zmień mechanika bo cię oszukuje problemu szukaj w wahaczach lub w elementach stabilizatora , gałce kierowniczej
sprawdz stabilizator +10v z tylu zegarów
Jeżeli problem dotyczy wskaźnika paliwa i temperatury to winny jest stabilizator
Temat bardzo wiele razy poruszny . Należy poprawić luty złącza licznika i przy stabilizatorze.
Prawie na 100% zimniaki na gnieżdzie licznika ale zdarza się i uszkodzony stabilizator 10v. Bądz też zimne luty na stabilizatorze.
Może warto sprawdzić przeguby, bo to może być przyczyna stukania. Kierownica może drgać też przy wytłuczonych gumach drążka stabilizatora.
TCA700, ale jest trudno dostępny i drogi, lepiej wsadzić LM 7810, tylko trzeba zamienić miejscami nogi in i out
W lewym górnym rogu 2 tranzystory SMD. Miałem uszkodzony nie pamiętam który.
Standardowa usterka, uszkodzone. Najłatwiej i najtaniej kupić na złomowisku "nowe". Ewentualnie rozebrać stare i w górnym prawym rogu płyty poszukać rozlutowanego stabilizatora.
sprawdz stabilizator napiecia
Może sprawdź najpierw stabilizator napięcia.
Podejrzewam zimne luty w liczniku albo uszkodzony układ ELMOS, który steruje wskaźnikami. Można też sprawdzić stabilizator napięcia w liczniku.
nie tyrystor tylko stabilizator,ale jeżeli paliwo dobrze to nie tu przyczyna.
W stabilizatorze napięcia.
Końcówka mocy w radiu do wymiany , inne układy są przeważnie zasilanie przez stabilizatory. Dziwne ,że nie strzelił transil. Radio 'GRZEJE SIĘ"tylko od końcówki mocy.
ten stabilizator obsluguje oba wskazniki
A po co dotykasz termostatu, skoro ogrzewanie tez słabiutkie? Pompę wody trzeba raczej zmienić. Czyli jadąc od góry wpierw alternator precz. Co do zegarów, to albo zimny lut kostki, albo standardowo odlutowany stabilizatorek , w górnym prawym rogu zegarów.
lekko je docisnełem i sa wporzadku Kolego , trzeba rozbebeszyć cały licznik sprawdzić i przelutować je na płycie . Po odpaleni masz ładowanie 13 - 14 volt , żeby wskaźniki nie wariowały są zasilane przez stabilizator napięcia .
Tja, dokładnie Passat B4...
Kiedyś naprawiałem w swoim starym pasku zegary. Stabilizator był LM7810 znaczy na 10V ale rezystora nie pamiętam. Miał jakieś kolorowe paski na sobie?
Najprawdopodobniej będzie wszystko działać już po podłączeniu. Stabilizator napięcia to taka mała czarna kostka z trzema nóżkami z tyłu licznika (nie sposób nie widzieć).
Tak się dzieje,mam takie ze 4,podobnie wypalone w okolicy stabilizatora.
Jeżeli uderzysz w licznik i zaczyna działać to trzeba przelutować podstawkę, stabilizator jest dobry.P
Stabilizator zasilania padł.
Skoro paliwo i temperaturę przekłamuje uszkodzony stabilizator napięcia.P http://obrazki.elektroda.net/99_12220100...
Podpowiem tylko jeszcze, iż ten stabilizator ma napięcie wyjściowe 10V .
Stabilizator daje napięcie jeszcze na wskaźnik temperatury.Awaria stabilizatora powoduje zle wskazywanie temperatury i poziomu paliwa.Sprawdź ścieżki w liczniku.
Zdjąć plastiki i podważyć wykładzinę, zobaczysz go pod fotelami prawa strona kierowcy. lub lewa nie pamiętam już dokładnie, ale też jest stabilizator na alternatorze napięcia :).
Tak jak większość przypuszczała, uszkodzony był stabilizator...
Sprawdź wszystkie bezpieczniki, jeśli są OK to wyciągnij licznik na wierz, odepnij kostki i sprawdź czy masz zasilanie czyli prąd i masę tam gdzie być powinny. Opis gdzie co na 100% znajdziesz w sieci. Jeśli zasilanie jest to znaczy że licznik zdechł, zdarza się to czasem. Trzeba sprawdzić czy nie ma zimnych lutów na płycie przy wtyczkach, ewentualnie...
