Ok od tego trzeba było zacząć naprawę. Pewno pluła bo z gaźnika w nocy się lało. Silnik może być sprawny. Jak silnik by rzygał olejem to by nie odpalał. A on pali -jest opcja że ma przedmuchy na tłoku ale wtedy byś nie odpalił bo mocy by nie miał. Zły powód podałeś do wykrętu przed naprawą, twoja sprawa -to twoja decyzja.
He he jest za mocny :D Nawet w fabryce nie pomyśleli że on może takie ssanie mieć :D Na serio.Masz albo źle założone pierścienie i wyrobiły ci się tuleje albo masz przedmuchy na tłoku
A ja bym sprawdził simeringi na wale jeśli to 2t. Bardzo często po zatarciu gdzie są przedmuchy na tłoku wywala simeringi i wtedy może nie palić i nie ciągnąc paliwa z gaźnika jeśli simeringi sa ok. wtedy jeszcze do sprawdzenia membrana miedzy cylindrem i gaźnikiem
Na tłoku widac przedmuchy z góry do komory korbowej, wiec to napewno wina pierscieni i tłoka.
Kolego Art. B czytaj uwaznie bez świecy mówiłem że kreci ładnie i musisz uwierzyć w za dużą kompresje. Dziś przyszedł drugi goły silnik nowy za 67 zł po wmontowaniu na starym szarpaku zapłonie itp wszystko działa jak należy ładnie pali z szarpaka kompresja jest mniejsza obroty jałowe tak jak być pwinny. Po rozebraniu starego silnika widac spore przedmuchy...
Kolego sprawdź ciśnienie na cylindrach bo obstawiam dziurę wypaloną w tłoku
Jeżeli uszczelka miski olejowej, uszczelniacze wału korbowego,uszczelka pokrywy zaworów są dobre (nie ma przecieków oleju) a w łożyskach przednim ,tylnym wału korbowego nie ma nadmiernych luzów to nic nie pocieknie. No bo jak?W misce olejowej nie ma znaczącego nadciśnienia (odpowietrzanie) a olej nie rozpuści uszczelek.Chyba że się mylę.Pisząc o rozszczelnieniu...
W taki razie masz przedmuchy do skrzyni korbowej. Pierścienie w jakim stanie, jaki był luz na "zamkach" Cylinder pewnie jest wytarty owalnie, po zmianie położenia pierścieni na tłoku powstała nieszczelność, stąd te przedmuchy. Chyba że nastąpiło uszkodzenie cylindra.
Silnik pracuje równo, nie ma problemów z odpalaniem? Nie zawsze pojawia się olej w zbiorniczku jak jest uszkodzona uszczelka. Czasami są tylko przedmuchy do układu chłodzenia ale wtedy po dłuższym postoju są problemy z odpaleniem bo na tłoku siedzi płyn chłodniczy.
Jeżeli masz paliwo w oleju to oznacza 2 rzeczy: - nie "pali" Ci przynajmniej jeden cylinder - masz poważne przedmuchy na uszczelce pod głowicą albo nie masz już pierścieni na którymś tłoku Jeśli to tylko UPG to silnik do remontu i jakieś 800PLN nie Twoje, jeśli pierścienie to ja bym poszukał "nowego" silnika na szrocie - wyjdzie taniej. W kwestii sprawdzania...
Trochę jest normalne. Jak dużo to przedmuchy na tłokach i/lub zasyfiony separator w pokrywie.
Tyle twoje, co się napracujesz przy tym silniku. Coś się tak uwziął na te prowadnice? One maja minimalne znaczenie, jeśli silnik pluje olejem, to przez przedmuchy tłoka. Co to wału korbowego, to zużył się nie przez to że poluzowała się śruba korbowodu, tylko było na odwrót - wibracje związane ze zwiększonym luzem pasowania czopa wału z korbowodem, spowodowane...
