A co tu ustalać. Gaźnik do regulacji, bo zalewa. Chcesz władować się w koszty - grzeb. Ewentualnie zainteresuj się, czy w trakcie jazdy też masz pedał hamulca twardy - jeśli tak, to albo przewód serwa, albo samo serwo do wymiany.
walniety przewód podciśnienia do serwa i tyle
Sprawdź jeszcze przewód podciśnieniowy do wspomagania hamulców (serwa). Przetarty, poluźniony, gumka w serwie pęknięta/sparciała? Szczelność dolotu. Jeżeli to 16V czy nie był zdejmowany kolektor ssący?
Przewód podciśnieniowy map sensora lub serwa jest na 100% peknięty i przy ruszaniu silnik na poduszkach sie przechyla , rozchyla się pękniecie i zasysa lewe powietrze i gaśnie,szarpie.Standardowa usterka.Ew. z tyłu silnika lużne/oberwane masy kompa ale to rzadko.
przewód od serwa ,lub serwo
Przewód serwa.
Przy hamowaniu gaśnie-uszkodzone serwo,kolektor ssący ma w tym miejscu dziurę,tj fałszywe powietrze. Zdejmij przewód z serwa i zatkaj przewód korkiem, zobacz jak się silnik będzie zachowywać.
Poszukaj "lewego powietrza"sprawdz okolice przepustnicy,odmy.Wymien uszczelki kolektora dolotowego.Sprawdz przewód podcisnienia do serwa hamulców.
A przewód od serwa sprawdziłeś dokładnie?
Witam.Usterka zlokalizowana.Pęknięty przewód do serwa i wadliwy nowy palec.
Odłącz przewód od serwa i zaślep jak pomoze to uwalone serwo przepuszcza powietrze
Musisz na próbę zaślepić przewód PODCIŚNIENIOWY który idzie do serwa. Kolektor ssący serwo.
sprawdź dokładnie przewód który idzie do serwa , bo lubi se pękać i wtedy dzieje się taki cyrk
Witam Mam Uno 1,4 i.e. z 1995. Przez długi czas przewód od podcisnienia miałem odłączony (spadł gdy wymieniałem węże odchłodzenia). Kiedy go wpiąłem do przewodu do serwa przy nacisnięciu hamulca gaśnie (jakby nagle odcieto zapłon). Nie można go wtedy już zapalić z kluczyka tylko na "popych". Czy jest to wina digiplexa czy może serwa? Ponadto sa dwa...
diag ma rację to będzie serwo bo na wolnych obrotach silnik dostaje przez serwo "lewe" powietrze stąd te podwyższone obroty po naciśnięciu hamulca dostaje go jeszcze więcej i wtedy gaśnie. Możesz to sprawdzić. Odłącz przewód podciśnienia od serwa i załóż jakąś zaślepkę. Jak zacznie pracować normalnie to masz walnięte serwo. UWAGA nie jeździj tak czasem...
Sprawdź czy jest szczelne połączenie od kolektora do serwa. Odczep przewód zatkaj go i zobacz czy jest jakaś różnica w pracy silnika. A czy hamulec działa poprawnie? czuć że serwo ciągnie ?
Dziś odczepiłem przewód od serwa hamulcowego, że może zaworek zwrotny jest popsuty albo różnica ciśnień w serwie się wyrównuje i taki efekt jest, ale niestety żadnej różnicy
Sprawdź jescze raz podstawę wtyrsku, przewód podciśnieniowy od kolektora do serwa i serwo. Wygląda na to, że ciągnie "lewe" powietrze. Pozdrawiam
Witam wszystkich ! Wracam do tematu ,poniewaz zlokalizowałem usterkę i byc moze komus ta informacja sie przyda.Przyczyną moich problemów był lużny przewód który idzie z kolektora ssącego do serwa wspomagania hamólców.Zacisnąłem opaskę przy kolektorze ssącym i jest wszystko ok:)
Odłącz przewód od serwa, zaślep go. Kawałek się przejedź i naciśnij pedał hamulca i zdaj relacje z zachowania. UWAGA! Nie będziesz miał wspomagania na pedale hamulca, więc musisz uważać!
