Ja do Bravo wstawiłem pompę od Stilo. Z tego co mówił mi mechanik, można było kupić pompę od dowolnego JTD 8v, mógł to być Doblo, Stilo, Marea, Bravo, Brava. A nawet wspominał że jak znajde od Ducato 1,9 8v to będzie ok. Faktycznie była ok od Stlio i auto śmigało. Ale tak było w moim przypadku, nie wiem czy do Stilo też będzie ok z pompą od innego.
Chodzi o elektrozawór ciśnienia paliwia - a gdzie to się znajduje przy filtrze paliwa, czy na listwie wtrysków ? Regulator na wyjściu pompy wysokiego ciśnienia sterowany bezpośrednio z ecu odpowiednim współczynnikiem
Jakie są objawy uszkodzenia regulatora ciśnienia paliwa w silniku 1.9 JTD? Trudności z uruchamianiem, nierówna praca, spadek mocy, dymienie i kontrolka "Check Engine".
Wyczyszczenie układu paliwowego PO wymianie regulatora ciśnienia...
Sprawdzał kolega regulator ciśnienia doładowania? Czy styki nie mają rezystancji pasożytniczej i czy przewody ciśnieniowe są szczelne?
Tak mi się też wydaje i na pompie jest regulator ciśnienia myślę że sprawdzony bo były przypadki przetartych przewodów w wiązkach a ludzie pól silnika wymieniali
Przyczyna-regulator ciśnienia paliwa
dziś doszedł błąd p0748 jakie napiecie ma mieć regulator ciśnienia paliwa w pompie cr
Problem dotyczy braku możliwości rozruchu silnika , po sprawdzeniu ciśnienia odczytałem wartość tylko 80 bar , a powinno być ok 350 bar. Na kopie wyskoczył błąd dezaktywacja trzeciego tłoka, czyli tłoka w pompie wysokiego ciśnienia. Czy może być to wina regulatora ciśnienia na pompie ??
Na 90% regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia.
Wyczyść regulator ciśnienia paliwa CR.
Możliwe że wtrysk któryś leje Wtryski sprawdzone! żaden nie leje za dużo niż powinien. Jak sprawdzić regulator ciśnienia czy jest dobry ?
Jeśli ciśnienie za wysokie to po prostu na 99% wina regulatora ciśnienia. Z awarią czujnika spotkałem się tylko raz, za to regulatora ciśnienia dziesiątki razy w CR Boscha.
regulator ciśnienia na pompie może szwankować.
wyczyść regulator paliwa na pompie wysokiego ciśnienia
Wymiana regulatora ciśnienia na pompie załatwiła temat
Wadliwy okazał się regulator ciśnienia paliwa na pompie wysokiego ciśnienia, samochód wcześniej miał też za wysokie ciśnienie paliwa. Po wymianie wszystko ok.
Czujnik ciśnienia paliwa: zapłon włączony, zacisk 3 i masa, wartość ok. 5V Regulator ciśnienia paliwa: zacisk 1 i 2, wartość ok. 3,2Ω
Temat rozwiązany. Wymiana regulatora ciśnienia na listwie (pęknięte sitko) i wymiana pompy wysokiego ciśnienia rozwiązała problem z odpalaniem.
Może aktywować się funkcja bezpieczeństwa — wykrycie przecieku w układzie wysokiego ciśnienia. Silnik będzie gasł w określonych warunkach, np. przy wyższych obrotach lub przy głębszym wciśnięciu pedału gazu. Ten błąd może być spowodowany nieprawidłową pracą regulatora ciśnienia (zakres wysterowania jest poza dopuszczalnym zakresem, ciśnienie rzeczywiste...
Witam.U mnie padł regulator ciśnienia na pompie-dzisiaj -5 i zapalił od strzału.Pozdrawiam.
JTD to układ rail, pompa nie wymaga ustawienia w fazie , funkcję kąta wtrysku nadzoruje EDC15, masz czujnik wysokiego na listwie oraz regulator na wyjściu z pompy wysokiego ciśnienia
Zrobiłbym testy w FES na ilość paliwa, sprawdził filtr paliwa, regulator ciśnienia, szczelność układu pomiędzy turbiną itd.