Masz gdzieś spadek napięcia na podtrzymanie pamięci. Przejrzyj dokładnie licznik od tyłu (stabilizator, zimne luty i kostki).
witam. mam uszkodzony stabilizatoor zegarów. kupiłem styabilizator 10v / 1A ale wskazówki tylko zacznąsię podnosić i opadają a stabilizator się grzeje. wychodzi na to że jest za słaby stabilizator. jaki jest orginalny - na ile amper.
I dalej nic. Piszac o p.1 masz na mysli zlacze 28-pol czy moze ELMOS? Moze stabilizator 10V zaliczyl padaczke...
Witam. Ne koniecznie wymienić! Ja mialem juz 3 takie przypadki i trzeba było tylko poprawić luty na tym stabilizatorze i wszystko zaczęło działać. Tak kontrolki jak i wskażniki.
Ptaszek, na Boga ojca i wszystkich świętych ze wszystkich litań świata-to stabilizator 10V
Ale rzeźba. Żarówka pomalowana na czarno. Po elektrodzie i Twoim poziomie spodziewałbym się więcej. Jeżeli kierunkowskaz na desce nie miga Ci szybciej to rozwiązaniem jest zastosowanie stabilizatora napięcia 12V wraz z dwoma kondensatorami po jednym na wejście i wyjście. Im więcej uF tym lepiej. Przerabiałem Passata z USA na EU na dual-ledach i takie...
Przy stabilizatorze napięcia pękają ścieżki lub luty nic innego.
Połowa? Za niecałe 600zł można kupić cały komplet 8 wahaczy i łączniki stabilizatora. Ale fakt, w tej cenie konkurencji nie ma i wytrzymuje długo.
Podobne usterki występują często w Passatach B3 i B4, i tam jest to przyczyna zimnych lutów w płytce wskaźników lub uszkodzonego stabilizatora na tej samej płytce, ale jeśli chodzi o Passata B5 to nie słyszałem o takich przypadkach (zwłaszcza jeżeli test zegarów jest OK), ale może akurat. Powodzenia
a wcesniej wskaznik paliwa pokazywal szybciej , bo możesz mieć uszkodzony stabilizator napiecia 10V z tylu zegarów..
W obudowie licznika na płytce jest stabilizator napięcia - sprawdź czy dobry.
Możesz odwiedzić stronę http://volkswagen.msk.ru/ i tam poszukać rysunków stacyjki i kolumny kierowniczej. A co do "deski" -jeśli nadal nie będą działać wychyły sprawdź stabilizator 10V znajdujący się na niej.
niewiem jak w pasacie ale w golfie podobna usterke powoduje zimny lut , przy stabilizatorze napiecia lub padniety stabilizator ,zasilajacym wskaznik , siedzi toto w tablicy
Też się dziwie że to przeszło i wszystkie żarówki się podnosiły i test zegarów był ok. Dziwne do mnie to jest. Teraz będe próbował ruszyć w liczniku moze jakiś stabilizator poszedł od paliwa w liczniku. Pozdrawiam
Macie zimne luty przy stabilizatorze>Jest on w prawym górnym rogu deski.Dostęp po zdjęciu zegarka albo obrotomierza (zaleznie od wypasu,co kto ma)Albo tam bedzie TCA700Y,wywalic to barachło i wlutować LM7810 (achtung-masa na srodku,wejscie i wyjscie zamienione),albo bedzie tam LM 2940T,może zostać. Co ciekawe-usterka ta jest baaaardzo częsta w samochodach...
bardzo często pada stabilizator napisz czy inne wskazniki działają
Auto zrobione, okazało się, że problem był ze stabilizatorami i końcówkami drążka, wymienione też przeguby z obu stron i auto śmiga ;)
Wyłącznik oświetlenia przestrzeni bagażowej znajduje się w tylnej klapie w zamku. Jeśli chodzi o deskę, to na pierwszy rzut musisz wyjąć deskę, rozkręcić, zdemontować zegary (wyciągnąć), wszystkie styki poprawić, sprawdzić stan lutu na stabilizatorze napięcia (np. TCA700Y, LM2940T, LM78S10) no i oczywiście poprawić ten wielkoprzemysłowy lut. Wszystkie...
siemanko ja juz tak kiedys robilem gralo dobrze tylko byly zaklocenia od pracy alternatora musialbys zastosowac jakis stabilizator na 12v5A
Zimne luty, pada któryś stabilizator w zegarach. Nikt Ci na 100% nie odpowie trzeba pomierzyć poszukać.
