Zrób dokładny pomiar poboru prądu na postoju przy zamkniętym samochodzie i uzbrojonym alarmie.
Ali złom ale tester pokaże ci lepiej jak zostawisz go ładowarce z napięciem końcowym 16,1-16,4 na całą noc. Ali, czy Aku? :D W załączniku podano, aby nie przekraczać 14,4 V (Exide Excell Eb620) "używałem hitu za czasów zsrr (sprawny transformatorowy) i kilku dniach to samo było. Warto w takim przypadku zmierzyć pobór prądu podczas postoju samochodu...
Jeśli to ma być pobór bez odpalonego silnika to najlepiej pomiędzy klemę +, a + akumulatora. EDIT: Nie próbuj z tak wpiętym amperomierzem odpalać silnika, bo miernik 10A tego może nie wytrzymać, chyba że masz taki który wytrzyma kilkaset amperów. Nie radzę też odpinać akumulatora w czasie pracy silnika ( to tak na wszelki wypadek jak by Ci przyszedł...
50mA na bezkluczykowcu to dobry pobór prądu. Czy jak pobór skacze to kluczyki są w okolicy samochodu?
Zrób jak kolega wyżej napisał to sam znajdziesz usterkę nie jeżdząc do serwisu pod warunkiem że pobór będzie się utrzymywał ponad 10 minut od zamknięcia auto bo do 10 to prąd będzie pobierał komfort.
Koledze chodziło o to żeby radio samochodowe miało odcinane zasilanie poprzez kluczyk w stacyjce. Wtedy nie ma problemu z dodatkowym poborem prądu przez radio na postoju (bo bez kluczyka nie będzie ono zasilane). Tak jak napisałem w niektórych modelach samochodów jest to kłopotliwe. Jednak najpierw wypadało by sprawdzić czy to właśnie radio w twoim...
Radio, antena występują w tym samochodzie?
Jeśli jakiś obwód rozładowuje akumulator trzeba go namierzyć. Sprawdź jaki masz pobór prądu na postoju przy zamkniętym samochodzie po ustabilizowaniu poboru czyli po około godzinę. Pobór sprawdza się miliamperomierzem szeregowo wpiętym w obwód akumulatora.
niech sprawdzi jeszcze raz ten pobór prądu na postoju przy wyłączonym samochodzie. Bo może się zaskoczyć ponownie.
A masz w samochodzie autoalarm, radio?
Witam, stwierdziłem, że radio fabryczne w Fiesta mk7 pobiera po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka 1.5A. Czy to może być prawidłowe, czy jednak jest uszkodzone? Jaki powinien być pobór prądu po wyłączeniu? Może to jest dobry objaw. I tak od czapy przyszło Ci do głowy mierzyć pobór prądu, czy po dobowym postoju masz problem z uruchomieniem samochodu?
sprawdź oświetlenie gniazda zapalniczki czy nie świeci się cały czas ogólnie wsiądź w nocy do samochodu i sprawdź czy się nie świeci. proponuje również obejrzeć materiał pod tytułem "Mercedes E klasa W211 Pobór prądu spoczynkowego" na YouTube bardzo dobrze wytłumaczone jest wszystko o zagadnieniu poboru prądu w samochodzie osobowym pozdrawiam
jest uszkodzony a dokładniej jego izolacja, jak się zewrze do masy to masz pożar gwarantowany a co do tematu to jak stary masz aku? może już nie trzyma albo jest w samochodzie jakiś "pożeracz" prądu, trzeba by zrobić pomiar amperomierzem jaki pobór prądu jest na postoju samochodu (nie więcej niż 100mA), a jak będzie więcej to wyjmuj bezpieczniki jeden...
Ad 1 - wydaje mi się że to właśnie APPA ma więcej bajerów. W uni-t nie ma pomiaru temperatury i wyniki prądów min/max. Patrzyłem dokładność na filmikach i wydają się być dość dokładne przy odpowiednim pomiarze i cierpliwości. Ad 2 - Tu przepraszam bo pomyliłem pojęcia. Chodziło mi o pobory prądu w samochodzie na postoju. Takie uzupełnienie miernika...
Coś rozładowuję akumulator w samochodzie. Duży pobór prądu na postoju, https://obrazki.elektroda.pl/9727561000_...