Regulator ciśnienia paliwa w pompie CR do czyszczenia.
mam 2,3 jtd rok 08 Dodano po 1 mechanicy wymyślali rozne historie,ale ja podmieniłem regulator i auto zagadalo następnie kupiłem nowy regulator Boscha To trzeba zmienić historyków na prawdziwych mechaników:)
Demontaż listwy paliwa (cr) i dokładne mycie. Czyszczenie samego regulatora ciśnienia paliwa powinno pomóc chociaż tymczasowo.
...jakieś dalsze działania w celu ustalenia przyczyny błędów ciśnienia paliwa? Trzeba sprawdzić czujnik, regulator, pompę, wtryski.
Zapewne kupisz części w firmie Pezal http://serwis.pezal.com.pl/?langu=1 ostatnio kupowałem u nich zestaw naprawczy regulatora ciśnienia do pompy CR w fiatowskich JTD za śmieszne 17,20 PLN. Oczywiście wcześniej w sklepie przy ASO Fiat zaproponowali mi cały regulator za drobne 880 PLN bo u nich uszczelki jako zestaw naprawczy nie występują :D
Ciśnienie zadane około 440 bar rzeczywiste dochodzi do 440. Ciśnienie na pompce wstępnej ok 1 bar. Po włączeniu zapłonu paliwo przelatuje przez powrót pompy wysokiego ciśnienia. Dodano po 3 Problem rozwiązany. Klient chciał zaoszczędzić na paliwie i przyznał się że tankował gdzieś w garażu. Padł regulator ciśnienia paliwa ciśnienie było zbyt wysokie.
Myślę raczej że usterka ma podłoże mechaniczne i samo czytanie błędów to mało, tu potrzeba zrobić log parametrów w trakcie rozruchu (jeśli się uda). Stawiałbym na nieszczelność w układzie paliwowym lub mechaniczną usterkę regulatora ciśnienia CR/pompy CR.
Może któryś wtrysk leje, może regulator ciśnienia paliwa. Podepnij pod komputer i sprawdz czy nie wyskoczył jakiś błąd.
Ostatnio chciałem przełożyć od 1.9 dCi renault do 2.3 jtd fiat. Mimo że są identyczne nie dało się odpalić. Tu będzie podobnie.
sprawdziłem złącza przy czujniku ciśnienia na listwie i przy regulatorze ciśnienia, przy komputerze nie sprawdzałem ale to zrobię, nie sprawdzałem także przewodu paliwowego doprowadzającego paliwo do pompy wysokiego ciśnienia pod katem nieszczelności - też sprawdzę
witam ponownie! Sprawa się wyjaśniła dzięki koledze mechanikowi. Kazał mi zrobić test przelewowy, sprawdzić napięcie na czujniku/regulatorze ciśnienia, na wtryskiwaczach, a w między czasie wspomniał czy czasem nie zamieniłem przewodów paliwowych dochodzących do filtra paliwa. Niestety miał rację. po teście przelewowym, a następnie stwierdzeniu, że za...
Proszę o więcej informacji. Mam dokładnie takie same objawy problemu. Stilo JTD 1.9 2004 - 35000 przebieg. Na początku pojawił się błąd z tą zółtą kontrolką ale mogłem odpalić samochód z tym że gaz praktycznie nie reagował i nie zwiększały się obroty silnika. W ASO "naprawili" problem ale powrócił po kilku miesiącach w nieco innej postaci. Tym razem,...
Chyba udało mi się do czegoś dojść. Rozebrałem regulator ciśnienia na pompie. Na czpieniu znalazłem mały paproszek (?), a gumowa uszczelka i teflonowy pierścień wykazywały lekkie oznaki zużycia. Uszczelkę przełożyłem na drugą stronę (nie miałem nowej), zamontowałem regulator na pompę. Silnik pali po 3s kręcenia, czyli o niebo lepiej. Irons, Twoje informacje...
przeczysc regulator ciśnienia w pompie CR i czujnik na listwie wtryskowej,mialem kiedyś taki problem w ar 156,regulator był padniety,a w stilo dwa wtryski trochę laly
(at)emeryt2 Ja wiem, że rail to listwa, ale analizując podobne przypadki, czerpiąc wiedzę z internetu dowiedziałem się, że to może być - czujnik ciśnienia na railu, regulator na pompie, wtryski, pompa i ew. kable.
