Masz podpięte zasilanie do pinu SAFE?
[quote="listek2000"] Jest to alarm pod can-bus czyli bez żadnego wiercenia dziur. Musisz wywiercic dziure , inaczej nie zagada
Szukaj braku zasilania. Dokładnie sprawdź wszystkie bezpieczniki.
A w jaki sposób zmierzyłeś, że brak zasilania na wytryskach? Multimetrem?
sprawdz zasilania na sterownik na poczatek
Są wolne miejsca na bezpieczniki?
Czy można zastąpić pompę wspomagania KOYO z Fabii combi 1.4 16V 55 KW z 2005 6Y5 silnik BKY innym modelem? Można, ma być tej samej firmy KOYO, posiadać tyle samo pinów w kostkach. Gnije wiązka idąca do pompy, musisz mieć stałe zasilanie 12V na czerwonym i brązowym przewodzie (dwa najgrubsze).
Witam. Jako mechanik z zamiłowania (a informatyk z wykształcenia :P) chciałbym dziś przedstawić przetestowany i tak naprawdę niedokończony projekt zasilania silnika Diesla olejem napędowym i wodą. Jak się nie trudno domyślić - układ ma oszczędzać paliwo kosztem pary rozprężanej podczas spalania ON. W Internecie można znaleźć wiele dziwnych stron dotyczących...
Generalnie jak chcesz mieć możliwość radio włączać niezależnie od pozycji kluczyka to to sztywne napięcie z A4 zmostkuj - połacz z pinem A7. Radio powinno się włączyć.
Dokładnie obejrzyj okolice akumulatora,pewnie podczas montażu akumulatora nie podpiąłeś zasilania sterownika gazu do klemy.
myślę że to brak zasilania sterownika silnika(może przekaźnik)
Kolego z całym szacunkiem ale ciemno widzę czy to sam ogarniesz. Jak dla mnie to padł jakiś główny bezpiecznik bo dużo modułów martwych, możesz sprawdzic np czego nie ma na ECU czy zasilania czy masy, ale musisz mieć schemat.
31 to pin 8 30 to pin 7 15 to pin 5 Kompem się nie podłączysz na stole i nic nie zobaczysz bo cała informacja idzie szyną danych CAN jak podłączysz zasilanie to tylko zobaczysz czy wskazania kontrolek pisk brzęczka przebieg na wyświetlaczu i tym podobne.
Zdemontuj lewa czesc kokpitu ponizej kierownicy ujrzysz glowna listwe zasilania [ grube przewody czerwone idace zbezpiecznikow przy akumulatorze
Jeśli brak napięcia zasilania na wzmacniacz antenowy może być uszkodzenie w samym radiu, uszkodzony wzmacniacz antenowy. Proponuję zdjąć podsufitkę, dostać się do wzmacniacza, sprawdzić jego stan ( czy nie jest korodowany, zaśniedziały itd). Możliwe że doszło do uszkodzenia zasilania przez uszkodzenie wzmacniacza antenowego.
Jeśli jest to TRW w skrajnym przypadku może zrobić zwarcie zasilania.
wiec zobaczylem bezpieczniki Sprawdzałeś bezpieczniki wyciągając je, oglądając i wsadzając z powrotem ? Jak tak -To teraz niestety musisz je wsadzić z powrotem na to samo miejsce :) Pamiętaj że bezpiecznik w miejscu osadzenia musi mieć z jednej i drugiej strony konektorki. Zapewne jeden bezp nie trafił w swoje miejsce.
Skanowałem całe auto Całe bez licznika ? Odepniesz sterownik silnika i dalej będzie świeciło, bo niby dlaczego miałoby zgasnąć. Powstaną błędy komunikacji i zasilania.
Chcę sprawdzić czy gdzieś nie mam przerwy pomiędzy czujnikiem a ECU. Czy Waszym zdaniem to dobra droga? Dobra,ale sprawdzasz nie tylko przejścia ale też zasilania ,masę,i wyjście z czujnika. Kod silnika daj.
