Cisnienie z parującej benzyny. I dodatkowo gaźnik puszcza cisnienie na bak. Awaria gaznika.
wojtek60, tak auto posiada instalacje lpg. Ok jutro popatrze w gaznik i sprawdze cisnienie paliwa.
Teraz widac, o co chodzi : waz odplywowy jest 3-4 razy grubszy od zasilajacego gaznik, to miesci sie w nim z 1,5 - 2L benzyny nawet na tak dlugim odcinku, zanim doplynie do zbiornika - to cisnienie tak duzego 'slupa paliwa' powoduje, ze zaworek iglicowy w gazniku nie jest w stanie zatrzymac / 'odciac' jego doplywu do gaznika, dlatego gaznik sie przelewa...
pompka paliwa napędzana ciśnieniem ze skrzyni korbowej, I dlatego nie ma wężyka powrotnego. Zawór z pływakiem w gaźniku był silniejszy od ciśnienia dopływu paliwa. Wszystkie pompy paliwa napędzane mechanicznie mają wężyk powrotu.
Kolejne pytanie dotyczace regulacji: Czy w zwiazu ze zwiekszeniem czulosci nie spowoduje niekontrolowanego wyplywu gazu? Reduktor to jakis wkloski motorg. Było kiedyś na forum opisane jak reguluje się instalkę II generacji, zacytuje tylko tę część dotyczącą reduktora: 1. REGULACJA CZUŁOŚCI (odpowiednik poziomu paliwa w komorze plywakowej gaznika:)...
Mam problem z moja pilarka Partner 380. Gdy popmuje paliwo pompka cisnienie w zbiorniczku paliwa wzrasta na tyle ze przy odkrecaniu uwalnia sie pryskajac na zew. Nie wiem czy to usterka tej pompki czy jestzatkana czy gaznik gdzies blokuje przeplyw cieczy np zaworki. Czy zaworki powinny chodzic luźno ycz wcisniete tak aby nie przepuszczaly paliwa?
Jak zrobić powrót paliwa z gaźnika fiat 125p, chcę zrobić powrót paliwa, ponieważ pompa pompuje do gaźnika i robi ciśnienie Tylko po co jak to iglica pływaka jest od tego.
Witam.Uklad zasilania jest taki:z pompy paliwa do gaznika,z gaznika nadmiar do baku.Musisz jeszcze pamietac o filtrze paliwa dostosowanego do elektrycznrj pompki,ktory wytrzymuje cisnienie panujace w ukladzie.A tak na marginesie,to szczerze powiem,ze nie spotkalem sie jeszcze z silnikiem gaznikowym z elektryczna pompka paliwa.Wszystkie Poldki ktore...
Inny silnik to jest zbyt proste , i tu chodzi oto aby sie troche nameczyc i nie isc na latwisne prawda jest ze instalujac sprezarke przed gaznik do silnik wolnosacego nie przynosi zadnych efektow. czy instalowac sprezarke pomiedzy głowica a gaznikiem, i w jakim stopniu gaznik musi byc wydajny bo takie sposoby instaluje sie w HOTRODACH albo tez tak jak...
zawory zawory zawory zwłaszcza ssący i podkładka plastikowa miedzy gaźnikiem a króccem
mala rada glowy sobie gazem nie zaprzataj podejdz do tego jakby go nie bylo jezeli golf jest na wtrysku sprawdz cisnienie paliwa (czy wogle jest) jezeli go nie ma sprawdz bezpiecznik pompy i pompe jezeli jest na gazniku to sprawdz czy pompka podaje paliwo jesli tak to czy plywak w gazniku jest caly
Stihl ms 210 2008, malo zuzyta. Pracowala wysmienicie, latwo odpalala, trzymala wolne obroty. Po sesji ciecia, zakonczonej planowo, decyzja, wylacznikiem, nastepna sesja i zonk. Odpala na chwile, dusi sie i dlawi, zalewa i gasnie. Regulacje gaznika (walbro) nie pomagaja. Membrany ladne, sitko czyste. Podmiana na zupelnie swiezy, takze, te same objawy....
sprawdz czy pompa daje wystarczające cisnienie aby przecisnąć paliwo przez dysze w gazniku. To przepływ paliwa przez dysze jest zależny od ciśnienia pompki, tak? To po co w takim razie przelew i zaworek iglicowy w komorze pływakowej? Regulamin pkt 12. Ostrzeżenie.
Jeśli to gaźnik, to pompka paliwa. Pomiaru ciśnienia dokonujesz na rozgrzanym silniku z wciśniętym pedałem gazu do oporu.
