Potwierdzić manometrem ciśnienia jak potwierdzisz raczej wyjdzie słabe to do wymiany pompa, panewki.
Potwierdzam Bardzo dobre panewki.
Pogubiłem się teraz. Jeśli dysze skierowane są na tłoki to jakim cudem smarują wał i panewki?
a panewki korbowe
Cieknie z pod simeringu wałka napędowego pompy. Najprawdopodobniej panewki pompy do wymiany.
Napisał dobrze panewki wałka rozrządu 8 NM + 90 stopni.
A nie lepiej wymienić panewki
Osobiście bym ściągnął miskę olejową i sprawdził jednak te panewki.
Jeśli nie nastapiło jeszcze porysowanie gładzi cylindrów oraz zatarcie tłoków, można, wymienić pompę oleju, i jeśli zajdzie potrzeba panewki.
Czasami dochodzą delikatne i ciche stuki, a czasami głośniejsze i momentami mega głośne Które nie ustępują nawet po rozgrzaniu? Popychacz zaworowy jak klepie to od początku tak samo, tzn. równomiernie. Równie dobrze mogą stukać panewki albo sworzeń w tłoku (ale to już skrajność). Jak będzie stukać to zobacz czy dzwiek jest z góry silnika. Jak tak to...
A da się dobrać cieńsze panewki do tego wałka rozrządu?
Sama wymiana popychaczy nie obliguje do zmiany oleju tym bardziej na niższy. 10w40 to olej półsyntetyczny i jeśli nie ma z silnikiem żadnych problemów poza stukającymi zaworami to nie warto go zmieniać na olej mineralny. Inaczej jeśli silnik zaczyna kopcić ale wtedy najlepiej zrobić miniremont silnika (uszczelniacze zaworowe, pierścienie tłokowe, panewki)
Jak zgasł z powodu braku oleju to mogą stukac panewki głowne.
Wysłane , sprawdź. Dodano po 29 Żeby nie było że na pusto. Głowica Wymienić śruby Etap 1 40 (Nm) Etap 2 60 (Nm) Etap 3 90 (°) Etap 4 90 (°) Pokrywa łożyska stopy korbowodu Etap 1 30 (Nm) Etap 2 90 (°) Pokrywa głównego łożyska Etap 1 65 (Nm) Etap 2 90 (°)
Witam. Nigdzie nie mogę znalezc informacji z jakim momentem dokręcić Panewki główne, oraz korbowodowe w Audi A5 3.0 TDI CAPA. Gdyby ktoś wiedział to proszę o podzielenie się informacją.
A może panewka
Witam może ktoś wie z jaką siłą i kolejnością dokręcana jest głowica i panewki w Audi TT 2000r Od kilku godzin szukam i nic. oznaczenie silnika AJQ 1.8T Zaznaczę że wał jest po szlifie. Dziękuje za informacje.
jezeli odma,i kanal w pokrywie zaworow jest drożny to stawiam na juz slabiutki silnik.co do uszczelniaczy zaworow to kopcilby przy rozruchu.a u ciebie zalezy od stanu.i to normalne-majac wiecej oleju w silniku ma tam tez wieksze cisnienie i to co uda mu sie wyrzucic w postaci oparow przez odme to wyrzuci a reszte spali, potem stan oleju spada,cisnienie...
Witam, czy znana jest juz dokladna przyczyna braku cisnienia w CGLC ? Podobno przyczyna usterki nie jest pompa oleju lub panewki. Czy naprawde przyczyna sa zaworki spryskiwaczy tlokow, czy jednak cos innego? Pozdrawiam !
Pompa, panewki, wał, wałki, przestawia z zmiennej fazy.
Kolego czy wymiana samego napinacza wchodzi w gre czy to wogóle nie pomaga. Jaki moment dokręcenia mają panewki na wałku ssącym i wydechowym?
Witam. Panowie, potrzebuje przykręcić panewki i głowice w Audi 80 B3 silnik 1Y z 1991 roku. Jaką siłą powinienem je potraktować kluczem dynamometrycznym ? To jest dosyć pilne bo auto stoi rozebrane... Będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam.
