Mówiąc prosto zgubiłeś przy rozbieraniu gaźnika główną dysze paliwową!
W tych zamiennikach 21mm jest montowana dysza 90-95. Celuj w dyssze gdzieś miedzy 120-140. Tylko uprzedzam że te gaźniki 21mm są bardzo odporne na regulacjie.
Jak kopci to raczej sprawdź czy masz pierścienie na tłokach, a gaźnikowi raczej daj spokój. A jeśli dalej się będziesz upierał przy dyszach w gaźniku to jutro poszukam u siebie. Akurat znalazłem Dysze to : dla układu I-go stopnia: dysza główna paliwa 1,25 mm dysza paliwa wolnych obrotów 0,50 mm dla układu II-go stopnia: dysza główna paliwa 1,40 mm dysza...
Dzień dobry Jaką dyszę do gaźnika bajaj spirt? Nie mam pojęcia bo ktoś rozwiercił. https://obrazki.elektroda.pl/1901227200_...
Witam, po pierwsze - czy wiadomo, na jaka benzynę był fabrycznie Komar o stopniu sprężania silnika 6,5:1? Bo z tego, co pamiętam - to na paliwo 72/75 oktan (dlatego miał tak niski stopień sprężania - bo benzyny 72/75 okt. były bardzo eksplozyjne, kaloryczne). Czy może w tym silniku została już splanowana głowica i cylinder i podniesiony tym samym stopień...
Piła to chińczyk więc gaźnik tej samej produkcji , w maszynach tego pokroju często gaźniki mimo wymiany membran i zaworka iglicowego zalewają maszynę i nic z tym nie zrobisz ponieważ dysza jest wklejana , nowy gaźnik z "aledrogo"
Jeżeli pracuje jak 2-takt to raczej ok :) może "4-taktuje" rerg. gaźnika za dużo wykręcona dysza H. Pamiętaj że zbyt uboga mieszanka zniszczy kose.
Panowie proszę o pomoc w rozróżnieniu dysz gaźnika jikov w mf 70 ,chodzi mi o to która dysza jest wkręcana poziomo do gaźnika czyli dysza powietrza ta ze stożkiem na końcu czy ta z walcem, na allegro są opisane ale nie dokońca jestem pewny czy dobrze
Mam dokładnie taki gaźnik jak na zdjęciach poniżej i strasznie zalewał. Do tej pory zmieniłem dyszę na 72, iglica na najwyższym rowku , zmieniłem też zawór iglicowy na oryginalny dellorto i trochę pobawiłem się pływakiem. Wcześniej nawet nie chciał palić jak był zimny bo strasznie zalewał teraz jest już znacznie lepiej ale mimo wszystko to jeszcze nie...
Moim zdaniem silnik dostaje za mało paliwa. mogę kosić na pozycji Start, czyli z ssaniem Trudno się odnieść do zakresu i jakości prac w stwierdzeniu: Wziąłem wyczyściłem wszystko co można ale sugerowałbym ponowne przeczyszczenie układu paliwowego. 1/ zdjąć wężyk paliwa przed kranikiem i obserwować wygląd strumienia paliwa; 2/ rozebrać kranik paliwa...
epi92 napisał: ....Co mam zrobić jeśli dalej nie będzie iskry?... Przeczytać sporo postów na temat zapłonów CDI. Zrozumieć jak to działa i myśleć samodzielnie! Poczytaj: [url=hattp://zaplon.pl.tl]Link tam masz całą potrzebna wiedzę podaną w sposób "zjadliwy".
O ile dobrze pamiętam, dysza #53 w silniku chłodzonym powietrzem, iglica blokowana A21, obowiązkowo z mosiężną "blokadą" na wlocie gaźnika.
Sprawdzałeś gaźnik. Może któraś dysza się poluźniła/odkręciła. Miałem taki przypadek. Jednak najbardziej prawdopodobne jest łapanie "lewego powietrza". Sprawdź czy przytykanie (nie zatykanie!) wlotu do gaźnika coś zmienia. Sprawdź połączenia na drodze mieszanki paliwo-powietrze i prawidłowość dopływu paliwa do gaźnika oraz jego poziom w komorze pływakowej....
Wymiana cylindra i gaźnika niewiele Ci da, poza minimalnym zwiększeniem momentu obrotowego. Cylindry 60cm³ są celowo fabrycznie zepsute, tak aby pasowały na byle każdy silnik złożony ze złomu przyklepanego młotkiem. Wymiana gaźnika też nic nie da. Dopiero po poprawieniu cylindra, zgrania go dokładnie ze silnikiem, zastosowania porządnego tłoka...