Sprawdzałeś działanie regulatora ciśnienia i ciśnienia paliwa? Wtryski? Gaźnik? Wymieniałeś w nim już coś? Podaj trochę więcej informacji. Wlepić bana za wypisywanie bzdur?
Zgadzam sie z UAZEM podcisnienie w kolektorze musi byc mierzone!!! Zaluzmy ze przepustnica jest otwarta na maksa (zeby bylo latwiej :) ) 1 jedziemy pod gorke wieksze obciazenie napewno wieksze podcisnienie w kolektorze i wiecej paliwa wyssysa z rozpylacza. 2 jedziemy z gorki mniejsze obciazenie, mniejsze podcisnienie i zasysamy mniej paliwa!!! W obu...
Cześć, jak napisałem "alarmujący o niskim ciśnieniu paliwa", chodzi mi o pomiar ciśnienia generowanego przez pompy a docierającego do gaźnika.
Kompresja, ciśnienie w skrzyni korbowej, gaźnik, i jego ustawienie, paliwo. Zapłon instalacja. Więc wszystko do sprawdzenia. Zwłaszcza jak nie masz słuch, węchu i doświadczenia. AFR też się przydaje jak się nie znasz.
ladamaniac jak zalozysz pompe niskocisnieniowa to nic sie nie stanie bo reszta paliwa bedzie wracac powrotem, nigdy do gaznika nie mozesz dac pompy ani z jednopunktu ani z wielopunktu bo daje za duze cisnienie a nie warto na pompie wysoko cisnieniowej obnizac cisnienia bo sie spali. To powiedz mi czemu stary nissan na gazniku mial pompe elektryczna...
Regulacja silnika u mnie oznacza wykonanie wszystkich czynności tj: regulacji zaworów ,zapłonu ,sprawdzenie ciśnienia pompy paliwa ,regulacje gaźnika.
'' Wodór nie ma nic do tego co on tam niby robi zatrzymuje prąd ''.Teoretycznie nic nie ma ale jak plyty sa ze tak powiem oblepione pecherzami gazu to powierzchnia czynna plyty moze miec 50 proc.ale mowisz ze zalewa to moze oprocz czujnika temp jak wspomnal kol masz za duzy czas wtrysku lub cisnienie paliwa za duzy czas to tylko techem mozna nowe nastawy...
Uszkodzony regulator ciśnienia paliwa - tylko wymiana.
układ zapłonowy..... kable, swiece, kopułka filtry powietrza i paliwa.... to jest na wtrysku czy gaźnik? jak wtrysk to spradź ciśnienie paliwa.... jak gaźnik to obawiam się że może nie być warto tego naprawiać bo cięzko o szpeca który go zreanimuje przestawiona adaptacja 3.1.11. Zabronione jest publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści,...
Moze jakbyś ciśnienie paliwa zmierzył
magnetyzery były badane na hamowni zgadnik kto zlecal te pomiary :lol: turbinke jesli juz to kupic uzywana i wybebeszyc, bedzie robila za wyzsza podstawke pod gaznik co da dobre efekty, a jesli chcesz kupowac nowa to sobie daruj, lepiej za ta kase zalej 10l paliwa... Gela jakie obecnie masz spalanie? zmiana gaznika bez wyregulowania wszyskiego niewiele...
Czyli masz wtrysk jednopunktowy, a nie gaźnik. Zacznij od pomiaru ciśnienia paliwa, ma być ok 1 bar i nie spadać po dodaniu gazu. Wykręć sondę lambda i przejedź się z dziurą w wydechu, sprawdzisz w ten sposób drożność wydechu (zatkany kat)
Witam mam problem z moim autkiem nie dochodzi paliwo do gaznika nie znam sie na tym ale pompa byla dzis sprawdzana i jest ok trzyma cisnienie na 2 atmosfery wymienilem filtr paliwa po zdjeciu filtra wyplynela mi czarna woda ze srodka ale mimo tych czynnosci nadal mi samochod nie odpala co musze jeszcze sprawdzic prosze o pomoc
przez chwilę słychać jak powietrze schodzi właśnie z tego wężyka Nie do końca rozumiem ten zwrot. Nie pomyliłeś wężyków na samym gaźniku, może przekładałeś w przelotce do baku? Popuść ewentualnie na moment próby odpalania korek z baku. Ale uwaga żeby nie rozbryzgało paliwa ! Może z gaźnikiem coś nie tak i zamiast pompować podciśnieniem paliwo. To pompuje...