Zasilania i co wychodzi ze stabilizatora, po obciążeniu jakimś opornikiem, całą linię 5v, co tu pisać?
Mógłbym tak zrobić, ale miałem wrażenie, że tamten stary czujnik czasem źle pokazywał poziom benzyny, dlatego nie chciałbym tego robić, bo nie ufam mu. Wiem, że w Passatech spotyka się problem ze stabilizatorem napięcia 10V w licznikach, ale to odrębny temat.
Ja na Twoim miejscu bym sobie odpuścił kombinowanie z tymi lutowanymi kabelkami przy ecu, bo możesz mieć problemy z odpaleniem autka jeśli ktoś się właśnie wcinał z odcięciem powiązanym z alarmem lub jakimś dodatkowym. Co do dokładanego tempomatu to raczej nie powinien mieć wpływu na działanie zegarów. Jeśli chodzi o podświetlenie to może być wina w...
Może ktoś by powiedział jaki koszt wymiany całości wliczając swoje części passat b5.czyli wachacze górne dolne +łącznik stabilizatora prawa/lewa strona.
Jest to stabilizator 10v o małym spadku napięcia. Przelutuj jego nogi i sprawdź jak jest ze stanem paliwa.
A ja mam inny problem w B7 2013 (start-stop). Wyświetlała się usterka start-stop (VCDS 0 błędów), sprawdziłem napięcie na uruchomionym silniku a tu 12,8V. Bez długiego zastanawiania wymieniłem aku na nowy Varta Silver AGM 70Ah i zakodowałem parametry nowego (ciekawostka - z fabryki auto miało Vartę 68Ah a zakodowane było JCB o numerze seryjnym 1111111111)....
Padł stabilizator napięcia w zestawie wskaźników, można zastąpić LM7810, tylko ma inny rozkład wyprowadzeń
problem rozwiązany chodziło o stabilizator napięcia przy alternatorze koszt ok 100zł
Witam Rozbierz licznik ,sprawdź piny w liczniku(zimne luty),powinno pomóc ,sprawdź masę dochodzącą do licznika. I koniecznie silniczek krokowy. Wylutował się stabilizator, w prawym górnym rogu, patrząc od przodu licznika. Standardowa usterka.
Błąd 522 to jest ECT do wymiany masz po prawej stronie na głowicy. A 1117 to zacznij od ładownia sprawdzenia i kostek alternatora. Potem licznik ( stabilizator). Oczka przewodów świec żarowych możesz z rdzy przeczyścić.
Zgodnie z rozpiską etki: - czujnik 1 pinowy wskaznika temperatury i stabilizatora wolnych obrotów - czujnik 2 pinowy wyłącznik termiczny dla silników z katalizatorem 9A
Na tablicy wskaźników masz stabilizator 10V, który zasila m.in. wskaźniki. Nie jest on chyba lutowany a jedynie włożony w coś w rodzaju podstawki - może tam połączenie zaśniedziało ? Nie pamiętam teraz typu tego stabilizatora ale ew. mogę to sprawdzić. Może ten objaw mieś jeszcze inna przyczynę - jakieś zwarcie w wiązce przewodów ale na początek sprawdź...
Osobiście bym wymienił, nie wiadomo w jakim stanie jest guma/plastik blokujący po odkręcaniu i dokręcaniu :) U siebie w passacie olałem taka nakrętkę i się odkręcała :)
Słuchaj, podejrzewam, że masz urwane końcówki stabilizatora napięcia w desce rozdzielczej - to jest częsta usterka w tym modelu Passata. Po ponownym przylutowaniu wszystko powinno wrócić do normy. I jeszcze pytanie: Czy przed tą awarią deski rozdzielczej zdarzało ci się, że po uderzeniu ręką w deskę wszystko wracało do normy ?
Muisz sprawdzic stabilizator napiecia czy podaje wlasciwe napiecie , oraz czy niema zimnych lutow na jego nozkach , od tego bym zaczal
witam,sprawdz stabilizator napięcia zestawu wskażników-mały element z yrzema nóżkami przykręcony /przylutowany/ do foli drukowanej.
A może jeszcze turbo i nitro? Wziąłeś pod uwagę że inny silnik to inny osprzęt ( drążek stabilizatora, sprężyny amortyzatorów, skrzynia biegów, wydech i dolot powietrza) oraz elektronika sterująca silnika?
