Spokojnie. Jemu nie zaszkodzą obroty ale zbyt duże obciążenie i większa z tego powodu temp. spalania w cylindrach co może się przyczynić do przytarcia tłoka.
teraz mogę mu dawać do 3000 Możesz i do 4000 byle na krótko, potem możesz na coraz dłużej. Albo inaczej, jak chcesz się szybko włączyć do ruchu to możesz mu mocno depnąć i rozpędzić do powiedzmy 40km/h na jedynce ale nie rób jeszcze tego na 3-ce do 110km/h. W docieraniu obroty są ważne tylko na początku (żeby nie za duże) ważniejsze jest obciążenie...
Tuleje i tłoki? Tak jak motor i samochód. Normalnie pracuj tylko nie przeciążaj silnika. Dbaj by temperatura silnika była na zielonym polu na dwuwskaźniku.
Jeśli w cylindrze się pojawią opiłki, to silnik już umarł. Opiłków nie ma. Dotarcie polega nie na starciu elementów, a dopasowaniu się do siebie w procesie minimalnego zużycia. Propozycja dotarcia silnika na zasadzie kręcenia go na maksymalnych obrotach, to czysty absurd. Wpisz sobie w google "jak dotrzeć silnik w " i wyszukiwarka już sama podpowie....
O takie rzeczy to chyba w salonie gdzie go kupiłeś powinieneś pytać. Ewentualnie zapoznać się z instrukcją obsługi gdzie powinno być to opisane. Nie każdy silnik wymaga docierania. Ale łagodniejsza jazda i unikanie wysokich obrotów przez pierwsze 1000-2000 km na pewno mu nie zaszkodzi.
Jeśli chodzi o docieranie silnika proponuje na samym początku zmienić mieszankę olej:paliwo na 1:25. Po około 500km przejść na normalną dawkę. 1:40 lub nawet 1:50. przy pierwszych 100km otwierać manetkę gazu do 25% i unikać stałych obrotów silnika. Gdzieś o tym wyczytałem.
Czyli dyletant jesteś kompletny i nie gniewaj się, ale z takim podejściem nie powinieneś prosić o pomoc na forum tym bardziej, że jak sam twierdzisz masz zacięcie do dłubania.Gdybyś trochę czytał forum to byś wiedział, że ta pralka przeżyje niejedną współczesną konstrukcję. Szczotki za 30- 40 zł kupisz tak zwane uniwersalne a jak masz zacięcie techniczne...
Czy jest to normalne, że niecałe 100 km po wymianie cylindra i drugiej wymianie oleju ten nowy już tak błyszczy? Do póki nie dotrzesz silnika może się pojawiać zabarwienie metaliczne. Druga sprawa, przy takich wymianach jak cylinder tłok, powinno wymieniać się też łożyska, większe sprężanie i dużo większy nacisk na łożyska wału. Pierścienie tłoka założone...
NIE! odkręcasz turbiny i one zostają Ci w rękach więc nie ma obawy! A szczotki powinieneś dotrzeć do silnika. Jeśli będziesz chciał więcej wskazówek to pisz na priv to podam Ci gg i powiem co robić dokładnie krok po kroku. Pozdrawiam
Szczotki należy dotrzeć po ich montażu w silniku: https://youtu.be/P3bokh-OjBg?si=dkdcjYzu...
Jeśli ciasno wchodziła w szczotkotrzymacz, to niedolegała do komutatora, a co za tym idzie, wzrastał prąd pobierany przez silnik. Każdą trzeba w miarę potrzeb dopasować, jak i sam komutator odpowiednio przygotować i dotrzeć szczotki do niego.
czyli musimy dotrzeć silnik ;)
Nie wiadomo czy wymiana samych pierścieni wystarczy, wszystko zależy od tego w jakim stopniu zużyte są cylindry, ale to okaże się jak rozbierzesz silnik.
Witam, kupiłem silnik 125 4t i nie za bardzo wiem jak dotrzeć i na ile zabawy mogę pozwolić jeżdżąc.
Być może silnik musi się dotrzeć jeszcze
Te szczotki przylegają do komutatora tylko bardzo małą powierzchnią, a powinny przylegać całą. Przy takim styku jak teraz, wszelkie próby maszyny nie są miarodajne. Najpierw trzeba je porządnie dotrzeć.