Rocznik 1991. Przy pompie vacum podłączone. Przy serwie jest kilka wężyków: Biały który wchodzi w trójnik Brązowy z niebieskim paskiem Czarny(jest on grubszy od pozostałych) Który przewód odpowiada za gaszeniu? (at)edit Problem rozwiązny, wypieliśmy wężyk na wysokości serwa i puściliśmy oddzielnym do pompy paliwowej. Dzięki wszystkim.
W takim razie radzę ci podjechać do najbliższego serwisu Daewoo oni podepną ci diagnoskop przy pomocy którego można można wykonać test wtryskiwacza, elektrozaworu pochłaniacza par paliwa i serwmororu przepustnicy. Sprawdzić należałoby też miernikiem ciągłość ścieżek w czujniku położenia przepustnicy / są dwie / i sprawdż stan wszystkich wężyków podciśnieniowych...
Pompa vaccum pada pewnie i słabo ciągnie . 3 zaworki troche ssania potrzebują. http://www.sklepy24.pl/szukaj/brak+produ... Takie cuś załóż na przewód serwa i weź z cieńkiego króćca podciśnienie na zawory.Przeważnie pomaga.Można posiłkowac się też akumulatorem np.z Golfa IV.Pod warunkiem sprawnych siłowników i zaworków.
obejrzyj dokładnie cienki przewód podciśnieniowy do MAP-u. Wychodzi pod przepustnicą tam gdzie przewód do serwa hamulcowego i jest połączony z czujnikiem ciśnienia przy sterowniku wtrysku Nie gasł by z tego powodu. Najprościej podpiąć pod diagnoskop jeśli nawet kontrolka wtrysku nie wykazuje awarii - można podejrzeć parametry. Bez tego nie wiesz czy...
No i dzisiaj znowu zonk. Podpisałem bezpośrednio pod przewód co idzie z pompy vacum do serwa i zaciągnęło sztangę. Wczoraj jak próbę robiłem strzykawką to po zaciągnięciu strzykawki sztanga się cofała a potem wracała do poprzedniej pozycji cały czas na zaciągniętej strzykawce. Zastanawia mnie jeszcze czemu przy wypiętym przewodzie z klapy gaszącej...
2E ma tradycyjny aparat zapłonowy z czujnikiem Halla. Jego następcy mają czujnik wału, skitrany w okolicach filtra oleju, ale też bez związku z kołem zamachowym. Jeśli trzęsie, przerywa i gaśnie, to obleć przewody podciśnieniowe dookoła (serwo!) i przewody odmy.
W jaki sposób sprawdzić ten zawór zwrotny i serwo? Czy mogę normalnie odpiąć przewód gumowy idący od serwa do przepustnicy, uszczelnić go silikonem i sprawdzić optycznie czy nie ma przetarcia? Czy ten przewód tak się nie da wyjąć używając siły podczas wyciągania z zamkniętego talerza serwa?? Hamulce działają prawidłowo. Jeśli zgaszę silnik, kilkukrotnie...
Jest jeszcze jedna możliwość - na grubym wężu idącym od przedniej części silnika do serwa hamulców jest (mniej więcej w połowie) taki plastykowy krążek/zaworek od którego odchodzi cienki brązowy przewód podciśnieniowy. Zdejmij ten przewód i cienką igłą przetkaj otwór w trójniku. W tym miejscu potrafi się zapchać, i również jest objaw opóźnionego gaszenia.
W pewwnym momencie świeca zostaje zalewana paliwem a bogata mieszanka paliwa może powodowac te strzały. Sprawdź lampą stroboskopową ustawienie zapłonu, uszczelkę z kolektora dolotowego. Rozumiem że swiece sa ok. Możesz jeszcze sprawdzić przewód z podciśnienia z serwa, który dochodzi do kolektora dolotowego (3,4 cylinder) Jeśli przewód jest uszkodzony...
Sprawdz jeszcze podcisnienia i odmę Dodano po 8 Wyciągnij i przewód podciśnienia z serwa zatkaj go palcem i zobacz co będzie Dodano po 1 Jesli to cewka to powinno wyskoczyć na kompie wypadanie zapłonu A jakie masz odczyty z lambdy? Dodano po 53 No i świece w jakim stanie?
Ten przewód na zdjęciu jest z odmy dobrze go sprawdź czy nie ma sparciały ewentualnie go wymień i musi ci ciasno wchodzić to samo dotyczy czujnika ciśnienia bezwględnego sprawdź przy końcach przewody bo tam najczęściej pękają. Z kontroluj także przewód do serwa jest tam zbyt ciasno o może być złamany. Połączenia króćca z mieszalnika .przewody zasilające...
