Temperatura paliwa wyższa niż 50st.C , obroty silnika około 3000obr/min , ciśnienie paliwa 500-550 bar. Wartośc przelewu nie może być większa niż 50ml na wtryskiwacz . (moja pomyłka wcześniej :cry: ).
Podjadę i to sprawdzę, warto też wykonywać próbę przelewową? Mogą być to wtryski?
Trzeba podejrzeć wtryski zimni i rozgrzany silnik ewentualnie zrobić próbę przelewową.
Kolego może za bardzo wierzysz tym obrotom silnika i korektom wtrysków, może to jest wina tylko wtrysków jeśli z plaka pomaga tzn. że brak mu paliwa. Dawka rozruchowa jest przecież duża i wtryski przepuszczają. Nie była robiona próba przelewowa. Wystarczy że na dworze jest 2 na plusie, puszczający jeden wtrysk i wtedy ciężko pali - to nie pierwszy przypadek.
Cześć. Próba przelewowa wtrysków po odpaleniu na plaka. Zapewne któryś leje i nie jest w stanie nabić ciśnienia.
Mam ten sam problem w Modusie ktoś doszedł co może być przyczyną? Wtryski leją, zrób sobie próbę przelewową to się dowiesz (4 wężyki, 4 pojemniczki).
Wtryski działają ok. Robiłem próbę przelewową, wyszła idealnie. Czepię się czujnika. Dzięki.
Typowa próba przelewowa, wpisz w google i zobaczysz jak to wygląda, a poza tym dlaczego nie zakodowałeś wtrysków?
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Jak machasz ręką pod wodą to też wytrącają się pęcherzyki gazu, który jest rozpuszczony w cieczy. Zrób próbę przelewową jak należy i wyeliminuj uszkodzone wtryski i będzie ok.
Zrób próbę przelewową wtryskiwaczy. Przyczyną mogą być nieszczelne zaworki wtrysków i przy dużych dawkach paliwa może brakować ciśnienia na listwie.
Sprawdź pompę wysokiego ciśnienia wtyczki na wtryskach i same wtryski. Załóż sobie na każdy powrót wtryskiwacza przewód przezroczysty i jakieś pojemniki na drugi koniec przewodów zrobisz próbę przelewową czy wtryski wogóle się otwierają. Drugi sposób to stetoskop jedna osoba kręci silnikiem a druga wysłuchuje czy wtrysk chodzi
Dziś zrobię próbę przelewową i podam korekcję wtryskiwaczy (z Clip'a). Póki co, muszę poradzić sobie właśnie przy pomocy metody przelewowej, bo nie mam możliwości sprawdzenia wtrysków na maszynie.
no tak tak, i po menzurce na każdy wtrysk a tu lipa, kiedyś padła mi pompa cr. ale objawy były zupełnie inne, no i tak robiłem próbę przelewową, tylko na rozruszniku
Koledzy Wtrysk zregenerowany! Auto odpala lepiej., co prawda nie ma mrozu póki co, ale różnica jest nawet na ciepłym silniku - rozrusznik krócej kręci, szybciej zapala. Błąd USTERKA WTRYSKU przy wyprzedzaniu ( mocniejszym wdepnięciu gazu w podłoge) już nie świeci!!! aż głupio się jedzie..wcześniej dawało to znać kiedy się za szybko jechało..heh:) TEMAT...
Wszystko zalezy w jakich warunkach był robiony test. Powinno być gorący silnik, test 5 min, część na wolnych, część 2 tys. Opisz dokladnie co sie dzieje? Bo te 2 i 4 odbiegaja od normy. W niektorych silnikach nawet nie wielkie odchyłki oznaczaja uszkodzony wtrysk. Warto sprawdzić EGR jak kolega wyzej radzi.
Próba przelewowa, przez 1 minutę nalało od 25 do 45ml, więc w normie. Nie, bardzo daleko od normy. Norma to max 30ml na 4 minuty.
Komunikat " sprawdź układ wtryskowy" i objawy jakie podajesz wskazują na wtryski. Zrób próbę przelewową i dowiesz się jak się zachowują wtryski. Mój znajomy miał to samo co Ty i po próbie okazało się że 2 wtryski lały. Po wymianie wszystko wróciło do normy.
Witam wszystkich potrzebuje pomocy fachowca chodzi o Mastera 3.0 dci 2004r. walczę z nim już pół roku problem jest taki że ciężko mu odpalić. Byłem już u trzech mechaników kasa idzie i dalej jest to samo. Wymienione było - pompka w zbiorniku,zawór ciśnienia,czujnik na listwie, próba przelewowa wtrysków i dalej jest tak samo? dziś jak zabierałem go z...
Jakie ciśnienie daje pompa podczas rozruchu gdy usterka występuje? Wymieniłeś świece bo? Taki kaprys czy tamte nie grzały? Poza tym są to wtryskiwacze piezoelektryczne, nie wiem czy próba przelewowa ma sens ponieważ na końcu przewodu z powrotów jest zawór utrzymujący ciśnienie 10 bar na powrocie w celu prawidłowego działania wtryskiwaczy.
Witam wszystkich potrzebuje pomocy fachowca chodzi o Mastera 3.0 dci 2004r. walczę z nim już pół roku problem jest taki że ciężko mu odpalić. Byłem już u trzech mechaników kasa idzie i dalej jest to samo. Wymienione było - pompka w zbiorniku,zawór ciśnienia,czujnik na listwie, próba przelewowa wtrysków i dalej jest tak samo? dziś jak zabierałem go z...
