Pływak może i szczelny ale zaworek iglicowy to już nie , paliwo nie może zalewać gaźnika do wymiany a raczej do naprawy bo części i w servisie już nie dostaniesz . Jak przestanie zalewać gaźnik to będziesz regulował ,może wszystko jest szczelne a tylko poziom paliwa do wyregulowania .Sposób sprawdzenia i regulacji zależny od konkretnego modelu gaźnika.
Dlaczego szukasz informacji o regulacji poziomu paliwa w gaźniku, czy wycieka paliwo z gaźnika, zalewa silnik itp.. Zazwyczaj w tego typu skuterach reguluje się wolne obroty i skład mieszanki paliwo-powietrze. Sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy, czy dysze są drożne i kanaliki oraz filtr paliwa. Pływak jest z tworzywa, więc niewiele można pokombinować,...
Do regulacji służy podkładka na wkręcaniu zaworka w obudowę gaźnika. Skąd masz takie informacje? Regulacja poziomu paliwa w tych gaźnikach polega właśnie na podginaniu blaszki mosiężnej
Czy plywak jest ok? musisz sprawdzic czy cos sie nie zacina , zmniejsz poziom paliwa podginajac blaszke minimalnie do dolu do dolu . Rob to powoli nie spiesz sie na spokojnie skup sie na blaszce i plywaku tam lezy caly problem. moze podginasz nie tak , lub regulujesz za wysoki poziom paliwa , blaszka do regulacji musi chodzic swobodnie bez zadnego oporu...
Skoro kompletnie nie wiesz jak masz wyregulowany gaźnik, to najpierw trzeba zacząć od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej. Na schemacie masz rozrysowane jak to zrobić. Niby to nie jest dokładnie od tego silnika, ale wszystkie motocykle tej pojemności mają bardzo podobne gaźniki https://obrazki.elektroda.pl/3436190400_... ....
Zajrzyj do manualna, powinnaś coś znaleźć.
Jeśli dym idzie to pozostała Ci regulacja gaźnika, ja sprawdziłbym jeszcze poziom paliwa w komorze pływakowej gaźnika, jeśli świeca jest mokra to może być za wysoki.
Nie wiem co mają dać krople oleju w cylindrze, ale proponuję zamienić je na benzynę. Jak zacznie łapać to problem z układem zasilania. Gaźnik (regulacja poziomu paliwa!) i cała droga od gaźnika nad tłok. Chodzi o tzw. lewe powietrze. Simmeringi na wale, szczelność karteru. Co z filtrem powietrza i wydechem?
Mam chyba dokładnie taki sam gaźnik w moim agregacie prądotwórczym. Odpowiedź do postu #1 Gaźnik posiada śrubkę ze sprężynką, która nie pozwala przepustnicy zamknąć się do końca, obrót w prawo zwiększa szczelinę i zwiększa obroty silnika. Jest to regulacja wolnych obrotów silnika. Jest też druga krótsza śrubka też ze sprężynką. To jest wkręt do regulacji...
Słuchać że on "chce" się wkręcić, ale nie może. Wygląda na to że go konkretnie zalewa. W gaźniku PZ20 da się nieco "opuścić poziom paliwa". Musisz podgiąć blaszkę na pływaku tak aby pływak nieco szybciej odcinał paliwo. Taka regulacja działa na całym zakresie prędkości obrotowej i jest niezależna od ustawienia np iglicy czy śrub regulacyjnych. Tylko...
Czyszczenie gaźnika i regulacja poziomu paliwa w gaźniku. Ewentualnie wymiana zaworu iglicowego.
Jeżeli paliwo wypływa tym otworkiem to jest go zbyt wysoki poziom w gaźniku. Sprawdź pływak i zaworek iglicowy. Śruba obok niebieskiej strzałki, to regulacja wolnych obrotów. Ustawienie podstawowe, 1½ obrotu. Z kolei ta pod czerwoną, to regulacja ustawienia przepustnicy.
Przecież pływak powinien zaworek pływakowy zamykać? Wszelkie regulacje zaczyna się od ustalenia poziomu paliwa w komorze.
Nalezy pionowo ustawic pokrywe gaznikaz plywakiem i tak regulowac poziom plywaka. Zawór iglicowy powinien byc zamkniety mozesz to sprawdzic poprzez zatkniecie jednego krucca doprowadzającego paliwo do gaznika a w drugi dmuchnąc jezeli jest zamkniety zaworek to pwietrze wdmuchniete nie ma gdzie "uleciec" jezeli jest odwrotnie to mozesz sobie dmuchac...
W gaźniku G20 jest możliwość regulacji poziomu paliwa.
Mieszankę paliwo olej masz ok. Skoro świeca czarna to za bogata mieszanka jest. Musisz opuścić poziom paliwa w gaźniku (regulacja pływakiem lub opuść iglicę niżej).