Napięcie na akumulatorze powinno mieć około 12,50V -12,90V i w tym przedziale powinno się utrzymywać. nie powinno się dopuszczać do rozładowania poniżej 11V ponieważ to niszczy akumulator. Podwyższone napięcie na akumulatorze bezpośrednio po ładowaniu jest normalną rzeczą. Jeżeli akumulator luzem będzie trzymał prąd na poziomie 12,50V -12,90V to powinien...
kupiłem w leroy merlin za 15zł tylko takie mierniki były http://www.rtv.megasam.info/images/miern... dokładnie taki, teraz małe pytanie wiem jak sprawdzic napięcie, teraz pytanie, jak sprawdzić natężenie w samochodzie( chodzi o pobór prądu na postoju) i gdzie wpiąc te kabelki
Po pierwsze. Jak długo trwa taka jazda. Wtedy akumulator jest doładowywany. Jeżeli jeździsz 15 minut, to po miesiącu autka nie odpalisz z powodu niedostateczenego doładowywania akumulatora. Po drugie Codzienne wyciąganie akumulatora nie ma najmniejszego sensu. Nowy akumulator powinien wytrzymać na dużych mrozach. Otulanie go specjalnymi pokrowcami zasila...
Zmierz przy włożonych wszystkich bezpiecznikach, jaki masz pobór prądu po 30 minutach od zamknięcia samochodu pilotem ? Miałem na warsztacie BMW E60, które całkowicie uśpiło instalację 27minut od zamknięcia.
Jeśli Twoje urządzenie będzie zamontowane na stałe, to nie widzę potrzeby dublowania akumulatorów. Na znanym portalu aukcyjnym można niedrogo zakupić regulowane przetwornice obniżające napięcie. Nie zapomnij o odpowiednio dobranym bezpieczniku w zasilaniu całości. Pobór prądu na postoju nie powinien przekraczać 20mA.
Proszę Was o rady i sugestie Radzę sprawdzić pobór prądu samochodu na postoju i sugeruję wymianę (podmianę) akumulatora do testów.
Cześć. Pierwsze od czego musisz zacząć, to zbadać jaki pobór prądu masz w spoczynku/ na postoju, po zamknięciu samochodu centralnym zamkiem i po całkowitym uśpieniu się wszystkich systemów. Systemy mogą się usypiać 5, 10, 15 min a nawet do 2h. W twoim Audi możliwe, że już około 15min wystarczy. Do sprawdzenia poboru prądu będzie Ci potrzebny jakiś chociażby...
Co ma wspólnego prąd upływowy do ZIEMI z poborem prądu na wyłączonym silniku , zamknietymi dzwiami i uśpioną /czuwającą/ elektroniką w samochodzie? Pomyliłeś Kolego pojęcia - to nie ten kurs wieczorowy!
Dzień dobry. Sprawdzałem pobór prądu w samochodzie na postoju z wyłączonym zapłonem. Na przewodzie od klemy minusowej mam 20mA czyli elegancko. Na przewodzie wychodzącym z klemy + do skrzynki bezpieczników mam też około 20mA. Ale do klemy (+) dochodzi drugi przewód od strony silnika. Biegnie od alternatora, wzdłuż pokrywy zaworów i potem do klemy +....
Witam, Zmierzyłem pobór prądu w czasie postoju samochodu i na różnych zakresach otrzymałem takie wartości: 10A - 0,04 200mA - 0,4 20mA - 0,04 Teoretycznie jeśli natężenie na zakresie 10A jest poprawne, to na zakresie 20mA nie powinno dać się zmierzyć. Poza tym dlaczego na zakresie 200mA jest 0,4A? Czy mam uszkodzony miernik, czy też czegoś nie rozumiem?
Przy takim poborze prądu to miesiącami nie powinno być problemu. Sprawdź czy gdzieś indziej prąd nie odpływa, bo wg mnie to dość dziwne. Zresztą nawet te 1/10 A na sam panel - chyba też za dużo. Spróbuj może odpiąć radio, albo przetestuj jaki jest pobór prądu przez radio poza samochodem (po wypięciu).
Nie mów, że miernik nic nie pokazuje. No chyba, że jest wyłączony. W instrukcji miernika powinno być napisane, co oznacza "0", a co oznacza "OL" na wyświetlaczu. Możliwe też, że nie umiesz wykonać poprawnie pomiaru prądu w samochodzie i przepaliłeś bezpiecznik 200 mA.
