tablicę wymontowywuje się prosto Sciągasz cały dashboard-dwie srubki za zaslepkami głosników i jedna na srodku Poderwać,i schodzi.Tablica się odsłania. <E>
No to jeszcze zasilanie w kostce kalkulatora sprawdź, przejście między gniazdem diagnostycznym a kostką kalkulatora.
Dziwne uszkodzenie . Wygląda na problem z przełącznikiem przy kierownicy . Diagnostyka i sprawdzenie czy UCH rozpoznaje włączenie przełącznika przy kierownicy .
Przydała by się diagnostyka komputerowa i przynajmniej odczytanie błędu z pełnym opisem.
A czy diagnostyka to tylko błędy? Błędów brak to już nic się nie da zrobić? Trzeba podłączyć diagnoskop i tam jest coś takiego jak parametry rzeczywiste a w nich np. ciśnienie paliwa na szynie. Zacznij od tego.
Zdecydowanie z elektrykiem. W pierwszej kolejności diagnostyka komputerowa, chociaż nie sądzę, żeby się połączył ze sterownikiem silnika. Bezpieczniki sprawdź!
Spalisz hamulce, nie zasymulujesz takiego obciążenia. Poza tym na tym polega diagnostyka komputerowa, więc czemu miałby się nie zgodzić na przejażdżkę... jeśli mu za to zapłacisz.
Wymieniłem świece,przewody,cewkę,filtr paliwa,wtryski zostały sprawdzone i maja sie dobrze,ciśnienie na wszystkich cylindrach w normie.Nie mam bladego pojecia co dalej robić.Moze ktos miał podobny problem. Nic nie sprawdziłeś, powymieniałeś zbędnie części tylko. Po pierwsze - prosze poprawić temat - slangu tutaj nie używamy. Po drugie diagnostyka -...
Wtyczka jest jedna, glosniki z tylu ktos podłaczył nowymi kablami Każesz sięgać pamięcią jakieś 20 lat i 4 wersje modelu wstecz :D Nie zaprzątaj nią sobie uwagi. Kojarze że były wersje że była instalacja pociągnięta do jednego głośnika a do drugiego nie . Takie oszczędności . :D Wyszedł mi jeszcze jeden problem,odpala juz od razu, jednak na benzynie...
witam najpierw potrzebna jest diagnostyka silnika jezeli duzo pali to prawdopodopnie padł jakis czujnik cewki wymienisz jak sie zepsuja a co do klimy to trzeba sprawdzic filtr przeciwpyłowy, moze byc juz zapchany i trzeba go wymienic ew. przedmuchac sprezonym powietrzem. raz na dwa lata nalezy wymienic czynnik w ukladzie klimatyzacji i olej ktorym jest...
W tych pieniądzach to przemyśl 6 razy zanim kupisz i nie licz że kupisz luks igłę jeśli chodzi o blachę. Jęśli blacha będzie dobra to albo autko leciwe albo silnik do kapitalnego remontu. Małe spalanie, hmm astra g 1.4 zjada 9-10 PB95 w mieście (Łódź). Może ewentualnie z tego wszystkiego to Golf bo i części używanych dużo i diagnostyka też prosta ale...
W Vivaro z tym adblue często pada sterownik adblue.
Tanim wszystkiego nie zdiagnozujesz.
as0m na wszystkie pytania które zadałeś są odpowiedzi w tym temacie. Poczytaj od początku. Raczej elektrozawory choć ja mówię zawsze jedno : DIAGNOSTYKA nie gdybanie
Teraz jadąc zauważyłem nagły spad obrotów przy zmianie biegów na mniejszy nawet do zera
Ad 1. Nie wszyscy szukający pomocy na tym forum są elektrykami :) Obstawiałem że przekaźnik i środkowy bezpiecznik dotyczą dmuchawy od nawiewu i może tam jest podawane +12V tylko kiedy webasto chce ją odpalić :) Dla pewności: tak - powinno być cały czas czy tak - podczas pracy? Ad 2. [url=http://www.roverki.pl/zrob-to-sam/5...
