sprawdz stabilizator +10v z tylu zegarów
Kiedyś naprawiałem w swoim starym pasku zegary. Stabilizator był LM7810 znaczy na 10V ale rezystora nie pamiętam. Miał jakieś kolorowe paski na sobie?
Najprawdopodobniej będzie wszystko działać już po podłączeniu. Stabilizator napięcia to taka mała czarna kostka z trzema nóżkami z tyłu licznika (nie sposób nie widzieć).
Skoro paliwo i temperaturę przekłamuje uszkodzony stabilizator napięcia.P http://obrazki.elektroda.net/99_12220100...
Co to był za stabilizator,jak wyglądał,ile miał nóżek i co konkretnie tam wstawiłeś.Stabilizator,czy diodę zenera.Podaj symbol. Spacje po znakach przestankowych!
A ja mam inny problem w B7 2013 (start-stop). Wyświetlała się usterka start-stop (VCDS 0 błędów), sprawdziłem napięcie na uruchomionym silniku a tu 12,8V. Bez długiego zastanawiania wymieniłem aku na nowy Varta Silver AGM 70Ah i zakodowałem parametry nowego (ciekawostka - z fabryki auto miało Vartę 68Ah a zakodowane było JCB o numerze seryjnym 1111111111)....
Rano odpaliłem bez problemu, przedstawiłem auto. Otworzyłem szyberdach i tak sobie stał przez jakieś dwie godziny i po tym już rzucił palenie. Znaczy odpala i gaśnie. Nic nie było rozkrecane,montowane. Wszystko na postoju Więc tak: Przekaźniki pod bordnetz na każdym jest stały +12V Na R2 (2 - przekaźnik zasilania napięciowego zacisku 15 --J329-- (645)...
Tja, dokładnie Passat B4...
Może sprawdź najpierw stabilizator napięcia.
sprawdz stabilizator napiecia
Stabilizator daje napięcie jeszcze na wskaźnik temperatury.Awaria stabilizatora powoduje zle wskazywanie temperatury i poziomu paliwa.Sprawdź ścieżki w liczniku.
Jeżeli problem dotyczy wskaźnika paliwa i temperatury to winny jest stabilizator
I wszystko w tym temacie-poruszany wiele razy, ale skoro już zabrałem głoś w dyskusji dodam tylko że stabilizator 10V Zamykam.
Prawie na 100% zimniaki na gnieżdzie licznika ale zdarza się i uszkodzony stabilizator 10v. Bądz też zimne luty na stabilizatorze.
Zdjąć plastiki i podważyć wykładzinę, zobaczysz go pod fotelami prawa strona kierowcy. lub lewa nie pamiętam już dokładnie, ale też jest stabilizator na alternatorze napięcia :).
Elektryk zedrze z Ciebie około 100 złotych. Ja miałem taki sam problem i rozwiązałem go sam. Naprawdę, to jest bardzo proste. Po wyjęciu deski z zegarami należy ją rozkręcić. Potem wewnętrz znajdziesz stabilizator - na pewno będą w nim odlutowane nóżki, które należy ponownie przylutować. To jest typowa wada Passatów B3. W razie problemów: ZL17(at)interia.pl
jeżeli chodzi o wskaznik to sprawdz stabilizator napięcia w desce rozdzielczej - takie czarne cos przykręcone do radiatora z 3 nóżkami - często lubią się na nim pojjawi zimne luty i zegary szwankują
To prawda, polutowałem luty przy stabilizatorze, wymieniłem stabilizator (pasuje od audi 80 około 90 roku) no i wszystko gra, dzieki
ten stabilizator obsluguje oba wskazniki
Stabilizator zasilania padł.
Jest to stabilizator 10v o małym spadku napięcia. Przelutuj jego nogi i sprawdź jak jest ze stanem paliwa.
Podpowiem tylko jeszcze, iż ten stabilizator ma napięcie wyjściowe 10V .
