Pewnie żeś pomylił, zdejm gumianą osłonkę i zobacz czy przewody idą w ekranie, jak tak to wtyczka czujnika wału, jak nie, i jeden będzie brązowy to potencjometr.
Witam, podstawa to paliwo i iskra, skoro świece mokre to brak iskry. Silnik to pewnie 2.0 8v c20ne, Wykręć jedną świece , podłącz w przewód i połóż na bloku, zobacz czy iskra przeskakuje. Jak iskra będzie lub nie będziemy dalej szukać. A do kolegów wyżej , jak czasami macie się wymądrzać to lepiej już nic nie pisać bo robi się bałagan, i z 10 postów...
sterownik silnika Gdzie to znajdę? Czy jest to srebrna skrzyneczka? Da się to naprawić?
Witam mam taki mały problem po tym jak zatarl sie moj silnik przelozylismy silniki i wczoraj chcialem odpalic auto i odpalało ale tylko na dwa gary a na dwa nie i tak pare razy...sprawdzilismy czy iskra jest i na dwoch swiecach jest a na dwoch nie...przelozylismy kable na nowe i nadal ten sam efekt pozniej zabralismy sie za kopulke i palec przekladalismy...
Tylko trzeba uruchomić szare komórki
ok moze byc z instalacjia gazowa, ale moim skromnym zdaniem silnik by gasl poniewaz w momecie wylaczenia zaplonu komputer przestal by kluczowac cewke i niebylo by iskry
A gdzie jest napisane że chodzi o C20NE Gdyby to był C20XE to by się pochwalił tym 16V, z resztą ten też by miał iskrę nawet z zerwanym paskiem.
Witam, mam Vectre 2.0 C20ne 8v 89rok. Problem polega na braku iskry. Nie chce odpalic : wymienilem przewody, cewke, czujnik walka - ale odpalic nadal nie chce i nikt nie wie o co chodzi.......
Sprawdź przekaźnik,kiedyś robiłem kadeta GSI i tam była tego przyczyna i za tydzień wyszła kostka stacyjki,jak mówię tylko sugeruję.
A ciśnienie paliwa jest ile? Wtryskiwacze działają?
Znajdź co z tym zasilaniem, prawdopodobnie to jest przyczyną.
Ten sam urok jak z C20NE tylko tam idzie to łatwo naprawić nie wiem jak w dualram.
[quote="faziczek_r"]A co chcesz wsadzić" iskry" gazowe bo to chyba jedyna świeca z tzw. do gazu quote] mylisz się ja znam przynajmniej jeszcze 3 producentów takich świec oprócz iskry.
Ten silnik wygląda mi na C20NE stosowany w Vectra A, w pierwszej kolejności sprawdź to co radzi Kol. elektrit nr. tego przekaźnika 90 225 811 - zasila on wtryski i pompę paliwa (lubi mieć wewnątrz zimne lyty). Cewkę możesz sprawdzić omomierzem, ale muszę wiedzieć jaki to typ cewki - chodzi mi o jej kształt. Nr. tego sterownika to ten 90.... i do podstawienia...
Witam posiadam calibre 2.0i 8v rok produkcji 1992 silnik c20ne. Problem polega na tym że iskra jest ale tylko czasami i to w dodatku jakaś taka dziwna koloru białego, w samochodzie wymieniłem już świece, kable, kopułkę palec i nadal to samo. Czujnik położenia wału mierzony omomierzem pokazuje 494 om wiec wydaje się dobry chyba że się mylę :) na jednym...
Sprawdź cewkę bezpośrednio ją zasilając (pomiń moduł zapłonu) i zobacz jaka jest iskra na świecy (oczywiście z "normalną" przerwą). Jak iskra będzie mocna to moduł, jak dalej "biedna" to cewka. Oczywiście nie odpalasz wtedy auta tylko "ręcznie impulsujesz" napięcie na cewkę i obserwujesz iskrę na świecy podpiętej kablem do cewki (lub przy palcu rozdzielacza...