Jeśli to zwykły siatkowy stożek to lepiej zmień to coś na normalny filtr bo będzie Ci palił jak smok, po drugie wyregulowanie gaźnika to cud.
Sprawdzić czy jest napięcie na elektrozaworze ( z tyłu gaźnika od strony ściany grodziowej) zasilany jest chyba z bezpiecznika nr 17 . Może też być zapchana dysza wolnych .
dysza w tym plastiku po odkręceniu dolnej pokrywki zawsze się gubi jak się o niej nie wie, też zgubiłem, ale o dziwo znalazłem w trawie na podwórku i to po kilku dniach! i koszeniu :) właśnie takie objawy są bez niej plug&play to raczej żaden inny gaźnik nie podejdzie, ale jak by pokombinować to może np od Hondy GX200 by podszedł?
Coś jest w tym co pisze kolega futro . Obawy wyglądają jakby zasysał lewe powietrze. Sprawdź, a lepiej wymień simmeringi na wale. Mają być TWARDE, ale elastyczne. Nic na ich temat nie napisałeś. wawaludzik napisał: wymieniłem lewy ( duży) karter ( bo odłamane było mocowanie stopki i zerwane gwinty od pokrywy) Szczerze mówiąc jestem w szoku. Skąd miałeś...
Cześć Sprawdź po kolei Zasilanie gaźnika w paliwo- proponuje założyć lub wymienić filtr paliwa w drodze ze zbiornika do pompy paliwa Założyć zastępczo igelitowy przewód/ przezroczysty łączący wyjście z pompy do zasilania gaźnika jeśli będą widoczne w paliwie pęcherze powietrza to znaczy ze jest problem z wydajnością pompy i nie jest to wina gaźnika,...
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
Ta regulacja tyczy się gaźnika od etz 251. On jest troszkę inny. Mam pytanie gdzie kupie konkretną dysza wolnych obrotów? Bo na allegro jest pełno zestawów ale nie wiadomo jaki rozmiar mają te ich dysze. Dziś trochę posiedzialem przy moto i stwierdzam że dostaje za mało paliwa. Tą dysze muszę jakoś zdobyć. Napisz dokładnie jaki model gaźnika masz,...
Nie wiem czy cos ci to pomoze, znalazłem tylko ustawienia dla gaźnika BST 33 SS (bo takie tez wystepowaly w niektórych rocznikach): Wolne obroty: 1500 +-100 obr/min dysza glowna: 135 wysokość pływaka: 14,6 +-1 mm zapinka iglicy: 3 od góry dysza wolnych obrotow: 42,5 sruba składu mieszanki wykrecona o 1 i 1/8 obrotu Mysle ze dla gaźnika 40 ustawienia...
Jeżeli w serwisie powiedzieli że zatarta to szału nie będzie. Może i jest to prosty dwusuw bez turbo,komputera i innych wodotrysków ale może nie zdajesz sobie z tego sprawy ale osiąga nawet ok 16 000 obr/min. Jeżeli na cylindrze są rysy, to zwłaszcza przy tak niewielkiej średnicy kompresję będziesz miał szczątkową. Co do zbiornika to zaślepiając otwór...
Skoro masz gaźnik i na LPG ci silnik działa bez problemu,to przyczyny szukaj w samym gaźniku.A szczególnie posprawdzaj wszystkie dysze,które mogą być juz do wyrzucenia.Oczywiście ważne jest nie tylko to,czy dysza ma "jakiś tam" otwór,tylko musi on być odpowiednio duży do danej dyszy.Najprawdopodobniej będziesz miał na dyszach( a dokładnie na otworach)...
Wygląda to na typowy problem z elektrodyszą wolnych obrotów, jest wkręcona do gaźnika i podpięty przewód chyba na wsuwce- po tym poznasz. Ta dysza ma się otwierać przy zdięciu nogi z gazu, ( Nawet już zapomniałem ,czy nie ma być zasilana ciągle 12 V) a że się zacina, to motor gaśnie.
Witam odkręć dolny dekielek gaźnika i odkręć paliwo powinno lecieć cały czas czasami się zatyka w zbiorniku po zimie jeśli leci to wyczyść dyszę główną paliwa znajduje się pod śrubką którą odkręcałeś do dekielka lub w niej nie pamiętam jak tam było ale to główna przyczyna,zatkana główna dysza paliwa lub osad w niej który można usunąć cieniutkim drucikiem...
