Objaw dość typowy - uszkodzona uszczelka pod głowicą. Kupa roboty albo do warsztatu i zapłacić. Ja wymieniałem sam... :D
CZESC KIEROWCO! Na poczatek proponuje sprawdzenie ciśnienia na poszczególnych cylindrach. Jest to typowy objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Koszt ok. 60zł i 10 godzin "zabawy". Miłego majsterkowania !
A tak poza tematem- znikanie płynu po wystygnięciu to przypadłość klękniętej uszczelki pod głowicą To może być jakiś trop. Auto ma już pona 650000km przebiegu i silnik do tej pory nie ruszany. Czy oprócz ubywania ponad litra płynu jest jakiś inny objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą?
[quote="rafal6113"]... "masło" pod korkiem wlewu oleju lub wzrost poziomu oleju albo płynu chłodniczego.... BARDZO mało prawdopodobe. Nawet "masło" pod korkiem to nie koniecznie objaw uszkodzonej uszczelki głowicy. Zrób test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia i się wyjaśni, choć jak wcześniej powiedziano objawy wskazują na uszczelkę.
Napisz coś więcej >Jakie to auto itp. Może być objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą >Pozdro<
Ewidentny objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą bądz pękniętej głowicy(częste uszkodzenie przy przegrzaniu silnika).
Objaw wskazuje na uszkodzoną uszczelkę głowicy. wykręć świece i jak któraś będzie wymyta to masz winowajce. Ale nieszczelny wtryskiwacz też może powodować takie objawy.
Nawet na pewno ma turbo, ale z uszkodzonym, dymił by raczej na niebiesko. Sprawdź, czy nie ubywa płynu chłodniczego. Bały, gęsty dym w połączeniu z problemami w uruchomieniu silnika i wydobywający się z wydechu nawet po zagrzaniu silnika, to najczęściej objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą, lub samej (pęknięcie) głowicy. Z drugiej strony, jak miałem...
Nie wydaje mi się żeby była to uszczelka pod głowicą. Zazwyczaj jak jest uszkodzona uszczelka pod głowicą to nie ma szans na utrzymanie płynu chłodniczego w układzie. Kwestia rozgrzania silnika i cały płyn wylatuje. Oczywiście można to sprawdzić za pomocą testu na CO2 w układzie. Koszt okolo 15 zł. Majonez pod korkiem to niedogrzany silnik, krótkie...
Koledzy!.Śmieszą mnie Wasze profesjonalne wywody.To jest typowy objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą, ew.brak luzu na zaworze lub wypalony zawór.Ale to żadkość. Ale ale może być prozaiczna przyczyna uszkodzona świeca lub przewód.Andrzej
Witam, Rozrząd w tej pozycji jest dobrze ustawiony, sprawdzane lampą stroboskopową. A pytanie było zadane: czy może to być objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą i co ewentualnie jeszcze sprawdzić. Może też przeczytaj co pisze: maź pod korkiem i na bagnecie, a o zapłonie nic nie pisałem. O rozrządzie pisałem jako ciekawostce, a nie pytałem czy coś...
to może też być objaw niesprawnego zawory ciśnieniowego w korku, jesli ciśnienie w chłodnicy przekracza wartośc krytyczną nadmiar płynu jest odprowadzany do zbiorniczka wyrównawczego. Wypływ płynu przy gorącym silniku to normalna sprawa, układ chłodzenia jest ciśnieniowy, gorzej jak po otwarciu korka nic się nie dzieje - wtedy układ jest nieszczelny....
na sto procent masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą i nie szukaj innych powodów, zadne podpinanie do Vaga . Biała maź pod korkiem świadczy o przedostawania się płynu chłodzącego do oleju ! ! ! sprawdź tylko czy nie ma śladów oleju w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego (kółka tłuste jak w rosole). Zapewniam Cię kolego , że czeka cię rozbiórka głowicy...
mechanik odkrecil na goracym silniku (zrobił może z 5km) zbiorniczek płynu na zgaszonym silniku, poziom plynu podniósł się do tego stopnia że zaczął się wylewać, wg mnie to normalny objaw ale wg niego uszkodzona jest uszczelka pod głowicą, Nie znam układu chłodzenia w tym samochodzie, ale jeżeli układ ma poduszkę powietrza celowo pozostawioną w układzie...