U mnie w podobnym silniku 110ccm mieściło się ok. 0,7l oleju. Regulacja składu mieszanki (dopuszczanie dodatkowego powietrza) śruba 2 na dolocie gaźnika. Śrubka 3 podnosi przepustnicę - regulacja wolnych obrotów. Jedynka służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej - przydaje się do określenia poziomu paliwa w tej komorze i drożności układu paliwowego....
na co zwróciłem uwagę po zdjęciach innych gaźników to w moim nie ma w komorze pływakowej na zewnątrz takiego bolca obok końcówki od podawania paliwa tylko jest dziura i jak włożę cieniutki pręcik to dotykam pływaka. Jak naciśniesz na ten "pręcik" co wkładasz, tak aby "przydusić" pływak to leci paliwo z komory pływakowej, a po ustąpieniu nacisku przestaje...
Prawdopodobnie masz zbyt wysoki poziom benzyny. Mozliwe, ze zaworek iglicowy jest nieszczelny;
Zawory już ustawiłem, porobiłem znaki markerem gdzie się dało i ustawiłem tak jak było, łańcuszek jeszcze jest dobry, a sprawdziłem to przez sprawdzenie napinacza. Wszystkie zawory były za ciasne, ustawiłem w połowie lub w górnej granicy luzu, po złożeniu motocykl odpalił tak, że temat zaworów mam już ogarnięty. Pomyślałem, że jak tak dobrze mi poszło...
Wiesz, gdyby się zagłębiać, to śrub regulacyjnych może być mniej (np gaźnik jawki 50 mustang miał jedną), a może być ich więcej, zwłaszcza przy gaźnikach wielocylindrowych. Znowu też są gaźniki gdzie regulacji składu mieszanki w praktyce nie ma, taki gaźnik to 14MC od rometa. Niby śruba regulacji składu była, ale równie dobrze mogłeś ją wkręcić na maks,...
To znaczy mieszanka jest zbyt uboga. Nie wiem jak to było z tym przerabianiem i jaki tam jet gaźnik, ale pod większą pojemność powinno być więcej paliwa czyli dysza rozpylacza powinna być większej średnicy moim zdaniem. Albo za niski poziom paliwa w gaźniku jeżeli dysza była wymieniana na większą. Aby podwyższyć poziom paliwa w gaźniku trzeba aby zawór...
Gaźnik do czyszczenia i regulacji - chodzi o poziom paliwa w komorze pływakowej.
Popieram gromleon'a . Efekt powrotu pracy silnika po ujęciu gazu na to wskazuje. Duże spalanie też - wbrew pozorom. Sprawdź odpowietrzenie w korku baku oraz kranik i ustawienie pływaka. Najlepiej zlać całe paliwo, odkręcić kranik i zrobić porządne czyszczenie. Może pojawiła się rdza wewnątrz baku? Spalanie 5l/100km to kosmos dla takiego "piździka"....
Tu może być zarówno problem z gaźnikiem, jak i z zapłonem. Co do gaźnika to należy wyregulować poziom paliwa w komorze pływakowej, sprawdzić dyszę główną. Można ściągnąć górny wlot z filtra powietrza i przy użyciu lusterka!!! (mało miejsca ale może też walnąć ogniem w gaźnik ) sprawdzić czy podczas dodawania gazu jest rozpylane paliwo. Jeśli tak, to...
Kolega Ociz ma rację, osoby które nie widziały pracującego 2ee niech się nie wypowiadają. Sam mam 2ee w golfie z automatem i przy takim samym problemie pomogło dokładne mycie gaźnika i regulacja poziomu paliwa. Generalnie gaźnik drogi w naprawach, możliwości regulacji żadnej... Jak zrobi się cieplej zmieniam na wtrysk od RP, przełączanie benzyna/gaz...
Ten gaźnik nie ma możliwości regulacji poziomu paliwa. Z tego co pamiętam do tych gaźników przychodzi inny rodzaj zaworków iglicowych (krótsze, bez zderzaka sprężynowego), założenie innego skutkuje zupełnie niewłaściwym ustawieniem pływaka. Musi być on w pozycji prostopadłej do płaszczyzny styku z komorą pływakową. http://tzrarena.xooit.com/t1874-Carburat...
Odegnij ten języczek w taki sposób, aby przy niższym poziomie paliwa zaworek zamykał dopływ paliwa. Nie należy przesadzać z tym odginaniem, gdyż przy niższym poziomie paliwa w gaźniku silnik nie będzie pracował idealnie. W gaźniku możesz mieć znaczek, do jakiego poziomu powinno być paliwo. W instrukcji pojazdu może być podany w mm zalecany poziom paliwa...
