Przewód podciśnieniowy map sensora lub serwa jest na 100% peknięty i przy ruszaniu silnik na poduszkach sie przechyla , rozchyla się pękniecie i zasysa lewe powietrze i gaśnie,szarpie.Standardowa usterka.Ew. z tyłu silnika lużne/oberwane masy kompa ale to rzadko.
Poszukaj "lewego powietrza"sprawdz okolice przepustnicy,odmy.Wymien uszczelki kolektora dolotowego.Sprawdz przewód podcisnienia do serwa hamulców.
Witam Mam Uno 1,4 i.e. z 1995. Przez długi czas przewód od podcisnienia miałem odłączony (spadł gdy wymieniałem węże odchłodzenia). Kiedy go wpiąłem do przewodu do serwa przy nacisnięciu hamulca gaśnie (jakby nagle odcieto zapłon). Nie można go wtedy już zapalić z kluczyka tylko na "popych". Czy jest to wina digiplexa czy może serwa? Ponadto sa dwa...
przewód od serwa ,lub serwo
sprawdź dokładnie przewód który idzie do serwa , bo lubi se pękać i wtedy dzieje się taki cyrk
Przy hamowaniu gaśnie-uszkodzone serwo,kolektor ssący ma w tym miejscu dziurę,tj fałszywe powietrze. Zdejmij przewód z serwa i zatkaj przewód korkiem, zobacz jak się silnik będzie zachowywać.
Odłącz przewód od serwa i zaślep jak pomoze to uwalone serwo przepuszcza powietrze
Sprawdz jeszcze podcisnienia i odmę Dodano po 8 Wyciągnij i przewód podciśnienia z serwa zatkaj go palcem i zobacz co będzie Dodano po 1 Jesli to cewka to powinno wyskoczyć na kompie wypadanie zapłonu A jakie masz odczyty z lambdy? Dodano po 53 No i świece w jakim stanie?
Witam.Usterka zlokalizowana.Pęknięty przewód do serwa i wadliwy nowy palec.
Pompa vaccum pada pewnie i słabo ciągnie . 3 zaworki troche ssania potrzebują. http://www.sklepy24.pl/szukaj/brak+produ... Takie cuś załóż na przewód serwa i weź z cieńkiego króćca podciśnienie na zawory.Przeważnie pomaga.Można posiłkowac się też akumulatorem np.z Golfa IV.Pod warunkiem sprawnych siłowników i zaworków.
Chłopy, pisze że gaźnik czyścił , ale czy umiał ustawić ? Przecież przy zbyt wkręconej śrubce składu mieszanki będzie kulał i gasł na benzynie. Podobnie przy zasilaniu gazowym - przy źle ustawionym reduktorze będzie to samo. Ciekawe też jak dokładnie usterkę opisał - jak to przerywanie wygląda. Sam przewód od serwa tez często pękał.
W jaki sposób sprawdzić ten zawór zwrotny i serwo? Czy mogę normalnie odpiąć przewód gumowy idący od serwa do przepustnicy, uszczelnić go silikonem i sprawdzić optycznie czy nie ma przetarcia? Czy ten przewód tak się nie da wyjąć używając siły podczas wyciągania z zamkniętego talerza serwa?? Hamulce działają prawidłowo. Jeśli zgaszę silnik, kilkukrotnie...
Dziś odczepiłem przewód od serwa hamulcowego, że może zaworek zwrotny jest popsuty albo różnica ciśnień w serwie się wyrównuje i taki efekt jest, ale niestety żadnej różnicy
Witam wszystkich ! Wracam do tematu ,poniewaz zlokalizowałem usterkę i byc moze komus ta informacja sie przyda.Przyczyną moich problemów był lużny przewód który idzie z kolektora ssącego do serwa wspomagania hamólców.Zacisnąłem opaskę przy kolektorze ssącym i jest wszystko ok:)
Zlokalizuj pod maską przewód idący od kolektora dolotowego do serwa hamulcowego. Zdejmij go z kolektora i zaślep króciec po nim - czy teraz obroty wróciły do normy (w ten sposób całkowicie pozbawisz auto wspomagania hamulców, zrób to tylko do sprawdzenia)? Jeśli to pomoże na problem z obrotami to obejrzyj dokładnie ten wężyk czy nie jest przetarty ani...
Rocznik 1991. Przy pompie vacum podłączone. Przy serwie jest kilka wężyków: Biały który wchodzi w trójnik Brązowy z niebieskim paskiem Czarny(jest on grubszy od pozostałych) Który przewód odpowiada za gaszeniu? (at)edit Problem rozwiązny, wypieliśmy wężyk na wysokości serwa i puściliśmy oddzielnym do pompy paliwowej. Dzięki wszystkim.
Jest jeszcze jedna możliwość - na grubym wężu idącym od przedniej części silnika do serwa hamulców jest (mniej więcej w połowie) taki plastykowy krążek/zaworek od którego odchodzi cienki brązowy przewód podciśnieniowy. Zdejmij ten przewód i cienką igłą przetkaj otwór w trójniku. W tym miejscu potrafi się zapchać, i również jest objaw opóźnionego gaszenia.