Uszkodzony ciśnieniowy zawór zwrotny, jego uszczelka lub ewentualnie sprężyna. To dość częsty objaw. Powietrze nie ma nic wspólnego z praca pulsacyjna. Co najwyżej nieszczelny zawór lancy może dawać taki objaw podczas pracy jałowej. Bardziej złożona usterka to zaworki tłoczków. Jak masz plastikową głowice to szkoda zachodu, produkt pod markety tak ma....
Typowy objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą ... ale czemu chłodnica zimna?? Może termostat się nie otwiera. 3l oleju to bardzo dużo .. W płynie od chłodnicy jest olej, może lecą babelki na pracującym silniku?? Wydech okopcony .. może puszcza olej przez pierścienie?? Co do 110 stopni , jakiej firmy czujnik wstawiłeś może przekłamuje , czasem tak się...
Coś mi się wydaje ,że objaw na uszczelkę pod głowicą.A temperatura ci skacze chłodzenia.Jak jest uszkodzenie uszczelki to temperatura wzrasta bardzo szybko.
Zobacz czy przypadkiem po odkręceniu korka od zbiorniczka płynu chłodniczego objaw nie ustąpi na krótką chwilę, prawdopodobnie masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
Witam. Posiadam Opla Corsę C 1,2 Twinport z 2005 i LPG. Przebieg 191 tys km. Instalacja sekwencja od 4 lat. Od ok 2 miesięcy zaczęło mi się robić w dużej ilości masło pod korkiem wlewu oleju. Początkowo myślałem, że to objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Jednak nie. Ostatnio zauważyłem (przy okazji czyszczenia odmy), że na korwu wlewu oleju, w...
Może wymienić świece i dwie cewki ? To nie pomoże na brak ciśnienia w cylindrach. Zakładając, że nie masz uszkodzonej uszczelki pod głowicą, to objaw wskazuje na nieszczelne zawory lub zapieczone pierścienie. Możliwe, że pomoże płukanka silnika. Sprawdź jeszcze ciśnienie sprężania dolewając troszkę oleju do cylindrów.
przy odkręcaniu korka na gorącym to niejednokrotnie normalny objaw czy w trakcie normalnej eksploatacji samochodu są ubytki płynu?
Sądzę, że jest to zwykły przedmuch przez lekko uszkodzoną uszczelkę głowicy i tyle. Objaw typowy. Zanieczyszczony układ chłodzenia może być przyczyną, ponieważ osady zatykają niewielkie otwory przelotowe płynu chłodzącego w uszczelce głowicy, co skutkuje słabym odprowadzaniem ciepła z w/w obszaru i uszkadzanie owej uszczelki. Dołączając się do lekkiego...
Mogą być różne objawy. 1. Zwieksza się ilość oleju lub płynu w układach (więcej płynu ->mniej oleju lub mniej płynu ->wiecej oleju) przy czym oba będą przybierały szary kolor o papkowatej konsystencji wynikajacy z przenikania jednego do drugiego) 2. Zwiększanie się ilości tylko płynu chłodniczego i zapowietrzanie układu chłodzenia (wynika z przedostawania...
Dziękuje, sądze, że to może być uszczelką pod głowicą przez ten gaz bo gazownik nie ustawił mi żadnego dotrysku. wymieniłem olej w skrzyni ale nic niedało, a od 2 dni ucieka płyn chłodniczy. Dodam że te terkotanie jest już rzadziej i krócej, ale nadal przy niskich obrotach od 10km do 40km wchodzi mi drżenie auta. mocniej nacisnę któryś raz pdeał gazu...
