Na wtrysk przychodzi zasilanie z przekaźnika i sygnał z komputera. Sprawdź na przewodzie sygnałowym, czy jest masa, na włączonym zapłonie, kontrolką. Ma nie być, jak jest, to odłącz komputer, jak zniknie, szukaj w komputerze, jak zostanie, szukaj we wiązce. Jak jest LPG, po drodze sprawdź sterownik LPG.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
Skoro paliwo się leje strumieniem to albo wina wtryskiwaczy albo pompy moim zdaniem. Ja bym dał do mechanika albo kupił książkę i się nauczył. Jeżeli pompa nie była ruszana 3000 motogodzin to na 100% powinno się ją regenerować.
Witam, ogólne nie znam maszyny, ale jak dla mnie, za duża dawka paliwa. Ssanie automatyczne ?.
Przy takim przebiegu remont..? Za duża dawka paliwa stąd paliwo w oleju.Przyczyn może być kilka.
To w takim razie trzeba ten gaźnik sprawdzić i to dokładnie dlaczego dostaje tak dużą dawkę paliwa? I wysuszyć filtr powietrza.
Może. Silnik nie widzi ilości dostarczanego powietrza i daje większą dawkę paliwa.
Ja bym na początek wymienił czujnik temperatury płynu chłodzącego. W Oplu to tani element bo kilkanaście PLN a przez jego niepoprawne wskazanie temperatury sterownik może dawać zbyt dużą dawkę paliwa co powoduje zarzucanie świec.
Szanowni Forumowicze, Mój Łoś v70 z dotychczas niezawodnym silnikiem 2.0PB/LPG duratec 145KM odmawia współpracy. Szukam pomocy i pomysłów co jeszcze można rozsądnie sprawdzić. Problem polega na tym, że podczas rozruchu podaje zbyt dużą dawkę paliwa, co powoduje że auto momentalnie się zalewa i gaśnie. Sprawdziłem i wymieniłem: 1. wtryskiwacze 2. pompa...
Nie jestem ekspertem od pieców ale na mój gust to jest zbyt duża dawka paliwa do powietrza a spowodowane to może być np utrudnionym dostępem powietrza do podgrzewacza bądź problem z prawidłowym rozpylaniem paliwa.
Wygląda na to że masz bardzo dużą dawkę paliwa wymień czujnik wody ten na dwa piny on jest powodwm twego nieszczęścia lub nieszczelny wtrskiwacz musisz do nieg zaglącnoć ja silnik pracuje na wolnych obrotach i czy nie lecą krople benzyny.
Pompa daje Ci za dużą dawkę paliwa, stąd falowanie. Uspokaja się pod obciążeniem czyli światła, klima, bo zapotrzebowanie na paliwo odpowiada wtedy rzeczywistości. A podczas falowania sterownik wysyła duży prąd do zaworu SPV i stąd spalenie elementu. Chyba masz po prostu nadmiernie zużytą pompę, bo nie wiem czy jest tam możliwość regulacji dawki.
A co ma czujnik temperatury zewnętrznej do rzeczy? to, co ma wpływ na strategię dawkowania paliwa to temperatura i ciśnienie paliwa, temperatura i ciśnienie doładowania, temperatura cieczy chłodzącej i oczywiście obciążenie.To ostatnie jest sczytane z mapy momentu obrotowego dla danego położenia pedału gazu (Mapa 3-D: Moment [Nm] x Obroty silnika [obr*min-1]...
Kolego zmiany próbowałem wprowadzać tak jak piszesz ale bez skutku. Po 2-krotnym kliknięciu otwierało sie okienko gdzie wprowadzałem nowy parametr enter i nic, bez zmian. co do wszystkich parametrów podam je jutro jak podłącze samochód (opel omega 3.0 V6 211 koników) wtryski mam Keihin-a RC_inj 120 zaś OFF_inj -3 z tego co pamiętam czasy wtrysków (wydaja...