Ten przewód na zdjęciu jest z odmy dobrze go sprawdź czy nie ma sparciały ewentualnie go wymień i musi ci ciasno wchodzić to samo dotyczy czujnika ciśnienia bezwględnego sprawdź przy końcach przewody bo tam najczęściej pękają. Z kontroluj także przewód do serwa jest tam zbyt ciasno o może być złamany. Połączenia króćca z mieszalnika .przewody zasilające...
Zostaw nastawnik w spokoju a zajmij się lewym powietrzem. Skoro nie gaśnie po zatkaniu węża dolotowego, podstawa przepustnicy wymieniona tzn. że jeszcze gdzieś ciągnie lewe powietrze i to jest przyczyną. Rozumiem że to jednopunkt. Musisz szukać dziury między przepustnicą a głowicą. Wyjmij przewód od serwa odłączając go z kolektora ssącego, zatkaj otwór...
Czyli jednak nie rezystor tylko cewka zapłonowa. Po numerze sterownika wynika że to wersja GT czyli by się zgadzało. Na zdjęciu widać że przewód od serwa zakrzywiony bo nie po tej stronie węża od nagrzewnicy puszczony, nie zdziwił bym się jakby lewe powietrze tam czasem pociągnął. Waż od gazu beznadziejnie położony, będzie przecierać ten od odmy, przewody...
Cześć mam taki problem z seatem. Po odpaleniu włącza się ssanie i potem obroty spadają ale utrzymują się na poziomie 1200obr/min ,a powinny być około 850-900. Gdy dodam troszeczkę gazu są bardzo nierówne oraz słychać jakby silnik się dławił , a gdy do tego zacznę naciskać hamulec silnik potrafi zgasnąć. Sprawdzałem: 1. Serwo hamulca -pedał opadł po...
Seicento 900 1998 r. 130 kkm. Na wolnych obrotach nierówna praca (wypadanie zapłonów, czuć na fotelu i ręką na silniku - akurat ten objaw występuje od lat kilku). Ostatnio zaczął gasnąć w czasie jazdy - bez jakiejkolwiek regularności. Jedzie się normalnie, potem chwila zamulanie, zaświecają się kontrolki, łapie i jedzie dalej. Zrobione bez efektów:...
dane: Golf mk2 1.8 monowtrysk + gaz wymienione: kable, świece, kopułka,palec rozdzielacza, podciśnienia, uszczelka pod "deklem" - bo puszczała objawy: po uruchomieniu auto łapie wyższe obroty - około 1600, potem schodzi w dół do około 1000 i pracuje. Niestety 2 cylinder nie pracuje (iskra jest ciśnienie 12,7). I tak sobie popyrkuje... Na benzynie po...
No to jeden problem nareszcie mamy z głowy. Dla silnika PN katalogowo zainstalowany winien być gaźnik 2EE czyli sterowany ECM a skład mieszanki kontrolowany jest sondą Lambda. Należałoby odczytać kody DTC (diagnostyczne kody błędów) , ale to dla Ciebie chyba zbyt trudna operacja - niemniej odczyt interpretacji kodów da na początek pewne informacje ,...
walniety przewód podciśnienia do serwa i tyle
2E ma tradycyjny aparat zapłonowy z czujnikiem Halla. Jego następcy mają czujnik wału, skitrany w okolicach filtra oleju, ale też bez związku z kołem zamachowym. Jeśli trzęsie, przerywa i gaśnie, to obleć przewody podciśnieniowe dookoła (serwo!) i przewody odmy.
Witam Sprawdź czy przewód od silnika do serva jest dobrze dokręcony. Serwo to jest taka okrągła puszka od strony silnika na wprost kierownicy
Sprawdź jeszcze przewód podciśnieniowy do wspomagania hamulców (serwa). Przetarty, poluźniony, gumka w serwie pęknięta/sparciała? Szczelność dolotu. Jeżeli to 16V czy nie był zdejmowany kolektor ssący?
Balonika 3 ciekawy jestem bardzo o jakim aparacie mówisz (protetyczny chyba)W tym silniku jest podwójna cewka. Walczyłem z tym wynalazkiem dość długo i też potrafił strzelać w gażnik,prychał przez niego,gasł ,były trudności z odpalaniem.Obiawy były zbliżone do tych z opisu.Przyczyną był hydrosztos (zaworu wydechowego)na pierwszym cylindrze który się...
Musiałbyś mieć wyjątkowego pecha by ci padł ten serwomotor. W Opali C11E i w MAG`ach 11-0/0 potrafi paść co kilka lat serwo ale to jest zupełnie inna konstrukcja. Ty masz Opalię C11E-A a w nich serwa nie padają. Sprawdź czy nie masz przebicia między przewodami elektrod a tym metalowym kołkiem wkręconym w zespół gazowy i wymień baterię na nową. Iskra...
Sprawdziłem to gdy czyściłem silnik krokowy. Przewody od serwa też wyglądają na dobre.