To bardzo źle mierzysz i chyba nawet spaliłeś miernik. Chyba że nie przełożyłeś kabli. Tak się powinno mierzyć prąd ładowania w samochodzie: [youtube]https://youtu.be/z_6aNF5tfhA?si...
w pierwszej fazie po zamknieciu samochodu moze tyle pobierac,to normalne. W zasadzie pobor pradu powinno sie mierzyc w tym samochodzie po ok 30 min od zamkniecia(tzw usypiajaca elektronika). Najpierw skorzystaj z rad Norberta.
pobór pradu na postoju (wyłączony kluczyk/swiatła/radio ...... ewentualnie uzbrojony alarm) to \są miliampery czyli jeden kabelek do COM a drugi do mA, a pokrętło w sekcji A na 200mA a gdyby było za dużo na 20mA tylko nic nie właczaj w samochodzie w trakcie pomiaru bo uwalisz "miernik" no i podłaczenie szeregowe - czyli odłączyć kleme z aku i miernik...
Może przy okazji zapytam, czy jest możliwość podłączenia na stałe czegoś podobnego dla pomiaru poboru prądu z akumulatora na postoju? Chyba w takich samochodach jak, Warszawa, Żuk był taki miernik co pokazywał pobór prądu i ładowanie.
radio wylacza sie z kluczyka Z kluczyka wyłącza się zacisk [15], natomiast cały czas jest podłączony do instalacji zacisk [30] - podtrzymanie pamięci. Podaj pobór prądu na postoju - zmierzone 15 minut po zamknięciu samochodu pilotem (najlepiej miernikiem cęgowym lub zwykłym amperomierzem bez rozłączania obwodu ! - samochód nie może się "wybudzić")...
Witam. Proszę o pomoc mam za duży pobór prądu. Auto jak w tytule. Na postoju bierze około 0,4 ampera. Pobór mierzony po zamknięciu samochodu, nie spada po 1 minucie. Po wypięciu bezpiecznika 60A numer 21 (skrzynka pod maską) pobór znika.
Witam Po zamontowaniu czujników cofania marki Valeo 632200 do samochodu Mitsubishi ASX z 2014r okazuje się, że pobierają bardzo wysoki prądu na postoju-wyłączonym i zamkniętym samochodzie. Uważam, że wszystko podłączyłem należycie a mianowicie: Jeden kabelek do wstecznego, drugi do masy, trzeci do prądu i czujniki działają bez problemu, jeden problem...
Witam Chciałbym zmierzyć pobór prądu samochodu na postoju ponieważ coś kradnie mi prąd z samochodu. Posiadam miernik Yato 730-80 i najprawdpodobniej albo coś źle podłączyłem albo miernik źle wskazuje. Klema plusowa jest założona na akumulator, minusowa została ściągnięta. Na mierniku czerwony przewód wpięty jest w 5A natomiast pokrętło ustawione jest...
Czy to jest normalne, czy może to uszkodzenie. Każdy przekaźnik po wyłączeniu wszystkiego i w kazdym samochodzie ma byc zwolniony. Tylko taka cewka to pobór prądu czasami i 200mA. Ustal, od czego jest ten przekaźnik, i co go aktywuje.
Witam. Samochód peugot 308 rozładowuje akumulator na postoju. Po podpięciu amperomierza pobiera ok 3,5 A wszystko w samochodzie wyłączone. Wypinanie bezpieczników nic nie daje dopiero wypięcie zwory SH w skrzynce z bezpiecznikami odcina pobór prądu do 0A. Za co odpowiada zwora SH gdzie przesyła dalej napięcie. Samochód znajomego więc nie mam za bardzo...
Odłączenie centralki alarmu X-SAFE 01 uniemożliwi uruchomienie samochodu (blokada zapłonu).
Używam tego miernika sporadycznie. Zalety: - funkcjonalność w dobrej cenie - rozdzielczość 1 mA Wady: - dokładność pomiaru prądu. Raz chciałem zmierzyć pobór prądu w samochodzie w czasie postoju. Gdy auto przeszło do "standby" miernik wskazywał 0,1 A. Po ponownym zerowaniu i założeniu na przewód wskazał już poprawną wartość 0,02 A. - podświetlenie działa...
Hej Pacjent BMW f36 z 15r Problem polega na tym, że coś kradnie prąd w samochodzie i rozładowuje akumulator do zera, pobór prądu na postoju, po odczekaniu 20-30 min, wynosi 1.22. Po wyciągnięciu bezpiecznika od Zestaw wskaźników spada do 0.2, tak samo jest jak się odłoży licznik. Zauważyłem, że licznik jakby nie przechodzi w stan uśpienia, przycisk...