Koledzy taka sugestia od lamera może to coś z zasilaniem ? To kojarzy mi się też z zapowietrzeniem.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Jak ma alternatorze masz ponizej 14v a kontrolka gasnie to alternator do wyjecia
Niech sprawdzi na dzień dobry bezpiecznik od zasilania pompy,jest na akumulatorze
Witam i prosze sie nie śmiać z pytania.Problem jest taki potrzebuje podłączyc do wzmacniacza antenowego w Fabii zasilania mniejszego niż 12V ile nie wiem musze to dopiero sprawdzic praktycznie np rezystor albo cos w tym stylu tylko nie wiem jak to policzyć itd.Problem jest taki ze moje radio po podpieciu 12V (separator mam oryginalny z ASO )niektóre...
Zachowuje sie jakoś tak jak w Fabii bez zasilania- separatora. AM wcale, FM słaby, różne częstotliwości różnie. A taka malutka na przodzie dachu...
Naładuj na maxa aku albo zamień syrenkę na bez własnego zasilania
najlepszym i najbezpieczniejszym rozwiazaniem bedzie pociagniecie zasilania bezposrednio od akumulatora i umiescic jak najblizej bezpiecznik:)
Po zgłaszaniu silnika zasilanie przestaje działać
Pewnie jakiś spadek napięcia może spowodowany załączaniem kompresora od klimatyzacji, bądź czymś co jest na tej gałęzi zasilania.
Nie, to cyk, to przekaźniki, nie rozrusznik. Tak ma być. problemem jest brak zasilania na cienkim przewodzie. Póki co, możesz spróbować podać tam plus z akumulatora i rozrusznik zakręci.
czy znany jest ci temat problemów z wiązką elektryczną w fabii? Czy została zabezpieczona wcześniej ?
Druga strona zasilania to pewnie z masy? Brałeś taką możliwość pod uwagę?
Tak działalo by, prawdopodobnie brakuje któregos zasilania w drzwiach sprawdz bezpieczniki
A wogóle jakoś działa,przyciskiem jakimś? Moduł powinien być w prawym dolnym słupku. Trzeba sprawdzić czy ma zasilania.
Dupa to z C... Brak masy i lub zasilania.
Może być brak zasilania na sprężarkę.
Sprawdz zasilanie może ze złego miejsca wziołeś zasilanie w niektórych samochodach jest zrobione tak że po 20 czy 30 minutach odłączane jest zasilanie.
Witam. Potrzebowałbym schemat do fabii 1 z 2007 roku silnik Bud. Jest brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Kontrolka silnika się nie świeci, rozrusznik kreci. Czasami kontrolka się zaświeci i auto normalnie działa. W innych modułach błąd 01314- brak komunikacji z sterownikiem silnika. Chciałbym sprawdzić zasilania i masy. Ewentualnie czy ktoś...
Witam, mam pytanie: Czy tego typu prostownik można podłączyć w celu ładowania akumulatora do gniazda zapalniczki np. do Fabii (stałe zasilanie w gnieździe jest,amperaż też jest odpowiedni )? Czy są jeszcze jakieś przeciwwskazania techniczne - nie jestem elektronikiem. Napiszcze coś na ten temat. Pozdrawiam.
Co brak płynu ma do niskiego zasilania (klema 30)? Hydrozagadka.
Czy oba zasilania dostarczone ? Jak tak to odłącz radio od zasilania na chwile. Może mu coś "odbiło"...
delfi ma coś takiego jak połączenie w trybie obd/ taki symbol u góry po prawo obok ikony z zasilaniem kliknij na niego i w trybie obd powinien się połączyć.
12V nie podłączasz. Przejściówka zasila się z portu USB. Używasz txd i rxd i gnd. Łączysz zawsze txd modułu z rxd staga i txd modułu z rxd staga. Masa z masą. Zasilanie 5V.
Witam, wszystko było ok, ale przy wymianie żarówki z przodu zrobiłem delikatne zwarcie, padł bezpiecznik, po wymianie nie ma zasilania.
W fabii zasilanie idzie przewodem antenowym Nalezy podac 12v przez dlawik na srodkowy przewod w antenie
Kwestia syrenki,lub jej kontaktu z zasilaniem.
Pomyślałeś o sprawdzeniu zasilania sterownika?
