Objaw dość typowy - uszkodzona uszczelka pod głowicą. Kupa roboty albo do warsztatu i zapłacić. Ja wymieniałem sam... :D
CZESC KIEROWCO! Na poczatek proponuje sprawdzenie ciśnienia na poszczególnych cylindrach. Jest to typowy objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Koszt ok. 60zł i 10 godzin "zabawy". Miłego majsterkowania !
A tak poza tematem- znikanie płynu po wystygnięciu to przypadłość klękniętej uszczelki pod głowicą To może być jakiś trop. Auto ma już pona 650000km przebiegu i silnik do tej pory nie ruszany. Czy oprócz ubywania ponad litra płynu jest jakiś inny objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą?
[quote="rafal6113"]... "masło" pod korkiem wlewu oleju lub wzrost poziomu oleju albo płynu chłodniczego.... BARDZO mało prawdopodobe. Nawet "masło" pod korkiem to nie koniecznie objaw uszkodzonej uszczelki głowicy. Zrób test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia i się wyjaśni, choć jak wcześniej powiedziano objawy wskazują na uszczelkę.
Napisz coś więcej >Jakie to auto itp. Może być objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą >Pozdro<
Ewidentny objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą bądz pękniętej głowicy(częste uszkodzenie przy przegrzaniu silnika).
Objaw wskazuje na uszkodzoną uszczelkę głowicy. wykręć świece i jak któraś będzie wymyta to masz winowajce. Ale nieszczelny wtryskiwacz też może powodować takie objawy.
Nawet na pewno ma turbo, ale z uszkodzonym, dymił by raczej na niebiesko. Sprawdź, czy nie ubywa płynu chłodniczego. Bały, gęsty dym w połączeniu z problemami w uruchomieniu silnika i wydobywający się z wydechu nawet po zagrzaniu silnika, to najczęściej objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą, lub samej (pęknięcie) głowicy. Z drugiej strony, jak miałem...
Nie wydaje mi się żeby była to uszczelka pod głowicą. Zazwyczaj jak jest uszkodzona uszczelka pod głowicą to nie ma szans na utrzymanie płynu chłodniczego w układzie. Kwestia rozgrzania silnika i cały płyn wylatuje. Oczywiście można to sprawdzić za pomocą testu na CO2 w układzie. Koszt okolo 15 zł. Majonez pod korkiem to niedogrzany silnik, krótkie...
Koledzy!.Śmieszą mnie Wasze profesjonalne wywody.To jest typowy objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą, ew.brak luzu na zaworze lub wypalony zawór.Ale to żadkość. Ale ale może być prozaiczna przyczyna uszkodzona świeca lub przewód.Andrzej
Witam, Rozrząd w tej pozycji jest dobrze ustawiony, sprawdzane lampą stroboskopową. A pytanie było zadane: czy może to być objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą i co ewentualnie jeszcze sprawdzić. Może też przeczytaj co pisze: maź pod korkiem i na bagnecie, a o zapłonie nic nie pisałem. O rozrządzie pisałem jako ciekawostce, a nie pytałem czy coś...
to może też być objaw niesprawnego zawory ciśnieniowego w korku, jesli ciśnienie w chłodnicy przekracza wartośc krytyczną nadmiar płynu jest odprowadzany do zbiorniczka wyrównawczego. Wypływ płynu przy gorącym silniku to normalna sprawa, układ chłodzenia jest ciśnieniowy, gorzej jak po otwarciu korka nic się nie dzieje - wtedy układ jest nieszczelny....
na sto procent masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą i nie szukaj innych powodów, zadne podpinanie do Vaga . Biała maź pod korkiem świadczy o przedostawania się płynu chłodzącego do oleju ! ! ! sprawdź tylko czy nie ma śladów oleju w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego (kółka tłuste jak w rosole). Zapewniam Cię kolego , że czeka cię rozbiórka głowicy...
mechanik odkrecil na goracym silniku (zrobił może z 5km) zbiorniczek płynu na zgaszonym silniku, poziom plynu podniósł się do tego stopnia że zaczął się wylewać, wg mnie to normalny objaw ale wg niego uszkodzona jest uszczelka pod głowicą, Nie znam układu chłodzenia w tym samochodzie, ale jeżeli układ ma poduszkę powietrza celowo pozostawioną w układzie...