A czy ten silnik (szczotki) nie muszą się jakoś dotrzeć? To cię nie powinno obchodzić. Z silnikiem jest coś nie tak. Gdyby to była tania chińska pralka, to można by przymknąć oko, ale ta Twoja, do tanich nie należy.
Szczotki należy koniecznie dotrzeć, w przeciwnym razie grozi uszkodzeniem silnika.
No z daleka widać że silnik ok tylko szczotkotrzymacze się stopiły i je wypchało. Silnik do naprawy, wymienić szczotkotrzymacze, zmienić szczotki, dotrzeć i będzie działał. Ewentualnie sprawdzić ile kosztuje nowy silnik, do starszych modeli często są za kilka dyszek.
Remonty silników które mają duży współczynnik moc/masa lub duże obroty maksymalne w polskich warunkach warsztatowych są bardzo ryzykowne. Każdy mechanik, który pierwszy raz odpala silnik OM651 zaciera go, problem jest w tej pierwszy raz zastosowanej do tego pompie olejowej. Mercedes po wprowadzeniu tego silnika, na gwarancji miał tyle napraw, że do...
Za jakiś czas się dotrą o ile nie uszkodzą w tym czasie wirnika. Trzeba by puścić silnik na wyższa prędkosć, np zdjąć pasek i ustawić wirowanie i wóczas sprawdzić czy iskrzenie nie jest nadmierne. Maros, ten silnik jest idiotoodporny . Nic się nie zjara, a charakterystyczny dźwięk uwieczniony na video przez Autora tematu, pochodzi od niedotartych szczotek...
Pewnie zlazła folia pokrywająca wirnik silnika. Wyciągnij ją i po sprawie. Może być też przyczyną kończące się szczotki na silniku, w takim wypadku trzeba je wymienić a komutator i szczotki dotrzeć pumeksem kwarcowym (po zmianie szczotek).
Witam, planuje wykonać piłę stołową z wykorzystaniem silnika z blendera „KOENIC KHB 800”. W związku z tym poszukuje parametrów/specyfikacji owego silnika. Jedyne co wiem na temat blendera to tylko jego moc: 800 W. Napisy na silniku zostały niestety zatarte, przez co nie mogę dotrzeć do parametrów silnika. Proszę o pomoc.
Podaj numer PNC pralki. Trzeba wyjąć silnik, wydmuchać go sprężonym powietrzem i jak już będziesz miał zdemotowany to już przy jednej robocie kup dobrej jakości szczotki silnika i koniecznie trzeba je dotrzeć. Szczotki nie przylegają dobrze do komutatora i stąd ten dźwięk i niestety wpływa to negatywnie na żywotność silnika: https://youtu.be/P3bokh-OjBg?si=gnReL_vW...
Lanzar do takiej muzyki powinien być dobry. Max 12 ma 275W RMS więc wzmacniacz jest 2x mocniejszy. Głośnik trzeba dobrze wygrzać a nie odrazy dawać mu ostro. Tak samoch jest z silnikami że trzeba najpierw dotrzeć. Pozdrawiam
10w40 wystarczy , zazwyczaj 5w40 zalewamy silniki które mają sie dotrzeć lub są z małym przebiegiem a 10w40 powinien go dodatkowo uszczelnić , a co firmy oleju to z tym bez większej różnicy do tego silnika , po prostu wymieniaj olej co ok 8tyś kilometrów wraz z filtrem koszt nie jest duży a silnik się odwdzięczy .
Dotrzeć szczotki pumeksem- poszukaj w necie jest masa informacji co i jak. Komutator mierzony na przebicie miedzy płytkami ?
Reasumując do sprawdzenia: Silnik: wirnik, stojan na przebicie; szczotki silnika lub (jeszcze po oglądnięciu dokładnym dotrzeć pumexem naturalnym) i oczywiście tachoprądnica. Elektronika: czyli płytka PCB: przekaźniki silnika; wszelakie "zimne" lutowania na PCB. http://obrazki.elektroda.pl/9884170200_1...