Oceniłbym jeszcze pobór prądu po pełnym uśpieniu....jeśli jest ok to problemu nie ma... Autorowi raczej nie jest problemem pobór prądu z akumulatora. Problemem jest to, że widać przebieg samochodu z zewnątrz na postoju.
Bardzo często zdarza się częściowy upływ którejś z diod prostowniczych alternatora. napisałem to już w poście #16. Czy mógłbyś podać co dokładnie stało się alternatorowi Twojego samochodu?
Pobór prądu jak rozumiem całkowicie nieczynnego samochodu jest wręcz ogromny. Rozładujesz każdy akumulator. Na pierwszy ogień wziąłbym radio, czyli całkowicie odłączył. A może jakieś wyszukane wzmacniacze?
Który wsad Pan wgrał? kod musiałem wpisać tylko za pierwszym razem. Ponownie będzie potrzebny tylko po zaniku zasilania radia. W radiach z aktywnym CAN-em ten problem nie występuje - komputer pokładowy "pamięta" swoje radio. Pobór prądu tak oszukanego radia jest zazwyczaj na poziomie do kilku mA. Dokładne informacje da pomiar dla tego konkretnego modelu...
Chciałbym dołożyć do tego wszystkiego że po ściąganiu karty nie można zamknąć samochodu.
Posiadam poloneza 1.6 Gli. Mam problem ze zbyt dużym poborem prądu w czasie postoju samochodu. Przy wyłączonych wszystkich odbiornikach samochód pobiera z akumulatora prąd 300-450 mA. Nie posiadam alarmu ani radia. Nie mam rzadnych innych urządzeń pobierających prąd. Próbowałem wyjąć wszystkie bezpieczniki ale to nie pomogło. Nawet te które są przy...
Potwierdzam, radio samochodowe może rozładować akumulator. Miałem radio Imago iM-C2 podłączone żółty i czerwony kabel bezpośrednio pod + i po dwóch dobach postoju na auto alarmie samochodu nie mogłem uruchomić. Pobór prądu na wyłączonej stacyjce wynosił 0,27A. Podpięcie czerwonego przewodu za stacyjką rozwiązał problem.
No to musisz poobserwować pobór prądu w ciągu kilku dni. Proponuję wystawić warty przy samochodzie i ciągle obserwować wskazania amperomierza. :D A tak poważnie, nie masz tam zamontowanych jakichś podejrzanych wynalazków?
Jedynie kiedy jakąkolwiek wartość mi pokazuje to wtedy gdy multimetr zmienię na 20V i jedną końcówkę przyłożę do powiedzmy odpiętego od akumulatora przewodu -, a drugą do podpiętego do akumulatora +, wtedy pokazuje wartość około 0.1-0.3V. Nie możesz mierzyć poboru prądu na zakresie V. Pierwsze od czego musisz zacząć, to zbadać jaki pobór prądu masz...
Szybko byś wykrył to kamerą termowizyjną - masz dostęp? To prawie 200 W wydzielaniej mocy - może jakieś grzanie szyby się załączyło na stałe? Skoro tyle bierze, a nie śmierdzi spalenizną, to albo szukać pod maską, albo to załączony element, który normalnie też tyle bierze prądu na pracę. Napisz też lepiej, w jakim to samochodzie.
System ładowania dodatkowego akumulatora - separator - nie tylko do samochodu, przyczep i samochodów kempingowych Urządzenie ma za zadanie ładować dodatkowy akumulator podczas pracy silnika samochodu i nie dopuścić do rozładowania głównego akumulatora podczas postoju. Urządzenie monitoruje napięcie głównego akumulatora - jeśli wykryje jego wzrost ponad...
Cześć, piszę, ponieważ mam problem z uciekającym prądem w samochodzie. Pobór prądu w trakcie postoju wynosi 0,26A i po kilku dniach bez jazdy akumulator mi się rozładowuję, z tego co się orientuję pobór prądu na postoju powinien wynosić tak do 0,05A maksymalnie do 0,07A. Żeby znaleźć winowajcę zacząłem odłączać bezpieczniki znalazłem kilka bezpieczników,...
Napisz coś więcej na temat samochodu. Rocznik , wersja , wyposażenie.
Witam Mam pytanie a mianowicie jaki jest pobór prądu w Fordzie Focusie mk2 TDCI 1,8 po wyłączeniu wszystkich odbiorników. Pytam, gdyż często rozładowuje się akumulator w moim samochodzie i myślę że przyczyną jest nadmierny pobór prądu na postoju. Po pomiarze na postoju, gdzie wszystkie odbiorniki są wyłączone wynosi 0,5 A. Ładowanie i akumulator jest...