Też się dziwie że to przeszło i wszystkie żarówki się podnosiły i test zegarów był ok. Dziwne do mnie to jest. Teraz będe próbował ruszyć w liczniku moze jakiś stabilizator poszedł od paliwa w liczniku. Pozdrawiam
lekko je docisnełem i sa wporzadku Kolego , trzeba rozbebeszyć cały licznik sprawdzić i przelutować je na płycie . Po odpaleni masz ładowanie 13 - 14 volt , żeby wskaźniki nie wariowały są zasilane przez stabilizator napięcia .
A może stabilizator napięcia. Już Kolega mógłby zarobić trzecie ostrzeżenie za pisanie głupot. Teraz tylko upominam.
Zimne luty, pada któryś stabilizator w zegarach. Nikt Ci na 100% nie odpowie trzeba pomierzyć poszukać.
Ptaszek, na Boga ojca i wszystkich świętych ze wszystkich litań świata-to stabilizator 10V
Kupiłem nowy czujnik temp. (zamiennik) przed zainstalowaniem go w aucie poprawiłem luty na płytce zegarów na pinach kostki zasilającej zegary i na stabilizatorze (tyrystorze) 3 pinach, a więc po poprawieniu lutów i zainstalowaniu nowego czujnika okazało się że jest dobrze. Po przejechaniu ok 10km wskaźnik zaczął dziwnie się zachowywać (podnosić się...
niewiem jak w pasacie ale w golfie podobna usterke powoduje zimny lut , przy stabilizatorze napiecia lub padniety stabilizator ,zasilajacym wskaznik , siedzi toto w tablicy
I dalej nic. Piszac o p.1 masz na mysli zlacze 28-pol czy moze ELMOS? Moze stabilizator 10V zaliczyl padaczke...
a wcesniej wskaznik paliwa pokazywal szybciej , bo możesz mieć uszkodzony stabilizator napiecia 10V z tylu zegarów..
bardzo często pada stabilizator napisz czy inne wskazniki działają
zrobiles zwarcie jak na stole działał ile amper pobiera na stole ???? moze stabilizator padl lub dioda schemat masz w dokumentacji elsa lub esi Dodano po 4 https://allegro.pl/oferta/vw-t5-transpor... licznik o tych numerach co szukasz
Jest jeden stabilizator od wskaźników paliwa i temperatury i on działa, bo został sprawdzony. Jest jeszcze jeden ale to podobno jakiś tam cały układ i nie wiem jak to sprawdzić, czy działa. Jak mogę jakoś sprawdzić czy to może jest jego wina?
problem rozwiązany chodziło o stabilizator napięcia przy alternatorze koszt ok 100zł
siemanko ja juz tak kiedys robilem gralo dobrze tylko byly zaklocenia od pracy alternatora musialbys zastosowac jakis stabilizator na 12v5A
Możesz odwiedzić stronę http://volkswagen.msk.ru/ i tam poszukać rysunków stacyjki i kolumny kierowniczej. A co do "deski" -jeśli nadal nie będą działać wychyły sprawdź stabilizator 10V znajdujący się na niej.
Padł stabilizator napięcia w zestawie wskaźników, można zastąpić LM7810, tylko ma inny rozkład wyprowadzeń
Muisz sprawdzic stabilizator napiecia czy podaje wlasciwe napiecie , oraz czy niema zimnych lutow na jego nozkach , od tego bym zaczal
Na tablicy wskaźników masz stabilizator 10V, który zasila m.in. wskaźniki. Nie jest on chyba lutowany a jedynie włożony w coś w rodzaju podstawki - może tam połączenie zaśniedziało ? Nie pamiętam teraz typu tego stabilizatora ale ew. mogę to sprawdzić. Może ten objaw mieś jeszcze inna przyczynę - jakieś zwarcie w wiązce przewodów ale na początek sprawdź...
witam,sprawdz stabilizator napięcia zestawu wskażników-mały element z yrzema nóżkami przykręcony /przylutowany/ do foli drukowanej.