Czyli jednak nie rezystor tylko cewka zapłonowa. Po numerze sterownika wynika że to wersja GT czyli by się zgadzało. Na zdjęciu widać że przewód od serwa zakrzywiony bo nie po tej stronie węża od nagrzewnicy puszczony, nie zdziwił bym się jakby lewe powietrze tam czasem pociągnął. Waż od gazu beznadziejnie położony, będzie przecierać ten od odmy, przewody...
Cześć mam taki problem z seatem. Po odpaleniu włącza się ssanie i potem obroty spadają ale utrzymują się na poziomie 1200obr/min ,a powinny być około 850-900. Gdy dodam troszeczkę gazu są bardzo nierówne oraz słychać jakby silnik się dławił , a gdy do tego zacznę naciskać hamulec silnik potrafi zgasnąć. Sprawdzałem: 1. Serwo hamulca -pedał opadł po...
Zostaw nastawnik w spokoju a zajmij się lewym powietrzem. Skoro nie gaśnie po zatkaniu węża dolotowego, podstawa przepustnicy wymieniona tzn. że jeszcze gdzieś ciągnie lewe powietrze i to jest przyczyną. Rozumiem że to jednopunkt. Musisz szukać dziury między przepustnicą a głowicą. Wyjmij przewód od serwa odłączając go z kolektora ssącego, zatkaj otwór...
Tak. On idzie tam do serva. I od tamtego miejsca cofaj się po przewodzie przez trójniki i wszystkie przewody podciśnienia które się z nim łączą. Jeśli są całe to sprawdź pompę vaku tam gdzie kończy się gruby przewód. Ściągnij go i na odpalonym jak się da to sprawdź czy ssie powietrze. Dodano po 37 Jak nie ssie to do wymiany. Dodano po 35 Ale przeważnie...
więc auto mam od ponad 2 lat, w czerwcu miną 2 lata jak zakładałem gaz, wszystko było wczesniej ok. Wg mnie to, że jest stożek i jest on zamontowany w miejscu fabrycznego filtra oczywiście brak obudowy plastikowej oryginalnego filtra - ale tak jest od momentu kupna, nie powinno wpływać na aktualną usterkę. Testując zmiany które dokonałem krok po kroku...
Seicento 900 1998 r. 130 kkm. Na wolnych obrotach nierówna praca (wypadanie zapłonów, czuć na fotelu i ręką na silniku - akurat ten objaw występuje od lat kilku). Ostatnio zaczął gasnąć w czasie jazdy - bez jakiejkolwiek regularności. Jedzie się normalnie, potem chwila zamulanie, zaświecają się kontrolki, łapie i jedzie dalej. Zrobione bez efektów:...
Witam Sprawdź czy przewód od silnika do serva jest dobrze dokręcony. Serwo to jest taka okrągła puszka od strony silnika na wprost kierownicy
Sprawdziłem to gdy czyściłem silnik krokowy. Przewody od serwa też wyglądają na dobre.
Nastawnik przepustnicy ,nieszczelna podstawa wtrysku,nieszczelny przewod serwa
Witam Punkt na pewno dla Ciebie kolego CommonRail. Usterka dalej jest, ale jest mega poprawa :) MAP sensor był mega zawalony olejem. Spirytusu trochę i pomogło. Teraz chodzi lepiej, ale niestety czasami dalej gaśnie a obroty nadal pływają z tym, że można już w miarę normalnie jeździć. Dziś niestety przy włączonych wycieraczkach, wentylatorze, światłach...
No to jeden problem nareszcie mamy z głowy. Dla silnika PN katalogowo zainstalowany winien być gaźnik 2EE czyli sterowany ECM a skład mieszanki kontrolowany jest sondą Lambda. Należałoby odczytać kody DTC (diagnostyczne kody błędów) , ale to dla Ciebie chyba zbyt trudna operacja - niemniej odczyt interpretacji kodów da na początek pewne informacje ,...