Dzięki za zainteresowanie się moim tematem,więc tak błędów niema żadnych, ciśnienie paliwa dobije do 300 bar ,obroty silnika ma zawsze ponad 200 na min, podmieniłem regulator ciśnienia w pompie i nie wiem co mogę jeszcze podmienić bo niby wszystko ok. a pali jak mu się chce.
Wtryskiwacz , pompa , czujnik cr , regulator ciśnienia , czujnik temp. itp na razie to podłącz pod tester i zobacz co siedzi w pamięci ecu
W regulatorze wysokiego ciśnienia jest sprężyna która dociska iglicę wraz z kulką do gniazda zaworu. Przy odłączonej wtyczce ciśnienie na listwie powinno wynosić 100 bar, oczywiście jest to za mało aby silnik odpalił bo ECU nie otworzy wtryskiwaczy jeśli ciśnienie nie przekroczy 120–140 bar. Może sprężyna w regulatorze jest pęknięta? Siła sprężyny jest...
Podłączyliśmy go pod komputer i wyskoczył błąd P1671 regulator ciśnienia paliwa. Wynika z tego, że nie chodziło wcale o pedał gazu, tylko regulację wysokiego ciśnienia paliwa w zasobniku za pomocą zaworu regulacyjnego wysokiego ciśnienia (zrwc) (1 - widok pompy wysokiego ciśnienia BOSCH poniżej). http://obrazki.elektroda.pl/8826458900_1...
Witam!! Podłączam sie do tematu. Ja mam podobny problem co kolega , lecz mój Ducato 2.8 JTD 2003r. gaśnie w trakcie jazdy (gasnie w różnych sytuacjach jak chce) ,ale nigdy na biegu jałowym i na postoju. Odpala normalnie, mocy mu nie brakuje, tylko pali sie cały czas kontrolka silnika i przy gaszeniu silnika gaśnie z opóźnieniem. Byłem już u różnych...
Regulator upuszcza ciśnienie w powrót paliwa i działa tak że po podaniu napięcia się tak jakby mocniej domyka, czyli zwiększa ciśnienie, więc np przerwa w obwodzie elektrycznym by powodowała że ciśnienie było by zbyt niskie. Można by też skontrolować czujnik ciśnienia, czy prawdę pokazuje.
Witam. Mam corse 1,3cdti i podobny problem. Jak kupiłem auto to też nie chciał palić. Problem pojawił sie po 2 tankowaniu w Polsce, ale od razu sprawdziłem ciśnienia na szynie i przy rozruchu ledwo dochodziło do 110 bar (aby uruchomić silnik trzeba więcej niż 150bar). Moje podejrzenie okazało się trafne, bo wymieniłem na wstępie regulator ciśnienia...
Podmieniłem pompę wysokiego ciśnienia i wszystko działa jak powinno. Stara pompa już zarzucała piłkami. Nie wiem dokładnie czy to wina pompy czy regulatora na niej, który może być zasyfiony opilkami i sama pracą już ponad 500k km. Tak czy inaczej kompletna sprawdzona pompa to koszt 700 brutto.
Wiązki zostały sprawdzone. Zresztą w przypadku, gdy nie łączy czujnik ciśnienia paliwa lub zawór regulacji ciśnienia paliwa pojawiają się zupełnie inne błędy. Jak widać na wykresach chwilami ciśnienie paliwa spada poniżej wymaganego, pojawia się wtedy błąd p0001-75 i tryb awaryjny. Usterkę czujnika ciśnienia i wiązki można wykluczyć. Pozostaje regulator...
Witam, mam problem z moim 2.8 jtd. Auto jak jest zimne np po nocnym postoju rano bardzo ciężko zapala muszę długo kręcić zanim zapali, na kompie żadnych błędów, podczas rozruchu ciśnienie paliwa okolice 250 bar , myślałem że leją wtryski, więc oddałem do regeneracji, lecz to nie pomogło z rana odpala tak samo, nieraz jest że zapali odrazu, a nieraz...