Wyjmij licznik , z tyłu zlokalizuj stabilizator napięcia , taki element z trzema nóżkami na śrubkę , przeważnie wystarczy odkręcić i przeczyścić wyprowadzenia.
Ja na Twoim miejscu bym sobie odpuścił kombinowanie z tymi lutowanymi kabelkami przy ecu, bo możesz mieć problemy z odpaleniem autka jeśli ktoś się właśnie wcinał z odcięciem powiązanym z alarmem lub jakimś dodatkowym. Co do dokładanego tempomatu to raczej nie powinien mieć wpływu na działanie zegarów. Jeśli chodzi o podświetlenie to może być wina w...
zgadzam się, ale osobno też pada stabilizator napięcia silniczków wskazówek - i nie mam zielonego pojecia jak w tym liczniku to wygląda. elmos chyba mam dobry bo MFA, przebieg działają..
Witam, Mam temat, który był już kilkakrotnie poruszany, wrócę jednak do niego jeszcze raz. Przestały mi działać w Passacie b4 wskaźniki: paliwa, temperatury silnika, obrotów i hamulca ręcznego. Przelutowałem wszystkie luty zwracając szczególną uwagę na gniazdo zasilające. Nic to jednak nie pomogło, sprawdziłem też stabilizator i jest ok. Nie mam już...
Jeżeli tylko te wskaźniki Ci nie działają to masz uszkodzony stabilizator napięcia który jest z tyłu na liczniku. Tylko on daje zasilanie na te 2 wskaźniki. Wymień go i będzie dobrze.
Przypomniało mi się coś jeszcze :D Za sterowanie napięciami na termowyłączniku w chłodnicy (pośrednio na silniku wentylatora) odpowiada przekaźnik znajdujący się w komorze silnika po prawej stronie patrząc od czoła samochodu, zamocowany nad nadkolem - tuż zaraz za akumulatorem (taka podłużna skrzynka wraz z bezpiecznikiem/2 bezpiecznikami = max.30A)....
Witam, Passat B7 2.0TDI 4motion skrzynia manualna rocznik 2011. Podczas jazdy wyłączało się radio na ułamek sekundy. Później razem z radiem zaczęła się wyłączać cała deska (prędkosciomierz obrotomierz itp). Obecnie radio jest martwe i deska z zegarami martwa (prędkościomierz, obrotomierz, przebieg itp, nic nie wyświetla). Wszystkie bezpieczniki OK....
Witam. Miałem podobny problem z tym, że nie działało mi tylko zużycie paliwa. Okazało się, że stabilizator napięcia odpowiedzialny za zasilanie czujnika podciśnienia miał zimy lut. Wystarczyło tylko wymontować zegary, rozkręcić i przelutować na nowo końcówki stabilizatora. Najgorsze w tym wszystkim było to, że raz działało a raz nie. W Twoim przypadku...
Witam,na początek stacyjka,czasami działa,czasami muszę pomerdać kablami poruszać kierownicą pogmerać kluczykiem i odpali,jak to w zwyczaju problemy są wtedy kiedy się człowiekowi śpieszy.Do wymiany wkładka ale ponieważ mam imo więc moje pytanie ,podobno do nowego kluczyka mam wciepnąć jakąś szklaną pastylkę ze starego i będzie działać ,ta pastylka...
Calibra ma tylko w liczniku stabilizator napięcia i to wszystko. Kiedyś miałem dziwny przypadek w starym VW Passat - deska ciemna, zegary ciemne. A bezpiecznik nowy strzelał. Po sprawdzeniu wszystkiego co możliwe okazało się że dostał strzała w tył i ktoś zapomniał sprawdzić styków żarówki osw. rejestracji. Zwierały. Po usunięciu zwarcia okazało się,...
to nie jest tranzystor,a stabilizator LDO 5V,wsadzasz LM7805 i po sprawie.Tam często ulegają uszkodzeniu tranzystory BCX 750 ( chyba takie,nie pamiętam dokładnie) i często przepala się ściezka do stabilizatora,biegnie ona pod opornikiem SMD i nie widać-trzeba prześledzić ciągłość miernikiem. Sprawdź jeszcze przekaźnik,ten na ścienie grodziwej-często...
