A weź go na kable z drugiego auta podładuj i wtedy spróbuj...na dwa akumulatory...
Może być coś takiego : https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... wartało by ten sygnał obejrzeć na oscyloskopie podpinając się najpierw przy sterowniku silnika.
Pompa w baku elektryczna więc sam się odpowietrzy
gdzie jest zamontowana Centralka fabrycznego alarmu, umieszczona od tyłu skrzynki z bezpiecznikami w kabinie po stronie kierowcy.
Zacznij od czujnika na skrzyni biegów
przez złącze OBD nie wykrywa żadnych błędów Zmienić diagnoskop na coś bardziej profesjonalnego i wtedy prowadzić dalsze prace serwisowe.
witam kolego twoim problemem może być antena immobilizera zresztą padają w hyundaiu ale sprawdz jeszcze czy masz sasilanie na świecach żarowych to jest bardziej prawdopodobne wg twoich objawów
Albo masz specjalne okienko od strony silnika, albo musisz wyjąć rozrusznik i przez ten otwór je odkrecasz
Jak nie osiągnie minimalnego wymaganego ciśnienia na listwie to nie da sygnału na wtryskiwacze. Ale ten błąd jest zastanawiający.
Nigdy w zyciu. Pracowałem w Hyundaiu. Brak regulacji pochylenia koło i kąta. Tylko silentbloki i zbierznosc.
Problem jest chyba w montażu czujnika.Błąd P0336 komputer źle widzi zęby.
Nie doszukuj się problemu,bo tak ma być.Podczas mrozów załączane jest dogrzewanie silnika po przez świece żarowe,jak i różnego rodzaju dogrzewanie przestrzeni pasażerskiej. Podaj jeszcze napięcie jakie jest na akumulatorze jak rzekomo wyłącza się ładowanie.
Na znanym portalu aukcyjnym jest przynajmniej kilka sztuk do tego modelu , czujnik jest z kawałkiem przewodu i wtyczką.
Trzeba sprawdzić prędkości poszczególnych kół. Z twojego opisu wynika że masz różnice w wielkości opon np. przez inną głębokość bieżnika opony
Opronica dmuchawy - do wymiany lub naprawy.
Witam regenerowalem wtryski .i teraz cieszko pali ,ale jak juz odpali chodzi rowno po zagaszeniu dziwny odglos w okolicy pompy jak by cos przelewalo sie ,ale nic nie cieknie
Wizyta u elektryka. Pomierzy i powie czy to bcm, samo radio czy coś innego.
Doszedłeś finalnie do naprawy tego problemu? :) Mam podobnie.
Witam.Mam ten sam pilot który jest opisany( z dużym guzikiem zamykania) Czy udało sie komus dorobic taki pilot? Gdzie można kupić nowy - goły pilot takiego typu.Tylko nie amerykański bo one z tego co wiem chodzą na innej częstotliwości.
Na 99% problem to wtryskiwacze. Temat wałkowany kilkukrotnie.
Dałem sobie radę.
Celowałbym w kierunku wtryskiwaczy.
A więc dzisiaj odebrałem auto od mechanika, rozrząd wymieniony z całym serwisem (skf vml 95005). Nastała cisza, zobaczymy na jak długo.
Rok produkcji 2009
Pompę paliwa słychać w baku jak nie che odpalić???
Odpowiedź znajdziesz na obrazku poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/9341307800_...
Świece żarowe Pomimo że nie wali błędami od świec zapewne padły częstą przypadłość crdi , sprawdzić świece manualnie. Jeżeli świece ok sprawić napięcie i ciągłość kabli do podanych czujników powyzej
Temat opanowany. Udało mi się zdobyć workshop manual i tym samym wszystkie interesujące mnie informacje.
Witam miałem tak samo tylko po 3 razach na autostradzie raptem wogle niema biegów jak biorąc na d rzezi mi coś a biegów nie ma n proszę o pomoc co mogło się stać jestem w Szwecji znajomy mechanik muwi że mam całą kompletną skrzynie kupić niwiem co mogło się stać pozdrawiam pomocy
Witam ponownie udało mi się znalezć przycznę wadą był regulator ciśnienia paliwa i listwa paliwowa.Którą zakupiłem używaną od anglika regluator kupiłem nowy.I teraz jest wszystko wporządku.
Witam. https://obrazki.elektroda.pl/9924948100_...
Na początek zdemontuj plastiki, śruby najczęściej są przy klamce (w zagłębieniu), wzdłuż zewnętrznej krawędzi schowka na styku z blachą drzwi (najczęściej od spodu drzwi).
W Santa Fe lubią pękać pierścienie ABS na przegubie
Pracowalem w Hyundaiu, boxa nigdy w i30 nie zmieniałem. Kilka razy w Santa Fe i w Matrixie. Raz w i30 sprawdzałem wiazke i musiałem wyjąc zegary i kolumne kierownicza. Szukaj a znajdziesz.
