Na 5 biegu przy 130km/h będzie miał ok 4000obr. Niestety 5 jest krotka - jeśli nie masz podejrzeń ze sprzęgło ślizga to takie są niestety przełożenia . Ojciec ma Altee XL z 1.6 BSE i jest tak samo. Sa dostępne na Alle zestawy kol 5 biegu do obniżenia przełożeń ( cena ok 500pln). Na forum Octavii jest...
nie kojarzę żeby były octavia z silnikiem 1,4
Spróbój najpierw zrobić nastawy fabryczne: >10 kanał-000 i na pytanie komputera czy zatwierdzić, dać tak, a póżniej adaptacje pezpustnicy. Sprawdz w blokach pomiarowych napięcie widziane przez sterownik z sondy lambda.Podaj kod silnika. Witam , posiadam podobną sytuacyjnie Posiadam Skode Octavie...
Sprawdzane było przez psikanie po ssącym i nie było zmiany obrotów, a za ten przepływomierz się wezmę jak będę u kumpla mechanika to mi Vagiem sprawdzi.
Witam, Chciałbym poradzić się w sprawie autka. Pacjent: Skoda Octavia I 1.6 + LPG Na pulpicie ostatnio pojawiła się żółta kontrolka Check Engine, sprawdziłem na kompie i błędy były następujące: 4 Faults Found: 17925 - Power Supply Relay for ECU (J271 or J363): Electrical Malfunction ...
Witam Wymieniona usterka jest u syna w samochodzie. Był u gościa aby dobić czynnik. Okazało się, że czynnik jest. Stwierdził że może to być wina czujnika lub sprężarki. Moje pytanie jak na szybko sprawdzić co może być przyczyną takiego zachowania klimy. Jak sprawdzić czujnik lub sprężarkę? Tak sobie...
Mam podobny problem z Nissanem Prairie pro 2 l wtrysk, 92r. B,G silnik ładnie odpala, dobra kompresja, ładnie, równo chodzi na wolnych obrotach. Problem zaczyna się po dodaniu gazu na wysokich obrotach na benzynie. Silnik zaczyna pulsować, i dławić się z rury tuman dymu, niebiesko białawy. Na gazie silnik,...
Witam. Borykam się z pewnym problemem w aucie Skoda Octavia II przed lift rocznik 2008. Silnik 1,9 TDI pd 105 koni BXE. Problem polega na tym że silnik szarpie przy małym obciążeniu. Sprawdzałem stan pompek vagiem. Korekty bardzo ładne nie przekraczają 1.0 na wolnych obrotach. Przy obciążeniu 4 cylinder...
To że się wkręcił na wysokie obroty jest oznaką tego że zamiast paliwa spalał się olej, czasem jak pójdzie uszczelnienie turbiny i wydostaje się z niej olej to silnik się rozkręca do ogromnych prędkości i gaśnie dopiero jak braknie oleju z misie, albo jak silnik się rozleci. O reszcie niech się wypowiedzą...
Mianowicie,kiedy wracałem z pracy, silnik mego samochodu wszedł na bardzo wysokie obroty. tj. na czerwone pole -pracował tak ok 20 sekund,po czym się wyłączył. W lusterku zaobserwowałem wielkie kłęby siwego dymu. Zaznaczę, że olej w silniku nadal jest. Gdy próbowałem go uruchomić, nawet nie kręcił rozrusznik....
Koledzy, internet prześledzony porady wykonane a problem pozostaje. Auto dopala bez problemu, obroty nie falują, jak na swoje lata chodzi dobrze aż do momentu kiedy zgaśnie dzieje się to zawsze w 23 min+/-2min jazdy albo postoju (auto może 23min stać, a i tak zgaśnie). Po tym jak zgaśnie nie można...
nic to nie dalo :( teraz troche trzymam go na wysokich obrotach i zauwazylem ze zaczyna kopcic na czarno
po rozpięciu rury auto już nie gaśnie ale nie ma mocy i kopci, jak się auto rozgrzało to spiołem rurę silnik nie gasł na wolnych obrotach działa dobrze ale nie wchodzi na wysokie obroty i też nie ma mocy, po wystygnięciu i gdy rura była spięta silnik odpalała i po chwili gaśnie Gdy rura była rozpięta...
witam mam taki problem z silnikiem tdi 110 naprawiałem uszczelkę pod głowicom ipo zmontowaniu silnik odpalił na wolnych obrotach pracował dobrze ale na wysokich obrotach silnik nie odprowadza powietrza i zrzuca rurę z tyłu silnika co może byc przyczyną sprawdzałem wszystkie kostki które rozpinałem i...