Świeca nie ma nic tutaj do ssania. W przypadku ręcznego ssania otwiera się dysza przez którą ciągnie więcej paliwa, a w elektrycznym jest płytka (coś w rodzaju termostatu), która pod wpływem nagrzania się (przez prąd płynący od modułu) zwiększa swoją objętość, odcinając dopływ ssania.
Ludzie co dysza wolnych ma do odpalania? to jest maluch jeżeli jest iskra i podaje paliwo to rozrząd też jest ok bo pompka jest napędzana przez wałek to samo z aparatem zapłonowym, zostaje tylko ciśnienie ale to też dziwne żeby tak z dnia na dzień, ja wymieniłbym świece i przynajmniej wysuszył przewody, iskra może być ale pod ciśnieniem może zniknąć
Witam. Na 99% taki efekt daje zabrudzona dysza główna gaźnika. Ale też może być lewe powietrze,
Usterka gaźnika - np. źe ustawiony poziom paliwa. Wężyki podciśnienia są tylko dwa, do gaźnika dopięty jest ten idący do bączka przy aparacie zapłonowym, do ekonomizera idzie z kolektora ssącego. Dodano po 2 jest tam takze elektorniczny zawor podcisnieniowy, ktorego tez nie wiem gdzie podpiac... Nie ma tam czegoś takiego - jest elektromagnetyczna dysza...
Sprawdź połączenie kolektor ssący i cylinder, mogło się poluzować lub uszkodziła się uszczelka. Połączenie gaźnik kolektor ssący jest na o ringu, sprawdzałeś w jakim jest on stanie? Może być już owalnie wytarty, tak samo rurka na połączeniu z gaźnikiem. Przy czyszczeniu gaźnika wyjmowałeś rurkę z sitkiem ? Tam lubi zrobić się zator. Dysza główna pod...
(at)maliniak80 może są różne wersje tego gaźnika bo ja u siebie tej dziurki nie widzę od wolnych obrotów. za to mam dwie na tej rurce emulsyjnej. Co do dyszy to w moim gaźniku jest dysza 70 bo jest opisana ale na gaźniku a nie na dyszy. Panowie wiecie może jaki rozmiar ma dysza z chińskiego gaźnika z zestawu? Bo okazuje się, że ona pasuje do tego gaźnika...
Tak mniej więcej Masz racje,ale...No włąsnie.Pare słów wyjasnienia. Sruba składu mieszanki już nie powinna sie tak nazywać we współczesnych gaznikach bo nie reguluje stosunku paliwa do powietrza jak to bywało w starszych gaznikach,a reguluje dawke przygotowanej juz wstepnie przez uklad biegu jałowego,gotowej mieszanki paliwowo-powietrznej.Wiec w skrócie-gdy...
Witam. Tym razem coś innego niż mikrokontrolery. Postanowiłem przetestować dwa generatory "walizkowe" 1800W z dwóch końców przedziału cenowego. Honda za około 6000zł i AIVOLT za 1099zł. Honda zakupiona na początku 2020 roku. AIVOLT w tym miesiącu. https://obrazki.elektroda.pl/6675484700_... https://obrazki.elektroda.pl/2846673100_...
To jest dysza na stałe zamontowana w korpusie.
Mam Junaka RS 125cc, zmieniłem cylinder i tłok na pojemność 150cc. Motor na starych ustwieniach gaźnika odpala bez problemu lecz powyżej 6-7tyś obrotów ma troszkę mało mocy. Gaźnik jest firmy Mikuni (i to nie jest chiński zamiennik z logo Mikuni tylko fatyczne Mikuni) i niestety nie posiada mozliwości podniesienia iglicy. Moje pytanie to jak dobrac...
Pomierzyłem te, które kiedyś kupiłem na zapas. To jest 3x1 oraz 5x1.
(at)ferdynandotno Masz utrudniony dopływ paliwa do komory pływakowej. Zatkana dysza iglicy albo zacinający się pływak.
Na silniku nie ma opisu, jest jakiś numer, ale nieczytelny. Gaźnik pływakowy, śruba mocująca zbiornik pływaka jest jednocześnie dyszą, w środku gaźnika 2 mosiężne rurki, jedna idzie do dyszy pionowo, druga mniejsza od strony filtra powietrza wchodzi na ukos w stronę dyszy. Rurki drożne, dysza dokładnie wyczyszczona.