Gaz nie tworzy nagaru, bo nie posiada składników, z których w sprzyjających warunkach on by się tworzył, tak jak to ma miejsce na benzynie. Ponieważ na gazie nagar się nie tworzy, to olej jest w stanie wypłukać wcześniej osadzony osad. To, że tworzą się takie osady, to wg mnie winien jest silnik, a konkretnie przedmuchy do miski olejowej na pierścieniach....
Jeśli olej znajduje się w filtrze świadczy to o już powoli zbliżającym się remoncie, pierścienie, tłoki, przedmuchy już ma,olej z odmy zacznie osadzać się na filtrze.
Możliwe, że ta uszczelka była źle zamontowana. Wystawała i podczas pracy nie od razu, ale po pewnym czasie przypaliła się zwęgliła, a nagar co się na niej zebrał spowodował takie zniszczenia. Dość wąskie uszkodzenia tłoka i akurat pasujące do uszkodzenia uszczelki. Możliwy jest też scenariusz, że uszkodzenia uszczelki są następstwem porysowanego tłoka...
Masz silniki o przebiegu xxxxx tys. km. Zużyte uszczelniacze nie powodują przedmuchów do komory korbowej. Pierścienie, tłoki, cylindry, do kontroli. Sprawdź spadek napięcia na akumulatorze, pobór prądu przez rozrusznik, stan połączeń.
Mam pytanie czy to jest wina gniazda zaworowego, zaworu, pierścieni czy wszystkiego na raz? Duże przedmuchy stąd dym z pod korka. Wytarte pierścienie, cylindry, tłoki...
Olej w przepustnicy? Silnik w dobrym stanie? To dość dziwne. Z mojego doświadczenia wynika z przedmuchów poprzez tłoki do skrzyni korbowej. można wyczuć po odkręceniu korka wlewu oleju przy pracującym silniku.Pozdrawiam.
robiłem próby na kilku zaworkach zwrotnych różnego typu wynik podobny, nawet stosowałem kilka rożnych manometrów czy czasami tu nie ma problemu. Zrobiłem również próbę bez zaworka zwrotnego- wąż igielitowy potem trójnik do jednego wyjścia manometr do drugiego regulowany zaworek dławiący i wynik podobny około 5 bar. Zaworki tłoczne trzymają bo podałem...
Kompresji nie mierzy się placem tylko manometrem. Wy żej kolega Ci podpowiada prawidłowo.Wygląda na przedmuch między tłokiem a cylindrem.
Jakiś opar stamtąd będzie wydobywał się zawsze. To objaw przedmuchów w cylindrach. Niekoniecznie muszą to być pierścienie, równie dobrze i tłoki i gładzie cylindrów również mogą już być zużyte.
Masz po prostu przedmuchy do miski olejowej. Nieważne skąd - spod pierścieni na tłokach, spod uszczelki głowicy. Innego źródła przedmuchów nie ma. Silnik do rozbiórki.
Żadna wymiana czujników na inne nic nie da. To że się bąbli oznacza że się gotuję a nie że są przedmuchy. Jakby były przedmuchy to by był problem z odpaleniem po postoju bo by płyn stał na tłoku. W 120 miałem to samo. Syf w silniku między tulejami a blokiem. Do wyjęcia tuleje i płukanie bloku z syfu w środku. Trzeba podjąć decyzję czy się opłaca to...
Witam. Na pewno na tym cylindrze gdzie jest 22 nie będzie chodził, trzeba sprawdzić co jest przyczyną . Czy po wymianie głowicy jest różnica w ciśnieniu? ?Jak przedmuchy? Jakie tłoki i tuleje kupowałeś?
A kiedy był robiony remont? Jeśli dopiero co to może dymić, brać olej, lekko kopcić i dmuchać przez odmę. Okres docierania jest rozłożony na 100mth. Jeśli ma już taki przebieg to sprawdz ciśnienie sprężania bo to oznaka przedmuchu pomiędzy tłokiem a cylindrem. Poza tym 30-ka lubi się spocić koło korka jak dostaje mocno w tyłek.
Te rysy z prawej strony to zatarcie tłoka i cylindra, tędy dostaje się olej do komory spalania, i jednocześnie są tam przedmuchy do skrzyni korbowej, i wyrzuca olej odmą. Naprawa nieopłacalna.