Witam! Mam problem związany z pracą turbiny w moim samochodzie. Otóż, kiedy silnik zaczyna pracować na dużych obrotach traci momentalnie moc. Kiedy, np. przy wyprzedzaniu jakiegoś auta, redukuje bieg na niższy i daje bardzo wysokie obroty w pewnym momencie czuć, że traci on moc, którą posiada. Wtedy...
Nie chcę poprawiać fabryki, ani zaoszczędzić na paliwie, chodzi mi o żywotność silnika, żeby go nie wkręcać na tak wysokie obroty, dość często jeżdżę po autostradzie i ten 6 bieg by się przydał, bo odnoszę wrażenie że mi się silnik męczy jak go kręcę do tych około 4000 obrotów. Stąd też moje pytanie.
W BSE czyli 1.6 Mpi bardzo duży wpływ ma długość wężyków od wtrysku do kolektora oraz miejsce wkręcenia dysz do kolektora. Dwa paliwo gazowe potrzebuje większej energii do zapłonu (liczba octanowa) a za tym wyższego napięcia na cewce zapłonowej. Kłaniają się świece i kable zapłonowe oraz sam moduł cewki...
Odpaliłem octavię agr 90km turbina kkk bez zmiennej geometrii , silnik zaczął sam wchodzić na wysokie obroty więc wyłączyłem kluczyk i zgasł ,zastanawiając się co się stało (dwa dni wcześniej ustawiana dawka paliwa ) pomyślałem że coś z ustawieniem dawki więc podłączam komp.nastawnik ok. więc odpalam...
Witam mianowicie mam problem z moją skoda octavia 1 z silnikiem 1.6 z gazem wczoraj jechałem do pracy rano i przy zmianie biegów strzelił mi z wydechu i nagle gdy się zatrzymał zaczął mi gasnac na gazie wiece włączyłem benzynę i pojechałem dalej gdy wróciłem do domu okazało się że tak to starsznie telepie...
wróciłem z ASO, moje autko zostało podłączone pod VAG i co wskazało: " zawór odcinający dopływ paliwa N 109".... Czy ktoś wie, gdzie on się znajduje???? Niby powiedzieli mi , że w pompie, ale nie są pewnie tego....pozdrawiam i znowu wychodzi na to, że ograniczyli się w tym sławetnym ASO tylko...
A może wie ktoś gdzie są przekaźniki od klimy??,bo bezpiecznik nr 16 jest ok.Dziś jak próbowałem auto trochę w terenie to jak schodzi,z wysokich obrotów to często gaśnie. Ma ktoś pojęcie co ci mechanicy mogli tam zrobić,dodam ze robili uszczelką pod głowicą wymieniali cewkę,kable,świece.
I właśnie dlatego, że nie lubisz ostro jeździć to się tam tego nazbierało. Spróbuj jeszcze przegonić go wysokich obrotach tak 20km może troszkę przepali tego miodu. Pozdrawiam
na ten temat znajdziesz sporo informacji, ale napisze jeszcze raz. jak przeładowuje to najprawdopodobniej zacięte łopatki turbiny, ale również może byc wina zaworu n75 chociarz rzadko jest to awaria w ta stronę. zdeimij wężyk podcisnieniowy przejedz sie i sprawdz czy łapie tryb awaryjny i czy rozwija...
Zwykle przy trafionej uszczelce samochód kopci, pod korkiem oleju / płynu chłodniczego zauważalna może być maź itp. Oglądana była nagrzewnica? Dywaniki, szczególnie przednie kierowcy/pasażera nie są wilgotne? w szczególności jeśli na trasie znajdują się ekspresówki , gdzie auto zostaje przegonione...
cylinder jest napewno zalany, jedno to, że cały czas jest podawane paliwo, a drugie ze robiłem próbe olejową. co do kolektora to tak jak pisałem ssącego nie odkręcałem, ale wtryski wyjmowałem, i zawór widac. powietrze napewno ssie, mógłby miec nawet dziure wielkości 10gr i tak by chodził równo tylko...