Ja bym zaczął od sprawdzenia poboru prądu na postoju... Bo okaże się że aku dobry, alternator też a coś na postoju doi baterię...
gdy występuje dodatkowy pobór prądu, ledy mrugają Zamieść w tym temacie zdjęcie zainstalowanych "żarówek" LED. Uzupełnij info - w jakim samochodzie występuje usterka ? Czy usterka występuje tylko podczas jazdy czy również na postoju ? Czy wykonałeś pomiary napięcia w instalacji elektrycznej samochodu na postoju i podczas jazdy ?
Prawdę powiedziawszy trochę małe to napięcie przy pełnym obciążeniu 13,1 V hmm, winno być co najmniej z 13,7-13,9 {po lekkim dodaniu gazu na biegu jałowym }. Jedno zasadnicze pytanie, czy porównywałeś swoje wyniki z kimś kto posiada taki sam model alternatora? Co do tej różnicy 14,17V a 14 V , odpuść sobie {brał bym tu pod uwagę miernik i jego bezwładność...
Czyli mam odłączyć zasilanie, wyciągnąć przekaźnik i sprawdzić miernikiem czy pin przekaźnika dołączony do cewki przekaźnika połączony jest z masą samochodu, tak?
Witam mam problem od jakiegoś czasu coś mi pobiera prąd w samochodzie ładowanie akumulatora jest bardzo dobre i po nocy jak się odpali to się świeca kontrolki stop i akumulator już mam brak pomysłów
Akumulator 56 Ah. Nie wiem ile czasu jest zamontowany kupiłem z nim auto rok temu. Auto jeżdzi dwa dni i przerwa dwa dni...taki mam cykl pracy. Dziwi mnie ,że producent urządzenia mimo dużego poboru prądu promuje jego użycie w samochodzie. Z resztą odborników na postoju bierze 100 mA dopuszczalne to ponoć 50 mA. Przejeżdżając 15 km w jednym kierunku...
Według mnie musi być to regulator miężący prąd pobierany z akumulatora podczas postoju i w przypadku poboru większego prądu musiałby zwiększyć proporcjonalnie obroty silnika np poprzez regulację przepustnicy
W połączeniu równoległym wszystkie akumulatory maja takie samo napięcie, więc nie ma ryzyka że coś nie będzie, przeładowane albo niedoładowane. Problem w połączeniu równoległym jest gdzie indziej, jeśli kiedy jeden z akumulatorów w wyniku zużycia będzie miał duże samorozładowanie rozładuje pozostałe cztery doprowadzając do ich uszkodzenia i "BMS" nie...
Mam pewien problem ze zbyt dużym poborem prądu na postoju samochodu (0,9 A) Ciężko określić przez co - - metoda z wyjmowaniem bezpieczników typuje na bezpiecznik: przekaźnik zasilania napięciowego układu Motronic --J271-- przekaźnik zasilania napięciowego zacisku 30 --J317-- Sterownik silnika --J623--. - czyli komputer silnika. Ale ja tu w innej sprawie....
Normą w samochodzie jest pobór około 50 mA, jak dodasz kondensator to daje dodatkowo 40 mA. Jeśli nie będziesz używał samochodu przez dłuższy czas to stan aku będzie krytyczny 2 razy szybciej niż gdyby kondensatora nie było. Jeśli używasz samochodu cały czas to nie masz się co martwić, ale dobrze jest być świadomym że przy dłuższym postoju dobrze jest...
Informację o niskim stanie naładowania akumulatora poda Ci układ, który budujesz. Sądzę, że najlepiej spisałby się układ, który wykrywałby nadmierne obciążenie (pobór prądu) akumulatora po wyłączeniu zapłonu. Problemem staje się układ logiczny, który wiedziałby, że: na postoju można włączyć radio, oświetlenie wewnętrzne itp. Wydaj się, że powinien on...
Witam ponownie,zapomniałem nadmienić że sprawdzali pobór prądu w samochodzie i nie ma poboru energii.W ASO stwierdzili iż pobiera 30% tego co jest dopuszczalne.Pozdrawiam
Witam. Pierwsze od czego musisz zacząć, to zbadać jaki pobór prądu masz w spoczynku / na postoju, po zamknięciu samochodu centralnym zamkiem i po całkowitym uśpieniu się wszystkich systemów. Systemy mogą się usypiać 5, 10, 15 min a nawet do 2h. W twoim passacie możliwe, że już około 15min wystarczy. Do sprawdzenia poboru prądu będzie Ci potrzebny multimetr,...
