Jaki masz przebieg?
Połączył się na drugim (bardzo podobnym) interfejsie. Niestety zero błędów.
Skoda Octavia 1.6 102 KM 2009 rok - silne wibracje przy 3000 obrotów. Co może być przyczyną? Problemy z układem zapłonowym, przeniesienia napędu, poduszkami silnika?
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
No właśnie ciekawa sytuacja,ale użytkownik nie napisał jak długo przygasają te światła.Może jak rusza ze skrzyżowania, to obroty silnika gwałtownie spadają i światła przygasają (jeśli akumulator jest słaby).
Psilos1 podpowoedzial ci co sprawdź na początek opisane przez niego elementy sa bolączka tych silników, sprawdź wszystko co opisane wyżej, sprawdź również ładowanie bezpośrednio z alternatora i na aku,. Rurki harmonijki czy uszczelki to tego silnika koszty grosze, podstawa to sprawdź szczelność ukladu dolotowego
Żeby nie zrobić krzywdy dla silnika musisz w takiej sytuacji podnieść w górę wolne obroty ale i tak bez warsztatu się nie obejdzie, może pompa, może panewki, możemy zgadywać a w warsztacie kilka pomiarów wyjaśni wszystko. Ewidentnie spada ci ciśnienie oleju w układzie smarowania jak nagrzeje się silnik.
Witam. Mam problem z silnikiem 1.9 TDI 90KM. Mianowicie czasami mi faluje. Obroty spadają poniżej normy i wracają do normy. Podłączyłem koputer Bosch-a i wyskoczył mi bład 468E. Czy moze ktos wie co on oznacza? Szukałem na forum ale nie ma tego błedu niestety. Z góry dzięki i pozdrawiam
Zastanów się czy w ogóle opłaca się naprawiać ten samochód.Koszt naprawy może przekroczyć wartośc auta.Wymiana silnika ,turbiny ,rozrządu to może przekroczyć 5tys.
Tak jak w temacie Sokoda Octawia silnik 1,6 gaz, roku niestety nie pamiętam (auto znajomego). Objawy sa takiesame na gazie i na benzynie: 1. auto po odpaleniu ma nierówne obroty silnika(nie zawsze), czasami nie da sie jechać po wrzuceniu 2jki auto gaśnie, po odpaleniu ponownym już jedzie. 2. podczas jazdy jeśli sie wrzuci na luz to auto gasnie, przygasa...
Witam, mam problem z usterkę w moim samochodzie. Skoda Octavia II 2 2007r. Silnik 1,6 MPI 102KM kod silnika BSE Po włączeniu silnika, czasem nie od razu falują obroty z przedziału 600 do 1400 więc dość mocno oraz po chwilowej jeździe zapala się kontrolka ESP (chyba jakiś tryb awaryjny ale aż tak się nie znam) i dodatkowo często jak się zatrzymam potrafi...
Cześć, moim autem jest Skoda Octavia 1.6mpi z 2006 r, niski przebieg 220tyś od nowości w jednych rękach. Auto mało użytkowane od 3 lat. Od roku pojawił się problem z odpalaniem (długi kręci) i ok miesiąc temu doszedł problem z brakiem mocy na benzynie (LPG OK) przez pierwsze 2-3 minuty jazdy. Po odpaleniu i dodaniu gazu nie wkręca się na obroty lub...
Jednak nieogarnięty problem powrócił: wymieniony czujnik ciśnienia paliwa, zawór ilości paliwa oraz pompa wysokiego ciśnienia nadal nic nie pomagają. Opiłków brak. Nie jestem w stanie jednoznacznie stwierdzić, czy tak jak wyżej pisałem, samochód faktycznie gaśnie. Raz zdarzyło mi się, że potrzebowałem się dotoczyć i zauważyłem, iż obroty spadły, ale...
https://obrazki.elektroda.pl/2474349300_... W samochodzie Skoda Octavia 1 uszkodzeniu uległ przełącznik prędkości silnika dmuchawy nawiewów. Wypadła blaszka/styk z plastykowego uchwytu na obrotowym ramieniu, łącząca ślizgacz z stykami. Szczęśliwie, udało się ją znależć na podłodze. Przełącznik znajduje się w panelu sterującym nawiewami,...
