Sprawdź czy na przewodzie paliwowym powrocie z pompy jest wkrecona śruba-zawór z napisem OUT i czy jak silnik pracuje idzie paliwo na powrót.
Po objawach, zapowietrzona pompa. Sprawdź w czasie kręcenia rozrusznikiem czy z pompy idzie paliwo na powrót. Może być woda w paliwie. Jaki dym idzie z rury w czasie odpalania.
Wymiana rozpylacza wydaje się prosta jak i regulacja ciśnienia. Dobry wtryskiwacz po tym zabiegu nie powinien przepuszczać paliwa na powrót. Odpal silnik bez przykręconych powrotów do wtryskiwaczy i obserwuj czy nie jest wystrzeliwane paliwo na powrót przy różnych prędkościach obrotowych silnika. Są wtryskiwacze np od nowszych Starów, które jak rozkręcisz...
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
sprawdź czy na maksymalnych obrotach idzie paliwo z pompy powrotem do zbiornika. Niedobór paliwa powoduje powoduje biały dym i utratę mocy..
Żeby silnik odpalił, na listwie musi powstać ciśnienie paliwa ponad 2OO atm. Jeżeli jest gruszka do odpowietrzania to nie ma w zbiorniku elektrycznej pompki paliwa, wtedy pompka jest mechaniczna przy pompie WC. Można wtedy przedmuchać przewód od filtra do zbiornika. NAjpierw można sprawdzić czy z układu wtryskowego, w czasie kręcenia rozrusznikiem,...
Ta pompa ma na zewnątrz zębatą pompkę, która zaciąga paliwo z baku. Odłącz powrót paliwa od pompy wysokiego ciśnienia i sprawdź czy w czasie kręcenia rozrusznikiem idzie paliwo na powrót.
Na jednym kolnierzu przykręconym na zbiorniku są zamontowane: rurka ssąca z filtrem z siatki metalowej, rurka przelewu paliwa (powrót) i pływak czujnika poziomu paliwa.
Sprawdz czy zawór egr szczelny. Sprawdz paliwo na powrotach. Ten który nic nie daje jest uszkodzony. Podobnie jak ten który daje najwiecej na powrót. Ale to sa inne objawy. Czy podczas dodawania gazu słyszysz stukot tak jak by zawory? Jezeli tak to nie jezdzij bo zbyt bogata dawka moze uszkodzic tłok.
Dodatkowy zbiornik, lub wymiana na inny model.
Sprawdź jakie widzi obroty i jakie jest ciśnienie przy kręceniu. Poniżej 250 bar nie odpali.
Napisz jaka to pompa, firma i czy jest na linkę czy elektroniczna ? Pompy LUCAS mają dwa odpowietrzniki, ten niżej jest od odpowietrzania kanału i jak z niego zacznie iść czyste paliwo to trzeba dalej odpowietrzać i po chwili znowu wyjdzie powietrze i dopiero delikatnie go dokręcić. Następnie trzeba odkręcić przewody wtryskowe przy wtryskiwaczach i...
Kręcisz rozrusznikiem leci paliwo powrotem czy nie.
Oczywiście że powrotem powinno lecieć paliwo, jak jest sucho to pompa nie wyrabia i nie jest w stanie otworzyć regulatora ciśnienia
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Pozwólcie że podepnę się pod temat Ma ten sam problem. Wymieniałem oringi na powrocie z wtryskiwacza. po przejechaniu paru kilometrów po autostradzie znowu cieknie. Wymieniłem cały zestaw przelewów tzn (nowy oryginalny wąż z króćcami i efekt ten sam. Paliwo leci dopiero przy większym obciążeniu. Czy gdzieś na powrocie jest jakiś zawór sterujący albo...
Pompy elektryczne masz 2, druga obok filtra, na podłodze pod nogami pasażera. Ta w zbiorniku to tylko w powrót będzie pchać paliwo.