Uszkodzony ciśnieniowy zawór zwrotny, jego uszczelka lub ewentualnie sprężyna. To dość częsty objaw. Powietrze nie ma nic wspólnego z praca pulsacyjna. Co najwyżej nieszczelny zawór lancy może dawać taki objaw podczas pracy jałowej. Bardziej złożona usterka to zaworki tłoczków. Jak masz plastikową głowice to szkoda zachodu, produkt pod markety tak ma....
Typowy objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą ... ale czemu chłodnica zimna?? Może termostat się nie otwiera. 3l oleju to bardzo dużo .. W płynie od chłodnicy jest olej, może lecą babelki na pracującym silniku?? Wydech okopcony .. może puszcza olej przez pierścienie?? Co do 110 stopni , jakiej firmy czujnik wstawiłeś może przekłamuje , czasem tak się...
Coś mi się wydaje ,że objaw na uszczelkę pod głowicą.A temperatura ci skacze chłodzenia.Jak jest uszkodzenie uszczelki to temperatura wzrasta bardzo szybko.
Zobacz czy przypadkiem po odkręceniu korka od zbiorniczka płynu chłodniczego objaw nie ustąpi na krótką chwilę, prawdopodobnie masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
Witam. Posiadam Opla Corsę C 1,2 Twinport z 2005 i LPG. Przebieg 191 tys km. Instalacja sekwencja od 4 lat. Od ok 2 miesięcy zaczęło mi się robić w dużej ilości masło pod korkiem wlewu oleju. Początkowo myślałem, że to objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Jednak nie. Ostatnio zauważyłem (przy okazji czyszczenia odmy), że na korwu wlewu oleju, w...
Może wymienić świece i dwie cewki ? To nie pomoże na brak ciśnienia w cylindrach. Zakładając, że nie masz uszkodzonej uszczelki pod głowicą, to objaw wskazuje na nieszczelne zawory lub zapieczone pierścienie. Możliwe, że pomoże płukanka silnika. Sprawdź jeszcze ciśnienie sprężania dolewając troszkę oleju do cylindrów.
przy odkręcaniu korka na gorącym to niejednokrotnie normalny objaw czy w trakcie normalnej eksploatacji samochodu są ubytki płynu?
Sądzę, że jest to zwykły przedmuch przez lekko uszkodzoną uszczelkę głowicy i tyle. Objaw typowy. Zanieczyszczony układ chłodzenia może być przyczyną, ponieważ osady zatykają niewielkie otwory przelotowe płynu chłodzącego w uszczelce głowicy, co skutkuje słabym odprowadzaniem ciepła z w/w obszaru i uszkadzanie owej uszczelki. Dołączając się do lekkiego...
Mogą być różne objawy. 1. Zwieksza się ilość oleju lub płynu w układach (więcej płynu ->mniej oleju lub mniej płynu ->wiecej oleju) przy czym oba będą przybierały szary kolor o papkowatej konsystencji wynikajacy z przenikania jednego do drugiego) 2. Zwiększanie się ilości tylko płynu chłodniczego i zapowietrzanie układu chłodzenia (wynika z przedostawania...
Przerabiałem podobny objaw z tym olejem. Zaro wycieków i innych cudów. Okazały się uszkodzone pierścienie w silniku.
