To w alternatorze nie ma więcej rzeczy ,sprawdź jeszcze jaki pobór prądu ma wirnik.P
W uszach alternatora są wciśnięte tuleje, podeprzyj uszy na czymś, np. na imadle i stuknij młotkiem żeby się przesunęły, będzie Ci łatwiej ustawić alternator i wkręcić śruby
Tak, alternator jest chłodzony wodą, mostek 8 diodowy
Witam Kolegów Posiadam Renault Espace IV 1.9dci z 2005 roku z Alternatorem 155A nr. SG15L013 chłodzony cieczą. W autku padł akumulator, a że wiekowy no cóż mógł paść. Ładowanie aku nic zbytnio nie dawało bo napięcie aku nie wyszło powyżej 10.34V. No ok. ale dało jeszcze odpalić autko. Miernik w ręce i sprawdzam ładowanie, no pięknie książkowo14.5V momentami...
Alternator suchy poszedł do serwisu na przegląd. Wrócił i wygląda jak nówka. Po założeniu zniknęły wszystkie problemy z napięciem.... No akurat nie w tym francuskim ścierwie. Włączenie nadmuchu powoduje spadek napięcia do 13,7 V. Potrafiło spaść do 13,2 V. Napięcie spada po włączeniu nadmuchu. Francuzi nie potrafią robić porządnych aut.
Jezeli w całym zakresie obrotów napięcie się nie zmienia to regulator jest dobry. A jakie napięcie jest przy wlaczonych odbiornikach, swiatla, ogrzewanie szyby tylnej itp. ? Wogóle to jaki problem jest przez to ładowanie? Wygotowuje elektrolit z akumulatora?
A może alternator jest napinaczem?
POmierz napięcie tylko na alternatorze na obrotach ok 2000obr/min . Jeśli nadal napięcie będzie niskie alternator do wymiany.
Witam. Szukam informacji jaki prąd pobierają wspomniane odbiorniki w Espace. Jak włączę szybę napięcie spada z 14,2 V do 14 V. Po wyłączeniu szyby i włączeniu nadmuchu napięcie potrafi spaść do 11,5 V. Przy 800 obrotach silnika. Przy 1000 obrotów jest podobnie. Dostałem informacje od elektryka, że ten typ tak ma, bo wentylator żre prąd jak najęty. Szyba...
Wtyk wyciagasz kontrolka gasnie , po rozruchu też to pozostaje wadliwy alternator lub jego naped. Rozwarswione koło pasowe. Sprawdz
Mam problem z kontrolka akumulatora po zapaleniu samochodu i upływie jakiś 30 sekund władcza się kontrolka akumulatora i napis serwis na panelu czasem gaśnie. Obroty silnika nie maja wpływu na to czy zgaśnie czy też nie. Początkowo myślałem że mam słaby akumulator więc go naładowałem. Gdy podłączyłem i zapaliłem samochód kontrolka dalej się świeciła...
Witam.... Mam problem z autem. Podejrzewam walnięty alternator. Jak odpalam auto napięcie mierzone na klemach akumulatora: 14.5V jak dodaję gazu rośnie z obrotami. Aż do 17.5V zapala się SERVICE, choinka itp... Pomożecie?? Alternator na 100%?? Pacjent: Renault Espace Grande 2004 r Silnik: 3.5 V6 Pozdrawiam Mikołaj
70 - 80 stopni to dla altka żaden problem. W niektórych nowych autach alternator jest chłodzony (grzany?) płynem chłodniczym. Np Mercedes A klasa niektóre, Renault Espace 2,2 DCI.
Sprawny alternator ma od 13.8 V do 15V . WIęc przyjmując średnio 14v masz 350W . Znając życie zakupiłeś przetwornicę 500/350 . Czyli 350w ciągłej . 500W chwilowej . Powinno wytrzymać na obrotach biegu jałowego pod warunkiem że w samochodzie będą wyłączone wszystkie możliwe odbiorniki prądu . Przede Wszystkim układ wentylacji wnętrza - bo wentylatory...
Poszedł do regeneracji. Wymieniono cały stabilizator na pasujący do Espace.
Zanim udasz się do reklamacji napraw w aucie alternator.Podczas pracy silnika powinieneś mieć 14V(pod obciążeniem) a ty piszesz że masz 12v. Po drugie masz fluka to włącz go w szereg z ładowarką i sprawdź prąd płynący do aku podczas ładowania, Amperomierze w prostownikach na ogół dają pomiar poglądowy a nie dokładny.Z mojej praktyki jeśli akumulator...