Kolego, może to prozaiczne, ale polecam wymienić filtr powietrza, to żadne koszta,a różnica może byc kolosalna, najbardziej kasandryczną wieścią w Twoim problemie byłby uszkodzonu ECU czyli komputer silnika.Życzę powodzenia Łukasz
Jeśli "zapłon" jest wyłączony, to tzw. "ssanie" pozostaje w pozycji "włączone" i wówczas podczas rozruchu silnik dostaje większą dawkę paliwa. Po pewnym czasie element grzejny ssania powoduje jego wyłączenie. Występują też inne rodzaje "ssania" np. sterowane ręczne (lub cięgłem) i bimetalowy, ale o rodzaju ssania w Twoim pojeździe dowiesz się z instrukcji...
Witam mam focusa mk3 1.6 16v sida walczyłem z wypadaniem zapłonu. Jak większość wymieniłem świece, przewody zapłonowe, cewkę, przepływomierz sprawdzone ciśnienie na cylindrach luzy zaworowe szczelność układu dolotowego wszystko ok. Korekty wtrysku różniły się 1i4 były inne niż 2i3. Czytałem o tym że sterowniki padają. Więc zrobiłem reset sterownika...
Niebieski dym, to zbyt duża dawka paliwa. Na zbyt dużą dawkę paliwa oprócz oczywistych zagadnień jak korekcję, ciśnienie paliwa, czas wtrysku i fazy wtrysku mają wpływ też inne parametry tj. Temp płynu, temp powietrza zewnętrznego, temp w dolocie, egr itp. A przy pierwszym odpaleniu także stan rozrusznika, akumulatora, świec żarowych. Pisząc, że dane...
A ja stawiam na pierścienie do wymiany sprawdz kompresie ?
Dostaje dużą dawkę paliwa i gaśnie. Wymieniłem aparat zapłonowy, cewkę przewody wysokiego napięcia i jak zgaśnie to słychać wtrysk, jak skrzeczy po zgaśnięciu silnika.
Myślę, że to info powinno Ci nieco rozjaśnić sytuację: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic96... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic96... Pozdrawiam. Dodano po 2 Dodam, że dymienie na czarno oznacza zbyt dużą dawkę paliwa (to Cię nakieruje gdzie szukać).
Witam mam takie pytanie czy można zmniejszyć dawkę paliwa na jednym pompowtrysku bez zdejmowania pokrywy zaworów. Problem jest taki że jak jest zimny to kopci i nierówno pracuje tylko jak jest zimny później jest ok. Byłem w Volkswagenie i komputer wskazał że pierwszy wtrysk leje Dodam że pompowtryski były regenerowane zrobiłem 10000 tyś Poproszę o jakieś...
Witam samochód jak w opisie. Silnik zapali nie wchodzi na obroty zalewa go paliwem. Ciśnienie paliwa 3 bary , przepustnica ok temp płynu 32 st. Czy zna ktos podobny przypadek? dziękuję
Parametry skrzyń są dostosowane do odpowiedniej gamy silników. Zmiana, którą opisujesz może wpłynąć niekożystnie na spalanie paliwa. Niższe obroty w benzynie to niższa moc silnika więc jak będziesz go mulił ,to układ zasilania będzie podawał większe dawki paliwa w celu rękompensaty mocy itd. Pamiętaj, że diesle mają inny momen obrotowy. Możesz przetestować...
Sonda lambda jest ok, w tym roku była wymieniana. Poza tym cała sytuacja dzieje się na zimnym, a mechanior mówił że nie ma zbytnio wpływu w takiej sytuacji. Problem jest z czujnikiem, bo przy termostacie ok, wymieniłem profilaktycznie na nowy verneta, a tego czerwonego nie ma w sklepach. Katalogi pokazują czarny albo biały. Nie znam niestety wartości...
Ok dzięki.
Wgranie nowej mapy niestety nic nie dało czy ma ktoś jakieś inne sugestie?
