2gen to najgorsza instalacja gazowa jaka może być, to już śruba lepsza, bo ten komputer zakręcający i odkręcający śrubę działa straszliwie wolno i nie precyzyjnie, przez co nadaje się to tylko dla dziadków do dojazdów na cmentarz, jak chcesz tym jakkolwiek dynamicznie jeździć to zapomnij, wciskasz gaz i nic się nie dzieje a to myśli....myśli...kręci...
W LPG jest krokowy muszę ustawić pokrętłem na reduktorze czy tam parowniku nonstop mylą mi się te pojęcia i ustawiam na bogatą mieszankę mam trzy pola z lewej zulte środek puste i z prawej czerwone jak ustawie prawidłowo LPG sonda chodzi z lewej w prawo i skacze z pola na pole a na środku te puste pole zaświeca się na zielono i tak nabyć ustawione bo...
Dodatki nie wiem ja w to nie wierze w to np. w dislu rozpuszcza filtry paliwa nie ale ja przeczyścił bym przepustnica i silniczek krokowy znajduje się za przepustnicą na dwie śrubki jest przykręcony i prostokątna wtyczka na 4 piny
A więc mam następujący problem.Zakupiłem uno 1.4 z LPG 1997r. Gdy silnik pracuje na gazie i jest gorący wchodzi na wysokie obroty, i autko zaczyna strasznie wyć.Silnik krokowy ustawia tak przepustnice dlatego autko tak wyje.Po jakimś czasie powraca on od normalnej pozycji. Gdy auto ma zapalony tylko zapłon silniczek krokowy można powiedzieć "żyje własnym...
Witam Auto bardzo nierówno chodzi po odpaleniu, obrotomierz skacze niewspółmiernie do obrotów i słychać wtedy tykanie z silnika krokowego wolnych obrotów. https://filmy.elektroda.pl/13_1600857804... Po chwili mu przechodzi i działa normalnie, jak silnik krokowy jest gorący to ta chwila trwa dłużej, albo nawet nie przechodzi wcale, na zimno przechodzi...
no właśnie niewie Dodano po 36 pisze obok nie ma informacji o błędach Dodano po 1 A jeszcze jedno mnie dziwi a mianowicie dotknąłem silniczek krokowy i był dosyć gorący moze on ma zwarcie przez to spięcie
Normalnie silnik krokowy może być tak gorący że nie można go dotknąć. I to jest prawidłowo.
Witam. Silnik krokowy może być gorący - ale w pewnych granicach Jak da się dłoń utrzymać na nim to ok. Są na allegro silniki po 10pln - akurat na 12V . Mam takie - stosowałem do styroplotera do rdzeni skrzydeł . Pracuję spokojnie na 12VDC - biorą około 1 A. Wada - 7.5 stopnia na krok. Jak by ktoś kupował to warto sprawdzić na jakie napięcie nominalne...
Znajomy ma forda fieste 1,1i z 91r. Gdy doda się gazu i puści się pedał spadają obroty i silnik gaśnie. Nie ma różnicy czy silnik jest gorący czy zimny. Podejrzewam iż jest to silnik krokowy. Jak go sprawdzić. Jak wykonać diagnostyke w tym samochodzie. Pozdrawiam
Dzięki (at)jarek_lnx , teraz wszystko jaśniejsze. Z racji że nie czuję się jeszcze mocny z budowania układów, TB6600 wydaje mi się dla mnie rozsądniejszym wyborem. Metodą kroków (kroków... ;P). Czyli w TB6600 ustawiam prąd zgodnie z konkretnym silnikiem (w moim wypadku 3V 1.5A). napięciem się nie przejmuj, zasilaj TB6600 min 12V, ustawia się tylko...
Witajcie! Pacjentem jest Fiat Seicento VAN z 2005r, wersja z silnikiem 1,1 MPI. Przebieg - daj boże autentyczny - 125tyś km. Auto posiada instalację LPG - piszę dla porządku, choć problem dotyczy benzyny. Objaw: Obecnie, gdy mamy wiosnę: po odpaleniu auta zdarza się (nie zawsze), że niskie obroty są "za niskie", po rozgrzaniu silnika problem ustępuje....
to co opisałes ze szarpie to albo masz za mało podkrecone obroty albo silniczek krokowy obstawiłbym to drugie ale dlaczego rozrusznik nie kreci na ciepłym to nie do konca rozumiem moze ci ktos pomoze
Witam! jak w temacie, w quadzie Cectek 2009r 500efi, na wtrysku mam problem z obrotami, jak zimny to są za duże i pomału schodzą, jak fest gorący to ma za niskie i gaśnie. Na ciepłym wszystko fajnie i prawidłowo. Dodatkowo lekko strzela w przepustnice, przy dodawaniu gazu, ma moc, odpala od strzała, czek się nie świeci. Robiłem cały silnik wszystko...