Silnik się wkręca na 5000 obr/min bez problemu. Ale na tych obrotach lekko poszarpuje. Dodano po 4 Bije czujnik polozenia walka rozrzadu albo go uszkodziles albo rozrzad zle zrobiony. Silnik wchodzi na wysokie obroty ? To nie jest błąd czujnika tylko sterownik widzi że są za wolne odpowiedzi...
Witam, dziękuje wszystkim za nawiązanie tematu. "pseudoturbinę" sprawdzałem, podaje ciśnienie, nie wiem tylko czy wystarczająco dużo, palcem mogę bez problemu przytkać otwór. Mogę tylko powiedzieć, że gdy schodzi z wysokich obrotów słychać gwizd z niej. Jutro jeszcze spróbuje wymienić czujnik położenia...
Przepraszam, nie skopiowałem wszystkiego, nr 03G 906 021 LB soft 8501. Falubaz1, fakt uszczelnień ani gniazd pompek nie sprawdzałem. Jakoś nie brałem tego pod uwagę, bo nie ma innych objawów ich zużycia, na zimnym pali ładnie przy czym nie kopci, pracuje równo bez chwilowych drgawek, na wysokich obrotach...
Witam ponownie, jestem po czyszczeniu geometrii turbiny, spec sprawdził zaworki wsyzstko ok. Jak wspomniałem n75 jest nowy. Gruszka jest jak nowa działa, nie ma korozji, nowa jak z pudełka. Mimo tego dalej np. na 5 biegu przy wysokich obrotach silnik łapie notlauf. Co to może być? Czy wymienić jeszcze...
Sprawdź najpierw instalację czy nie ma poboru na postoju, rozrusznik oraz ładowanie czy jest 14,2 V na niskich i wysokich obrotach. Jeśli jest wszystko ok to nie powinno być potrzeby dodatkowego doładowywania chyba że samochód stoi w zimie nie odpalany. Ładowanie zbyt dużym prądem skróci znacznie jego...
Ciśnienie oleju sprawdzą w sie w VW na zimnym i ciepłym oleju. na biegi jałowym i przy 2000 obr./min Tak samo sprawdza się maksymalna wartość ciśnienia dając wysokie obroty silnika, również na zimnym i ciepłym oleju. Jak mechanik o tym nie wie, to zmienić mechanika. Pomijam już dobrze wyskalowany...
Witam, mam problem co jakiś czas przy wyższych prędkościach (80,100,120) odcina podawanie gazu, nie przełącza na benzynę. (nie ma mocy nie reaguje na gaz - występują delikatne drgania) po przełączeniu na benzynę wszystko jest OK. Gdy po chwili przełączę na gaz przez jakiś czas jest dobrze. Kompletnie...
Skoda Octavia 2003 2.0 benzyna AZJ. Na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach ciśnienie oleju to 5 bar, przy 3000 obrotach rośnie do 7 bar. Auto "wypycha" olej simmeringami oraz uszczelką filtra oleju. Jak rozwiązany jest tam regulator ciśnienia oleju? Jest jakaś regulacja? Pompa zintegrowana z wałkami...
Octavia 1 diagnostyka klimatyzacji manualnej. Witajcie, zwracam się do Was z prośbą o pomoc w diagnostyce na temat problem z którym się borykam. Chodzi o problemy z usterką klimatyzacji manualnej w silniku 1.9 AGR (rocznik 1999). Temat będę uzupełniał schematami, zdjęciami i opisami, żeby przy okazji...
Witam problem dotyczy Skody OCTAVIA 1 z 2004 roku z silnikiem BFQ 1.6 75KW 102km Benzyna bez instalacji gazowej. Przebieg 190tyś. Podczas jazdy autem zaczyna poszarpywać przy puszczaniu gazu obojętnie na jakim biegu potem zawsze następuje wypadanie zapłonu albo na 4 lub 2 cylindrze. Auto nierówno pracuje...
Witam, mam skodę octavie II 2011r 1.6tdi 105km cayc przebieg 280 tys km i następujący problem, mianowicie zaczęło się od tego że w tą zimę przy większych mrozach czyli -10 nie mogłem jej odpalić, silnik łapał i gasł, wymieniłem filtr paliwa, nie pomogło, następnie poradzono mi wymianę pompki w zbiorniku...
Witam. Jeśli autor nie ma nic przeciwko podłączę się pod temat bo mam podobnie. Octavia 2000r. 1.9tdi climatronic. Klima szczelna i nabita. Sprzęgło całe, elektromagnes załącza sprężarkę bo silnik zmienia obroty. Po włączeniu klimy wentylatory chodzą na drugim biegu. Kolega pożyczył manometry i w układzie...