Ciśnienie podczas rozruchu ok 100-115 barów według źródeł powinien normalnie zapalić A gdzie tam, zagada dopiero jak pod 200 dobije. Ostatnio męczyłem temat w Ulysse JTD, też Bosch-owski CR. Przyczyny były 2 syf w układzie który ciągle zapychał regulator ciśnienia i wtryski puszczały przelewami.
te 67 daje tylko pompa paliwa w baku, a pompa CR nie działa Pompa w baku daje 2-3 bary (może max 5bar). Rozrząd tez jest w porządku. Pytanie mam jedno, skoro ciśnienie jest niskie to czemu regulator ciśnienia jest otwarty aż w 25%? https://obrazki.elektroda.pl/5338309800_...
raczej nie... Może dotyczy to silnika benzynowego. U mnie na klapie bezpieczników narysowany jest symbol "check engine". Jeszcze sprawdzę czy to nie czujnik stopu, ale nie sądzę. Dodano po 7 Sprawdziłem - czujnik stopu to nie jest. Zaczynam podejżewać regulator ciśnienia paliwa, zamontowany w pompie wysokiego ciśnienia. Czy to możliwe, by to przez niego...
Kolego nie wiem co chcesz pokazać tymi linkami- to że ktoś coś wymyślił a inni, włącznie z Tobą powielają błędną nazwę? Powtarzam, czujnika Halla nie zmierzysz byle miernikiem sprawdzając jego oporności bo go uszkodzisz(aby zakończy dyskusje proszę o zabranie głosu osoby posiadające wiedzę w temacie czujników Halla) A tak na marginesie W internecie...
A skąd pewność że to czujnik ciśnienia szwankuje, a nie regulator, bądź czujnik wałka? Na wtyczce czujnika z jednej strony masz +5V, z drugiej strony masę, a pośrodku sygnał napięciowy ciśnienia - z grubsza pomiędzy 1 a 4,5V. Z odpiętą wtyczką auto nie odpala.
Staram się logować nie więcej niż 3-4 parametry na raz, inaczej opóźnienia robią się nieznośne. Na szybko mogę wrzucić log z ciśnienia paliwa vs. oczekiwane vs. otwarcie regulatora. Normalna jazda plus kilka razy mocniejszy gaz. Zrobiłem go tuż po wymianie uszczelnień na regulatorze plus wypłukaniu go ile się dało zmywaczem hamulcowskim. Zachowanie...
Witam! Piszę bo już brakuje mi pomysłów. Auto po remoncie głowicy i wymianie rozrządu. Po poskładaniu wszystkiego do kupy problem z odpaleniem. Po podłączeniu przez kabel i program Multi Ecu Scan podczas kręcenia rozrusznikiem ciśnienie wzrastało do ok 190 bar lecz nadal nie odpalał po odpięciu kostki z jednego wtryskiwacza odpalał gdyż cisnienie delikatnie...
Jedyne co jeszcze przychodzi do głowy to regulator ciśnienia, wprawdzie nowy ale może jest wadliwy wtedy trzeba będzie reklamować, tylko nie bardzo wiem jak go sprawdzić. W przyszłym tygodniu będę u mechanika to wrzucę parametry rozruchu.
witam, ponownie, wyjałem regulator ciśnienia, na moje oko jest to czysty, nie ma zadnego osadu, zreszta czego sie mogłem spodziewac? Liścia klonowego na regulatorze? Powoli juz braknie mi nadziei na rozwiazanie tego problemu, cz yten regulator powinien miec jakas opornoś? Prosze o odpowiedzi
(...) dni - silnik kręci tak jakby się dławiąc, odpali po ok. 10 sekundach i puści biały dym z rury. Zdarza się rzadko ale zdarza. 4. Problem opisany w temacie pojawił się kilka dni temu, spalanie wzrosło o ponad 1l na 100,km, spadła moc i zaczął głośniej pracować i wibrować. 5. OBDocker z allegro za 20zl 🙃 Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
Fiat Doblo z takim silnikiem problemy z rozruchem,raczej brak rozruchu,obroty ok ,ciśnienie paliwa na listwie ok,generalnie brak błędów.Samochód najechane 90 tyś. i okazało się się że wtrysk robi problem,brak błędów itd.Corsa D zapala gaśnie brak błędów,i co brak ciśnienia na pierwszym cylindrze,reszta ok.Durne JTD Fiata tak mają,wtrysk robi problem...