„Elektryczne szyby” w samochodzie. http://obrazki.elektroda.net/68_12741290... W samochodzie Skoda Octavia I kombi były cztery korbki w drzwiach, więc trzeba było opracować i zamontować elektryczny system sterujący otwieraniem i zamykaniem szyb, oraz wymienić podnośniki szyb. Zamontowane zostały oryginalne podnośniki fabryczne,...
Do rzeczy, najprawdopodobniej po wymianie skrzyni biegów masz inne przełożenie pierwszego biegu lub inne przełożenie główne/dyferencjału. Podczas gdy ruszasz, pompa ABS i zawarte w niej oprogramowanie ASR wysyła do sterownika silnika informacje, że auto jest w poślizgu podczas ruszania (bo nie zgadza się przełożenie) i ograniczana jest moc silnika....
Tak jak pisałem wcześniej, obroty dochodzą do 400obr/min., a rozrusznik chodzi i kręci. Kolejnym razem dodam filmik żeby było jasne o co chodzi. Co do instalacji WN - wymieniono świece, wymieniono przewody WN, wymieniono cewkę. Olej wraz z filtrem oleju i filtrem paliwa wymieniony. Nie pozostaje mi nic innego poza pozostawieniem auta na dalszą diagnostykę....
Witam po raz pierwszy na państwa forum... Chciałbym poprosić o pomoc w kwestii wypadania zapłonów Skoda Octavia II 1.6 BSE. U mnie to wygląda dość dziwnie, bo przy małych obrotach i małym obciążeniu silnika, jak ruszam, występuje wypadanie zapłonów na cylindrach 1 i 4, później jak się rozpędzę, zwiększę obroty i obciążenie silnika - dochodzą jeszcze...
Witam. W aucie Skoda Octavia I 1.9 TDI 110 KM mam nierówną prace silnika, głownie gdy już złapie temperaturę pracy, wtedy zaczyna się poszarpywanie i nierówna praca silnika na biegu jałowym, gdy zwiększę obroty do około 1 tys. to chodzi równo. Dzięki z góry za wszelkie sugestie.
myślałem nad czujnikiem temperatury ale auto pali bez problemu, na biegu jałowym obroty są w porządku więc to chyba nie to A masz pewność, że ten sam czujnik jest dla sterownika silnika i dla wskaźnika na "zegarach"? Może są 2 czujniki lub jeden podwójny? Oczywiście wróżę ze szklanej kuli przy tak szczegółowych informacjach o pojeździe.
Z czym może być problem, pozdrawiam Z mechanikiem. To MPI na systemie wtryskowym IAW Marelli, nie ma chyba prostszego silnika do zdiagnozowania.
To jeszcze podaj kod silnika by wszyscy wiedzieli o czym konkretnie mowa. Piszesz ze obroty widzi,zezwolenie jest i zasilanie stera jest tak? To teraz napisz czy jest sterowanie 5v na cewki i czy jest sterowanie na wtryskach jak i to czy jest zasilanie cewki.
Cześć, Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu błędu usterki START-STOP, co najprawdopodobniej skutkuje zapaleniem kontrolki świec żarowych oraz CHECK engine. System wewnętrzny samochodu nie pokazuje żadnego błędu po wyłączeniu systemu START-STOP. - Pacjentem jest Skoda Octavia 3 active 1,6 TDi z 2016 roku. Opis sytuacji: Podczas jazdy na dłuższej trasie zaczęła...
Dane samochodu: Skoda Octavia II Combi 1Z5 RS Motor: 2.0 FSI 147kw 200km Kod silnika na podstawie VIN: BWA Przebieg: 260tyś Instalacja LPG - BRAK Witam wszystkich, mam problem z moim autem i poszukuję jakiejś wskazówki lub kroków, które mogę podjąć w celu wyeliminowania błędu. Samochód przy odpaleniu na zimnym silniku, trzyma przez 10-15 sekund obroty...
Tak to jest czujnik położenia wału. Wymienić możesz od góry, trzeba tylko odkręcić filtr oleju. Obstawiał bym uszkodzony czujnik gdyby nie to, że sterownik widzi obroty wału w momencie gdy nie chce zapalić
Potrzebujesz zmienić na 6 biegowa bo tak chcesz czy zmniejszyć obroty przy wyższej prędkości na ostatnim przełożeniu? Jeżeli zmniejszyć obroty to trochę wysiłku na Internecie jest kilka udanych opisów z cenami i nr części posiadaczy akurat z forum skoda octavia ta sama skrzynia i zmiany właśnie ostatniego przełożeni ze skrzynii od silnika 1.9 tdi.