Sterownik- A3977sed firmy Allegro-trochę nawet zbyt mocny. Można poszukać jakiegoś mniejszego. Ale powinien mieć wejścia Step i Dir żeby sterowanie było proste. Do tego jakiś generator na NE555 Ten link co podałeś- silnik pobiera 1A przy zasilaniu 2.3V. Spróbuj zmierzyć prąd pobierany przez silnik przy zasilaniu z ogniwa 1.5V- bo pomiar tak małej oporności...
Fakt mój błąd zapomniałem dodać że to gaz. LPG to Landi 98 LES A. Reduktor nie zamarza na 100%, jest wręcz tak gorący że nie mogę operować śrubką na jego tyle - poczytałem trochę i prawdopodobnie jest to jakaś regulacja membrany lub wolne obroty.. Tak czy siak kręcenie nią mało daje. Silnik przygasa na wszystkim. Gdy obroty mi spadają nie raz ze złości...
Kupiłem BRC Eco zamontowałem rewelacja Mała regulacja śrubą od wolnych obrotów, kilka zmian w AL 700 silnik krokowy wykonuje minimalne ruchy 115-120 w całym zakresie obciążenia. Na wolnych obrotach ładnie trzyma. Ciepły czy gorący bez różnicy. Przyspieszenie hamowanie wszystko OK. Duża membrana 2 stopnia robi swoje. Zrobiłem dopiero kilka kilometrów,...
Temperatura wody na zegarach nie ma nic wspólnego z temperaturą wody widzianą przez sterownik silnika. Tam są dwa osobne czujniki. Niestety nie należą do trwałych, a usterki tego od zegara, to kanon w escortach. W przepływomierzu możesz delikatnie przeczyścić gorący drut. Do sprawdzenia także TPS i stan IACV. Wspomniany wyżej silniczek krokowy nie może...
samochód escort 1,4 wielopunktowy wtrysk, najprostsza instalacja bez komputera ,z emulatorem wtrysku. jak zapalam samochód na bezynie to jast ok . silnik krokowy pieknie ustawia wolne obroty na te ok.900 teraz jak przygazuje nastepuje przełączenie na gaz i "kicha" jak jest silnik zimny samochód gasnie jak gorący obroty w granicach 500 i wiadomo jaka...
Przyczyny mogą być dwie : zatkana nagrzewnica lub nie przesuwająca się klapa zmiany strumienia powietrza w nagrzewnicy. Ja sprawdzam to tak , nagrzewam silnik do 90stopni włączam ciepłe powietrze w środku i obserwuję węże in i out nagrzewnicy. jeśli wejściowy jest gorący a wyjściowy jest letni (zimny) to nagrzewnica jest zatkana ma mały przepływ , jeśli...
Witam. Mam problem z gazem w samochodzie Opel Vectra A 92r 1.8 8zaworowy. Samochód po przełączeniu z benzyny na gaz gaśnie a po przerzuceniu w czasie jazdy zachowuje się jakby był przytkany (wydaje się jakby nie dostawał paliwa lpg albo minimalnie) W pierwszej kolejności wymieniłem filterek gazu bo sądziłem że jest zatkany ale to nie pomogło i udałem...
Witam ,kupiłem dwa tygodnie temu swój pierwszy samochód - Opel Vectra A 1.6 benzyna, niestety jako laik nie zauważyłem żółtej kontrolki a gdy go kupowałem silnik był już gorący i palił dobrze. Następnego dnia gasł na skrzyżowaniach i miał nie równe obroty, kontrolka cały czas się paliła. Wymieniliśmy świece i kable ale to samo , zauważyliśmy z ojcem...
Może po prostu jest tak wyregulowany. Na pewno ci gazownicy są godni zaufania. Może warto odwiedzić innych. Auto na gazie może jeździ jak przełączy się go podczas pracy silnika lub odpala na gazie gdy jest bardzo gorący silnik. Ja swój gaz w samochodzie regulowałem sam, po regeneracji parownika, tak aby napięcie na sondzie lambda wynosiło 0,6 V do 0,8...