Przerabiałem podobny objaw z tym olejem. Zaro wycieków i innych cudów. Okazały się uszkodzone pierścienie w silniku.
Czyli nie ma opcji żeby była uszkodzona uszczelka? W takim wypadku najbardziej prawdopodobne jest uszkodzenie tulei? Kolego robokop a istnieje jakiś sposób sprawdzenia, która głowica jest uszkodzona? Dodano po 14 to ani uszczelka pod głowicą Teraz dopiero spadła mi klapka w głowie. Byłem pewien że smarowanie z bloku idzie kanałem na głowicę i przy uszkodzonej...
Czyli masz z wersji 318, bo ten miał 118 KM. Mechanicznie powinno wszystko pasować, nie wiem jak ze sterownikiem (chyba, że kupiłeś uzbrojony), ale ogarnięty mechanik nie powinien mieć z tym problemu. Co do układu chłodzenia, już Cię wcześniej pytałem o kontrolki. Dlaczego? Bo jak zaświeci kontrolka niskiego poziomu płynu to znaczy, że poziom już nie...
Witaj! Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą były by w zależności uszkodzenia. Uszkodzenie uszczelki z kanałem chłodzącym /wydmucha płyn w chłodnicy/ Uszkodzenie z /olejem/wydmucha olej, na korku biała maź/ Uszkodzenie krawędzi to w koło zalany olejem. Jak tych objawów nie masz to kup odpowiedni płyn do mycia silników,popsikaj i zmyj wodą.Będziesz...
Kolega ma racje. chyba cos nie tak z uszczelka pod glowica, zwlaszcza jak sie silnik nagrzeje i zostawisz na wolnych obrotach to objaw sie pojawia? Jezeli tak, to nie powinienes zwlekac z kontrola w serwisie (mozesz uszkodzic silnik).
jeżeli masz olej ponad stan i płyn w oleju, to w pierwszej kolejności stawiałbym na pompę wody, która jest napędzana od rozrządu i zdarzyło mi się kiedyś w innym aucie, iż przepuszczała płyn do oleju. Ściągnij miskę olejową i i podstaw na noc kuwetę, mniej więcej pod rozrządem. Jeżeli pompa wody przepuszcza płyn do silnika, to płyn poleci właśnie po...
Kurde chłopaki ewidentnie coś albo źle składacie albo nie takie części kupujecie jak zmieniacie wał to wszystkie wymiary wału i korby muszą się zgadzać tak samo tłok średnica wysokość / wysokość od sworznia do krawędzi wysokość wypuklenie denka itp. I grubość uszczelek też ma znaczenie pod cylinder na kartery jak dacie za cienką to też tłok uderzy w...
Jeśli faktycznie cieknie z tamtego miejsca, to jest to, jak najbardziej, objaw uszkodzonej uszczelki. Z tym, że uszkodzenia w miejscu uszczelnienia kanału płynu chłodzącego, a nie komory spalania. Możliwe, że na tym się zakończy i - poza mokrą plamą - nie będzie innych następstw. Z tego miejsca lubi też cieknąć olej, więc zaglądaj od czasu do czasu...
Witam. To,że nie masz jak to mówią "masła" w oleju to nie jedyny objaw uszkodzenia uszczelki pod głowicą. Płyn chłodzący może podsysać w cylindry i wtedy spala się razem z ropą w cyklu zapłonu oraz suwu pracy silnika i wydalany jest przzez wydech razem z spalinami w postaci pary wodnej. Ale jak masz napuchnięte przewody chłodzenia to są dwie przyczyny,mianowicie:...