A przewód od serwa sprawdziłeś dokładnie?
Gaśnie po okolo 2-3 sekundach od zaslepienia przepustnicy, dziwne jest tez to, ze chwile po zgaszeniu silnika w przewodzie podcisnieniowym do serwa nie ma juz podcisnienia. W jaki sposob mozna sprawdzic to serwo? Vag w kanale dotyczącym hamulcow pokazuje ok 210mbar.
Nastawnik przepustnicy ,nieszczelna podstawa wtrysku,nieszczelny przewod serwa
diag ma rację to będzie serwo bo na wolnych obrotach silnik dostaje przez serwo "lewe" powietrze stąd te podwyższone obroty po naciśnięciu hamulca dostaje go jeszcze więcej i wtedy gaśnie. Możesz to sprawdzić. Odłącz przewód podciśnienia od serwa i załóż jakąś zaślepkę. Jak zacznie pracować normalnie to masz walnięte serwo. UWAGA nie jeździj tak czasem...
Musisz na próbę zaślepić przewód PODCIŚNIENIOWY który idzie do serwa. Kolektor ssący serwo.
Nic dodać nic ująć. Przyjemnej jazdy.
Sprawdź czy jest szczelne połączenie od kolektora do serwa. Odczep przewód zatkaj go i zobacz czy jest jakaś różnica w pracy silnika. A czy hamulec działa poprawnie? czuć że serwo ciągnie ?
Ten prędkościomierz naprawdę jest mechaniczny, czy z elektrycznym napędem ? Linka może napędzać impulsator, a ten sterować ecu i prędkościomierzem. Wystarczy że linka strzeli, lub impulsator i będzie klapa z prędkością pojazdu. U kumpla w astrze jakiś czas pomagało pierdyknięcie w deskę rozdzielczą by prawy głośnik zaczynał znowu grać, teraz samoistnie...
sprawdz elastyczny przewod laczacy serwo z kolektorem dolotowym szukaj uszkodzen gumowego wezyka
Sprawdż przewód podciśnieniowy pomiędzy kolektorem ssącym a serwo hamulców oraz czujnik położenia przepustnicy.Nieszczelny przewód jest odpowiedzialny za słabą skuteczność hamulców i gaśnięcie samochodu podczas hamowania oraz falowanie obrotów na biegu jałowym .Żle wyregulowany czujnik powoduje że samochód może gasnąć podczas hamowania.
sprawdz przewod laczacy silnik z serwo moze ucieka podcisnienie
Odłącz przewód od serwa, zaślep go. Kawałek się przejedź i naciśnij pedał hamulca i zdaj relacje z zachowania. UWAGA! Nie będziesz miał wspomagania na pedale hamulca, więc musisz uważać!
Sprawdź podciśnienia, (na próbę odłącz serwo i zaślep przewód - uważaj bo hamowanie bez wspomagania)
Sprawdź jescze raz podstawę wtyrsku, przewód podciśnieniowy od kolektora do serwa i serwo. Wygląda na to, że ciągnie "lewe" powietrze. Pozdrawiam
obejrzyj dokładnie cienki przewód podciśnieniowy do MAP-u. Wychodzi pod przepustnicą tam gdzie przewód do serwa hamulcowego i jest połączony z czujnikiem ciśnienia przy sterowniku wtrysku Nie gasł by z tego powodu. Najprościej podpiąć pod diagnoskop jeśli nawet kontrolka wtrysku nie wykazuje awarii - można podejrzeć parametry. Bez tego nie wiesz czy...
MAP-sensor z reguły jest na tylnej ściance pod osłonką z niego idzie rurka gumowa do kolektora ssącego,trzeba sprawdzić czy ta rurka nie jest uszkodzona.Może też być uszkodzone serwo,przewód odpwietrzający zbiornik paliwa,przewód lub czujnik temperatury cieczy.Powodzenia.
po zahamowaniu wolne obroty spadają i silnik gaśnie , zarówno benzyna jak i LPG Sprawdź serwo i przewód podciśnienia do niego. Gdzieś tu czuć lewe powietrze.
to na bank przewód podciśnienia innej opcji nie ma ;) sprawdź pod kolektorem tam idzie chyba taki cienki wężyk, (nie chodzi o wąż łączący serwo z kolektorem)
No ja bym na twoim miejscu przede wszystkim sprawdził serwo ,i przewód łączący serwo z kolektorem.Podejrzewam że jest tam gdzieś nieszczelność przez które zasysa lewe powietrze i to na wolnych obrotach powoduje spadek obrotów i gaśnięcie. Obsłuchaj dobrze czy nigdzie tam nic nie syczy ,niech ci ktoś podepcze na hamulec przy zapalonym silniku .A w ogóle...
przewód serwa przewód serwa hamulca przewód serwa podciśnienia
połączenie mikrofon zdalne otwieraniem benchmark karty zintegrowanej
wylacznik wilgotnosci zmywarka amica
Zamiana trymera 3-12 pF na 4-15 pF w układach elektronicznych Schemat serwisowy Krups EA873 - dostępność i alternatywy