Czy ktoś wie jak podlaczyć obrotomierz w seicento 1,1 silnik na pelnym wtrysku. Gdzie szukać kabelka od zliczania impulsów. Za radę będę wielce wdzięczny.
201 impuls wtrysku Czujnik położenia wału?
Albo centralka gazowa trzyma lub immobilizer zmostkuj lub sprawdź czy dochodzą impulsy do centralki gazowej
Pytalismy sie dokładnie mechanika i to jest na 100% błąd "Impuls wtrysku" Kodu błędu nie pamięta, ale tak sie nazywa ten błąd
Był wtrysk LPG, ale zdechł sterownik silnika (typowa usterka), to ktoś przerobił na gaźnik (2 gen.). Na benzynie chodzi na 2 cylindrach, na LPG normalnie, bo iskra jest, tylko nie ma impulsów na 2 wtryski (choć w sterowniku silnika, będzie błąd cewki zapłonowej).
Do sterowania wtryskami lpg z impulsem stalym lub peak&hold. A co z tym lpg sie dokladnie działo bo juz sie zgubilem 3x w tym temacie.
Witam, chcę podłączyć obrotomierz do mojego sejka 1.1 z pojedynczym wtryskiem i mam zagadkę ile impulsów z komputera leci na jeden obrót wału. Czy nie jest to przypadkiem 2?
Na podstawie silnika 900 SPI podaję : przekaźnik czarny zasila centralkę wtryskową, styk z przewodem niebiesko-czerwonym jest kluczowany impulsem masy z centralki wtryskowej z pinu nr 4.Plus stały na cienkim przewodzie czerwonym Przekaźnik czerwony zasila urządzenia wykonawcze także pompę- kluczowany impulsem masy z centralki wtrysku z pinu nr 23 na...
Jest możliwe, że przy braku zasilania centralki, nie będziesz miał impulsów na wtrysk. Jest też możliwe, że centralka ma zasilanie z cewki (stałe 12V po stacyjce) i upaliła jej bezpiecznik i nie ma iskry.
Witam! Mam podobny problem. Zaczynam kręcić rozrusznikiem iskra skoczy 2-3 razy i koniec.Później czasem skoczy ale rzadko ale jak kończe kręcić rozrusznikiem też skoczy i jakby chciał zaskoczyć. Kręce 2,3,5 razy i nic a za którymś razem zaskoczy od razu. Czujnik na wale dobry, Pompa paliwa chodzi w momencie próby rozruchu i wtrysk też więc sterowanie...
Zasilania na ECU wszystkie masz , sprawdź dobrze bezpieczniki. Zasilania, masy są. Po przekręceniu kluczyka pompka paliwa przez moment pracuje, na cewki dochodzi zasilanie "+". W momencie "kręcenia" rozrusznikiem nie ma zasilania "+" ani impulsu "-" na cewkach, brak zasilania na wtryskiwacz, sondę oraz nie pracuje pompka paliwa. W wiązkach są łączone...
Mam na warsztacie SC900. Problem jest taki ze nie gaśnie kontrolka od wtrysku i nie zapala. Przekaźnik od pompy w trakcie kręcenia rozrusznikiem załącza pompe ale brak iskry i pracy wtryskiwacza. KTS pokazuje wypadanie zapłonu na cewkach oraz błąd wtryskiwacza. Na forum znalazłem info ze może być cos z immo , ale ten SC nie ma raczej immo bo rozebrałem...
Czujnik prędkości generuje falę prostokątną o amplitudzie zbliżonej do napięcia zasilania i sprawdzisz to oscyloskopem albo testerem z diodą LED. Można też zobaczyć czy centralka wtrysku widzi prędkość własną pojazdu.
normalnie po przekręceniu stacyjki dostaję cały czas jest stały plus+12V względem masy (ale po pewnym czasie odłącza system jak nie zapalisz), podczas pracy cewki dostają impulsy minus zasilania sterowanie minusem.
Powinna benzyna być wtryskiwana jeśli odpalasz z benzyny. Jeśli nie jest to tak jak pisałem przyjrzałbym się temu czujnikowi. One czasami na ciepłym silniku tracą ciągłość cewki wewnątrz i nie generują impulsów do sterownika silnika i ten nie wie że chcesz silnik uruchomić. Możesz sprawdzić na ciepłym czy świece maja iskrę? To też będzie trop bo iskra...
Check świeci zapewne od wypadania zapłonów. Zmierz kompresję, bo może zawór się upalił albo inna dolegliwość. Wtryskiwacz i instalację do nich nie ma co ruszać skoro na gazie jest to samo. Przy wypadaniu zapłonów iskra na świecę idzie ale sterownik nie daje impulsu na wtryskiwacz.
