[postid]213381/postid L 1 obrót i 1,4 H 2,5 obrotu -dmuchawa odpala Ustawienia to nie problem Nie wiem co mogło się stać że pompka reczna nie zaciąga paliwa . Po zakręceniu tych że śrobek pompka działa. ]
Witam Was pacjent Berlingo 2003. Nawiew nie działa wcale. Nie znalazłem przekaźnika dmuchawy w mk2 już jest . Zasilania wentylatora na mierniku brak, żarówka podpięta również nie działa. Wyjąłem opornik rezystor dmuchawy przejście prądu jest na tym termicznym cudzie u nasady . Co do bezpieczników sprawdziłem jakieś 80% niestety opisy Berlingo M49 MK1...
Witam wszystkich, Wymarzony zakup żony uległ małej awarii, otóż suszarko lokówka wciągnęła kosmyk włosów. Żona od razu odłączyła urządzenie od prądu. Po długiej walce udało się rozebrać pacjenta i wyciągnąć kosmyk włosów blokujący dmuchawę. Niestety nie wszystko działa tak jak powinno: Po uruchomieniu urządzenia (bez względu czy z opcją grzania czy...
Witam piec mam identyczny. Teraz nowe fakty, przypilnowałem moment, gdy coś się dzieje. Piec normalnie chodzi w trybie automatycznym, cyklicznie zależnie od temperatury załącza się dmuchawa i podajnik. Przy załączeniu podajnika silnik robi jeden obrót i się wyłącza. Ale wczoraj znów siedzę w kotłowni i czekam i tu włączył się podajnik na około jedną...
Wystarczy tych jałowych dyskusji bo to nie rozwiąże problemu W załącznikach schemat klimy, moduł 1023 to regulator obrotów dmuchawy sterowany z modułu klimy 419 do którego masz opis złącza W 9 na 10 przypadków usterek wina leży w regulatorze obrotów dmuchawy
Też w ostatnich dniach dmuchawa przestała działać. Przymarzła, zawiesiło się coś lub jeszcze coś innego. Ruszenie palcem wirnika dmuchawy pomogło i na razie działa. Gdzie włożyć paluszek? Otwieramy maskę, otwieramy kratkę od str. pasażera, wyjmujemy lewarek, ręką szukamy wirnika dmuchawy :) mały obrót i w naszym Clio dmuchawa już chodzi. Jak długo?...
Elementami oporowymi są ścieżki, natomiast te elementy których nie ma to rodzaj bezpieczników. Można to zlutować, ale przestanie wtedy pełnić swoją funkcję i przy ponownym wystąpieniu warunków w których te elementy się spaliły tym razem może uszkodzić się ścieżka oporowa, a tego już się nie naprawi. Fakt, że spaliły się wszystkie trzy może świadczyć...
Szanowny panie Gimak, w piątek po skończonej pracy, miałem 12.6 w/g miernika w akumulatorze. Samochód cały tydzień palił i jeździł prawidłowo. Nie odpalałem, ani nie używałem samochodu do poniedziałku. Rano przychodzę, prądu tyle, że dmuchawa ledwo się kręci, kontrolki sprawiają wrażenie, że świecą bo muszą. Jeden obrót silnika i pozamiatane. Co w takim...
W przypadku utraty pojemności przez kondensator, silnik pracowałby z normalną prędkością, ale miałby tylko problem z wystartowaniem. Po pchnięciu palcem zaczynałby pracować z normalną prędkością. Obniżone obroty prawdopodobnie są wynikiem ustawienia takiej prędkości w sterowniku. Pomiar napięcia pierwszym z brzegu multimetrem w tym przypadku nie zda...
Mniej-więcej nad pedałem gazu, trochę wyżej, wpuszczony w obudowę kanału wentylacyjnego. Pzdr
Witam, Dorwałem niedawno tytułowy sprzęt- pralko-suszarkę Zanussi ZWD-800T, niestety okazało się, że suszenie nie działa. Przy pierwszym podejściu sądziłem, że wszystko ok- kontrolka suszenia świeciła się, jakiś proces się odbywał, jednak okazało się, że pranie nie zostało wysuszone. Znalazłem jeden problem- dmuchawa była zablokowana i silnik nie mógł...
Po wyczyszczeniu dmuchawy obroty się zwiększyły.
ee.. no to skoro nie masz pojecia o zasadzie działania to pewnie niewiele samemu zrobisz.. przy dmuchawie w kanale powietrznym umieszony jest regulator obrotów dmuchawy.
Zdaje się że główne bezpieczniki masz w schowku, a te o których mówimy za schowkiem.
Regulator obrotów dmuchawy ci padł,ten za schowkiem.
Wystarczy Ci jeden sterownik PLC o 10ciu wyjsciach oraz po dwa styczniki i jeden przekaznik termiczny na silnik. Możesz zastosować ten z pojedynczym rozszerzeniem: Jak zrealizować układ nawrotny trojfazowy na na dwóch stycznikach chyba nie musze Ci opisać ?