Nawet jak dawka nie ta i powinien odpalić, ale ciężko chodzić. Rozrząd nie przeskoczył? Tzn czy tłoków nie pogubił :_)
Filtr powietrza bezwzględnie wyczyścić, lub wymienić na nowy. Można go umyć w czystej benzynie i przed założeniem dokładnie wysuszyć- ale nie zawsze się to udaje [jak jest mocno zasyfiony, to nic mu mycie nie pomoże]. Śrubka służy do odwadniania komory pływakowej. Jeśli chodzi o święcę- proponuję założyć nową. Kolor elektrod sprawdza się po dobrym rozgrzaniu...
Mam problem z silnikiem VR6 w Golfie 3. Na zimnym silniku po odpaleniu wydaje mi się że dostaje za dużą dawkę paliwa bo aż się zalewa i trzeba go trzymać na dużych obrotach żeby nie zgasł. Niewiem czy to jest wina sondy czy może przyczyna tkwi gdzieś indziej. Mam VWToola, ale jestem w tym zielony i niewiem jakie wartości powinien wskazywać i czy można...
A odnośnie tego przerywania takiego wkręcania to kolega obstawia że za duża dawka paliwa? Znajomi też mi powiedzieli że zawory mogą być.
Niezakończeniem :D Kontynuacją próby podniesienia temp. Czyli w skrócie cały czas daje większą dawkę paliwa, które to niespalone dostaje się do oleju i podnosi jego poziom.
Ciśnienie nie powinno tak skakać, adaptacja regulatora ciśnienia jeśli jest możliwość lub uszkodzone wtryskiwacze, dzwięk typowy dla zbyt dużej dawki paliwa lub wypadanie zapłonu (tu nie trafiony wtrysk, może wtryskiwacz się nie domyka a powinnien).
Czyli rozumiem, że im bardziej jest zimno, tym większa dawka paliwa? To jeszcze jedno pytanie mi się teraz nasunęło. Od jakiej temperatury zwiększa się ssanie? I jeszcze jedno ciśnienie paliwa powinno nawet pokazać na ciepłym silniku ponieważ pompka daje stałe ciśnienie?
Dziękuję ci za odp,u mnie jest tak że chyba idzie za duża dawka paliwa ponieważ jak ściągnę wtyczkę z zawaru scv w pompie to dostaje chyba duża dawkę paliwa bo odpala tak jak z plaka grzechoczą przez chwilę klawiatura ale zakładam wtyczkę i auto chodzi bez zarzutów ,kupiłem nowy ten zawór wczoraj i nic się nie zmieniło ,jeszcze zostaje czujnik cisnienia...
]Dodam na koniec jedną ważną rzecz, zauważyłem, że te drgania zaczynają występować w raz z nagrzewaniem się silnika Może, chociażby wtryski które na zimnym pracują na ssaniu czyli dostaje ciut większa dawkę paliwa. Po nagrzaniu obroty spadają i być może któryś wtrysk się przywiesza. Są to oczywiście tylko teorie bo u siebie mam a raczej miałem to samo....
Za duża dawka paliwa trzeba zmniejszyć. Jak? to już inny temat ;)
Za duża dawka paliwa, zalewa go, dusi się
Przestawiony na zapłonie był,za duża dawka paliwa
Zapinka iglicy na którym rowku jest ? Może za duża dawka paliwa i zalewa silnik.
gregor22 ! u mnie czas palenia dzis wyniósł 7 godz od rozpalenia do prawie calkowitego wypalenia . rozpaliłem go jeszcze raz i zasypałem go większa dawką paliwa .temp. w domu 23 stopnie .DOM 160m kw do tego 120litrowy bojler dom jest nie ocieplony ,okna plastiki .
Wyreguluj gaźnik. Mi to wygląda na zbyt dużą dawkę paliwa. Sprawdź świece czy ma kolor jak kawa z mlekiem?