Witam, ponad miesiąc temu zaczęły mi się dziać problemy z akumulatorem. Tzn. samochód po około tygodniu postoju nie chciał odpalić. Rozwiązaniem tego było podładowanie akumulatora. Po kolejnych kilku dniach nastąpiła ta sama sytuacja. W pewnym momencie napięcie na akumulatorze wyniosło 10.5V, więc kupiłem nowy akumulator.Kupiłem Centra Futura 720A....
Czyli postojówki osobno? Postojówki z założenia mają służyć czasem do postoju. Nie uśpiony CAN to spory pobór prądu, więc akumulator na długo by nie starczył jak się zostawi na światłach.
Witam. Jest to mój pierwszy post na tym forum, więc jeśli coś zrobię nie tak to przepraszam. Chciałem zmierzyć pobór prądu przez radio na postoju w samochodzie tico bo aku nie trzyma długo. odpiąłem klemę minus jedna sonda do klemy - a druga do kabla minusowego. i teraz moje pytanie. Czy pobór jaki wyszedł czyli 0.20 podawany jest w http://obrazki.elektroda.pl/4385634900_1...
0,2 A to dużo,daje to około 5Ah na dobę. Po pięciodniowym postoju samochodu jest wyczerpany do połowy standardowy akumulator 50Ah
Porzycz sprawny (!) akumulator i zrób próbę. Nawet podłącz aku z samochodu. Tak to dalej nie wiesz czy problemem jest aku czy instalacja motocykla.
Witam. W samochodzie Fiat Cinquecento 93r 899cm2 wystąpił problem zbyt dużego poboru prądu na postoju. Sprawdziłem że dotyczy on bezpiecznika od świateł awaryjnych który pobiera 0.14A. Po wyjęciu tego bezpiecznika pobór prądu spada do zera. Prosił bym o pomoc w dalszej diagnozie.
Powinno być maksymalnie ok 30 mA,Dwa razy więcej to ciut za dużo.Czasem dopiero po kilkunastu sekundach od zamknięcia samochodu pobór prądu się stabilizuje.Poz artur
Nie mam zamiaru się wymądrzać jednak napięcie ładowania moim zdaniem powinno sięgać 14,4V -14,6V. Może to kwesta miernika jednak komp samochodu pokaże dokładnie. Jeśli chodzi o pobór prądu na postoju, to konieczny jest pomiar amperomierzem wpiętym szeregowo pomiędzy klemę i zacisk. Jeśli przekracza 100mA to może być problem.
Po włożeniu kluczyka i przekreceniu na kontrolki i pierwszej próbie podpalenia samochodu widze jak na liczniku spada gwałtownie prąd aż na wyświetlaczu znika wszystko.
30mA jest normą dla alarmu z aktywną syrenką (doładowywanie akumulatora) i aktywnymi czujnikami ruchu. Przy dobrym ładowaniu i sprawnym akumulatorze oraz regularnej eksploatacji samochodu nie powinno być problemu z takim poborem prądu.
Który rocznik samochodu ? Jaki jest pobór prądu (ile mA ?) z akumulatora na postoju ? Włącz amperomierz (najlepiej cęgowy) w szereg z akumulatorem, pozamykaj "zamki drzwi" i kolejno wyjmuj bezpieczniki ze skrzynki bezpiecznikowej. (zarówno w skrzynce w komorze silnika jak i w kabinie). Jeżeli problemem nie jest usterka alternatora (nie zabezpieczony...
To wszystko zależy do jakiego auta . Bo jakoś o tym nikt nie wspomniał. Bzdurą jest tez że zwykły "kwasiok" wytrzymuje dwa lata. Nie wytrzymuje bo jest grane na postoju ,złe ładowanie,pobór prądu przez noc, itd. Jasne, jak się kupuje najtańsze z nazwami wymyślanymi na dobrym haju to też. Dodano po 4 OoooHoHooo no to odepnij aku przy pracującym silniku,...
Witam mam problem z poborem prądu na postoju otóż wczoraj miałem wyjazd i ja przychodzę do samochodu a tu zonk :) akumulator padnięty. Dzisiaj mnie coś pokusiło żeby sprawdzić pobór prądu na postoju i wychodzi na to że coś mi za dużo prądu pobiera. 1.Po zresetowaniu komputera i odpięciu masy LPG i wyjęciu bezpiecznika nr 22 wartość wahała się po między...
