Tam powinien być specjalny klucz patentowy a nie 13 wielokątna. Masz banana Google że nie możesz pisać ATE. Albo ci podadzą albo zapraszam na szkolenie ewentualnie wskażą ich warsztat w którym ci to ustawia.
na 90% będziesz odkręcał jarzmo by zdjąć tarcze hamulcową Akurat tutaj tarcza schodzi bez odkręcania jarzma
Zakupilem nowe jarzmo
Błąd, bo często zaciski są aluminiowe a czasem nawet i jarzma.
A odpowietrzony dobrze jest układ? A co to ma do wymiany klocków? Zapowietrzony układ = brak hamowania. Na moje albo stoi zacisk, albo klocki wciśnięte na siłę bez czyszczenia jarzma.
Zapowietrzone, zatarte jarzmo prowadnice tłok, przewód gumowy.
Przeczyścić i przesmaruj prowadnice zacisku oraz zdemontuj klocki i wyczyść jarzmo. Możesz przesmarować smarem wysokotemperaturowym.
Dokładnie tak, klocki bez problemu wyszły z jarzm? W jakim stanie są tłoczki? Jak się wkręciły? A nie spotkałeś się z tym że przez to czasem mogą się klocki zablokować w jarzmie?? bo zużycie będzie nierównomierne na płaszczyźnie? bo ja się z tym spotkałem.. To jest możliwe tylko przy zablokowaniu jednego z pływaków.
Nie wysuniesz stacyjki z jarzma,uniemozliwi to trzpień blokady kierownicy. Inaczej,da się to zrobić bez odkręcania kolumny,ale trzeba na siłe odginać kokpit,i nie wygląda on po tym zachęcająco :)
A patrzyłeś na jarzma czy nie ma dołków? Zreszta muszą się dotrzreć.
To że pedal wpada to jest ok ale tylko wtedy gdy mamy odpalony silnik bo wtedy jest podciśnienie. Sprawdź czy na zgaszonym wpada po trzech czterech wciśnięciach powinien być twardy i u samej góry. A to że chamulec jest miększy to ok bo klocki muszą się dopasować do tarczy. Czy przy wymianie klocków wyczyściłeś prowadzenia zacisków jak i również pilnikiem...
Rozbierz zacisk i dokładnie przeczyść szczotką drucianą jarzmo, przesmaruj pastą miedzianą miejsce gdzie rusza się klocek, powinno pomóc
Trzeba wyciągnąc całe jarzmo stacyjki, i zamocować je solidnie w imadle. Innej szansy po prostu nie ma.
Witam, niestety przy wymianie klocków popełniono błąd. Do sprawdzenia: - czy klocki lekko pracują w jarzmie? - czy tłoczek zacisku hamulcowego daje się lekko cofnąć ? Ma szczelną osłonę przeciw pyłową ? - czy prowadnice zacisku hamulcowego pracują lekko ? Pozdrawiam
jesli nie chce sie wyciagnac, tak jak w moim przypadku, bo byl mocno skorodowany, bylem zmuszony odkrecic przegub, a reszta ktora zostala w jarzmie (czesc plastikowa urwala sie przy probie wyciagniecia czujnika) wbilem. lekko przeczyscilem pilniczkiem rdze, i zalozylem nowy czujnik.
Wątpię aby ten przewód był naprawiany taśmą bo gdyby tak było to przy pierwszym wciśnięciu hamulca taśma by puściła. Musisz wyczyścić jarzmo (oraz blaszki pomiędzy klockami a jarzmem - o ile są) - klocki mają się przesuwać bez problemu w jarzmie. Należało by też sprawdzić czy zacisk przesuwa się w jarzmie oraz czy działa mechanizm od ręcznego w zacisku....
Przy montażu tarczy hamulcowych fundamentem jest czystość, tzn piasty wyczyszczone z rdzy, jarzma w punktach podparcia klocków też wyczyszczone i zabezpieczone odpowiednim preparatem. W końcu prowadnice wyczyszczone i nasmarowane odpowiednim preparatem. Dodam, że nawet minimalne bicie tarczy może być potęgowane przez zużyte zawieszenie.