Tylko warto porównywać te same silniki a nie turbo do wolnossaka. porównaj jakieś 1,4/1,6 mpi do diesla SDI a potem np. 2,0 TDI 150 do 1,4 TSI 150 taki Golf V GTI ma "tylko" 280 Nm i 200 koni, a pojedzie lepiej niż najnowsza Skoda Octavia RS w dieslu która ma 400 Nm Niutona w dieslu (turbo) jest sporo, ale jest w wąskim zakresie, a w turbo benzynie...
Obroty silnika są prawidłowe, wskazówka czasami też się zawiesi jak się wyłączy silnik i po kilku sekundach opada do zera.
Witam, mam skodę octavie II 2011r 1.6tdi 105km cayc przebieg 280 tys km i następujący problem, mianowicie zaczęło się od tego że w tą zimę przy większych mrozach czyli -10 nie mogłem jej odpalić, silnik łapał i gasł, wymieniłem filtr paliwa, nie pomogło, następnie poradzono mi wymianę pompki w zbiorniku paliwa, tutaj nastąpiła poprawa auto odpalało...
cześć, możecie pomóc w odczycie danych z urządzenia diagnostycznego OBD2 i aplikacji do odczytu Car Scanner: - pacjent to Skoda Octavia 3 activ 1,6 TDi (problem pojawił się w raz z niezakończonym cyklem wypalania DPF) Samochód nie przeszedł w tryb awaryjny i kontrolka DPF zniknęła na dłuższej trasie, jednak pozostał zapalony CHECK + kontrolka świec...
kolego chcesz podnieść obroty silnika na biegu jałowym czy podnieść moc silnika ?
Faktycznie, sterownik silnika jest tak goły w wyświetlane informacje że nie pokazuje ciśnienia w kolektorze. Zawsze możesz zmierzyć napięcie miernikiem na wyjściu czujnika.
Zrobiłem tak jak pisaliście.,mianowicie pojechałem do elektronika który jest chwalony w moim mieście i wyczyścił i zaadoptował ponownie przepustnice,obroty na razie nie szaleją,ale po podłączeniu pod VAG powiedział że sonda lambda pierwsza przed katalizatorem ledwo śmiga.Umówiłem się z nim na wymianę na wtorek i pojechałem do domu,otwierając bramę od...
nie mam czym odczytać chciałem się dowiedzieć może ktoś się z czymś podobnym spotkał bo co roku mam podobne problemy jest zima i coś się dzieje jak nie obroty skaczące to coś innego tak jakby był wrażliwy na zimno i wilgoć Więc nie mamy o czym rozmawiać - to konkretne forum, nie bajkopisarzy. W dodatku zwolnił ktoś kolegę z obowiązku schludnej pisowni?...
Muszę wymienić zaciski tarcze i klocki w octavie 1 - 1.9 TDI 110 Czy jest bezpłatna strona/aplikacja w której po podaniu numeru VIN wyświetli katalog części? Numer VIN to TMBBP41U0YX280938 i nie mogę nigdzie nic odnaleźć. Czy taki zestaw będzie pasował, a jeśli tak to jakie zaciski powinienem dobrać. [url=https://allegro.pl/oferta/trw-tarcz...
Ale ja jestem zainteresowana rozwiązaniem problemu. Mam podobny problem. Skoda Octavia I silnik 1.6 101KM benz + gaz sekwencyjny rocznik 1999. Gaz założony w 2009roku. Auto posiadam około miesiąca. Prawie wszystkie naprawy przeprowadziłam. Początkowo w aucie falowały obroty (od 700 do 1200 obr/min). Czasami po odpaleniu silnika obroty wskakiwały odrazu...
