Jaką temperaturę widzi sterownik? Nie chodzi na ssaniu.
ok dzieki, a ten czujnik wysyla sygnal do komputera czy jest silnik cieply czy zimny zeby wlaczylo sie ssanie?
A nie zacina się po prostu linka, bądź przepustnica? - sprawdź czy jak wejdzie na obroty to przepustnica spoczywa na zderzaku. Czujnik temperatury może szwankuje i cały czas jest "ssanie".
To znowu ja.Ostatnio palił na dwa gary,a gdy wszystko zrobiłem wymieniając cały układ wydechowy jeszcze zaważyłem,że szarpie autem na zimnym silniku po spuszczeniu lekko nogi z gazu.Działo się to też, gdy nie było jeszcze wymienionego układu wydechowego.Jednakże gdy silnik się zagrzeje wszystko ustępuje.Auto jest też na gaz sekwencyjny.Po przejściu...
Czyli rozumiem, że im bardziej jest zimno, tym większa dawka paliwa? To jeszcze jedno pytanie mi się teraz nasunęło. Od jakiej temperatury zwiększa się ssanie? I jeszcze jedno ciśnienie paliwa powinno nawet pokazać na ciepłym silniku ponieważ pompka daje stałe ciśnienie?
sprawdź czujnik temperatury płynu chłodzącego-podaje sygnał o ssaniu-lub sprawdź czy nie ma wycieku tegoż płynu i po dłuższym postoju czujnik jest "suchy" i źle informuje automatyczne ssanie o temperaturze cieczy
OK czyli wizyta w serwisie bo problem polega na tym ze przy temperaturze tak od 7 w dół pali za 2,3 razem tak jakby ssania nie dostawal
Kolektor ssący nie ma tam kanału chłodzącego.
Radio po włożeniu płyty CD przestało działać. Włożyłam płytę CD do odtwarzacza, nie działała, na ekranie było tylko napisane, żeby nie wyjmować płyty, bo jest w trakcie "instalacji" (jest to płyta z nawigacją). Odczekałam kilka minut, tyle ile było zalecane w instrukcji i dalej nic, więc ja wyjełam. Zaraz potem radio przestało działać. Słychać tylko...
Ja ma Renault Megane Sport/Coupe rok 1999 silnik 1.4 16V benzyna i mam takie pytanko jak odpalam auto z rana włącza się ssanie (ok.2500 obr)po czym jak ruszę na ssaniu i stane to obroty balansują od 1500 do 2000 ( zwiększają się do 2000 po czym maleją do 1500 i tak w kólko) jak zgasiłem silnik i ponownie zapaliłem to wszystko ok. znowu miał ok.2500...
Najprawdopodobniej będzie uszkodzony lub nie taki czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym, miałem podobny przypadek w twingo
Nie mam LPG goła benzyna , możliwe ze auto odpala bez ssania i takie cuda sie dzieją ? to może wina leży w czujniku temperatury
Jest to jedna z metod, ktore stosuja sie do wszystkich silnikow o sekwencji 1-3-4-2. Osobiscie stosuje inna, ktora wymaga tylko jednego obrotu walem. Ustawiam wal w GMP cylindrow 1 i 4. Reguluje oba zawory na 1, ssanie na 2 i wydech na 3. Obracam wal o 360° i reguluje oba na 4, ssanie na 3 i wydech na 2. Sekwencja moze byc odwrotna, w zaleznosci czy...
A skąd. Pewnie zaklinowała się przepustnica ( np zatarta linka) albo dura w kolektorze ssącym.
Odkopię troszkę temat, czy dmuchanie z wlewu oleju to spory powód do niepokoju? auto to Megane 1 1.4 16V silnik K4J, mechanik czyścił kolektor dolotowy i mówi, że był bardzo zabrudzony olejem, rzucił hasło, że silnika ma spore przedmuchy i faktycznie dmucha powietrze zarówno z wlewu oleju jak i z bagnetu. Ale gdzieś czytałem, że to normalne zjawisko,...