Wtryski 1.6 TDI, to moment, jaki potrzebny jest do ich dokręcenia wynosi 75 Nm, pamiętać trzeba o nasmarowaniu gwintów pod nakrętkami elektrozaworów, dzięki temu ich dokręcenie będzie łatwiejsze. Silnik 1.6 tdi CR CAYC CAYB - Moment dokręcania jarzma (mocowania) wtryskiwaczy 8Nm + 180 Stopni stosować nowe śruby i podkładki. Tu jest komplet https://allegro.pl/oferta/uszczelka-podk...
Może być krzywa piasta, krzywe prowadnice zacisku, podejrzewam że masz tam tarcze 280mm prowadnice są zintegrowane z zwrotnicą, często sie krzywią. Oczywiście piasta musi być czysta przed montażem tarczy i żadnych smarów między piastą a tarczą. Miałem kiedyś ci przypadek że po 5 wymienionych kompletach tarcz ATE BREMBO TRW BOSCH i coś tam jeszcze. Wszystko...
Witam serdecznie. Sytuacja zmusza mnie do wymiany zacisków hamulcowych w moim passacie b3. Passat ma niewentylowane tarcze i nie posiada ABS i mam pytanie związane z zaciskami a mianowicie. W jakich autach były jeszcze montowane identyczne zaciski oprocz passatów b3 i b4 ? Kol. nie podał o które chodzi, przednie czy tylne. Wnioskując, że mowa jest...
Dwie rzeczy: -zły stojan. Jest to obwód trójfazowy nieskojarzony, kojarzony jest w mostku. Masz tam 6 podwójnych prętów ( bo jest zwojony bifilarnie), ale jest różny przeplot. Albo w środek gwiazdy idą trzy pierwsze dwójki albo co druga. Generalnie jest różnica w tych stojanach ( i mostkach). -druga opcja- za duża szczelina pomiędzy wirnikiem a jarzmem....
to byla pierwsza rzecz którą zrobiłem chyba sprubuję wymienic jeszcze jarzma choć wyglądają na proste W trybie natychmiastowym proszę oprawić wszystkie swoje posty, doprowadzając je do stanu zgodnego z zasadami pisowni, w przeciwnym wypadku wątek zostanie usunięty.
W przypadku VAG już w "normalnych" zaciskach stosuje się takie same prowadnice, przeważnie M9x1,25. W przypadku starszych były tulejki z przelotową ósemką. A zwężającą się prowadnicę na końcu to widziałem, ale w chińskich zestawach zamiennych. I co to jest otwór atakowany przez tarczę? Do tłumienia drgań, jak już to są sprężyny na klockach albo są...
Wcale nie żadne audiofilskie herezje :) Zdarza się niestety czasami coś takiego. Sprawa podklejenia jest zatem nieodzowna. Czasami lubią brzęczeć też te kabelki, które dochodzą bezpośrednio do cewki odbijając się od zawieszenia dolnego, lub membrany. Różne przypadki się trafiają... :wink:
Klocki nie mają prawa ocierać o tarcze podczas gdy hamulec zasadniczy i postojowy nie jest aktywny. W innym razie należy zdemontować zacisk oraz jarzmo, sprawdzić komponenty w razie potrzeby naprawić, tak aby zapewnić poprawną prace aparatu hamulcowego. Jeżeli koło wcześniej się grzało, wskazuje to na nie prawidłową prace w\w aparatów hamulcowych. W...
Już znalazłem przyczynę...gumowe tulejki na jarzmie wyrobiły się i zacisk luźno się trzymał po wymianie jest ok ale, po przykręcaniu koła dwie śruby nie chcą się wkręcić, wyrobił się gwint w piaście i teraz moje pytanie czy, zwrotnica od audi a4 2.5tdi będzie pasować do passata b5 1.8?
Witam, Zblokowało hamulec prawy tył tarcza robiła się czerwona przy jeżdżeniu. Został wymieniony zacisk i kpl. klocków. Zaczęło blokować lewy tył i wypadł prawy zacisk wraz z klockami i tłokiem podczas jazdy. Postanowiłem zmienić całość na nowe. Kupiłem kompletne zaciski od wersji po lifcie, zaciski aluminiowe nie żeliwne podobno. Jarzmo nowych zacisków...
