Odpowiedź brzmi nie można tak podłączyć , bo mikroprocesor nie ma przewidzianej takiej logiki zapłonu. Oczywiście zrobienie takiego dodatkowego układu układu jest wykonalne - ale nie jest to bardzo proste.
Witalski ! Tu był temat wałkowany o opóźnieniu załączania przekaźnika . chyba o to Ci chodziło http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic45...
Czułość wyszukiwania automatycznego . Największa Dis1.
Jeśli w aucie jest prawidłowo podłączone i nie ma włączonego zapłonu (kluczyka) to tak ma być. Jest to po to zrobione żeby Ci radio nie rozładowało akumulatora jak zapomnisz je wyłączyć (logika zapłonu). SławeK
Logika zapłonu to przypuszczam że działa ;) bo jak wyłączysz kluczyk na grającym to się wyłącza , a po przekręceniu z powrotem włącza A jeśli chodzi o włączenie bez kluczyka to raczej nie ma takiej funkcji ;) [przeczytaj w instrukcji obsługi] Jedyne co możesz zrobić to podać dwa stałe plusy na pamięć i ACC [ale wtedy nie będzie żadnej logiki zapłonu...
Zacznij od przeczytania instrukcji obsługi, jeśli nie masz to Kenwood na swoich stronach sporo udostępnia. Czasem jest to ustawiane np położeniem bezpiecznika lub jakimś ukrytym przełącznikiem. Zwykle ale nie wszystkie auta mają na stacyjce położenie ACC pomiędzy wyłączonym a zapłonem, specjalnie do słuchania radia. SławeK
Ja bym zaczął od poprawnego podłączenia obu zasilań a potem poczytał instrukcję obsługi. Sony zwykle miało coś takiego, ukryty przełącznik z pozycjami do logiki zapłonu tak że po włączeniu kluczyka pojawia się zegar jak radio jest wyłączone a jak było włączone przed zabraniem drugiego plusa to się powinno włączyć ale ta logika jest zwykle trochę uboższa...
Witam To radio z Blaupunktem ma wspólny tylko napis na panelu a w środku to 100% medion, tewion jednym słowem CHINA, wiem bo miałem przyjemnośc ostatnio takie badziewie rozkręcac i obstawiam że logika zapłonu w tym modelu kończy się na włączaniu po przekręceniu zapłonu pełnej logiki zapłonu na tym na pewno nie uzyskasz
1. Wszystkie radia chyba można zrobić z logiką zapłonu - nie mówie o prehistorykach. 2. Pewnie się podświetli jakiś przycisk od włączania. 3 Tak będzie regulacja.
Nie ryzykowałem podłączenia w sposób opisany w pierwszym poście i zastosowałem przekaźnik.
Witam ! Temat był wałkowany wielokrotnie, ale nie ma jasnej odpowiedzi. W każdym radiu (jego połączeniu) i samochodzie można ustawić "logikę zapłonu", czy nie? Mam Escorcika, jak już go kupiłem, miał przerobione kable na kostki ISO. Sprawdziłem ze schematami, kolory są dobrze podpięte. Oryginalnego radia nie praktykowałem, miałem za to Oplowskie i jak...
tak właśnie zdejmowany panel,czyli że nie da rady zrobić tak tak by włączało się samo po odpaleniu auta?
To radio nie ma takiej opcji [logiki zapłonu] - prosto zrobić się tego nie uda , a kombinacje nic nie dadzą co prawda radia nie spalisz ale rozładujesz akumulator.
A w takim razie gdzie na jaki pin ma iść 12v że stacyjki po jej załączeniu Nigdzie,to radio nie ma analogowej logiki zapłonu.
Tak. Bezpiecznik 10A. Jego położenie to forma dostosowania do logiki zapłonu.