Czy syrena 105 w układzie paliwowym miała przelew paliwa jeśli tak to gdzie był podłączony gdyż nie znalazłem żadnego króćca do powrotu paliwa Nie ma powrotu paliwa. Jest pompka paliwa, ale przewodu powrotnego nie było. Tak z ciekawości zapytam, posiadasz taki silnik?
Tak ta pompa w baku ona jest najniżej i przez nią spada paliwo z powrotem jakby była szczelna to by ci nie spadało.
Ma ktoś rozeznanie jak to jest z tym paliwem z powrotu, który łaczy się na trójniku z przewodem do świecy płomieniowej? Tam wgl nie podaje paliwa co może być przyczyną? Pompa ??
Trzeba zalać filtr paliwem i wysysarką pociągnij na powrocie
Dokładnie to co napisałeś. Określ ile ciepła potrzebujesz, jekie elementy będzie obejmowała instalacja - grzejniki, ogrzewanie podłogowe, cwu, jakie parametry musi mieś woda grzewcza (temperatura zasilania i powrotu), jakie paliwo, jakie sterowanie?
Silnik 2.5 rok 91. Paliwo ciagnie a powrotem nic nie idzie nawet w czasie jazdy widze bo bo weżyki sa bezbarwne. Dodano po 1 Powrót jest w bańce
Pompa ma tam robić ciśnienie (0,3 bara). We Fiatach zrezygnowano z powrotu, bo nie jest potrzebny. To się przydaje, kiedy komory są tak bardzo rozgrzane, że paliwo odparowuje. Cyrkulacja jest wtedy wskazana.
Sprecyzuje: czy gaznik jest w stanie napelnic pompke paliwem z powrotu? To co na rysunkach to jasne jak slonce. Nie wzialem pod uwage, ze przez nieszczelnosc pompki gaznik moze zasysac tedy powietrze, myslalem wczesniej, ze paliwo moze plynac tylko w jednym kierunku, czyli z gaznika przez pomke do baku. Faktycznie kolego mozesz miec racje.
Oj kol. podczas zimy paliwo powrotem wraca do zbiornika-jest podgrzane-. Rano stygnie- podciśnienie-brak paliwa w pompie-? (miałem to w ,,sierce")
mam problem z palnikiem. zasysa paliwo ale nie odpala się palnik i paliwo wraca z powrotem do zbiornika zalewając piec. na wyświetlaczu pojawia się (palnik 1 bla).co z tym zrobić?
Pompa od twojej strony ma zasilanie w paliwo a od strony silnika jest powrót do baku. Tam ma być zaworek. Na pw posłałem ci linka.
Jeśli to gaźnik to pewnie masz przełącznik trójpołożeniowy. Odpalasz na paliwie, jedziesz, przełączasz w środkowe położenie, jedziesz dalej i jak wypali się paliwo z komory pływakowej w gaźniku (wtedy silnik zacznie szarpać) przełączasz na gaz. Przy przełączaniu z powrotem na paliwo przełączasz od razu w położenie zasilania paliwem pomijając położenie...
Zalej pompę wtryskową paliwem przez otwór w który jest wkręcona śruba przelewowa od powrotu, na samej górze.
Najwidoczniej pompa wtryskowa. Możesz jeszcze zasilić go prosto z baniaczka, wyeliminujesz tym smoka w baku. Zdejmij powrót z baku i włóż do butelki i obserwuj czy w momencie gaśnięcia paliwo wracało powrotem. Po zgaśnięciu są problemy z ponownym zapaleniem?
Witam. Czy rozwiązałes problem? Mam podobny... i tak i nie. Problem braku paliwa na powrocie okazał się prostszy niż się wydawało - to jednoprzewodowy układ bo jest tam filtr z regulatorem ciśnienia i powrót jest tylko na odcinku filtr- zbiornik a filtr jest pod autem obok zbiornika. Wymieniłem pompę paliwa no i filtr bo byl chyba jeszcze fabryczny...