Przede wszystkim powinieneś dopiłować koniec szczotki pod kątem wg starej. Szczotki najlepiej dotrzeć przykładając pumeks do komutatora przy wolno kręcącym się silniku (zasilanym np z regulowanego autotransformatora). W Twoim przypadku najlepiej będzie jak po uzyskaniu kąta delikatnie przedrapiesz koniec szczotki brzeszczotem, uzyskując niewielkie rowki,...
Na obniżonym napięciu np. prostownika samochodowego docierasz szczotki, delikatnie szlifując komutator wirnika przed szczotką którą chcesz dotrzeć kamykiem lub białym pumeksem. Drobiny ścierającego się kamyka dostają się od szczotkę przyspieszając jej dotarcie.
Docieranie silnika w sposób jaki zaleca producent nie jest dobrą metodą. Zalecenia producenta można tylko tłumaczyć ostrożnością, wybraniem lepszego zła gdyż nie każdy potrafi zadbać o nieprzekraczanie dozwolonej temperatury silnika podczas docierania. Nie chcę wklejać całego artykułu ale pod tym linkiem http://forum.scigacz.pl/about3145.html&h...
Witam chciałbym dotrzeć silnik ale nie wiem ile dać oleju na 5L by dobrze się docierał oraz czy Semi czy tez Full Syntetic. Mowa o silniku 2t. Drugi takie pytanie by nie bawić się zakupy tłumika za 300-500zł to czy jest coś jakaś końcówka wydechu gdzie np wytnę tłumik zostawię rurę przy cylindrze i na to założę końcówkę tłumika i skręca da się tak?
Wszystkie objawy wskazują na to że powinieneś dotrzeć silnik, tłoczek i pierścienie powinny po kilkuset kilometrach sie do siebie dopasować i moc silnika powinna się zwiększyć. Powinieneś sprawdzić czy nie masz zapchanego kranika i czy gaźnik nie jest zanieczyszczony. możesz dodać mu więcej paliwa opuszczając na iglicy w gaźniku spinkę o jeden rowek.
A ten olej w markecie dostane? Drogi jest? Co do łańcucha mam pytanie o naciągm bo kręcąc ręką łańcuchem raz jest napięty, raz wisi.
Film z procedurą zdjęcia dachu oglądałem. Bezpieczniki sprawne. Hmm tylko że u mnie klapa funkcjonuje oraz gdy otworzę ją od dołu to słychać jakby pisk o tym że jest otwarta. Zastanawiam się czy może być to może przełącznik dachu ? W Sobotę zabiorę się za sprawdzenie przełącznika. Chciałbym jeszcze sprawdzić czy sam silnik funkcjonuję. Jak najlepiej...
Szczotki do silnika kupisz wszędzie; najwyżej, jak nie będą pasować , to sobie dotrzesz (najpierw na wymiar przy pomocy np. papieru ściernego, później pumexu, żeby pasowały do komutatora). Pozdrawiam. PS. Np: www.tme.pl
Po wymianie szczotek należało dotrzeć szczotki i komutator, jeżeli nie zostało to wykonane to mogło uszkodzić programator.
Jak dotrzeć do silnika wentylatora od nawiewu ? Samochód posiada climatronik na wyświetlaczu wszystko działa . Wcześniej zdarzało się że jakiś czas nie działał ale po chwili sam ruszył ,myśle że jest to związane z silnikiem ,tylko mam problem jak się do niego dostać.
A ile kilometrów przejechałeś ? Może musi się dotrzeć.
Skoro już masz silniczek, to nie zadawaj głupich pytań, tylko łaskawie zerknij do specyfikacji producenta silniczka. Tam jest dokładnie napisane z jakimi śmigłami i w jakich warunkach pracuje. Tu się nic nie dobiera "na oko" czy "może być". Obawiam się, że padłeś ofiarą niezrozumienia. Jeżeli jesteś początkujący i nie miałeś doświadczeń z takim napędem,...
Z kosiarką rotacyjną jest taki warunek, że powinna pracować przy nominalnych obrotach WOM, które są osiągane przy 2000obr/min silnika, więc do docierania to trochę niewygodne i do tego to zmienne obciążenie. Kolega pytał o obroty - orkę można prowadzić przy obrotach odpowiadających maksymalnemu momentowi obrotowemu silnika, który występuje w przedziale...