Nic dodać nic ująć. Przyjemnej jazdy.
dane: Golf mk2 1.8 monowtrysk + gaz wymienione: kable, świece, kopułka,palec rozdzielacza, podciśnienia, uszczelka pod "deklem" - bo puszczała objawy: po uruchomieniu auto łapie wyższe obroty - około 1600, potem schodzi w dół do około 1000 i pracuje. Niestety 2 cylinder nie pracuje (iskra jest ciśnienie 12,7). I tak sobie popyrkuje... Na benzynie po...
Sprawdż przewód podciśnieniowy pomiędzy kolektorem ssącym a serwo hamulców oraz czujnik położenia przepustnicy.Nieszczelny przewód jest odpowiedzialny za słabą skuteczność hamulców i gaśnięcie samochodu podczas hamowania oraz falowanie obrotów na biegu jałowym .Żle wyregulowany czujnik powoduje że samochód może gasnąć podczas hamowania.
sprawdz elastyczny przewod laczacy serwo z kolektorem dolotowym szukaj uszkodzen gumowego wezyka
FIAT PUNTO I ELX – 75 KM poj 1232 / r96 Usterka nr 1 Nagłe ,,dziury'' w obrotach podczas jazdy, często po ostrym skręcie w prawo – dolałem denaturatu do paliwa, wyczyściłem silniczek krokowy, przepustnicę, gardziel przepustnicy – pomogło na trzy tygodnie. Usterka nr 2 Powrót ,,dziur'' w obrotach a po trzech dniach nagle po ostrym zakręcie...
sprawdz przewod laczacy silnik z serwo moze ucieka podcisnienie
Witam mam następujący problem z samochodem jak w temacie: Audi A4 96r. 1.8 ADR 125KM + gaz . Na Benzynie Samochód bardzo ciężko odpala na zimnym silniku , odpala za 7-10 kręceniem. Jak już załapie trochę przerywa i lekko "strzela". Po chwili pracuje w miarę dobrze, ale tylko na biegu jałowym, jak się wtedy spróbuje choćby trochę dodać gazu w tym momencie...
Balonika 3 ciekawy jestem bardzo o jakim aparacie mówisz (protetyczny chyba)W tym silniku jest podwójna cewka. Walczyłem z tym wynalazkiem dość długo i też potrafił strzelać w gażnik,prychał przez niego,gasł ,były trudności z odpalaniem.Obiawy były zbliżone do tych z opisu.Przyczyną był hydrosztos (zaworu wydechowego)na pierwszym cylindrze który się...
Sprawdź podciśnienia, (na próbę odłącz serwo i zaślep przewód - uważaj bo hamowanie bez wspomagania)
po zahamowaniu wolne obroty spadają i silnik gaśnie , zarówno benzyna jak i LPG Sprawdź serwo i przewód podciśnienia do niego. Gdzieś tu czuć lewe powietrze.
MAP-sensor z reguły jest na tylnej ściance pod osłonką z niego idzie rurka gumowa do kolektora ssącego,trzeba sprawdzić czy ta rurka nie jest uszkodzona.Może też być uszkodzone serwo,przewód odpwietrzający zbiornik paliwa,przewód lub czujnik temperatury cieczy.Powodzenia.
Gaśnie po okolo 2-3 sekundach od zaslepienia przepustnicy, dziwne jest tez to, ze chwile po zgaszeniu silnika w przewodzie podcisnieniowym do serwa nie ma juz podcisnienia. W jaki sposob mozna sprawdzic to serwo? Vag w kanale dotyczącym hamulcow pokazuje ok 210mbar.
Muszę poprawić swoje informacje , żeby wymontować silniczek krokowy od regulacji wolnych obrotów trzeba odkręcić 3 śrubki M6 zapomniałem o tej z tyłu . I również sprawa istotna , wysokie obroty mogą się utrzymywać również z powodu nieszczelności w układzie podciśnienia układu wspomagania hamulców tzw. serwo można na próbę zaślepić wlot do kolektora...
No ja bym na twoim miejscu przede wszystkim sprawdził serwo ,i przewód łączący serwo z kolektorem.Podejrzewam że jest tam gdzieś nieszczelność przez które zasysa lewe powietrze i to na wolnych obrotach powoduje spadek obrotów i gaśnięcie. Obsłuchaj dobrze czy nigdzie tam nic nie syczy ,niech ci ktoś podepcze na hamulec przy zapalonym silniku .A w ogóle...