Sprawdź, czy pływak nie jest dziurawy i czy nie ma w nim paliwa. Czy na pewno masz w nim zaworek iglicowy (musi poruszać się bez zacięć), może zginął podczas rozbiórki gaźnika. Czy ma on możliwość regulacji poziomu paliwa.
Paliwo wymieniałem , filtr powietrza wyczyszczony, gaźnik przejrzany powierzchownie (bez wykręcania).. Poziom oleju w normie, silnik nie wydaje się przytarty... Za Twoją radą przyjże się jeszcze gaźnikowi, spróbuje może zwiększyć obroty za pomocą regulacji śrubki w gaźniku.
Model jeszcze na gaźniku, a nie na wtrysku? Co regulowałeś podczas czyszczenia? Może popełniłeś błąd przy składaniu któregoś z elementów? Dokonywałeś regulacji poziomu paliwa (wysokości pływaka)?
Witam mam ten sam problem gaźnik nowy iglica opuszczona na max a zapłon 3mm przed gmp a Mińsk dalej się dusi przy ruszaniu i ma okopcona świece (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik opisuje problem z motocyklem Mińsk: dławienie silnika przy ruszaniu oraz okopcona świeca. - Gaźnik jest nowy, iglica opuszczona na maksymalnie...
Pierwsze co to wykręć świece po pierwszej próbie odpalenia i sprawdź ( mokra ? sucha ? ) dwa czyszczenie gaźnika i regulacja poziomu paliwa trzy świeca dla pewności nowa ( najlepiej Denso bo NGK to syf dla motocykli ) jak nic z tych rzeczy nie pomorze to poszukam serwisówki bo kiedyś pracowałem w Yamaszce 3 lata wiec trochę przyswoiłem kopi :)
Przeglądnij gaźnik, może ma zbyt wysoki poziom paliwa np. w wyniku zacinania się zaworka iglicowego. Regulacja gaźnika tylko na ciepłym silniku. Sprawdź luzy zaworowe i działanie ssania elektrycznego.
Przy pływaku nie ma zadnej sruby regulujacej poziom paliwa. Da sie to jakos wyregulować? Bo nie musi być śruby regulacyjnej. Regulacja poziomu może być przez doginanie lub odginanie odpowiedniej blaszki jak pływak jest na zawiasie, albo na odpowiednim przestawianiu zatyczki na iglicy przechodzącej przez pływak. Trzeba po prostu przeanalizować jak pływak...
Jeśli gaźnik przelewa paliwo to znaczy, że nie działa zaworek regulujący poziom. Trzeba zacząć od dokładnego wyczyszczenia gaźnika i sprawdzenia zaworka. Sprawdzić trzeba również sam pływak, czy jest szczelny i nie ma w nim paliwa. W załączniku fragment instrukcji dotyczący gaźnika i jego regulacji.
no to należy się prawidłowa regulacja gaźnika łącznie z poziomem paliwa i powinno chodzić
A skład mieszanki paliwowo - olejowej masz dobry / regulacja gaźnika - poziom paliwa w komorze pływakowej / ssanie nie zacina się / świeca jaka - nasza polska Iskra? Dodano po 2 Tu masz dyskusję na ten temat: http://simsony.info/Thread-Simson-traci-...
W załączniku jest ilustracja jak ustawić poziom paliwa w maluchu. Opis: Regulacja skrajnych położeń pływaka: 1 – pokrywa gaźnika; 2 – uszczelka; 3 – pływak; 4 – ramię pływaka; 5 – ogranicznik górnego położenia pływaka; 6 – ogranicznik dolnego położenia; 7 – iglica zaworu; 8 – dopływ paliwa; A – minimalna...
Nowy gaźnik też wymaga regulacji poziomu paliwa oraz składu mieszanki . Może ciągnie Ci lewe powietrze mimo że nowy . Wyprzedzenie zapłonu jest w porządku ?? Może kondensator siedzi w aparacie i iskrzą styki , mała przerwa chyba , że masz elektroniczny .
Witam co może być przyczyną cieknącego gaźnika delorto PHVB 20.5 z zaznaczonego miejsca ? https://obrazki.elektroda.pl/6768672200_... (at)ElektrodaBot Szybka odpowiedź Paliwo wycieka z dolnego króćca przelewowego (oznaczonego na zdjęciu), bo poziom paliwa w komorze pływakowej jest zbyt wysoki. Najczęstsze przyczyny: 1. Nieszczelny lub zabrudzony...