Jak zwykle po co coś sprawdzić jak lepiej wymieniać. Pierwsze pytanie co było nie tak z poprzednim sterownikiem? Skoro teoretycznie poprzez wymianę naprawiłeś to dlaczego nie odpalił normalnie? Co to za pomysły z odłączeniem pompy, wyjaśnisz czemu to miało służyć? Po wymianie sterownika dalej nie ma zasilania na pompę?
Po mojemu to tylko bym się skupił na zasilaniu paliwem. A sprawdzałeś ciśnienie paliwa? Rano po przekręceniu zapłonu słychać pompę paliwa? Ma jakąś blokadę (alarm,odcięcie zasilania...)?
chodzi o zdławienie jakiejs składowej powstającej w momencie wyłaczania sie wtentylatora która powoduje przepiecie w zasilaniu i pada właśnie sterownik ABS-u dokładnie nie wiem co jest przyczyną ale to parwda,wpinasz taki dławik szeregowo w czerwony kabel zasilania wentylatora najlepiej w skrzyneczce na akumulatorze, to naprawde działa
Hobbista masz rację. 22 lata jeżdżę fabią i sądziłem, że kontrolę żarówek ma dopiero fabia ii generacji, a tu okazuje się inaczej. Podobno uczymy się całe życie. Jeżeli jest ten moduł kontroli i nie ma zasilania przy lampach to trzeba sprawdzić na wyjściach tego modułu. Tak czy siak temat w miarę prosty do sprawdzenia.
Sprawdź czy przepływomierz oraz map sensor mają masę i zasilanie
Rocznik mojej Fabii to 2001, kod silnika AZE 1.4/44kW. Grzałka sondy dostaje na stałe plus zasilania poprzez bezpiecznik, zaś mase ze sterownika silnika.
OK to skoro jest off to powinien palić. zresztą podaj napięcie zasilania na wspólny przewód wtryskiwaczy. I wtedy kręć.
Najlepiej jak wepniesz się do grubego czerwonego przewodu w skrzynce bezpiecznikowej (główne zasilanie) i zrobisz osobny bezpiecznik 20 A na zasilanie twojej centralki)
Czyli wiemy tyle co nic. Zwarcie, sygnał niewiarygodny, zwarcie itd? Odczytać to VCDSem. Sprawdzić od razu wysterowanie zaworu w blokach pomiarowych. Niech to zrobi ktoś kumaty a nie kasowacz błędów. Można by było też zobaczyć czy zawór sie otworzy po podaniu zasilania.
Idzie to sprawdzic, wystarczy test zrobic urzadzakiem diagnostycznym, mozna tez na piechotke. Dla pewnosci sprawdzil bym zasilania na sterownik. Pozdrawiam!
17660- Przerwa lub zwarcie na zaworze sterowania kątem wtrysku. 17654- Nieprawidłowy sygnał z wtrysku sterującego (informacja o uniesieniu się iglicy wtrysku czyli kiedy wtrysk nastepuje) 17655- Przerwa lub zwarcie ww czujnika na iglicy wtryskiwacza. Wszystko sprowadza się do albo słabego zasilania (12V,masa) albo uszkodzone kable do pompy i wtrysku...
Czy istnieje możliwość na krótko podania zasilania na któreś piny żeby odblokować zamek. Pin 1 i 2 są chyba odpowiedzialne za silniczek zamka, kierunek obrotów silniczka poprzez zmianę polaryzacji czytaj( otwórz, zamknij).
Przeważnie jest to pin nr.8 wtyku zasilania ''A''. Ewentualnie obudowa samego radia.
Witam Panstwa mam takie pytanko chciałbym zrobic jakies zabezpieczenie do skody np pompy paliwa.Teraz moje pytanie czy dobrze by było odciac przewód zasilajacy pompe paliwa czy nie?.Prosze o pomoc dotyczaca tego tematu lub podpowiedzenie czegos innego co ,mozna ewentualnie zrobic dziekuje i pozdrawiam.Maciek
zasilanie chyba dochodzi poniewaz słychac klik napisalem zasilania,nie zasilanie.