Problem znany. Zasilacze do telefonów to przetwornice, które niestety sieja zakłócenia - tym większe, im bardziej obciążony zasilacz. Na początek przetestuj z innymi ładowarkami, gdyż juz w tym miejscu może być spora różnica ( u mnie osobiście najmniej zakłócały markowe zasilacze z prądem znamionowym 2A). Co do samego radia to takze jest spora różnica...
Dziwna sprawa. Problem zaczął się jakieś dwa lata temu, jak pierwszy raz przegub wypadł. W zawieszeniu w aucie nie było nic wymieniane po za łącznikami stabilizatora. Auto mam 7 lat. Zawieszenie sprawne. Półoś też nie była nigdy wymieniana. Wczoraj przegub wyskoczył przy kołach skręconych do połowy.
Łożyska amortyzatorów całe? Łączniki stabilizatorów są poprawnie zamontowane - można się pomylić przy ich montażu i wtedy stukają o wahacze. Tuleje stabilizatora są całe? Skoro ściąga w czasie jazdy to może jednak jest jakiś luz na wahaczu - nie tak łatwo go znaleźć w tym zawieszeniu.
A może stabilizator napięcia. Już Kolega mógłby zarobić trzecie ostrzeżenie za pisanie głupot. Teraz tylko upominam.
jeżeli chodzi o wskaznik to sprawdz stabilizator napięcia w desce rozdzielczej - takie czarne cos przykręcone do radiatora z 3 nóżkami - często lubią się na nim pojjawi zimne luty i zegary szwankują
Witam, Mam temat, który był już kilkakrotnie poruszany, wrócę jednak do niego jeszcze raz. Przestały mi działać w Passacie b4 wskaźniki: paliwa, temperatury silnika, obrotów i hamulca ręcznego. Przelutowałem wszystkie luty zwracając szczególną uwagę na gniazdo zasilające. Nic to jednak nie pomogło, sprawdziłem też stabilizator i jest ok. Nie mam już...
nie napisali o stabilizatorze napięcia ue06ab6 który znajduje się w ich " rodzimym "sterowniku iaw:) chciałem jakiś schemat , choć szczątkowy jak wchodzi napięcie a którędy wychodzi 5 v na inne elementy w sterowniku i cisza.... chyba robią jakieś tajemnice:) a na co Ci takie informacje, jeśli można zapytac ?
Wyjmij licznik , z tyłu zlokalizuj stabilizator napięcia , taki element z trzema nóżkami na śrubkę , przeważnie wystarczy odkręcić i przeczyścić wyprowadzenia.
To, czy jest linka, czy jej nie ma zależy od tego, czy jest to licznik z MFA (MultiFunktionAnzeige). Jeśli jest MFA, to potrzebuje impulsów i wtedy jest czujnik Halla na skrzyni biegów i przewód zamiast linki. Mój B4 z lutego 95 ma linkę. A deskę rzeczywiście rozbierzesz bez zdejmowania kierownicy. Wyjmowałem licznik, to wiem. Popraw luty wszystkie,...
zgadzam się, ale osobno też pada stabilizator napięcia silniczków wskazówek - i nie mam zielonego pojecia jak w tym liczniku to wygląda. elmos chyba mam dobry bo MFA, przebieg działają..
Możesz zrobić zdjęcie tego stabilizatora? Ja ustaliłem że ze skrzynki z komory silnika, wychodzi plus do kabiny, zasilający radio i zegary, i on wychodzi, ale do kabiny nie dociera. Plus powinien być stały, bez zapłonu.
93r. silnik 2e 2.0 wiel wtrysk +gaz Zacina sie gaz w okloicach 3-4 tys obrotów i nie spadają obroty. Dopiero po "zduszeniu silnikiem lub po odłączeniu wtyku od stabilizatora wolnych obrotów spadaja obroty. LINKA I PRZEPUSTNICA SIE NIE PRZYCINA!!! HELP?
Witam. Posiadam passata b4 z 94 roku silnik 2.0. Kilka dni temu wymieniłem zawieszenie z przodu a konkretnie wahacze, końcówki stabilizatora, sworznie, drążki i końcówki drążków. Byłem dziś na geometrii i na wydruku dopatrzyłem się, że kąty wyprzedzenia sworznia zwrotnicy są złe, a mianowicie na pierwotnym pomiarze kąty wynosiły lewy +00.81 i prawy...