Mam problem z Fiatem Cinquecento 700 z roku 1994... Gaźnik Weber... Wymieniałem w nim dysze na nowe, uszczelki i pływak... Poziom paliwa był nastawiony właściwie, więc nie ruszałem... Poskręcałem gaźnik do kupy dosłownie bezbłędnie... Niestety, nie mogę go odpalić... Nawet się nie zająknie... Czy ktoś wie, jak wyregulować skład mieszanki by załapał?...
skoro się leje to poziom jest za duży. Aby go zmniejszyć musisz tą blaszkę co dotyka zaworka podnieść, tak jak pokazuje strzałka: http://img194.imageshack.us/img194/5748/... Pamiętaj abyś nie przesadził z tą regulacją i po każdym złożeniu gaźnika przejedź się!
Kolego zapłon opóźnia się z kierunkiem obrotów silnika a przyśpiesza w przeciwnym kierunku. W Twoim przypadku silnik ma chyba za wczesny zapłon, a więc aparat zapłonowy należy lekko obrócić zgodnie z obrotami silnika. Dobrze będzie się posłużyć np. suwmiarką i precyzyjnie wyregulować zapłon. Ponadto zwróć uwagę na pływak w gaźniku, może być dziurawy...
Fabryczny podwójny nadawał się idealnie. Tak samo jak i do regulacji poziomu paliwa w 126P. Zdaje się nawet średnica trzpienia strony gwiazdowej śrubokręta była odpowiednia do regulacji pływaka w gaźniku - czyli poziomu paliwa w komorze pływakowej. To chyba było 6mm o ile pamietam.
witam, od około 7 miesięcy jestem chyba szczęśliwym posiadaczem MF-ki :-) posiadam do niej kose listwową, rotacyjną wirnik do śniegu oraz przyczepkę, wszystko w stanie idealnym. Przy ciągniczku wymieniłem uszczelniacze oraz łózyska na wale, nowe pierścienie na tłoku, nowe sprzęgło, sprężyna rozrusznika, i kilka innych drobiazgów. W kosie mam nowy Zbijak...
Gaźnik nie wystarczy "przedmuchać" by silnik zapalił. Poza tym jak to ustawił większy dopływ paliwa ??? Może ustawił wyższy poziom paliwa w komorze pływakowej przez podgięcie blaszki zaworka iglicowego. Prawidłowe czyszczenie gaźnika polega na rozebraniu całości, wymoczeniu i wymyciu w benzynie ekstrakcyjnej, złożenie ustawienie poziomu paliwa w komorze...
Czy nabyłeś nowy silnik, czy używany. Jeśli masz właściwe i świeże paliwo a silnik nie reaguje na regulację gaźnika, to sprawdź ciśnienie w cylindrze, bo może silnik lekko "przytarty". Możesz to sprawdzić m.in. poprzez otwory po zdemontowaniu gaźnika i tłumika. Sprawdź filtr powietrza i poziom paliwa w gaźniku, może za wysoki stan. Podmień na próbę...
Jak 4T, to obowiązkowo luzy zaworowe do sprawdzenia/regulacji.
Jeżeli chodzi o gaźnik, to może być zanieczyszczony, mieć zbyt niski poziom paliwa, luz na osi przepustnicy, zła regulacja. Jaki, tam jest gaźnik, to że pływakowy to już wiemy? Jeżeli chodzi o zawory, to podaj model silnika. Zależnie od modelu, rożni się sposób regulacji i wielkość luzu zaworowego. Jak zachowuje się silnik, na wyższych obrotach?
regulacja składu mieszanki Jeśli ma typowy Chiński gaźnik z zestawu to regulacji nie zrobi. Aby iglica w dół i sprawdzenie poziomu paliwa w komorze pływakowej. Producent gaźnika uważa chyba że gaźnik jest idealny i nie trzeba go regulować. ;-). Jak już rozbierze gaźnik to niech sprawdzi wielkość dyszy. Może jest za duża. Powinna być chyba 60.
Witam Ja chce pare słów nt ustawienia poziomu paliwa w gaźniku kaszlaka: ustawiene poziomu na odległość pływaka od pokrywy komory nie jest właściwe, bo nie uwzględnia rzeczywistego ciśnienia paliwa podawanego przez pompkę paliwową (szczególnie w wykonaniu rzemieślniczym). W związku z powyższym należy poziom regulować tak, aby po wyjęciu pokrywy z pływakiem,...
Silnik na bazie cylindra i głowicy WSK . Karter z wałem pionowym i kołem magnesowym dużym , z wentylacją. Podobne koła montowane były w motopompie P-26. Trudny dostęp do uszczelniacza na wale od dołu, ale ewentualne wycieki widać by było na obudowie. W razie konieczności trzeba zdjąć koło magnesowe, żeby wymienić simering wału. Ewentualne nieszczelności...
Silnik po remoncie wymaga "nieco" docierania, a właściwie bogatszego paliwa w olej i "nie katowania" go. Zamontowałeś nowy gaźnik, a nowy również wymaga indywidualnej regulacji np. poziom paliwa w gaźniku. Sprawdź, czy masz sprawne ssanie, bo od niego zależy skuteczne uruchomienie zimnego silnika.