Witam wszystkich. Pytanie - czy to normalne że wzmacniacz na postoju (wyłączony) pobiera prąd? Do rzeczy - zaniepokoiło mnie w moim samochodzie (Toyota Celica) rozładowywanie akumulatora przy dłuższym postoju bez odpalania (3 tygodnie). Zrobiłem pomiary poboru prądu na postoju, kiedy wszystko jest wyłączone. Pomiar pokazał pobór 120mA - trochę za dużo....
Witam. Po zamknięciu (zaryglowaniu) drzwi pobór prądu na postoju wynosi 600mA. Samochód posiada Alarm oryginalny. Brak kodów usterek, moduł komfortu suchy. Być może problem stwarza centralka Alarmu lecz nie umiem jej znaleźć. Zastanawiam się czy przy takim poborze nie powinna gdzieś się grzać jakaś elektronika. Czujniki ultradźwiękowe działają po włożeniu...
Jak dla mnie więc jakieś okresowe i kondycyjne ładowanie akumulatora prostownikiem jest raczej bez sensu. Chyba że akumulator stoi nieużywany przez dłuższy czas i trzeba zapobiec jego zasiarczeniu. I tu wg mnie kolega jest w błędzie, bo a) układ ładowania w samochodzie ma usterkę (zbyt niskie napięcie i prąd ładowania) z moich wprawdzie skromnych doświadczeń...
Mam identyczny problem ( Audi A6/C4 2.3 AAR ), ciagły pobór prądu, jak odłączę pompkę centralnego pobór znika. Nie mam pojęcia co jest tego przyczyną...(pompka czasami odzywa się bez powodu, siedząc w samochodzie na postoju słychać jak pracuje) Pytanie do Loud-s, ostatecznie uporałeś się z tym problemem?
Dobra, jeszcze raz. Rozpinasz klemę zakładasz amperomierz i ile czasu mierzysz. Chyba, że mierzysz "kombinerkami", ale do takich prądów to ja im nie wierzę. pojedynczy pomiar był krótki, maks. 30 sek, ale mierzone było tak samo na wyłączonym, np. poprzedniego dnia aucie, jak i na rozpiętym parę dni akumulatorze. czy sam pomiar musi tu być długi? przez...
Nie musi mieć, miałem taki akumulator, który używany z dnia na dzień problemów nie sprawiał, za to odstawiony na weekend już nie wyrabiał - trzymał ogólnie 3 dni. Czwartego dnia nie odpalał. Nowy nie był. Wreszcie wymieniłem gdy po godzinie ładowania telefonu nie mogłem odpalić silnika, podobnie jak przy niezamkniętych drzwiach i świecącej lampce wnętrza...
Proponuję nie słuchać malkontentów, którzy z góry wypowiadają się krytycznie co do odsiarczania. To taki nieprzyjemny typ osobowości ("równa w dół" wszystko i wszystkich w otoczeniu), najlepiej ignorować i zostawić we własnym świecie uprzedzeń i prawd objawionych (że nic się nie da i nie opłaca, a przy byle problemie najlepiej wszystko od razu kupować...
Witam, posiadam samochód jak z opisu, mam problem, kiedy samochód stoi na postoju, to po paru dniach akumulator mi pada, dodam, że jest on nowy, sprawdziłem napięcie bezpieczników multimetrem i nic, przy sprawdzaniu multimetrem, gdy zamknę drzwi to pobór mocy spada z 0.60 do 0.16, ale nie mogę znaleźć z przodu w drzwiach tego przycisku, który wyłącza...
Witam, mercedes ml 270cdi w163 z2003r zamontowane radio navi comand 2.0 (a210820568980) po nr wnioskuje ze to jest od w210 nawigacja łapała sygnał lecz nie pokazywało skokami podłączyłem na kostkę c2 pin6 sygnał prędkości i jest ok, lecz radio dalej się wyłącza co 30minut, jeszcze jeden główny problem to pobór prądu radia. cały czas na postoju po wyłączeniu...
Witam wszystkich i prosze o porady. Auto to seat toledo 94r. 1,8 RP- byłem juz u 2 autoelektryków i każdy mówił że to wina akumulatora, ale według mnie to inna przyczyna. Mam 2 auta (drugie to espero 2,0) i podmieniam akumulatory co 2,3 dni bo inaczej seat nie odpala. Ładowanie w seacie wynosi około 13,8V po włączeniu świateł radia itp. a bez włączonych...