Witam posiadam renault megane classic 1.9d (64km) problem jest taki ze bardzo szybko zaczela schodzic z ssania w ok 5-10sek na obrazku jest zaznaczone co i jak przydala by sie jakas pomoc albo wskazowka z gory dziekuje http://obrazki.elektroda.pl/3942130500_1...
dziwi cie zużycie takiej ilości paliwa? wez więc pod uwagę że zapalając auto z zależności od temp.silnika możesz miec włączone ssanie (automatyczne) z tego co się dowiedziałem silnik o poj.1.6 l na pełnym ssaniu może mieć normę ponad 20l/100km,poza tym dochodzi jeszcze temp. otoczenia wiadomo jest podobno lato a benzyna wiadomo troczę paruje i z baku...
Panowie byłem u elektro mechanika otóż wytłumaczył mi w ten sposób że to odpalanie oraz zła praca silnika że gasnie na zimnym itp. jest spowodowane tym że jeżeli ktoś jeździ długo na gazie komputer potrafi odczytać dane z jazdy na gazie i po pewnym czasie coś się przestawia w sterowniku i jak odpala się na benzynie i się jezdziwiłem na niej to tak jakby...
Nie wiem. Mechanik twierdzi że zassało olej do komory spalania i dla tego wszedł na takie obroty. No bo tak pewnie było, pytanie którędy ten olej ssało, kiedy nastąpiło uszkodzenie tłoków, przed czy po wkręceniu się silnika. Miska zdjętą? Jak wygląda wał? Olej jest w przewodach oraz chłodnicy powietrza?
WITAM Dołączę do tematu. Mam Szczeniaka 1,6 B+G z 2000r. Problem ten sam. Ja sobie radzę tak : -) w zbiorniku co najmniej 1/3 benzyny (wtedy pompa paliwowa łatwiej zasysa) , -) przed pierwszym uruchomieniem rano przekręcam kluczyk i daję pompie popracować 3-4 minuty (paliwo, które przez noc uciekło z przewodów do zbiornika zostaje uzupełnione), -) kręcę...
Może ssie lewe powietrze pod kolektorem ssącym.Sprawdz też zaworek przy pochłaniaczu par paliwa .tzn.zacisnij przewód idący od zaworka do kolektora ssącego.
Dziękuję za zainteresowanie tematem. Ten błąd pochodzi od czujnika ciśnienia klimatyzacji, presostatu. Klimatyzacja jest pusta, ze względu na nieszczelność, dlatego też ten błąd raczej nie przyczynia się do niniejszego problemu. Klimatyzacja nie jest używana. Podczas jazdy silnik pracuje bardzo dobrze, w całym zakresie obrotów. Niepokoi mnie niestabilne...
Witam. Od wczoraj mam problem z moim autem. Po pracy postanowiłem wyczyścić przepustnice i silniczek krokowy, ponieważ nie podobały mi się obroty, na których pracował po rozgrzanym silniku.. Tzn. Na zimnym było okej na benzynie jak i na gazie. Po rozgrzaniu na beznzynie dosłownie delikatnie było czuć nie równe obroty ale jak się przelaczylo na gaz już...
Sądzę, że sam pochłaniacz nie będzie źródłem tych problemów, a tylko kwestią wtórną. Zresztą z uszkodzonym pochłaniaczem (np wóz po kolizji i zniszczony zasobnik) system pracuje poprawnie, pod warunkiem zachowania szczelności po stronie ssącej.
Mam golfa III i miałem taki sam problem. Rano jak go odpalałem to szło cięzko,w dzień normalnie. w moim autku mam automatyczne ssanie i rano jak go odpalam to mam wyższe obroty ok. 1100 obr na min. jak miałem problem z autkiem to obroty pokazywały rano ok. 800 obr na min. czyli nie miał auto ssania. po sprawdzeniu okazało sie ze czujnik temp. poleciał...
na ssącym 0.10 - 0.15 a na wydechowym 0.20 - 0.25.