Zależy jak mocno go przechylasz. Jeżeli przekroczysz kąt ok 45o, to wylewanie się paliwa jest normalnym zjawiskiem. Komora pływakowa jest odpowietrzana i ciescz wylewa się z neij jak z każdego innego naczynia. Jak masz wątpliwości sprawdź poziom paliwa. Było to wielokrotnie opisywane na forum. Jeżeli gaźnik jest chińską podróbą możesz mieć dużo większe...
1. Zapoznać się z budowa i działaniem silnika spalinowego czterosuwowego. 2. Sprawdzić elementy odpowiedzialne za przetwarzanie chemicznej energii paliwa na energię cieplną i dalej na mechaniczną. 3. Sprawdzić układ przeniesienia napędu i hamulce. Bardzo rzadko może się tam pojawić usterka. Tak dokładniej to do sprawdzenia czy silnika wytwarza dość...
Przed jakąkolwiek regulacją sprawdź czystość gaźnika, poziom paliwa i czy nie ma luzu na przepustnicy. Wtedy możesz brać się za regulacje. A co do wyprzedzenia zapłonu to na 10 st. ma niestety troche lepsze przyspieszenie i proponowałbym tak zostawić
Zbyt uboga mieszanka paliwowo-powietrzna. Dodając gazu zwiększasz dopływ powietrza a nie idzie za tym większy dopływ paliwa. Sprawdź dyszę główną w gaźniku i wydajność pompki paliwa. No i poziom paliwa w gaźniku. Czy pływak nie utopiony? Dziurawy.
Czarna, okopcona świeca, świadczy o zbyt bogatej mieszance = za duży poziom paliwa, niewłaściwa regulacja gaźnika, nieodpowiednia, za zimna świeca zapłonowa. W pierwszej kolejności sprawdź poziom paliwa oraz szczelność zaworka iglicowego. Jeśli zaworek jest nieszczelny, to w czasie jazdy przelewa gaźnik i przez to tworzy się za bogata mieszanka
Tak , dobrze rozumujesz. Dużą śrubą ustawiasz prędkość obrotową na biegu jałowym , natomiast małą śrubką ustawiasz czystość spalin - nie wiem jaką te auto musi spełnić normę czystości na biegu jałowym - ale myślę że tak jak tam piszą 2.5%. Dlatego do regulacji przydał by się obrotomierz i jakiś najprostszy analizator spalin . Natomiast jeśli chodzi...
Sprawdzić regulację gaźnika i poziom paliwa w komorze pływakowej.Dodam jeszcze, że zachodzi uzasadnione podejrzenie, że poprzedni właściciel, dłubał przy gaźniku, co by mu mniej paliwa zużywał :D , nawet zmienił dysze gł. obrotów, albo zmienił położenie iglicy, lub pływaka. No i zamordował silnik zbyt ubogą mieszanką. Efekt jaki wystąpił - wypalenie...
Czy musisz powtarzać to pompowanie gaźnika? Zdemontuj, przeczyść, ustaw poziom paliwa. Zainteresuj się też regulacją zapłonu.
Dla mnie jest to dziwne. Montowałem te gaźniki w wielu Simsonach, nawet bardzo starych S50, Schwalbe. Nigdy nie miałem problemów. Stabilna praca na biegu jałowym. Żadnej utraty osiągów!. Jedyna różnica to konieczność zapalania na ssaniu. Gaźniki te dawały bardziej precyzyjną mieszankę paliwowo-powietrzną. W sumie uboższą, ale prawidłową. Problemem może...
Witam - jestem pierwszy raz na tym forum i jako posiadacz silnika Johnson 4hp z 74r( na boats. net. jest to całkiem inny silnik,niż mój według tabliczki 4R74R) wracając do tematu -jak zakończyła się awaria? a mój problem polega na niemożności wyregulowania gaźnika dobrze chodzi dopiero po chwili od zakręcenia kranika - reaguje na przepustnicę w pełnym...
Pytanie troszkę dziwne. Wiesz po co masz ssanie? Ssanie masz właśnie po to, aby lekko podlać więcej paliwem, bo silnik jest zimny, więc nie będzie chciał dobrze pracować. A co do dodania gazu i gaśnięcia. Te gaźniki nie mają przyśpieszacza. Przez co jeśli mi na jałowych obrotach od razu dasz gaz do oporu to zawsze będzie się dusić czy nawet gasł. Jak...
<<Sam w końcu do tego dojdziesz, ale generalnie - im bliżej wylotu tym lepiej. >>. Jasne, rozumiem, ale pytam o wysokość, a właściwie róznicę wysokości między osią dyszy, a poziomem zasysania w zbiorniczku podgrzewającym. Przez możliwość regulowania poziomu oleju w zbiorniku przy dopompywaniu mogę regulować ten poziom, ale jeśli powiecie...