witam. sprawdź w zegarach stabilizator napięcia (trzynóżkowy LM) jeśli nie pomoże musisz wyciągnąć pływak ze zbiornika. twardnieje izolacja od paliwa i czasem urywają się kable. wyciera się też ceramiczna płytka z napylonym rezystorem (przy pływaku) sprawdź też złącze przy zbiorniku
Zobacz tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21... albo tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic21... Troche się pomęczyłem. Jeśli chodzi o pływające wskazania obrotów, predkość, to czytałem tu i u niemców, że główną przyczyną (99%) są zaśniedziałe styki nóżek stabilizatora napiecia, który wciśnięty jest w podstawkę (idiotyzm). Chyba,...
Stabilizator powinien być w środku licznika (trzeba rozpołowić) i powinien się nazywać TCA700Y (czarna kostka 1x1cm z blaszką i trzema nóżkami po przeciwnej stronie blaszki) Zawsze możesz sprawdzić czy na wskaźniki dochodzi napięcie 10V - takie samo powinno być w kostce czujnika temperatury silnika oczywiście mierzone bez czujnika.
Zibi pociesze cie bo mialem ten sam problem. Wiec jesli wiesz jak używać lutownicy to problem sam rozwiązesz. No chyba że masz 100-150 zl za dużo to zleć to elektrykowi. Wyciagnij caly licznik (ostrożnie z linka) weź go do domu, rozkręć go aż bedziesz mial dostep do plytki. Po prawej stronie zobaczysz stabilizator i tam napewno są zimne luty. Popraw...
Ten "tranzystor " to stabilizator 10V-zasila wskaźnik paliwa i temperatury,można dać zamiennik za 2 pln,gdyż oryginalny kosztuje około 70 pln.Lepiej wymienić i wszystkie luty poprawić.Zamiennik ma inaczej wyprowadzenia,ale w sklepie sprzedawca powinien poinformować o tym,w razie problemów służę pomocą(jakimś np. odręcznym rysunkiem).
w pasacie w liczniku jest stabilizator napięcia może być uwalony on jest odpowiedzialny za zasilanie wskażników i diod led lecz często jest tzw zimny lut na nim kość wielkości ok 1,5cm x 1,5cm jak otworzysz licznik to zprawej strony dogóry na 3 piny przykęcany do obudowy wketem z blaszką, blaszka to radiator. Sprawdz lupą luty igiełek gniazda licznika...
Witam Mam takie same auto i miałem takie same problemy jeździłem po diagnostach i innych mechanikach i nic mi nie pomogli a więc wziełem sprawe w swoje ręce:) pierwszą żeczą którą zrobiłem to wyżuciłem kompa od gazu, zastąpiłem zawór elektroniczny zaworem ręcznym ale i tak niemogłem wyregulować wolnych obrotów wiec wyrzuciłem stabilizator wolnych obrotów...
Jeżeli to stabiliazator zasiląjacy jakiś fragment wnętrza i zewnętrza to on może mieć zabezpieczenie przeciw przeciążeniowe co ogranicza prąd do powiedzmy 1.5A. Jak tak zrobi to zachowuje się jak grzałka na napiecie akumulatora i prad 1.5A (mnie wychodzi ok 18W czyli tyle co mała lutownica). Zauważcie że stabilizator nie miał radiatora i pewnie tak...
Więc po kolei. Autko kupiłem w zeszłym roku i cały czas miało obroty 1050 1150 i czytając na elektrodzie doszedłem do wniosku że tak ma być. Zakupiłem i interfejs na opto i jak zaczołem sie bawic w diagnozowanie to wyskakiwało to g62. Zmieniałem czujniki i nic nie dawało ten 2 pinowy tez zmieniłem i nic błąd dalej. Az wczoraj wyskoczły błąd chyba g72...