Drogi kolego ta biala maz swiadczy o tym ze jest woda w oleju ! Teraz nasowa sie pytanie skad sie wziela ta woda : 1 moze byc uszkodzona uszczelka pod glowica 2 mikro pekniecia bloku lub glowicy 3 moze byc kiepska uszczelka jakiegos lacznika obudowy poprostu np czasami do glowicy sa przykrecone takie rozdzielacze wodne ktore jednoczesnie zakrywaja tl...
Miałem już taki przypadek w tym silniku. Objaw był typowy dla uszczelki pod głowicą. Facet kupił auto z Niemiec dużo taniej bo Niemcy nie mogli sobie poradzić, nawet silnik wymienili i nic, ja zrobiłem głowicę i dalej to samo. W końcu zacząłem przeglądać wszystko i okazało się że uszkodzony jest podgrzewacz, umieszczony pomiędzy kolektorem ssącym a...
Jeśli chodzi o kolor spalin i ubytek płynu świadczyć może o uszkodzeniu uszczelki pod głowicą. Taki sam kolor dymu może być jeśli jest przestawiony zapłon, przy złym ustawieniu zapłonu samochód nie będzie miał mocy. Jeśli będzie uszkodzona uszczelka pod głowicą to przy pełnym stanie płynu w układzie przy odpaleniu silnia (najlepiej zimnego) w zbiorniczku...
Możliwe że ten hałas zanim zacząłeś remont to był objaw uszkodzonych regulatorów hydraulicznych ! Jaki był zalany olej ? Może być że było 3 litry oleju i litr moto doktora teraz się napełniły i nawet diabeł ich nie opróżni ;-) Albo mechanik zapomniał dokręcić głowice lub dać uszczelkę :-)
przerywacz iskrzy to normalne a co do zalewania simka to mogą być dwie przyczyny silnik jest nieszczelny objaw świeca mokra i tłusta wycieki między cylindrem a kolankiem , między głowicą a cylindrem lub cylindrem a karterami morze być uszkodzona uszczelka między karterami albo uszkodzone simeringi w skrzyni korbowej jeszcze morze być uszkodzone łożysko...
Nie wykluczam że jest uszkodzona uszczelka pod głowicą, ale jeżeli jest uszkodzona pompa wody - z czym spotkałem się już kilka razy - oberwany wirnik na pompie - pompa chodzi ale nie mieli płynu, płyn w bloku stoi w miejscu a temperatura rośnie na maxa wywala płyn w zbiorniczku, który jest chłodny a blok aż kipi. Do zbadania szczelności uszczelki czy...
Po lewej stronie pod zderzakiem jest sterownik od wentylatorów. Jak był uszkodzony to zapalała się kontrolka ABS. ZAFIRA jest prosta, tylko czasami sprawia problem z identyfikacją uszkodzenia. Robiłem taką z silnikiem 1,8 benzyna. Przyjechała z innego warsztatu. Klient opowiada( panie dwa razy mi uszczelkę pod głowicą wymieniali, sterownik silnika,...
Szymek, spalanie średnie 55l/100km to bardzo dziwny objaw, zgodziłbym się z chwilowym podczas ruszania na 1 biegu. Druga sprawa, sprawdzenie spalania lepiej zrobić tankując 2x samochód po sam korek, rejestrując stany licznika. Unikniesz w ten sposób zapowietrzenia układu zasilania. Sprawdzałeś stan (poziom/jakość) chłodziwa? Najczęściej dym jest spowodowany...
Witam, auto o którym mowa to Volkswagen Passat B5FL, 1.6 ALZ (benzyna bez gazu), rocznik 2002. Od kilku miesięcy ubywa płyn chłodniczy ze zbiorniczka w dość szybkim tempie - co 400-500 km muszę dolać cały zbiorniczek. Płyn ubywa TYLKO podczas jazdy, gdy auto stoi w garażu poziom płynu się nie zmienia ani nic nie kapie. Zacząłem badać temat: chłodnica...