Witam, zimą padł alternator, ten chłodzony wodą, skończyło się ładowanie, został wymieniony na tradycyjny 125A (chyba od Laguny), oczywiście rolka została przełożona i zdaje się, że też w Clipie zmieniono informację o nowym alternatorze. Napinacz i pasek wymieniony. Przez miesiąc było dobrze, potem zaczęły się cyrki - pływanie napięcia na altku 13,4-14,2...
Świst generować może nawet alternator lub koło pasowe. Jest parę oznaczeń tego silnika generalnie szukaj takiej rurki https://obrazki.elektroda.pl/3721721800_...
Witam! Posiadam Renault Lagunę Alize I 1.8 1997, prawdopodobnie padł w niej alternator. Świeci się kontrolka ładowania + STOP, szczotki wymienione - dalej to samo. Posiadam alternator VALEO, wygląda on tak: http://img6.imagebanana.com/img/9gxuf1wc... Mam możliwość zakupienia takiego alternatora: http://img6.imagebanana.com/img/6283vlyd...
Witam. jestem tutaj pierwszy raz więc proszę o wyrozumiałość i pomoc. Mam Renault Scenic II 1.9 dci z 2003 roku. proszę o pomoc ponieważ mierzyłem napięcie ładowania wyjściu z alternatora i jest 14.25V a na klemach akumulatora jest 12.9V, natomiast jak wkładam mierniki w gniazdo zapalniczki to wskazuje 15V. Skąd taka różnica i co może być tego przyczyną...
Witam, takie auto ma być wyposażone w dodatkowy wzmacniacz, jednak nie wiem którędy przeprowadzić (+)zasilania. Może ktoś prowadził ten przewód i pomoże? Ofiaruję punkty. Pozdrawiam.
Witam. Mam taki problem, iż po odpaleniu silnika alternator nie ładuje (12,5v). Dopiero gdy przy gazuje go do 3 tysięcy obrotów to zaczyna ładować (14,1v). Gdy odłącze kostkę z dwoma przewodami, która dochodzi do alternatora jest wszystko identycznie (nie potrzebuje żadnego wzbudzenia przez jakąś kontrolkę lub tym podobne?). Obrotomierz działa normalnie...
Naprawione. Uszkodzony był sterownik, i alternator ;(.
Odnośnie espace w benzynowych silnikach masz ,,podgrzewany'' alternator żeby nie zamarzł zimą W C5 HDI tez masz kaloryfer o mocy 1000W i ciekawe co na to alternator jak włączysz jeszcze podgrzewanie tylnej szyby Dodano po 2 Dosyć ciekawie rozwiązany jest elektryczny tęczy w grupie renault w razie braku prądu da się go awaryjnie puścić a nie wszyscy...
wymieniłem regulator napięcia Napisz na jeszcze, jakiego typu miałeś alternator i jaki regulator...
Ponieważ wątek dotyczył przelutowania eeproma to to się udało. Inne UCH chodzi ze starym eepromem. Ale Auto nadal szarpie prąd. Alternator po regeneracji i nowy aku daje tyle, że nie trzeba codziennie odłączać klemy. A pobór prądu po uśpieniu 0,04A. Nie wiem - wygląda jakby coś czuło potrzebę żeby co jakiś czas się obudzić.
Usterkę znalazłem w zasadzie przypadkiem. Winny był alternator i jego całkowicie zużyte szczotki. W trakcie schodzenia z wysokich obrotów dochodziło do chwilowego zaniku napięcia ładowania, a następnie znacznego przekroczenia napięcia ładowania, a w konsekwencji do nierównomiernego obciążenia silnika. Po naprawie alternatora falowanie obrotów jest minimalne,...
W megane nie widziałem, w espace z tym silnikiem to standard
(at)freebsd Jako posiadacz Espace IV nie doświadczyłem żadnych wymienionych przez Ciebie problemów, ale skoro kupiłes zajeżdożony totalnie egzemplarz, który tylko w 4 lata zrobił 160k km to w sumie nic dziwnego. Wynika po prostu z tego, że masz zwyczajnie zużyty już samochód. Nie licząc wymiany oleju, klocków, tarcz i jakichś elementów w zawieszeniu...
no wlasnie Kolego,wiec gdzie szukac przyczyny.przy nastepnej wymianie oleju zrobie Fotki i wstawie. PS. jak najlepiej wymontowac Alternator w tym Autku,czeka mnie wymiana regulatora napiecia. Dziekuje i Pozdrawiam
Widze że ta cena jest chyba normalna. Chce go wymienić bo nie ma ładowania na wolnych obrotach, po odpaleniu jest jakieś 12.5V jak włączysz kilka odbiorników czyli światła wentylator i włączy się wentylator od chłodnicy klimy to siada do 11.9V jak dodasz gazu napięcie podchodzi do 13.5V. Cały alternator obmierzony, wszystko w porządku, prostownik uzwojenia....