Wyniki pomiarów kompresji 1,5MPa ± 0,1MPa Wg instrukcji serwisowej kompresja nowego silnika 1,0 do 1,3MPa, czyli jest za wysokie. Limit zużycia 0,75MPa, maks. różnica pomiędzy cylindrami 0,3MPa. Próba olejowa na 4 cylindrze (nie miałem czasu robić reszty) wynik 1,75MPa Ciśnienie wolno narasta...
Witam Mam skodę octavie I z 1998 roku z silnikiem 1.8 20V benzyna 125 KM z LPG i od paru miesięcy coś jest nie tak z mocą silnika. Po odpaleniu i ruszeniu samochód traci moc nie jedzie wciskając pedał gazu samochód nie zbiera się i słychać strzały w przepustnicy (nie chce jechać). Samochód w tedy jest...
Skoda Octavia 1,6 vag wskazał lambdę wymieniłem, następnie problem wolnych obrotów wymiana przepustnicy (nie dała się ustawić a czyszczenie nie pomagało) dodam iż wymiana przepustnicy to już był wielki postęp. Obroty wariowały już mniej wymiana kabli wysokiego napięcia i problem ustał na razie 1500 km...
Witam niedawno kupiłem skodę octavie I 2.0 2003r z instalacja 3 letnia stag.Wymieniłem wszystkie filtry, auto sporo paliło bo w mieszanym około 13l ,obroty drgają, postanowiłem kupić kabel LPG i samemu pogrzebać ,tak pogrzebałem ze teraz potrzebuje pomocy... kogoś cierpliwego, kto pomoże ustawieniach...
Witam, mam taki problem: gdy silnik jest zimny zaraz po odpaleniu obroty są wysokie, jak trochę przygazuje to zatrzymują się i dopiero po jakimś czasie spadają. Po nagrzaniu problem powiedzmy ustępuje. Najlepiej będzie widać na filmie. Przepustnica była czyszczona i adaptowana. Natomiast gdy jest...
Podpinam się pod temat, gdyż w VW Pasacie ma ten sam problem, a "Oktavia" należy do rodziny VW. W moim przypadku uległ awarii włącznik dmuchawy - przegrzały się styki, w tym również we wtyczce łączącej silnik dmuchawy z włącznikiem. Z uwagi na wysoki koszt włącznika i robocizny postanowiłem zdobyć "używkę"...
Mam problem z falującymi obrotami. Z moich obserwacji wynika, że dotyczy to tylko gazu. Objawy są takie: na zimnym silniku i podczas jazdy jest wszystko OK. Problemy są na biegu jałowym i zaczynają się gdy tylko silnik osiągnie 90 stopni. Jak się dobrze dogrzeje to objawy ustają i można śmigać. Silnik...
Sonda lambda jest dobra i pracuje jak należy Gazu w samochodzie nie ma Dziury w obrotach może i są ale jakoś trudno to zauważyć bo raz jest to przy małych obrotach a rza przy wysokich (dlatego przyczynę potencjometru wykluczam) Chociaż raz pojawił się błąd ustawienia przepustnicy Czekam na rady...
Witam Serdecznie Wszywtkich Wiem ze tematow o Lambda sonda bylo pelno Czytam i czytam i sam juz nie wiem co mam myslec. Ostatnio bylem u mechanika i powiedzial ze mam wymienic lambde bo blad wyskakiwal i wysoki byl pomiar spalin tak wiec wymienilem 130zl koszt lambdy po przejechaniu 1200km silnik...
No dokładnie. sorki. Zastanawiam się od jakiego silnika pochodzi mój kolektor. Na przepustnicy jest również jakiś czujnik(chyba) i zastanawiam się czy on nie jest winny gaśnięcia auta na zimnym silniku. Na zdjęciu widać, że ktoś już kombinował coś z nim( stan śrubki). Czy ktoś testował już kartonik jako...
Witam, wiem ze temat przerabiany ale nic nie znalazłem z moimi objawami, chodzi o to że w moim aucie Skoda 1.9tdi 110km 2001r. silnik gaśnie jak sie go wkreci na bardzo wysokie obroty a pożniej strasznie ciezko go odpalić, razem z tym problemem pojawił się też inny a mianowicie na wyższych obrotach powyżej...
