Co to był za stabilizator,jak wyglądał,ile miał nóżek i co konkretnie tam wstawiłeś.Stabilizator,czy diodę zenera.Podaj symbol. Spacje po znakach przestankowych!
sprawdz stabilizator +10v z tylu zegarów
I wszystko w tym temacie-poruszany wiele razy, ale skoro już zabrałem głoś w dyskusji dodam tylko że stabilizator 10V Zamykam.
Kiedyś naprawiałem w swoim starym pasku zegary. Stabilizator był LM7810 znaczy na 10V ale rezystora nie pamiętam. Miał jakieś kolorowe paski na sobie?
Najprawdopodobniej będzie wszystko działać już po podłączeniu. Stabilizator napięcia to taka mała czarna kostka z trzema nóżkami z tyłu licznika (nie sposób nie widzieć).
Stabilizator daje napięcie jeszcze na wskaźnik temperatury.Awaria stabilizatora powoduje zle wskazywanie temperatury i poziomu paliwa.Sprawdź ścieżki w liczniku.
Skoro paliwo i temperaturę przekłamuje uszkodzony stabilizator napięcia.P http://obrazki.elektroda.net/99_12220100...
A ja mam inny problem w B7 2013 (start-stop). Wyświetlała się usterka start-stop (VCDS 0 błędów), sprawdziłem napięcie na uruchomionym silniku a tu 12,8V. Bez długiego zastanawiania wymieniłem aku na nowy Varta Silver AGM 70Ah i zakodowałem parametry nowego (ciekawostka - z fabryki auto miało Vartę 68Ah a zakodowane było JCB o numerze seryjnym 1111111111)....
Jeżeli problem dotyczy wskaźnika paliwa i temperatury to winny jest stabilizator
Rano odpaliłem bez problemu, przedstawiłem auto. Otworzyłem szyberdach i tak sobie stał przez jakieś dwie godziny i po tym już rzucił palenie. Znaczy odpala i gaśnie. Nic nie było rozkrecane,montowane. Wszystko na postoju Więc tak: Przekaźniki pod bordnetz na każdym jest stały +12V Na R2 (2 - przekaźnik zasilania napięciowego zacisku 15 --J329-- (645)...
Prawie na 100% zimniaki na gnieżdzie licznika ale zdarza się i uszkodzony stabilizator 10v. Bądz też zimne luty na stabilizatorze.
Może sprawdź najpierw stabilizator napięcia.
sprawdz stabilizator napiecia
Zdjąć plastiki i podważyć wykładzinę, zobaczysz go pod fotelami prawa strona kierowcy. lub lewa nie pamiętam już dokładnie, ale też jest stabilizator na alternatorze napięcia :).
Tja, dokładnie Passat B4...
ten stabilizator obsluguje oba wskazniki
lekko je docisnełem i sa wporzadku Kolego , trzeba rozbebeszyć cały licznik sprawdzić i przelutować je na płycie . Po odpaleni masz ładowanie 13 - 14 volt , żeby wskaźniki nie wariowały są zasilane przez stabilizator napięcia .
Elektryk zedrze z Ciebie około 100 złotych. Ja miałem taki sam problem i rozwiązałem go sam. Naprawdę, to jest bardzo proste. Po wyjęciu deski z zegarami należy ją rozkręcić. Potem wewnętrz znajdziesz stabilizator - na pewno będą w nim odlutowane nóżki, które należy ponownie przylutować. To jest typowa wada Passatów B3. W razie problemów: ZL17(at)interia.pl
Stabilizator zasilania padł.