Audi A4 B8 2013 automat,2013 rok.Nie trzyma ciśnienia oleju na jałowych obrotach.Wymienione panewki,pompa olejowa,hydropopychacze.Samo auto chodzi bez zarzutów.Blagam pomóżcie bo już ręce opadają.
Myślę że większość mechaników zdiagnozuje obrócenie panewki korbowodu po zdjęciu głowicy.Ludzie leją dużo większe ilości benzyny zamiast diesla .ostatnio spuszczałem z audi a3 i skody fabii po 30 litrów a silniki pracują wszystko jest ok . moim zdaniem nie ma wpływu na układ smarowania silnika .
Każdy popychacz ściskam palcami praktycznie bez użycia siły, olej wylatuje otworem. Wiem, że do końca nie wierzy się klientowi, ale w ciągu nocy nie mógł się zatrzeć. Dzwoniłem do właściciela, dolewał oleju bo zdarzyło się, że kontrolka ciśnienia świeciła z braku oleju. Dla niego oznaczało to niski poziom oleju. Podczas jazdy bez ciśnienia raczej panewki...
Witam. Jakim momentem dokrecac panewki korbowe w 1,8t AEB. Jakich nowych nakretek użyć? Czy zostawić stare?
Szklanki bez znaczenia, ale panewki koniecznie muszą wrócić na swoje miejsca.
regeneracja głowicy, pierścienie, panewki, uszczelka pod głowicą i + inne uszczelki
Kolego pytanie podstawowe jak wyrobiło panewki wałka rozrządu?
Kup uzywke i poskladaj. I jedz do nich i pokaz ze nie stuka. Nie grzeb w panewkach znowu.
Naładuj akumulator, i kręć rozrusznikiem aż odpali, odpowietrzy się sam. Jak się zrobi poduszka to się nie odpowietrzy, szkoda akumulatora i rozrusznika. Palenie na samostart też nie jest przyjemne bo panewki tylko oddają przy rozpalaniu. Tak trudno poluzować 4 śruby i zakręcić rozrusznikiem. Dłużej niż 5min to nie będzie trwało włącznie z zdjęciem...
to jak mam wymienic prowadnice na nowe to najlepiej pierścienie i panewki też. tylko jak firma co polecacie???
Dobra. A jak beda lezec juz w misce warto remontowac te panewki czy szukac drugiego slupka? Zapewne wal do szlifu i dobor panewek ale czy to oplacalne?
Jeżeli mechanik stwierdził że wszystkie panewki do wymiany, to jestem ciekaw czy sprawdzał wał bo przy tym opisie - wymianie wszystkich panewek - powinien on być sprawdzony i przeszlifowany. Pompa oleju mogła paść a wtedy przytarło panewki. Wał "stracił" wymiar na czopie korbowodowym i dlatego silnik głośniej pracuje . Mówiąc prościej w miejscu połączenia...
sory ....pomyliłem się......a takie male pytanie jak wygladaly panewki na wale korbowym mocno wytarte
Witam , sprawdź sobie ciśnienie oleju jakie masz ,może panewki na wale,
zobacz chociaż jak wyglądają panewki na korbach nie dużo roboty a coś będziesz wiedział
Witam! Rozgrzewamy silnik do 90 stopni i wkręcamy zegar do pomiaru ciśnienia oleju. Stawiam, że na wolnych obrotach, zegar pokaże poniżej jednej atmosfery. Kiedy olej jest zimny jego ciśnienie oleju jest wyższe, kiedy sie nagrzeje staje sie rzadszy a jego ciśnienie spada. Dlatego po wyjęciu termostatu olej jest chłodniejszy, więc kontrolka sie nie zapala....
6 rzeczy do wymiany : świece , przewody , cewka zapłonowa , sprawdzić przepływomierz , brudna przepustnica i któryś wtrysk , jako dodatkowo pokusiłbym się o dodatkowa masę na silnik - działa jeżeli jak wyżej mechanicznie silnik nie jest uszkodzony np: uszczelniacze , zawory , łańcuch czyli cały rozrząd lub kompresja , panewki itp to nie ma możliwości...
Szlif wału i tuleji do tego nadwymiarowe tłoki i panewki. Głowica do naprawy. Nic lepszego nie znajdziesz jak chcesz zachować ten sam silnik.