Witam, chciałbym zapytać o poradę. Mam Octavię I 1,6 BFQ z LPG sekwencyjnym i mam problem z silnikiem. Komputer pokazuje błędy: P0404 Sterowanie recyrkulacji spalin Zakres obwodu / wydajność, P0171 mieszanka zbyt uboga bank 1, P0138 sonda za wysokie napięcie bank 1, czujnik 2 Problem polega na...
Witam. Mam problem z nie działającą klimatyzacją w Octavi II 2006r 2,0TDI RS . Ciśnienie na wysokim 6bar ,komputer obroty po załączeniu klimy widzi , temperatury na parowniku i zewnętrzne ok. ,błędów brak a klima ani drgnie. Jak myślicie co może być przyczyną lub co ewentualnie mogę jeszcze sprawdzić
Witam, Octavia 90km jak zimna kopci na biało, wtedy silnik chodzi nierówno po ok 1-2 min dymienie ustaje silnik pracuje stabilnie, dzień wcześniej silnik na trasie wszedł w nienormalne wysokie obroty na kilka sek, chciałbym potwierdzić czy to co mówi mechanik jest 100% trafną diagnozą - czyli skrzywiony...
Zaczęło się od tego że zaczął słabo odpalać, a jak już odpalił to strasznie rzucało silnikiem i było czuć benzynę że go po prostu zalewa. I wywaliło błędy dwóch wtrysków p0269 i p0263 błąd dopływu i wyrównywania. Więc wyjęłam je i pojechały do regeneracji. Wróciły i zamontowalem je ale było to samo odesłałem...
A po ciągać całość 5km przecież jest rozrusznik to raz. Dwa z wyjętymi wtryskami łatwiej mu kręcić ale wypadało by mieć jakiś prostownik albo drugie auto co by prądu pożyczyć czy podładować aku. Rozrusznik wiadomo praca z przerwami by go nie zajechać. Warto też w początkowej fazie odpowietrzania poluzować...
jak słaby na wysokich obrotach to odkręć na początek pół obrotu na wężu wolne obroty reguluje się pokrętłem na parowniku ale po nagrzaniu silnika na benzynie i odłączeniu silniczka krokowego, tak czy inaczej stare lovato RGE92 to badziew, lepiej wymień sobie na Tomasetto AT07, nowy ok 170zł i one...
Tak dokładnie nawet prosta rzecz jak samochód odpala czy wymaga kręcenia przez 3-4sek czy łapie po max dwóch obrotach. Do tego wszelkie straty na zaśniedziałych połączaniach wiązki głównej czy słaby alternator czy rozrusznik. Co ciekawe ładowanie mierzone na akumulatorze w tej octavii jest na poziome...
Ale ja jestem zainteresowana rozwiązaniem problemu. Mam podobny problem. Skoda Octavia I silnik 1.6 101KM benz + gaz sekwencyjny rocznik 1999. Gaz założony w 2009roku. Auto posiadam około miesiąca. Prawie wszystkie naprawy przeprowadziłam. Początkowo w aucie falowały obroty (od 700 do 1200 obr/min)....
Ja byłbym raczej ostrożny w ferowaniu wyroków, co jest przydatne, a co nie, i to w przypadku, kiedy takie wskażniki są też montowane fabrycznie. Mówienie o nieprzydatności poprostu świadczy o nie dokładnej znajomości problemu do samego końca. Kto porusza się za pomocą silniczków 1,0, 1,2, 1,4, czy...
CZesć. Znajomi mają Skodę Octavie 1,9 diesel z turbiną. Jeszce kilka tygodni temu nią jechałem i ładnie ciagnęła tzn turbo się załączało a przyspieszenie było w granicach 10,5 s bo ma założony chip tuningowy. Wczoraj wsiadam , cisnę i nic!! Turbo słychać że się kręci ale nie wiem czy wchodzi...
Prawda jest taka, że zawsze sprawdza się stare amerykańskie powiedzenie, że nic nie zastąpi pojemności silnika. Żadne tam doładowanie, wyśrubowana moc, wysokie obroty, itd. Im wieksza pojemność tym lepszy samochód, lepszy komfort jazdy, mniejsza awaryjność. Nie przypadkiem ceny samochodów, ceny ubezpieczenia...
