Wg. mnie powinieneś spokojnie dojechać.
Moim zdaniem nie jest to hałas od alternatora. Może on pochodzić od łożysk rolek, napinacza paska rozrządu, pompy wodnej lub pompy wspomagania (jeśli auto posiada).
Mam pytanie czy naprawił pan tą usterkę bo mam taką samą i nie wiem co można zrobić z tym.
Witam, Może ktoś podpowiedzieć czy taka dwumasa może mieć objaw piszczenie przy ruszaniu? Ale tylko na zimnym silniku https://filmy.elektroda.pl/31_1719513385...
słyszałem że przy alternatorze jest śruba napinacza i tam coś trzeba dokręcić lub odkręcić Dodano po 2 ok dzięki za pomoc jutro spróbuje się z tym pobawić
Piszczy wysprzęglik w renault Megane 2 1.6 16v . 2004r Przy odpalaniu na zimnym słychać piszczenie najpierw myślałem że to pasek pk. Lecz na 99 procent jest to łożysko wysprzeglika . Piszczy gównie nas wciśniętym pedale . Samochód mam od niedawna . Biegi płynie wchodzą sprzęgło też ładnie łapie . Jakieś rady ktoś ma ? Na razie nie będę wymieniał. Czy...
Witam. Mam problem z piszczącym paskiem w Passacie. Auto to Volkswagen Passat B5 FL 1.9 TDI 130KM AWX. Jak już złapie temperatury, pasek nie piszczy. Pasek piszczy na zimnym pod obciążeniem. Pasek też nowy. https://filmy.elektroda.pl/19_1733128766... Załączam filmik. Sprzęgło alternatora też nowe. Pasek też nowy. https://filmy.elektroda.pl/51_1733128732...
Witam Ma problem kupiłem niedawno opla vektre b kombi, pierwsze kilka odpaleń po kupnie nic się nie działo ale rano gdy samochód jest zimny przy odpaleniu strasznie piszczy, po dodaniu gazu i przytrzymaniu na większych obrotach przestaje i pracuje już normalnie. a piszczenie słychać jak by wydobywało się z góry silnika, co to może być?? proszę o pomoc...
Na zimnym silniku przy zmianie biegów spadają obroty z 950 do 500 i słychać piszczenie i po chwili wraca wszystko do normy. co to może znaczyć ?
Witam. Po odpaleniu silnika ( gdy jest on jeszcze zimny ) od razu piszczy instalacja lpg prins IV i świeci się pomarańczowa dioda. Wymieniłem membranę i dyszę w reduktorze na chwilę było ok. Następnego dnia to samo. Bezpiecznik sprawdzony. Czy ktoś miał podobny problem?
Witam. Podłącze się. Mam podobny objaw. Tzn piszczenie przy zimnym silniku jak tylko puszczę gaz. Po rozgrzaniu silnika (oleju w sprzęgłe) hałas znika. Dodatkowo sporadycznie przy odpaleniu lub gaszenia motocykla pojawia się dziwny dźwięk.... jakby wał się miał zblokować. Pacjent to Electra 2011, 103" ale duży przebieg..100tkm będę wdzięczny za sugestie......
to na 100% pasek. Pasek piszczy na zimnym a później sie rozgrzewa i ma lepszą przyczepność i pisk ustaje.
Ja używam czterech połączonych równolegle 3-fazowych boczników dla silników pierścieniowych. Można cisnąc i 700A, jednak tego już sieć zasilająca nie wyrabia. To weź jakieś ,,ostre'' szkło silne światło i spróbuj poszukać zimnego lutu.
Wymieniłem świece i przewody. Problem po części zniknoł. Jednak focus trzyma obroty na poziomie 600 a chyba powinno być na 1000?? (klima wyłączona, radio itp.) o co chodzi? Może to być wna paska wieloklinowego? piszczy na zimnym silniku.
Na zimnym to nie piszczy? Dodano po 1 Nagrałem coś może to są sondy jak tak to 2stoi https://filmy.elektroda.pl/70_1735847394...