Witam przestudiowałem kilkadziesiąt tematów na tym i innych forach i nie spotkałem się z podobnym problemem. W moim przypadku jak w temacie chwilę po uruchomieniu zaczyna migać lampka od temperatury i włącza się brzęczyk. Zegarowy wskaźnik wskazuje normalną temperaturę pracy, takie zachowanie lampki mogłoby sygnalizować brak płynu w układzie... i tu...
Info dla wszystkich. Wielozłącze przelutowałem, Wszystkie gniazda stykowe dla LEDów przelutowałem, Gniazda stykowe zegarów przelutowałem, Folię ze ścieżkami dla żarówek oświetlenia zegarów przemyłem, oprawy żarówek pościskałem, jednak nie pomogło to w 100%. Czasami jedna żarówka nie kontaktuje (zostawiłem to na później do zmiany koloru z zielonego na...
zmień mechanika bo cię oszukuje problemu szukaj w wahaczach lub w elementach stabilizatora , gałce kierowniczej
TCA700, ale jest trudno dostępny i drogi, lepiej wsadzić LM 7810, tylko trzeba zamienić miejscami nogi in i out
W lewym górnym rogu 2 tranzystory SMD. Miałem uszkodzony nie pamiętam który.
vw passat 1.9 tdi 96r licznik-nie dziala wskaznik paliwa i wody w/w samochod posiadal taką usterke.diagnoza to prawdopodobnie zimne luty lub stabilizator napiecia. po wyjeciu licznika i pzelutowaniu wszystkich pinów od gniazda problem sie rozwiazal[/b]
Końcówka mocy w radiu do wymiany , inne układy są przeważnie zasilanie przez stabilizatory. Dziwne ,że nie strzelił transil. Radio 'GRZEJE SIĘ"tylko od końcówki mocy.
Podejrzewam zimne luty w liczniku albo uszkodzony układ ELMOS, który steruje wskaźnikami. Można też sprawdzić stabilizator napięcia w liczniku.
Standardowa usterka, uszkodzone. Najłatwiej i najtaniej kupić na złomowisku "nowe". Ewentualnie rozebrać stare i w górnym prawym rogu płyty poszukać rozlutowanego stabilizatora.
Może warto sprawdzić przeguby, bo to może być przyczyna stukania. Kierownica może drgać też przy wytłuczonych gumach drążka stabilizatora.
Ale rzeźba. Żarówka pomalowana na czarno. Po elektrodzie i Twoim poziomie spodziewałbym się więcej. Jeżeli kierunkowskaz na desce nie miga Ci szybciej to rozwiązaniem jest zastosowanie stabilizatora napięcia 12V wraz z dwoma kondensatorami po jednym na wejście i wyjście. Im więcej uF tym lepiej. Przerabiałem Passata z USA na EU na dual-ledach i takie...
Wyłącznik oświetlenia przestrzeni bagażowej znajduje się w tylnej klapie w zamku. Jeśli chodzi o deskę, to na pierwszy rzut musisz wyjąć deskę, rozkręcić, zdemontować zegary (wyciągnąć), wszystkie styki poprawić, sprawdzić stan lutu na stabilizatorze napięcia (np. TCA700Y, LM2940T, LM78S10) no i oczywiście poprawić ten wielkoprzemysłowy lut. Wszystkie...
Połowa? Za niecałe 600zł można kupić cały komplet 8 wahaczy i łączniki stabilizatora. Ale fakt, w tej cenie konkurencji nie ma i wytrzymuje długo.
Podobne usterki występują często w Passatach B3 i B4, i tam jest to przyczyna zimnych lutów w płytce wskaźników lub uszkodzonego stabilizatora na tej samej płytce, ale jeśli chodzi o Passata B5 to nie słyszałem o takich przypadkach (zwłaszcza jeżeli test zegarów jest OK), ale może akurat. Powodzenia
Przy stabilizatorze napięcia pękają ścieżki lub luty nic innego.
Masz gdzieś spadek napięcia na podtrzymanie pamięci. Przejrzyj dokładnie licznik od tyłu (stabilizator, zimne luty i kostki).