Jeśli masz klime to klima jeśli nie masz klimy to wspomaganie.
Mianowicie rozładowuje sie akumulator przy dłuższym postoju. Jest za duzy pobór pradu gdy stoi (0,14A lub 0,09A-jak zamkne pilotem samochod). Samochód nie posiada dodatkowego alarmu. Podejrzewam że to jakas bateryjka podtrzymujaca pamiec (przebieg, zegar itd.) Wyjmujac bezpiecznik zasilajacy zegary- niewystepuje pobor pradu. Zaznaczam ze alternator...
Problem rozwiązany, okazało się, że alternator za dużo ładował - 18.5V, przez co auto traciło na obrotach. Domyśliłem się tego, bo dziwne było mi, że przy niskich obrotach nawet wycieraczki szwankowały, choć teoretycznie nie powinno to mieć związku. Auto naprawione, dzięki wielkie za pomoc. Dokładnie tak. motor 3,5 V6 :)
Witam dziś rozebrałem przód sprawdziłem wszystkie przewody były ok ale znalazłem prawdopodobną przyczynę:| wcześniej wyło mi łożysko myślałem że od pompy wspomagania, ale się myliłem do dziś bo odkryłem że to było łożysko od alternatora ponieważ jak kręciłem rozrusznikiem to wszystkie koła kręciły się a alternatora stało w miejscu tylko pasek kręcił...
Jedna świeca była spalona. Jak już napisałem wszystkie wymienione na nowe. Akumulator dobrze podłączony był. Przy podłączeniu nowego przypalił się alternator.
Potrzebny schemat alternatora, Renault Espace 1993r. silnik 2,2l. Jeżeli ktoś ma to proszę o wysłanie na maila: belo.rt7(at)gmail.com Z góry dziękuję.
Skoro kolega zidentyfokował bezpiecznik to można zrobić próbe z wyjętą kostką z alternatora. jeśli pobór spadnie będzie to wskazywało na regulator napięcia (jeśli w tym samochodzie jest zintegrowany z alternatorem).
Renault Espace, do tej pory jest alternator chłodzony cieczą valeo 155A, jak że naprawiam już go 3 raz postanowiłem wymienić go na zwykłego. Pytanie moje jest taki. W obecnym wodniaku jest przyłącze B+, natomiast w tym co zamówiłem na podmianę są B1+ oraz B2+. Pod który się podłączyć?
Odłącz przewód zasilający od alternatora .Jeżeli kontrolki zgasną to masz zwartą diodę plusową w alternatorze.
Potrzebuję zmniejszyć napięcie alternatora, max 13,8V. Renault Espace V 1.6dCi oraz/lub Ford Focus 2 MK2 1.6 tdci. Wymieniam ołów na lit, dokładnie LiFePo4. Między baterią akumulatorów jest BMS który pilnuje napięcia na baterii i poszczególnych ogniwach. W razie czego wyłącza ładowanie albo rozładowanie. Renówka po naładowaniu litu i odcięcia ładowania...
Jakie ciśni8enie na szynie?
Witam pojazd to Renault Espace 4 poliftowy 2.0T Nie znalazłem takiego powiązania w tematach - czy prawdą jest, że przy pojawiającym się błędzie ładowania alternatora - słabe ładowanie - komputer odłącza pożeraczy energii - czyli jako pierwszą klimatyzację ? Altek już chyba dochodzi swych dni- napięcie na poziomie 12,9 V co prawda prąd zmierzony cęgami...
NA początek sprawdź połączenia elektryki od akumulatora zaczynając, włączeni ewentylatora to duży pobór prądu, może powodować spadki napięcia a rezultacie osłabienie iskry, głupienie elektryki. Sprwdź też jak się zachowuje napięcie na pokładzie w chwili włączenia wentylatora, może to problem regulatora w alternatorze. Pozdr.J.
Pytam bo paru kupców, dzwoniło i dawało po 1500, a tu 2700,wiec sprzedałem, sprawdzałem przewody wszystkie w okolicy alternatora całe, więc chyba dobrze zrobiłem Dodano po 2 Zastanawiało mnje czy dobrze ustawiłem rozrząd, ale pewnie tak, fakt jak ktoś pisał, trochę dziwne kręci jakby bez kompresji
No chłodzony cieczą. Widziałem taki w Renault Espace, coś takiego: http://altera.jdm.pl/catalog/product_inf... :wink: Dodano po 2 W dużych warsztatach samochodowych alternatory testowane są na stołach probierczych.