Jak wyżej wskażniki raz działają raz nie do tego kontrolka oleju i płynu ,jak uderzyć w deskę zaczyna działać . Zna ktoś ten problem ,czy trza szukać po omacku ,a nie mam do tego żadnego schematu. Czy to nawala deska czy co?
witam, potrzebuję symbolu, oznaczenia stabilizatora napięcia zasilający wskaznik paliwa i temperatury wody w pasacie 1998r.pozdrawiam
Podpowiem tylko jeszcze, iż ten stabilizator ma napięcie wyjściowe 10V .
jeżeli chodzi o wskaznik to sprawdz stabilizator napięcia w desce rozdzielczej - takie czarne cos przykręcone do radiatora z 3 nóżkami - często lubią się na nim pojjawi zimne luty i zegary szwankują
Też się dziwie że to przeszło i wszystkie żarówki się podnosiły i test zegarów był ok. Dziwne do mnie to jest. Teraz będe próbował ruszyć w liczniku moze jakiś stabilizator poszedł od paliwa w liczniku. Pozdrawiam
To prawda, polutowałem luty przy stabilizatorze, wymieniłem stabilizator (pasuje od audi 80 około 90 roku) no i wszystko gra, dzieki
Jest to stabilizator 10v o małym spadku napięcia. Przelutuj jego nogi i sprawdź jak jest ze stanem paliwa.
I dalej nic. Piszac o p.1 masz na mysli zlacze 28-pol czy moze ELMOS? Moze stabilizator 10V zaliczyl padaczke...
Kupiłem nowy czujnik temp. (zamiennik) przed zainstalowaniem go w aucie poprawiłem luty na płytce zegarów na pinach kostki zasilającej zegary i na stabilizatorze (tyrystorze) 3 pinach, a więc po poprawieniu lutów i zainstalowaniu nowego czujnika okazało się że jest dobrze. Po przejechaniu ok 10km wskaźnik zaczął dziwnie się zachowywać (podnosić się...
Ptaszek, na Boga ojca i wszystkich świętych ze wszystkich litań świata-to stabilizator 10V
A może stabilizator napięcia. Już Kolega mógłby zarobić trzecie ostrzeżenie za pisanie głupot. Teraz tylko upominam.
Zimne luty, pada któryś stabilizator w zegarach. Nikt Ci na 100% nie odpowie trzeba pomierzyć poszukać.
a wcesniej wskaznik paliwa pokazywal szybciej , bo możesz mieć uszkodzony stabilizator napiecia 10V z tylu zegarów..
bardzo często pada stabilizator napisz czy inne wskazniki działają
niewiem jak w pasacie ale w golfie podobna usterke powoduje zimny lut , przy stabilizatorze napiecia lub padniety stabilizator ,zasilajacym wskaznik , siedzi toto w tablicy
Możesz odwiedzić stronę http://volkswagen.msk.ru/ i tam poszukać rysunków stacyjki i kolumny kierowniczej. A co do "deski" -jeśli nadal nie będą działać wychyły sprawdź stabilizator 10V znajdujący się na niej.
siemanko ja juz tak kiedys robilem gralo dobrze tylko byly zaklocenia od pracy alternatora musialbys zastosowac jakis stabilizator na 12v5A
Jest jeden stabilizator od wskaźników paliwa i temperatury i on działa, bo został sprawdzony. Jest jeszcze jeden ale to podobno jakiś tam cały układ i nie wiem jak to sprawdzić, czy działa. Jak mogę jakoś sprawdzić czy to może jest jego wina?
zrobiles zwarcie jak na stole działał ile amper pobiera na stole ???? moze stabilizator padl lub dioda schemat masz w dokumentacji elsa lub esi Dodano po 4 https://allegro.pl/oferta/vw-t5-transpor... licznik o tych numerach co szukasz
problem rozwiązany chodziło o stabilizator napięcia przy alternatorze koszt ok 100zł
Padł stabilizator napięcia w zestawie wskaźników, można zastąpić LM7810, tylko ma inny rozkład wyprowadzeń
Ja na Twoim miejscu bym sobie odpuścił kombinowanie z tymi lutowanymi kabelkami przy ecu, bo możesz mieć problemy z odpaleniem autka jeśli ktoś się właśnie wcinał z odcięciem powiązanym z alarmem lub jakimś dodatkowym. Co do dokładanego tempomatu to raczej nie powinien mieć wpływu na działanie zegarów. Jeśli chodzi o podświetlenie to może być wina w...