Ja mam to samo - zaklejanie gaznikow w zimie olejem, bo benzyna z nich paruje, a olej zostaje [ w 3 silnikach / gaznikach przy 2-suwowych ], natomiast w 4-suwach nie mam takiego problemu... Tutaj natomiast - wlasciciel ma problem jeszcze wiekszy, bo oprocz dozownika - stosuje jeszcze olej w paliwie, czyli jakby 'podwojna ilosc smarowidla' - no to przeciez...
Może być to gaźnik a dokładniej dysza wolnych obrotów, przynajmniej objawy na to wskazują. Zazwyczaj nie ma większych problemów, jak jest założony filtr paliwa. Proponowałbym zacząć od przeglądu i czyszczenia gaźnika - dokładniej od komory pływaka i dyszy wolnych obrotów - ulubionych miejsc wszelkiej maści "paprochów i farfucli". pozdrawiam f.
Witam i proszę o pomoc. Po zakupie Junaka RS125 Pro, okazało się, że ktoś bawił się gaźnikiem. Jak wyregulować skład mieszanki, paliwowo powietrznej. Mam śrubkę, wykręcona na 3 pełne obroty a dysza główna paliwa jest 115. AI: jakie masz objawy po obecnych ustawieniach gaźnika – czy motocykl gaśnie, nie wkręca się na obroty, strzela z wydechu albo zalewa...
Na stronie briggs podając nr silnika możesz pobrać między innymi katalog części. Numer wpisujesz w formacie 09P702-0012. Z katalogu wychodzi 596522 https://obrazki.elektroda.pl/9060254800_...
Witam mam ten sam problem gaźnik nowy iglica opuszczona na max a zapłon 3mm przed gmp a Mińsk dalej się dusi przy ruszaniu i ma okopcona świece (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik opisuje problem z motocyklem Mińsk: dławienie silnika przy ruszaniu oraz okopcona świeca. - Gaźnik jest nowy, iglica opuszczona na maksymalnie...
Witam, Problemem tych nowszych briggsów jest ich wykonanie, w tych plastikowych gaźnikach moduł dysz paliwa a w szczególności dysza wolnych obrotów (ta o mniejszej średnicy) zakleja się osadami z paliwa lub zanieczyszczeniami co często prowadzi do nierównomiernej/niestabilnej pracy silnika. Można ją zdemontować z gaźnika i spróbować wyczyścić,przetkać...
Dzień Dobry Wieczór, Na sam początek chciałbym wszystkim kolegom podziękować za słowa pochwały. To motywuje mnie do dalszego działania. Postaram się więc w najbliższym czasie opublikować te poboczne projekty o których wspomninałem, oraz opisać w jaki sposób pozyskałem informacje i programy z modułów. Miejmy nadzieję że firma Fiat nie będzie mi miała...
Witam. Problem z skuterem Peugeot Looxor 2t z 2004 roku. Przebieg 31000 km. Ciągle zapychają się dysze w gaźniku. Kiedy skuter przestał odpalać, właściciel nie czyścił gaźnika, tylko wymienił go na nowy zamiennik. Przez jakiś czas działał. Po wyczyszczeniu obu gaźników, silnik na jednym lub drugim działa przez pewien czas. Co około 200 km dysze zatykają...
Na stromym zboczu, o dużym przechyle, paliwo w zbiorniku też zlatuje tam gdzie najniżej w zbiorniku. Może wówczas "nie sięga" wypływu ze zbiornika, kranika (kranik, wypływ paliwa robi się powyżej poziomu paliwa) i nie leci do gaźnika. Spróbuj czy też tak jest na pełniutkim zbiorniku... Może być też problem z samym gaźnikiem, który nie jest przystosowany...
Jaki cylinder 70–80 cm³ do Peugeot Kisbee 2T 2013 rok? Może być Polini, Malossi, Airsal. Co polecacie i żeby się zgadzało? (at)ElektrodaBot AI: Masz jakieś inne modyfikacje w skuterze? (np. wydech, g... Krótka odpowiedź Do seryjnego Peugeot Kisbee 2T (AC) z 2013 r., jeżdżonego na co dzień, najlepiej sprawdzi się żeliwny cylinder klasy „Sport” 70 cm³:...
pierwsze co musiał byś zrobić przed regulacją to oczywiście zdjąć rozebrać na czynniki pierwsze i wymyć wyczyścić i najlepiej byłoby przedmuchać wszystkie kanałki w gaźniku sprężarką-kompresorem jeśli miałbyś do niego dostęp (postaraj się), zanim zaczniesz składać gaźnik w całość obejrzyj go dokładnie każdy element a zwłaszcza obudowę czy nie jest gdzieś...