Witam ja na twoim miejscu sprawdził bym szczelność kolektora ssącego psiuknij plakiem jak wyrówna to będziesz wiedział gdzie podsysa obce powietrze
Witam serdecznie. mam problem z obrotami. może od razu opisze obiawy, po nocy jak odpale auto obroty wchodza na 2000 i stoja.(automatyczne ssanie) spoko. ale po dodaniu odrobiny gazu obroty zaczynaja szalec 1500 - 2200 i tak do poki sie nie rozgrzeje.wymienilem 4 cewki, swiece, cujnik tem. wody. czemu one tak faluja.. jak odpale autko i zostawie na...
nieszczelny kolektor ssący,lub przewód serwa.
Przecież listwa z wtryskami wchodzi w kolektor a nie w głowicę. Pomiędzy kolektorem a głowicą powinno być uszczelnienie. Jak montujesz listwę na kolektorze to każdy wtryskiwacz ma oring który uszczelnia go od spodu w kolektorze ssącym.
Czy stwarzałeś czy walki masz poprawnie włożone - ssący w miejsce ssącego? Cudów nie ma.
Witam. Posiadam Meganke 1.9 td z 96r. Problem tkwi w tym iż rano po przekręceniu kluczyka zapala i w tym samym czasie gaśnie. Muszę ją trochą podpompować i przytrzymać na gazie aby zapaliła. Zauważyłem też,że na ssaniu ma jakieś 500 obr/min. Gdy już załapie temperaturę wzrastają do około 900 obr/min. Może mieliście podobny problem i wiecie jak go rozwiązać.
Witam, posiadam Renault Megane Classic z 1997r, silnik 1,6 8v z jakąś starszą instalacją gazową, nie sekwencja, gaz jest podawany do dolotu powietrzna przed przepustnica. Moim problemem jest spalanie beznyny jeżdżąc na Lpg. Odkąd kupiłem ten samochód miałem taki problem, ale teraz jest coraz gorzej i mnie to denerwuje. Jadąc jakieś 800-900km na gazie...
Witam Miałem ten sam problem, tzn szarpanie przy przyspieszaniu. Zaczęło sie to 4 miesiące temu - najpierw na zimnym silniku, potem gdy wyłączało się ssanie to samochód jechał ok. Ostatnio jednak szarpanie pojawiło się też przy silniku ciepłym i to tak że jechać się nie dało. Przyczyną była cewka, tyle tylko że ja mam megankę z silnikiem K4J z 2001...
Ja właśnie rozwiązałem problem u siebie w Renault Clio 2 (2001) 1.4 16V ze skrzynią DP0. Objawy : - szarpanie przy zmianie biegów na zimnym - późna redukcja z 2 na 1 przy zatrzymywaniu na światłach - zmiany biegów w górę i w dół w nie odpowiednim czasie Przyczyna : - silnik łapał lewe powietrze w okolicy przepustnicy, co powodowało że komputer skrzyni...
Dziś udało mi się zarejestrować parametry, po depnięciu gazu obroty wynosiły 2000, otwarcie przepustnicy ok 4%, zwykle na ssaniu otwarcie wynosi ok 3.5% więc te obroty to nie kwestia lewego powietrza, noga z gazu a obroty i wychylenie bez zmian. Co ciekawe po wciśnięciu sprzęgła spadły, a poprzednim razem wciskanie sprzęgła nic nie dawało. Jakieś nowe...
Witam.Mam problem megana odpala za pierwszym strzałem lecz gdy zejdzie z ssania falują obroty i trzęsie silnikiem ruszam i muli nie wkręca się na obroty wrzucam bieg jałowy dwa razy wcisnę pedał gazu i auto zaskakuje.Wszystko jest ok aż do momentu kiedy odstawie auto i za 10 min przychodzę odpalam i sytuacja się powtarza falują obroty i muł przy pierwszym...