Mostek prostowniczy albo chociaż dioda, brzęczyk i: Włączasz zasilanie brzęczyka pomiędzy światła a styk, który włącza zapłon. Plus do świateł, minus do styku stacyjki. Po drodze dioda. Brak zasilania świateł i brak zasilania ze stacyjki - brzęczyk cichy. Włączony kluczyk, światła zgaszone - dioda blokuje przepływ prądu. Brzęczyk cichy. Włączony kluczyk,...
Np możesz sprawdzić czy sprężarka dostaje zasilanie.
Włączę się w temacie, ponieważ w Fox z 2008 nie mam żadnego zasilania na bezpieczniku od dmuchawy nr. 42.
Można jeździć ale mogą nie wystrzelić poduszki podczas zderzenia. Do odczytania błędy w sterowniku poduszek. Możliwe że błąd spowodowany zbyt niskim napięciem na zasilaniu sterownika lub błąd 65535 - uszkodzenie sterownika. Bez diagnozy komputerem to tylko pozostają przypuszczenia.
No i tak kontrolka poduszek powietrznych - na 99% błąd zbyt niskiego napięcia zasilania sterownika poduch.
Czujnik położenia wału, wtryskiwacze, rozrząd, zasilania - było to sprawdzane?
Witam Wykonać diagnostykę komputerowa silnika ,kasowanie błędów nic nie pomoże od razu. Przyczyn może być wiele i dlatego trzeba ja zrobić: - błąd sterownika silnika: przepustnica, wałki , nie właściwa dawka - usterka czujników - zwarcie w obwodzie czujników lub innych ustrojstw (wywołuje je głownie kurz i wilgoć) ludzie bardziej dbają o zewnętrzny...
Np.może to być przewód zasilania cewki zapłonowej.
Jeżeli ktoś tam grzebał to zmienił w alarmie czas otwarcia zamka, ale to nie jest powodem że alarm sie nie uaktywnia . musisz sprawdzić przede wszystkim czy masz masę na zasilaniu alarmu.
Oryginalnie były anteny aktywne z modułem w podstawie anteny. Zasilanie było po wtyczce antenowej a oryginalne radia miały wbudowany separator i zasilacz.
albo stara fiesta,tylko zasilanie i impuls ładowania,stare clio podobnie.
Nie sprawdzałem, auto niedawno zakupione. Moją uwagę, w związku z wyskakującym błędem raczej skierowałem w kierunku zapłonu...Czy da się wyczyścić katalizator za grosze na próbę czy trzeba pakować olbrzymią kasę w nowy?
Zasilanie idzie z bezpiecznika, jeśli się nie mylę to ze skrzynki pod maską koło akumulatora, sprawdziłeś bezpieczniki jak należy?
Czy można dokupić jakieś urządzenie, które "wyciągnie" +12V po stacyjce z magistrali CAN? Można, szukaj urządzenia CAN emulator do radia. Drugie rozwiązanie to sprawdzenie zasilania poszególnych bezpieczników i sama stacyjka.
czy w samochodzie były podłączane jakieś dodatkowe urządzenia czasem nawet zle podłączone radio może spowodować błąd komunikacji lpf, lub jakeś inne urządzenia podłączone do zasilania samochodu
Cześć. Generalnie walczę z błędami 01201 00301 w Fabii Mk1 - najczęściej jest to spowodowane brakiem zasilania lub uszkodzeniem samej pompy ABS. Chcąc wyeliminować awarię pompy muszę sprawdzić czy dochodzi do niej zasilanie. (bezpieczniki wyglądają na dobre) Potrzebuję schematu kostki do Boscha 8.0 https://workshop-manuals.com/skoda/fabia...
Dwa czarnoniebieskie,to takie same zasilanie. Podsumowując zamień ten czarno niebieski pod szarobiałym z brązowoczerwonym zaizolowanym gdzieś z tyłu.
Witam, raczej nieoryginalne radio nie ma tu znaczenia. Zawsze można je wypiąć lub odłączyć od zasilania i sprawdzić. Ps. Jakie to radio?
czy sprawdzony był pobór prądu na postoju? Moduły kontroli nadwozia niestety są wadliwe, miałem już kilka przypadków z problemem nadmiernego poboru prądu na postoju w tych fabiach. Problem był z niegasnącym zasilaniem ECU.
przewód do diagnozy nie urwany/przecięty?Może zdechł sterownik układu pomocy w kierowaniu?Jak z zasilaniem i masowaniem ?