Dokładnie. Jest jeszcze przed tobą między innymi; - awaria elektrycznej blokady kierownicy - awaria elektrycznego hamulca postojowego - awaria silniczka klapki wlewu paliwa - awaria panelu sterowniczego lusterek - awaria czytnika karty - awaria chłodzonego płynem alternatora (jeżeli posiadasz) itd. Jesteś dopiero na początku tej "drogi".
Espace IV silnik 2.0t benzyna 2003 rok, nie działa klimatyzacja tzn nie chłodzi. Ilość czynnika ok 1000 gram. Ciśnienie mierzone Clip - 7-10 bar w zależności od temperatury otoczenia ( chłodne dni i upał). Sprzęgło sprężarki załącza się bez problemu, wentylator skraplacza od razu wolny bieg, ciśnienie dochodzi do max 10 bar, chłodzenia brak. Wymienione...
Witam! Silnik w moim Reno Espace silnik benzyna 2.0 8V , wydaje cichy warkot coś w stylu diesela. Jak zdejmę pasek z alternatora to sam silnik pracuje cichutko. Wymieniłem już łożyska w alternatorze oraz rolkę napinacza więc pozostała tylko pompa wody, wspomagania lub klima. Może ktoś spotkał się z podobnymi objawami!!! Za pomoc z góry serdecznie dziękuję!!!...
Sprawdź zasilania i bezpieczniki oraz bezpiecznik na akumulatorze i alternator. Ogólnie słabo to widzę , coś jeszcze może przywierać CAN , kto wie co jeszcze padło ,skoro nawet komputera nie podpiałeś i nie przeleciałeś diagnozą wszystkiego. Dodano po 44 W espasie są też bezpieczniki po prawej i lewej stronie kokpitu od góry!!!!!!
Jeśli chodzi o wyłącznik inercyjny (odcinający pompę paliwa) to został sprawdzony - jest sprawny - patrząc od przodu auta po lewej stronie od alternatora. Drobna korekta - został sprawdzony czujnik położenia wału (na razie tylko pod kątem rezystancji - 220 Ohm, nie sprawdzałem jeszcze, czy wytwarza impulsy), nie wałka rozrządu. Żeby było ciekawie, to...
Od napisania postu był już dodatkowe dwa razy w warsztacie. Nic nie pomogło a nawet jest gorzej niż było na początku. Musiałem zmienić mechanika, bo ten robił wszystko po kolei, bierze kasę i bez efektu. Między innymi wyczyścił przepływomierz, bo był zawalony i miało być ok. Zregenerował alternator, bo dawał momentami za małe napięcie i to miało dwa...
Witam!Dziękuję za odzew,w międzyczasie dopisałem parę rzeczy do poprzedniej wiadomości i zdołałem odblokować hamulec ręczny,teraz na wyświetlaczu pali się tylko serwis, P w trójkącie i komunikat "sprawdż hamulec ręczny z kluczem",a silnik dalej nieodpala.Czytałem różne posty na ten temat i przyczyny mogą być różne począwszy od słabego aku,spalonego...
Witam Wczoraj zamontowałem ( w profesjonalnym serwisie ) CB w aucie jak wyżej. Trochę kłopotu było z zamontowaniem anteny - w końcu kazałem zrobić otwór w masce silnika ( jedyny stalowy element poszucia karoseri ) Instalator uprzedził mnie że silnik w czasie pracy trochę zakłóca odbiór, ale po właczeniu filtra stuki się minimalizowały. Więc ustalilismy...
Podłączyłem ddt i miałem znowu błędy. Wykasowałem je. Próbowałem uruchomić auto i znowu to samo. Nie można uruchomić, wszystko gasnie w momencie uruchomienia. Pojawiły się błędy na wyświetlaczu. Airbag, ESP faulty, etc. Odinstalowałem ddt i chciałem zainstalować ponownie. Mam komunikat, że został źle odinstalowany. Uruchomiłem CCCleanera przeleciałem...
alternator renault espace alternator espace espace alternator
zabezpieczenie elektryczny rozdzielnia układ scalić lampka seicento złącze
zasilacz laboratoryjny mikrofon mozos
Najlepsze karty graficzne do zasilacza 300W FAAC 740 Gate Motor Opens Randomly: Causes, Faults, and Troubleshooting Steps