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
Da się podnieść cisnienie na pompie wtryskowej ? Bo wtrysk rozpyla ładnie ale powrotem nie wraca paliwo to chyba za niskie ciśnienie czy coś. Jak to zrobić by na powrocie pokazało się paliwo ?
Należy zamontować ponieważ pompa może zaciągać paliwo powrotem . Testowałem to na golfie i takie odcięcie bez powrotu na nic sie zdało .
nom u mnie leci paliwo jak chodzi na gazie ale musle ze wraca paliwo powrotem
I gdy paliwo jest już ciepłe powrót przez ten zaworek jest realizowany prosto do baku z pominięciem filtra,a gdy temperatura jest niewystarczająca w celu ogrzania filtra ciepłe paliwo z powrotu przechodzi przez niego i dopiero do baku.Tak jest u mnie w vw 1.9D i podejrzewam ,że u Ciebie też.Często układ zapowietrza się przez oring uszczelniający właśnie...
Brak luzów na zaworach ssących. Podłącz pompę pod pojemnik z ropą powyżej pompy i sprawdź czy idzie paliwo na powrót.
Tylko pamiętaj że jak rozgrzejesz silnik paliwo na powrocie za pomp tandem będzie miało 70-90 max 95 C (prawie tyle co temp. płynu chłodniczego).
Sprawdź czy jak pompa chodzi (najlepiej podać napięcie po "na krótko") to powrotem podaje paliwo do zbiornika. Tak można z dużym prawdopodobieństwem sprawdzić czy jest ciśnienie po warunkiem sprawnego regulatora ciśnienia (rzadko padającego w przeciwieństwie do pomp aut z lpg).
A powiedzcie czy jest taka możliwość że pompka może raz pompować a raz nie ?? Bo może problem tkwi w pompce.. Może nie trzyma zaworek i paliwo z pompki wraca z powrotem do baku.
Sprawdź czy z pompy idzie paliwo na powrót.
Pompka przetłacza paliwo na powrót i nie ma ciśnienia. Jak zatkam powrót to ciśnienie od razu skacze do 8 bar i z króćca zrzuca przewód od powrotów z wtryskiwaczy. Pompka wydaje inny dźwięk. Teraz chodzi bez oporu. Żeby uzyskać ciśnienie coś musi dławić przepływ. Czy w tym silniku ma być na niskim ciśnieniu min 3,5 bara ???
Sprawdź czy na powrocie paliwa z pompy jest wkręcona śruba z napisem OUT i czy na wolnych obrotach idzie paliwo na powrót.
U mnie jest ten problem, że paliwo nie dociera do wtryskiwaczy. Pompa podaje paliwo na powrót do filtra. Na wężyk którym pompa pobiera paliwo, założyłem butelkę z ropą. Z drugiej strony dmuchnąłem sprężarką. Silnik zapalił i pracował tak jak trzeba dopóki podawałem w ten sposób paliwo.
Sprawdź czy z pompy wtryskowej idzie paliwo na powrót w czasie rozruchu i po odpaleniu.
Próba odpowietrzenia kończy się niepowodzeniem. Auto podpięte pozaustrojowo z bańki. Paliwo do zasilania dopompowane gruszką, tak że delikatnie leje się paliwo z powrotu ale naprawdę delikatnie. Pompką ręczną z fiata paliwo zasysane z powrotu pompy do zbiornika wydobywa się tylko powietrze, nie umie zassać paliwa. Nawet próba zakręcenia rozrusznikiem,...
Ale co jest problem , że paliwo jest czarne na powrocie do zbiornika?
Zerknij to tego tematu [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... post #8, zobacz jaki masz nr pompy, bo jest szansa, że nie ma immo i nie musisz przekładać Co do odpowietrzania, zawsze robiłem to dmuchając kompresorem do baku poprzez powrót paliwa, nadciśnienie pchało paliwo przez filtr i pompę i robiło swoje
może być nieszczelność w układze zaśilania paliwem sprawdz czy na powrocie paliwo wraca bez pechezykow powietrza.