Jaką wygiął blaszkę? Według mnie nie trzeba wyginać żadnych blaszek tylko wymienić pływak w gaźniku bo pewnie jest dziurawy i nie zamyka dopływu paliwa. Chyba że chodzi o blaszkę taką jak na tej stronie [url=http://www.przecinak.republika.pl/g... w punkcie "Regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej". Jeśli chcesz regulować to sam to masz...
Przychylam się do odpowiedzi gaźnik do regulacji (za bogata mieszanka) Za wysoki poziom paliwa w gaźniku
Miałem podobnie, na ssaniu jechał bezproblemowo, a po jego wyłączeniu szarpał, gasł (nawet przy rozgrzanym silniku) i trzeba było włączyć ssanie ponownie. Przyczyną był zatkany układ wolnych obrotów. Istotnie dawkuje on paliwo od około 40-50 km/h przy 4 biegu, bo po przekroczeniu tej prędkości silnik jako tako dawał sobie radę bez ssania. Przedmuchałem...
Witam potrzebuję dane na temat gaźnika 34DCHD. A dokładnie sprawdzanie i regulacja tego gaźnika: 1. sprawdzanie szczelności gaźnika 2. sprawdzanie szczelności zaworka iglicowego 3. sprawdzanie pływaka 4. sprawdzanie i regulacja poziomu paliwa w komorze pływakowej
Witam, to moze byc zbyt niski poziom paliwa w komorze plywakowej gaznika lub nie dziala tzw. 'pompka przyspieszenia' w gazniku [ jesli taka jest w nim fabrycznie zamontowana ].? W kazdym razie - przy gwaltownym otwarciu przepustnicy jest zbyt mala dawka paliwa / w stosunku do ilosci zasysanego powietrza [ mieszanka paliwowo / powietrzna jest bardzo...
Nr 13 to jest pływak, 14, 15, 16 zawór iglicowy, to jest silnik czterosuwowy pracuje na czystej benzynie. Problem jest taki, że po otwarciu przepustnicy pęd powietrza nie zaciąga paliwa z rozpylacza 11 i to na trzech gaźnikach. Luzy na zaworach wyregulowane, rozrząd dobrze ustawiony, pali na dotyk. Gaźniki zachowują się tak jak by był za niski poziom...
Witam. Kupiłem nie tak dawno hondę z tytułu. Po dwóch dniach jazdy zaczął przeciekać drugi gaźnik ten bez możliwości ustawienia dawki. Wyciek ma miejsce przelewem komory pływakowej. Model gaźników Keihin Ph68C. Co zrobiłem. Rozebrałem gaźniki, wyczyściłem, ustawiłem poziom pływaków najpierw na 18mm (z serwisówki) później na 20mm i dalej po chwilowej...
Kolego w gaźniku istotny jest jego środek tj. udrożnione dysze i kanaliki oraz poprawne jego zamontowanie wraz z "dobrą" uszczelką. Regulacja wstępna gaźnika a dokładna po uruchomieniu silnika i rozgrzaniu. Poziom paliwa również jest istotny, gdyż np. zbyt duży prowadzi do zalewania silnika. Czy sprawdziłeś działanie ssania oraz ciśnienie w cylindrze,...
Objawy wskazują na nieprawidłowo wyregulowany/brudny gaźnik. Włączone ssanie wzbogaca mieszankę paliwowo-powietrzną przy rozruchu, ale w miarę wzrostu temperatury roboczej silnika zaczyna się problem z zalewaniem świecy. Wyłączenie ssania powoduje nadmierne zubożenie mieszanki i silnik gaśnie. Do weryfikacji szczelność układu zasilania, żeby wykluczyć...
(...) chem tylko przez filtr powietrza, próba palenia na płaka podlanie paliwa na denko tłoka tym samym się kończy linka gazu i rozruchu w dobrej pozycji. 1. Iskra jest. 2. Świeca mokra. 3. Kompresja jest. 4. Pływak w gaźniku cały sprawny. 5. Gaźnik wyczyszczony. Co może być powodem problemu z rozruchem? Witaj! Rozumiem, że masz problem z uruchomieniem...
Silnik się przegrzewa dlatego zapewne tłok puchnie. Z całą pewnością problem jest w układzie paliwowym. Zwykle oznacza to zbyt ubogą mieszankę paliwowo-powietrzną. Wyciek z gaźnika może być tego powodem bo wpływa na poziom paliwa w komorze pływakowej. Z całą pewnością gaźnik do rozebrania, wyczyszczenia, uszczelki do wymiany i regulacja składu mieszanki.