Witam Serdecznie! Wiem ze temat wałkowany na forum wiele razy ale żaden nie pasuje do mojego przypadku otóż auto jak w temacie golf 3 silnik 1.8 90km z lpg. Na zimnym silniku po odpaleniu temp płyny dochodzi bardzo szybko do 110 po czym otwiera się termostat. Następnie auto trzyma temp w granicach 90 stopni, węże od chłodnicy i nagrzewnicy równo gorące...
Witam serdecznie, Ściągnąłem samochód z Niemiec, wracając do polski zero problemów, po powrocie rozsadziło mi chłodnicę i pod autem była kałuża. Mechanik założył nową chłodnicę i uznał (ponieważ te wewnętrzne węże były spuchnięte), że idzie ciśnienie z głowicy. Zrobili test Co2 i kolor zmienił płyn. Dodam, że nie ma innych objawów uszkodzonej uszczelki...
Witam, mam problem z Mazdą 3. Auto jest moich teściów, którzy wiedzą o autach tyle co jak nimi jeździć i to wszystko. Mechanik stwierdził, że zatarł się silnik. Mowa tu o 1.4 LPG oznaczenie ZJ. Poszła uszczelka pod głowicą. Objaw był taki, że spaliny wypychały płyn z bloku i objętość płynu w zbiorniczku się zwiększała, aż wywalało płyn przelewem. Bardziej...
Witam miałem problem po zakucie auta z uszczelka pod głowicą a dokładnie zaczęła przepuszczać na tyle dziwnie ze kompresja była 12.3 12.4 12.5 12.4 ale gazy szły w przewody wody. co po przekroczeniu 4500 RPM prowadziło do przegrzania silnika. Przy okazji pojawiła sie kontrolka przy Oleju a po wcisnieniu testu "switch off engine check oil level" Natomiast...
Kolego bartaz2010 , raczej typowy objaw zapowietrzania układu, ponieważ masz instalację gazową (nie wiem jaką), najpierw sprawdziłbym czy przyczyną nie jest zagazowanie układu przez uszkodzony reduktor. Jak to sprawdzić? Zakręcić gaz na butli, wypalić lub spuścić resztę gazu z instalacji i po uzupełnieniu i odpowietrzeniu układu chłodzenia pojeździć...
Najczęściej elektroniczna dysza wolnych obrotów uszkodzona/zatkana lub brak na niej napięcia zaraz po włączeniu zapłonu.Zdemontuj gażnik,wymyj go w benzynie,przedmuchaj sprężonym powietrzem.Mile widziane nowe uszczelki pod "sercem" i pod gażnikiem.("serce"-bakelitowe cudo między gażnikiem a głowicą,robiące za izolację termiczną I doskonale zniekształcającą...
W ostatnim czasie nabyłem za niewiwlkie pieniądze takie oto autko...Ford Scorpio 2.0 EFI...i po pewnym czasie pojawił się problem:| Mianowicie gdy silnik, a konkretnie płyn chłodzący nabierze wystarczająco wysokiej temperatury by otworzyć termostat na "długi obieg", płyn zostje wyrzucany przez zbiornik wyrównawczy. Wspólnie ze znajomym wymieniłem termostat...
Cześć Koledzy, Zdarzyła mi się przykra sprawa i rozważam czy miałem gigantycznego pecha czy może jednak mechanik tak coś spitolił, że doprowadziło to do uszkodzenia silnika. W telegraficznym skrócie, żeby nie zanudzić. Samochód rano odpalał normalnie ale po krótkiej jeździe i postoju zapalał z dużym oporem - jakby uszkodzony rozrusznik - zakręci i nic....