Dokładnie - popraw luty, a przy okazji jak będziesz miał licznik na stole, to możesz przetestować ten stabilizator. Podawaj na wejście napięcie 12, 13, 14 V i patrz co jest na wyjściu-powinno być cały czas 10 V.
Jak byłem u mechanika powiedział że luzów na zawieszeniu (wahaczach )nie ma, przejechał się autem i powiedział że tak "wybiera" już niestety dziury...nie rozumiem tego? Przecież musi być jakaś przyczyna? Passat chyba właśnie powinien lepiej znosić to niż fabia jak pisałem? Czy te 100 tyś km około ma znaczenie że więcej przejechał? Trochę mnie ta wypowiedź...
Rano odpaliłem bez problemu, przedstawiłem auto. Otworzyłem szyberdach i tak sobie stał przez jakieś dwie godziny i po tym już rzucił palenie. Znaczy odpala i gaśnie. Nic nie było rozkrecane,montowane. Wszystko na postoju Więc tak: Przekaźniki pod bordnetz na każdym jest stały +12V Na R2 (2 - przekaźnik zasilania napięciowego zacisku 15 --J329-- (645)...
Od dłuższego czasu usiłuję ustalić przyczynę stuków dochodzących z lewej przedniej części auta. Stuki występują w trakcie wolnej jazdy po terenie pofałdowanym ale także na zakrętach, nieraz przy przy hamowaniu. Dwukrotna diagnostyka na tzw.szarpakach nie wykazała luzów w elementach zawieszenia.Do chwili obecnej wymieniono:łączniki stabilizatora,drążek...
Calibra ma tylko w liczniku stabilizator napięcia i to wszystko. Kiedyś miałem dziwny przypadek w starym VW Passat - deska ciemna, zegary ciemne. A bezpiecznik nowy strzelał. Po sprawdzeniu wszystkiego co możliwe okazało się że dostał strzała w tył i ktoś zapomniał sprawdzić styków żarówki osw. rejestracji. Zwierały. Po usunięciu zwarcia okazało się,...
Wycieraczki juz zrobilem, nad bezpiecznikami byl przekaznik,(albo to jakis stabilizator?) byla w nim przerwana sciezka, zlutowalem i wycieraczki juz ame sie nie wlaczaja,. Wentylator,: przeczyscilem styki jak mi znajomy doradzil i teraz wlacza sie caly czas, ma byc dobrze:)
Nie zawsze szarpak wykaże stuki. Sam tak miałem. Sprawdzone amortyzatory, układ kierowniczy,sworznie zawieszenia. Wymieniłem też całość mocowania stabilizatorów ,zwłaszcza te niedostępne nad zbiornikiem paliwa. I nadal coś stuka. dopiero gdy jeden trząsł samochodem a drugi słuchał wyszło - łożysko przedniego amortyzatora. Po dokręceniu stuki ustały,...
Mam już od jakiegoś czasu słyszalne stukanie w przednim zawieszeniu, bardziej z prawej strony. Jest ono słyszalne tylko i włącznie przy dodawaniu gazu, nie ważne czy gwałtownie czy delikatnie, na każdym biegu, na prostej drodze, po puszczeniu gazu cisza. Początkowo byłem przekonany, że to wina jakiegoś elementu zawieszenia ale wyszło chyba na to że...
Jeśli nadal kogoś to interesuje, to właśnie dziś podniosłem przód auta, mały łomik do ręki i.... okazało się, że jest luz na łącznikach stabilizatora. Dwie a w sumie cztery poduszki gumowe, poprzez które dwa łączniki przykręcone są do wahaczy są cieńsze od oryginałów ok. 5-7 mm, co w sumie daje ok 12-15 mm luzu. I jeszcze jedno. Gdyby ktoś miał podobny...
Potrzebujesz wiązkę, kompa, jak masz skrzynie z 1.8 to można zapiąc na lince, tylko sprzęgło ma mniejsze i szybciej spalisz. Czeka Cię zmiana zwrotnic, hebli z przodu, dołożenie jakiegoś stabilizatora. belka z tyłu z bębnów na tarcze to zmiana samych piast ( niepamiętam czy też czopów) i dołożenie jarzm, po za tym linki do ręcznego inne. ew można przykręcić...