Ściągnij kostkę od czujnika temperatury tego 4-pinowego, (komputer nie będzie miał informacji o temperaturze i wtedy przyjmuje temp na minusie )wtedy sprawdzisz czy grzeją świecę, powinna się zapalić lampka grzania świec a także załączyć przekaźnik od świec, w taki sposób sprawdzisz czy przekaźnik nie jest uszkodzony :) A także sprawdzisz jak zapali...
zamykam temat wyregulowany gaznik za duża dawka paliwa
Witam. Jak wyżej koledzy wspomnieli. Wyświetlacz czasem pokazuje głupoty. Zatankuj pod korek pojeździj z 300km, zatankuj pod korek ilość paliwa podziel przez setki km czyli tu przez 3 i wyjdzie średnie na 100km. Inna sprawa styl jazdy - oszczędny. Nie zawsze jazda z 1,5 tys obr na 5 biegu i 50km/h jest oszczędna bo silnik się dławi i dostaje większe...
A jak zapala dobrze? Możliwe ze wtryskiwacze leją lub za duża dawka paliwa jest ustawiona.
Za duża dawka paliwa.
Patrząc na pompę zamocowaną na silniku,pomiędzy śrubami od wolnych i maksymalnych obrotów jest śruba z kontrą na której jest na gwincie zaciśnięty pierścień(ograniczający jej wkręcanie).To właśnie śruba od dawki paliwa,czym więcej wkręcona tym większa dawka.Śruba w oryginale jest zaplombowana i zasłonięta plastykowym korkiem.
O tym co koledzy piszecie wszystko jest ok, nawet ciśnienie wtryskiwaczy jest ustawione na 175 atmosfer. Moim zdaniem jest wyrobiony wałek rozrządu albo zbyt duża dawka paliwa na pompie. Wyrobiony wałek powoduje zbyt mały dostęp do tlenu a jak również zbyt duża dawka paliwa może powodować to dymienie nawet przy dobrym wałku rozrządu i normalnym dostępnie...
Witam, szkoda, że nie napisałeś czy czuć zapach po nocy, czy na uruchomionym silniku. Jeżeli po nocy to jest nieszczelna instalacja. Jeżeli na uruchomionym silniku to zbyt duża dawka paliwa. Jeżeli sprawdzana była szczelność na zgaszonym silniku, to może być nieszczelność między parownikiem, a kolektorem dolotowym.
Ok dzięki a ciśnienie w kolektorze ssącym nie jest za duże? Tu jeszcze z poprzednich dni daje Ogólnie czasami na zimnym się dławił i przerywa podczas jazdy na którymś wykresie pokazuje jakby za dużą dawkę paliwa 1239408 1239413 1239407 1239409 1239410 1239411 1239412
W rozwiązaniu problemu pomógł mi mechanik. Specjalista od mercedesów. Problemem była zbyt duża dawka paliwa.
Regulator ciśnienia wymieniony, jeśli się zawieszają to też będzie zbyt duża dawka paliwa?
Wtryski podłożyłem z sprawnego auta i bez zmian. Kody są wpisane zapamiętane. Ewidentnie za duża dawka paliwa . Nie spala tego , dzwoni w nim jak w przyduszonym polonezie. I czarno za nim przy czym doładowanie jest.
Najpewniej, silnik ma za dużą dawkę paliwa, czy przypadkiem nie zaczął ''smrodzić'', lub dymić z wydechu, sprawdź czy nie masz wycieków płynu chłodniczego.
bo jest podawana ,,inna" (większa) dawka paliwa... a należałoby zacząć od podstawowej diagnostyki parametrów silnika... w tym stabilizacji biegu jałowego; bo bez tego to trudno coś będzie koledze ustalić...
Nie można nazywać czegoś debilizmem tylko dlatego że się tego nie rozumie, tutaj chodzi o dawkę wyliczaną. Te silniki a raczej ich ECU mają dość "płynne" pojęcie o realnej ilości paliwa. Aby to zrozumieć musisz wyobrazić sobie silnik który utrzymuje zadane wolne obroty nic nie wiedząc o żadnej dawce (bo tak zresztą jest, zakłada się że sprawny konsumuje...