To nie uszczelka , po prostu gaźnik ci przelewa . Do wymiany zaworek iglicowy pływaka , lub regulacja i ustawienie prawidłowego poziomu paliwa w komorze pływakowej .
Bardzo dziękuję za porady. Poznanie logiki działania gaźnika pozwoli mi mam nadzieję rozwiązać problem. Odnośnie: „...Główna dysza paliwa ( zmienna o różnych przepływnościach np 95 110 itp), ona ustawia stosunek powietrza do paliwa, czyli mieszankę dla średnich i wysokich obrotów. Są także nacięcia na iglicy dla korekcji mieszanki (ale chyba nie...
Witam, jesli obojetnie jaki silnik - zaczyna po chwili jazdy 'zwiekszac samoczynnie obroty', to powod moze byc dosc prosty, ze zaczyna brakowac paliwa [ obniza sie poziom paliwa w komorze plywakowej ] w gazniku, mieszanka staje sie 'uboga' i silnik wchodzi samoczynnie na wyzsze obroty. Najlepiej sprawdzic - czy kranik sie czyms nie 'przytyka', np. jakims...
BILGO, regulowaliśmy go z tatą, ale on dostaje za mało paliwa, więc podginałem pływak, aby zwiększyć poziom paliwa, jest trochę lepiej, ale i tak jest wolny, bo za mało paliwa dostaje! Dodano po 2 Przecież wystarczy zdjąć wężyk z gaźnika i zobaczyć, jak paliwo cieknie np. do czystego słoika. A co to mi da? To Ci da że będziesz pewny drożności układu...
Może masz za bogatą mieszankę i to znacznie i ta mieszanka nie jest się w stanie zapalić przy normalnym wyprzedzeniu, a zapala się tylko przy ustawieniu zapłonu 50 stopni? A przy normalnym ustawieniu po prostu zalewa świecę i od samej iskry po sprężeniu nie jest chętna do zapłonu. Stąd ten nagar ze zbyt bogatej mieszanki za wczesnego zapłonu itd. Spróbuj...
Masz ustawiony za niski poziom paliwa w gaźniku na wolnych obrotach to wystarczy ale jak dasz więcej gazu to po prostu spalanie jest większe i komora szybciej się opróżnia i nie nadąża się napełniać jak postoi chwilę to paliwo pod własnym ciężarem same się napełni. Weź ten języczek z pływaka podegnij tak by jak obrócisz pokrywę z pływakiem do góry zamykał...
Na poczatek sprawdz czy nie bierze lewego powietrza. Przytkaj na pracujacym silniku wlot powietrza (kolanko przy gazniku) silnik powinien zgasnac. Jak nie gasnie to znaczy ze trzeba wymienic uszczelnienia (najczesciej os przepustnicy z teflonkami) caly komplet kosztuje okolo 10 zl. Nastepnie ustaw poziom plywaka poziom ma byc 7 mm od gornej pokrywy...
Zabrudzony odpowietrznik zbiornika paliwa. Jeśli popuścisz korek wlewu paliwa, to obroty powinny spaść (mieszanka wzbogaci się do poziomu wyregulowanego dyszą L).
Tam nie ma regulacji poziomu paliwa, jest regulacja położenia iglicy. Ale iglica działa tylko przy otwartej przepustnicy. Skoro po zalaniu gaźnika pali, ale gaśnie to przyjrzałbym się dyszy wolnych obrotów czy jest drożna, zdaje się tam śrubka regulująca spoczynkowe położenie przepustnicy, ale gdy świeca sucha to obstawiam brak paliwa.
Przerabiałem ten temat na takim weberze. Regulacją nic nie wywalczyłem Problem wyszedł po wyjęciu gaźnika: poziom paliwa i ustawienie klapy od ssania (przy okazji oczywiście czyszczenie i regulacja na koniec)
Dolna. To wkręt regulacyjny składu mieszanki. Zapalasz silnik, wkręcasz wkręt, silnik zaczyna się krztusić; nie pracuje równomiernie. Cofasz wkręt do takiego momentu, kiedy silnik pracuje płynnie. Ale nie szukaj tam, tam się regulowało wtedy, kiedy silnik gasł na wolnych obrotach, np przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. Natomiast podstawowa regulacja tego...
Witam Mam problem z gaźnikiem BVF 24n1-1 w MZ TS 150. Motocykl w ogóle nie reaguje na śrubę regulacji obrotów, poziom paliwa w komorze pływakowy ustawiony idealnie, gaźnik czyszczony kilka razy i dalej nic nie widzę żeby na łączeniu gaźnik zaciągał lewe powietrze. Już mi się pomysły skończyły, ktoś coś wie?