Ale jest zawór podciśnieniowy który powoduje to że gdy jest podciśnienie to paliwo wlewa się do komory pływakowej w gaźniku. Sprawdź czy dysza główna jest taka sama jak w starym gaźniku bo w tych chińskich gaźnikach to często numerów dyszy nie ma i mogą być za małe sprawdź też czy airbox gdzie jest filtr powietrza do gaźnika czy szczelny jest bo jak...
Witam jak dokładnie przeprowadzić regulację gaźnika w quad shineray 250 stxe . Dysza mieszanki Dysza wolnych obrotów I dysza która jest w komorze pływaka też jest regulowana jest na sprężynie Proszę o dokładny opis po kolei . Dziękuję
Nie ścieło klina na kole magnesowym? Możesz sprawdzić luzy na zworach. A dysza rozpylacza główna wyczyszczona i uszczelka oring dobry?
Różnią się pewnie dyszami gaźnik 16N1-11 dysza główna 72, ssania 50, biegu jałowego 35, rowek iglicy 4 a 16N1-5 to niech kolega poszuka sobie danych, mi dzisiaj już się się chce. Pozdrawiam.
Próbowałem dziś... Dysza gaźnika była zapchana to ją przedmuchałem(kompresorem). Świeca jest mokra po próbach odpalenia. Iskra także jest. Ale nie pali nadal :cry:. A ja muszę go naprawić. Co jeszcze można zrobić?
Skuter Aprilia rally 50 96r Silnik minarelli horizontal lc chłodzony cieczą. Przy prędkości 70km/h odcina zapłon. Odpuszczę gaz po paru sekundach zapłon wraca. Co jest przyczyną? Wymieniłem cały dolot paliwa na nowy tj. Membranę Króciec gaźnika Nowe węże gómowe Kranik Powiększyłem odpowietrznik baku. Jak i w gaźniku rozwierciłem króciec podciśnienia...
Wie ktoś może czy to normalne że osłona dyszy głównej ma luz wchodzac w kadlub gaźnika? Dysza wolnych obrotów wchodzi ciasno a główną ma luz ok 0,5mm, nie powinno być to szczelne?
Powodem była poluzowana dysza w gaźniku i łapał lewe powietrze
Potrzebuje pomocy i porady z gaźnikiem pz20. Posiadam ten gaźnik w silniku 154FMI czyli 125cc z filtrem stożkowym i króćcem 20mm. Igilca jest w położeniu na samym dole dysza wolnych obrotów to 38 a dysza główna 72. Gaźnik często strzela szczególnie przy długim odpuszczeniu gazu np przy zjeździe z górki (po ponownym dodaniu gazu) lub przy toczeniu się...
model quada to loncin 150 silnik na zimnym nie chce zapalić, na ciepłym pali bezproblemowo. Silnik pracuje równo. Palił dobrze i jak brakło mi paliwa, to przestał palić na zimnym. Kręcę rozrusznikiem i tak jakby nie dostawał w ogóle paliwa (świeca sucha). Jak zaleję pod świecę benzyny, pali na strzała i pracuje normalnie Wstępna ocena dostępnych informacji...
Witam, po wymianie króćca gaźnika na o przelocie 21mm https://www.jackmotors.pl/scooter/krocie... Skuter to aprilia rally lc 96r Silnik minarelli horizontal. Skuter jagby nie otrzymuje paliwa niekiedy po gwałtownym dodaniu gazu. I nie zbiera się. Gaźnik kupowałem nowy 3 lara temu Dellorto...
Jeżeli przy dodawaniu gazu robi buuu to oznacza ze jest niedobór paliwa czyli zatkana główna dysza paliwa lub za mały poziom paliwa w gażniku . Przeczyszczenie gaźnika wraz z przewodami paliwowymi powinno rozwiązać problem . Jak nic nie było dłubane w gaźniku to poziom paliwa sam się nie przestawi a więc stawiam na czyszczenie dysz paliwa .
Wkrecając zmiejszamy ilosc dawki paliwa. Dla pewności a propo falujacych obrotów zrobił bym czyszczenie gaźnika i sprawdzenie membrany
https://obrazki.elektroda.pl/8807392700_... https://obrazki.elektroda.pl/4169984300_... tak to u mnie wygląda, przed umyciem wewnątrz gaźnika było widać brud wokół tego kawałka dyszy Dodano po 46 Natomiast nowa dysza wygląda tak https://obrazki.elektroda.pl/2241379600_... https://obrazki.elektroda.pl/5076496000_...