1. Zdjąć miskę olejową (śrubki torx 27). 2. Zdjąć filtr oleju. 3. Zdjąć płytę sterującą wraz z wiązką elektryczną (gniazdo wiązki zabezpieczone na zewnątrz blachą w kształcie litery U,). Demontując płytę proszę odkręcać te śrubki, które mają większy "łepek" (nie ruszać z małym). 4. Wyjąć gumki łączące płytę sterującą ze statorem pompy (pięć sztuk)....
Przed wojną robiło się takie patenty, ale zalewało się naftą a nie benzyną. W ogóle źle się do tego zabrałeś. Najpierw powinieneś zrobić pomiar kompresji, potem pomiar szczelności specjalnym przyrządem. A przy przebiegu 500 tyś. km, jak tyle już rozebrałeś to powinieneś przynajmniej wymienić pierścienie, panewki, zawory, prowadnice itp.
ile by kosztował szlif wału i dobranie odpowiednich panewek? To już musisz pytać w zakładzie, który się tym trudni. Ceny są zbliżone i zazwyczaj proponują sami odpowiednie panewki (te bardziej* profesjonalne zakłady).
no to zdejmuj miskę i odkręcaj panewki, jak wał jeszcze niema okropnych fałd, to papierek ścierny i sznurówka i stodołowy "szlif wału", nowe panewki i jeszcze trochę pojeździ, bo tak to tylko patrzeć jak wyjdzie korba bokiem
U mnie na zegarach jest nieraz 0,5 bara a kontrolka się nie świeci, z tego co wiem powinna się zapalać dopiero od 0,3 bara. Zatem sprawdź czujnik ciśnienia oleju. A żeby pierścienie miały jakiś wpływ na ciśnienie oleju to pierwsze słyszę. Na ciśnienie mają wpływ pompa oleju, panewki na wale itd.
Komutator ma chodzić na sucho. Naoliwić możesz jednie panewki, czyli łożyska ślizgowe, w których kręci się wirnik silnika.
Tak, EV3 to elektrozawór nr.3. Przy wymianie sprzęgła sprawdź stan panewki w pompie oleju i możesz wymienić simmering (uszczelniacz konwertera na pompie). Na płycie zaworowej skup się na zaworze lock-up on jest powodem że po zapięciu D lub R autko gaśnie: http://www.sonnax.com/parts/1725
Nie odpala to za mało!, pojęcie względne, jeżeli nie kręci rozrusznikiem należy sprawdzić czy dochodzi w momencie przekręcenia stacyjki prąd do elektromagnesu (tzw. mylnie pojęcie bendiksu) rozrusznika na początek.Jeżeli kręci może być za mały moment obrotowy, słaby akumulator, panewki rozrusznika do wymiany itp.
Witam Zapaliła mi sie kontrolka ciśnienia oleju samochód stał nie użytkowany 4tygodnie gdyż był u lakiernika,po 2 dniach od odbioru go od lakiernika zapaliła mi sie kontrolka ciśnienia oleju,zmierzyłem ciśnienie w zakładzie mechanicznym.Okazał się że jest za niskie,wymieniłem pompę oleju gdyż miała zacięty zawór,przy okazji wymieniłem olej(5w40) i filtr...
Witam Taki sam objaw miał znajomy Audi B4 1.9 TD pomogła wymiana panewek na wałku napędzającym pompe waku i pompe oleju
Witam kolegów. W sumie dobrze radzicie napewna trzeba wymienic czujnik cisnienia oleju, a co z sygnałem dzwiękowym. Czujnik od sygnału wkręcony dest w dekiel obudowy filtra oleju. Jak spada ciśnienie w magistrali to facetowi dzialaja dwie funkcje informacynjne lampla i brzęczyk. 1. od czyjnika nalezy zaczać bo to mały koszt. Choc w/g mnie może być coś...
W Audi to może być czujnik w misce olejowej, w 126p panewki się skończyły. Silnik pewnie już dawno do remontu, ktoś tylko dolewał "doktora zaklejacza", dolewał, dolewał, dolewał ... i sprzedał.