[quote="yakub0"]sprzęgło ci się może ślizgać i dlatego, a słyszałeś o takim czymś jak dotarcie części?[/quote Czytaj ze zrozumieniem, przecież wyraźnie napisał że przejechał 3500 km by dotrzeć silnik. Moim zdaniem różnica 20 km/h w prędkości maksymalnej może być spowodowana różnymi warunkami otoczenia. Być może inny był kierunek i siła wiatru, stąd...
A co oznacza "praktycznie nowa"? Przed "chwilą" zakupiona, czy dłuższą chwilę sobie poleżała, w swojej walizce? Kiedy kończy się gwarancja? Moja, jak się dobrze przypatrzeć, momentami delikatnie iskrzy, ale że to silnik z komutatorem, to w sumie ma prawo, bądź co bądź, szczotki dotykają wielu płytek komutatora, "przeskakując" z klepki na klepkę, więc...
Dzięki za film. Gorzej jest zrobić to na przyssawkach bo gdy lekki luz na prowadnicy będzie to przy docieraniu się jajo robi i tego pewno nie mogę dotrzeć.
Ok ale czy ta prądnica pracuje w oleju? czy muszę spuszczać olej z silnika by dotrzeć do cewek?
Spalinowego z własnego doświadczenia na początek nie polecam,jak źle dotrzesz silnik tak będziesz miał problemy do samego końca,tzn. kiedy zdasz sobie że to nie ma sensu.Ogólnie trzeba już mieć sporą wiedzę i doświadczenie,do tego rosną koszty eksploatacji. Ja jak zaczynałem też kupiłem model spalinowy i od początku miałem problemy(z braku wiedzy i...
Silnik musi się dotrzeć, to normalne. Dopóki pierścienie się nie ułożą będzie dymił.
A czy to ważne ?? chociaż dla wyjaśnienia bs'ie, silma RH : ] Do tematu, żaden kondensator nie przefiltruje zakłóceń gdy uszkodzony jest wirnik lub szczotki iskrzą z powodu zużycia, niedotarcia, etc. To nie jest stary odkurzacz, idź do sklepu i zakup dwie nowe szczotki o symbolu 300,1400, załóż tak aby dobrze pasowały i uważaj aby przewlec zabezpieczenie...
Odczyt tem. masz raczej z bloku silnika choć w chłodnicy może być też porównywalnie wysoka i nie spada od razu po załączeniu wentylatora bo musi najpierw się schłodzić, dotrzeć do silnika i go schłodzić - to trwa chwilę. Do sprawdzenia masz termostat, ewentualnie pompę wodną.
Nie zgodzę się z opinią, że pierścienie w tych silnikach pękają. Przejechałem ponad 40 tys. km i nie miałem ani razu takiego przypadku. Najwidoczniej masz silnik złożony na dobrych częściach. Silnik na 2 pierścieniach będzie mieć mniej mocy ale będzie jeździć. Powinno się przynajmniej przehonoać cylinder aby zrobić świeżą choinkę (szczególnie w wysokoobrotowych...
Kolego, w eksploatacji auta nie jest ważny tyle okres użytku, co przebieg auta, więc może twoja koleżanka nie zdążyła jeszcze dotrzeć silnik, albo trafił jej się pozbawiony wad silnik. Nie od dziś wiadomo, że 1.4 TSi ma problemy ze sprzęgłem elektromagnetycznym, które uruchamia kompresor. Co najgorsze, jest on połączony z pompą cieczy... Można jeszcze...
No i do tego bardzo mądry jeździ świeżym niedotartym silnikiem z maksymalną prędkością i to jeszcze w takie upały.
kopcenie na czarno może oznaczać nidrożny układ dolotowy czyli np. filtr powietrza
Jeżeli rozgrzany po wyłączeniu ssania gaśnie to za uboga mieszanka - podnieś iglicę. Zimny bez ssania ma prawo się buntować. Czyli podnieś iglice na czwarty ząbek? A nie będzie chlał jak smok? Na razie na gwarancję nie będę oddawał. Pokombinuję z mieszanką paliwa bo nie sprecyzowałem że kłopot z zapalaniem ma tylko jak jest zimny. Jak jest ciepły,...