Nie przeczytałem wszystkich postów więc sorki jeśli zrobię zamieszanie, ale takie podłączenie jakie (chyba zrobiłeś) nie jest poprawne. Jak przekręcasz kluczyk czy radio ci się władcza samo? Bo powinno się samo uruchamiać na dobrą sprawę, a przy wyłączeniu zapłonu i wyciągnięciu klucza powinno się samo gasić. Ale mimo tego że samo się zgasiło to kiedy...
Witam Mój wujek miał Opla Omege z 91r i to radio i mu działało że działa na postoju i że się włącza i wyłącza automatycznie po włączeniu/wyłączeniu zapłonu. A odpowiedz mi na pytanie czy trzeba tamte uziemienie podłączać (nie jest podłączone i działa ale może trzeba dla bezpieczeństwa). No i powiedz co trzeba zrobić żeby po kluczyku się włączało.(jak...
Taka jest logika zapłonu w tym radiu i nic z tym nie zrobisz, 1. opcja radio gra na przekręconym kluczyku, na wyłączonym nie gra, 2.opcja pominięcie stacyjki, radio gra niezależnie, od stacyjki, Blaupunkty natomiast w tej kwestii są najbardziej mobilne, działają jak większość fabrycznie montowanych odbiorników, reagują na kluczyk w stacyjce i bez niego...
Chińskie radia (Sony, Pioneer itp) nie mają logiki zapłonu więc nie możesz oczekiwać takiego zachowania jak ma radio fabryczne.
Z tego co opisujesz to akurat logika zapłonu działa . Szukaj przerwy przy impulsatorze (ostatnio miałem taki przypadek)lub nie działa część odpowiedzialna za włączanie i wyłączanie radia.
Do radia nie jest przypięty plus po stacyjce, logika zapłonu jest relizowana poprzez szynę can, plus po stacyjce musisz wziąć spod bezpieczników, czsami można spod zapalniczki.
Podłączone jest wg. tego schematu http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj... Niestety nie działa razem z zapłonem tylko muszę osobno włączać i wyłączać.
Chodzi mi po głowie obwód funckjonalnie podobny jak logika zapłonu (ignition logic) w Baupunktach. Nie tylko w Blaupunktach, na pewno w jeszcze Grundigach i chyba w Sony. W oryginalnym układzie potrzebne są 2 "zasilania": ACC lub IGN i BAT. Różnica między ACC a IGN jest taka, że IGN znika po wyłączeniu zapłonu a ACC dopiero po wyjęciu kluczyka (czyli...
Od kierowcy tylko. Jest dużo ale nikt nie napisał jakie mogły być skutki tego podłączenia więc co się mogło zepsuć jakiś moduł czy coś...?
Wniosek ? Różnica w kablach, nie można podłączać kostek różnych aut mimo że mechanicznie pasują, trzeba zrozumieć po co są w nich poszczególne przewody i czym się różnią. Wystarczy jak odłączysz jeden i sprawdzisz czy zasilania są na włąściwych miejscach by nie gubił pamięci i działała logika zapłonu. SławeK
Praktycznie prawie wszystkie radia japońskie i chińskie są tak zrobione [brak takiej funkcji]. A z tzw. logiką zapłonu od lat radia produkują firmy europejskie.
Jak ktoś podłącza radio tak samo niechlujnie jak pisze to można wnioskować że ma podobną wiedzę na temat elektroniki i ortografii. W tym radiu żródła zasilania są dwa, jedno podtrzymujące pamięć radia a drugie do działania logiki zapołonu, oba muszą być podłączone do właściwych styków w radiu i musi być do kompletu prawidłowo ustawiony ukryty przełącznik...