Witam Mam problem z moim autkiem Opal astra 2.0 Dti 2003r. piszczy na zimnym silniku podczas schodzenia z ok.3000 obr. po puszczeniu pedału gazu .Ściągnąłem pasek klinowy próbujac wykluczyć alternator itp.Dodam jeszcze że turbina ma troszkę luzu na wałku. Proszę o jakąś mądrą poradę .
Jeżeli to piszczenie jest też na zimnym silniku możesz spróbować przejechać się po placu bez paska pk, demontaż paska pk man tgx jest banalnie prosty i szybki.
Rozrząd będzie kosztował minimum 2tyś bez wymiany jedna rolka lekko piszczy na zimnym silniku ale podejrzewam że to pasek wieloklinowy bo jest stary i już widać że jest lekko popękany
To o co chodzi z tym że jak wyłącze św i wszystkie odbiorniki to nie piszczy lżej kręci się wtedy alternator?? A co, fizyki w szkole nie uczyli?, nie ma nic za darmo, energia elektryczna nie bierze się znikąd,trzeba dostarczyć mechanicznej, a co za tym idzie alternator stawia tym większy opór im więcej z dostarcza energii elektrycznej.
Na zimnym dławienie tak jak by moc słabła do 40% i szarpanie, bardzo to irytuje, Renault 1.6 16V, 110 KM, silnik k4M. Dużo części zostało wymienione, cewki, świece, czujnik temperatury płynu, zawór KZFR, rozrząd też zrobiony, wymienione uszczelki kolektora oraz odmy. Przepustnica również była czyszczona, ale nie była adaptowana. No i wysprzeglik do...
witam. Na początek elektrolity w przetwornicy oraz zimne luty .
Już próbowałem zatrzymać wentylatory i nic to nie dawało. Tak od razu piszczy na zimnym, nawet jak się nie włączą wentylatory, bo tu jest chłodzenie pół pasywne. Mam wrażenie, że nawet trochę ciszej jest jak się rozgrzeje. Może ja nawet trochę źle opisałem ten dźwięk. To takie piszczenie jakby z buczeniem. No ciężko mi powiedzieć. Wszystkie wentylatory...
No możesz jeszcze dokładnie przejrzeć płyte pod względem zimnych lutów .
Witam ponownie Jednak co do baterii to nie jestem pewien nie mam nowej jak na razie, będzie za kilka dni. Ale jeżeli jest to moduł sterujący jak podkreśla kolega (at)tomjak to w którym miejscu szukać? Może jakieś konkretniejsze wskazówki. Z góry dziękuję i pozdrawiam
Zaczął bym od sprawdzenia poprawnej filtracji napięć zasilania i samej poprawne pracy zasilacza.
Cześć wam, Trup na dzisiaj to Chevrolet Cruze 2010 1.8 141 KM, benzyna. Od dłuższego czasu mam problem z szarpaniem samochodu po puszczeniu gazu. Szarpnięcie dzieje się raz na czynność, tj. puszczam gaz = robi pojedyncze, opóźnione o jakieś 0,7 sekundy szarpnięcie. Często przy redukcji w obrotach około 2k wyje podobnie jak przy hamowaniu silnikiem,...
Witam Dobry pomysł, wykąp brudasa to odechce mu się piszczenia.
Sprawdź czy nakrętki mocujące potencjometry do hasis, nie obluzowały się (zwłaszcza regulatory barwy). Spróbuj terapii wstrząsowej przy pomocy pięści przy nieco odkręconych kanałach i sumie. Jeśli będzie trzeszczeć przy wstrząsaniu, szukaj zimnych lutów lub oberwanych elementów
W moim peugeocie, na zimnym silniku po odpaleniu i przegazowaniu piszczy właśnie napinbacz lub pompa wody. Jednak wszystko było wymieniane całkiem niedawno. Co ciekawe tylko w zimniejsze dni piszczenie sie nasila, a po przejechaniu 3-4 km piszczenie ucicha. Rowniez na biegu jalowym tego nie slychac. Tylko po zwiekszeniu obrotow. W cieple dni nie mialem...