Typowy odgłos nie dotartych szczotek silnika - po kilku, kilkunastu praniach, powinna nastąpić zdecydowana poprawa.
Czy ma sens taka "regeneracja" czy poprostu lepiej wymienić na nowy bo oprócz tego w silniku coś się jeszcze dzieje z uzwojeniem? W uzwojeniu moga pojawić się zwarcia między zwojami, prowadzące do spalenia uzwojenia. Poza tym że w przypadku przegrzania komutatora odlutowują się czasem końcówki uzwojeń od jego działek - to można stwierdzić badając omonierzem...
Na zimnym silniku będzie większe ciśnienie, w miarę rozgrzewania będzie spadać,ale nie powinno spać tak drastycznie z 4 do zaledwie 1 at Jeśli silnik miał remont robiony nie dawno to jeszcze jest kwestia dotarcia(silnik musi się spasować,uszczelnić,chyba że nie był dobrze zrobiony remont?).
Sprzęgło będzie pewnie problem kupić .Zwykłe sprzęgło nie zmieni obrotów . Łączenie sprężarek nie jest najlepszym pomysłem ,może i by się dało ale wał pierwszej sprężarki będzie przenosił obciążenia z obu sprężarek . Sprężarki były smarowane ciśnieniem od silnika więc pompa oleju musiała wytworzyć ciśnienie które musiało dotrzeć do sprężarki kanałami...
Nie dostaniesz bo nie ma w handlu, dotrzesz na papierze ściernym ze szczotek alternatora valeo typ szczotek SVX7, najmniej tarcia.
Naprawa zakończona sukcesem. Dla potomnych. 1. Aby pozbyć się błędu F34 należy zamienić przewody L i N na filtrze przeciw-zakłóceniowym. ... 2. Po wymianie szczotek obowiązkowe pumeksem dotrzeć szczotki i komutator , można skorzystać z prostownika samochodowego na 12 lub 24 V. ( bo niedotarty silnik wyje jakby łożyska miał zatarte a to tylko dźwięk...
Oczywiście, że można wymienić same wkłady, ale daj zdjęcia oryginalnych szczotek bo niektóre miały już sprężynki zakończone blaszką. Może jednak uda Ci się coś dobrać do Twojej pralki: https://north.pl/czesci-agd/czesci-do-pr... Tu sposób wymiany: https://youtu.be/R3uW749C2JI pamiętaj również...
Ja bym naprawiał silnik. jak kolega mnie ma doświadczenia to zlecił bym to komuś kto się na tym zna i ma odpowiednie narzędzia bo szczotki trzeba dobrze dotrzeć a komutator silnika też marto przeszlifować. Trzeba też zobaczyć jaki jest pozostały stan pralki.
Popytaj w serwisach. Mogą mieć używki. Możesz kupić neodymowe o podobnych wymiarach, dotrzeć na papierze ściernym, ale wątpię żeby to zdało egzamin.
Mogę polecić bardzo powszechny i za rozsądną cenę BUT12A. Ok. coś mogę z tego coś dobrać, tylko ja nigdzie nie mogę znaleźć datasheet do MJE 2160. Mogę oczywiście sugerować się prądami podawanymi do silników w czasie ich pracy, ale wolałbym dotrzeć do noty katalogowej dla MJE 2160. Może Koledzy mają do tej noty dostęp. W starszej wersji tego magnetofonu,...
Co z stycznikiem? Doszliście czemu tylko w 1 z 3 faz taki prąd płynie? Najlepiej jakby komutator oglądną ktoś z firm naprawiających takie silniki. Może w miejscu tych szczotek mocniej zużytych jest komutator zadarty i ściera szczotki. Jak nie ma dużych uszkodzeń to: - podczyścić wyrównać komutator pumeksem lub papierem ściernym, wydmuchać, przemyć -...
Kolego nie zakładaj tylu tematów dotyczących tego samego problemu. Oczyścić radzę jak niema wżerów w tuleja cylindra to będzie chodzić. Głowicę też oczyścić dotrzeć zawory. Przyjrzeć się czy tuleja silnika nie jest pęknięta bowiem dużo tych silników z racji chłodzenia wodą ludzie uszkadzali zapominając spuścić wodę na zimę.
