Może też zacierać się łożysko w sprężarce. Opór się zwiększa (ale nie przy każdym obrocie) i silnik próbuje to zrekompensować za mocno otwierając regulator biegu jałowego
Sprawdź (i ew. przeczyść) regulator obrotów biegu jałowego .
Do sprawdzenia - szczelność dolotu - regulator dawki powietrza biegu jałowego - przewody WN
Jak myślicie czym spowodowana jest taka praca silnika? Wydaje mi się że masz uszkodzony regulator biegu jałowego. Można spróbować go ustawić, albo wymienić i wtedy ustawić.
Witam!! Przeczyscilem regulator i przeputnice i narazie jest ok!!!! Serdecznie dziekuje!!!
ten silnik bez elektroniki pracuje całkiem sprawnie. tps w tym aucie ma za zadanie dac informacje czy jest na jałowym czy nie. na jałowym działa regulator biegu jałowego (przez niektórych nazywany krokowcem), a po wcisnieciu gazu nie. sprawdz czy dziala regulator
Podepnij zasilanie pompy na krótko i próbuj odpalić (kabel zasilania od przekaźnika do samej pompy jest gdzieś ,,trafiony a po drodze są złącza). Ten dźwięk pod filtrem to odgłos regulatora jałowego biegu, który ustawia się po podpięciu akumulatora i włączeniu zapłonu
Co do gaśnięcia silnika ja bym przyjżał się czujnikowi położenia wału najprawdopodobniej jest to jego wina znana usterka w megankach i nie tylko koszt czujnika około 90zł. A co do niestabilnych obrotów warto sprawdzić regulator biegu jałowego,lepiej sprawdź diagnostyke silnika co do obrotów,po co wydawać niepotrzebnie kasę.
masz prawde jest to regulator predkości biegu jałowego miałem z nim problem ale po wyczyszczeniu problem ustal jest tez czujnik połozenia przepusnicy tez jest dobry bo nowy a jaka kość ??
ciśnienia paliwa... objawy by się zgadzały, przemawia za tym również fakt, że ten egzemplarz posiada "filtr paliwa" wbudowany w pompę paliwa która to znajduje się w baku. W odróżnieniu od silnika 2.0 ze zmiennymi fazami ten nie posiada regulatora ciśnienia na listwie doprowadzającej paliwo do wtryskiwaczy... dzięki za naprowadzenie.
kolegi Renault Megan na biegu jałowym przebiera w obrotach 1000-2500 w czasie jazdy 2500 i nie chcą spaść niżej Po z kasowaniu błędów (regulator biegu jałowego przerwa/zwarcie; położenie przepustnicy błąd oraz sonda lambda przerwa/zwarcie ...to te błędy) jest ok. przez jakieś 10 km jazdy następnie wszystko od nowa z usterkami. dodam że świeci się kontrolka...
Witam. Mam wielki problem z autem. Podczas odpalania wszystko jest ok a gdy lekko dodam gazu zapala się kontrolka ok rezerwy. Wszystkie wskazówki opadają, zapala się oil, ok po prostu licznik traci zasilanie. Podczas jazdy auto szarpie gaśnie i z licznikiem to wszystko się dzieje. Gdy delikatnie dodaję gazu jest w porządku a gdy dodam gwałtownie to...
Witam. Zainteresowanym jest maciuś1 który coś się swoim postem NIE interesuje Oj tam zaraz nie interesuje się :wink: Praca i okres świąteczny .... ale do tematu. Na zdjęciach parametr PR090 też nie mieści się w widełkach wskazanych przez producenta ( -12 do +12). Ale spokojnie już zdążyłem dowiedzieć się że do -41 korekcja działa prawidłowo i wartość...
coś w tym obniżeniu napięcia może jednak być tylko na regulatorze a nie na czujniku bo to istotna różnica. Regulator wg specyfikacji powinien mieć 3,8Ohm więc dorzucenie w szereg np 1Ohm/10W powinno nieco obniżyć napięcie na regulatorze, więc i obniży się nieco temperatura szczególnie na biegu jałowym gdyż wtedy najbardziej się grzeje. (podczas pracy...
Nie ma dużego prądu, w granicach 4-6A na biegu jałowym A skąd , źle mierzysz. Sama pompa paliwa, grzałka sondy, wtryski i reszta elektryki w tym skrzynia to w meganie 1,6 , 15A u ciebie jeszcze więcej. Może też być walnięty akumulator i ponad 40A łądowanie nie spadnie.
Pragnę ustosunkować się i zarazem wyjaśnić problem "gaśnięcia silnika podczas dojazdu do skrzyżowania". Zacznijmy od zasady działania silnika benzynowego. W kazdym samochodzie "na benzynę" są trzy układy sterujące pracą silnika: paliwowy, powietrzny i elektyczny. Jeśli samochód, jedzie to wszystkie układy działają prawidłowo. Podczs dojazdu do skrzyżowania...
Witam i proszę o pomoc! Moje auto: Renault Megane 1.6e 1996 r. silnik K7M 702 + gaz Elpigaz II generacji Problemy: *od roku auto kiepsko odpala - zwykle odpala i momentalnie gaśnie. Trzeba lekko przytrzymać pedał gazu , żeby złapał obroty, które już potem zwykle trzyma. Występuje na ciepłym i zimnym silniku, na gazie i benzynie. * od pół roku doszedł...
No dobra, bez żartów z katami itp. Zawory - wiadoma sprawa - typowy czuły punkt K7M, więc zostały sprawdzone i wyregulowane już na samym starcie śledztwa, spręż także w normie. MAP typowy GM i sprawny. Ciśnienie paliwa sprawdzone, jest jednak za niskie, ok. 2 bar i lekko się waha, jednak nie powinno dawać podobnych objawów. Regulator podstawiony i sprawny,...
Witam, chciałbym poprosić o pomoc w diagnozie usterki w Megane IPHII silnik 1.4 16v 2000r - identyczny problem spotkałem też w 1.6 16v. Problem polega na tym, że silnik "kuleje", na wolnych obrotach słychać "furkanie" z wydechu, obroty nie falują, ale gwałtownie spadają i się podnoszą, średnia trzyma się w okolicach 700-750. Wygląda to jakby gubił gdzieś...
Ładowanie 14,6 mam na wolnych obrotach (właczyłem wszystkie odbiorniki tzn, ogrzewanie, radio, światła, nadmuch). Uważam, że to jest za dużo (do tego przy włączonych odbiornikach) Takie napięcie może powodować wygotowywanie elektrolitu, krzywienie płyt i problemy z rozruchem. Problem "na dniach": sąsiad się pożalił, że wymienia w ciągu dwóch miesięcy...
Witam. Jako, że jestem "szczęśliwym" posiadaczem tego samochodu i sam go naprawiam, opiszę tu większość usterek jakie znalazłem na tym forum, na które ludzie nie znają odpowiedzi, lub sobie z tym nie radzą. W tym aucie wymieniłem chyba wszystko więc krok po kroku opiszę to wszystko. Mam nadzieję, że temat zostanie podwieszony, tak aby każdy nie zakładał...
regulator biegu jałowego regulator obrotów biegu jałowego regulator powietrza biegu jałowego
zamiennik tda7560 corsa drzwi licznik zwojów nawijarki
technika radiowa technika radiowa
Telewizor Philips sam się włącza i wyłącza - przyczyny i rozwiązania Regulacja magnetofonu M9108: krok po kroku