Dziękuje, sądze, że to może być uszczelką pod głowicą przez ten gaz bo gazownik nie ustawił mi żadnego dotrysku. wymieniłem olej w skrzyni ale nic niedało, a od 2 dni ucieka płyn chłodniczy. Dodam że te terkotanie jest już rzadziej i krócej, ale nadal przy niskich obrotach od 10km do 40km wchodzi mi drżenie auta. mocniej nacisnę któryś raz pdeał gazu...
Czyli nie ma opcji żeby była uszkodzona uszczelka? W takim wypadku najbardziej prawdopodobne jest uszkodzenie tulei? Kolego robokop a istnieje jakiś sposób sprawdzenia, która głowica jest uszkodzona? Dodano po 14 to ani uszczelka pod głowicą Teraz dopiero spadła mi klapka w głowie. Byłem pewien że smarowanie z bloku idzie kanałem na głowicę i przy uszkodzonej...
Czyli masz z wersji 318, bo ten miał 118 KM. Mechanicznie powinno wszystko pasować, nie wiem jak ze sterownikiem (chyba, że kupiłeś uzbrojony), ale ogarnięty mechanik nie powinien mieć z tym problemu. Co do układu chłodzenia, już Cię wcześniej pytałem o kontrolki. Dlaczego? Bo jak zaświeci kontrolka niskiego poziomu płynu to znaczy, że poziom już nie...
Witaj! Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą były by w zależności uszkodzenia. Uszkodzenie uszczelki z kanałem chłodzącym /wydmucha płyn w chłodnicy/ Uszkodzenie z /olejem/wydmucha olej, na korku biała maź/ Uszkodzenie krawędzi to w koło zalany olejem. Jak tych objawów nie masz to kup odpowiedni płyn do mycia silników,popsikaj i zmyj wodą.Będziesz...
Kolega ma racje. chyba cos nie tak z uszczelka pod glowica, zwlaszcza jak sie silnik nagrzeje i zostawisz na wolnych obrotach to objaw sie pojawia? Jezeli tak, to nie powinienes zwlekac z kontrola w serwisie (mozesz uszkodzic silnik).
jeżeli masz olej ponad stan i płyn w oleju, to w pierwszej kolejności stawiałbym na pompę wody, która jest napędzana od rozrządu i zdarzyło mi się kiedyś w innym aucie, iż przepuszczała płyn do oleju. Ściągnij miskę olejową i i podstaw na noc kuwetę, mniej więcej pod rozrządem. Jeżeli pompa wody przepuszcza płyn do silnika, to płyn poleci właśnie po...
Jeśli faktycznie cieknie z tamtego miejsca, to jest to, jak najbardziej, objaw uszkodzonej uszczelki. Z tym, że uszkodzenia w miejscu uszczelnienia kanału płynu chłodzącego, a nie komory spalania. Możliwe, że na tym się zakończy i - poza mokrą plamą - nie będzie innych następstw. Z tego miejsca lubi też cieknąć olej, więc zaglądaj od czasu do czasu...
Kurde chłopaki ewidentnie coś albo źle składacie albo nie takie części kupujecie jak zmieniacie wał to wszystkie wymiary wału i korby muszą się zgadzać tak samo tłok średnica wysokość / wysokość od sworznia do krawędzi wysokość wypuklenie denka itp. I grubość uszczelek też ma znaczenie pod cylinder na kartery jak dacie za cienką to też tłok uderzy w...
Witam. To,że nie masz jak to mówią "masła" w oleju to nie jedyny objaw uszkodzenia uszczelki pod głowicą. Płyn chłodzący może podsysać w cylindry i wtedy spala się razem z ropą w cyklu zapłonu oraz suwu pracy silnika i wydalany jest przzez wydech razem z spalinami w postaci pary wodnej. Ale jak masz napuchnięte przewody chłodzenia to są dwie przyczyny,mianowicie:...