Sorki nOKo że wykożystuje Twój temat, ale mam pytanko :) Wiadomo że gaźniki w silnikach samochodowych pracują na podciśnienie, ale jeżeli chciałbym uturbić taki silnik powiedzmy o pojemności 1.1 (wał podparty na pięciu panewkach) i włoże turbine to czy ten gaźnka nadal bedzie działał (w tym momencie w dolocie bedzie juz nadciśnienie). Bo istnieją dwie...
To się nazywa pompa paliwa do gaźnika. Ciśnienia ok 0.1 bar. Polecam meat& Doria dostępna w Intercars.
tak jak w temacie, niema impulsu sterowania dozownikiem paliwa. domyslam sie ze padł tranzystor sterujący. z odpięta pompka dogrzewacz startuje, nie wykrywa jej braku. Mam plan zastosowac oddzielny impulsator na pompkę (moze jakis skuteczny sposób ktos ma?) tylko najwazniejsza kwestia, czy ilosc dostarczanego paliwa jest regulowana przez tą pompkę dozującą,...
Jak już pisałem wcześniej wszystko było wymienione tylko zdziwił mnie fakt że jak zajmowałem przewód paliwa od gaźnik to wystąpiło ciśnienie i prysneło paliwem z przewodu. Gdzie powinien znajdować się odpowietrznik zbiornika?
Witam, Ta piła ma pewną wadę którą ciężko wyeliminować, mianowicie wspólny korpus zbiornika paliwa i skrzyni korbowej. kiedy piła się rozgrzeje nadmiernie to wzrasta ciśnienie paliwa w zbiorniku ( w odpowietrzniku jest zaworek zwrotny i filc ) zacięty zaworek powoduje wzrost ciśnienia paliwa przez co gaźnik pracuje nieprawidłowo (zbyt dużo paliwa jest...
Pompki, w tych silnikach, nie zasysają paliwa, tylko wtłaczają powietrze do gaźnika. Przy każdym naciśnięciu pompki zwiększone ciśnienie, w gaźniku, wypycha trochę paliwa do gardzieli od strony filtra powietrza. Uszczelka, pomiędzy miseczką pływaka a gaźnikiem, jest szczelna?
Dzisiaj zabrałem się za pompę paliwa. Na wężu przed listwą wtryskowa zainstalowałem trójnik z zegarem.Po daniu napięcia na pompe dała ona mi 3 atmosfery na listwę. Cisnienie to trzymala nawet 15 minut. Wiec pompa i zawor cisnieniowy na konu listwy jest ok. Wiec co jeszcze mozna sprawdzic co jest uszkodzone w tym aucie?????????
mysle ze gestosc oleju nie pozwoli na dawkowanie go przez gaźnik , średnice szysz , kanalikow w gazniki i parametry rurek emulsyjnych sa liczone pod gestosc i lepkosc paliwa , albo dla paliwa juz zmieszanego z powietrzem , trzeba wziac pod uwage to ze pompka przyspieszajaca przy gwaltownym dodaniu gazu bedzie "lala" olej ktory bedzie splywal powoli...
ta moc nie byla sprawdzana na hamowni, ale mowie o tym co mi wyszlo z obliczen, konie mechaniczne oblicza sie wzorem: max obr.*cisnienie sprezania*poj. skokowa/30*liczb suwow(4 dla czerosuwa i 2 dla dwusuwa)(nie pamietam dokladnie tego wzoru ale to bylo cos kolo tego), wiem ze to teoria ale po obliczeniu konikow dla zwyklego silnika skody 105 wychodzi...
Nie bądź sknerą. <--Tylko po co mi cała książka jak ja buduje buggy i potrzebuje tylko parę rzeczy z instalacji. Andiv Potrzebuje podpiąć ładowanie + kontrolke, ten głupi gaźnik, temperaturę cieczy, ciśnienie oleju i wskaźnik paliwa Mam gaźnik pierburg/solex 1b3 Bardzo bym prosił
Pompka nie pompuje paliwa tylko wtłacza powietrze do gaźnika, powstałe w nim ciśnienie wypycha paliwo przez ten otworek. Dlatego wszystko musi być szczelne. Możliwe, że jest zbyt niski poziom paliwa w gaźniku. Wielkiej fontanny nie spodziewaj się :D
Wiec tak - pompe paliwową możesz bez problemu podłaczyc bezposrednio pod 12 V i powinna chodzic. Jezeli jest sprawna to bedzie slychac ze silnik pracuje (nie ma tam zadnego krokowego tylko zwykly komutatorowy). Inny temat to czy bedzie wytwarzala odpowiednie ciśnienie, które jest niezbedne by odpowiednia ilosc paliwa byla wtryskiwna do cylindrów. Samochodu...