Belinea 10 60 90 19CALI. Na obrazku widać co sie dzieje, w dodatku jeszcze piszczy nie wiem czy są zimne luty bo nie wiem jak to wygląda właśnie jak wyglądają zimne luty?? Gdzieś czytałem zę może być to wina jakiegoś hota może ktoś napisać co to wogule jest?? Mozę to być wina kineskopu. Stało sie to jak restartowałem parę razy kompa i monitor sie załączał...
jak słychac pisk to pasek z alternatorem proste , jak zimny to piszczy napiac i bedzie działał i dawał prad:)
1. Źle dobrany pasek. 2. Koło pasowe wału nadaje się do wymiany 3. Pasek źle założony Nic nie powinno piszczeć na zimnym silniku. Po założeniu paska odpal na chwilę samochód, potem zgaś i zobacz czy któreś z kół pasowych nie jest ZNACZĄCO cieplejsze od pozostałych.
Witam serdecznie. Na wstępie chcem zaznaczyć ze jestem kompletnym laikiem w tych sprawach wiec zadaje te pytanie Mam VW PASSATA B3 1.6TD 80KM w wersji GL i musze natężyc pasek klinowy bo zaczą piszczeć przy zimnym silniku. I moje pytanie brzmi jak sie naciąga pasek klinowy w tym aucie?
Jeżeli zaskakuje, może to oznaczać jakiegoś zimnego luta. Skoro piszczy, to przetwornica pracuje, klucze tak samo. Rozbierz go i popatrz najpierw pod kątem zimnych lutów. Masz oscyloskop?
Ja również się podepnę do wypowiedzi. Posiadam skodę Fabię comfort 2000 rocznik, silnik 1.4mpi. Miesiąc temu wymieniłam zbiorniczek płynu chłodzącego, a jakieś dwa tygodnie temu odebrałam go od mechanika i było robione w nim: wymiana rozrządu, oleju i filtrów, czyszczenia układu chłodzenia. Mój problem polega na tym, że od trzech dni zaczęło się robić...
Witam. Moim zdaniem odczep się od przetwornicy jeżeli daje poprawne napięcia i piszczy sobie przy odłączonym HOT. Tak to w tym modelu jest. Musi pracować wysokie i wtedy wszystko jest ok. A przyczyną uszkodzenia tranzystora w odchylaniu to najprawdopodobniej zimne luty w stopniu sterującym.
Witam, ukręciłem łeb problemowi, który tkwił w programatorze. Nie będę szczególowo rozwlekał się nad tym co i dlaczego zrobiłem, napiszę tylko co wymieniłem. Elektrolit, ten na 35 V zmieniłem na taki o niskim ESR i 2x większej pojemności. Przekaźnik grzałki na taki sam ale napięciu cewki 12V. Gdyby ktoś miał jakieś pytania to służę pomocą, moge nawet...
Zobacz czy nie ma zimnych lutów.
Na początek sprawdź zimne luty oraz wymień elki wokół powielacza oraz za przetwornicą.
Nie wiem czy dobrze sprawdziłem czujnik przegrzania ponieważ robie to piszczałką bo nie mam sprzętu,jak dotykam to nie piszczy Ma piszczeć. Zimny ma oporność ok 2 ohmy, nagrzany 8-10 ohm. Z uszkodzonym piec nie będzie chodził. Sitko też ma wpływ na prawidłową pracę.
Podchodzi alternator ze sprzęgiełkiem od silników 1.9tdi 110 koni do 1998. Sprzęgiełko występuje w samochodach z klimatyzacją. Mam takie założone w swoim (passat B4, 1,9TDI 90KM). Też zmieniałem koło na wale i tulejki na napinaczu. Paski na krótsze i różnych firm z meszkiem nawet zakładałem. Dalej piszczy na zimnym. Sprzęgiełko dużo pomogło ale wyeliminować...
Sprawdź dokładnie zasilacz, szczególnie zimne luty, prawdopodobne masz także elektrolity do wymiany.Pozdrawiam.
Laminat jest w kilku miejscach przyciemniony, sprawdź czy nie ma po drugiej stronie zimnych lutów, chociaż piszczenie mogło by sugerować jakieś zwarcie po stronie wtórnej.