FishuPro Pytanie dmuchawa pracuje dobrze, ale kiedy domykam wlot powietrza dmuchawa nabiera większych obrotów,o co chodzi......
Zwarte tranzystory regulatora obrotów dmuchawy, typowe w tym modelu.
Witam. Zmierz najpierw ile prądu ciągnie dmuchawa bo jak za dużo to jara rezystor. Ma pobierać max do 8 amp. Jak więcej to albo uzwojenie dostało już tak po wacku, albo komutator lub szczotki, albo opory które musi pokonać są tak duże że za duży prąd ciagnie - może łożyska sa już przytarte... Opory to coś od 1-4 om. Najlepiej przerobić na druciaka-chodzi...
Jak podniesiesz obroty dmuchawy to sprężarka się wyłącza czy pracuje nadal ale temperatura parownika podnosi się?
Czy jest to układ specjalnie przystosowany do sterowania silnikami indukcyjnymi? To najzwyklejsze sterowanie fazowe.
Nie wiem jakie tam masz ogrzewanie czy klimę, ale skoro piszesz o czwartym biegu to chyba jakiś "basic" No więc w W126 można zrobić taki test: ustawiamy kręciołek rozdziału powietrza na "okienka" ustawiamy dmuchawę na "max" i wszystkie okienka zamykamy. Jeżeli wszystkie wyjścia są zamknięte, to powinien być słyszalny wyraźny wzrosty obrotów silnika...
nie rozumiem połączenia ostatniej części kostki (do której nic nie dochodzi) z obudową Zapewne należy tam podłączyć przewód ochronny PE, zwany popularnie uziemieniem. Musisz zlikwidować "pokrętło", przewody które były do niego podłączone wyprowadzić na sterownik, a tam przełączać je za pomocą np przekaźników tak jak to robiło pokrętło.
Mam problem ze sterownikiem RecalART Optima ECO 3 PID. Sterownik nie steruje dmuchawą, ustawia obroty na 100, czyli dmuchawa powinna mocno dmuchać i nic. Natomiast jak ustawie ręcznie rozpalanie na max to dmuchawa kręci. Jak rozpale i parę razy obrotami posteruje dmuchawa i sterownik działa dobrze. Ale np jak są przedmuchy z opóźnieniem kilku minut...
Jeśli klima jest automatyczna to "opornica" jest sterownikiem elektronicznym z tranzystorem mosfet. Miałem kiedyś uszkodzony ale objawy były inne, zwarty tranzystor włączał dmuchawę na maksymalnych obrotach. Uwaga ogólna : jeśli dmuchawa zaczyna piszczeć to należy jak najszybciej ją wyciagnąć, oczyścić z liści i nasmarować łożyska ślizgowe. Bo następnym...
Zjęcia płytki z obu stron. https://obrazki.elektroda.pl/6131657700_... https://obrazki.elektroda.pl/6855900900_...
wystaje z niego jeszcze jeden przewód, chociaż na wstępie założyłem, że jest to jakiś przewód od monitorowania baterii i że nie jest on potrzebny. Na zdjęciu nie widać tego przewodu, więc rozumiem że go usunąłeś. Tymczasem trzeci styk w podstawie baterii w Makietach występuje w wersji LXT, czyli z tzw. gwiazdką. W tej wersji to bateria daje sygnał,...
Jeśli kupisz dwa takie, to jednym możesz regulować obroty, drugim moc. Drugi musi być podłączony do grzałki. Pierwszy do silnika. Nie ma jednak gwarancji, że nie będą się zakłócały. Ryzyko jest inne. Jak ustawisz moc grzania na full, a obroty dmuchawy na minimum, to jest bardzo duże ryzyko że grzałka się przegrzeje (wskutek zbyt małego przepływu powietrza)...
Przy dwóch identycznych wentylatorach można spróbować łączyć je szeregowo i też ich obroty będą mniejsze.
Przy zmianie masy z (+)na (-),należy nie zapomnieć o zmianie kierunku obrotów silnika dmuchawy WARSZAWA miała dmuchawę?
Codzi tu o bezpiecznik termiczny, który jest w opornicy od obrotów silniczka dmuchawy. Szukaj oprnicy koło silniczka. Pozdrawiam.
Ja jestem posiadaczem podobnego sterownika mianowicie Tech ST-480. W moim przypadku sytuacja wyglądała tak samo, wymiana tranzystora pomogła. Dodam że, usterka była spowodowana pomyłkową zamianą wtyczek dmuchawy z podajnikiem.
https://obrazki.elektroda.pl/2474349300_... W samochodzie Skoda Octavia 1 uszkodzeniu uległ przełącznik prędkości silnika dmuchawy nawiewów. Wypadła blaszka/styk z plastykowego uchwytu na obrotowym ramieniu, łącząca ślizgacz z stykami. Szczęśliwie, udało się ją znależć na podłodze. Przełącznik znajduje się w panelu sterującym nawiewami,...
Może, tylko że nie zawsze podnoszą się obroty silnika. Czasem jest "normalnie" czyli po włączeniu dmuchawy obroty silnika pozostają bez zmian.