Jeździć spokojnie, nie pałować do odcięcia. Gdy silnik jest zimny, to nie wsiadać od razu i ruuurrraa, tylko poczekać z minutę czy dwie (niech pchnie olej). Nie przekraczać okolic połowy obrotów maksymalnych i nie obciążać silnika maksymalnie. Tak przejeździć z 500km i wymienić olej. Potem tak samo przejechać 1000km i znów wymienić olej. Potem można...
Wydaje mi się że przebieg zdarzeń był taki, że skończyły się szczotki węglowe w silniku i pralka wstrzymała pracę. Gdy wróciłeś z pracy przejście napięcia przez silnik wróciło na chwilę co pozwoliło Ci na odpompowanie wody z pralki. Myślę, że po wymianie szczotek pralka wróci do "żywych". Wydmuchaj silnik przed wymianą szczotek sprężynowym powietrzem...
Jeśli młotkiem to gumowym albo trzonkiem tak aby nie rozwalić tacho Szczotki proponuję oryginalne ponieważ są 2 warstwowe i odpowiedniej twardości są niby dotarte, ale nawet takie trzeba dotrzeć Docierasz przy uruchomionym silniku naturalnym suchym pumeksem pociętym w wąskie długie kostki
Kolego silnik po wymianie cylindra i tłoka musi się dotrzeć (np. ok. 500 km) i wówczas wróci mu moc. Może podczas montażu niewłaściwie założono tłok, lub pękł pierścionek i silnik nie ma właściwego ciśnienia w cylindrze. Jeśli usunąłeś dozownik, to zaślep zbędne wężyki i króciec w gaźniku od oleju.
Zalecił tylko regulację instalacji po dotarciu silnika i jeżeli instalacja jest odpowiednia do wtrysku bezpośredniego to tylko jeździć i pilnować przeglądów i regulacji LPG. O ile się nie mylę to ten silnik ma wtrysk benzyny pośredni.
Pierścienie muszą się ułożyć (dotrzeć) w rowkach tłoka, inaczej puszczają kompresję. Sprawdź kręcąc silnikiem przy pomocy korby — musisz za każdym razem (suw sprężania) mieć efekt cofania się wału korbowego pod wpływem kompresji. Jeśli jest opór na kompresję, ale wał nie odbija z powrotem, to znaczy że nie jest idealnie szczelny. NIE DOCIERAJ SILNIKA...
Niestety przekonuję się o tym jak trudno dotrzeć do danych tego typu silników. Próbuję dalej.
W tym silniku, to w zasadzie wszytko :D Ale jeśli ścigasz głowicę, to stan gniazd i czy nie są obluzowane. W maluchu potrafiły wypaść :D czy głowica nie jest popękana. Często jest pęknięta w najcieńszym miejscu miedzy gniazdami. Ale akurat to nie jest usterka dyskwalifikująca. Stan zaworów, czy nie wyklepane. Jeśli już zdjąłeś głowicę i zawory, to dobrze...
Szczotki rozmiar 5X12 mm w sklepie z częściami AGD komplet 10 zł tylko trzeba samemu wymienić.Kompletne ze szczotko trzymaczami zależy gdzie kupisz nawet od 50 do 120 zl. Dodano po 2 Komutator osmalony bo za krótkie szczotki dotrzeć można pumeksem nie papierem ściernym.
Najważniejsze jest podłączenie by w kostce silnika było wszystko tak samo. Musisz pominąć cewkę tacho i możesz go sobie podłączyć poza pralką ten, który chcesz założyć i po wyjęciu tamtego będziesz wiedział czy ma ten sam rozkład przewodów. Ten orginalny silnik może mieć uszkodzony wirnik i dlatego "zjada" jedną szczotkę. Zresztą na tabliczce silnika...
Przez "lejący" wtryskiwacz silnik będzie dymił na niebiesko. Nieszczelny rozpylacz powoduje, że następuje przeciek (tzw. kroplenie) i skutkuje to niepełnym spalaniem tego paliwa. Objawia się to właśnie dymieniem na niebiesko i charakterystycznym "szczypiącym w nos i oczy" zapachem spalin. Dwie mtg. pracy silnika to trochę za mało aby dotrzeć nowe pierścienie...