Witam może ktoś objaśnic błędy samochodu? Renault Megane 1 2001 rok Bardzo dziękuję
Megane II 1.4 16V. Od jakiegoś czasu zapala i gaśnie mi kontrolka od pduszek powietrznych.Czasmi kontrolka pali się dłużej a czasami tylko mignie ale zdecydowanie dłużej jest zapalona niz zgaszona w czasie jazdy.
Witam, auto to Megane 2 z 2003 1.6 16V. Czy ktoś spotkał się z problemem braku możliwości przyuczenia UCH? Autel, Lauch, Clip, Renolink nic tego nie rusza. Diagnostyka jest wszystko działa a jednak nie można przyuczyć ponownie. Potrzebuję to do wyłączenia TPMS bo tego też nie ma możliwości zmiany w konfiguracji.
Diagnostyka rozwieje wszelkie wątpliwości . Wystarczy że nie łączy kostka " pętli indukcyjnej" i auto nie zapali .
Co jeszcze mogę wykonać samodzielnie Nic.
Błąd P0032 w Renault Megane 3 1.5 dCi odnosi się do układu kontroli grzałki sondy lambda (czujnika tlenu). Kod ten zazwyczaj oznacza: "HO2S Heater Control Circuit High (Sensor 1)" czyli wysoki sygnał w obwodzie grzałki sondy lambda przed katalizatorem (Sensor 1). Przyczyny błędu P0032 Uszkodzona grzałka sondy lambda: Sonda lambda może być uszkodzona...
Cześć! Ten migający ekranik przy lewarku i błąd „otwarty obwód czujnika” w Megane IV z 7-biegową EDC to pewnie coś z elektroniką skrzyni. Schematy automatycznych skrzyń (np. EDC) są trudne do zdobycia, bo Renault rzadko udostępnia takie detale publicznie – zwykle trzeba iść do ASO lub szukać w bazach typu Renaultbook albo Haynes, ale spróbuję pomóc...
Po kilku dniach walki co prawda z doskoku przez prace i inne obowiązki udało się osiągnąć zamierzony cel. Obrotomierz działa :) Usterka była dość prosta. Brak połączenia z ECU(120)szara - GR kostka współrzędne 4D pin H7 kabel biały - BA i białą lub kryształową - CY kostką R34 znajdującą się pod skrzynką bezpieczników w komorze silnika. Dodatkowo brak...
U mnie podczas jazdy wszystko zgasło silnik też tylko awaryjne,postojowki i radio dzialalo. Z forum dowiedzialem sie o bezpiecznikach za akumulatorem i byly 3 z 5 zjedzone. Wyciagnełem całą listwe wyczyściłem, i wszystko ok i to w centrum Gdańska na aleji zwycięstwa. Przy okazji abs stop i serwis sie naprawił bo wszystko sie paliło od roku a diagnostyka...
Witam, Mam problem z Renault Megane IV 1.5 dCi, rocznik 2018. Auto nigdy wcześniej nie wyświetlało komunikatów dotyczących AdBlue. Niedawno wypaliłem cały płyn AdBlue, a następnie zalałem nowy, świeży płyn. Po przejechaniu około 1000 km pojawił się komunikat o odliczaniu do unieruchomienia pojazdu. Podczas dalszej jazdy dolewałem dwa razy po 2 litry...
Witam, Mam problem z Renault Megane IV 1.5 dCi, rocznik 2018. Auto nigdy wcześniej nie wyświetlało komunikatów dotyczących AdBlue. Niedawno wypaliłem cały płyn AdBlue, a następnie zalałem nowy, świeży płyn. Po przejechaniu około 1000 km pojawił się komunikat o odliczaniu do unieruchomienia pojazdu. Podczas dalszej jazdy dolewałem dwa razy po 2 litry...
zobacz na plaku jak będzie palił to diagnostyka a możesz i immo wywalić co jest w tych autach mega problem
synchronizator rozrządu? Ciekawa teza gdzie to wyczytałeś? Odpowiedź masz wyżej najpierw porządna diagnostyka dopiero diagnoza.
Podstawa to dobra diagnostyka a nie wymiana na pałę. Trzeba podpiąć porządny diagnoskop ale nie jakąś zabawkę za 30 zł i posprawdzać parametry podane powyżej.