Jeśli informacja prawdziwa to dziurawy tłok. Ale przecież ciśnienie w cylindrze da się sprawdzić.
Weź wężyk i strzykawkę, podaj pod lekkim ciśnieniem i zobacz skąd cieknie. Wcześniej jakoś umyj i osusz środek żebyś widział wycieki.
Koniecznie sprawdź pompę paliwa na wydajność i ciśnienie no i oczywiście poziom paliwa w gaźniku i zaworek iglicowy czy się nie zacina. Powinno pomóc bo to są objawy braku paliwa pod obciążeniem
Ciśnienie paliwa w gaźniku jest dość niskie, jeśli przytkasz paluchem to regulator ciśnienia puści na powrót. Podejrzewam, ze masz Pierburga 2e2 lub 2ee (nie wiem czy ten był akurat montowany w audi 1,8 -on ma sondę lambda. Możesz mieć przyblokowany zawór iglicowy pływaka. Ale aby się do niego dobrać potrzebne będzie zdemontowanie góry gaźnika, a to...
widzisz - najlepsze osiagi z punktu widzenia cisnienia i temperatury wystepuja przy AFR - w okolicach 10 a wiesz dlaczego wszystkie mocno "wykrecone" auta szczegolnie turbo maja AFR powyzej 12???? dlatego ze jesli paliwa jest wiecej niz tlenu spalanie nastepuje przy mniejszej temperaturze co nie pozwala na termiczne zniszczenie elementow silnika. drugim...
Odnoszę wrażenie ze wtrysk leje paliwo. Zanim pojawił się problem strzelił sobie z gaźnika. Się zastanawiam czy regulator ciśnienia paliwa nie wypluł membrany czy to może być przyczyną bądź oring na wtrysku ?? Bo aż głupio się przyznać tego nie sprawdzałem. I czy jak bym wypioł wtrysk to czy awaryjnie na gazie powinien odpalić ??
Ostatni pomysł jaki mi przychodzi do głowy to odpal z odkręconym korkiem zbiornika paliwa. Może być taka sytuacja że ta wkładka w korku paliwa jest zabrudzona i nie zasysa powietrza przez co nie może się wytworzyć ciśnienie do zassania paliwa . Jak to nie pomoże gaźnik na all. 40 dych.
Virago 535 ma pompę paliwa, ale do przetłaczania paliwa do gaźnika, z dodatkowego zbiornika paliwa znajdującego się pod siedzeniem (poniżej gaźników). Kilka motocykli miało tą elektryczną przeponową pompę paliwa, w których poziom paliwa w zbiorniku przy poziomie rezerwy znajdował się poniżej poziomu gaźników. Pompa utrzymuje niskie ciśnienie na wylocie....
A na innej świecy próbowałeś? Czasem jest tak że iskra wygląda na dobrą ale po wkręceniu pod ciśnieniem nie jest już taka dobra..
Czyli, że nie ma prawa być tego spotrzeżenia, czy wręcz przeciwnie, to tak normalne, że niepotrzebnie wspominam? Oczywiście wiem, że w moim samochodzie nie ma linki od gazu ale normalnie nawet przed rozruchem jest wyczuwalny opór, podczas awarii nie ma najmniejszego. Nie wiem czy to normalne ale wydaje mi się, że nie. Według mojej wiedzy to tylko dźwignia...
Stary temat ale odkopuję dla potomnych. Pierwsze co należy zrobić to sprawdzić ciśnienie paliwa na przewodzie dochodzącym do listwy wtryskiwaczy. (te modele nie mają gaźników heh) Powinno być około 3 barów. Jeśli jest mniej to nie wymieniaj od razu pompy bo po drodze jest jeszcze regulator ciśnienia paliwa który znajduje się w obudowie zestawu pompy...
W cinkusiu problem tez stanowia (w tych starszych) regulatory podcisnienia i nadcisnienia oparow paliwa. Sa dwa jeden duzy na gorze w baku :wypuszcza opary jezeli jast ich cisnienie za wysokie (najczesciej sie psuje) a drugi kolo korka wlewu (trzeba sie tam dostac dokrecajac nadkole) na wezyku mniejszy dzila w druga strone. To ze we filtrze jest mniej...