No nic dziękuję wszystkim za komentarze i opinie. Ja w obecnej chwili mam ustawioną temperaturę przełączania na 30 stopni, możliwe że przyczyna takiego spalania paliwa tkwi w czymś innym, choć nie mam pojęcia od czego zacząć diagnozę bo na przeglądach wszystko wychodzi ok. Z tego co sobie liczę to spalanie wychodzi mi paliwa w granicach 20l może tak...
Wywaliłeś kolego kupę kasy na wtryskiwacze i nic ci to nie dało bo problem tkwi gdzie indziej ,po pierwsze to czy wymieniony filtr został rozbity i skontrolowany na obecność opiłków metalu ,to samo dotyczy zbiornika trzeba otworzyć dekiel pod tylnym siedzeniem i wyjąć koszyk ssania paliwa też kontrola na obecność opiłków .Natomiast pienienie paliwa...
1. Problem występuje tylko po nocy czy zawsze jak silnik jest zimny ? 2. pedał wciśnięty do połowy a obroty idą mniej więcej tylko do 1800 po czym spadają do ok 500 i dźwigają się do obrotów ssania. Napisz coś więcej np. co się dzieje jak od tej połowy wciśniesz pedał do końca lub co się dzieje jak od tej połowy puścisz pedał i wciśniesz jeszcze raz.
Ssący - 0,1mm, wydechowy - 0,25mm.
a ja bym postawił na czujnik pedału gazu, to ustrojsto na końcu linki, tuż przy obudowie amortyzatora, moja lalka też tak robi, sprawdziłem chyba wsztstko, wymieniłem przepływomierz, czujnik tem powietrza w ssaniu i nic to nie zmieniło, teraz zamówiłem czujnik gazu i zobaczymy ale to ostatnia rzecz jaką można wymienić, pozostanie już tylko pompa paliwa...
Witam Serdecznie!! Moj problem wiaze sie z obrotami podczas jazdy na biegu jalowym. Sytuacja wyglada nastepujaco: auto pali normalnie bez najmniejszych problemow, na dzien dobry zalacza sie ssanie i obroty silnika oscyluja w granicach 1100/1200 czyli norma. Problem pojawia sie gdy temperatura na wskazniku temp. sie podniesie czyli po ok 30 min gdy autko...
Witam Mam taki problem, jakiś czas temu w aucie mojej żony był problem z wolnymi obrotami. Rano jak było zimno autko miało bardzo niskie obroty około 500rpm. W lecie zaraz po odpaleniu i włączaniu klimy obroty tak spadały że telepało całą budą po zagrzaniu obroty się stabilizowały na około 750rpm znajomy pseudo mechanik podkręcił obroty używając do...
Sorry, że tak długo wymieniłem czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym i na razie jest cisza.
Witam,mam taki problem,samochód to Renault Megane Scenic z 1998r silnik 1.6e 8v 90km,instalacja gazowa Tomasseto wtryski Valtki,auto kupiłem nie dawno z gazem.Problem polega na bardzo dużym spalaniu benzyny podczas jazdy na lpg,w lecie było to około 3l benzyny i 8l gazu na 100km,a teraz jest około 5l benzyny na 8l gazu,wiem zaraz powiecie że odpalanie...
o ile dobrze pamiętam to uszkodzony był czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym
od czasu do czasu zapala się kontrolka check I co mówi?
Wiem że kręci ale psiknij plakiem do rury ssącej i zobaczysz czy załapie czy nie.
auto nie odpala po nocy albo długim postoju. trzeba kilka razy kręcić żeby załapało. jak już odpali to z tłumika idzie biały dym i czuć benzynę obroty falują. po rozgrzaniu wszystko jest w miarę ok jednak obroty biegu jałowego utrzymują się w granicy tysiąca. oprócz tego dużo pali benzyny 2x tyle co powinien .auto ma założony gaz od niecałych dwóch...