Zobacz czy nie masz odpiętego kabla z anteny, bo bez niej nie będzie miała ona w ogóle zasilania i nie będzie działać
Raczej na stałe. Co do błędu to prawdopodobny brak zasilania po prostu, bezpiecznik nr 9.
Sprawdź masy i zasilania. Wyjmij i przeczyść bezpieczniki.
Brak połączenia może oznaczać problemy z zasilaniem sterownika , sprawdź czy dochodzi do niego zasilanie i masa.
Zmierz zasilanie czujnika( 12v), masę,trzeci to sygnał 5v. Jak nie masz oscyloskopu to tyle możesz zrobić. Ale zawsze coś by nie wymieniać w ciemno.
ja z opisu widze zasilanie przekaznika na lini 30 Dodano po 27 a w ajkim module te błedy wystepuja
Skoro silnik nawet na chwile nie odpala to nie jest to wina licznika. Nawet bez licznika odpali i zgaśnie po sekundzie. Pierwsze słyszę by lambda była podpięta do licznika. Filmu nie oglądałem ale proponuje szukać przyczyny w zasilaniu.
VCDS i sprawdz korekty pompek. Jest jeszcze druga opcja - wiazka zasilania wtryskow - ta w glowicy.
Tak to prawda.W vag wskaźnik jest taki orientacyjny nie dokładny.Co do tego problemu to albo czujnik na chłodnicy,brak zasilania czujnika ,albo uszkodzony wentylator.
No to trzeba sprawdzić czy sygnały docierają do sterownika i czy czujniki położenia mają zasilanie.
Mam mały problem z montażem elektrycznych szyb w Fabii Fresh 1.4 MPI. Kupiłem oryginalne siłowniki do Fabii, jednak działają tylko przez 10 minut od podania zasilania. Prawdopodobną przyczyną tego jest brak komputera komfortu w mojej Fabii. Czy siłowniki elektrycznych szyb mogą prawidłowo działać bez komputera komfortu i jak to zrobić? Z góry dziękuję...
To mi wygląda na usterke instalacji, sprawdź wtyczki wtrysków i przepustnicy, przy module sprawdź zasilania, posprawdzaj masy.
Zapewne brak zasilania na sterownik dlatego brak diagnozy.
sterownik silnika zablokowany , brak napięcia No to kolego czas odłożyć komputery i zacząć szukać zasilania sterownika.
Sprawdź zasilanie obciążając na głównej wtyczce dwoma halogenami.Te pompy często psują się np.podciekając wodą poprzez wtyczki.Masz pewność,że druga jest sprawna?
Może tak: 56 to zasilanie włącznika ze stacyjki, jak tam nie ma - przewód lub stacyjka; 56a - to wyjście na drogowe; 56b - to wyjście na mijania. I teraz: na 56 nie ma? To brak zasilania, jednak jakim cudem to świeciło Koledze po naciskaniu blaszek???
Jak nie chcesz mieć takich przebojów jak z Magicarem i kanał dodatkowy to zdecydowanie Seo Dolphin Plus. Za niecałe 300 zł masz full wypas z ultrasami i wstrząsem. Syrenka oczywiście z własnym zasilaniem. Poczytaj trochę na forum o tym alarmie, a przekonasz się, że mam rację.
A mnie się wydaje, że wpis o roku 2000 jest mylący. Nie wszystkie miały przed i nie wszystkie nie miały po. Obstawiam coś z układem paliwowym lub wydechowym. 5A to 60W, w coś ta moc się musi zamienić, najpewniej w ciepło, a to nie w kij dmuchał. Fabia co prawda od początku była na wtrysku ale może miała jakiś podgrzewacz kolektora? Albo wyjątkowo prądożerny...
skoda fabia zasilania stacyjkę fabia fabia alternator fabia fabia pompa wspomagać
volvo silnika amplituner przygasa bluetooth sparowanie
Zmniejszony płomień palnika na płycie gazowej - przyczyny i rozwiązania Tylny nawiew nie działa w VW T4 Multivan 2001 - przyczyny i rozwiązania