Koledzy potrzebuje pomocy!!! Mam octavie 2,0 nie chce mi wchodzić na wysokie obroty. podłączyłem VAG wyskakują mi błedy o braku ognia na cylindrze 1 i3. Zmieniłem cewke przewody WN świece i dalej nie działa. co mam zrobić??? czy to może być wina sondy? na wolnych obrotach bajka! na obroty powyżej 2000 lipa dusi go... co robić
Witam mam oto takie dwa błędy pierwszy dotyczy sondy lambda 1651- sonda lambda rząd 1, czujnik 1 wadliwe działanie obwodu P0130_ mam pytanie czy sonda do wymiany oraz czy to sonda przed katalizatorem drugi natomiast to 17700- przerwa w obwodzie termostatu chłodzenia silnika sterowanego czujnikiem ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym (F265)...
Zastanawiam się nad swapem silnika z 1.6 MPI na 1.8 Turbo 20V. Oczekuję odpowiedzi, ile by mogło mnie to wynieść cenowo. (Chęć takiej operacji wynika z bardzo dobrego stanu lakierniczego jak i całego układu samochodu jak na 14, prawie 15-letnie auto) Model pojazdu: Skoda Octavia 2010 Hatchback
Witam . jak w temacie octavia kreci się do 4000 i koniec potem jest tylko charczenie , brak błędów , wszystkie parametry w normie . Rozrząd sprawdzony , cewka podmieniona. adaptacja przepustnicy robiona kilka razy vcds-em i kts-em . Ma ktoś pomysł na to ? Pozdro
Witam, chciałbym zapytać o poradę. Mam Octavię I 1,6 BFQ z LPG sekwencyjnym i mam problem z silnikiem. Komputer pokazuje błędy: P0404 Sterowanie recyrkulacji spalin Zakres obwodu / wydajność, P0171 mieszanka zbyt uboga bank 1, P0138 sonda za wysokie napięcie bank 1, czujnik 2 Problem polega na występowaniu nie równej pracy silnika po dobrym rozgrzaniu...
Witam, Chciałbym poradzić się w sprawie autka. Pacjent: Skoda Octavia I 1.6 + LPG Na pulpicie ostatnio pojawiła się żółta kontrolka Check Engine, sprawdziłem na kompie i błędy były następujące: 4 Faults Found: 17925 - Power Supply Relay for ECU (J271 or J363): Electrical Malfunction P1517 - 35-10 - - - Intermittent 16514 - Shareware Version. To Decode...
Samochód po remoncie silnika, głowica splanowana , wymienione prowadnice, zawory dotarte , uszczelniacze, popychacze, uszczelnienia, rozrząd kompletny,mam problem z tym jak odpalę i przycisnę gaz tak do 4tyś to auto gaśnie i traci kompresje po dłuższym kręceniu odpali ale telepie silnikiem i kopci na biało tak jak by na któryś tłok nie palił po jakimś...
Witam, mam pytanie czy wg Was koszt usługi wymiany oleju skrzyni biegów 5 w Skodzie Octavii mk1 2,0/115 za 120 pln to nie jest trochę przesada? Wymiana oleju w silniku w moich stronach to ok 70 zł, to aż 50 zł więcej kosztowała by wymiana oleju w skrzyni? Do tego przecież też się podnosi auto, jeden płyn spuszcza, drugi wlewa... prawie 50% drożej. Ile...
Witam. Posiadam Skodę Octavię z 2011r z silnikiem benzynowym wolnossącym 8 zaworowym 1,6MPI z oznaczeniem BSE. Znany problem w tym silniku (montowanym zresztą też w Audi, Seat itd) to niski obroty biegu jałowego (650rpm). Trzęsie budą, gorzej si zbiera itd. Niestety, żeby ustawić "po bożemu" obroty w moim silniku (BSE), trzeba dysponować kodem logowania,...
Jestem przed decyzją zakupu Skody Octavii I 1,6 benzyna 260 tys. km 2004r. Auto strasznie bierze olej - 1000km/1,5 l. Olej widać na silniku zarówno na zewnątrz, jak i zapewne w środku - świecę zalewa i smaży, a więc co 500 km należy jedną i tą samą świecę czyścić... Masło na korku jest, ale może być od małych przebiegów, płynu chłodniczego nie ubywa....
Witam. Mam problem z Octavią I z 2005r. Silnik 1.8T AUM 150km. Na wolnych obrotach nie równa praca, komputer pokazał wypadanie zapłonu na 2 cylindrze, dodam lekko gazu i pracuje idealnie. Cewki i świece podmieniane, bez zmian. Zmierzyłem kompresję i tu szok, cylindry po kolei: 1 -11bar 2 -4bar 3 -4bar 4 -11bar Samochód jest trochę ospały przy ruszaniu,...