Niektóre radia są tak zaawansowane, wbrew pozorom, że nawet kolejność podłączania plusów jest dla nich ważna. A analizując płytkę drukowaną mocno się zdziwisz, na końcówce mocy jest druk trzywarstwowy! A ono tylko wygląda prosto. SławeK
heh moja pomylka w tekscie :arrow: mialo byc tak: Zolty przewod z kostki ISO na stale jest podlaczony do aku, a czerwony pod stacyjke taki maly blad :D
Tak panie to tylko w... radiach blaupunkta jest. I niektórych seryjnie montowanych w autach. Funkcja "one hour", która umożliwia włączenia radia radia bez kluczyka na okres jednej godziny. A w tym przypadku albo - albo. Polecam lekturę na temat logiki zapłonu na stronie www.studio24.prv.pl
Złącze ISO w Oplu jest zgodne ze standardem, jedynie ma zamienione 12V po stacyjce i podtrzymanie. Jest tylko jedno małe ale - zasadniczo w Oplu głównym zasilaniem jest to stałe 12V (które w innych radiach jest tylko do podtrzymania pamięci), a z kolei 12V po stacyjce w Oplu jest tylko sygnałem informacyjnym dla układu logiki zapłonu w radiu, podczas...
Przy prawidłowym podłączeniu plusów logika zapłonu tak działa że radio wyłączone kluczykiem po ponownym włączeniu kluczyka się włączy a wyłączone najpierw wyłącznikiem a potem wyjętym kluczyku nie włączy się z kluczkiem, pamięta jak było wyłączone. Czytam i wnioskuję że masz problem z instalacją stacyjki... "nasi tu byli...". To proste obwody ale trochę...
Witam. Czy radio blaupunkt BERMUDA MP 36 http://www.allegro.pl/item102746060_blau... posiada taką funkcję jak logika zapłonu (radio sie wyłacza stacyjką a można uruchomić go potem bez kluczyka w niej) ???
żółty to stałoprądowy, czerwony to załączanie stacyjką, więc podłączasz czerwony do żółtego. taka kombinacja daje to że radio działa niezależnie od kluczyka, czy on jest czy nie. Jeśli chcesz żeby wyłączało radio razem z kluczykiem, to miernikiem znajdź w aucie stałoprądowy i stacyjkę w kostce auta i sprawdź czy zgadza się z kolorami co podałem. Polecam...
Na allegro wpisz "iso Nissan" i za 5,99zł masz kłopot z głowy. Fajnie by było mieć tak samo Tego nie przeskoczysz, bo tylko oryginalne radia tak potrafią . Nowoczesne radia nie mają tzw. "logiki zapłonu" . Dodano po 3 edit Ta Twoja kostka na fotce wygląda jednak na już przejściówkę "Iso (lub Nissan)" > "konkretne radio" , czyli sięgnij głębiej w kokpit,...
Witam. Przeczytałem ostatnio na stronie www.studio24.prv.pl o logice zapłonu, czyli o tym ze radio gra na postoju bez zapłonu i jednocześnie włącza je i wyłącza przekręcenie kluczyka w stacyjce. Chciałbym do fiata punto I podłączyć radio pioneer keh 2510 i nie wiem, co wpływa na to ze logika zapłonu w jednym samochodzie jest a w innym nie tzn. konkretnie...
dzieki za odpowiedz :) wszystko sie zgadza, tylko jak podlacze dwa plusy na stalew to nie moge radia wylaczyc, pokazuje sie zegar i koniec :(
W moim golfie (Variant z końca 98 roku) wymieniłem firmowe radio - Alpha CC na Pioneera DEH-4700. Mam tylko teraz dwa pytania: 1. W jaki sposób prawidłowo podłączyć zasialanie - o ile się nie mylę w kostce zamienione są zasilanie ACC z podtrzymaniem. Pioneer dodaje stosowną przejściówkę z możliwością zamiany, jadnak nawet po zmianie radio nie działa...
Witam Czy jest możliwość podłączenia tego radia do samochodu w taki sposób aby działało tylko gdy przekręcę kluczyk? Pozdrawiam.
dzięki kolego za pomoc tak też zrobie a ten kabelek REM to jest ten kabelek od logiki zapłonu tzn. napięci idzie po przekręceniu stacyjki czy żle myśle Ten przewód (rem), podłącza się z jednej strony do wzm. do wyj.REM, a od strony radia do wyjścia np. rem. lub np. power ant. Na przewodzie tym pojawia się napięcie w chwili włączenia radia, to napięcie...