No i co wtedy zalewa cylindry paliwem? Jak w gaźniku?Ciśnienie szczątkowe w układzie jest. Wątpię .
jakas metodyka musi być :D 8) :D 1 primo - paliwo dobre? filtr paliwa? filtr powietrza? może ssanie nie wyłącza ? 2 primo świece , przewody ? 3 primo gaźnik regulacja (w 1991 jeszcze gaznik ?!) - patrz ssanie 4 primo silnik :( - luzy zaworowe sprawdzić 0,20 ssący/ 0,25 wydech - cisnienie sprezania minimum 7 no juz 6 najmniej na gorącym silniku i .......
Myślę ,że w tym sprzęcie będzie gażnik IKOVA.? Sprawdz ciśnienie paliwa , diagnostyka , która wykonałeś tego nie łapie.
Sprawdz filtr powietrza,i gażnik jeszcze raz. Jeśli jest ciśnienie na cylindrze ,paliwo z powietrzem dochodzi do cylindra i iskra to musi zapalić.
Powalczyłem trochę z tym silnikiem. Co zostało zrobione? Wymieniłem pompkę paliwa na chińczyka, z wyglądu identyczna. Wymieniłem filter paliwa. Wymieniłem zbirnik paliwa wraz z linią paliwową. Przeczyściłem gaźnik na tyle co umiałem oraz pomierzyłem ciśnienie na tłokach (jest koło 11). Wydaje mi się że gaźnik ma złą mieszankę ustawioną bo dostaje za...
Paliwo to z pół roku może mieć, kilka miesięcy na 100% ale z racji, że mało używam, to tak schodziło, że mieszankę na kilka miesięcy miałem i jakoś wszystko było ok. Wiem, czytałem, że stać nie może... Póki co spróbuję kupić świecę, bo jak wyjmowałem gaźnik to przy lekkim przyciskaniu membrany od spodu paliwo szło do gaźnika, więc jakby tu wszystko...
Samochod - seat ibiza, 96 rok, silnik 1.4 na jednopunktowym wtrysku. Samochod podczas rozruchu zapala i gasnie po niecalej sekundzie. Po kilku probach (5-10) w koncu zapali i nie zgasnie. I wtedy silnik pracuje rownomiernie, "nie zrywa" podczas jazdy. Czasami pali bez problemu. Gdzie tkwi przyczyna? Samochod byl u mechanika, ktory wymienil wszystkie...
Jak ma "kat" to mało prawdopodobne by miał gaźnik. Do autora: sprawdź ciśnienie paliwa.
W tym escorcie nie ma takiego czujnika utrzymywania ciśnienia paliwa, ciśnienie paliwa jest regulowane raz za pomocą śruby w gaźniku a MAP sensor jest wykorzystywany w układach wtryskowych do dokładnego wyliczenia aktualnej ilości zasysanego powietrza, aby ECU silnika dokładnie wyliczyło dawkę paliwa ( oczywiście oprócz MAP sensora ECU do tego celu...
ja z moim kolegą załozylismy wtrysk od UNO 14 do poloneza 16 i jezdzi ,,zwiększylismy tylko nieco ciśnienie paliwa
Jeśli iskra jest pewna i zalewa świecę, to faktycznie trzeba sprawdzić ciśnienie w cylindrze oraz poziom paliwa w gaźniku. Podejrzewam za wysoki poziom paliwa w gaźniku, w wyniku tego silnik dusi się i nie jest w stanie przepalić zbyt dużej dawki paliwa. Stąd też wyciek paliwa z rury wydechowej i niemożliwość zwiększenia obrotów silnika. Oceń, czy tłumik...
Jeśli silnik nie pali nawet po podlaniu paliwa wprost na tłok, to sprawdź ciśnienie w cylindrze, bo może jest zatarty Ponadto sprawdź, czy nie jest ścięty klin na wale , co ma wpływ na zapłon. Spróbuj uruchomić silnik bez gaźnika, z podlaniem paliwa (ok. 1 cm 3) wprost na tłok, lub poprzez króciec, do którego dołącza się gaźnik. Próba ciśnienia wyjaśni...
Podpinaj pod kompa może przepływka do wymiany. Ciśnienie paliwa jakie jest ? Gdzie ty tam masz gaźnik hehehhehehe :D
Świeca bosz, cewka bosz a maszina nie idiosz. Sprawdzałeś ciśnienie paliwa między pompką a gaźnikiem? Jak będzie syf w zbiorniku to nawet czary nie pomogą. Podaj mu paliwo do pompki z jakiejś bańki. Paliwo zmienione czy też kilkuletnie? Jak masz lampę stroboskopową to zobacz co się dzieje z zapłonem gdy zaczyna przerywać. Jak z układem paliwowym wszystko...