Sprawdź czy nie jest pęknięty wężyk od czujnika ciśnienia kolektora ssącego(czujnik przymocowany jest na ścianie grodziowej)
Pewnie pozamieniane przewody.
Sprawdź szczelność kolektora ssącego czy nie zaciąga lewego powietrza ciśnienie paliwa.
Zmniejszyć ciśnienia po niżej 0,96 Bara się nie da. Nawet przy tym ciśnieniu krzyczy, że za duża średnica dyszy. Coś czuję, że Zavoli lub Hana nie były dobrym pomysłem. Apropos wtryskiwaczy, posiadam oczywiście odmianę czarną o oznaczeniach (E4)67R010213 (E8)110R004686 (spisane z jednego z wtryskiwaczy). W zakładzie, w którym montowano mi instalację,...
Witam wszystkich. Od kilku dni pojawił się problem z wolnymi obrotami w mojej Renówce. Na zimnym silniku odpala bez najmniejszego problemu. Obroty około 1100, lecz zauważyłem że na ssaniu pracuje jakby na 3 cylindrach. Po rozgrzaniu obroty ok 500 (takie miała zawsze). Problem pojawia się kiedy w czsie jazdy już na ciepłym silniku puszcze ją na luz np....
Ja piszę o napięciu na czujniku temperatury Czujnik sprawdzony , rezystancja ujemna zmierzona na złączu ECO. Jest OK zgodny ze specyfikacją. Odłączyłem wszystkie wtyczki i zasilanie elektryczne gazu. Nadal obroty wysokie. Pomierzyłem sygnał z czujnika ciśnienia zasysanego powietrza( podciśnienie) i mam wartość 1V , odłączyłem wężyk 5V a tu obroty spadły...
Witam forumowiczów! Mam problem ze spadkiem obrotów po rozgrzaniu się silnika. Wszystko jest ok kiedy jest zimny i na ssaniu ale po przejechaniu pewnego dystansu i nagrzaniu obroty gwałtownie spadają i silnik zaczyna telepać jakby nie chodził na wszystkich garach. Dodatkowo czuć wtedy w kabinie benzynę. Krokowiec jest raczej ok, bo był wymieniany niedawno...
możesz wyczyścić egr wraz z kolektorem ssącym ,możesz sprawdzić szczelność układu dolotowego ( od turbo do ssącego ) ,możesz też pojechać na clipa , powodzenia
Posprawdzaj jeszcze węże podciśnieniowe od kolektora ssącego może któryś sparciał/przetarł się i ciągnie lewe powietrze..
1.6 benzyna 55kW, 75KM pierwsze słyszę, ale spoko... chyba ze K7M 720 ale to rzadko Rzut oka na małą kostkę po prawej stronie jak otworzysz klapę, bliżej podszybia http://imageshack.us/photo/my-images/84/... w niej siedzi zielona kostka. Sprzwdz szczelność przewodu który idzie od niej do kolektora ssącego. Check się zapala?
Zastosuj o największej średnicy przekroju wewnętrznego,jakie zdobędziesz. Możesz zastosować również, po dwa ssące i dwa wydechowe(o ile się zmieszczą)
Siemanko. 0.10-0.15 ssący 0.25-0.30 wydechowy Oba ustawiane na zimno.
A wcześniej tak nie było? Bo jak silnik na wysokich obrotach ma zamkniętą przepustnice to ma wysokie podciśnienie zarówno w kolektorze ssącym jak i w cylindrze zaraz po otwarciu zaworów wydechowych.
Duża pucha to serwo :) sprawdź przewód serwo-kolektor ssący. Szczelność, drożność. Tak jak kolega wcześniej pisał zaworek prze serwo
Jakie masz podciśnienie w kolektorze ssącym ? odkąd pamiętam powodem zamieszania w obrotach w tym silniku zawsze była nieszczelność na oringach przepustnicy .