Mają i to dużo, wspomaganie hamulców jest "zasilanie" podciśnieniem wytwarzanym przez pracujący silnik w kolektorze dolotowym. W razie powstania nieszczelności (uszkodzone serwo, pęknięty przewód podciśnieniowy) silnik może tą drogą zasysać dodatkowe powietrze, poza przepustnicą.
Sprawdź dolot pod katem szczelności. Jeśli nic nie było ruszane i jest fabryczne to często nieszczelność jest na styku kolektor ssący/ głowica- te pojedyncze uszczelki sa do bani. Lepiej zastosować cala uszczelkę w Favority (ona jest pod oba kolektory). Sprawdź szczelność psikając jakimś plakiem/ zmywaczem do hamulców w okolice : pod przepustnica, gniazda...
to na bank przewód podciśnienia innej opcji nie ma ;) sprawdź pod kolektorem tam idzie chyba taki cienki wężyk, (nie chodzi o wąż łączący serwo z kolektorem)
Sprawdź rozrząd oraz czy nie ciągnie fałszywego powietrza np przez gumowy łącznik od przewodu do serwa,gumową podstawę pod monowtrysk.Podłącz wakuometr i mierz podciśnienie w kolektorze ssącym.Można odpalić silnik z odłączonym wydechem.
http://obrazki.elektroda.net/4_118606729... Witam!! Ostatnio dopisuje nam pogoda, jest gorąco, można się opalać... Coś chłodnego i nie tylko chłodnego do wypicia zawsze znajdzie się w barku gdzie chciałem sięgnąć a tu jak na nieszczęście ułamał się klucz w zamku... Jak wiadomo potrzeba matką wynalazku więc długo nie zastanawiałem się co z tym...
Sprawdz szczelność kolektora ssącego, nieraz w serwo pęknie membrana i puszcza lewe powietrze, albo któryż przewód podciśnienia się rozszczelnił, sprawdz działanie silnika krokowego.
Co dadzą grubsze przewody, jeśli w "sieci" będzie za mało prądu? Gość założył tam elektryczne wspomaganie, elektryczne serwo, światełka jeszcze jakieś tam, i mówi że silnik gaśnie jak kręci kierownicą bo już akumulator jest rozładowany. Alternator od tego motorka nie jest zaprojektowany do "ciągnięcia" takich urządzeń jakie są tam podłączone. Może przewody...
gazownik a raczej 4 i ?? wczoraj zauważyłem że coś nie tak jest po naciśnieciu hamulca bo nie zakażdym razem ale właśnie dzieje się to hamowaniu wczoraj naet na benzynie wariował w ten sposób że obroty skakały od 1000 do 2500 i wtedy nie mogłem przełącz na lpg gasł odrazu jak obroty sie uspokoiły przełączyłem na lpg i b yło już dobrze dodam że wczoraj...
Miałem w swoim aucie b3 2.0 115 HP , dwie usterki związane z nierównymi obrotami . Pierwsza silnik gasł na jałowych obrotach . przyczyną był nieszczelny przewód gumowy (dwururka). Drugi obroty falowały w górę po rozgrzaniu silnika - przyczyna spadła zaślepka z przewodu łączącego silnik z serwo . Warto więc sprawdzić dokładnie !!!stan przewodów powietrza...
Witam, mam problem z autem, przejrzałem różne fora i nie znalazłem akurat takich objawów nigdzie. Na początek może dane autka: BMW E34 1996r. Silnik m50b20 24v pojedynczy vanos z sekwencyjnym LPG A więc od początku. Autko sprawowało się dobrze, miało może delikatne problemy na zimnym silniku z jazda na benzynie (nie wchodził zbyt szybko na obroty, ale...
Witam Proszę o pomoc w sprawie naprawy autka. Autko do tej pory jeździło dobrze aż do wczoraj - stało się nagle prawdopodobnie wtedy jak zjechałem z dosyc dużego krawężnika. Na luzie po zdjęciu nogi z gazu przy dojeżdzaniu do skrzyżowania gaśnie. I co najważniejsze niestety serwo też nie działa i chwilę po tym nie ma hamulców. Wymieniałem już po kilka...
przewód serwa przewód serwa podciśnienia przewód podciśnienia serwa
windows becker biało szary laptop wyłączać chwila
samsung ue55ks8000 samsung rsh5zlbg
Odpowiedniki lasera TCM116 w odtwarzaczach CD/DVD Moment dokręcania śrub korbowodowych BMW N47D20C