Nie da się tak.
No i bez CAN-busa będzie się odbiornik wyłączał co godzinę, brak podświetlenia, Gali i logiki zapłonu. Jakie radio było fabrycznie w tym Audi? Pzdr. N.
Niektóre auta mają stacyję nieprzystosowaną do logiki zapłonu a w niektórych radia trzeba coś przełączyć (ukryty przełącznik, dziwne kable, przełożyć bezpiecznik w inną pozycję...) SławeK
Witam, mam pytanie odnośnie ww. radia. Zakupiłem od znajomego radio jak w temacie i ponieważ w moim punto nie ma szyny CAN, nie została ona podłączona, a więc nie mam też logiki zapłonu. Moje pytanie brzmi czy modyfikując któreś ze złączy w kostce radia jestem w stanie zrobić ręcznie logikę zapłonu w tym radiu? Opis złącza radia znajdziecie na tej stronie...
Serwis odczyta kod z numeru karoserii jeśli radio było zamontowane fabrycznie i nie będzie tego wyjmował. Trzeba umieć operować wyjmakami żeby je wyjąć choć na razie nie widzę potrzeby. Owszem, pasują inne radia, czasem może być mały problem z plusami choć ten model jak pamiętam ma standardowo. Szyby jeśli jeszcze masz oryginalne to lepiej zostaw to...
Poprawnie ten mechanizm działa tak: zanik plusa po stacyjce powoduje wyłączenie radia. W zależności od konstrukcji stacyjki napięcie ACC zanika bądź po przekręceniu w pozycję 0 lub dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Jeśli włączymy radio gałką, to możemy je wyłączyć i włączyć stacyjką. Jeśli wyłączymy radio gałką to tylko gałką możemy je włączyć....
To by było dobre, gdyby ten uklad zadziałał jak logika zapłonu, czyl wykrył, że zasilanie z zapłonu zniknęło i wyłączył radio i jednocześnie pozwolił na włączenie radia. Myślę, że jednak nie da się tego zrobić tym sposobem, bo układ ten nie miałby możliwości włączania i wyłączania radia (radio nie ma wejścia sterującego). To co proponujesz spowodowałoby...
Dołożyć przewód ACC i po robocie. jeśli mógł byś mi podpowiedzieć z kąd go puścić znaczy się gdzie podłączyć, spróbuje sam to zrobić Dodano po 15 doczytałem się że prawdopodobnie mam coś takiego jak logika zapłonu w podłączeniu radia oryginalnego
Niestety nie, nadal nie reaguje ani na +12V na pinie od podświetlenia, ani od logiki zapłonu.
Ten Becker włączy się na jednym plusie czyli bez przekręconego kluczyka ale nie pozwoli na wpisanie kodu. Po wpisaniu kodu na dwóch plusach (ACC) radio na jednym plusie również będzie się włączać tyle ze po około 30 min samo się wyłączy, tzw logika zapłonu. A kolega Cooki13 chyba już zablokował doszczętnie radio lub zapłacił komuś kto mu to radio zrobił...
(at)vortuss będzie mały problem bo Twoje A3 ma instalację do radia na CAN'ie W czarnej wtyczce zasilającej gdzie są 3 kable masz tylko zasilanie i linię diagnostyczną K Żeby zasilić te radio potrzebujesz połączyć przewód czerwony z żółtym w kablach z radia. Po tym zabiegu powinno zaświecić. W brązowej kostce iso z samochodu masz tylko głośniki przód....
Tak też nie da rady, logika zapłonu i podświetlenie również idą po CAN. Musi być radio i wyświetlacz od przedlifta inaczej kicha.
Wszystko jest w porządku. Normalne zachowanie prawidłowo podłączonego radia nieposiadającego logiki zapłonu.