Problem znany. Zasilacze do telefonów to przetwornice, które niestety sieja zakłócenia - tym większe, im bardziej obciążony zasilacz. Na początek przetestuj z innymi ładowarkami, gdyż juz w tym miejscu może być spora różnica ( u mnie osobiście najmniej zakłócały markowe zasilacze z prądem znamionowym 2A). Co do samego radia to takze jest spora różnica...
Sprawdź wszystkie bezpieczniki, jeśli są OK to wyciągnij licznik na wierz, odepnij kostki i sprawdź czy masz zasilanie czyli prąd i masę tam gdzie być powinny. Opis gdzie co na 100% znajdziesz w sieci. Jeśli zasilanie jest to znaczy że licznik zdechł, zdarza się to czasem. Trzeba sprawdzić czy nie ma zimnych lutów na płycie przy wtyczkach, ewentualnie...
Auto zrobione, okazało się, że problem był ze stabilizatorami i końcówkami drążka, wymienione też przeguby z obu stron i auto śmiga ;)
Może ktoś by powiedział jaki koszt wymiany całości wliczając swoje części passat b5.czyli wachacze górne dolne +łącznik stabilizatora prawa/lewa strona.
Mógłbym tak zrobić, ale miałem wrażenie, że tamten stary czujnik czasem źle pokazywał poziom benzyny, dlatego nie chciałbym tego robić, bo nie ufam mu. Wiem, że w Passatech spotyka się problem ze stabilizatorem napięcia 10V w licznikach, ale to odrębny temat.
W obudowie licznika na płytce jest stabilizator napięcia - sprawdź czy dobry.
A ten stabilizator jest na płytce? Często są tam zimne luty nie wiem jak w dwójce ale w passatach B3 to częsta usterka.
nie napisali o stabilizatorze napięcia ue06ab6 który znajduje się w ich " rodzimym "sterowniku iaw:) chciałem jakiś schemat , choć szczątkowy jak wchodzi napięcie a którędy wychodzi 5 v na inne elementy w sterowniku i cisza.... chyba robią jakieś tajemnice:) a na co Ci takie informacje, jeśli można zapytac ?
Zasilania i co wychodzi ze stabilizatora, po obciążeniu jakimś opornikiem, całą linię 5v, co tu pisać?
Witam Rozbierz licznik ,sprawdź piny w liczniku(zimne luty),powinno pomóc ,sprawdź masę dochodzącą do licznika. I koniecznie silniczek krokowy. Wylutował się stabilizator, w prawym górnym rogu, patrząc od przodu licznika. Standardowa usterka.
Dziwna sprawa. Problem zaczął się jakieś dwa lata temu, jak pierwszy raz przegub wypadł. W zawieszeniu w aucie nie było nic wymieniane po za łącznikami stabilizatora. Auto mam 7 lat. Zawieszenie sprawne. Półoś też nie była nigdy wymieniana. Wczoraj przegub wyskoczył przy kołach skręconych do połowy.
Słuchaj, podejrzewam, że masz urwane końcówki stabilizatora napięcia w desce rozdzielczej - to jest częsta usterka w tym modelu Passata. Po ponownym przylutowaniu wszystko powinno wrócić do normy. I jeszcze pytanie: Czy przed tą awarią deski rozdzielczej zdarzało ci się, że po uderzeniu ręką w deskę wszystko wracało do normy ?
A może jeszcze turbo i nitro? Wziąłeś pod uwagę że inny silnik to inny osprzęt ( drążek stabilizatora, sprężyny amortyzatorów, skrzynia biegów, wydech i dolot powietrza) oraz elektronika sterująca silnika?
Jak byłem u mechanika powiedział że luzów na zawieszeniu (wahaczach )nie ma, przejechał się autem i powiedział że tak "wybiera" już niestety dziury...nie rozumiem tego? Przecież musi być jakaś przyczyna? Passat chyba właśnie powinien lepiej znosić to niż fabia jak pisałem? Czy te 100 tyś km około ma znaczenie że więcej przejechał? Trochę mnie ta wypowiedź...