MF ma przedmuchy do silnika. Remont silnika był zrobiony około 3 lat temu. Uszkodzona głowica, pierścienie, pęknięty tłok. Na początek sprawdź ciśnienie sprężania, następnie ściągnij głowice i sprawdź tłoki. Jeżeli będzie jeden pęknięty to warto sprawdzić wtryski czy nie leją.
za dużo oleju lub za duże przedmuchy, odłącz odmę od gaźnika, załóż dłuższy wężyk, poprowadź do góry i na tył, jak na końcu będzie dalej chlapać olej to wsadź do buteleczki i kontroluj i jak będzie dużo to wlewaj z powrotem do silnika króciec wlotowy przy gaźniku zaślep, żeby nie ssało lewego powietrza z brudem a nie to remont - przynajmniej pierścienie
Odłączaj dozownik dalej, producent i dystrybutor części się ucieszą. Jak pluje w tył, to listki do dupy albo taki przedmuch na tłoku, że nawet dobre liski nie utrzymają...
Nie próbowałeś odpalić, sprawdzić czy zagada, psikając gazem w gaźniki, np. plakiem, dezodorantem? Jeśli silnik długo stał, to na pewno gaźniki się przytkały na dyszach i kanałach. Problem powstaje po użyciu niektórych olejów do mieszanki wraz z dodatkami stosowanymi w paliwach, przy odparowaniu paliwa pozostają osady które bardzo trudno usunąć. Dolot...
Silnik po takim przebiegu jest doskonale dotarty, spasowany, elementy się "ułożyły" i współpracują idealnie. Jeśli nie stwierdzasz uszkodzeń mechanicznych wymień tylko simmeringi. Jeśli masz znaczne luzy - wymień łożyska na wale korbowym. Jeśli na tłoku nie ma przedmuchów oszczędź go... Rozbierałem wiele silników po "domowym" remoncie. Jeśli nie zrobisz...
Jakby przedmuch był między cylindrami, to na obu by ciśnienie było równe zeru. Na moje to jak dmuchałeś w trzeci cylinder to akurat krzywki wałka były ustawione tak, że przez kolektor i uchylone( podparte brakiem luzu) zawory powietrze pojawiło się w drugim cylindrze. Jeśli na trzecim cylindrze jest zero barów, to albo wypaliło zawór, albo coś się stało...
Jeśli głowica ok to wyjąć tłoki i pomierzyć cylindry i tłoki tylko nie suwmiarką:) za przedmuchy głowicy nie odpowiadają wbrew nazwie uszczelniacze zaworowe:) pozdr
Pierścień nie pozostaje w miejscu w sprawnym silniku.Rozstawia się je przy montazu żeby ułatwić pierwszy rozruch,ale one w czasie eksploatacji obracaja sie przez cały czas. Mają to robić dla równomiernego zużycia i pierścienia i cylindra. Powierzchnia na zewnątrz jest bez znaczenia w tym miejscu.W środku jednak musi być idealna,bo albo zatrzymasz pierścień,albo...
Moje tłoki nie są zatarte czy mogę je użyć?
Pierścienie występują, w wymiarach pod tłoki selekcyjne. mówiąc o przedmuchu mam nadzieje ze słyszałeś o przewiewie skrzyni korbowej.W razie pytań na ten temat odpowiem.
W tym miejscu na tłoku jest coś?? Może to tylko jakiś przedmuch.
Znaczy to że nieprawidłowo pracuje separator olejowy w odpowietrzniku skrzyni korbowej. Dodatkowo jest duże ryzyko przedmuchów przez pierścienie na tłoku (pęknięty,zapieczony,wytarty ) Pozdrawiam D
No to masz przedmuchy do skrzyni korbowej. Najczęściej pęknięcie tłoka lub zużycie tłoków/pierścieni. Sprawdzenie kompresji lub test szczelności cylindra sprężonym powietrzem.