Problem rozwiązany:D na szczęście to nie był alternator. okazało się że przyczyną tego piszczenia był zimny lut od masy RCA we wzmacniaczu...
A może piszczenie jest zauważalne tylko po odpaleniu na zimnym silniku? jeżeli tak to bardzo możliwe że uszkodzone jest koło pasowe z tłumikiem drgań na wale przerabiałem ten temat w AFN 110km
Poszukaj zimnych lutowań. Sprawdź elektrolity z obu stron przetwornicy. Może uda się zlokalizować uszkodzenie wzrokowo. Później niestety pomiary i obciążanie trafo.
może i piszczą same rurki ale może też być tak że bez obciążenia sie nie nagrzewa i nie piszczy a jak są podłączone rurki to sie grzeje i piszczy trzeba sprawdzić podłączyć to razem z rurką do zasilacza tylko cichego najlepiej wyjąć z kompa katody i posłuchać dokładnie z kąd piszczy i moze jeszcze pruba z tylko jedną podłączoną katodą ;) powodzenia...
Nie ma zimnych lutów od strony druku?
Mam prośbę czy ktoś mógł by mi pomóc? od pewnego czasu, przy zimnym silniku przygasają mi światła, jak dam gazu coś zachrobocze i od razu świecą jak należy. Co to za hałas? nie mogę tego zlokalizować, a i po za tym coś mi piszczało myślałem że to pompa wspomagania ale nie pompę wymieniłem i nadal piszczy!
w nowym trafie nie ma nakrętki. Znalazłem usterkę głośnego piszczenia(zimne luty) i pisk w cewce L652. powodowały to ocierające się o siebie magnesy. Pozostał bardzo wysoki pisk(prawie nie słyszalny). Kolejne pytanie do was. Czy kupować powielacz? Jak tak to co sprawdzić jeszcze przed wymianą, aby kolejny sie nie spalił. Czy prawidłowe mam napięcia...
Co do przypadłości uciekania obrazu musisz sprawdzic zimne luty na zasialniu i odchylaniu poziomym.
Witam.Nikt o tym nie pisze ale masz dwie możliwości.Sprawdz gitarę na innym wzm.-jak się zachowuje,czy też ..piszczy oraz sprawdz sam wzm.czy przy podłaczonym innym instrumencie jest ok.Ja stawiałbym na zimny lut i co jest bardzo WAZNE -MASY.pozdr.
Zacznij standardowo(jeśli jescze tego nie zrobiłeś)- przegląd przetwornicy: zimne luty, elki. To tylko w objawach wygląda strasznie.
jutro zmów mechanik obejrzy ale pewnie nic nie znajdzie a kase wezmie. jeszcze zauważyłem ze przy odpalaniu na zimnym jest takie dziwne piszczenie ale jak silnik wskoczy na obrty to ono ginie
No właśnie tego nie napisałem , Piszczy w głośnikach .Wzmacniacz najprawdopodobniej był w aucie które brało udział w kolizji i po tym piszczy, może ta informacja cos rozjaśni ,uprzedzając podejrzane zimne luty zostały przelutowane.
Kolego oprócz pasków, może jeszcze piszczeć zacierające się koło (sprzęgiełko) sprężarki. Zwal pasek od sprężarki i sprawdź luzy na tym kole, albo spróbuj profilaktycznie prysnąć WD 40 na to koło od czoła, tylko tak, żeby płyn nie dostał sie na pasek. Zaszkodzić nie zaszkodzi, a może pomóc w zlokalizowamiu problemu. Pisze to na podstawie własnego doświadczenia....
Witam! Wszystko wskazuje na zimny lut trafka sterującego tranzystor odchylania poziomego, co powoduje jego uszkodzednie. Pozdrawiam.
Trzeba wziąć miernik i pomierzyć napięcia ( wtyczki masz opisane napięciami). Sprawdź czy poprawnie są wlutowane kondensatory , czy nie zrobiłeś zwarcia, czy nie ma zimnych lutów.
