies sygnały dzwiekowe wiec odpusciłem-prawdopodobnie zaczał siadac akum.) jeszcze jedno wczoraj jak jechałem zapaliła mi sie kontrolka diagnostyki silnika...
Witam Pozwolicie, że sie dołączę, peugeot 206 z silnikiem 1.1. Zapalała sie kontrolka silnika. Diagnoza padła na wtryskiwacze. Zostały one wymienione (4 szt.) na używki oczywiście. Błędy wykasowane i był jakiś czas ok, aż tu dzisiaj auto zgasło na skrzyżowaniu i od tego momentu początek problemów. Pomarańczowa kontrolka silnika sie zapaliła i tak juz...
Czy ja pisałem coś o diagnostyce silnika???
MAP sensor to czujnik podcisnienia w kolektorze ssacym. Jesli po odpaleniu nie gasnie kontrolka diagnostyki silnika to na pewno problem dla warsztatu z komputerem diagnostycznym. Jesli w samochodzie jest instalacja LPG to sprawdz czy nie jest pekniety kolektor ssacy. Mozesz tez sprawdzic silnik krokowy.
Bez diagnostyki i przy tak szczegółowym opisie odpowiedź może być tylko jedna: -wszystko może być przyczyną. Błędy jakieś się pojawiają?Komputer niekoniecznie wskazuje co wymienić i będzie dobrze.Ale zawęża to krąg poszukiwań dla rozumnego użytkownika sprzętu diagnostycznego. Podjechać,zdiagnozować w końcu to nie majątek i będzie wiadomo. Jeśli nie...
jak mam się dowiedzieć bo jestem zielony No na diagnostykę trzeba się udać.
Witam Wszystkich potrzebuje pomocy. Chodzi tutaj o problem z zolta kontrolka "diagnostyki silnika"swiecaca sie na desce rozdzielczej. Czy ktos wie ktory kabel odpowiada za ta kontrolke?? Z tylu jest tam zlacze i pelno kabli, nie wiem jak sie w tym polapac i ktory odpowiada za ta kontrolke? Na koniec dodam ze moj samochod to Peugeot 206 1,6l 16V 110KM...
Mam Peugeota 206 z tym samym silnikiem co ty (1100) i jestem w trakcie budowy interfejsu na ELM323. Mam nadzieje skonczyć w przyszlym tygodniu i wtedy dam znać czy interfejs na tym układzie nadaje się do wozów Peugeot/Citroen Pozdrawiam W załączniku kilka schematów interfejsów na układzie ELM323
"ale czemu" nie jedziesz na diagnostykę?????????
peugeot diagnostyk silnik diagnostyk peugeot peugeot diagnostyk
schemat telefon analogowy biblioteka autocad naprawa końcówka onkyo
ucc3804 napięcia ekspres krups
Lokalizacja świateł cofania w Peugeot 2008 ASC Monoblok WH3 – komunikat "prąd dmuchawy" mimo sprawnej dmuchawy, powracający alarm