Pewnie działa logika zapłonu spowodowana brakiem drugiego plusa zasilania.
jeśli dzieje sie tak przy wyłączonym zapłonie to jest to prawidłowe tak działa logika zapłonu
Witam! Naczytałem się wiele na temat "logiki zapłonu". Chciałbym aby tak funkcja działała w moim radiu.Do wyboru mam kabelek:+ po stacyjce o raz +na stałe do podtrzymania pamięci.Wykorzystałem wszystkie możliwości podpięcia radia i nic-logiki zapłonu nie uzyskałe.Radio gra mi w 2 wariantach: 1.tylko kiedy kluczyk jest w stacyjce 2.po wyjęciu kluczyka...
Podaj 2 plusy zasilania (przekręć stacyjkę). LOGI - to logika zapłonu. Dodano po 25 Podaj 2 plusy zasilania (przekręć stacyjkę). LOGI - to logika zapłonu.
Akurat w fordzie można zrobić bardzo prostą przeróbkę (przeciąć jedną ścieżkę i dołożyć jeden tranzystorek) żeby radio mogło być podłączone z ominięciem stacyjki. Co prawda umożliwia to słuchanie radia bez kluczyka i radio nie pobiera prądu po wyłączeniu gałką, ale niestety radio nie ma logiki zapłonu i pozostawienie włączonego radia grozi jeszcze szybszym...
Myślę, że to wyjaśni wątpliwości - jak ten kolega nie zajmuje się radiami samochodowymi, to może o tym nie wiedzieć, więc pokaż mu to oraz instrukcję od radia. http://obrazki.elektroda.net/24_11774902... To oczywiście jest widok wtyczki ISO idącej do radia od strony styków wtyczki (od przodu). Podłączenie "Opel" dotyczy radioodbiorników samochodowych...
niestety kolego widzę tylko opis kostek A i B, a w tych sprinterkach logika zapłonu, ILL, sterownie przy kierownicy leci juz cyfrowo. Czekam dalej na podpowiedzi :) Dzięki!
Po czym tak sadzisz? na obudowie jest nr fiata Bo w temacie który podałem, też są nr Fiata. A tak wygląda moje radio które jak opisywałem w tamtym temacie zachowuje się identycznie czyli brak logiki zapłonu a kupione w salonie z oplem combo.
Po prostu, radio żeby grało musi mieć dwa zasilania, jeden plus jest stały a drugi pojawia się po przekręceniu kluczyka. Opel ma je zamienione więc albo rozbierzesz wtyczkę i zamienisz je albo zastosuj przejściówkę ISO-ISO 1 do 1 z tym ze w niej zamienisz te dwa przewody i wszystko będzie ok, będzie też działać logika zapłonu, tzn jak zapomnisz zgasić...
Ostatecznie kupiłem na Allegro adapter CAN (przypomnienie: zapodaję radio Audi Symphony II do VW Golf IV). Po szybkim wpięciu się w oryginalną instalację Golfa IV chodzi na 100% zapłon, czyli radio nie gaśnie po 1godzinie oraz chodzi "logika zapłonu", czyli włączanie/ wyłączanie radia po kluczyku. Do tego radio po włączeniu świateł podświetla wszystkie...
no to albo uszkodzone cos w radiu albo nie masz podłączonej logiki zapłonu czyli plusa po stacyjce ale stawiam na to drugie pzdr
Można robić jeden system zespolony, choć tutaj w przypadku jakiś problemów, jeden może pociągnąć kolejne. Wygodniej będzie to zrobić na osobnych modułach tak, by nawet jak coś padnie, to nie rzutowało na kolejny element. Dlatego proponuję robić to na osobnych klockach. Zresztą koszt takiego ukłądu całkującego, nie przekroczy dwóch złotych, więc majątek...
tak, wpisać w wyszukiwarkę hasło "logika zapłonu"
Tak jak masz opisane dwa stałe "+" , a trzeci to S /po stacyjce jeśli chcesz aby działała logika zapłonu lub też na stałe/ i oczywiście "-" ;)
To jest funkcja logiki zapłonu. Sprawdź czy w menu nie masz IGNI LOGIC.
A czy nie ma możliwości przerobienia radia? Logika zapłonu to taka mądra rzecz...