Cześć panowie mam nadzieje że mnie na coś nakierujecie bo mi już uszami wychodzi. Problem dotyczy samochodu AUDI 80 2.0 8V ABT na moowtrysku z LPG auto posiada fabryczny autoalarm. Problem pojawia się w zimie przy dużej wilgoci i niskiej temperaturze, samochód gaśnie i nie chce odpalić niema znaczenia czy jadę na benzynie czy na gazie auto podczas jazdy...
via vida, lub elm - zarówno odczyt bieżący - czy nie jest leniwa, + poprawki krotkoterminowe, napięcie sondy dochodzi do 0,75-0,80V więc mi trochę brakowało... Ale teraz widzę że jest gorzej niż myślałem ;( wygląda to na uszczelkę pod głowicą - jadę jutro zrobić test na obecnosc CO2 w płynie chłodzącym.. dlaczego? dzisiaj ugotował mi się silnik.. -...
Witam ponownie. W kolektorze ssącym nie ma prawa być płynu chłodniczego. W przypadku uszkodzenia uszczelki pod głowicą może się zdarzyć pare przypadków: Olej dostanie się do płynu - płyn robi sie brudny z korzuchem oleju widać to w zbiorniku wyrównawczym. Płyn dostanie się do oleju - z oleju praktycznie robi się szlam, widać to na bagnecie często też...
Witam! Zakupiłem Toyote Avensis 2001r 2.0 D4D. Przejechałem nią ok 1000km i wszystko było idealnie, gdy pewnego ranka - dokładnie 13 :) - po odpaleniu nagle zaczęła chodzić na 3 cylindry. Check się nie świecił. Zgasiłem i jeszcze raz odpaliłem i już przy odpalaniu kręciła tak jakby nie było kompresji na jednym cylindrze. Łopatologiczne sprawdzenie odpinając...
Od około 6kkm jezdże na 70% mieszance OR i dotychczas nie miałem zadnych problemów technicznych. Auto rano odpalało jak zwykle bez problemów, a tu "nagle" pompa wtryskowa zaczyna się pocić, a co gorsze w płynie chłodzącym pojawiły się ślady oleju. Co do pocenia się pompy to z waszych informacji wynika zę jest to objaw prawie naturalny wkalkulowany...
Opieranie się tłoka o zawór z powodu, zbyt cienkiej uszczelki pod głowicę. Przy poprawnym (?) ustawieniu rozrządu i luzów zaworowych spróbuj pokręcić silnik rozrusznikiem, ale bez świecy. Próbowałem już wcześniej, kręci piknie, nic nie stuka. Nawet kilka razy udało mi się rozkręcić silnik przy poprawnych ustawieniach, ale to loteria i trzeba ustawić...
Witam. Siedzę kilka dni i nie mogę znaleźć identycznego przypadku. Mam ibize 1.9 TDI silnik ASV. Jak ją kupiłem śmigał ładnie. Po ok 2 latach po zimnie mniej więcej zaczęła brać olej wiec zrobiłem uszczelkę pod głowicą ale dalej był problem. Okazało że turbina brała, po zrobieniu jej wszystko wróciło do normy. Samochodzik ładnie śmigał i nawet oleju...
Witam, posiadam BMW e 46 320i 170km i od jakiegoś czasu mam ciągle problem z wypadaniem zapłonów (zapłony wypadają po dwa i za każdym razem inne) nie ma znaczenia czy na zimnym czy na ciepłym silniku. Po odpaleniu samochodu po około 2min pokazuje się kontrolaka silniki i po podpięciu do kompa pokazuje wypadanie zapłonu. Byłem z samochodem już na różnych...
Nie wiem czy to "wąż wyjściowy" nie jest przejęzyczeniem, bo według mnie byłaby procedura poprawnie przeprowadzona gdyby to był wąż wejściowy (górny), bo wtedy odpowietrzyłaby się nagrzewnica i wszystko co poniżej, ale w sumie to nie jest takie istotne przy tym: W audi oba węże są na tym samym poziomie, nie ma górnego i dolnego, są obok siebie na równej...