Gdy pompujesz i napełni się cały układ to wtedy paliwo z powrotem wraca do baku.
Mam problem z Mercedesem Atego 823. 8 ton, 230 koni - to wszystko, co można wyczytać z twojej informacji. Ani roku produkcji, ani typu silnika - nie wysiliłeś się. Atego jest w produkcji już ponad ćwierć wieku - aktualnie trzecia generacja! powrotem cofa się paliwo. Przecież POWROTEM nadmiar paliwa COFA SIĘ do baku! Wszystko jest w najlepszym porządku!
Paliwo na powrocie jest tylko podczas pracy silnika i będzie pracowało jako dogrzewacz. Można wpiąć w powrót zbiornik z przelewem i będzie zapas paliwa na pracę jako postojowe.
Podepnę się do tematu. Też mam problem z webasto thermo 300 tylko bez wyświetlacza, jest tylko włącznik od ogrzewania. Dmuchawa się załącza, pompa obiegowa też, paliwo wraca powrotem. Oba czujniki włożone nowe, brak zasilania na zawór solenoidalny z modułu, brak iskry, brak zasilania na moduł od tworzenia iskry. Czy to możliwe, że padł moduł sterowania...
Witam. Jeśli cieknie podczas pracy silnika to pompa tłoczy paliwo przez filtr paliwa może być skorodowany na obejmie lub pęknięty plastikowy wężyk powrotu paliwa. Wstaw zdjęcie na zapalonym silniku wtedy wszystko widać.
własnie zgadza sie i wszystko wytrzyma , przeliczmy: paliwo z powrotu = paliwo z wejscia -paliwo spalone. czyli jesli podamy powrot na wejscie to nic sie nie stanie bo pompa bedzie ciagla paliwo z powrotu + kawałek paliwa na spalenie Dodano po 1 no widze ze rurke ładnie masz nawinietą , a ty gdzie rurke kupowałes i jaka gruba ma scianke
Gdy tak zrobiłem to Auto zapowietrza się.Paliwo wraca się ale bardzo małe ilości To by oznaczało ze zasysa paliwo powrotem, masz już trop, zajmij się poważnie lub oddaj do dobrego fachowca...
Problem tkwił w pompie paliwa, zatykało czymś powrót paliwa, z czego wynikało gaśnięcie. Pompiarz poprawił i jak na razie wszystko chodzi bez zarzutu.
Oj Panie Mieczysławie, z tą pompką to coś jest na rzeczy... Przynajmniej z taką od malucha i jej podobnymi. Tam sworzeń idący z membrany zaczepiony jest o dźwignie pompki w ten sposób, że ta go ciągnie (patrz procedura wymiany), czyli pompka zasysa paliwo. Powrót faktycznie dokonywany jest przez sprężynę.
gaz nie potrzebuje tak silnej iskry żeby silnik pracowal bez problemu. Energia iskry potrzebna do odpalenia mieszanki powietrze / LPG jest większa niż dla mieszanki powietrze / benzyna a paliwo mogło lac z powrotu ze wzgledu na to że regulator ciśnienia paliwa jest padniety. też trzeba to sprawdzić Przy sprawnym regulatorze ciśnienia paliwo powrotem...
Zobaczę z tą nową pompką bo też zauważyłem w 2 naszych c355 jak ciągnik odpale otworzę zbiornik z paliwem to widzę jak paliwo z powrotu do zbiornika pulsacyjnie tak jak by strzela a w tej po remoncie paliwo leci cały czas jak odpale to po ściance zbiornika leci. Dodano po 35 Tylko czym to może być spowodowane?