Po co były wymieniane panewki? Czy zostały przeprowadzone pomiary wału korbowego, ewentualnie szlif? Panewki zostały dobrze dobrane? Pomierzono luzy w czasie składania? Co było rozbierane więcej? Generalnie, to nie Twój problem, tylko mechanika. Jak zepsuł, to niech funduje teraz drugi słupek za swoje pieniądze.
Kiedy był zmieniany olej, miałem tak w Polo po zimie i krótkich trasach. Jeśli wymiana oleju nie pomoże to do sprawdzenia panewki i ciśnienie oleju.
Jeśli panewki były by zużyte to był by stuk dochodzący z okolic wału korbowego Są jeszcze panewki na wałku pośrednim, a one nie hałasują zbytnio jak się wysypią.
https://obrazki.elektroda.pl/1998864100_... 1- Niesprawność układu hamulcowego 2 -Temperatura płynu chłodniczego za mała/za wysoka 3 -Za niskie ciśnienie oleju To wiem tylko mam pytanie czemu włącza się kontrolka cisnienia oleju po zgaszeniu auta. Temat przerabiałem ale kontrolka ciśnienia zapalała się podczas jazdy co było następstwem...
Okazały się przytarte panewki główne, zostały wymienione główne oraz korbowodowe, a także polerka wału. Wszystko ucichło :)
Niestety panewka.
Otóż gdy problem stukania silnika na etylynce (czyt. benzynie) to znaczy ze masz wyrobione panewki wału korbowego. Z tego co wiem to jak ci siądą panewki do silnik nadaje się na złom. Przyczyną może być też źle dopasowana miesznka gazowo-powietrzna
W tym zawieszeniu nie jest problemem smarowanie. Smaru w końcówkach jest dość. Jak zauważysz w nowszych Audi też jest wielowahacz, ale z większymi sworzniami. Wytrzymałości końcówek sam nie poprawisz. Załóż górę lemforder, a dół TRW jak w oryginale i sporo wytrzyma. A jak się już uparłeś na kalamitki to montuje się zazwyczaj w blaszce- pokrywce na środku....
Ja bym tego nie kupował, albo zmieli napęd pompy oleju, przy okazji zabijając turbinę i panewki, albo będzie nieustająca walka z klapą gaszącą. Do udanych silników TDI grupy VW można zaliczyć 1,9 (110 i 130 kM), 5 cylindrowy, rzędowy 2,5 oraz 3,0 V6 Jako porażkę należy traktować 1,9 90kM, 2l oraz absolutny zwycięzca 2,5 V6
potem pojawiły się "nowsze" 1,9 tdi np BXE i bywało różnie. Mam ten silnik w octavii z 2007 roku , z przebiegiem 210 tyś. kilometrów. Po kupnie uwierzyłem w internetowe opinie, że panewki są felerne, wymieniłem je ale nie było potrzeby.
Jeden z kolegów napisał, że zbyt wcześnie, aby stwierdzić uszkodzenie uszczelki, ale pompowanie powietrza do chłodnicy to najczęściej wina przedmuchu na uszczelce. Jeżeli płyn był dolewany a po krótkim czasie go brakuje a "dym" jest biały to nie pozostaje zbyt wiele złudzeń. Nie zawsze olej staje się biały, czasami uszkodzona uszczelka nie puszcza do...
5w30 do normalnej jazdy starczy, jednak gdy chcesz trochę pobawić się autem, to przy wyższej temperaturze może zniknąć film olejowy i przytrzeć panewki. Ja leję do swoich aut 5w50 i nawet jak dostają baty to temperatura oleju nie wzrasta powyżej 110-115 stopni.
zawór redukcyjny jest w pompie oleju i jego zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego wzrostu ciśnienia oleju tzn otwiera się gdy ciśnienie osiągnie 4bar i nadmiar oleju wraca do miski olejowej jeśli się nie zamknął do końca to pompa oleju ma dodatkową "dziurę do zapchania", a wydajność pompy jest ograniczona i stąd niedobór ciśnienia opcja druga...