Witam! Mam problem związany z pracą turbiny w moim samochodzie. Otóż, kiedy silnik zaczyna pracować na dużych obrotach traci momentalnie moc. Kiedy, np. przy wyprzedzaniu jakiegoś auta, redukuje bieg na niższy i daje bardzo wysokie obroty w pewnym momencie czuć, że traci on moc, którą posiada. Wtedy staje się bardzo mułowaty. Mogę go wtedy rozpędzić...
Witam,poszukuje jakichs zamiennikow silnika podnoszenia szyb drzwi tylnych prawych w skodzie octavii sedan z 99.Numer fabryczny 1U0 959 812 D. Pytanie dodatkowe-czy mozna zastosowac silniki z innych aut z grupy vw? Z gory dziekuje za pomoc oraz pozdrawiam.
Witajcie mam taki problem odnośnie skody octavi gdyż jak wchodzi miedzy 2 a 3 tyś obrotów czuć na każdym biegu delikatne przerywanie takie szarpanie może mi ktoś podpowiedzieć co może być tego przyczyną i gdzie ewentualnie szukać problemu z góry dziękuję i pozdrawiam tomek
Witam. W serwisie Skody odczytano taki błąd "uszkodzony silniczek klapy nastawczej temperatury v68". Gdzie jest ten silniczek (może jakieś rysunki)? Powiedziano mnie także, że najczęściej psuje się potencjometr tam znajdujący się. Może ktoś z Was już naprawiał to? Mam Skodę Octavię I (2007r). Z góry dziękuję za pomoc.
Witam. Chciałbym zasięgnąc informacji czy w skodzie octavi np. z roku 2000 z silnikiem 1,6 w której nie ma elektrycznych szyb istnieje możliwość zainstalowania. W nawasie mówiąc zakupiłem cały zestaw oryginalnych siłowników od skody z roku 2001 i też z silnikiem 1,6. i wszystko jest ładnie tylko że z moich drzwi wychodzą 3 kostki a z drzwi z elektryką...
Witam. Borykam się z pewnym problemem w aucie Skoda Octavia II przed lift rocznik 2008. Silnik 1,9 TDI pd 105 koni BXE. Problem polega na tym że silnik szarpie przy małym obciążeniu. Sprawdzałem stan pompek vagiem. Korekty bardzo ładne nie przekraczają 1.0 na wolnych obrotach. Przy obciążeniu 4 cylinder najbardziej idzie w górę z 0,54-0,56 na 1,2. 2...
Marka: Skoda Model: Octavia 1U Chassis (płyta lub główne podzespoły): 1.8T 4x4 Inne (uwagi): 2002r, 06A 906 032 HN 0002
Mam problem z falującymi obrotami. Z moich obserwacji wynika, że dotyczy to tylko gazu. Objawy są takie: na zimnym silniku i podczas jazdy jest wszystko OK. Problemy są na biegu jałowym i zaczynają się gdy tylko silnik osiągnie 90 stopni. Jak się dobrze dogrzeje to objawy ustają i można śmigać. Silnik początkowo gasł, ale gazownik kombinował z ustawieniami...
Witam . Mechanik powiedział mi że mam błąd sterownika silnika , objawy sam wchodzi w obroty po odpaleniu później faluja itd , przepustnica czyszczona egr też dlatego pojechałem pod kompa z tym i wyszło sterownik , czy jeśli kupię taki sam model numer itd I identyczne parametry auta to rozwiąże problem?
Masz po prostu uszkodzony czujnik temperatury częsty przypadek jak podłączysz kompa to porównaj dwie temp do sterownika silnika i zestawu wskaźników nie mogą sie duzo rużnić max do 5'C
jak słaby na wysokich obrotach to odkręć na początek pół obrotu na wężu wolne obroty reguluje się pokrętłem na parowniku ale po nagrzaniu silnika na benzynie i odłączeniu silniczka krokowego, tak czy inaczej stare lovato RGE92 to badziew, lepiej wymień sobie na Tomasetto AT07, nowy ok 170zł i one się bardzo ładnie regulują i trzymają parametry
Problem polega na tym że jak rano po nocy (chłodnej) odpalę to obroty silnika są w granicach 1100rpm. Gdy tylko ruszysz z miejsca i obroty wzrosną do np 2000rpm to gdy auto wysprzęglisz albo zrzucisz na luz to obroty zostają na 2000 i tak jest jakiś czas potem za uwarzyłem że jak się przełączy na LPG to wszystko wraca do normy. W aucie było: Czyszczona...