Błędy sprawdzałem na komputerze programem i nie ma, a czujniki poprzekładałem z dobrego silnika. Wszystkie cztery uszczelki na kolektorze ssącym wymieniłem na oryginalne, plus ta małym wężyku 1 małą, właśnie na tym nim nie było żadnych obejm i mnie to dziwi..
Możliwe ze luz zaworowy za mały po nagrzaniu delikatnie podpiera zawory. Luzy jak najbardziej do sprawdzenia ssące - 0.10-0.15mm (zimny) wydechowe- 0.25-0.30mm (zimny)
Głowica, kolektor ssący (jeżeli jest podgrzewany cieczą chłodzącą) lub obudowa termostatu. Rezystancja czujnika 2-3kΩ przy 20°C.
Zastanawiające jest ciśnienie w cylindrach wg.mnie za wysokie powinno byc około10atm.może to być kwestia regulacji zaworów (0,10-0,15 ssący i0,25-0,30wydechowy)lub była robiona głowica i coś popsuto
Dzięki za rady ale w silniku 1,4 8v nie ma przepustnicy tylko monowtrysk, który został podmieniany z innego samochodu, więc mycie przepustnicy i silnika krokowego nie może mieć tu miejsca. Przewody ciśnienia sprawdzałem, szczelność przy wtrysku i kolektorze ssącym również. Proszę o rady dotyczące tego silnika a nie innych!
Skusiłem się i zrobiłem z tym olejem i efekt jest taki I efekt jest taki, że dodatkowo masz do wymiany przyrząd do pomiaru kompresji. Jeżeli nie masz przyrządu do pomiaru szczelności można to zrobić w prosty sposób. Dorób na tokarce imitację wtryskiwacza albo świecy żarowej z przejściem na kompresor. Ustaw dany cylinder w górnym martwym punkcie. Podłącz...
Instalacja holenderska Co to konkretnie oznacza? III generacja? Zaglądałeś w ogóle pod maskę, bo pewnie coś przy tym wystrzale spadło/pękło? Skoro auto na benzynie też nie jedzie, to mógł spaść wąż podciśnieniowy od MAP sensora, ew. przewód ssący za przepływomierzem, bo nie wiem, co to auto ma (pewnie MAPa).
Chodzi mi o metodę wymiany simeringów. Olej cieknie albo z wału albo z uszczelniacza z wałka ssącego albo z samego koła kzfr te koło jeszcze muszę odkęcić i zobaczę jak to wygląda.
U mnie było podobnie, jak zimny silnik to na pierwszych światłach gasł sinik, obroty falowały. Jak silnik się rozgrzał to wszystko było ok. Usterka zdiagnozowana. Silnik brał lewe powietrze u mnie pomogła wymiana uszczelki kolektora ssącego. (wcześniej robione były: silnik krokowy, regulacja zaworów, czyszczenie przepustnicy, sprawdzenie czujników i...
Znalazłem komplet zaworów za 64 Czy raczej coś lepszego ?? Komplet zawiera: 2 zawory ssące i 2 zawory wydechowe. Czyli po 16zł za sztukę + przesyłka. Podobną cenę pewnie będzie miał zakład.
wyreguluj zawory jeszcze raz, ssące o ile pamiętam , nie nie pamiętam , sprawdź w autodacie albo czymś innym, . Dlaczego posypała się klawiatura ? dziwne, może podgieły się zawory?
Jak nie ma tego złomu to można normalnej długości węże założyć. Akurat to już kolegi Meganka ale mu przekażę. U mnie nie ma tego czegoś, ale za to ogranicza mnie kolektor ssący plastikowy bo przez niego muszą wężyki wyjść, a wtryski to chyba będę musiał dziurę w kalpie zrobić bo do maski przystawią.
przewody sprawdzałem tysiąc razem, są oki, a dokładnie w moim aucie idą dwa... Kolektor ssący <-> serwo hamulca oraz od przepustnicy do zaworu regulujacego pary paliwa... i to wszystkie przewody w tym motorze... jest to jednostka 1.4 16 V 72kw....