Witam, przeszukałem już chyba wszystkie fora, pomoce serwisowe, zeszyty szkoleniowe z zakresu problemu sterowania i funkcjonowania systemu Vanos w silniku N63 dlatego zwracam się z prośbą o jakieś wskazówki ponieważ silnik ten robię po raz pierwszy i mam nielada problem. Otóż samochód trafił do mnie z przypadłością dużego zużycia oleju około 1L na 500-700...
Witam Miesiąc temu miałem awarię (urwanie grzybka zaworu) w golfie 4 TDI ASV (przebieg licznikowy 212 tys km, rocznik 2000. Uszkodziła się głowica, wałek rozrządu, tlok nr3, korbowód i wtrysk sterujący. Głowicę kupiłem używkę w okolicy z powypadkowego Audi A3 90kM (te same numery głowicy co w moim ASV), tłok z pierścieniami, korbowód i wtrysk także...
Co do odpowietrzania- nie ma takiej potrzeby- te układy mają samoodpowietrzanie. Pozdrawiam No i tu kolega się myli. Owszem wszystkie passaty się odpowietrzają same, ale tylko w przypadku, gdy cały układ chłodzenia jest niezamulony, drożny i sprawny. Jesli cokolwiek jest chocby minimalnie niesprawne, volkswagenowski sposób na odpowietrzanie przestaje...
Dzień dobry szanowni forumowicze W przypływie ułańskiej fantazji zakupiłem Peugeota 307 cc... Staram się go teraz uruchomić. Auto NIE posiada i nigdy nie posiadało LPG o ile to pomoże... Dane pojazdu: Peugeot 307 cc 2004r Silnik 2.0 16V 100 KW 137KM oznaczenie RFN EW10J4? Przepraszam z góry za długi post, ale staram się wszystko możliwie dokładnie...
Decha Będzie do zdjęcia Raczej Tak, na pewno, bo biorąc pod uwagę: przy wyższych obrotach jakaś ilość płynu przeleci przez nagrzewnice a na wolnych nie, co się objawia chwilowym nadmuchem ciepłego powietrza czy inny cytat: przy zdjętych przewodach z nagrzewnicy uruchomionym silniku na podwyższonych obrotach trochę chlapnie płyn , na wolnych prawie...
Witam, jak objawia się uszkodzenie uszczelki pod głowica?
Objawy oczywiste, są tak oczywiste, ze trudno się na nie zwraca uwagę;) A propos spalania płynu to tak po przemyśleniach przyszedł mi do głowy fakt, ze fizyki się nie da oszukać. Chodzi o to, że jeśli uszczelka pod głowicą była by walnięta, to ciśnienie z cylindra silnika podczas sprężania nie pozwoliło by na dostawanie się chłodziwa do niego. To uszkodzenie...
Witam.Mam problem z ogrzewaniem i z chłodzeniem tyłu samochodu -Seat Alhambra 2001 1,9d . Objawia się to w następujący sposób:gdy ustawiam żądaną temperaturę to przód grzeje lub chłodzi natomiast tył niestety nie. Słyszę jedynie z tyłu wentylator.Nie wiem czy może być to związane z podejrzeniem uszkodzonej uszczelki po głowicą, ponieważ raz w miesiącu...
masz uszkodzoną uszczeke pod głowicą lub oberwało wirnik pompy wody ale objaw bardziej na uszczelke wskazuje
czyli uszkodzony pompowtrysk moze zapowietrzac uklad, nie objawiac sie bledami na vagu (poza korekcjami) ? i to nie ma nic do wspolnego z wymiana uszczelki pod glowica ?
Jeśli pompa paliwa jest sprawna i podaje odpowiednią ilość paliwa ,w gażniku jest drożna dysza paliwa oraz prawidłowy poziom paliwa, to pozostaje przełącznik podciśnieniowy i jego połączenia z kolektorem ssącym (drożność ,szczelność) oraz połączenia elektryczne przełącznika z modułem zapłonowym. Ostateczność to uszkodzony moduł ,co objawia się brakiem...