Hasła do poszukiwań: - kostka ISO, - logika zapłonu. Wszystko jest na forum.
Jak usuniesz usterkę to opisz dla potomnych co było . Ja miałem ten sam przypadek ale sobie darowałem, bo w aucie działa logika zapłonu . Pzdr
A napewno jest dobrze podłączone, logika zapłonu działa i kod nie jest wyłączony ? SławeK
Czy działa Wam logika zapłonu? Czy można wyłączyć tylko sprawdzanie CANCHECK, ale żeby CAN później działał? Z moim komputerem radio nie chce się dogadać i nie przechodzi testu CANCHECK. Radio gada z licznikiem (po włączeniu wyświetla na nim FM1, działa regulacja podświetlenia..) Moje radio to Blaupunkt 169 CD/MP3 2.86 EDIT: Po wyłączeniu cancheck działa...
Muszę się przyznać że nie miałem tego wynalazka jeszcze na stole ale ktoś ze znajomych już z tym walczył tyle że to radio było pod inną nazwą. Teraz przynajmniej wiemy o czym rozmawiamy. Podrzuć jeszcze oryginalną zawartość, przyda się do archiwum, i opisz to co zrobiłeś że Ci ruszyło. Może ktoś to sprzwdzi na swoim i chociaż powie Ci że nie zrobiłeś...
Miernik w łapę, opis kostki ISO ściągnąć stąd lub ze strony STUDIO24 i do dzieła! A masa jest poprawna? Mostkowanie przewodów to sprawa logiki zapłonu. O niej też poczytasz, czy tu, czy na wspomnianej stronie. Zamykam, bo temat wtórny.
Inna automatyka,przez co inne sterowanie i logika zapłonu. Prościej i taniej, będzie wymienić ten hydrogenerator.
Rozladowanie baterii niczym sie nie rozni od przycisku reset (jest to wszak podanie stanu niskiego na uklady logiczne urzadzenia..) A cos to za stwora ta "logika zapłonu"? On taki kumaty jest? ;P A nie prosciej napisac ze to uklad zabezpieczajacy elektronike przed zbyt duzymi skokami napiecia mogacymi uszkodzic elektronike, powstajacymi podczas uruchamiania...
Czyżby karta nie łączyła albo nie masz jednego plusa i po godzinie się wyłącza (logika zapłonu).
W Blaupunktach z tego okresu zapłon nie musi być włączone tylko radio trzeba włączyć aby się świeciło - - - - na LCD. Blaupunkt prawie zawsze miał dobrze zrobioną logikę zapłonu - i nie potrzebował włączonej stacyjki.
To nazywa się "logika zapłonu" i nie da się tak podpiąć tego radia.
Choćby na studio24.prv.pl Tam są obszerne i genialne materiały na temat kostki ISO, logiki zapłonu, masa rozpisek... polecam odwiedzić
Car200 nie posiada funkcji logiki zapłonu i nie można jej ustawić jak w innych modelach opla pozd.
Jeszcze gorzej jak radio wymaga kodu to po takim zabiegu mogą być kłopoty. Najlepszym rozwiązaniem jest układ logiki zapłonu wbudowany w radiu.
Gdzieś tu na forum był zaprezentowany schemacik zewnętrznego układu logiki zapłonu ale raczej w naprawach. Idea to przerzutnik pamiętający moment wyłączenia. Pzdr. N.
...sony ma jeszcze z tylu przelacznik zasilania w zaleznosci od wyprowadzen w samochodzie Chyba kolega miał ostatni kontakt z radiami Sony jakieś 10 lat temu... Polecam wrzucić w wyszukiwarkę hasło "Logika zapłonu".
Jak się wyłącza kluczkiem a nie chcesz tego to nic nie rźnij tylko włącz kluczyk, wyłącz radio, trzymają 1 i 3 włącz radio - zabeczy i wyłączy się logika zapłonu.