Wydaje mi się, że źle robiłeś pomiar ciśnienia, pewnie przy zamkniętej przepustnicy. Trochę za małe ciśnienie, aby silnik miał moc do pracy. Zbadaj w razie konieczności luzy zaworowe i stan zaworów (może trzeba je dotrzeć).
Właściwie teraz powinienem podziękować za pomoc...ale niestety niema komu, bo jedyna odpowiedź to była "teraz kolej na szczotki", a o tym pisałem wcześniej, że już były wymienione Ale podziękuję chociaż sobie - Dziękuję Ci Mandela, że sobie poradziłeś :). Przyczyną "wariacji" silnika był zimny lut na oporniku 2k7 na płytce programatora, który jest w...
Czy na pewno dźwięk (takie piiiiiiiii) pochodzi z silnika czy z regulatora. ------------------- Silniki szczotkowe wymagają docierania około 15 minut na średnich obrotach musza się dotrzeć szczotki.
A co nas to obchodzi ten silnik prędkosci obrotowej kontroli obrotowej talerza czy przesuwu .nie kop tam gdzie nie potrzeba . Złącze cnn04 i TT motor. TT MOTOR to tylko czujnik że talerz się obraca a impulsy mają dotrzeć do IC103 i on ma generować impulsy do sterowania ruchem silnika horyzontalnego w czasie odczytu .Podejrzewam ze to coś jest pod talerzem....
Po odpaleniu wchodził na takie obroty, że nie byłem w stanie go wyregulować. Sprawdź czy powodem nie jest cięgno gazu, czy nie jest naciągnięte. Przepustnica powinna być otwarta na 20-25%. Linki do poczytania http://www.rcwroblik.pl/x_C_SKROT__P_576... http://www.model-fan.com.pl/index.php?i1... Jeśli masz płytę DVD z HPI to tam jest krok...
Każdy głośnik potrzebuje sie "wygrzać". To tak jak każdy silnik musi się "dotrzeć"
Osobiście zalał bym od razu może przepłukał tylko wodą. Jeśli będą problemy z chłodzeniem będziesz myślał dalej. Jeśli dotychczas ich nie było to i na płynie nie będzie. Płukanie odkamieniaczem jest ryzykowne bo silnik wiekowy. Mogą wylecieć dziury w tulejach lub na łączeniu tulei z blokiem. Płyn zabezpiecza przed korozją zakonserwuje na lata to co...
Wymiana szczotek oczywiście bardzo była potrzebna temu silnikowi ale przyczyną nie odwirowanego prania mogła być pompa odpływowa. Mam nadzieję, że szczotki dobrej jakości bo te silniki łatwo uszkodzić byle szczotkami i oczywiście szczotki należy dotrzeć.
Wlałem biopaliwo 5 litrów do zbiornika z Adblue we Francji. Jakiś niemądry pan zapewnił mnie, że Super Ethanol to jest to samo co Adblue i posłuchałem się, wlałem 5 litrów, po przejechaniu 400km zapaliła mi się kontrolka silnika, po przejechaniu kolejnego 1000km (żeby dotrzeć do Polski) spadła moc silnika. Czy oznacza to teraz wymianę całego silnika...
Witam,w gaźnikach walbro jedynie co można zrobić to; jeżeli gniazdo zaworka iglicowego jest mosiężne a zaworek metalowy to je spróbować dotrzeć przy pomocy pasty do docierania zaworów (dokładnej) i kawałka plastikowej rurki igielitowej, w którą to można obsadzić końcówkę zaworka przy docieraniu,nie w każdym przypadku to pomaga.
Tak jak Kolega (at)zgierzman napisał, najlepiej dać kilka kondensatorów z niskim ESR w połączeniu równoległym, jednak pamiętać należy, że trzeba również zaprojektować ścieżki na PCB tak by pozwalały prądowi rozruchowemu swobodnie dotrzeć z kondensatorów do silnika. W przeciwnym razie niskie ESR nie pomoże jeśli impuls "utknie" na zbyt wąskiej ścieżce....