Dziś wszytko zamontowane Na razie prowizorycznie w celu sprawdzenia czy silnikowi nie szkodzi http://obrazki.elektroda.net/11_12639924... http://obrazki.elektroda.net/40_12639924... http://obrazki.elektroda.net/43_12639977... http://obrazki.elektroda.net/72_12639924... http://obrazki.elektroda.net/41_12639924...
Silniczek krokowy.
moze być silniczek krokowy, ale i podstawa pod głowiczką wtryskową, czujnik temperatury lub poptenciometr przepustnicy
Silniczek krokowy
Do napędów bezreduktorowych, nowoczesnych dźwigów ze sterowaniem falownikowym używa się obecnie silników synchronicznych z wirnikami posiadającymi magnesy stałe. Silnik tego typu jest odmianą silnika krokowego. Tak więc weź kajecik i sobie to zanotuj. Nie ma co notować, bo napisałeś bzdurę. Silniki synchroniczne z wirnikami z magnesów trwałych (a nie...
Witam http://www.wobit.pl/ - tu jest nieco teorii - na codzień mam doczynienia z kilkoma conajmniej, ale bardzo rzadko padają w nich inne części niż łożyska, czasem ktoś się postara i przegrzeje uzwojenia- dzieje się tak jesli go przeciążamy i łożyska sa zużyte(jedno z drugim idzie w parze) gorzej jest jak mamy doczynienia z silnikiem komutatorowym...
Silnik krokowy już nawet wymieniałem na nowy i optymalizowałem i nic jeszcze gorzej. Jadę po uszczelkę do salonu podobno 15 zł kosztuje.
Witam ,sprawdź silniczek krokowy jeśli takowy posiada (nie określiłeś jaki model ),jeśli jest w porządku to stawiam na uszczelkę pod głowica, łatwo sprawdzić : -stan płynu zmniejsza sie -węże od chłodnicy są napęczniałe zbyt mocno na gorącym silniku
Jak na biegu jałowym to problem z regulacją wolnych obrotów. Info z TPS ma tutaj kluczowe znaczenie jak i sam krokowy. Czyszczenie przepustnicy z kanalem obejściowym nic ci nie da. Jak gaśnie np p0odczas jazdy to efekt będzie inny, np jak wyłaczenie zapłonu,a tutaj problemem moze być sam BSM .Potrzebna jest kontrola wyjść 87 z przekaźników pompy i głównego.
Podepnę się pod temat, bo mam ten sam problem z tym samym kotłem (WH1B). CWU przerywa - leci woda gorąca, a potem przestaje i leci zimna, po chwili wraca znów gorąca (bardzo gorąca) Sprawdziłem następujące rzeczy: - czujnik przepływu działa prawidłowo (zwiera przy przepływie) - czujnik temperatury w zakresie ok 60-70st. podaje prawidłową rezystancję....
O ile matrix nie jest zatkany i jest gorący, to sprawdź klapy. Wszystko jest sterowana silniczkami krokowymi.
Testuję już na NEMA 17 + L298N, tylko silnik ma 2.8V i 1.7A. I nie wiem czy coś podłączam źle ale raz, że sterownik silnika grzeje się pierońsko (to jest ten na czerwonej płytce z radiatorem na L298N) a dwa, silnik grzeje się nawet jak nie pracuje (nie tak bardzo jak radiator na sterowniku ale jest dość ciepły). Radiator także grzeje się niezależnie...
A ja proponuje tu zastosowac silniczek krokowy i uzyskanie kąta +/-90stopni nie bedzie stanowiło zadnego problemu. Problem pojawi sie jedynie w sterowaniu tego silniczka ale da sie zrobić. Naj prościej bedzie strować silnikiem 4 fazowym gorzej to wygląda z 2 fazowym ale sa układy które sobie radza z takimi cudami. Pozdrawiam
Przecież to jaki maksymalnie prąd możesz wysterować tym układem zależy przede wszystkim od mocy maksymalnej jaką może się na nim wydzielić. A wiąże się to ze sposobem sterowania, prędkością przełączania itp. itd, Ale tego koledze chyba mówić nie trzeba. W sterowniku silnika krokowego z AVT układ dał rade prawie wysterować silnik i prądzie fazy prawie...
Filtr paliwa wymieniony i obroty nie falują co prawdopodobnie wyklucza silniczek krokowy.
To, że nie wolno dopuszczać prądu ponad 225mA, nie oznacza, że taki prąd popłynie w rozsądnych warunkach (bez dużego spadku napięcia). Co do sterowania silnika krokowego, to albo wyspecjalizowany układ, albo uC, albo dużo układów - do obracania w jedną stronę można by użyć generatora (np. NE555), CD4022 i wzmacniaczy, ale z dwoma kierunkami gorzej -...