Zauważyłem również, że gdy przełączam światła, to zmniejsza się moc świecenia wyświetlacza, klimy. Jakie jest napięcie na akumulatorze w spoczynku? Alternator sprawny? Ładuje prawidłowo - na włączonych światłach i klimie ok 14.4V? Ogólnie gdzieś prąd ucieka, bo nie mogę zostawić akumulatora podłączonego. Tak więc trzeba ustalić gdzie ucieka, co go...
1. Należy pamiętam, że wraz ze spadkiem temperatury maleje pojemność akumulatora. 2. Sprawdź napięcie ładowania. 3. Sprawdź prąd pobierany przy wyłączonym samochodzie. Jeśli masz niesprawną instalację pobierającą zbyt dużo prądu, to po 2 dniach postoju może być rozładowany. Jeśli w samochodzie były instalowane niefabryczne centralne zamki, alarmy i...
Zacznij od wypięcia cienkiego przewodu z klemy + Wyjdzie pobór prądu przez instalację samochodu. Komputer się zresetuje, znikną dzienne przebiegi i spalanie. Nie będzie dziwne spalanie 30l / 100km. Akumulator rozładowany - tak / nie, jak tak to szukać w alternatorze, regulatorze ładowania, jak nie to poszukiwania w samochodzie. Dość często jest to lampka...
A tak na marginesie: jak mierzycie pobór prądu, to odczekajcie przynajmniej pół godziny od ostatniego wyłączenia zapłonu. W niektórych samochodach dopiero po przynajmniej 20 minutach niektóre czujniki i moduły idą spać.
Witam, mam problem z brakiem prądu do rozruchu po 3-4 dniach postoju samochodu. Mierzyłem pobór, wyszło (przy otwartym samochodzie, i taki też zostawiam w garażu) 0,06 ampera, z tym że co kilkanaście sekund podskakuje na moment do ponad 1 ampera, nie wiem co to może oznaczać. Po zamknięciu centralnym pobór wynosi ok. 0,02 ampera. Czy ten model tak ma,...
Dzięki za odpowiedź. Radio jest zamontowane w kieszeni i zarówno podczas pomiarów, jak i przy postoju samochodu jest wyciągane. Te 65 mA jest stale pobierane przez alarm i resztę elektroniki samochodu. Jak wyliczyłes te 1,56 Ah?
Trzeba sprawdzić czy: - dobrze siedzą klemy na akumulatorze i porządnie kontaktują przyłącza kablowe; - miernikiem napięcie na akumulatorze jest wystarczające do ładowania i normalnej pracy silnika bez i z włączonymi światłami; - zlokalizować i usunąć ewentualny odbiornik ciągnący prąd podczas postoju samochodu, nie chodzi tutaj o zegarek, czy drobne...
Sęk w tym, że nie potrafisz ocenić sytuacji. Licho wie jak podłączasz ten prostownik. Coś wygląda na brak połączenia masowego. Lecz przy twoich wyjaśnieniach to niczego nie będziemy pewni. Jakoś trudno sobie wyobrazić prostownik nie podający prądu do akumulatora po nocnym postoju. Ale jeśli podłączasz do konstrukcji samochodu a tam brakuje połączenia...
Witam Mam problem z zafirą B 1.9 cdti z roku 2005 mianowicie po dłuższym postoju auta akumulator rozładowywał się do zera,ale zauważyłem jak auto stało zamknięte to załączył sie sam wentylator klimy ten wewnątrz samochodu i on jest sprawcą poboru prądu bo jak auto stoi na postoju w garażu to sam sie załancza kiedy chce.Po wpięciu tech2 wyskakuje błąd...
Wepnij amperomierz i sprawdź pobór prądu przez samochód na postoju, tylko trzeba by chyba zakombinować z klemami, bo przy podłączaniu może być duży prąd pobierany przez różne startujące sterowniki, (u mnie kiedyś peak do 9A) który po chwili spadał do wartości, które mogą nas interesować (kilkadziesiąt mA). Klemy podłączone, ale jedna luźna, tą luźną...
pobór prądu postoju pobór prądu postoju pomiar pobór prądu postoju punto
z18xe wymiana silnika compaq 6720s bateria alkoholem izopropylowym
książki elektryka książki elektryka
Marshall Stockwell nie ładuje się do pełna - przyczyny i rozwiązania Lodówka nie chłodzi - przyczyny i diagnostyka