Jeżeli masz auto z układem wtryskowym to niema problemu. Wykorzystujesz impulsy które sterują tymi wtryskiwaczami. W przypadku gaźnika będzie gorzej szczególnie z dokładnością. Pewnie jakiś przepływomierz by się do tego nadał, czujnik położenia pływaka lub układ porównujący ciśnienie paliwa na przewodzie zasilającym i powrotnym z gaźnika.
Paliwo w komorze korbowej oznacza tylko tyle że pierścienie na cylindrze przypuszczają paliwo. Zapewne kompresja bardzo słaba i dlatego nie pali. Sprawdź ciśnienie w cylindrze. Pozdrawiam Paliwo z gaźnika jest zasysane najpierw do komory korbowej. Dodano po 2 Paliwo masz świeże ?
Oczami kanał impulsowy wygląda na sprawmy, choć to kawał gumy i nigdy nic nie wiadomo. Dźwigienka iglicy jest ustawiona równo z płaszczyzną gaźnika. Uważam , że w zbiorniku paliwa nie powinno być ciśnienia. Mocno się temu przyjrzałem .Pompując pompką paliwo słychać zasysanie powietrza, pompka nie jest całkowicie wypełniona paliwem. Powietrze z paliwem...
Witam Posiadam chiński skuter Retro 4t. Podczas jazdy zaczął przerywać i gasnąć. Wymieniłem gaźnik, świece i kranik paliwa, teraz w ogóle nie leci paliwo do gaźnika. Dodam, że z samego kranika leci paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem dosyć żwawo, a jak tylko podłączę przewód paliwa to echo nic nie leci, jakby był zatkany (oczywiście nie jest). Kranik...
W gaźnikach byłoby więcej problemów,odpowiedni skład mieszaniki,uszczelnienie go i wiele innych wynikających po zamontowaniu turbiny.W ukł. wtrykowym wystarczy przeprogramowac komputer/dodac sterownik i zmienic reg. ciśnienia paliwa. Były wersje benzynowe z gaźnikiem do których montowano turbosprężarkę np. polonez 1.5 z turbiną wyprodukowaną przez zakłady...
Ostatnio miałem taki przypadek, że na zimnym z trudem odpalał, jakoś chodził, a po rozgrzaniu już za cholerę nie można go było odpalić. Po diagnostyce - przepustnica w gaźniku wyhuśtana, ciśnienie sprężania około 6. Do wymiany poszły: - cylinder wraz z tłokiem, - zawory, bo były wyklepane, - nowe zawory dotarte w głowicy, - uszczelka, - gaźnik, - świeca....
to pokolei A czy te 5% mocy wystarczy na rekompensatę dodatkowego obciążenia? Płytki, przewody, rurki... To zaważy. Istnieje pewna granica, powyżej której nie opłaca się już "żyłować" osiągów, bo koszt tego jest większy niż zyski. Może lepiej wymienić silnik na nieco mocniejszy. silnik ma dosc spory moment obrotywy i w lodkach trzeba dac nawet do 500g...
Nie wiem jaki masz model , ale czasami trzeba odpowiednio cewkę ustawić , lecz piszesz , że pali jak zalejesz paliwa trochę , a to wskazywałoby na problem z gaźnikiem. Zobacz jeszcze czy nie masz takiego wężyka wychodzącego z wydechu do zbiornika paliwa . Widziałem coś takiego kiedyś i było to przyczyną nie działania silnika bo taki układ zastępował...
Tak to mogło być powodem ..pompa traciła przez to ciśnienie .
Dlaczego obrażasz się na serwis . Nie musisz jechać do ASO tylko do warsztatu który ma się czym podłączyć do Fiata ( nie ma zastępczego taniego interfejsu tak jak do Vw). Pomiar ciśnienia paliwa - też musisz mieć odpowiedni manometr ( ciśnienie ok. 1,0 bar.) . Dalej zgaduję ,że jest to wtrysk z jednego powodu - gdzieś odczytałeć napi Bosch - na gaźniku...
Sprawdź, czy pompka paliwa podaje i czy podpięty jest wężyk (ciśnienie-podciśnienie) od gaźnika do pompki. Kranika w tych skuterkach (zakładam, że to chińczyk) nie ma. Nie ma możliwości ustawienia dysz dokręca się i tyle. Czasem zalanie gaźnika paliwem i jego odpowietrzenie długo trwa i trzeba sporo cierpliwości na kopanie kopniakiem.