Do środka cały czas nawiewa gorące powietrze mimo ustawienia na klimatroniku niskiej temperatury. Czy może być uszkodzony silniczek krokowy? Co można sprawdzić na początek?
Czy przed wymianą czujnika też falował? Jest GAZ? Silniczek krokowy może być przyczyną podobnych zdarzeń lecz nie musi. Wcześniej proponuje odpiąć wtyczkę od wymienionego czujnika i podpiąć mocno jeszcze raz. Sprawdzić lambdę odpiąć ją wtyczką i sprawdzić czy jest zmiana na lepsze lub miernik, jak nie to przed kupnem nowego silniczka krokowego proponuje...
no właśnie , ile to miałoby działać na baterii ??? sama elektronika to pikuś, gorzej z zasilaniem silnika krokowego, jaka "moc" potrzebna ?? bo okaże się że nie bateria a akumulator lub mała "elektrownia" okaże się potrzebna....
Witam,posiadam Corse B 1.2(silnik c12nz).Na biegu jałowym są bardzo szybkie obroty.Po wymianie silnika krokowego jest jeszcze gorzej,tak jakby w silniczku sie nie wysuwał trzpień i nie blokował kanału.Cop może być przyczyną tej usterki.Silnik instalacji LPG.
Jeżeli nie masz pewności co do sprawności elementów wykonawczych to zawsze możesz je uruchomić "na stole" podając napięcia znamionowe na cewki np silnika rozdzielacza. Gorzej jeżeli są tam jakieś silniki krokowe. Trochę na temat tego modelu tutaj https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Dzień dobry. Mam problem z ekspresem JURA E8. Podczas robienia kawy, woda bardzo słabo leci z wylewek. Zauważyłem, że pojawia się ona za to w tacy ociekowej oraz w pojemniku na fusy. Sytuacja nie ma miejsca za każdym razem. Często również w takiej sytuacji pojawia się komunikat "System jest napełniany". Proszę o poradę, gdzie może być problem? Na początku...
zaraz ktoś napisze żebyś wyczyścil silnik krokowy :D ale to nie to samochód wymaga diagnozy prrzez osobę obeznaną w temacie podejrzenie na : TPS,nastawnik przepustnicy,czujnik temp,podciśnienie(lewy luft).
Problem polega na tym iż przy starcie prosi o naciśnięcie przycisku "start".Następnie drukuje formułkę "że ten wydruk i ucięcie papieru jest do wyruwnania papieru".W moim przypadku papier jest wciągany do wewmątrz faksa a com za tym idzie jest zwalniana czujka obecności papieru i błąd "zacięcie paieru" :!:Faks po resecie zimnym i gorącym funkcją 550.Czy...
do wymiany UDQ w sterowniku,jak i konieczna wymiana cewki zapłonowej na modyfikowaną f-my L'Electrifil. Ale ...można tez nic nie robić! Ja robie tak-czysczę kanał powietrza i przepustnicę.Testerem silników krokowych ustawiam prędkośc obrotową wału 950 obrotów (na gorącym).NIE ZAKŁADAM!! po tych ustawieniach wtyczki na silnik krokowy. Spreparowałem tak...
Witam. Mechanicznie sprawa nie jest aż tak skomplikowana . Silnik krokowy , odpowiednie przełożenie , itp . Z elektroniką trochę gorzej - pomyśl nad tym plc . Wyjdzie " trochę " taniej . Pozdrawiam .
Jak wypadł test sondy lambda? Może jest nieszczelność w układzie wydechowym, która rzutuje na pracę sondy? Można spróbować posikać samostartem po kolektorze ssacym, żeby wykryć nieszczelności lub pęknięcie kolektora. Ten silniczek krokowy aby na pewno nie zacina się?
Pomocy Gaśnie zaraz po odpaleniu obojętnie czy zimny czy gorący. Wymieniłem świece, kable, przeczyściłem przepustnice, wyczyszczone krokowy, Gdy dojeżdźam do skrzyżowania gaśnie. Na komputerze błąd C1120. :cry:
gorący silnik krokowy silnik krokowy gorący gorący odkurzacz
arduino książki tyrystor dynistor router rozdział sygnału
blaupunkt zworki blaupunkt monterey
KEMET R76 B1 470nF 1000V ESR – wartości dla różnych częstotliwości Podłączenie węża podciśnienia w BMW E30 1.8 benzyna