Nie, turbo mogło by przeładowywać i sterownik wchodzić w tryb awaryjny gdyby zawór upustowy nie działał, ale bez wpływu na wolne obroty Weź płaskie szczypce i zaciskaj po kolei wszystkie wężyki dochodzące do kolektora ssącego na wolnych obrotach, zobaczysz czy zatkanie któregoś wpłynie na pracę silnika
Cześć wszystkim, dziś rano podczas jazdy, niecały kilometr od startu zapaliła mi się ikonka kontroli trakcji, a zaraz potem check engine. Samochód stracił trochę na mocy i ogólnie nim telepie jak na fotelu do masarzu. Pacjent: Skoda Octavia II FL Kombi, 1,6 MPI. Przeszukawszy forum i internet przy tych objawach wychodzi, że to może być cewka, kable...
Witam, moja Octavia 1.8t agu z LPG rano wsiadam odpalam i gaśnie, odpalam drugi raz troszkę gazu i chodzi ale obroty góra dół mało co nie zgaśnie, przeskoczy na gaz chwilę pofaluje i wszystko ok. Po podłączeniu kompa błąd 16486 przepływomierz niskie napięcie/brak osprzętu nie związane ze sprzętem. 18010 napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie...
Podpowiedzcie co jeszcze sprawdzić bo ja się skłaniam już do rozbiórki silnika bo podejrzewam że mogło się coś uszkodzić jak wszedł na obroty Przy rozbieganiu pokrzywiło korbowód. Kilka takich przypadków przewinęło się przez moje ręce :)
Witam. O ile pamietam przytkany był wtedy u mnie katalizator. Wymiana na nowy rozwiązał problem. Nie przypominam sobie by zużycie paliwa czy gazu wykraczało poza normę. W moim przypadku samochód był bardzo słaby i nie wchodził na obroty od 3 biegu wzwyż. Ciagle zapalała się kontrolka silnika wskazując na wypadanie zapłonu.
Octavia 1 diagnostyka klimatyzacji manualnej. Witajcie, zwracam się do Was z prośbą o pomoc w diagnostyce na temat problem z którym się borykam. Chodzi o problemy z usterką klimatyzacji manualnej w silniku 1.9 AGR (rocznik 1999). Temat będę uzupełniał schematami, zdjęciami i opisami, żeby przy okazji rozwiązania problemu zrobić kompendium wiedzy dla...
Witam wszystkich. Mam problem z wolnymi obrotami w skodzie octavi 1.6 ,75k2000r.a mianowicie po odpaleniu silnika obroty wzrastają do 1800 i wahają się do 2000-cy.Świece i przewody wysokiego napięcia wymienione. Czy ktoś zna może lekarstwo?
Witam ok 10 dni temu myłem dół silnika w mojej octavi 1.8 20v objaw taki że auto ciszej pracowało kichało i szarpało zawsze tak miał po umyciu,lecz teraz czasami kicha przez wydech ma chwile takie że sie zamula i czasem kicha,teraz od paru dni falują obroty co by sie mogło stac?
I tu się mylisz ponieważ nieszczelność w układzie dolotowym może jak najbardziej powodować falowanie obrotów. . Tylko dlatego, że silnik (przy puszczonej przepustnicy) zacznie zwiększać prędkość obrotową, wtedy zostanie odcięte sterowanie wtyskiwaczami ( bo ECU zachowa sie jak podczas zjazdu ze wzniesienia bądź inną sytuacją kiedy jest hamowanie silnikiem),...
skoda octavia obroty silnika obroty octavia octavia obroty
krokowy daewoo trzyma sprzęgło bazar bazar
vailant czujnik temperatury zewnętrznej vailant czujnik temperatury zewnętrznej
Antena radiowa do skutera Futuri3 - wybór i montaż Pinout sterownika Denso w Volvo S60 1. gen