Zaślepka aparatu zapłonowego . Silnik Favority , wyrzucono aparat zapłonowy i założono dekielek na wałek pompki oleju . Co się dzieje ? Pozdrawiam
Wstrząsówka nie odcina iskry. A u ciebie w ogóle nie ma. Kod silnika podaj. Ale jak znam życie, padł moduł zapłonowy pod cewką.
Ja stawiam raczej na układ zapłonowy
Stan akumulatora sprawdzony? Napięcie ładowania w normie? Aparat zapłonowy podmieniany?
witam , propnuję zregenerować reduktor gazu , czyli popularny parownik , zestawy regeneracyjne można kupić na allegro , wymiana nie jest trudna , ja osobiscie mam felijię 1,6 mpi , ale objawy miałem takie same , po dłuższym postoju trzeba było ją długo kręcić , zużycie gazu wzrosło o jakieś dwa litry , wymieniłem mębramę oraz uszczelki w reduktorze...
Miałem na myśli że aparat zapłonowy jest ok Pomyliłem słowa
A dochodzi w ogóle paliwo do silnika ?? Może filtr paliwa zasyfiony i zamarzł... Kable, zwłaszcza aparat zapłonowy do sprawdzenia.
Tak na benzynie jest ten sam problem. więc albo zawory , albo uklad zapłonowy ,( cewka , aparat, świece itp)
Witam Wszystkich i proszę o pomoc :) Mam prblem ze skodą felicją 1.6 2000 r . problem polega na tym ,że po rozgrzaniu silnika felicja gaśnie czy na benzynie czy na gazie - niestety zdarza sie to w czasie jazdy przy dojeżdżaniu do skrzyżowań , świateł . Na zimnym silniku nie ma żadnych problemów . Poczytałem troche forum i wymienione zostały : aparat...
Witam. Walcze juz od dłuższego czasu ze swoim komputerkiem gazowym AL 700. Chodzi o to ze tylko jak auto jest zimne to po odpaleniu autowskakuje samo na gaz mimo tego ze nie uzyska obrotów + temperatury. Na lekko rozgrzanym silniku jest ok wszystko. Dzis sprawdziłem całą płytkę od komputera wyglada na ok. Zaniosłem taki ciepły komputer z domu do zimnego...
Panowie, Niestety mimo, że gaz odłączony pojeździłem trochę i znów to samo. Aparat zapłonowy był wymieniany i nawet na próbę ostatnio zamieniony został na sprawny z innego autka (w 100% sprawnego i bez problemów) ale i tak raz jeszcze sprawdzę. Czujnik temperatury był wymieniany a mieszanka jest ok. Jutro znów odstawiam autko do mechanika sprawdzimy...
Ale zawory to mało mają do tego czy jest ciepły czy zimno... Tak bardziej to moduł zasłonowy ten cały co idą kable od święci... Mam taką samą skodę właśnie :) i jeśli jakieś pytania to wal śmiało ;) jaki moduł zapłonowy z kablami od śwec w roczniku 99?? przecież tam jest listwa bezpośrednio na świecach bez jakichkolwiek kabli jeśli chodzi na ciepłym...
Ostatnio przyszło mi też wiele czasu spędzić na poszukiwaniu odpowiedzi na ten problem. Jedną z nich jest czujnik halla lecz jego awaria spowodowała by brak iskry, jednak natknąłem się że iskra może być za słaba by zapalać mieszankę i lecz to raczej masz wyeliminowane przez te wymiany kabli i cewek. Miałem problem tez z brakiem pracy na jednym tłoku,...
Mam problem z moim autem. Otóż samoczynnie przełącza się z LPG na benzynę. Auto: Felicia 1.6 Instalacja: II generacja oparta na sterowniku LCS A/1-V05-ER Landi Renzo. Przełącza się podczas jazdy, czasem podczas postoju w korku. Ilość gazu w butli nie ma znaczenia, ale zauważyłem że im cieplej na dworze (i im cieplejszy silnik) tym częściej się przełącza....
Jak masz wielocewkę to tylko wymiana.
Witam. Zajrzyj tutaj: http://felicia.autokacik.pl/
Iskra pada parami 1-4 i 2-3. Czeka cię zakup nowego cewkomodułu
http://obrazki.elektroda.pl/9059530900_1... padały czujniki lub pękła cewka zapłonowa
Witam piszę z problemem włączającego się alarmu po przekręceniu kluczyka na zapłon czy wie ktoś jak to naprawić żeby alarm nie załączał się podczas pozycji zapłonowej?
nie, mono z aparatem i hallem
Zapłonowych.
Witam, dosyć nietypowy problem mam. Dziś najechałem na dosyć sporą dziurę, co spowodowało prace na nie wszystkie cylindry aż do wyłączenia silnika. Okazało się że cewka zapłonowa/listwa zapłonowa [nie wiem jak dokładnie się nazywa] odłączyła się do świec zapłonowych. Montaż tego jest troszkę dziwny, bo na dwóch blaszkach przykręconych do obudowy, powoduje...
Nie do zdobycia.Serio!
cylindry od rozrządu 1-2-3-4 , kable na kopułce odwrotnie do wskazówek zegara 1-3-4-2
sprawdż przewody WN, i świece zapłonowe
Wtyczka jest standardowa, produkowana przez "złączową" firmę AMP Dwa przewody mają iśc "na abarot"!
Jakie są najlepsze świece dla tego auta?
Zapomnij, to jest nie do naprawienia.
tylko 3 elektrodowe BRISK ja prześmigałem na nich 70 tyś i nawet nie regulowałem przerwy raz tylko szczotka drucianą nagar przetarłem i smigają jak złoto
Bo nowa cewka jest uszkodzona, to chyba proste ? A w starej nie wystarczyło wymienić gumek na fajkach ?