Geometria turbiny do sprawdzenia. Przepływ powietrza też ,trzeba się przejechać z kompem. Zerknij do kolektora ssącego , bo może być sadzą zawalony. Sprawdź też EGR . Ciśnienie paliwa, czy nie odbiega od żądanego . Jak tam sytuacja z przedmuchami ze skrzyni korbowej.
ciekawe rzeczy opowiadasz \ Co w tym dziwnego, na ssącym siedzi wariator jak w większości 16V Renault. Domex32 podał dobry trop, identycznie zachowuje się ośmiozaworówka(z mechanicznym luzem) z podpartymi zaworami przez źle zestrojoną gazownię.
Ja mialem ten sam problem w moim audi b4 2.0 silnik ABT. Wystaczylo wymontowac silniczek krokowy i wyczyscic go WD-40. Podobny przypadek mial koles w renault megane z jednopunktowym wtryskiem. tez mu czyszczenie pomoglo. Moze to rowniez byc nieszczelnosc w ukladzie podcisnienia. Obejrzyj przewody i posluchaj czy nie ssie Ci gdzies lewego powietrza....
Witam w tym silniku gdy silnik się przegrzewa występuje ograniczenie mocy (minimalna dawka wtryskiwanego paliwa) , ale tylko jak temperatura płynu chłodzącego przekroczy 100 st C. Może być uszkodzony czujnik temperatury płynu ten z białą kostką, bo z niego idzie info do komputera i ten może zmniejszyć dawkę paliwa. Czujnik może również podawać zawyżoną...
Samoczynnie zwiększają się obroty do 2000. Zwiekszają się zarówno na biegu jak i na luzie. ELektronicy samochodowi nie wiedzą co może być przyczyną. Wymieniane były przepustnica 3 razy, komputer raz teraz oringi pod kolektorem ssącym, filtr powietrza. Nadal nie ma zmian. Wyświetla się komunikat einspritzung überprüfen no to zostają wtryski. Komunikat...
U mnie też się przestawiło dolne kółko rozrządu. Po zablokowaniu wału korbowego okazuje się że wałki rozrządu nie mają wycięć idealnie w jednej linii, tak że nie mogę wsunąć blokady. Planuję poluzować koła na wałkach rozrządu i po ustawieniu dokręcić je. Dlatego szukam momentów dokręcania wałków rozrządu i wału korbowego w silniku 1,6 16V K4M. Odnośnie...
Witam Mam pytanko posiadam megene I 1,4 z gazem rok 96 Od dosyć dawna po dłuższym postoju(parę godzin) muszę odpalać go z minimalnie wciśniętym pedale gazu.Jak odpali chwile go jeszcze delikatnie gazuje ale tak żeby gaz sie nie przeloczyl i wtedy puszczam gaz i wchodzi na ssanie jest ok wtedy chociaz silnik i tak delikatnie faluje. Wymienialem ostatnio...
Witam Od 2 miesięcy zauważyłem że gdy dojeżdżam autem do skrzyżowania, wciskam sprzęgło obroty spadają do ok 600-650 i po chwili podnoszą się. Teraz nawet na postoju gdy podnoszę obroty do 2000 również spadają i zaraz jest normalnie. Nie wiem czego może być to przyczyna, czy to początek czegoś poważnego? Dodam że turbina jest nowa, rozrząd też nie dawno...
ssanie megane ssanie renault scenic renault laguna ssanie
regulator kawasaki launch sprinter honda civic termostat
mastech ms6818 spawarka światłowodowa
Zimny rozruch – silnik gaśnie po odpaleniu, odpala za trzecim razem – diagnostyka układów paliwowych i zapłonowych Najczęstsze wycieki oleju w VW T5 2.5 TDI 130 KM