Sprzęgło wymieniał uczeń, wszystko więc możliwe ;) w sumie zapomniałem o jeszcze jednym szczególe, widziałem że kręcili się tam ze spawarkąm przy wybieraku biegów - z tym że na pewno nie było wtedy podłączonego akumulatora. kompletnie nie mam już pomysłu, wezmę jutro oscyloskop i zobaczę impulsy na cewkach i wtrysku.
Podobnie jak w seicento 900 na pinie 23 sterownika silnika znajdziesz sygnał do obtotomierza w ilości 2x jak impuls na jednej cewce. Pin 23 sterownika silnika jest połączony z cewką przekaźnika załączajacym m.innymi pompę paliwa oraz zasilajacy plusem wtryskiwacz, cewki itp. Na tym pinie 23 sterownika silnika występuje sygnał masy tak ze dla obrotomierza...
Witam Szukam odpowiedzi na pytanie, czy wtryski benzynowe przykładowego samochodu, np Fiat Seicento, Opel Astra I, Ford Escort i inne z tamtych czasów, regulację swojej "przepustowości" zawdzięczały napięciu na listwie (czyli im mniejsze napięcie tym mniej benzyny), czy np ilości impulsów w zależności od obrotów, a napięcie zawsze było takie samo (12V)?...
Gdzie szukac kabelka do podlaczenia obrotomierza co daje impulsy w seicento 1,1 na pelnym wtrysku. Brakuje mi tylko jednego kabelka aby on zadzialal.Pomóźcie11. Z góry dziekuję
Witam, Przepraszam za mały odkop, ale ten temat najlepiej się nadaję do zadania kilku pytań. Otóż mam komputer jak w temacie (Fiat Uno 899, 2001r., wtrysk jednopunktowy (jak w seicento) i nie podaję mi on sygnału na cewki, może ktoś ma rozpiskę pinów, schemat komputera, lub po prostu doradzi od czego zacząć diagnozowanie komputera? Instalacja jest ok,...
Witam . Mam problem z seicento 900 . Zaczyna szarpać gaśnie i nie chce odpalić . Jak zgaśnie traci iskrę i sterowanie wtryskiem . Jakieś impulsy z czujnika położenia wału dostaje ponieważ przy kręceniu rozrusznikiem uruchamia przekaźnik i włącza pompę . Dzisiaj było pierwszy raz gorzej auto szarpało 2 sekundy bez zasilania i znowu 2 sek ciągnie , dotelepałem...
Jesteś zielony w tej dziedzinie , kto sugerował tobie wymianę pompy paliwa wraz z czujnikiem wału? Było to sprawdzone konkretnie, jeśli wszytko na to wskazywało, to trzeba było by prześledzić instalację , sprawdzić impulsy na wtryski, cewki tak na początek.
Witam! Mam podobny problem. Zaczynam kręcić rozrusznikiem iskra skoczy 2-3 razy i koniec.Później czasem skoczy ale rzadko ale jak kończe kręcić rozrusznikiem też skoczy i jakby chciał zaskoczyć. Kręce 2,3,5 razy i nic a za którymś razem zaskoczy od razu. Czujnik na wale dobry, Pompa paliwa chodzi w momencie próby rozruchu i wtrysk też więc sterowanie...
Witam Mam problem, pojechałem do sklepu wysiadłem zgasiłem auto. Przychodzę chcę zapalić przekręcam kluczyk - wszystko ok kontrolki palą jak należy, przekręcam zapłon 1 sek tak jak łapał by rozrusznik (jakłby chcial może by odpalił ale był za krótki impuls i przerwało) i pstryk nic. Wyłaczyłem zapłon załanczam jeszcze raz i wszystko miga( kontrolka...
Witam! Jestem posiadaczem Fiata Uno. Silnik 900 z wtryskiem jednopunktowym (z Seicento). Wbudowałem obrotomierz w zegary i podpiąłem "+" z +12 i masę zgodnie z oznaczeniami na obrotomierzu. Okazało się, ze jest to obrotomierz z Forda Oriona z diesla. Kabel sygnałowy pociągnąłem do komory silnika lecz nie wpiąłem go jeszcze. Wiem, ze nie mam co się z...
Seicento 1.1 sterownik IAW 16FM.E6 brak iskry . Rozrusznik kręci , pompa paliwa działa. Impulsy z czujnika położenia wału O.K. Pali się na stałe kotrolka CODE. Po kolejnej próbie odpalenia zapaliła się na stałe kontrolka wtrysku. Czy to sterownik?