No to szukasz nie koniecznie auta miejskiego (klasa B) ale raczej kompakt (klasa C). Z wymienionych przez kolegę Kune na pewno mogę polecić Golfa V (znajomi mają, auto bardzo mało awaryjne, unikać udziwnionych silników typu FSI oraz awaryjnego 2.0 TDI). Auto naprawdę bardzo praktyczne i mało awaryjne....
"Paliwo sporo droższe" to stereotyp wyrobiny jeszcze za czasów PRL, kiedy benzyna była na kartki, a na dodatek dwa razy droższa od oleju napędowego. Obecnie, przeciętny użytkownik samochodu, jeżeli nie używa tego samochodu do transportu zarobkowego, napewno nie kupi samochodu z silnikiem wysokoprężnym,...
Automatyczny wyłącznik rozrusznika Poprawny rozruch silnika samochodowego zależy w dużej mierze od doświadczenia i zdolności manualnych kierowcy. Zbyt krótkie włączenie rozrusznika nie uruchomi silnika, zbyt długie włączenie powoduje...
Witam, Szukałem na tym i innych forach i nie znalazłem niczego na ten konkretny temat. Chodzi mianowicie o wydłużenie piątego biegu w aucie Audi A3 8P 1.6MPI BSE. Jak posiadacze tych aut pewnie wiedzą nie jest to demon prędkości, dlatego też konstruktorzy postanowili to zrekompensować bardzo krótką...
Sterownik wycieraczki tylnej szyby (kolejny). Jest to gruntowna modernizacja układu zbudowanego w 2004 roku, opisanego tu: Nowa wersja modułu była opracowana i zbudowana w 2015 roku. Nowszy moduł jest prostszy i pewniejszy w działaniu, sprawdzony w eksploatacji przez wiele już lat. W...
Laguna II z końca produkcji z silnikiem 2,0 lub 2,0T. Dobra blacha , bardzo komfortowy, bezpieczny i bardzo dobre, trwałe silniki do gazu. Dobre to te silniki owszem były, ale jak miały przebiegi poniżej 400 kkm. Na forum laguny fani tego modelu przekonują, żeby odpuścić szukanie, bo nic z silnikiem...
Mam problem z ABS-em w Felicji. Objawy usterki są następujące: na śliskiej nawierzchni przy hamowaniu ABS działa przez około 2 s, po czym przestaje działać. Zapala się kontrolka ABS wraz z kontrolką błędu w układzie hamulcowym. Na VAG-u po takiej sytuacji wskazuje mi błędy: - 283 czujnik liczby...
Witam, zakładając ten temat proszę o pomoc - wskazówkę w wyborze auta. Roczne przebiegi minimum 7-10 tyś km do 25 tyś km- będzie oszczędnie mogą się zwiększyć. Są minimum 3 kryteria wyboru 1. silnik pojemność od 1.4 do max 1.8 l. p.s. proszę polecać w tych widełkach. 2. chętnie kombi - wygoda,...
Próbuję tym jeździć jak normalnym samochodem, wrzucam bieg, cisnę, najpierw nie jedzie, potem jedzie jak jasna cholera ale krótko, gdzieś tak do 3500-4000 obrotów, potem znów nie jedzie i tylko hałasuje. To jakieś stare trupy musiały być. Turbiny VNT (o zmiennej geometrii) praktycznie zlikwidowały...
Witam. Jezeli auto chodzi sobie 5min za wolnych obrotach to tego paliwa przy wtryskach na pokrywie zamorów zbiera sie 100ml ~. Dokreciłem nakrętki przewodów wysokiego cisnienia do wtrysków, nic sie nie sączy, nie bąbluje, a paliwo dalej cieknie. Dodam ze te cybanty kątowe, które są na przewodach powrotu...
Witam, Mam problem z moją skodą octavią z 1999r. - silnik 1.6 8v AEE - 75KM. Wszystko zaczęło się od nierównej pracy silnika, a objaw był jakby na jeden cylinder nie działał. Wymieniłem przewody zapłonowe, świece, aparat zapłonowy, palec i samochód zaczął pracować trochę równiej. Sprawdziłem błędy...
Witam szukam pomocy walczę z octavia FL 20 tdi CFHC 2012 objawy to rano w hali (+8 C) auto zapaliło od strzała na 1 sekundę i zgasło i tak za każdym razem żebym uruchomił auto musze przytrzymać kilka sekund na rozruszniku dodać gazu na jakieś 1800 i zaczyna zapalać przytym telepie silnikiem cały proces...