Tak, to jest typowe strzelanie. A czy może być to spowodowane zbyt dużą dawką paliwa?
Za duża dawka paliwa, stare paliwo, niewydolna świeca gubi iskrę, przebicie na masę, wypadanie zapłonu, stary filtr powietrza, ustawienia zapłonu. To takie coś weź pod uwagę. Powodzenia.
Czyli dawka paliwa możliwy komputer ma za dużą dawkę paliwa
Jeden pompowtrysk leje zbyt duża dawka paliwa
Czyli jak przetestować jest nowy jakiś markowy a z paliwem jest mały problem bo jak nie zakręcę kranika to mi zalewa dolot jest czysty ,czy to może być to? Dodano po 38 Czyli jak będzie za duża dawka paliwa też będzie się tak działo bo iglica pływaka nie domyka paliwa? Dodano po 4 Wydech jest marki Glannelli co prawda jest wybebeszony w środku
Teoretycznie tam gdzie jest największą dawką paliwa cylinder jest najsłabszy ale w hpi nie pokrywa się to tak w 100 %
Takie szybkie zmiany mogą sugerować uszkodzenie czujnika temperatury. Sterownik myśli, że silnik ma niższą temperaturę niż rzeczywiście i podaje zbyt dużą dawkę paliwa.
Myślę, że jeżeli komputer odczytuje niewłaściwą temperaturę otoczenia i grzeje świece jak by był wielki mróz, to pewnie również podaje większą dawkę paliwa na rozruch, stąd może pojawiać się ten niebieski piard po odpaleniu. Jeśli będzie odczytywał właściwą temperaturę, dymienie może być dużo mniejsze Bingo.
Witam Agregaty Carriera w większości są napędzane silnikami Kuboty.Regulator kąta wtrysku jest w pompie.Te trzy przewody (biały,czarny,czerwony) to jest zawór odcinający. Jak kolega Wojtbad napisał ; jeden masa,drugi +12 stałe po włączeniu ,i trzeci start.Start w większości jest podłączony przez przekaźnik razem z rozrusznikiem.Spowodowane jest to tym...
Czarny dym to zbyt duża dawka paliwa w stosunku do ilości powietrza.
Witam... mam pytanie, problem dotyczy zapalającej się kontrolki check engine, po podpięciu do kompa błąd P0172 bank 1, jak dobrze odczytałem, za duża dawka paliwa... wymienione czujniki temp. i nowy termostat... po skasowaniu błędu i przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów zapala się znowu... ale tylko na wolnych obrotach... pomocy... bo nie mam już...
W hurtowniach wprowadzają w błąd bo dają pompkę do d4 a w manie pompka nawet w roczniku 2021 jest taka sama jak w d3lcc czyli 45 , ta do d4 ma za dużą dawkę paliwa .
Jakie mogą być skutki gdy skuter będzie miał za dużą dawkę paliwa ? Przeważnie jest tak że gdy jest filtr stożkowy to paliwa jest za mało, a u mnie jest odwrotnie.
no to jeśli z gazem w podłodze odpala to nie immo, to raczej za duża dawka paliwa - sprawdź/podmień czujnik temperatury wody, tylko ten do komputera a nie do wskaźnika
Przede wszystkim wymiana sitka w palniku lub palnika. Pompka powinna być do benzyny lub uniwersalna. Ja testuję od diesla kilka tygodni i jest ok ale powinna być do benz. Sterownik powinien być od benzyny ponieważ podaje większą dawkę paliwa. Strzałów z wydech bym się nie bał, komora jest tak mała że nastąpi co najwyżej mały strzał i nic więcej. Generalnie...
To może też być objaw zbyt dużej dawki paliwa. Gwałtowne przyłożenie gazu powoduje zalewanie gaźnika. Dokładając go powoli nadąża przepalać i silnik wkręca się na obroty.