Trafna wskazówka z tym lewym powietrzem - dzięki! Podzielę się spostrzeżeniami, bo usterek okazało się występować kilka jednocześnie. 1) Lewe powietrze Brane zarówno przez połączenie "gaźnik - króciec gaźnika" jak i "króciec gaźnika - korpus silnika". A nie spodziewałem się tutaj usterki, ponieważ króciec gaźnika był jakiś czas temu wymieniany, razem...
Dysza w gaźniku 85, rolki 4 lub 5gr regulacja gaźnika i zanim cos zaczniesz działać sprawdz jeszcze ciśnienie w cylindrze, jeśli jest poniżej 8-9 bar to czas na remont
Ogólnie rzecz biorąc to robienie jednej rzeczy na raz znacznie ułatwia życie. Wiadomo nowy cylinder z tłokiem musi zostać prawidłowo dotarty. Jeśli iskra jest słaba to mamy pierwszy powód ciężkiego odpalania. Wymiana gaźnika na większy też nie pomaga. Dysze wolnych obrotów i dysza główna dwie magiczne dysze które odpowiadają za dostarczanie prawidłowej...
Witam. A po wymianie gaźnika była regulacja? Bo wychodzi jakby dysza H była źle ustawiona.
Cześć czy mógłby mi ktoś pomóc z regulacją gaznika mikuni vm22, chciałem zmienić gaźnik na nowy bo mi się stary nibbi rozwalił . Dysza 105 Wymieniłem filtr powietrza wężyki filtr paliwa, linke gazu i moduł zapłonowy. Silnik yx140 Silnik działa sam jak chce sam dodaje gazu czasami nawet do odciny czasami sam zgasnie, a jak ja mu daje gazu to się dławi...
poza membranami również dysza ulega zużyciu Dysze generalnie nie zużywają się, większy problem stanowią inne części gaźnika, głównie aluminiowy korpus który w gaźnikach ZAMA jest tragicznej jakości. Powstają luzy na osi przepustnicy oraz zaciągają lewe powietrze na tłoczku przyśpieszającym (o ile występuje). Serwisy marki S, choć mogą naprawiać/regenerować...
Jaki zapłon? Platynki czy elektronik? Słaba moc iskry, niski poziom paliwa w gaźniku, zapchana dysza główna. Zobacz co się dzieje jak dasz troszkę ssania, minimalnie.
Wygląda, jakby do gaźnika szło zbyt dużo paliwa i gasiło iskrę na świecy. - Czy ten objaw pojawił się nagle, sam z siebie? Czy może w skuterze ktoś grzebał, próbował go "tuningować", zmieniać parametry pracy gaźnika itp.? - Na początek wykręć świecę i sprawdź, czy jest na niej prawidłowy, matowy nalot, czy może gromadzi się smolisty syf wskazujący...
Skoro tak się stało po regulacji w serwisie, to może zgłoś się na reklamację? Gaźnik VK6AB to dysza #118 i wysokość pływaka 13 mm.
Spróbuj kupić trochę dysz głównych i wolnych obrotów i posprawdzaj na których idzie najlepiej, zapłon w simsonie lubi sprawiać psikusy jest dużo filmików na yt jak przerobić go na zapłon CDI ale jeśli gaśnie na wolnych obrotach to może źle jest ustawiony skład mieszanki wolnych obrotów albo dysza mu nie pasuje może go zalewa?
Pytanko jeszcze : Czy dysza która wchodzi od spodu do gardzieli powinna tam wchodzic na ciasno (szczelnie)? Bo mam delikatny luz tam.
Blokowanie różne w zależności od kraju (najgorzej Niemcy)na dyszach, na przepustnicach, kryzach ,tłumiku. Wymiary dyszy emulsyjnej i iglicy nie zmieniają się są stałe dla danego typu gaźnika.Gaźnik: MIKUNI Typ gaźnika: CVRD 37 Liczba wolnych obrotów: 1250-1350 [obr./min] Dysza główna: 1/4-152 2/3-148 Śruba mieszanki podstawowej: 2 [obr.]
dysza wydaje się idealnie czysta, drucikiem przepychałem i nie widać żadnych przeszkód , jak w nią dmucham jest dobry przelot jutro podjadę po tą dolną membranę, jutro podjadę po dolną membranę i ją wymienię jak to nic nie da to co jeszcze może być przyczyną takiego zachowania kosiarki Dodano po 14 https://obrazki.elektroda.pl/5851454500_...