Nawet 312 wykonane z puszek po konserwach klękną, tu nie jest problemem wielkość tarczy, tylko materiał. Także Twoja następna rada w tym stylu zostanie odpowiednio nagrodzona. Do założyciela tematu: Jeśli układ nie jest zapowietrzony, klocki i jarzma mają właściwy luz montażowy, cała reszta jest prawidłowo, to kupiłeś tanie tarcze i to są efekty. Co...
Witam mam problemy z swoim audi posiadam zaciski hamulcowe lucas hp2 dwutłokowe chciałem odkręcić prowadnice w tym zacisku jak wiadomo jest z tym problem :/ chcę https://obrazki.elektroda.pl/7815287800_... wymienić prowadnice jarzma ma ktoś może numer seryjny tych prowadnic?nigdzie znaleźć nie mogę odpowiednich pozdrawiam
Tłoczek wykręciłem i sprawdziłem czy jest czysty. Wykręcał się i wykręcał bez oporów. Prowadnicę wyczyściłem i nasmarowałem. Jarzma przeczyściłem by klocki bez oporów się przesuwały. Gdy przyhamuję to tłoczek odbija i koło kręci się tak samo jak drugie. Przewody giętkie w tamtym roku były wymienione. Możliwe że pompa szwankuje. Nie wiem jeszcze jak...
To może napisz nam jakie to ludzie proste błędy robią bo być może ja też robię jakiś prosty błąd. No wiesz Ty co? Nie wypadało by w tym dziale zadawać takiego zapytania! domex32 ma całkowitą rację = również się pod tym podpisuję! Ja montuję tarcz "na tony", różnych producentów i powiem Wam, że z żadnymi nie ma kłopotów (pełna historia przebiegów aut...
Witam, Szukam klucza dynamometrycznego do zastosowań garażowych tzn. posiadam dwa pojazdy Audi A3 oraz Punto 2. Za jakiś czas muszę zabrać się za czyszczenie turbiny oraz wymianę gruszki podciśnienia w A3. Przydałoby się również odpowiedni Nm do zakręcania kół samochodowych. Myślę że klucze o wartościach 20-200Nm można włożyć w bajki a w większości...
Przy okazji chyba wyjaśniła się sprawa patentu Opatentowane rozwiązanie Unitra. Automatyczny przełącznik bistabilny umożliwia włączanie urządzenia bezpośrednio przełącznikiem lub przyciskiem pilota Na przełącznikach widać dwa elektromagnesy (niebieska izolacja cewek). Jeden ciągnie wajchę w dół, a drugi w górę. Fajne, ale czy tak bardzo nowatorskie?...
Wygląda mi na to,że ktoś "tu"był przed Tobą.Podejrzewam złe ustawienie zespołu głowic AUDIO/CTL i tego nieruchomego kołka prowadzącego.Zamiast wymienić jarzmo z panewkami tak jak Ty to zrobiłeś to "rozgrzebał" ustawienie.Czeka Cię regulacja ustawienia wysokości tego kołka a następnie zespołu głowic.Myślę że wiesz jak to się robi. A teraz już idę spać.Powodzenia!
Kiedyś już o tym pisałem (dotyczyło to chyba innegoVCR). Jeżeli mam podejrzenie że przyczyną braku równoległości m-y osią capstana a rolką dociskową są panewki to luzuję wkręty słupka i podkładam w tylnej części podkładkę o grubości 0,1 -0,3 mm i dokręcam wkręty. Jeżeli taśma nie przesuwa się względem głowicy AUDIO/CTL to należy wymienić słupek z panewkami...
Witam. Już kiedyś zakładałem podobny temat ale mniej złożony. Chciałem zbudować subwoofer oparty na obudowie pasmowo-przepustowej 4. Zwracam się do osób ze znacznie większym doświadczeniem audio niż moje. Typ muzyki jaki słucham: ciężko bo wszystko oprócz disco-polo! więc niskie zejścia i szybkie z naciskiem bardziej na niskie. Typ auta to sedan. Astra...
jarzmo hamulca jarzmo stojan jarzmo hamulec
pompa vacum regeneracja zniekształcenia niskich tonach seicento klema
odblokowanie hantek rozebrać zelmer admiral
Piny zasilające ICOM NEXT w złączu OBD-II Przezwajanie silnika z aluminium na miedź: kluczowe dane uzwojenia