Osobiście bym wymienił, nie wiadomo w jakim stanie jest guma/plastik blokujący po odkręcaniu i dokręcaniu :) U siebie w passacie olałem taka nakrętkę i się odkręcała :)
Błąd 522 to jest ECT do wymiany masz po prawej stronie na głowicy. A 1117 to zacznij od ładownia sprawdzenia i kostek alternatora. Potem licznik ( stabilizator). Oczka przewodów świec żarowych możesz z rdzy przeczyścić.
Łożyska amortyzatorów całe? Łączniki stabilizatorów są poprawnie zamontowane - można się pomylić przy ich montażu i wtedy stukają o wahacze. Tuleje stabilizatora są całe? Skoro ściąga w czasie jazdy to może jednak jest jakiś luz na wahaczu - nie tak łatwo go znaleźć w tym zawieszeniu.
Witam. Posiadam passata b4 z 94 roku silnik 2.0. Kilka dni temu wymieniłem zawieszenie z przodu a konkretnie wahacze, końcówki stabilizatora, sworznie, drążki i końcówki drążków. Byłem dziś na geometrii i na wydruku dopatrzyłem się, że kąty wyprzedzenia sworznia zwrotnicy są złe, a mianowicie na pierwotnym pomiarze kąty wynosiły lewy +00.81 i prawy...
Od dłuższego czasu usiłuję ustalić przyczynę stuków dochodzących z lewej przedniej części auta. Stuki występują w trakcie wolnej jazdy po terenie pofałdowanym ale także na zakrętach, nieraz przy przy hamowaniu. Dwukrotna diagnostyka na tzw.szarpakach nie wykazała luzów w elementach zawieszenia.Do chwili obecnej wymieniono:łączniki stabilizatora,drążek...
93r. silnik 2e 2.0 wiel wtrysk +gaz Zacina sie gaz w okloicach 3-4 tys obrotów i nie spadają obroty. Dopiero po "zduszeniu silnikiem lub po odłączeniu wtyku od stabilizatora wolnych obrotów spadaja obroty. LINKA I PRZEPUSTNICA SIE NIE PRZYCINA!!! HELP?
Nie zawsze szarpak wykaże stuki. Sam tak miałem. Sprawdzone amortyzatory, układ kierowniczy,sworznie zawieszenia. Wymieniłem też całość mocowania stabilizatorów ,zwłaszcza te niedostępne nad zbiornikiem paliwa. I nadal coś stuka. dopiero gdy jeden trząsł samochodem a drugi słuchał wyszło - łożysko przedniego amortyzatora. Po dokręceniu stuki ustały,...
Potrzebujesz wiązkę, kompa, jak masz skrzynie z 1.8 to można zapiąc na lince, tylko sprzęgło ma mniejsze i szybciej spalisz. Czeka Cię zmiana zwrotnic, hebli z przodu, dołożenie jakiegoś stabilizatora. belka z tyłu z bębnów na tarcze to zmiana samych piast ( niepamiętam czy też czopów) i dołożenie jarzm, po za tym linki do ręcznego inne. ew można przykręcić...
Ta obramówka jak jedna nie świeci to nie wina mechanika. Te Chińskie lampki mają wbudowany zalany stabilizator, który ulega zepsuciu, połącz jedno oko do drugiego sprawnego albo kup 2 stabilizatory na 5V dla dwóch lamp, rezystrory odpowiednie do led i sam zrób lepiej. Dodano po 1 Z resztą sam musisz zobaczyć dokąd one idą, a przykład weź z drugiej lampy....
stabilizator passat stabilizator napięcia passat stabilizator napięcia liczniku passat
sterowniki option aristo sterownik telewizor blaupunkt oprogramowanie
kompresor einhell parrot ck3100 aktualizacja
Superkondensator C1001 w Harman Kardon AVR 660: parametry i zamienniki Kruger&Matz KM0973G – odblokowanie karty SIM bez kodu PIN/PUK