Wydaje mi się ze to kwestia ustawienia gaźnika.Może za dużą dawkę paliwa dostaje.
Ograniczenie dawki paliwa odbywa się na podstawie odczytów z przepływomierza, jak wsadziłeś zamiennik, to może tak być (sterownik widzi większą wartość powietrza niż w rzeczywistości, stąd bardziej dymi i z racji dużej dawki paliwa wydaje się mocniejszy). Sterowanie geometrią możesz sam sprawdzić.
Jeśli iskra jest pewna i zalewa świecę, to faktycznie trzeba sprawdzić ciśnienie w cylindrze oraz poziom paliwa w gaźniku. Podejrzewam za wysoki poziom paliwa w gaźniku, w wyniku tego silnik dusi się i nie jest w stanie przepalić zbyt dużej dawki paliwa. Stąd też wyciek paliwa z rury wydechowej i niemożliwość zwiększenia obrotów silnika. Oceń, czy tłumik...
To zalezy czy wysokie czy nieskie. Jeżeli gaśnie Ci na niskich obrotach to prawdopodobnie zalewa ją (za duża dawka paliwa). Więc musisz wkręcać śróbe "L" i "T". Zresztą łatwo to sprawdzić, musisz odpalić piłe, trzymać na gazie, i kręcić sróbami T i L. Tylko to są naprawde bardzo delikatne ruchy. I sam zauważysz, że piła inczej pracuje, jeżeli gożej...
Witam nie chcę się sprzeczać ale to jest dźwięk wydawany z silnika jest taki klekot jakby za dużo dawki paliwa dostawał sprubuje mu wgrać nowa mapę wtryskowa ale gość mnie trochę zbywa bo ma dużo roboty
po przełączeniu z gazu na benzynę musisz chwile pokręcić wałem żeby pompka podała paliwo do gaźnika chyba że autko się przylewa to może filtr powietrza lub za duża dawka paliwa
Najpierw sprawdź czy ci ten silnik dobrze działa na BP bo jeśli nie to na LPG będą dziać się czary i nie dojdziesz do ładu jak rozgrzebiesz wszystko. To, że najpierw masz duże obroty a potem spadają to normalne. Sonda działa i na zimnym silniku "załącza ci ssanie" a tak naprawdę daje większą dawkę paliwa jako iż tam są wtryskiwacze. Po rozgrzaniu obroty...
Problem zaczął się teraz czy tydzień temu? Pamiętaj że w trakcie docierania trzeba ustawić większą dawkę paliwa... i w zależności czy to 2t czy 4t większą dawkę oleju do paliwa. Nawet w przypadku 4t dobrze jest dodać trochę oleju do paliwa ;)
Witam z logów wyszło że mam minimalnie za dużą dawka paliwa i prawdopodobnie popszedni właściciel zmienił mapę ponieważ podczas dynamicznej jazdy cząstkowe spalanie pokazało 22 litry paliwa
Jeżeli jest pobierane tzw. lewe powietrze to szukac trzeba na ssaniu , a jeśli to nie to to ja dałbym na próbę czujnik temeratury wody , bo może przez niego centralką daję większą dawkę paliwa. Sprawdż to
Sprawdź czy membrana pompująca w gaźniku nie jest dziurawa, być może właśnie tamtędy dostaje większą dawkę paliwa. A poza tym czyszczenie i regulacja gaźnika, na pewno do wymiany membrany i być może świeca.
Koledzy -założyciel tematu napisał (ciśnienie paliwa 2,0 bara) to jest za mało do wielopunktowego ,szczególnie przy zimnym silniku, gdzie dawka paliwa jest większa. Proponowałbym wymienić najpierw filtr paliwa, a jak to nie pomoże to najprawdopodobniej pompa paliwa jest wadliwa.