Rozkręć obudowę, jeśli przestanie piszczeć, sprawdź obudowę głośnika czy nie zwiera z rezystorem chyba R 118 taki pionowy w okolicy głośnika. Głośnik powinien mieć izolujący "kartonik" na obudowie.
Witam! Jeśli eksplodował kondensator elektrolityczny to zapewne źle podłączyłeś biekunowość a jeśli ten drugi to przypuszczam że przy wylucie lup lucie zrobiłeś niechcąco małe zwarcie...Coś z niczego się nie bierze...Na 90 % przyczyna piszczenia były zimne luty które poprawiłeś... Pozdrawiam !
Witam Objawy przed naprawą: tuner włączał się i wyłączał z częstoliwością kilku sekund. Wymieniłem kondensator 47uF/450V na kondensator 47uF/400V. Sprzęt ruszył ale przetwornica piszczy. Posprawdzam jeszcze inne kondensatory, zimnych lutów brak. Zasilacz na US DM0365. Macie jakieś sugestie?
Uszkodzony tranzystor WN (Q401 ,TT2170).Zwarty,więc piszcz przetwornica.Nie widać zimnych lutów lub innej przyczyny.Przetwornica oparta na układzie STR W6754R.Czy ktoś może zna prawdopodobne przyczyny uszkodzenia tego tranzystora lub chociaż chassis tego TV,bo pod tą nazwą nie ma żadnej informacji na Forum.Będę wdzięczny.
U mnie był uciążliwy dźwięk(Nie dało sie grać na głośnikach dłużej niż 0,5h bo głowa zaczynała boleć) pod obciążeniem i bardzo cichy w win i nawet w UEFI.. Zauważyłem że częstotliwość i głośność dźwięku zmieniała się w zależności czy wyświetlany był obraz jaśniejszy(większa częstotliwość i głośność dżwięku) czy ciemniejszy(ciszej). Dźwięk mam wrażenie...
Możesz mieć delikatne przebicie na przewodach zasilających świetlówki, nie powodujące zadziałania zabezpieczeń, albo zimny lut na samej świetlówce - bez rozebrania matrycy sie nie obejdzie.
Ani naciąg paska,ani luty.... Przecież tam jest samonapinacz, gdyby był aż tak wyciągnięty pasek, to by piszczał, a nie wyłączał wspomaganie. Zimne luty to były w Puntach, w Pandzie już nie ma z tym problemu. Jeśli nie ma problemów z zasilaniem wspomagania to tylko czujnik skrętu.
Pomocy.czytalem tu duzo i nic.mam taki problem.pali mi sie kontrolka paliwa i temperatury.licznik wogole nie dziala.po 1800 obrotow piszczy olej.wentylator sie zalacza na zimnym silniku.zmienilem licznik i to samo.a stalo sie po zmianie sprzegla
Witam.Wymień elka na początek i sprawdz pod kątem zimnych lutów . Pozdrawiam
Zimne luty w układzie zasilacza najprawdopodobniej.
Ja mam podobny problem - ale z monitorem Sony MultiscanE100 czasami piszczy - mogą to być zimne luty?? Czy raczej cewki??
problem dzieje się przy większym wstrząsie radia i po chwili działa normalnie. Sprawdź, czy radio nie ma ''zimnych lutów''
Dla potomnych... piszczała pompa wody która miała luzy.
Faktycznie na schemacie jest 100ohm ale wartość tego opornika nie jest aż tak bardzo krytyczna . Wymiana 4 elektrolitów w tej przetwornicy to podstawa . Sprawdz elementy w kolektorze BU508. Sprawdz oprnik R807 /270k/ w n.4 TDA4601 oraz poprawność jego montażu / zimny lut , pęknięta ścieżka/ , ten opornik jest bardzo ważny !