Witam, skoro w ogóle nie chce pracować bez "ssania" - to tylko znaczy, że główna dysza paliwowa jest zatkana i może to być: duża kropla wody pod dyszą główną, w "studzience" pod dyszą, ewentualnie - "paprochy" ze zbiornika, rdza, resztki lakieru, itp., które dopłynęły z benzyną do gaźnika i wpłynęły pod dysze - właśnie do "studzienki", czyli tego wgłębienia...
Zbyt duża przerwa na stykach przerywacza, uszkodzony kondensator, zatkana dysza gaźnika.
Witam, zdarza sie jeszcze tak w 2-suwach, ze po dluzszym postoju / 2 tygodnie - miesiac, itp. bez odpalania - paliwo odparowuje z gaznika, a zostaje na dnie tylko warstewka oleju / pod dysza glowna, na dnie komory paliwowej, itp. Pozniej, jak ktos odkreci kranik paliwa, to 'nowa' benzyna bardzo zle miesza sie z tym olejem - a bardziej ten stary olej...
http://obrazki.elektroda.pl/4655437500_1... 1.Zaworek paliwa, zamykany przez wyporność pływaka. 2.Rurka przyśpieszacza. 3.Główna dysza paliwowa, składająca się z samej dyszy oraz rurki z otworkami (nie pamiętam fachowej nazwy tej rurki. 4.Dysza wolnych obrotów. 5.Dojście paliwa 6.Ssanie 7.Pompka przyspieszacza 8.dysza przyspieszacza....
Zaglądałem do gaźnika i zauważyłem, że dużo paliwa idzie do filtra powietrza, cała rurka była w benzynie, gaźnik to Delltoro 12. Dysza główna to 76 a a średnia to 45 a na małej nie widać jaki to rozmiar, czy ta dysza 76 nie jest trochę za duża?
Witam kupiłem cylinder Stage6 mk2 70cc do minarelli horizontal lc Na tłoku pisze 47.56 B Czy to jest tłok o nominalnych wartościach, czyli że cylinder nie miał szlifu? Pytam żeby wiedzieć ,bo myślę nad szlifem tego cylindra,nowym tłoku. Lub poprostu zakupie nowego pierścienia.. Dodano po 2 Z tego co się zorientowałem w internecie, To to jest tłok 2giej...
W dolnej części gaźnika jest dysza odpowiedzialna za dopływ paliwa do "studzienki" z której pobierane jest paliwo do ssania. Sprawdź czy jest ona drożna. Tę rzecz często pomija się w czyszczeniu gaźnika.
Dzień dobry. Mam pewien problem z gaźnikiem, problem polega na tym że nie działa mi ssanie prawidłowo... Wymieniłem uszczelke ssania i cały mechanizm wygląda jakby miał dzialac prawidłowo.... musze kręcić z 30 sekund żeby maluch chodził chwilkę i na małych obrotach, po prostu zachowuje się jakby te ssanie nie działało w ogóle. Może to być wina dysz...
Nikt Cię nie dołował. Wyciągasz pochopne wnioski. Nie proponowałem kupna nowego gaźnika! Wręcz przeciwnie! Starałem się jak mogłem najlepiej pomóc Ci rozwiązać Twój problem przy jak najniższych kosztach. Ale coś za coś. Albo Twój wkład wiedzy, pracy i cierpliwości albo kasa. Twój wybór. Jak ma być ustawiony zapłon w Twoim silniku przy pojemności 70...
Wygląda, że masz zatkaną dyszę paliwową (!) ssania. Trzeba "chodzić" po wszystkich kanałach i szukać. Nie zamieściłeś schematu/zdjęć gaźnika, więc ciężko cię nakierować. Znajdź w sieci schemat gaźnika jak najbardziej podobnego do twojego i zamieść. Nie znam tego gaźnika, ale gdzieś w nim dysza ssania musi być. Może to być tylko zwężka. Czy iglica zamykająca...
Witam. Miałem w gaźniku dyszę o numerze 74. Kumpel mi powiedział , że dla seryjnego silnika powinna być dysza 80 . Więc wymieniłem , ale na tej dyszy nie mogę go wyregulować . Natomiast na dyszy 74 regulację dało się zrobić . Co może być przyczyną tego , że na 80 nie mogę gaźnika wyregulować ?