Jak tam jest cewka pojedyńcza i rozdzielacz a raczej tak jest w C20NE to może być upalony przewód zapłonowy w środku, trzeba sprawdzić miernikiem lub wymienić.
Naprawdę widoki piękne :D cali też śliczniutka, w sumie ja myslałem żeby wlać paliwo do cylindrów, ale można też i do kolektora dolotowego, czemu ma zaszkodzic? Nie wkręcaj swiec tylko i przewody od wysokiego żeby gdzies iskry nie zapodały bo wtedy Ci się cali może spalić , napewno będzie pluło paliwem jak bedziesz kręcił dlatego odłącz od cewki zapłonowej...
Witam jestem nowym użytkownikiem. Mam problem ze swoją calibrą a dokładnie nagle przestała palić. Podejrzewam podwójny przekaźnik ale nie mogę go znaleźć w aucie. Dodam że nie świeci się kontrolka check engine brakuje iskry, pompka się nie załącza.Pod maską go nie znalazłem wiele czytałem po forach, że powinien tam być. proszę o pomoc. dodam że chodzi...
Podczas jazdy pękła szpilka alternatora. Zaczęło ścinać pasek wieloklinowy (odcięło 2 rowki). Jak usłyszałem, że coś się dzieje wybiłem z biegu i zanim reszta paska zjechała z rolki i zablokowała koło pasowe wału, to silnik zdążył zejść do 1200 obrotów, a potem zgasł. Próbowałem tylko raz zakręcić (dobrze bo rozrząd przeskoczył o ząbek) i nie zagadał,...
Bez czujnika w ogóle brak iskry i sygnałów wtrysku. Podejrzewam padły komputer. Jak dorwę drugi na podmianę to dam znać. Zarówno podmiana komnputera jak i czujnika położenia wału korbowego dały spodziewany efekt - silnik odpalił. Najwyraźniej różne jednostki różnie reagują na specyficzne sztuki czujników, na oscyloskopie niby przebiegi czujników ok...
Witam, W moim aucie od paru dni (do tej pory wszystko chodziło OK) przestała działać pompa paliwa oraz zanikła iskra. Pomyślałem ze to przekaźnik który znajduje się po lewej stronie (jak kierowca) w komorze silnika tuz obok kielichów. Niestety po wymianie przekaźnika dalej nic nie działa. Ustaliłem następujące fakty: a) cewka Po przekręceniu kluczyka...
Witam wszystkich. Będę wdzięczny za pomoc przy uruchomieniu mego astrolota... Otóż wczoraj oddałem samochód do myjni, zaproponowano mi również umycie silnika - niestety zgodziłem się. I teraz mam problem... Ale do rzeczy: Na początku silnik wcale nie chciał odpalic - zrozumiale wilgotna kopułka, mokre przewody itp... PO wysuszeniu tych rzeczy odpalił...
nic nie kombinuj mlody kolego z komputerem ani z przełaczaniem pinów czy ich masowaniem - w tym sterowniku nie ma opcji 4x4 - ktos cie zle ponformowal pozostaj jedynie WLACZENIE klimy - to polsrodek i sie nie sprawdzi w twoim przypadku - on podnosi tylko o 100 - 200 -- tak do tysiaca - chodzi o obciazenie pracujaca sprezarka jesli ci wariuje na wolnych...
c20ne obroty c20ne cisnienie c20ne pompa
przetwornica 200hz wytrzyma kondensator pendrive zniknął
łucznik naprężacz sprinter podłączenie webasto
Mercedes SLK R172 250 CDI – falujące obroty, diagnostyka wtryskiwaczy, MAF, EGR, ECU PB CN5MDS – błąd komunikacji CAN w śmieciarce Faun, Zoeller, Terberg – objawy i diagnostyka