Problemem może być np. nieszczelny pływak, który tonie i podnosi stan paliwa. Możesz podregulować "języczek" na pływaku o ile jest metalowy. Jeśli pływak jest szczelny, to pozostaje regulacja poziomu paliwa na iglicy i sprawdzenie stanu zaworka odcinającego dopływ paliwa. Z ciekawości zapytam, czy masz zwyczaj zamykać paliwo kranikiem i czy jest on...
Warto też sprawdzxić jak trzymam gaz to nie gaśnie, ale jak puszczę to gaśnie Dysza biegu jałowego zapchana i/lub poziom paliwa w gaźniku niewłaściwy (pływak itp itd do sprawdzenia). Warto też sprawdzić czy otwór zapowietrzający zbiornik nie zatkany. Co mam zrobić, regulowałem zawory ssący na 0,5 mm wydechowy 0,5-0,6 mm, nie wiem co mam zrobić. A przed...
Iskra ma kolor niebieski świeca bez przebicia rozumie. Wyreguluj poziom paliwa w gaźniku (opis w necie) Dlatego zacznij od sprawdzenia i regulacji poziomu paliwa. Tego nie robi się na zapalonym silniku. Sprawdź zapłon bo bez dobrego ustawienia też nie zapali , kolor iskry ma znaczenie może padła cewka lub kondensator.
Jeżeli przed próbami naprawy jeździł i zaczęły się kłopoty bez prób regulacji gaźnika, to wina nie leżała prawdopodobnie w gaźniku. Czy nie zostało zatankowane paliwo z niewłaściwą proporcją oleju? Może paliwo było zanieczyszczone i zawiesiło iglicę pływaka. Może jest niewłaściwy zapłon i zalewanie silnika przy próbie rozruchu. W jakim stanie jest filtr...
Przeanalizowałem problem. Wyszło mi na to, że układ elektryczny jest w porządku. Ten układ wzbudzenia potrzebuje konkretnej i stałej prędkości. Zbyt duża, lub zbyt mała prędkość obrotowa nie wywoła przepływu prądu w uzwojeniach wzbudzenia wirnika. Napięcie 10V uzyskujesz z magnetyzmu szczątkowego wirnika i pewnie szybko spadłoby w przypadku jakiegokolwiek...
Moim zdaniem raczej dochodzi do przylewania silnika przez zbyt bogaty skład mieszanki biegu jałowego. Tam jest gaźnik Mikuni BDS 26? To Ci powiem, że znaczenie ma regulacja poziomu paliwa/pływaka. Tyle że informacje serwisowe są niejasne i w przypadku tego gaźnika nie wiadomo jak mierzyć poziom paliwa i czy ustawiać wg. wysokości pływaka. Odpalanie...
Ja bym zaczął od sprawdzenia filtra i pompy paliwa, następnie regulacja poziomu paliwa w gaźniku (sprawdzić pływak i szczelność igły zaworu!) - niebieskie kopcenie może być spowodowane przelewaniem paliwa w gaźniku. Następnie sprawdzić/ustawić kąt wyprzedzenia zapłonu i powinien ożyć. Reszta działań tak jak napisał Błażej. A wymiany silniczka krokowego...
Od kilku dni motor dobrze odpala, ale po chwili gaśnie gdy spali paliwo z gaźnika. Ustawiam już poziom paliwa, przeczyściłem wszystko, uszczelniłem, iskra jest lecz nic to nie pomoglo. Prosze o szybką pomoc !
Ten gaźnik wbrew pozorom nie jest taki prosty. Po pierwsze układ paliwowy w zakresie obciążeń częściowych działa na zasadzie podnoszenia igły na skutek działania krzywki umieszczonej na przepustnicy. Po drugie rozpylacz ma wylot w bok i ważne jak jest on ustawiony względem korpusu gaźnika. Ze względu na działanie zaworu obrotowego zmienia się kierunek...
Dodatkowe wentylatory w skuterze to śmiech na sali. Piaggio jest używane w krajach o dużo cieplejszym klimacie (Włochy, Francja , Hiszpania itp.- kto tam był ten wie o czym piszę) i daje rade, a ty w Polsce boisz się ze go zatrzesz? Naturalnie cały oryginalny układ chłodzenia musi być sprawny , żeberka oczyszczone z brudu , oleju i błota. Wentylator...
Gaźnik sprawdzałeś, poziom paliwa i szczelność zaworka iglicowego, o regulacji nie wspomnę?
poziom paliwo gaźnik gaźnik regulacja paliwo regulacja poziom paliwo
power acoustik sharp migające podświetlenie router airlive hasło
polerka samochodowa kosiarka elektryczna wybór
Volvo 2.0D 136KM – falowanie silnika podczas nocnego przyspieszania, ładowanie, EGR, MAF Silnik Hyundai Kia G4HG 1.1 MPI SOHC – kolizyjność, rozrząd, awarie