Sterownik Simens Simos. ECU - cewka 71 - 1 78 - 3 Zamień ze sobą przewody przy sterowniku silnika, mała wtyczka, piny 71 z 78. Odłączenie/podłączenie wtyczki tylko na odpiętym akumulatorze. Te przewody odpowiadają za wysterowanie cewki zapłonowej. Pewnie sterownik od LPG jest wpięty w sterowanie cewki, przydało by sie odłączyć go bo on może coś mieszać.
Czerwono czarny - stały plus do centralki. Czerwony - plus po stacyjce. Sprawdź przy akumulatorze i cewce zapłonowej.
Sprawdzi Kolega czujnik temperatury odpowiadający za grzanie świec zapłonowych. Jak długo grzeją się świece?
Reszta bezpieczników działa oprócz tego 4. Nie wiem jak to wytłumaczyć ale tak jakby dalej za tym bezpiecznikiem 4 coś nie działa bo sam bezpiecznik jest dobry. A może to przekaznik R5 jest to przekaznik systemu wtryskowo-zapłonowego?
Możesz sprawdzić przewody zapłonowe czy nie mają przebicia, a także przyjrzałbym się cewce. Jak z układem zapłonowym było by wszystko w porządku, to zmierzyłbym ciśnienie paliwa.
Masz uszkodoną nową listwę, lub listwa podróbka ( Hans Pries)
a zapłon dobrze ustawiony? bo może ciut za wczesny? tam jest już elektroniczny czy jeszcze na przerywaczu? heh trzeba było zamiast płacić za regeneracje to na złom pojechać i wykręcić sobie cały zestaw wtrysku z Felicii (takiej na aparacie zapłonowym) i było by to kompletnie niezawodne...
jest jeden bezpiecznik ale jest dobry. Dzisiaj zauważyłem że mogę zamrygać długimi światłami ale nie da się ich włączyć. Działają awaryjne i postojowe ale mijania też nie działają. Może kupię jutro przekaźnik zapłonowo wtryskowy.
Rozgrzej auto pod domem i sprawdź cewkę zapłonową jak juz auto zgaśnie, na uzwojeniu pierwotnym powinna mieć kilka omów, a na wtórnym (od strony kabli zapłonowych) ok 10kΩ ±2kΩ. Podaj wyniki pomiarów.
Przeczyściłem papierkiem ściernym prawie wszystkie styki czujników i złączek, (autko ma już swoje lata). Podstawiłem też inny moduł zapłonowy, bez zmian. Jutro kupię nowy czujnik i zobaczymy co się zmieni.
Czy te schematy oryginalnie były w kolorze?? Nie, nie, te zamieszczone przeze mnie na początku tego wątku schematy nigdy nie były kolorowe, były szare, jak na tych skanach. Wiem, bo kiedyś widziałem je w oryginale. A kolorowe to były schematy do takich specyficznych Felicii na rynek rosyjski i ukraiński, które miały zwykłe gaźniki i aparaty zapłonowe...
Oprucz impulsu z cewki zapłonowej do pracy obrotomierza wykorzystuje się sygnał "W" z alternatora więc sprawdź czy masz styk "W" na alternatorze .Poza tym do prawidłowej pracy obrotomierza potrzebna tzw "15" czyli + i masa czyli "-", a żeby było widać wskazania także w nocy potrzebne jest podświetlenie czyli tzw. kl. 58. Obrotomierze mają też tzw.switche...
dziękuje za jakiś odzew. Świece były wymieniane , przebieg ok 22 tyś .Wymienię świece i dam znać. Jest listwa zapłonowa - brak przewodów.
Ja bym jeszcze podmienił listwę od świec zapłonowych. Jak mi się zepsuła, to problem było widać ewidentnie: po nagrzaniu silnika jedna świeca nie miała iskry i wtedy prawie nie dało się jechać. Gdy listwa była zimna, działała dobrze. Może w twoim przypadku raz na jakiś czas wypada iskra i dlatego szarpie?
Tu masz link do strony z instrukcją do programu AMON http://www.agcentrum.com.pl/p/agc.htm Proponuję po uprzednim zapisaniu ustawień na dysk skorzystać z funkcji powrót do ustawień fabrycznych, oraz przyjrzeć się zakładce wybór typu układu zapłonowego.
Witam. Najprawdopodobnie stało sie cos z układem zapłonowym. Jak jest w niej jakis komputer to moze sie rozkodował.Bo pewnie odłaczałes akumulator??
Masz uszkodzony aparat zapłonowy. Sprawdż jeszcze czy jest na nim masa. Trzeba było sprawdzić automat gdy miałeś go na "wierzchu"
Dzięki za odpowiedzi, zostaje sprawa obrotomierza. Czy sygnał do niego idzie z cewki zapłonowej? Może ktoś wie gdzie znajde pinout zegarów?
u kojegoojca padł zespół cewek zapłonowych. kupilismy od fabii bo t5ańszy i da siedopasować, wystarczy przełożyć wtyczkę. po wymianie silnik dostał kopa na niskich i srednich obrotach.
Wymieniałem czujnik obrotów ze 2 miesiące temu. Może te 10,5 V na listwie zapłonowej podczas kręcenia to jednak za mało?
skoda felicia świeca zapłonowy cewka zapłonowy skoda felicia felicia alternator
wabco volvo firmware wd800 spalanie kalkulator
miernik instalacji elektrycznych układ gasikowy
Moduł zasilania do telewizora Samsung 59 cali - gdzie kupić? Jak zrobić uziemienie do płytki głośnika - poradnik