Obejrzeć to można serial w tv. Silnik się weryfikuje pomiarami. Ale tu po tłoku widać że miał przedmuchy. Więc remont.
W tym silniku jest kanał olejowy do głowicy w miejscu którym zaznaczyłeś na zdjęciu. Uszczelka może się uszkodzić w ten sposób że będzie tylko leciał olej a przedmuchów z tłoków nie będzie. Opamp - przepłacasz za te głowice albo strasznie mało ich robisz. 16V, wymiana wszystkich zaworów wydechowych i prowadnic od nich, planowanie, frezowanie gniazd...
układ odpowietrzałem kilka razy powinno być oki bo robiłem to już kilka razy jak miałem wcześniej tez xantie, a wcześniej jak właśnie miałem przedmuch na 3 tłoku to przy odpalaniu przy otwartym zbiorniczku wyruwnawczym woda chlapneła do gury . zrobiłem planowanie głowicy i nowa uszczelka grubsza na druge wykarbienie
Na tym zdjęciu zamieściłem części z silnika Perkinsa 4 cyl. z wozka widłaka. http://obrazki.elektroda.net/29_12310816... Trzeba uważać z paleniem na samostart.Jak są duże przedmuchy do skrzyni korbowej to juz są popękane tłoki 2 i 3.Jak masz kłopot z odpaleniem to może się zapowietrza układ paliwowy.Z pomocą kompresora łatwo dojść gdzie jest nieszczelność.Na...
Turbina jest po regeneracji. To nie turbina tylko silnik jest do remontu. Pytanie tylko czy przedmuchy są na tłokach czy na uszczelniaczach zaworów . Auto ma przejechane 235 tys.km. Jak na silnik diesla to chyba niezbyt dużo. Możecie mi coś doradzć?
Kolego, uszczelniacze są za wariatorem o drugi za zapłonem jeśli dobrze kojarzę da się wymienić bez rozpoławiania, tylko mała uwaga, z własnego doświadczenia wiem że bardzo często uszkodzone uszczelniacze to efekt zużytego tłoka i przedmuchy na pierścieniach. Kilka razy wymieniłem simmeringi i za jakiś czas znów to samo po wymianie tłoka i szlifie było...
Jeśli to zapieczony lub pęknięty pierścień to może w wyniku przedmuchów może dojść do zatarcia lub wytopienia tłoka. Ile czasu przepracował silnik od remontu? Czy zużywa dużo oleju? Czy przedmuchy pojawiły się nagle? Jeśli to możliwe sprawdź ciśnienie sprężania- może to już jego czas?
Jest jeszcze taka opcja że po prostu masz wodę w paliwie/filtrze powietrza. Niewielkie ilości wody mogą się skraplać, a nie trzeba jej dużo aby zauważyć dymienie. Jeśli dym jest czarny, to znaczy że go dość mocno zalewa paliwem. Za bogata mieszanka. Jeśli dymi na niebiesko, to albo uszczelniacze w głowicy szlak trafił, albo źle złożyłeś cylinder oraz...
A ja uważam, że z takimi spadkami kompresji powinny wystąpić trudności z rozruchem i przedmuchy.
Może dziura w tłoku/tłokach lub topi któryś co by tłumaczyło mocny przedmuch. Tam masz wtryski piezo - Siemens? jeżeli tak to czasem lubią zmasakrować tłoki, a ten metaliczny stukot może być tego dowodem.
czy podczas pracy w miarę rozgrzewania silnika nie słabnie? jeżeli tak to puchną tłoki i po zgaszeniu nie obróci rozrusznik-tłoki rzemiosło lub brak prawidłowego smarowania od spodu (dysze olejowe jeżeli takowe posiada) czy ma przedmuch z odmy?
przedmuchy turbo przedmuchy silniku dziura tłoku
technologia xpress zegar piekarniku 40pfh pilot
behringer b1200d behringer b1200d
Jak naprawić wolne obroty w szlifierce? BMW E46 320d M47D20 136KM 2001 – ustawienie wałków rozrządu, opis blokad, schemat montażu