Spróbój zmienić czujnik ciśnienia oleju. Dobrze byłoby w miejsco owego podłączyć ciśnienoimierz mechaniczny i sprawdzić co pokaże na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku. PS. A jaki ma przebieg twoje autko :) Może panewki do wymiany 8O pozdrawiam
witam muszę nie długo zabrać się za wymianę uszczelniaczy zaworowych ,jak to uczynić. będę musiał ściągać wałek rozrządu , z jaką siło dokręcić panewki wałka ,20Nm wystarczy ?za każdym razem należy plantować głowicę ? pzdr
Jak się okazało była to jedna z panewek
pompa to "wytrzyma" każdy olej Nie do końca,choć wiele racji. Zawór przelewowy jest w pompie,nie w maglownicy.Tutaj olej ma znaczenie,bo stabilność termiczna w takim zakresie temperatur to złoto.Wlejesz za gęstą zupę do układu i ukrecisz wałek na mrozie,albo zniszczysz pasek.Pompy mają różne konstrukcje,np wiele nie ma łożysk tocznych tylko panewki.,klasa...
Z czym mam problem.... to długa historia. Np. ze sprawdzeniem termostatu w warunkach domowych, o aktywatorze termicznym nie wspominając. Zobacz ile audi a3 jest z zepsutymi silnikami (uszczelka, przegrzania, panewki, pobór oleju) i ile z nich ma ten "fantastyczny" system mapowanego termostatu. Generalnie skomplikowano prosty układ niepotrzebnie. W warunkach...
Witam, mam problem z Audi 80 B4 motor v6 ABC niema iskry w silniku była robiona głowica, pierścienie, panewki po złożeniu silnika okazało sie ze samochód nie pali brak iskry czujnik halla sprawdzony cewki ok czujnik położenia wału tez ok (nowy). Z góry dziękuje za jakieś rady Pozdrawiam.
Objaw to klekot silnika jak diesla przy mocnym dodaniu gazu lub przy dodawaniu gazu przy obciążeniu na niskim biegu . Obstawiałem zawory lub panewki ale objaw nie występuje przy jeździe na gazie .....powracajacy błąd vcds wyswietla bogatej mieszanki ...
Kolektor wylotowy zawsze jest gorący (jak się przypiłuje to i potrafi świecić na czerwono). Bez porządnej diagnostyki trudno stwierdzić co jest grane. Podejrzane panewki to miska olejowa do zrzucenia i chociaż sprawdzenie czy nie ma wyczuwalnych luzów. Do tego podłączenie pod komputer i sprawdzenie błędów plus logi.
u mojego znajomka w V40 ostatnio poszły panewki. Trzeba patrzeć na stan konkretnego egzemplarza. Nawet najlepszy silnik można zajeździć.
Jeżeli nic nie znajdziesz to może być uszkodzona panewka (jezeli nie ma stuków to panewki główne na wale), lub mocno zużyta szklanka na zaworze/rach (po rozgrzaniu też słychaś specyficzny stukot w górnej części głowicy).
Koszt szklanek to 160zł także różnica znaczna Dolicz robocizne, pasek rozrządu, uszczelke, olej i filtr to już masz koło 4 stów, no i oby nie poszło w panewki. Ale cóż wypłucz go jeszcze parę razy i daj znać o efektach.
Witam wszystkich.Mam pytanie.We wrześniu miałem problem moje audi brało dużo oleju ,spadek mocy itp.mechanik wymienił panewki,pierścienie zrobiono planowanie głowicy.nie wykonał szlifu cylindrów.było ok ale po 4 miesiącach, 3tys km max i problem powrócił.Mechanik twierdzi że wszystkie pierścienie są wadliwe i trzeba założyc nowe.Czy to pomoże czy problem...
tylko panewki, jak sprawdzić czy silnik naprawdę się grzeje ? gdzie "dotykać ijakiej temperatury się spodziewać" może to wszystko to wina elektryki? lub deska/wskazniki są uszkodzone ?
Manual quatro 3.0 pb szkoda że w dieslu napisałem ale nie zauważyłem te drgania mnie niepokoją jutro odstawiam na warsztat przez te drgania czasami może mi panewki i wał uszkodzić a wtedy to na złom auto wywalić znowu interes życia zrobilem ;d
Witam. Mam pewien dylemat związany z silnikiem. Rozwaliłem miskę olejową, którą oczywiście natychmiast wymieniłem. Ale niestety silnik zaczął dziwnie stukać. Znajomy mechanik powiedział że to wina panewek... ;/ I że z tego silnika już nic nie będzie... Powiedział że są 2 opcje, albo kupić nowy silnik, albo też można zrobić szlif i założyć nowe panewki......