Witam. Od jakiegoś miesiąca mam poważny problem z moim autem, mianowicie chodzi tutaj o Alfę 156FL z silnikiem 1.9 JTD 140KM. Ok. pół roku temu regenerowałem pompę wysokiego ciśnienia w jednym z autoryzowanych serwisów boscha. Około miesiąca temu w drodze do pracy auto zgasło, jednak po chwili ją odpaliłem i dojechałem. W drodze powrotnej, zgasła już...
Cześć, Kupiłem Fiata Ducato oddałem do zrobienia rozrząd i wymianę oleju z filtrem. Po odebraniu auta przejechałem 10km następnie pojawił mi się check engine i auto przeszło w tryb awaryjny. Po chwili całkiem stanęło i nie chciało odpalić. Auto wróciło do mechanika. W międzyczasie odczytalem błędy P0089 (tanim modułem obd II). Podejrzewałem, że mechanik...
Co Ty z tym mierzeniem oporu. Tam jest cewka więc pomiar rezystancji nic nie daje i nic nie wyjaśnia. To nie czujnik żeby tak mierzyć. Regulator jest sterowany sygnałem PWM, ale żeby go zmierzyć to potrzebny jest oscyloskop lub ewentualnie częstotliwościomierz. Te 1000 bar rozumię że to dane z komputera? Jaka jest wastość napięcia na czujniku ciśnienia...
U mnie okazało się, że problem to zatkane sitko od regulatora ciśnienia paliwa. Ciśnienie w szynie paliwowej było za wysokie, i samochód gasł (błąd P0191) Sitko jest tak miniaturowe, że trzeba było je odciąć, teraz jest ok, dodatkowo wymieniony filtr paliwa. http://obrazki.elektroda.pl/9991710700_1...
Panowie więc tak: Wyjąłem regulator ciśnienia pompy wtryskowej i co się okazało,że ma przerwane sitko na końcu trzpienia przez które wtłaczane jest paliwo,nie wymieniłem na nowy jeszcze dopiero będę miał go w sobotę,ale zaślepiłem tą dziurkę,złożyłem powrotem,odpaliłem autko i zmiana była taka ze minimalnie faluje,ale nadal gaśnie w trakcie jazdy jak...
Usterka zlokalizowana i wyeliminowana. Po 3 wizytach w stacjach diagnostycznych, paru wizytach na zaprzyjaźnionych warsztatach, nikt nie był w stanie określić dokładnie co to było. Prawie wszyscy z uporem maniaka czepiali się wtrysków. Zrobiłem długofalową próbę przelewową, która w żaden sposób nie potwierdzała znaczącego uszkodzenia wtrysków. Po złożeniu...
Mam problem z porannym odpalaniem silnika Fiata 1.9 jtd o mocy 115km. Mimo że czas pracy rozrusznika nigdy nie przekracza 1 - 1,5 sekundy czasami silnik odpala "brzydko". Zazwyczaj łapie zdecydowanie na wszystkie gary z takim uderzeniem i od razu chodzi. Zdarza się jednak że tego uderzenia nie ma, silnik przez chwilę "przebiera", zatelepie budą i dopiero...
Witam, posiadam problem ze sterowaniem wtryskiwaczami w Alfie gt 1.9 jtd 16v. Przy próbie kręcenia rozrusznikiem pojawia się 1.8V (sterowane plusem), w drugiej rośnie do 6.5V przy kręceniu. Części sprawdzone -wtryskiwacze -komputer (podlożony z drugiego auta komplet z bsi) -pompa -regulator ciśnienia na pompie -oraz pompka w zbiorniku Ciśnienie na listwie...
Panowie podbijam, rozwiązaniem tamtych problemów jak się okazało była padająca pompa wysokiego ciśnienia( po tjakimś czasie popsuła się całkowicie unieruchamiając auto, na szczęście bez opiłków). W każdym razie została w wrzesniu zamontowana ''nowa używana'' auto zapaliło i jezdziło bez problemu. Teraz jednak jest problem, mianowicie po przekręceniu...
Wtryski podmienione z innego samochodu, a ciśnienie na 5tym biegu dalej max 1060. Regulator ciśnienia też zmieniałem i to samo, te same wykresy. Została chyba już tylko pompa CR. Chyba ze damdam ma racje, ale czy wtedy ten drugi komplet wtrysków dałby identyczne objawy?