-a czy ta kosiarka puszcza tak zwane "bąki" praca jest przerywana odstrzałami z tłumika? wcześniej i teraz Jest to na 99% główna dysza paliwowa ( osobiście nie spotkałem się z taką zazwyczaj jest to jednolity plastik) -dokupienie samego elementu gaźnika jest raczej nie możliwe :( -podsumowując nowy (używany sprawny) gaźnik pamiętaj tych śrubek od przykręcania...
Gaźnik jest ok Jest ok bo jest zamontowany? Ja bym zaczął od wyczyszczenia gaźnika wedle instrukcji , bo jest szansa że jakaś dysza się przytkała. To jest w miarę prosty gaźnik.
No temat dla mnie tylko nie wiem gdzie jest ta dysza mieszanki :) podkładkę pod gaźnik też kupie nową . Obroty mi falują ale podkładka ma hehe 20 lat jedynie :)
Cześć mam simka s51 z gaźnikiem 16N1-11 lecz są z nim problemy ;/ Mianowicie: ciągle się zalewa, silnik nie chce się zawsze wkręcać na wysokie obroty, jak zakrence kranik to mam wysokie obroty i jest ok ale jak przełącze to znowu łapie muła i gaśnie... myślałem że to może dysze, ale nie wiem. Dysza 72 jest na przepustnicy, dysza 50 jest w tej panewce...
Oczywiście, LPG już przerabiałem z większym agregatem. Problemem nie jest samo zasilanie ale gaz którego nie wolno tankować na stacji do butli 11kg. Butle z gazem mają większą cenę co już nie robi się bardzo ekonomiczne. Problem jest z parowaniem ciekłego gazu. Odbywa się to w butli i trzeba ją ogrzewać bo inaczej też jest lipa. Samo mieszanie to prowizora....
W takim skuterze jest tylko jedna dysza - nie wierzę. Po opisie usterki należy przypuszczać, iż gaźnik jest wewnątrz zabrudzony. Każdy ma swoją metodę udrażniania dysz, ja czynię to ostrożnie stalowymi drucikami o średnicy zależnej od otworów w dyszach, w każdym razie uważam, aby je nie rozkalibrować. Dyszę uważam za udrożnioną, jeśli widzę "światło"...
Wynik pomiaru ciśnienia sprężania jest zależny od użytego przyrządu (jego konstrukcji). Według serwisówki jednego z producentów ciśnienie standard to 7 at, a limit to 4 at. Pomiar podobnego silnika miernikiem ZUP wyszedłby dobre 10 bar, a chińskim inflatorem pewnie 5 bar. Proszę sprawdzić jak długą iskrę daje układ zapłonowy, jeśli będzie krótka (ok....
Witam. W traktorku mam silnik Briggs 210000 Power Built (model 219707-0118-B1). Silnik nieoczekiwanie stracił moc a z tłumika wydobywał się czarny dym. Po krótkiej pracy czasem znowu odpalał, a po włączeniu kosiska gasł. Potem zaczął strzelać w gaźnik, ale odpalić już nie chciał. Sprawdziłam kosisko, i nie ma jakichś specjalnych oporów. Po przeglądnięciu...
chiński skuter 4T To nawet nie znasz producenta?
że winna może być zapchana dysza w gaźniku co o tym sądzicie? Według mnie jeśli będzie zapchana, zatkana dysza w gaźniku to silnik nie "odezwie się" (nie będzie pracował)
To jest model K65C średnica gardzieli 26mm, dysza główna 165, mój silnik z tym gaźnikiem nie pracował poprawnie - wymiana dyszy głównej na mniejszą nie pomagała, w starszych modelach K62C dysza główna była z oznaczeniem 175 ale otworki w rozpylaczu (boczne) były znacznie większe (mogę zrobić zdjęcie) w tym modelu są mniejsze i silnik nie wykazuje takiej...
Witam. Akurat nie miałem przyjemności rozbierać na drobne gaźnika (kosy) ale to nie tak jak myślisz. Ten drugi wężyk, to jest nadmiar paliwa, którego gaźnik nie potrzebuje (w danej chwili) i stąd powrót.A do silnika idzie trochę w postaci "mgiełki",pod warunkiem że dysza nie jest zatkana.
wariator gaźnika podstawa gaźnika regulacja gaźnika
hasło eeprom pompy zwykłe numer silnika passat
Audi S4 B5 1.8 benzyna – niedziałający lewy kierunkowskaz, przerywacz, żarówki, manetka Skoda Felicia 1.3 MPI – zimny nawiew na 3-4 biegu, gorący na 1-2. Przyczyny i diagnostyka