Witam, posiadam skuter 125ccm "4t" Nova Motors SP125i 2019r. wtrysk. Mam problem z dawką paliwa. Po zmianie wydechu na tuningowy (seryjny był uszkodzony), nie trzyma mi wolnych obrotów oraz ma za dużą dawkę paliwa . Jedzie ledwo 75 km/h a normalnie jechał z 85km/h i pod górki jedzie bardzo słabo. Zwalniają obroty oraz bardzo dużo pali. Jak to wyregulować...
Jak za mała dawka paliwa to wina sterownika. Za duża dawka paliwa to zacierający się tłok od regulacji kąta wtrysku. Może być też coś z czujnikiem obrotów.
Jak mu świece zalewa np za duża dawką paliwa ? Gdzieś masz ewidentnie brak napięcia . Wykręć świece i sprawdz czy jest iskra na niej . Tak jak kiedyś się sprawdzało w komarku czy innym motorowerze .
Prawdopodobnie masz uszkodzony czujnik temperatury silnika do komputera. Podaje błędną temperaturę silnika, a komputer zbyt dużą dawkę paliwa, czyli krótko mówiąc zalewa świece i stąd problem.
Jeś;i na postoju przytrzymasz na dużych obrotach to normalne że będzie czerwony, ale może być też być wina np. zbyt dużej dawki paliwa...
Czy jak ruszasz z miejsca na zimnym masz zwyczaj dawać mu duże obroty? Sprawdź jeszcze ciśnienie w cylindrach jeżeli za niskie się okaże znaczy to że pierścienie olejowe stoją i dopiero jak się nagrzeje jest lepiej a czarny dym to zbyt duża dawka paliwa w danym momencie która nie została dopalona. Płukanka silnika powinna pomóc.
Nie prawda że nie na wpływu na pracę silnika,niższa temperatura to większa dawka paliwa,wcześniejszy kąt wtrysku a to się wiąże z większym spalaniem i nie tylko.To takie smarowanie syfa pudrem.
Masz problem z za duża dawka paliwa. Szuwaks do czyszczenia wtryskow może jeszcze pogorszyć sprawę.
Teoretycznie gdy komputer będzie widział, że silnik potrzebuje większą dawkę paliwa powinien ją sobie automatycznie zwiększyć.
Witam Państwa mam pytanie jeden pompowtrysk podobno leje zbyt duża dawka paliwa i zastanawiam się nad kupnem pompowtrysku i wymienić I chodzi mi o podpowiedź czy wystarczy stary wywalić i zamontować nowy czy potrzebna jest jakaś regulacja. Czy sam mogę to zrobić?
Czyli daje ona za dużą dawkę paliwa? Ogień idzie z dwóch cyl jednakowo
Dlatego wykazuje większa dawkę paliwa. Jeśli dawka była by bardzo mała to znaczyło by że wtryskiwacze leją. Na tym koniec mojej pomocy, na nic tu moje 20 letnie doświadczenie Sorry.
Ewidentnie za duża dawka paliwa a za malo powietrza. Skład mięszanki zmień. Śróba skladu mięszanki o ile odkręcona?
Przy podobnych objawach mój "mechanior" zalecił wymianę sondy λ i pomogło. Chyba związane jest to ze zbyt dużą dawką paliwa.
Moim zdaniem jest to nieopłacalna ingerencja w strukturę silnika, zważywszy na to, że nie zmniejszy to spalania. Tak, turbosprężarki przyczyniają się jedynie do spalania większej dawki paliwa w danej pojemności silnika (silnik mniej dymi pod obciążeniem, bo następuje spalanie zupełne całej dawki paliwa podanej przez pompę) przez co można uzyskać wzrost...
duży dawka benzyna dawka paliwo dawka paliwo regulacja
domofon bticino alarm prestige generator liczb
electrolux ew6s406bpi skrzynia schemat
Samsung WWW60A3120BE/EO - mokre pranie, przyczyny i rozwiązania Lokalizacja dźwigni otwierania maski Hyundai i10 2010