To nie jest teza tylko fakt! Pompki od ogrzewań mają inną konstrukcje i pracują impulsowo.Każdy impuls dostarcza odmierzoną dawke paliwa tak jak wtryskiwacz.Samochodowe dostarczaja paliwo pod stałym ciśnieniem a ilość dawkuje gażnik albo układ wtryskowy. Bylo /jest jedna ogrzewanie wodne DBW-2010 o mocy około 11-12kW o zupełnie innej konstrukcji gdzie...
Jak silnik zgaśnie, to świeca jest sucha, czy mokra, bo to byłyby dwie różne usterki. W przypadku, gdy iskra będzie stabilna a silnik gaśnie, to może trzeba sprawdzić filtry paliwa np. w kraniku, lub na wężyku. Twierdzisz, że zapłon ustawiony poprawnie a sprawdzałeś ciśnienie w cylindrze. Czy dysze i kanaliki w gaźniku rzeczywiście rzetelnie udrożniłeś....
Sugeruję ponowne sprawdzenie gaźnika (udrożnienie dysz i kanalików) oraz sprawdzenie ciśnienia w cylindrze. Rozumiem, że jeździsz na świeżym paliwie a nie z ubiegłego roku.
Mam skuter już 2 lata i kilometrów zrobiłem 11 tyś. Zawsze chodził git ale ostatnio mi nawalił. Silnik 4 sów, jak próbuje go odpalić, to nie da rady, świeca sucha, korbowody są ok, do gaźnika paliwo dochodzi. Tylko zawsze jak się wyjęło wężyk od paliwa w gaźniku, to tryskało paliwo na wolnych obrotach i teraz prawie nie chce lecieć. Ciśnienie jest ....
Zaklocenia spowodowane przez alternator objawiaja się gwizdem zmieniajacym się w zaleznosci od obrotow silnika. Trzaski o zmiennej czestotliwosci od ukladu zaplonu. A pyknie to objaw zaklocen powodowanych przez komputer pokladowy i uklad sterujacy praca silnika elektrycznego pompy paliwa Pukanie zazwyczaj pochodzi od komputera a dokladnie ukladu sterowania...
taka przeróbka nie ma sensu kiedys tez cos takiego wymysliłem ale efekty zadne no i stosunek paliwa do powietrza sie zmienił co jeszcze pogorszyło dynamikę tego potwora wytnij katalizator ustaw dobrze gaźnik załuż sportowy filtr jakiś tłumiczek dobry zadbaj o dobre paliwo to napewno przyniesie rezultaty pozdrawiam
Ludzie co dysza wolnych ma do odpalania? to jest maluch jeżeli jest iskra i podaje paliwo to rozrząd też jest ok bo pompka jest napędzana przez wałek to samo z aparatem zapłonowym, zostaje tylko ciśnienie ale to też dziwne żeby tak z dnia na dzień, ja wymieniłbym świece i przynajmniej wysuszył przewody, iskra może być ale pod ciśnieniem może zniknąć
elektrozawór miałem zamontowany za pompą paliwa mechaniczna a gaźnikiem, ostatnia pompka zaczeła pluc paliwem z otworu technologicznego, pękła zapewne membrana z powodu zbyt wysokiego ciśnienia.
na takiej podstawie iż mam 2 takie piły,i do tej sprawnej przełożyłem i chodzi na tym gaźniku i tym iskrowniku. Dodano po 3 Przewody sprawdziłem są dobre. Wydaje mi się że tłok nie robi ciśnienia wystarczającego do zasysania paliwa
Z tego co widzę to masz regulator ciśnienia umieszczony na przepustnicy systemowej, ciśnienie paliwa jest zmienne - uzależnione od podciśnienia w kolektorze ssącym. Z tego powodu masz drugi wąż (przelewowy) od przepustnicy do pompy paliwa (zbiornika). Nie widzę nigdzie w katalogu części czujnika ciśnienia paliwa, natomiast serwisówkę mam do wersji na...
Gaźnik wyczyszczony, drożny. Ciśnienie pompy wzorcowe. Wygląda to tak jakby nie było wcale podciśnienia. Pompa podaje co kilka swkund i przelewa gaźnik, bo paliwo nie jest zasysane do cylindra.