W takim razie zmień ten czujnik położenia pedału gazu.
jak przyjedzie to sprawdzę bo mam takie przekaźniki nawet na podmianę założę pojeździ i zobaczymy (na pewno nie wina skrzynki bo ją sprawdzałem).
Zrób diagnostyke. Błędy, wartości, zasilania, wtryski na powrotach. Z immo uważaj bo po 4 nie udanych próbach możesz zablokować ster.
witajcie...czy sprawa ruszyla do przodu??? jakies nowosci ktore pzydadza sie innym?
Napisze w skrócie. Ja też.Temat znany nie od dzisiaj.Masz zbiornik do wymiany/gruntownego czyszczenia z farby.
A czy moze ktos ma lub wies skad wziac opis do czego jest dany bezpiecznik????? Myślę że znajdziesz takie info w instrukcji obsługi. :D :D :D :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: Posiadasz takową? http://obrazki.elektroda.pl/8589513100_1... http://obrazki.elektroda.pl/7671077500_1...
Tak to wygląda: 0281002445 http://obrazki.elektroda.pl/9805684000_1... 0281002500 http://obrazki.elektroda.pl/1842469400_1... edit: Włożyłem jednak oryginalny, czyli ten droższy. Ciśnienie już nie skacze, silnik chodzi jak zegarek.
W CRD nie ma takiej opcji, żebyś zapowietrzył układ ponieważ masz pompę elektryczną i wysokociśnieniową chyba że masz wycieki paliwa.
Gdzie znajduje się silnik sterowania nadmuchem w hyundai santa fe II 2007 crdi CM
Może trochę późno odgrzewam temat,ale może ktoś skorzysta- ale miałem ten sam problem jak w topicu. Byłem w lokalnym serwisie Hyundaia,zapłaciłem za bzdurne działania;(wymina filtra paliwa -bo zima),sprawdzenie na komp. itd bzdet,po wyjeździe uktnąłem na skrzyżowaniu.W tzw międzyczasie zdobyłem tel do mechanika-elektryka rozumnego z ambicjami. Jego...
To jest jeszcze oryginalne bo jest gąbka na tym
Przekaźniki centralnego zamka 2 szt znajdują się z tyłu puszki bezpieczników wewn. auta. Aby dostać się do puszki trzeba zdjąć osłonę, która jest obok drzwi pod deską nad pedałami. Jeśli Pan nie będzie mógł sobie dać rady, mogę przesłać schemat i fotografię obwodu zamka centralnego.
Błąd czujnika miałem w wypadku: uszkodzony regulator ciśnienia paliwa, uszkodzone oringi regulatora, zatkany kosz paliwowy, przez farbę użytą fabrycznie do konserwacji. Najciekawsze że w tym ostatnim przypadku, sterownik zgłaszał błąd czujnika, a sterownik wyłączał silnik z powodu zbyt wysokiego ciśnienia na rampie, nie zapisując błędu. Dopiero live...
Mogą być zużyte wszystkie poduszki silnika i skrzyni .Wymienić wszystkie i mieć spokój na jakis czas dłuższy .Podjechać do mechanika i niech potwierdzi ale nie do "j anusza"czy garażowca .
Po dluzszej diagnozie u dwoch mechanikow (komputer + jazdy probne wykonywane przez mechanika, gruntowne ogledziny silnika wraz ze zdjeciem dolnej oslony itd.) odnaleziona zostala przyczyna - nieszczelny intercooler. generalnie komputer pokazywal wszystkie parametry silinka jak w normie i jak pisalem juz wczesniej zadnych bledow. Byl problem z odczytem...
witam zwracam się do Was z następującym problemem, mianowicie w Santa Fe wymieniałem uszczelnienia w pompie CR, ciekły dwie z 3 sekcji a i tak jeździł i to nieźle, ale zaczął mieć kłopoty z odpalaniem. Pomopę wtryskową wymontowałem z samochodu wymieniłem uszczelki, została ponownie zamontowana, przepłukałem ją podłączając zasilanie i przelewając za...
To śruba zrywalna. Niestety miejsca tam mało. Ostry, długi, przecinaczek i młotek i odkręcisz. Jeśli masz możliwość poruszania całym sterownikiem wzdłuż osi śruby, też możesz spróbować, może poluzuje.
hyundai santa radio santa blaupunkt santa
czyszczenie suszarka lexia sterowniki interfejsu sztuczne obciążenie aliexpress
wentylatory rx6600 szpiegowanie telefonu
VW Golf 1.4 TSI - Kod błędu 00768: Diagnoza i Rozwiązania Drut emaliowany, przewód instalacyjny, cyna lutownicza – skutki usunięcia niebieskiej osłony