Na tablicy wskaźników masz stabilizator 10V, który zasila m.in. wskaźniki. Nie jest on chyba lutowany a jedynie włożony w coś w rodzaju podstawki - może tam połączenie zaśniedziało ? Nie pamiętam teraz typu tego stabilizatora ale ew. mogę to sprawdzić. Może ten objaw mieś jeszcze inna przyczynę - jakieś zwarcie w wiązce przewodów ale na początek sprawdź...
Muisz sprawdzic stabilizator napiecia czy podaje wlasciwe napiecie , oraz czy niema zimnych lutow na jego nozkach , od tego bym zaczal
witam,sprawdz stabilizator napięcia zestawu wskażników-mały element z yrzema nóżkami przykręcony /przylutowany/ do foli drukowanej.
Wyjmij licznik , z tyłu zlokalizuj stabilizator napięcia , taki element z trzema nóżkami na śrubkę , przeważnie wystarczy odkręcić i przeczyścić wyprowadzenia.
zgadzam się, ale osobno też pada stabilizator napięcia silniczków wskazówek - i nie mam zielonego pojecia jak w tym liczniku to wygląda. elmos chyba mam dobry bo MFA, przebieg działają..
Witam, Mam temat, który był już kilkakrotnie poruszany, wrócę jednak do niego jeszcze raz. Przestały mi działać w Passacie b4 wskaźniki: paliwa, temperatury silnika, obrotów i hamulca ręcznego. Przelutowałem wszystkie luty zwracając szczególną uwagę na gniazdo zasilające. Nic to jednak nie pomogło, sprawdziłem też stabilizator i jest ok. Nie mam już...
Jeżeli tylko te wskaźniki Ci nie działają to masz uszkodzony stabilizator napięcia który jest z tyłu na liczniku. Tylko on daje zasilanie na te 2 wskaźniki. Wymień go i będzie dobrze.
Witam, Passat B7 2.0TDI 4motion skrzynia manualna rocznik 2011. Podczas jazdy wyłączało się radio na ułamek sekundy. Później razem z radiem zaczęła się wyłączać cała deska (prędkosciomierz obrotomierz itp). Obecnie radio jest martwe i deska z zegarami martwa (prędkościomierz, obrotomierz, przebieg itp, nic nie wyświetla). Wszystkie bezpieczniki OK....
Przypomniało mi się coś jeszcze :D Za sterowanie napięciami na termowyłączniku w chłodnicy (pośrednio na silniku wentylatora) odpowiada przekaźnik znajdujący się w komorze silnika po prawej stronie patrząc od czoła samochodu, zamocowany nad nadkolem - tuż zaraz za akumulatorem (taka podłużna skrzynka wraz z bezpiecznikiem/2 bezpiecznikami = max.30A)....
Witam. Miałem podobny problem z tym, że nie działało mi tylko zużycie paliwa. Okazało się, że stabilizator napięcia odpowiedzialny za zasilanie czujnika podciśnienia miał zimy lut. Wystarczyło tylko wymontować zegary, rozkręcić i przelutować na nowo końcówki stabilizatora. Najgorsze w tym wszystkim było to, że raz działało a raz nie. W Twoim przypadku...
Calibra ma tylko w liczniku stabilizator napięcia i to wszystko. Kiedyś miałem dziwny przypadek w starym VW Passat - deska ciemna, zegary ciemne. A bezpiecznik nowy strzelał. Po sprawdzeniu wszystkiego co możliwe okazało się że dostał strzała w tył i ktoś zapomniał sprawdzić styków żarówki osw. rejestracji. Zwierały. Po usunięciu zwarcia okazało się,...
passat stabilizator stabilizator napięcia passat stabilizator napięcia liczniku passat
amica oznaczenie schemat zasilacz transformatorowy czujnik wału polonez
ariston kocioł gazowy ariston kocioł gazowy
Ile ml oleju do sprężarki HS1-40/70? Podłączenie drutu grzejnego do power banku USB i włącznika – dobór oporu, schemat, bezpieczeństwo