Wyciągaj motor i zrób te pierścienie i przy okazji nowe panewki. Poszukaj dobrego ,polecanego zakładu szlifierskiego w okolicy(napisz skąd jesteś to ktoś coś poleci może) , a tak wydasz 500zł już na diagnozę trupa że nie żyje. Od tego nie przestanie pić oleju. TTTM Ten Typ Tak Ma.
mam problem od trzech miesiecy jezdze swiecacym olejem przewaznie swieci podczas jazdy jak przekrocze 2000 obrotow czujniki sa wymienione pompa olejowa sprawna panewki tez mysle ze chodzi to o elektronike ale gdzi szukac kto moze mi pomuc
witam,problem mam nastepujacy,niedawno robiłem mały remoncik w moim audi a3 1.9 tdi (jakies 2000km temu),robiłem głowicę,wymieniałem panewki i pierścienie,niedawno zauwazyłem wciek oleju spod bagnetu i okazało sie że po wyjęciu miarki pryska olejem.Czy możliwe jest zuzycie pierścieni w tak krótkim czasie?samochodem jezdze spokojnie bez wstawiania.Był...
Wiec tak, jazda bez przegrody jest na spokojnie możliwa, jednak silnik i tak mu padł 3 panewki obrocone wal porysowany jazda 100 m na uszkodzonej misce nie wchodzi w grę tak na przyszłość drugi silnik w drodze temat rozwiazany
Z jaką siłą dokręcić stopki panewek głównych Odpowiednią. Pozdrawiam.
Kolego, przy braku ciśnienia zatrze panewki wału korbowego a nie złożenie tłok-gładź. Nie będę ci tłumaczyl czemu, bo widze, że na silnikach znasz się jak wilk na gwiazdach.
Sciaglem głowice tłoki ładne zawory całe zacząłem obracać walem i jednocześnie trzymać za tłoka i na 2 i 3 było czuć pukanie więc poszła misa w dół i zacząłem rozbierać korby i 2ga i 3cia panewka obrucona :(
Zgodnie ze sztuką skoro zawory się pogiely to pod wygiętymi zaworami należy wymienić korbowod i panewki i dokladnie sprawdzić tlok i pierscienie. Mechanik to zrobil? Zaloze się ze nie i teraz masz skutki. Obstawiam przyblokowany pierścień na uderzonymq tloku
A ja odnoszę wrażenie że niestety awaria nie została usunięta i jest ewidentny brak cisnienia oleju!! Pompa oleju nie wali tak od razu. A jak już dojdzie do tego to ciągnie to za sobą dalsze konsekwencje ( panewki,wał) Delikatne przytarcie. Reszta już chyba jasna. A pomiary jakie robiliście były niedokładne tak myślę ale życze obym sie mylił.
Witam. Mam problem z moim autem mianowicie po nagrzaniu oleju do temperatury 94stopnie ciśnienie oleju spada do 0.5 bara. Wymieniony -olej -pompa oleju -dysze natryskowe na dno tłoka -postawa filtra oleju -panewki sprawdzone Po tych zabiegach dalej ciśnienie 0.5 bara Potrzebowałbym schemat zasilania oleju może mial ktoś z tym problem i chętnie by pomogl
Właśnie że chodzi normalnie, pali ładnie tylko że teraz podobno zaczął kręcić i po kilku obrotach na rozruszniku go zblokowało i tak go przyholował do mnie a tam identyczna sytuacja jak za pierwszym razem. Tłok po zdjęciu głowicy był suchy, tak jak wszystkie. Nie wiem czy to wtryskiwacz tak tylko rozważam bo nie wiem co może być. Panewki są może i nie...
Powiedz mi bo nie pamiętam już - Czy na zespole wskażników jest kontrolka sygnalizująca awarie w sterowaniu silnikem?? Tzn coś w rodzaju kontrolki z oznaczeniem wtrysku ?? Być może twój silnik mechanicznie jest sprawny tylko sterowanie nim poszło i ECU sygnalizuje usterke przez kontrolke ciśnienia oleju (tak jak np w VW z porównywalnego rocznika) NIe...