Zawsze tam będzie olej. Sam sugerujesz, że turbo siedzi, ale czarny dym wskazuje za niedopalony ON. Ja Bym to obstawiam (ale może się mylę). Zrób próbę przelewową. To szybka, prosta i tania metoda analizy kondycji wtryskiwaczy. Jak wtryski będą OK to będziemy myśleć dalej. Na luzie jak wkręcasz obroty też czarny dym idzie? "Zapach" spalin normalny?
Zrób próbę przelewową wtrysków to dojdziesz które zaworki leją .Kupisz nowe szt około 270 zł i wymienisz .Mnie mechanik wymienił za 30 zł sztuka obecnie zrobię to sam.Zaworki tylko oryginalne kupuj .
Witam wszystkich! Opiszę od samego początku problem z autkiem jak w temacie. Proszę w miarę możliwości o pomoc... Przez jakiś czas paliła mi się kontrolka świec żarowych i w związku z tym samochód trochę ciężej odpalał ale nie było tragedii, bo jest dość ciepło i troszkę słabszy się zrobił, co także nie było jakoś mocno odczuwalne. Dziś pojechałem nim...
Sprawdziłem przelewowo wtryski i wygląda na to, że dwa trzeba poddać obowiązkowej regeneracji bo podają o wiele za dużo paliwa. Teraz pytanie czy wszystkie dać do regeneracji czy wystarczy, że oddam te dwa? Dodatkowo myślę, żeby zmienić filtr paliwa a ten stary rozebrać i zobaczyć czy nie ma opiłków. Chętnie posłucham waszych rad i podpowiedzi ;) We...
Witam, ma problem z Meagną II 2003 Rok 1.5 dci 82km Osprzęt DELPHI. Problem polega na Ciężkim odpalaniu po nocy, jak i również po zgaszeniu rozgrzanego silnika i Ponownej próbie uruchomienia po 3 min (po 10, 15 minutach odpala od razu). Wyskakuje również komunikat ,,FAULT INJECTION" przy próbie przyśpieszania 4 i 5 Bieg 2500-3000 obr/min. Czytałem inne...
Witam Wiem, że problem o którym napiszę był już wałkowany w kilku wątkach. Chciałbym uspójnić to co wiem i podpytać o to czego nie wiem. Więc od początku: Po awarii pompy wtryskowej (zatarła się) został wyczyszczony cały układ paliwowy, jednak okazało się, że wtryski również padły. Namoczenie następnie czyszczenie w wanience niestety nic nie dało(-...
3 wtrysk - 22 ml Czas próby przelewowej w renault to 120 sekund , więc do odpalenia zaślep wyjście z zasobnika ten wtrysk , powinien odpalić normalnie . Resztę diagnostyki w/g procedur dla CR renault
Witam. Gruszka wymieniona, kręci, kręci i nie odpala. Przed problemem ciężko odpalała, dopiero za 3 razem. Komp pokazał brak ciśnienia na listwie CR. Wymieniłem nawet regolator ciśnienia paliwa i dalej nic. Zastanawiam się czy czasem nie jest uszkodzony któryś z wtrysków. Tylko czy da radę zrobić próbę przelewową jak silnik nie odpala? A i w sklepie...
Problem rozwiązany dzięki koledze Przemo9826 Witam!!! Kolego Przemo9826 próbę przelewową robiłem standardowo podczas rozruchu na odpiętych wtryskach (czyli bez ich zasilania) oraz przy pracującym silniku na wolnych obrotach. Ciśnienie zadane i rzeczywiste sprawdzane podczas jazdy przed wystąpieniem usterki oraz w trakcie gdy już auto "traciło" moc i...
Moim zdaniem wadliwy montaż rozrządu może mieć wpływ na ta sytuacje- jeśli pasek był za luźno lub za mocno naciagniety choć odstęp czasu trochę krótki. Sam jestem mechanikiem, ale jak coś sknoce ( a zdarzyło się zapewne każdemu na tym forum) to nie płaci za to klient, tak więc wniskuje ze wymiana wtryskow odbyła się na oko, o ile miała miejsce a skoro...
Pacjentka - Renault Megane 2 1.5 dci 2003 r. na osprzęcie Delphi. Sytuacja ma się następująco, dokładnie miesiąc temu oddałam auto do mechanika w celu wymiany pompy CR i całego osprzętu w związku z opiłkującą pompą CR. Kupiłam cały zestaw: pompa (bez tych 2 czujników na pompie, listwa z czujnikiem, wtryski, bak, przewody, filtr paliwa). Po całej wymianie...
Zrób na początek próby przelewowe na wtryskach. Możliwe, że któryś leje i gubisz przez to ciśnienie na magistrali wtryskowej.
Jeśli chodzi o wtryski to na powrocie szło powietrze tylko wtryski były sprawdzane i nie leją, a powietrze puściłem na powrót do baku czyli obszedłem filtr paliwa. Jeżeli silnik gaśnie nieoczekiwanie, to jest albo gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w zasobniku (7 - rys. poniżej) (system Common Rail ), albo gwałtowny wzrost . Komputer sterujący "wyczuwa"...
próba przelewowa wtrysków próba przelewowa focus próba przelewowa
zasilanie cursor przepięcia kamery wymiana ogniw bateria laptop
stroboskop dyskotekowy stroboskop dyskotekowy
Toyota Starlet EP91 zawór wolnych obrotów – czy numer OEM musi być identyczny? Mercedes W210 220 CDI 2001 – gdzie kupić wiązkę elektryczną 2104403806?