Zaznaczam że nie znam się na tych silnikach, ale ponieważ nie znoszę oczekiwania w serwisie, proste mechanizmy staram się naprawiać sam. Miałem kiedyś podobną przygodę ze swoją kosą, zdaje się że podobnej jakości. Po kilku lub kilkunastu godzinach pracy nowiutkim sprzętem, poluzowały się śruby mocujące gaźnik, oczywiście przestała palić. Przy okazji,...
Iskra słaba - ale po podaniu paliwa silnik odpala. Ciśnienie sprężania - podobno zawory docierane i jest OK. Jedynie ten nieszczęsny gaźnik - jest w ogóle w nim paliwo, no i jeszcze elektrozawór, jak był sprawdzany? Najlepiej byłoby podmienić na próbę, w ramach pokuty.
Pompka ręczna może uzyskać wyższe ciśnienie niż wbudowana w silnik. Zrób zdjęcie cięgieł do gaźników, oraz mocowania linki. Może w rolgazie masz blokade?
Czy nabyłeś nowy silnik, czy używany. Jeśli masz właściwe i świeże paliwo a silnik nie reaguje na regulację gaźnika, to sprawdź ciśnienie w cylindrze, bo może silnik lekko "przytarty". Możesz to sprawdzić m.in. poprzez otwory po zdemontowaniu gaźnika i tłumika. Sprawdź filtr powietrza i poziom paliwa w gaźniku, może za wysoki stan. Podmień na próbę...
witam , podlącze sie do tematu Mam taki sam model auta i mój problem polega na tym ze nagle podczas jazdy auto zgasło i brak zasilania na pompie i nie dziala wtrysk . Gdy podlącze na krótko pompe to zaczyna działać a mimo to auto nie odpala. Jak wtrysnę troszkę paliwa do gaźnika to samochod odpala normalnie. Wtrysk podlączyłem na krótko i psika paliwo...
Zanieczyszczony gaźnik, mały poziom paliwa w komorze pływakowej, niskie ciśnienie sprężania. Wybierz sobie coś.
Ogólnie te otwory służą do doprowadzenia pulsującego ciśnienia z komory korbowej do membrany pompy paliwa w gaźniku, być może oba otwory są połączone przez co sam gaźnik może być montowany w dwóch pozycjach bądź przystosowane do dwóch typów króćców. Musiał byś delikatnie dmuchnąć w jeden otwór i zobaczyć czy drugim będzie leciało powietrze.
Z pewnością idą dwa przewody-zasilający i powrót z pompki paliwa (bądź gaźnika) zdjąć oba, wtłaczać powietrze przez powrotny, z zasilającego będzie ciekło. Oczywiście nie szarżować z ciśnieniem.
W obudowie gaźnika od strony dekla jest regulator ciśnienia paliwa, przykręcany czterema śrubami na klucz torx. Sprawdź czy tam jest wszystko w porządku. Uważaj na sprężynkę i membranę.
Witam jest to mój pierwszy post na tym forum. Mianowicie chodzi mi o pomoc w regulacji lpg 2 gen landi w Oplu astrze G 1.6 16V (z16xe). Problem polega na wysokim spalaniu gazu a mianowicie 20L/100km. Dodam ze w moim mieście jest tylko 2 gazowników którzy robią tą instalacje i żadnemu nie udało się zejść poniżej 20L(zawsze jest ustawiane aby jeździł)....
Zdejmij wężyk z zasilania gaźnika i kręć rozrusznikiem. Jeśli paliwo zacznie lecieć to jest ok. Do wyczyszczenia gaźnik dysze i sprawdzenia czy pływak w gaźniku nie zacina się i nie podaje odpowiedniej dawki paliwa. Weź strzykawkę i wstrzyknij bezpośrednio do gardzili bez filtra powietrza. Jeśli się odezwie zapali j zgaśnie problemu należy szukać w...
świec sprawdzałem parę różnych tek że przepalałem , cewki dwie wsadzałem i nic ale jest jeden jedyny mankament że jak nie zatkam gaźnika tam gdzie jest wlot powietrza od filtra to za słabe daję ciśnienie dla pompki paliwa i nie podaje paliwa .
jakie cisnienie paliwa scania jakie cisnienie klimatyzacji uklad paliwa cisnienie paliwa
słuchawki regulacja dźwięku lampka otwarty drzwi pilot odbiornik radiowy bramy
jakie cisnienie paliwa gaznik wycieraczki zatrzymują
Mercedes W210 2.5 D – funkcje i rola modułu komfortu PSE, AAM, TSG, EZS Jak rozebrać suszarkę Remington AS17A - krok po kroku