Witam mam problem z alfa 166 2.4 JTD 110 kw .Problem jest taki że auto nie odpala.Jedyny sposób to na samostart lub plak.Błędy w ECU to P0380 oraz P0191.Po skasowaniu błędów pierwszy raz to mimo odpaleń na samostart. Błędy już nie wystąpiły.Świece są dobre 2 wymieniłem.Czujnik ciśnienia paliwa ma napięcia ok czyli 2 x po 5v , a co do regulatora ciśnienia...
Witam! Mam problem z Ducato 2.3 JTD 2008r. Auto do mnie przyjechało w częściach po innym mechaniku. Silnik w częściach na pace, poskładałem cały silnik, rozrząd poskładany na blokady jak się należy. Silnik włożyłem do auta próba odpalenia pierwsza z wynikiem negatywnym. Brak paliwa na listwie wysokiego ciśnienia, a co dalej brak paliwa na wtryskach....
Witam, mam taki problem z fiatem: otóż spalił się regulator ciśnienia w pompie paliwa, regulator wymieniony na nowy i auto nie odpala. Doszedłem do tego, że pompa paliwa w zbiorniku nie chciała się załączać po przekręceniu stacyjki. Podanie na krótko plusa pomogło, pompa ożyła i działa, ale zaczęło się tak dziać, że po przekręceniu stacyjki pompa pompuje...
Fiat ducato 2004. Błędy P0191, P1671 Auto odpala ale po przegazowaniu gaśnie. Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia. Regulator ciśnienia Egr Czujnik ciśnienia na listwie Skrzynka bezpiecznikow w silniku. Wyczyszczona pompka niskiego ciśnienia. Dwa wtryski lały. Zostały wymienione. Istotne może być to że ciśnienie rzeczywiste to okolo 200 bar a zadane...
Witam. Stilo 1.9 JTD 115KM, mam problem z reakcją na pedał gazu i szarpaniem które jest przez to spowodowane. W pierwszej chwili po odpaleniu silnika jest w miarę normalnie. Po jakiejś minucie/dwóch wciskając gaz bardzo powoli najpierw z oporami dochodzi do niecałych 1200 obr/min. W tym momencie wystarczy wcisnąć gaz jeszcze o milimetr dalej i obroty...
Alfa rocznik 2000 1,9 105kM na Boschu. Auto na zimnym bardzo ciężko odpala (praktycznie bez plaka nie może zaskoczyć), na ciepłym trzeba kręcić około 7 sec., --próba przelewowa jeden wtrysk wali na przelew "znacznie", mimo zaślepienia poprawa znikoma tzn na zimnym bez zmian, na ciepłym 2-3 sec szybciej łapie. Regulator na pompie podstawiany (2 sztuki),...
Witam. Jest problem z uruchomieniem auta. Po podpięciu pod FES-a wyrzucało błąd regulatora ciśnienia. Fakt podczas przeprowadzanie FES-em testu nie było słychać w nim cykania elektrozaworu. No ok zdarza się,jakoś mnie to nie zdziwiło... Po wymianie i zrobieniu testu już cykał,ale...... Ale auto dalej nie odpala. Sprawdziliśmy ciśnienie paliwa i jest...
Więc witam po 2 tygodniach... Zacznę od tego że jeszcze nie mam mojego punto wciąż zalega u mechanika wymienił: pompę wtryskową, regulator ciśnienia paliwa i... dzisiaj mi oznajmił że auto wciąż gaśnie jak je testował. Jutro ma otworzyć bak i tam wszystko sprawdzić. Komputer pokazał mu że faktycznie było złe ciśnienie paliwa i usterka znikła po wymianie...
Witam. Przedmiotem spędzającym sen z powiek jest w.w egzemplarz wypuszczony ze stajni Fiata, mianowicie Ducato 120 multijet 2.3 jtd 88kw z 2011 roku. Problemem jest niskie ciśnienie paliwa na common rail (ok 26-28 bar) pompka z baku podaje pomiędzy 4 a 6 bar. Pompa wysokiego ciśnienia została wysłana do Stalowej Woli gdzie w serwisie bosch wymieniono...