HOT /H out transistor/ - czyli tranzystor mocy odchylania poziomego. W twoim przypadku jest to Q551 - BU2508. Jego zwarcie jest częstym przypadkiem na skutek zimnych lutów na transformatorze sterującym T601. Efektem akustycznym jest właśnie świerszczenie, piszczenie, czy jak to zwał, przetwornicy. Oczywiście uszkodzenie może być całkiem inne. Na początek...
wracam do tematu. Nie było mnie jakiś czas w kraju ale wróciłem i problem z autem jest nadal. Wymieniłem profilaktycznie dwie rolki ale nic to nie dało. Wymieniałem wcześniej pasek wielorowkowy na pasek Good Year i nic nie pomogło, jednak po polaniu paska wodą piszczenie ucichało. Pomyślałem, że może pasek jest lipny. Wymieniłem na pasek firmy Gates...
Ło joj...wstyd się przyznać ale nie wiem...do tej pory było wszystko ok więc jakoś mnie nie "ciągło" do tego żeby posprawdzać co pod maską "piszczy" ;).
To moze byc zimny lut!!! Rozkrec popatrz czy niema zimnych lutow przy okazji wymien elki po pierwotnej zasilacza, jak rozkrecisz moze usłyszysz co piszczy, popatrz na monitor w ciemnym pomieszczeniu moze wypatrzysz zimne luty!!! Pozdrawiam
Witam ! Wymień elektrolity w zasilaniu głównym i sprawdź czy niema przerw i zimnych lutów .
Witam. Mam problem z Audi a4 b5 2001r. silnik AJM 115KM. Tydzień temu, jechałem autostradą tak około 1h z prędkością około 160. Na przystanku zorientowałem się, że gdy kręcę kierownicą okropnie piszczy pod maska, aż taki świergot dający mocno po uszach. 1. Sprawdziłem płyn wspomagania był na max. 2. Po powrocie do domu wypłukałem układ wspomagania,...
mój teraz zaczoł piszczeć jak jest zimny...nawet wiem co....trafo WN, zamierzam poprawić luty i jakoś docisnąć jeszcze raz
(tak jak by przez chwilę nie było wgl. Wspomagania) oraz zapala się kontrola od ładowania. Zerknij na stan kola pasowego walu korbowego. Swoja droga, jesli od dłuższego czasu po zlpaleniu auta, na zimnym silniku, piszczalo coś w okolicach paska klinowgo i nic nie zrobiles, to nie jestes zbyt powazny.
Po chwili normalnej pracy na ekranie pojawiają się pasy. Głos dobry. Na bazie hota zamiast 15625 Hz jest około 30000Hz, cewki zaczynają piszczeć. Zimne luty posprawdzane i pousuwane. Co może być powodem takiej usterki? W załączniku przesyłam zdjęcie ekranu z TV. http://obrazki.elektroda.net/2_120598544... Tytuł uzupełniłem - p.11 regulaminu....
Ok będziemy badać. Dodano po 46 Jednak zimne luty. Dodano po 1 Poprawiłem zimne luty na elemencie Q751 ale nie załącza się tylko zniknęło to piszczenie z transformatora czyli coś mu jeszcze dolega
Może coś w układzie pasowym, rolka, napinacz, sprężarka klimy, alternator... Ciężko powiedzieć jak nie słyszę dźwięku. Trzeba iść tropem, że dzieje się to pod obciążeniem, dokładnie dojść do tego kiedy, czy bardziej na zimnym silniku czy ciepłym, czy nie ma znaczenia. Może i być pęknięte coś w dolocie, po prostu na postoju, bez obciążenia nie słyszysz,...
Witam, mam problem z dziwnym dźwiękiem w okolicach alternatora i rozrządu. Jest to tez nietypowy dźwięk, ponieważ przy zimnym silniku nie piszczy. Pod zwiększaniem obrotów dźwięk jest nadal taki sam. Czy ktoś wie co to za problem może być? FILM: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Na 99% przyczyną jęczenia jest nieprawidłowy kierunek przepływu wody. Zawór chce się otworzyć ale nie może bo napiera na niego ciśnienie jakie dostarcza pompa CO. Druga sprawa: głowice zamontowane pionowo mogą nieprawidłowo działać. Ale najpierw zmień kierunek przepływu wody. Piszczenie ustąpi. Jeśli grzejniki po tym zabiegu zaczną grzać dopiero jak...