Drogi kolego ta biala maz swiadczy o tym ze jest woda w oleju ! Teraz nasowa sie pytanie skad sie wziela ta woda : 1 moze byc uszkodzona uszczelka pod glowica 2 mikro pekniecia bloku lub glowicy 3 moze byc kiepska uszczelka jakiegos lacznika obudowy poprostu np czasami do glowicy sa przykrecone takie rozdzielacze wodne ktore jednoczesnie zakrywaja tl...
Miałem już taki przypadek w tym silniku. Objaw był typowy dla uszczelki pod głowicą. Facet kupił auto z Niemiec dużo taniej bo Niemcy nie mogli sobie poradzić, nawet silnik wymienili i nic, ja zrobiłem głowicę i dalej to samo. W końcu zacząłem przeglądać wszystko i okazało się że uszkodzony jest podgrzewacz, umieszczony pomiędzy kolektorem ssącym a...
Jeśli chodzi o kolor spalin i ubytek płynu świadczyć może o uszkodzeniu uszczelki pod głowicą. Taki sam kolor dymu może być jeśli jest przestawiony zapłon, przy złym ustawieniu zapłonu samochód nie będzie miał mocy. Jeśli będzie uszkodzona uszczelka pod głowicą to przy pełnym stanie płynu w układzie przy odpaleniu silnia (najlepiej zimnego) w zbiorniczku...
Możliwe że ten hałas zanim zacząłeś remont to był objaw uszkodzonych regulatorów hydraulicznych ! Jaki był zalany olej ? Może być że było 3 litry oleju i litr moto doktora teraz się napełniły i nawet diabeł ich nie opróżni ;-) Albo mechanik zapomniał dokręcić głowice lub dać uszczelkę :-)
przerywacz iskrzy to normalne a co do zalewania simka to mogą być dwie przyczyny silnik jest nieszczelny objaw świeca mokra i tłusta wycieki między cylindrem a kolankiem , między głowicą a cylindrem lub cylindrem a karterami morze być uszkodzona uszczelka między karterami albo uszkodzone simeringi w skrzyni korbowej jeszcze morze być uszkodzone łożysko...
Nie wykluczam że jest uszkodzona uszczelka pod głowicą, ale jeżeli jest uszkodzona pompa wody - z czym spotkałem się już kilka razy - oberwany wirnik na pompie - pompa chodzi ale nie mieli płynu, płyn w bloku stoi w miejscu a temperatura rośnie na maxa wywala płyn w zbiorniczku, który jest chłodny a blok aż kipi. Do zbadania szczelności uszczelki czy...
Po lewej stronie pod zderzakiem jest sterownik od wentylatorów. Jak był uszkodzony to zapalała się kontrolka ABS. ZAFIRA jest prosta, tylko czasami sprawia problem z identyfikacją uszkodzenia. Robiłem taką z silnikiem 1,8 benzyna. Przyjechała z innego warsztatu. Klient opowiada( panie dwa razy mi uszczelkę pod głowicą wymieniali, sterownik silnika,...
Szymek, spalanie średnie 55l/100km to bardzo dziwny objaw, zgodziłbym się z chwilowym podczas ruszania na 1 biegu. Druga sprawa, sprawdzenie spalania lepiej zrobić tankując 2x samochód po sam korek, rejestrując stany licznika. Unikniesz w ten sposób zapowietrzenia układu zasilania. Sprawdzałeś stan (poziom/jakość) chłodziwa? Najczęściej dym jest spowodowany...
Witam, auto o którym mowa to Volkswagen Passat B5FL, 1.6 ALZ (benzyna bez gazu), rocznik 2002. Od kilku miesięcy ubywa płyn chłodniczy ze zbiorniczka w dość szybkim tempie - co 400-500 km muszę dolać cały zbiorniczek. Płyn ubywa TYLKO podczas jazdy, gdy auto stoi w garażu poziom płynu się nie zmienia ani nic nie kapie. Zacząłem badać temat: chłodnica...