Czesc .Jeśli zaslepiles powrót paliwa z wtryskiwaczy na pompe to natychmiast to odblokuj .napisze ci co się dzieje jak tak zrobisz : 1. paliwo wtryskiwane w nadmiarze nie ma powrotu wiec przez łączniki wtrysków (te pod wałkiem rozrządu) nie wraca do pompy wtryskowej tylko przez uszczelniacze(trawersy) dostaje się do oleju silnikowego!!Efekty poziom...
Sprawdź czy przy rozruchu masz paliwo na powrocie będziesz wiedział czy pompka trzyma czy nie.
Jeżeli ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy spadło o 30 atm to znaczy, że igły się wyklepały. Jeżeli na stożku igły mamy szeroki ślad to rozpylacz jest do wymiany. Na przyrządzie do ustawiania wtrysków zadajemy ciśnienie 10 atm niższe od otwarcia i obserwujemy czy zbierze się paliwo na końcówce rozpylacza. Jeżeli wtryskiwacz przepuszcza paliwo to jest do...
Dokładnie, chłodnica jest na powrocie, paliwo, które przejdzie przez pompę tandemową, pompowtryski, następnie całą głowicę ma temperaturę oleju. Inne rozwiązanie jest w A6 2,5TDI Allroad, tam do chłodzenia ropy jest wymiennik ciepła, elektryczna pompka obiegu cieczy i mała chłodniczka pod prawą lampą. W cherooke 2,5 CRD chłodnica paliwa jest tuż przed...
Najprościej to sprawdzić ciśnienie na tym feralnym cylindrze lub zamienić wtrysk miejscami na inny cylinder. Podaj typ silnika. Bomblowanie na powrocie to raczej normalka o ile ze zbiornika nie śmierdzi nie spalonym paliwem.
Nie mogę odpalić e39 535. Auto kupione nie na chodzie, oficjalna wersja że padła pompa paliwa. Może w paru zdaniach opiszę moją 3 dniową walkę jak na razie zakończoną niepowodzeniem. Myślę że usterka w tym aucie jest bardziej złożona, ale już wyeliminowałem parę czynników. Części, które wymieniłem są oczywiście nowe. 1. Wymieniłem pompę paliwa. Auto...
Nawet jeśli pompa tłoczy paliwo, to gdy nie ma odpowiedniego ciśnienia to silnik nie odpali. Trzeba zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa manometrem, powinno być min 3bar. Jeśli nie dysponujesz manometrem to można spróbować odłączyć przewód powrotu paliwa z listwy wtryskiwaczy, podstawić jakąś butelkę i zobaczyć czy regulator ciśnienia upuszcza nadmiar...
Jak możesz to zrób piony ze stali bo ja jakoś do PP nie jestem przekonany. Stal to zawsze jednak stal a tym bardziej do kotła na paliwo stałe jest bezpieczniejsza.
Własnie nadal nic, paliwo na powrotach było sprawdzane i poziom na każdym jest identyczny.
Odkręć śruby przelewowe z wtryskiwaczy, zatkaj przewód powrotu i odpal. Sprawdź, ile paliwa z wtryskiwaczy idzie na powrót, przy różnych obrotach silnika. Paliwo nie ma prawa iść na powrót.
Możliwe, że sekcja nie nadąża się napełniać paliwem, przyczyna zacierajacy się tłoczek, za mocno skręcona. Cylinder powinien dymić na niebiesko. Można stetoskopem osłuchać jak pracuje sekcja a jak wtryskiwacz, lub palcami sprawdzić jak puchną rurki. Sprawdź, ile paliwa z tego wtryskiwacza idzie na powrót w czasie pracy. Nie powinno iść paliwo na powrót,...
Żółte łapki trzeba wysunąć ale uwaga...wtryski piezoelektryki nie lubieją być odpalane bez przelewów.
Kranik zatkany, nie odpowiednie opaski na gumowym przewodzie paliwowym, przewód gumowy najlepiej wymienić, zatkany otworek w korku wlewowym paliwa. Paliwo na powrót też idzie z powietrzem ?