Sprawdź kolego olej, jeśli będzie zemulgowany (miała maź) to będzie oznaczać że przedmuchało uszczelkę pod głowicą. Druga rzecz to faktycznie może być układ zapowietrzony. Może się również samoczynnie zapowietrzać np. przez nieszczelną nagrzewnicę. Sprawdź w pod dywanikami czy nie masz mokro jeśli tak to może właśnie nagrzewnica jest uszkodzona. Uszkodzona...
witam wczoraj miałem podobny przypadek Czujnik ciśnienia w kolektorze(MAP) miał być uszkodzony ,okazało sie że kanał wejściowy (w kolektorze)był zapchany do tego stopnia że musiałem tam wiercieć objawiało sie to właśnie takim zachowaniem sinika tylko nie jestem bewny czy mono motronic to ma przyczyną może być lambda ,czujnik temp,wtryskiwacz lub nawet...
Napisałem również, że może to mieć wpływ na czujniki,nie pisałem na które!!! To napisz proszę awarią których czujników w aucie objawia się uszkodzona uszczelka pod głowicą ? Sonda w oplu to standart, szczególnie z gazem. Tak, szczególnie w postaci błędu obwodu zasilania grzałki związanego z uszkodzeniem uszczelki pod głowicą ? A Ty zamiast krytykować...
Mam problem od kilku dni, mianowicie po pierwsze na trasie, po przejechaniu okolo 20km grzeje sie silnik? Jak się to objawia? Auto się gotuje? Nie wiem, z lewej strony wskaznik temperatury oleju to chyba jest Po pierwsze to zapoznaj się z instrukcją obsługi - wskaźnik temperatury oleju to bywa w samochodzie ciężarowym, autobusie, maszynie budowlanej....
mój nick wskazywał by pewną prawidłowość - szczególnie jego końcówka :/ potrzebuje kogoś kto się zna i stwierdzi co jest nie tak, najlepiej byłego pracownika autoryzowanej stacji VW :p z wawy przyczyny, znalazłem na necie, może się komuś przyda... pompa paliwa - ciśnienie filtr powietrza przepustnica popychacz pompki paliwowej przepływomierz cewka,...
Usterka zaworu EGR objawia się najczęściej nierówną pracą silnika na biegu jałowym oraz poprzez nierównomiernie przyspieszanie po gwałtownym naciśnięciu gazu. A tak w tym przypadku jest Owszem, ale nie ma wpływu na: na zimnym silniku baaaardzo dymi na biało Dzisiaj zauważyłam że na zimnym silniku ubyło płyny temeratura po chwili doszła trochę przed...
Od dłuższego czasu walczę z zaworem stabilizacji obrotów biegu jałowego w swoim samochodzie (Passat B3, silnik 1.8 PF na digifancie II). Problem objawia się tym, że "wolne obroty" szaleją w cały świat, lecąc sobie do góry bez żadnej reguły (nawet się zrymowało). Raz trzymają się dobrze, drugi raz "wolne" to 3 tys. obrotów. Były próby naprawy mojego...
Witam nazywam się Piotrek mam Audi A6 1.9 TDI automat z 1998r. skrzynia AMD kod silnika to AFN. Mam problem z moją skrzynią zaczęło się od uszkodzonego sprzęgła hydrokinetycznego poluzowały się śruby i sprzęgło się rozsypało pękło i zablokowało silnik (oderwała się jakaś metalowa część). Wymieniłem sprzęgło i wszystko niby było ok wspomnę jeszcze o...
uszczelka głowica objaw objaw uszczelka głowica uszkodzić uszczelka głowica
lampa ustawiać zapłon analogowe webasto transmisja zasilać
Kino domowe Sony - napęd nie działa, szuflada się zacina NICE Robus 600 - lampa sygnalizacyjna mruga tylko raz