Uszkodziła się opornica obrotów silniczka dmuchawy - taka usterka nie diagnozyje się Techem, ani innym sprzętem. Pozdrawiam.
Czy powinna dostawać zasilanie cały czas czy tylko przy załączonym sterowniku? Tylko w czasie, gdy dmuchawa jest załączona. Tyle, że na zasilaniu ze sterownika nie musi być pełne 230 V, ponieważ jest tam sterowanie fazowe mocą (obrotami) dmuchawy. Kompletnie nic nie słychać ze strony dmuchawy. To by sugerowało brak zasilania dmuchawy ze sterownika....
Wartości rezystora nie znam
Problem, to jak się podłączyć pod zasilanie dmuchawy? 230V/80W, sterownik posiada też regulację obrotów. Termostat i przekźnik
Citroen C2 klimatyzacja wyłącza się przy zwiększaniu obrotów dmuchawy co to może być
Witam, wygląda jakby dmuchawa za mocno wychładzała palenisko???!!! Masz regulator obrotów dmuchawy??? Daj jakies zdjęcia??? Pozdro Kroll15
Uszkodzeniu uległy 2 z 3 rezystorów w skrzynce z rezystorami, znajdującej się w obwodzie pomiędzy pokrętłami, a silnikiem nawiewu. Ściągnij to i powinieneś mieć odpowiedź gdzie szukać. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic67... Idea działania jest taka, że (na przykładzie nawiewu z 4 biegami) na pierwszym biegu prąd przepływa przez 3 identyczne...
Witam, Twój piec początkowo nie idzie na pełnych obrotach dmuchawy-prawidłowo. Te ogrzewania są bardzo czułe na właściwy skład mieszanki, zarówno chodzi o paliwo jak i obroty dmuchawy. Czy dmuchawa chodzi cicho, lekko i bez zacięć - charakterystycznych dla przytartych łożysk? Te dmuchawy dość często wymieniamy. Dodatkowo sprawdź czy rura ssąca powietrze...
Pierwsza wtyczka: 1 - 12V stałe 2 - masa 3 - masa 4 - 12V po stacyjce 5 - multitimer 7 - przekaźnik ogrzewania tylnej szyby (zasilanie) 14 - ogrzewanie postojowe 15 - multitimer 16 - ogrzewanie tylnej szyby (grzałka) 17 - regulator obrotów dmuchawy 18 - regulator obrotów dmuchawy 19 - sterownik silnika 20 - moduł chłodzenia silnika 21 - sygnał prędkości...
https://www.youtube.com/watch?v=EI-WwXlz... wyczyść łopatki dmuchawy.
Witam. Wyciągnij wtyczkę od dmuchawy i sprawdź czy wybija. Jeżeli nie to problem tkwi w regulatorze obrotów lub w samym silniku dmuchawy. Silnik możesz sprawdzić "na krótko".
Przekażnk jest zasilany z 4-go biegu sterwania(pełna moc /biały kabel). Zwarcie 3 i 4 biegu panelu sterowania .
Mam tipo z 94'.Miałem ten sam problem.Do porady Tadzia 47 należy dodać iż przyczyną przepalenia oporników w regulatorze obrotów dmuchawy jest najprawdopodobniej zanieczyszczenie komutatora,aby go wyczyścić należy jednak rozmontować silnik dmuchawy co wymaga czasu oraz cierpliwości,ale jest możliwe.Należy pamiętać też o skontrolowaniu stanu szczotek.
Żeby nie zakładać nowego tematu o sterownikach, odgrzeję kotleta Mam sterownik PROTON (bez PID) i z nim mały kłopot, ponieważ na wyjściu na pompę CO jest cały czas podawane napięcie, przez co pompa pracuje cały czas, od chwili włączenie sterownika. Czyżby był uszkodzony sterownik, czy ten typ tak ma? I druga sprawa odnośnie wentylatora, wiadomo sterownik...
Fakt to ja źle zinterpretowałem Twoją wypowiedz masz rację... fakt czujnik ten mierzy temp. powietrza wlotowego czyli inaczej już ogrzanego w kabinie przez piec..... (czujnik w piecu mierzy temperaturę powietrza za dmuchawą...odebrałem to jak czujnik na wylocie pieca) co to hallotronu ....tak mierzy on obroty silnika poprzez magnes wbudowany w wiatrak...
Witam! W ubiegłym roku, latem naprawiłem ten rezystor w Audi b4 w taki sposób jak na załączonych fotkach. Regulacja obrotów dmuchawy jest prawidłowa i do tej chwili spisuje się dobrze. Jeżeli Cię to zainteresuje napisz na adres mailowy. Pozdrawiam.
obrót dmuchawa wysoki obrót dmuchawa regulator obrót dmuchawa
radio renowacja silnik elektryczny toyota prius lexia sterowniki interfejsu
grafik pracy excel grafik pracy excel
Głowica ubijaka Zelmer, Bosch, Kenwood – montaż, użytkowanie, bezpieczeństwo Kalibracja wagi AXIS B200: krok po kroku