Miałem kilka razy przypadek, że winowajcą był pierwszy wtrysk. Auto praktycznie nie odpalało na zimnym. Na ciepłym nie było problemu. Jeśli na zimnym dostał odrobinę samostartu to zapalał bez problemu. Po założeniu menzurek na powrót, na pierwszym wtrysku na samym zapłonie, pompowało już paliwo do powrotu.
Manometrem, ma być 3,5 bar. Ale możesz zrobić próbę: ściągnij wąż powrotu paliwa z listwy wtryskowej, z regulatora powinno lecieć paliwo, jak nie to pompa daje zbyt niskie ciśnienie i się nie otwiera
tak jak pisałem sprawdz wężyki doprowadzające paliwo i powroty może jest nieszczelność i paliwo się cofa
Witam,po trzech dniach walki z paliwem efektów brak,na powrocie paliwo bez powietrza,podstawa filtrów wymieniona,filtry założone orginalne,test pomp zrobiony wszystko ok,w czym problem,podkładki mosiężne wymienione wszystkie na nowe
Zobacz czy paliwo wraca powrotem do zbiornika . Bo możesz mieć problem z regulatorem ciśnienia paliwa.
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
Próbowałem tak, no może nie minute ale krócej. W poniedziałek spróbuję grawitacyjne z banki podac paliwo, powrót też wrzucę do banki. Jak odpali to będę szukał nieszczelności. Jak nie odpali to pompa? No ale ciśnienie buduje więc dziwne. I czy normalny jest ten szybki spadek ciśnienia na listwie po przerwaniu pracy silnika czy to z rozrusznika czy z...
Panowie przy próbie odpalenia na powrocie z wtrysków kapie paliwo. Zrobić test przelewów przy odpalonym? Czy to normalne że trochę paliwa kapie? I jeszcze po przekreceniu zapłonu i powrotu na listwie tryska paliwo. Tak ma być?
Zmień filtr paliwa na oryginały, jeżeli filtr paliwa dobrze nie uszczelnia paliwo będzie uciekać powrotem prosto z filtra paliwa.
Wtryskiwacze dziś podniosę i zobaczę co i jak choć zastanawia mnie fakt że filtr paliwa jakimś cudem przeżył bo paliwo wraca powrotem a prąd pompy jest w sensownym zakresie a nawet wydaje się zbyt mały. Jak wrócę do domu zrobię podmienię sterownik silnika.
Tylko jak przycisnę lekko palcem to membrana w pompie w baku przepuszcza paliwo z powrotem do boku,tak że wydaje mi się że ona ma tylko dostarczyć do pompy wtryskowej i dalej dopiero robi się ciśnienie
sprawdziłem 2 komplet kluczy - to samo. Czy miga kontrolka silnika, czy świeci? - sprawdziłem pompę paliwa Czy leci paliwo powrotem z wtryskiwacza? I sprawdź przewód idący do mapsensora oraz reszte małych przewodów podciśnienia.
Kolega Megawe pisze "Jak z wtrysków nie idzie paliwo na powrót to jest to normalne" a Kolega kkknc "Ogólnie przelewem musi iść paliwo jak nie idzie to filtr, lub pompka paliwa" jak by nie patrzył są to dwie sprzeczności.
Podgrzewacze daje się po to żeby w filtrze się parafina nie wytrącała i praktycznie wystarczające jest jak filtr jest ogrzewany paliwem z powrotu.
Zwróć uwagę na to, że jak odetniesz samą iskrę, to wydech napełni się paliwem, powrót iskry może doprowadzić do rozerwania wydechu. Pomijam niszczenie katalizatora. Pewnie wyskoczą też błędy wypadania zapłonu, nie wiemy gdzie chcesz to zastosować, czy sterownik nie wejdzie w tryb awaryjny, napisz co chcesz osiągnąć.