Jeśli miał LPG to trzeba przywrócić połączenie elektryczne wtryskiwacza. Do wtryskiwacza dochodzą dwa przewody . Zielonoczarny to zasilanie plus 12V poprzez czerwony przekaźnik nad sterownikiem wtrysku . Powinien mieć ciągłość od wtyczki wtryskiwacza do pinu 87 w gnieździe czerwonego przekaźnika - i drugi przewód różowoczarny to sterowanie masą wtryskiwacza....
Znalazłem przyczynę braku załączania się wtryskiwacza. Oczywiście tak jak mi podpowiadaliście, w przypadku gdy w aucie jest instalacja LPG, problemu trzeba było szukać w miejscu w którym instalacja rozłącza jeden kabel na linii wtryskiwacz-sterownik. W seicento 900 impulsy do wtryskiwacza z ecu pochodzą z pinu 18 tego sterownika poprzez przewód różowo-czarny...
Stosunkowo łatwo można sprawdzić czy to ECU, objaw jest taki: - świeci MIL i zapamiętany błąd jednej z cewek - iskra jest na wszystkich świecach - nie działają wtryskiwacze na cylindrach, obsługiwanych przez cewkę której błąd jest zgłoszony. Standardowa usterka ECU (IAW 59F) w tym modelu, uszkodzeniu ulega obwód diagnostyki cewki zapłonowej, ECU "nie...
Ale widać, że probówka coś tam miga przy kręceniu rozrusznikiem... piszesz też że test cewek z diagnostyki działa i wtedy iskra jest - można więc przyjąć, że driver w ECU jak i same cewki i reszta układu zapłonowego jest w porządku. Skoro wtryskiwacz też jest sterowany (właśnie - wtryskiwacz czy wtryskiwacze i na jakim to jest ECU) to impulsy z czujnika...
Sprawdz jeszcze czujnik połozenia wału. Tam jest tak, ze po przekreceniu zaplonu chwyta na stałe przekaznik głowny i na chwile przekaznik pompy paliwa. Pompa wytworzy cisnienie, po czym przekaznik po chwili pusci (jezeli nie właczysz rozrusznika). Jak sterownik zobaczy impulsy z czujnika (krecenie rozrusznikiem), to natychmiast podaje mase na przekaznik,...
auto proste . . . nie ma iskry ( jeśli faktycznie tak jest ). . . w ogóle ? czy na jednej z cewek ? 1)upewnić się ze immo jest ok i zwalnia sterownik 2)spr czy wtryskiwacz podaje paliwo ( jeśli tak to dostaje impulsy wiec cz. wału jest dobry teoretycznie i koło foniczne też) 3)jeśli to zasilanie spr sterownika ( plusy i minusy ) żeby było pewne , najwyżej...
Pozwolę sobie podłączyć się pod temat. Mam problem ze sterowaniem cewek (iskrą). A więc zacznę od początku. Nie dawno w seju 900 z 98r. u mojej panny wymieniałem silnik na nowy (używka). wszystko mam podłączone ale ni chu, chu nie ma iskry. Podmieniłem już cewki na nowe, które dostałem za piwko od znajomego mechaniorka. Czujnik położenia wału miałem...
Mam problem ze sterowaniem cewek (iskrą). A więc zacznę od początku. Nie dawno w seju 900 z 98r. u mojej panny wymieniałem silnik na nowy (używka). wszystko mam podłączone ale ni chu, chu nie ma iskry. Podmieniłem już cewki na nowe, które dostałem za piwko od znajomego mechaniorka. Czujnik położenia wału miałem na zapasie więc też go podmieniłem i nic....
Ogolnie jestem za zeby go jako CPU samochodu zastosowac. Jezdze Fiatem Seicento 1.1 MPI rocznik 2001. Powiedzcie mi jak odczytac predkosc chwilowa (mam cyfrowy licznik kilometrow) ewentualnie jak zmierzyc ten czas otwarcia wtryskow (czyli obliczyc ilosc spalonego paliwa) a tak wogole to gdzie mozna poczytac o tym jak dzialaja wtryski ? Jeśli chodzi...
impuls wtrysk seicento wtrysk wtrysk seicento
połączenia kostki stacyjki sygnał kamera bezprzewodowa wentylacja lutowanie
dawkownik energii amica termostat 077b6108
Dioda "serwis" w pralce Whirlpool - co oznacza? Jak odblokować iPhone bez utraty danych?