Wymieniona płyta główna telewizor gra bez piszczenia . Powód był taki iż zimne luty przy trafo były i zakłucało to cała prace telewizora.
Po wyjęciu przewodu sygnałowego nadal piszczy. Elektrolity są dobre, zimne luty nie rzucają się w oczy.
Piszczy dopóki nie wyłączysz zapłonu? Jeśli tak to jest to sygnalizacja słabego ciśnienia oleju..albo czujnik szwankuje, albo coś dzieje się z pompą oleju. Najlepiej zmierzyć ciśnienie oleju a jeśli będzie poprawne podmienić czujnik. Jest jeszcze trzecia możliwość: uszkodzony licznik tzw. zimne luty.. Musisz sam zaobserwować co się dzieje i czy z pracą...
Witam Najłatwiej jest to zrobić miernikiem Ustawiasz go na "piszczenie" i szukasz.
a to piszczenie na wyłączonym laptopie tez oznacza ze sa zimne luty?
jeden z radiatorów jest bardzo ciepły Od tego jest radiator. A czy to normalne? Nie wiem. Na pewno nie będzie zimny podczas pracy, a dopuszczalna temperatura zależy od punktu pracy półprzewodnika. Przeważnie temperatura do ok. 60° C jest normą.
Zasilacz jest synchronizowany z trafa linii .Jest na trafie taka pętla i podłączona do zasilacza .Sprawdż czy trafko sterujące nie ma zimnego lutu.
Też miałem identyczny problem i też spalone gniazdo na czerwonych przewodach. Kupiłem starą płytę na Allegro i przelutowałem gniazdo. Zasilacz oczywiście też był do wyrzucenia. PO rozkręceniu był zimny lut na prostowniku sieciowym. Po jego usunięciu zasilacz niby daje dobra napięcia ale bardzo piszczy. Dałem inny zasilacz i śmiga do dziś.
Cześć. Od tranzystora to raczej się Odczep - pewnie ma rezystor (jakby był padnięty, monitor nie działałby wcale). Lokalozację uszkodzenia Zacznij na PK - przede wszystkim zimne luty. Możesz sprawdzić napięcia zasilające - czy są stabilne przed i po ściemnieniu, oraz możesz sprawdzić pojemność kondensatora w trafopowielaczu. Pozdrawiam. ps. Co do piszczenia...
monitorek piszczy jak jest zimny. tzn wlaczony po dluzszym czasie. Podejrzewam ze to przetwornica i czytalem troszke o tym jednk nie wiem ktore rdzenie mam zalac klejem czy moze uszczelnic je w jakis inny sposob???
Witam. Mam taki problem. Po ok. 15 minutach ( czasem wcześniej, a czasem dużo później) zaczyna mi piszczeć komp. Jak go otwarłem to dźwięk dochodził od karty graficznej, a radiator był bardzo gorący. Jak ochłodziłem kartę zimnym powietrzem to przestawało piszczeć. Co to może być? W sklepie komputerowym powiedzieli mi że karta się już kończy i prawdopodobnie...
U mnie piszczało w radiu ONWA 2, przyczyną był zimny lut na elku w obwodzie ogranicznika modulacji.
Sprawdź ciśnienie oleju na zimnym i ciepłym aucie.
Wymieniłem wałek dociskowy i panewki oraz jedną zębatkę (ząbki połamane). Drukarka działa poprawnie, ale jeszcze strasznie piszczy. Piszczenie wzrasta z dłuższym drukowaniem. Przy zimnej drukarce nie ma piszczenia około 30 sekund po włączeniu. Wszystkie zębatki wyczyszczone i nasmarowane. Co może powodować piszczenie. Proszę o pomoc.
Pasek piszczy przy skręcaniu?Płynu ubyło?
astra zimnym bingo zimnym z18xe zimnym
generator unitra picasso xsara oprogramowanie onvif
Spadek baterii w KuKirin G2 Pro przy przyspieszaniu Peugeot V-Clic 50 4T 2008 – brak iskry przy podłączonym przewodzie gaszenia, CDI, kill-switch, diagnoza