O ile wiem to w TDI jest pompa elektryczna w zbiorniku. żeczywiście powinien się sam odpowietrzyć może tego nie zrobić jeżeli ktoś ruszał korpus pompy(przesunolgo zabardzo w lewo). Jak wspomniano na początku najlepiej jest popuścić rurki wys. ciśnienia ja to robie przy wtryskach i stedy widać czy leci paliwo. Pozatym dobrze jest odkręcić regulator ciśnienia(przykrecony...
Podpompuj gruszką tak, aby paliwo szło powrotem. Jak nie pomoże to pompa paliwa elektryczka zewnętszna 0,5bara w miejsce gruszki i będzie śmiagać.
Za mała dawka paliwa jest wtryskiwana. Sprawdź czy z pompy wtryskowej idzie paliwo na powrót w czasie kręcenia rozrusznikiem.
Witam ponownie, z problemem przewodow czerwony czarny sobie poradziłem idą one do wentylatora wpina sie je w szary przewód przy wtyczce interesuje mnie jeszcze jeden problem poprzednie ogrzewanie w tym aucie bylo podłączone pod klimatronik lecz w tej instalacji ktorą kupiłem nie mam juz zadnego przewodu ktorego nie podłaczylem i z tąd moje pytanie...
Odstojnik paliwa, nadmiar wraca niebieskim przewodem z powrotem do baku, ma na celu szybszy rozruch gorącego silnika, gdy paliwo z komory pływakowej gaźnika odparuje na skutek temp
Sprawdzić możesz na silniku lampą stroboskopową z końcówką do diesli. Jak będziesz wyciągał wtryski to najpierw odkręć rurkę od powrotów z wtrysków i odpal, obserwuj ile paliwa z wtrysków idzie na powrót na różnych prędkościach silnika. Z wtrysków nie może przedostawać się paliwo na powrót. Sprawdź podkładki uszczelniające pod wtryskami czy nie ma podwójnych.
Sprawdź czy pompa w czasie kręcenia przetłacza paliwo na powrót. Przewód powrotny to ten przy rozrządzie, odkręć przy filtrze i sprawdź czy leci z niego paliwo w czasie kręcenia rozrusznikiem. Jak pompa nie przetłacza paliwa odkręcamy dekielek do którego jest przykręcony przewód paliwowy zasilający (3 śrubki) za nim jest pompka zasilająca skrzydełkowa...
Ciśnienie paliwa najprościej (bez manometru z trójnikiem) można sprawdzić ściągając wąż powrotu paliwa z korpusu monowtrysku, trzeba dać kawałek innego wężyka i butelkę, jak paliwo leci z powrotu, to ciśnienie jest ok
Czyli pompa OK? Gdzieś się zapowietrza? jeśli się zapowietrza to czemu kopci na siwo i tak jakby było słychać zawory przy próbie przyspieszenia podczas jazdy ( zaczyna klekotać przy ok 1800obr) ? Czy mogło przestawić się coś na rozrządzie ? i odrazu przestawił się kąt wtrysku ? Co z czujnikiem temperatury? Czemu po odpięciu dopiero grzeje świece? Z...
Od pompki zasilającej i powrotu paliwa. Zdejmij powrót i patrz czy powrotem leci paliwo. I kiedy zaczyna lecieć.
zobacz czy masz dobre zaworki w pompce zasilajacej moze ci paliwo z powrotem wracac
powrót paliwo powrót paliwo podłączyć układ powrót paliwo
regulator napięcia przewody honda touran odpalać wskazania paliwa
kuchenka amica 53gg5 43zptgn technologia chemiczna
Stihl iMOW nie widzi ładowarki – brak ładowania, diagnostyka, modele 5/6/7, LED, pętla Ford Fiesta Mk7 – wycieraczki nie działają po spryskiwaczu, usterka manetki lub BCM