Witam. Miałem podobny problem z tym, że nie działało mi tylko zużycie paliwa. Okazało się, że stabilizator napięcia odpowiedzialny za zasilanie czujnika podciśnienia miał zimy lut. Wystarczyło tylko wymontować zegary, rozkręcić i przelutować na nowo końcówki stabilizatora. Najgorsze w tym wszystkim było to, że raz działało a raz nie. W Twoim przypadku...
Witam, Mam mały problem, a mianowicie: gdy jadę na każdym biegu dodaję i puszczam gaz czuć wyraźne luzy, szarpnięcie. Podobnie dzieje się przy startowaniu w przód i w tył szarpie całym autem, jak by silnik miał wypaść :D Dodam, iż tydz temu zostało wymienione sprzęgło, koło dwumasowe zastąpione jednomasem. Poduszki pod silnikiem i skrzynią OK. Napewno...
Światła pewnie? NO, BRAWO, BRAWO. Gostek stuningował swoją gablotę przez montaż postojówek na diodach. A było tak - gostek przyprowadził auto na brak mocy. Auto nie ma dziennych świateł, więc wyjazd na ulicę musi być poprzedzony załączeniem świateł mijania. Jakież było moje zdziwko gdy przypadkowo wyłączyłem na chwilę światła. Samochód dostał takiego...
Moim zdaniem usterka typowa i "stara jak świat". Po prostu, po wymontowaniu licznika trzeba poprawić wszystkie, bez wyjątku lutowania wszystkich elementów, a w szczególności elementów SMD na płycie licznika po obu stronach. Przeważnie jest to wina tylko stabilizatora napięć, i wystarczy tylko polutować jego końcówki. Ale gdy już licznik wymontowany...
vw passat 1.9 tdi 96r licznik-nie dziala wskaznik paliwa i wody w/w samochod posiadal taką usterke.diagnoza to prawdopodobnie zimne luty lub stabilizator napiecia. po wyjeciu licznika i pzelutowaniu wszystkich pinów od gniazda problem sie rozwiazal[/b]
Witam,na początek stacyjka,czasami działa,czasami muszę pomerdać kablami poruszać kierownicą pogmerać kluczykiem i odpali,jak to w zwyczaju problemy są wtedy kiedy się człowiekowi śpieszy.Do wymiany wkładka ale ponieważ mam imo więc moje pytanie ,podobno do nowego kluczyka mam wciepnąć jakąś szklaną pastylkę ze starego i będzie działać ,ta pastylka...
Ta obramówka jak jedna nie świeci to nie wina mechanika. Te Chińskie lampki mają wbudowany zalany stabilizator, który ulega zepsuciu, połącz jedno oko do drugiego sprawnego albo kup 2 stabilizatory na 5V dla dwóch lamp, rezystrory odpowiednie do led i sam zrób lepiej. Dodano po 1 Z resztą sam musisz zobaczyć dokąd one idą, a przykład weź z drugiej lampy....
to nie jest tranzystor,a stabilizator LDO 5V,wsadzasz LM7805 i po sprawie.Tam często ulegają uszkodzeniu tranzystory BCX 750 ( chyba takie,nie pamiętam dokładnie) i często przepala się ściezka do stabilizatora,biegnie ona pod opornikiem SMD i nie widać-trzeba prześledzić ciągłość miernikiem. Sprawdź jeszcze przekaźnik,ten na ścienie grodziwej-często...
Witam, Mam pewien problem, po wymianie kompletu zawieszenia przedniego (kpl wahaczy, drążki, końcówki drążków, łączniki stabilizatora) pojawiło się ocieranie w prawym kole. Najbardziej jest to słyszalne podczas skręcania w prawo. Choć nie zawsze to słychać. Dźwięk jaki to wydaje jest mniej więcej zgodne z obrotem koła. Początkowo myślałem, że to wydają...
zrobiles zwarcie jak na stole działał ile amper pobiera na stole ???? moze stabilizator padl lub dioda schemat masz w dokumentacji elsa lub esi Dodano po 4 https://allegro.pl/oferta/vw-t5-transpor... licznik o tych numerach co szukasz
passat stabilizator stabilizator napięcia passat stabilizator napięcia liczniku passat
wymiana wsadu eeprom transformator ferrytowy wartość skuteczna napięcia tętnień
ne612 ne602 smartwatch wgranie
Diody SMD 4264H - schemat i zastosowanie Błąd 0xe0000008 w aplikacji - diagnostyka i rozwiązania