Kol. robokop nie powiększaj żenady tego tematu i nie pisz, że zawory da radę docierać wiertarką. Służy do tego docieraczka. Obrazisz się jeśli powiem że bredzisz teraz? Wskaż mi proszę link do jedynie słusznej twoim zdaniem docieraczki. Bo ja znam kilka typów - od "średniowiecznej" ręcznej, do zaworów z wcięciami w grzybkach, wykonującej po ćwierć...
Wymiana stojana i wirnika i szczotek to praktycznie nowy silnik. Szczotki muszą się dotrzeć. Ale jeśli sypie iskrami coś nie tak jest z wirnikiem. Jak zostały wymienione łożyska na wirniku? Może zostało uszkodzone uzwojenie?
Zasada jest taka, że podajesz paliwo jak najbliżej cylindra. Dlaczego? Po pierwsze zwiększasz ryzyko wystrzału mieszanki w kanale dolotowym, po drugie czas reakcji silnika strasznie wzrasta. Mieszanka musi pokonać cały układ, aby dotrzeć do komory spalania.
Po wymianie poerścionków wypadało by trochę dotrzeć, tzn max obroty silnika ustawić na jakieś 70% na gaźniku i porżnąć z 10 m2 drewna, potem wyregulować nominalnie Pozdr
Po calkowitym dotarciu silnika poinformuje jakie bedzie mial cisnienie.
Jeżeli już rozróżniasz silniki to nie jest żle. Szkoda,że nie napisałeś jaki masz model silniczka i o jakiej pojemności, może więcej mógłbym Ci pomóc. Śruba na górze silnika jest regulatorem jego kompresji inaczej sprężania. Silnik musisz dobrze dotrzeć, różne są szkoły na ten temat. Paliwo jakie stosowałem do docierania to 35%eteru 35%nafty i30%oleju...
Tak zmieniałem świece , ustawiłem zapłon i Panowie odpaliła kosiarka chodzi ,ale jak kilka razy włączę i wyłączę i silnik się nagrzeje to musi ostygnąć i sie dopiero uruchomi dziwne trochę, może musi się dotrzeć .
Prawie zawsze po remoncie silnika pojawia się olej w kolektorze, wszystko się musi ułożyć oraz dotrzeć także nie ma co kombinować na razie.
. Jestem już trochę zdenerwowany bo nowy piec i takie cyrki, chyba że to się wszystko musi jakoś na swój sposób dotrzeć Jak nowy to musisz mieć gwarancję , nie babraj sam tylko zadzwoń do producenta z reklamacją. I co ma wentylator do ślimaka? To osobny silnik.
Pumeksem to można wyrównać komutator. Po wyrównaniu komutatora, najprościej dotrzeć szczotki przez włączenie silnika bez obciążenia, na zmniejszonych obrotach (np. szeregowo przez żarówkę 200W) i poczekać aż się dopasują.
Zakładamy dźwigienkę i dokonujemy odpowiedniej korekty parametrów w sterowniku silnika przy pomocy komputera serwisowego. Jeżeli masz dostęp do programu serwisowego WIS, to procedurę zakładania tempomatu opisuje krok po kroku dokument AN30.30-D-0001A Jeżeli do niego nie dotrzesz, to zestaw części do założenia tempomatu ma nr B6 656 01 49 Nie podałeś...
Witam . Po pierwsze nie napisałem że kierunek obrotów można zmienić przy zastosowaniu diody . Proszę dokładnie przeczytać post . Kierunek obr. można zmienić w sposób podany przez kol.nive4 czyli przez zamianę miejscami wyprowadzeń stojana podłączonych do szczotkotrzymaczy . Ten sam rezultat można uzyskać poprzez przesunięcie szczotkotrzymaczy o pewien...
silnik dotrzeć dotrzeć komutator silnik dotrzeć pumeksem
mieszanka paliwo kuchenka elektryczna wymiana płyty adblue podgrzewanie
karta graficzna karta graficzna
FNIRSI SWM-10 – optymalne ustawienia zgrzewania blaszki niklowej 0,15mm do ogniwa 18650 Renault Laguna 3 2.0 16V 140KM 2008 – liczba cewek zapłonowych, typ COP, M4R