Witam Serdecznie! Wiem ze temat wałkowany na forum wiele razy ale żaden nie pasuje do mojego przypadku otóż auto jak w temacie golf 3 silnik 1.8 90km z lpg. Na zimnym silniku po odpaleniu temp płyny dochodzi bardzo szybko do 110 po czym otwiera się termostat. Następnie auto trzyma temp w granicach 90 stopni, węże od chłodnicy i nagrzewnicy równo gorące...
Witam serdecznie, Ściągnąłem samochód z Niemiec, wracając do polski zero problemów, po powrocie rozsadziło mi chłodnicę i pod autem była kałuża. Mechanik założył nową chłodnicę i uznał (ponieważ te wewnętrzne węże były spuchnięte), że idzie ciśnienie z głowicy. Zrobili test Co2 i kolor zmienił płyn. Dodam, że nie ma innych objawów uszkodzonej uszczelki...
Witam miałem problem po zakucie auta z uszczelka pod głowicą a dokładnie zaczęła przepuszczać na tyle dziwnie ze kompresja była 12.3 12.4 12.5 12.4 ale gazy szły w przewody wody. co po przekroczeniu 4500 RPM prowadziło do przegrzania silnika. Przy okazji pojawiła sie kontrolka przy Oleju a po wcisnieniu testu "switch off engine check oil level" Natomiast...
Witam, mam problem z Mazdą 3. Auto jest moich teściów, którzy wiedzą o autach tyle co jak nimi jeździć i to wszystko. Mechanik stwierdził, że zatarł się silnik. Mowa tu o 1.4 LPG oznaczenie ZJ. Poszła uszczelka pod głowicą. Objaw był taki, że spaliny wypychały płyn z bloku i objętość płynu w zbiorniczku się zwiększała, aż wywalało płyn przelewem. Bardziej...
Kolego bartaz2010 , raczej typowy objaw zapowietrzania układu, ponieważ masz instalację gazową (nie wiem jaką), najpierw sprawdziłbym czy przyczyną nie jest zagazowanie układu przez uszkodzony reduktor. Jak to sprawdzić? Zakręcić gaz na butli, wypalić lub spuścić resztę gazu z instalacji i po uzupełnieniu i odpowietrzeniu układu chłodzenia pojeździć...
Najczęściej elektroniczna dysza wolnych obrotów uszkodzona/zatkana lub brak na niej napięcia zaraz po włączeniu zapłonu.Zdemontuj gażnik,wymyj go w benzynie,przedmuchaj sprężonym powietrzem.Mile widziane nowe uszczelki pod "sercem" i pod gażnikiem.("serce"-bakelitowe cudo między gażnikiem a głowicą,robiące za izolację termiczną I doskonale zniekształcającą...
W ostatnim czasie nabyłem za niewiwlkie pieniądze takie oto autko...Ford Scorpio 2.0 EFI...i po pewnym czasie pojawił się problem:| Mianowicie gdy silnik, a konkretnie płyn chłodzący nabierze wystarczająco wysokiej temperatury by otworzyć termostat na "długi obieg", płyn zostje wyrzucany przez zbiornik wyrównawczy. Wspólnie ze znajomym wymieniłem termostat...
Cześć Koledzy, Zdarzyła mi się przykra sprawa i rozważam czy miałem gigantycznego pecha czy może jednak mechanik tak coś spitolił, że doprowadziło to do uszkodzenia silnika. W telegraficznym skrócie, żeby nie zanudzić. Samochód rano odpalał normalnie ale po krótkiej jeździe i postoju zapalał z dużym oporem - jakby uszkodzony rozrusznik - zakręci i nic....
uszczelka głowica objaw objaw uszczelka głowica uszkodzić uszczelka głowica
wskaźnik tablicy windows recovery system vista oznaczenie zasila lampa
gdzie montować zawór mieszający ochrona powrotu kotła
Renault Clio 1.5 dCi 2012 – lokalizacja czujnika temperatury paliwa, przewód powrotny, K9K Jak połączyć Wi-Fi suszarkę z pralką Hisense 5S?