Przygotowałeś się do zajęć :) różnica pomiędzy desired rail press a rail press powinna być jak najmniejsza, powyżej pewnej wartości wali kodem, fajnie jakbyś wyeksportował te dwie kolumny do jakiegoś Excela, wykres pomógłby określić czy takie "peaki" jak w 15,94 pojawiają się okresowo i jaką mają wartość. Patrząc na dane widzimy, że czujnik ciśnienia...
W czasie jazdy Ducato 2.0 JTD 2002r zgasł i nie odpala. Po podłączeniu FiatEcuScan pokazało kilka starych blędów które skasowałem. Przy próbie odpalenia odpalenia wyrzuciło 5 błędów, z czego 4 związane z wtryskami. zrzut poniżej: http://images65.fotosik.pl/713/c5d567667... P0110 wynika z tego, że dzisiaj odłączyłem przepływomierz, gdyż wykręcałem...
Dziękuję za odpowiedzi. Z racji, że auto swego czasu jeździło kilka razu do roku trasy długości 2570km dbałem o to, by mnie nie zawiodłoo. Wtryskiwacze wysiadły dwa. Dużo czasu spędziłem za granicą jeżdżąc na dobrym paliwie. Wracając do Polski na urlop zatankowałem u nas paliwo na nieznanej stacji. Dwa wtryskiwacze się zawiesiły. osoba regenerująca...
Witam, wszystkich mam problem z moją Alfą od początku. Kilka miesięcy temu zaczął mi się problem, że samochód palił troszkę ciężej na ciepłym silniku na zimnym od strzała pewnego dnia niedawno Alfy na ciepłym już wcale nie mogłem odpalić musiałem zaczekać aż ostygnie na zimnym paliła teraz już nawet na zimnym nie chce odpalić jest tak rano do samochodu...
Podłącz jeden regulator ciśnienia obok listwy, jeden zostaw w listwie i obserwuj ciśnienia paliwa. Powinno odrazu do oporu pójść. Wlasnie tak zrobilem,z podlaczonym regulatorem obok cisnienie tylko max 50 bar i nawet nie zaskakuje silnik,podlaczylem z powrotem i jest jak bylo ,zaskakuje na chwilke i spada cisnienie
ODCZYT PARAMETRÓW jakie powinien być wartości prawidłowe ECU ISO Code: FD 86 2C 83 07 2013-03-15 14:06:35 CONNECTED TO: FIAT STILO 1.9 JTD Bosch EDC15C7 CF3/EOBD Diesel Injection (1.9, 2.4) ----------------------------------------... Kod ISO: FD 86 2C 83 07 Numer rysunku FIAT: 55191209 Numer sprzętu: 0281011553 Wersja sprzętu: 00...
Sprawdź ciśnienie paliwa czy pokrywa się oczekiwane z rzeczywistym, bo na moje to masz uszkodzony regulator paliwa na listwie cr. Regeneracja wtrysków to naciągnięcie cię na koszty.
Fiat doblo z roku 2008 1.9 jtd 77kw Błędy: 2294,2296- regulacja cisnienia paliwa. Objawy: podczas przyspieszania (oprócz 1 biegu), obciążenia silnika powyżej 2 tys obrotów silnik gaśnie Po czym daje sie odrazu odpalić. Silnik pracuje równo nie kopci itp. Na postoju można gazowac i wszystko jest Ok, problem zaczyna sie od 2 biegu. Auto przyjechało do...
Dzień dobry. Mam problem z alfa 146 1,9 JTD 1999r. Samochód nie odpala, nie działała pompa w baku, wymieniona na nową, nowy filtr, układ paliwa przeczyszczony, zalane nowe paliwo. Brak błędów w ECU. Na plaku silnik zapala, ale po jego wypaleniu gasnie, psikajac non stop chodzi na wolnych obrotach. Na jakie parametry powinienem zwrócić uwagę w FiatEcuscan,...
regulator ciśnienia ciśnienia paliwa regulator ciśnienia spalin regulator ciśnienia mercedes
alternator iveco butla tlenem satel potwierdzenie sygnalizatorem
kondensator jamicon kondensator jamicon
Brother DCP-115C Unable to Clean – reset licznika PURGE, absorber, czyszczenie stacji serwisowej Hecht 587 – brak iskry po złożeniu, nowe zabezpieczenia, czujnik oleju, pałąk bezpieczeństwa