Mam problem z moim autem. Jestem po remoncie silnika w moim audi. Uszczelka głowica panewki rozrząd itd. 1.8T + instalacja gazowa STAG. Na zimnym silniku auto przy odpalaniu chodziło normalnie i obroty na ssaniu to 1100-1200 i zawsze spadały za kilkadziesiąt sekund do 800, a po remoncie na benzynie po odpaleniu za 2-5sekund obroty spadają do 700-600,...
Audi 2005rok silnik BLB po padniętym napędzie pompy oleju. Trafiło wał, panewki i turbinę + zębatki i łańcuch do napędu pompy oleju. Po złożeniu wszystkiego auto jeździ (na razie testowałem i zrobiłem tylko 15km). Niestety błąd "serwis oil" świeci się ciągle na desce rozdzielczej ale kontrolka oleju gaśnie i olej dochodzi na górę silnika. Tak się złożyło...
Bo teraz dopiero widac jakie złomniki ludzie kupuja, znajomy kupil rocznik 1996 taka w 2000r i mial juz 220kkm a zrobil 560km i jedynie raz uszczelke podglowica wywalilo. Zadna turbina , panewki, wtryski, tylko kilka wyprysków rdzy no i maglownica i zawieszenie mu robilem kilka razy. 780kkm , wasze szmelc wageny albo sa kręcone kilka razy albo naprawiane...
Witam pisze pierwszy raz bo mam nietypowy problem wczoraj wymienilem olej moim audi 2.0 tfsi BWA i w filtrze znalazlem miedziane wiory wystraszylem sie troche ze to moze panewki dlatego sciagnolem miske i byla faktycznie pelna wiorow ale panewki byly wpozadku zaczolem szukac jak wiadomo w tym silniku znajduje sie walek wyronowazajacy poszukalem na internecie...
Witam, Mam problem z samochodem AUDI Q5 2013r. 2.0 TDI 177KM po przejściu z wyższych obrotów (normalna jazda po mieście) i zatrzymaniu się przed światłami wyświetla mi się komunikat "NISKIE CIŚNIENIE OLEJU, PRZERWIJ JAZDĘ, WYŁĄCZ SILNIK" połączona z sygnałem dźwiękowym (piszczkiem) sytuacja występuje tylko przy rozgrzanym silniku i oleju. Lekkie dodanie...
Wydaje mi się, że silniki fiatowskie odpadają bo są mega wadliwe ciągle się coś dzieje. Mój brat kupił palio weekend ( podkreślam ze bardzo dbał o auto ) no i panewki zrobiły obrót. Więc myślę nad silnikiem z golfa albo z audi. Coś co nie będzie miało za dużo awarii tak jak bmw 2.0 ale tego to za chiny nie wcisnę to tego maleństwa :) Widziałam, że uno...
Wsłałem ad na pw. Ja bym przyjrzał się jeszcze raz rozrządowi czy wszystko złożone do kupy. Wkońcu tego nie było przed wymianą. Maszyna gada, Twój schemat pokazuje wyraźnie że pierwszą rolkę łańcuszka trzeba liczyć nie na znaku wałka tylko z lewej strony zęba będącego na znaku a 16 rolka wypada idealnie na znaku drugiego wałka, który znowu ma być nie...
Witam. Mam silnik Audi B4 2.0e z jednopunktowy wtrysk paliwa,usterka w nim jest taka,że mam wymienić w nim wał korbowy ponieważ panewki i wał nadają się na złom, problem mam taki iż dostałem od kolegi silnik taki sam tylko na wielopunkcie te silniki różnią się wałem i tłokami w wielopunktowym wał jest bardziej cienki na przeciw wagach od tego jednopunktowego...
panewki korbowodowe panewki oporowe panewki szlif
wolne obrót stilo astra zawory klimatyzacji schemat silnik galaxy
Demontaż panelu sterowania w lodówce Samsung RS20CCSL Wymiary tłoka, sworznia i pierścienia Oleo-Mac 937