Ja też się nie chcę wymądrzać ale opisane podłączenie nie jest prawidłowe, niemal każdy tak podłącza radio ale tak się nie powinno robić a skoro kolega kupił nowe radyjko to niech je właściwie podłączy. Nie wiem jakie masz radio (mogłeś napisać) i jak jest u ciebie który to podtrzymanie a który zasilanie ale to nie ma znaczenia bo to możesz sam w instrukcji...
A ja od logiki zapłonu. To znacznie częsciej leciało w philach - niestety bez schematu nie ruszysz.
Tak? Przeczytaj #1 ze zrozumieniem. Wiesz co znaczy zwrot ,,do prawidłowego działania,,?Jeśli autor sam włącza radio i sam go musi wyłączać to nie działa ono prawidłowo bo do działania logiki zapłonu potrzebne jest właśnie podłączenie zasilania do czerwonego kabla, pomijam tu problem z zasilaniem ACC do radia którego w tym Punto nie ma a które bez...
A nie wystarczy sprawdzić, czy radio ma obsługę "logiki zapłonu"? [url=http://elektron.pol.lublin.pl/users...
Z tym ostępowaniem od standardu to nie jest tak. Jest standard zwykły i logic (logika zapłonu). Ale radio jest podłączane jak klasyczne na iso.
Dzieje się tak głównie w VW i Audi - trzeba czytać co producent umieścił w FAQ. Swoją drogą po godzinie radio ma się nagle wyłączyć - do tego służy logika zapłonu (IGN ON w MENU EXPERT).
Jak działa logika zapłonu to nie będzie się wyłączało.Co do podświetlania potrzebny jest inny wyświetlacz i będzie się podświetlać.Co do temperatury powinna działać ponieważ piny od czujnika są w tym samym miejscu (mogę się mylić bo piszę z pamięci brak dostępu do schematów). Kiedyś robiłem taki przeszczep ale z douczeniem jak być powinno i działa to...
Niestety ale chońskie badziewia nie mają pełnej logiki zapłonu, one mają do wszystkiego pasować i sprzedawać się. SławeK
Tu kłania sie tzw. logika zapłonu. Radio jest zasilane dwoma przewodami: na jednym, zwyczajowo żółtym (przewód od kostki ISO do radia będący w komplecie z radiem) ma byc stałe, nieodcinane 12V. Służy ono do podtrzymania pamięci radia. Drugi, czerwony, można podłączyć do 12V załączanych po stacyjce. Twedy radio będzie działac tylko w czasie, kiedy stacyjka...
Przepraszam ale nie zgodzę się z tym. Osobiście posiadam blaupunkt (nie pamiętam modelu) z 2008 roku wcześniej miałem blaupunkt san diego i "logika zapłonu" działała, jak i na tym modelu działa poprawnie - właśnie tak jak chce autor postu wykonać ze swoim pioneerem.
Kostka ISO ...rozpis , logika zapłonu . Użyj "SZUKAJ" wpisujęc te 2 hasła bo pojawia się średnio raz w tygodniu.
A czy czasem nie działa tutaj logika zapłonu???? Radio zachowuje się tak jakby nie dostawało plusa(drugiego plusa) po stacyjce wiec przyglądnołbym się podłączeniu.
A czy w tym radiu nie ma przypadkiem opcji w menu zmiany koloru displaya? Bez CAN-u radio będzie sie wyłączać co 30 min. i brak będzie pełnego podświetlenia displaya oraz logiki zapłonu czyli wyłączania/załączania kluczykiem. Pzdr. N.
Oczywiście, że da się, ale jeżeli nie bedzie podłaczony do szyny komunikacji samochodu będzie się wyłączał co godzinę oraz brak będzie logiki zapłonu.
logika zapłonu logika zapłonu blaupunkt logika zapłonu radio
regulacja prędkości falownik schemat czujnik klimatyzacja skaner epson
eltax atomic suszarka elektrolux ew8h458bp
Termistor NTC w przetwornicy Volt Polska 3000W Napięcie prądnicy w chińskim rębaku ZH1115