Co pokazała diagnostyka komputerowa?
najpierw diagnostyka
Wracaj do nich. Poco ci niepełna diagnostyka
Błędy na drugim miejscu. Diagnostyka to podstawa.
Diagnostyka albo w ciemno czujnik pedału hamulca .
Niestety ale tu pomoże tylko diagnostyka komp..
Cześć, Problem w silniku w Megan 1.5dci 90 KM,brak dwunasty i DPF, auto po rozgrzaniu zaczyna kopcić białym dymem ale nie kłeby. Diagnostyka pokazała EGR, po demontażu zaworu okazało się że zawór nie działa a dokładnie nie otwiera się, został wymieniony na używany sprawny, ale problem z dymieniem pozostał. Płynu chłodniczego nie ubywa, ktoś ma pomysł...
Witam finał był taki diagnostyka komputerowa - wymiana presostatu - problem z głowy. Temat zamykam
Diagnostyka komputerowa była robiona?
Problem może być w wiązce, sprawdziłbym główne zasilania, bezpieczniki wysoko prądowe i ich gniazda, masy. Drugi podejrzany, akumulator, uszkodzenie wewnętrzne. Trzecia możliwość alternator. Ot i cała tajemnica diagnostyki.
diagnostyka przede wszystkim, stawiam na czujnik położenia wału
Co mozecie mi doradzic? Proszę Was o pomoc. Z góry dziękuję i liczę na jakies wskazówki Odczyt błędów z ECU i diagnostyka w momencie gdy nie zapala
Silniczka nie rozbierałeś? Siedzi tam oryginalny? Oświetlenie wnętrza działa właściwie? Sygnalizacja zamkniętych drzwi działa? Co mówi diagnostyka Clipem (parametry)?
Diagnostyka w warsztacie - nie wiem jakim interfejsem. Temp. czujnika paliwa minus 50C.
kompresor sprawny. Skąd przekonanie, że sprawny? Ten kompresor nie ma sprzęgła, jest sterowany z UPC za pomocą sygnału PWM. Moim zdaniem diagnostyka klimy zrobiona nierzetelnie albo przez kogoś z niedostateczną wiedzą.
Czego brakuje gdy odpalić nie chce? Paliwa czy iskry? Jakaś diagnostyka komputerem wykonana?
Witam Diagnostyka nie wykazała żadnych błędów związanych z silnikiem czy zasilaniem i nawet w historii nie ma nic poza informacją że mam problem z czujnikami abs z przodu i tyłu po lewej stronie oraz błąd na "zębatce" abs z przodu (być może przez brak zębów lub pękła ale to muszę najpierw sprawdzić). A kontrolki jak się zapalały tak się zapalają ......
Jeden z elektrowtryskiwaczy do wymiany raczej, przelewy sprawdziłeś ? chyba nie odłączałeś ich zasilania w trakcie pracy silnika? Jakaś diagnostyka była czy żadna tylko na słuch ?
Samo immo jest w UCH, ta czarna skrzynka z bezpiecznikami i wtyczkami koło kolan. Jak ktoś grzebał w elektronice i wyłączył Ci immo to może to tłumaczyć czemu pilot się nie synchronizował. Po sprawdzeniu rzeczy oczywistych jak bezpieczniki i wtyczki koło miejsca pracy przy rozruszniku pozostaje tylko diagnostyka komputerowa.
w pierwszej kolejności sprawdź przepływomierz. Najczęściej to może być przyczyna. Potem wtryskiwacze. W pierwszej kolejności, to trzeba się podłączyć i sprawdzić, co diagnostyka pokaże.
Przede wszystkim porządna diagnostyka komputerowa. Może być wszystko - od bezpiecznika do sterownika. Sprawdź może gdzieś masa oberwana?
duże literki :) WŁAŚNIE TO :) Zdradzisz jeszcze który rok autka i jaki przebieg, diagnostyka jakaś była robiona?
megane diagnostyka renault megane diagnostyka diagnostyka silnika megane
zmiana czasu letni zimowy napiecie prostownika bezpiecznik civic
analizator widma antena pokojowa
Jak wyjść z PXE ROM na komputerze Dell? Jak uszczelnić zakończenie kabla elektrycznego - metody i porady