Wymontować przewody paliwowe wysokiego ciśnienia (1). Wymontować przewody (2). Odkręcić przewód powrotny listwy wtrysku (3). Zaślepić otwory. Odłączyć konektory (4). Zdjąć opaskę (5). Bezpośrednio po demontażu włożyć każdą część do szczelnego, nowego worka plastikowego. Zdjąć pokrywę zaworów. Wymontować czujnik prędkości obrotowej silnika. Obrócić wał...
Niestety trzeba zamówić modyfikację oprogramowania w serwisie, lub sterownik vecu z innej premiumki,lub wyczyścić obecny i załadować oprogramowanie z podobnej ale z czujnikiem
Schemat masz ogólny dotyczący silnika dCi11-z jedynką w kółku lub dCi6-z dwójką.Twój silnik to dCi6-270kM a więc 2,sterowanie przekaźnika na przewodzie 292 z "15" oraz na 1058 "-" z pinu B11 EECU. Proponuję podpiąć komputer i sprawdzić jakie temperatury widzi sterownik silnika. Nawet przy temperaturach sugerujących załączenie podgrzewacza po odpaleniu...
kolego to jest odma .
http://obrazki.elektroda.pl/5864773700_1... http://obrazki.elektroda.pl/2542330500_1...
Witam. mechanicy poucinali kable do czujników przy kołach Trzeba zamknąć obwody wszystkich czujników.Jeżeli okablowanie sprawne to kontrolka powinna zgasnąć.
Nie trzeba się jakoś nadzwyczajnie przyglądać ale dziękujemy za tak trafne spostrzeżenie
Moja renata 270 dci,18 DMC ,w manualu pali średnio 25-26 na 100 km. Trasy średnio po 2000km. Połowa na pusto,na powrocie 7,5t. Volvo z silnikiem renault,DXI,280KM,18DMC na automacie pali średnio litr mniej. Zima,deszcz,wiatr + 1-2litry/100km. Średnia z 80tys/km,kierowcy różni.
Problem rozwiązany po ponownym rozebraniu i złożeniu jeszcze raz wszystko pracuje jak należy okazało się że sworzeń odwrotnie wsadziłem mimo iż wszyscy mnie zapewniali że niema znaczenia ,jednak są minimalne różnice choć zwykła suwmiarka tego nie pokaże
Jeżeli silnik jest nie dogrzany to może więcej palić. Sprawdż też luzy zaworowe.
Witam, rozwiązałes już problem?
Problem dotyczy wiskozy której nie słychać żeby zwalniala po zapaleniu auta i trzymaniu na obrotach.Czy jeśli jadę pod górę i temperatura lekko wzrasta powyżej 90 a jak z góry to spada lekko poniżej 90 to może to mieć związek z wiskozą? Na zimnym zgaszonym silniku obraca się z lekkim oporem po zapaleniu próbował em zatrzymać śmigło ale nic z tego dopiero...
Witam,problem udało się rozwiązać po sprawdzeniu siłownika grzechotki i wałka rozpieraka wszystko było ok ,okazało się że problem leżał w modulatorze ebs jest to ten zawor do którego dochodzi przewód powietrza od siłownika.Po obu stronach są takie same,może komuś się przyda pozdrawiam.
Przyczyną tego że samochód jest słaby może być wiele rzeczy ale jeżeli układ paliwowy od strony niskiego ciśnienia sprawdzony (byle tylko nie przeoczyć separatora bo lubi namieszać) to jedziemy dalej do poprawnego sprawdzenia wtryskiwaczy przydały by się charakterystyki wtrysku komputer serwisowy jest to w stanie sprawdzić, na podstawie tych wykresów...
dla lepszego zobrazowania załącznik.
Dopytalem ,gdyby była źle ustawiona generowało by błąd temat zamykam.
Witam, zakładam nowy temat ponieważ mały odzew był w poprzednim. A więc w dalszym ciągu temat tyczy się renault premium 270 dci i spalania, zauważyłem, że ten silnik pali ile mu się zachce danego dnia dzisiaj na 30l przejechałem 67km to już powoli staje się śmieszne 🤔 ladunki 5-8t cały czas nie wiem już co robić żadnych błędów nie pokazuje ma...
Witam mam takie błędy abs 0 00790 02 127 0 00810 07 127 0 00790 01 044 0 00639 02 003 0 00627 05 126 sprawdziłem czujniki wyczyściłem ustawiłem na 0,1 mm przerwy od zębów które też rozebrałem i wyczyściłem i nie wiem gdzie dalej szukać jeszcze parę dni temu po odpaleniu świecił się komunikat ;przetestuj ABS jadąc po ruszeniu i uzyskaniu prędkości powyżej...
Kolego serwisantscani1 czy sam mogę coś z tym zrobić, czy tylko fachowiec to ogarnie?
Rodzaj auta w temacie. 2000 rok produkcji Renault Premium 270 dci jest z tyłu na hamulcach bębnowych. (at)11111olo za dużo kolego to Ty do tematu nie wniosłeś oprócz zbędnego nic nie znaczącego postu. Ja tu nie pytam kto ma za co płacić tylko jak sobie poradzić z tą usterką.
Mam problem odnośnie pompy paliwowej. Cieknie mi, wiem w którym miejscu (mocowanie do silnika) z tym, że nie wiem jak poprawnie zdemontować pompę. Mógłby ktoś wstawić zdjęcia lub nagrać film z demontażu pompy paliwowej. Z góry dziękuję za pomoc
Jak napisałem wcześniej zarejestrowany błąd 5301-03,instalacja sprawdzona jest w porządku.
Jak nie dojdziesz końca z zamiennikiem który kupiłeś to mam oryginalny taki zawór z renault premium dci 270 KM z 2003r.
Dzień dobry. Renault Premium trzy osiowa 26 dmc silnik 7 l 270 koni automatyczna skrzynia biegów, jeździ pod szambiarką 16 m3. Auto pali około 50 litrów na sto kilometrów. Zostały zregenerowane wtryski oraz wymieniona pompa paliwa. Pompa paliwa nowa. Niestety nic to nie pomogło spalanie nadal 50l na 100km. Jeżeli ktoś się spotkał z podobną przypadłością...
witam potrzebuje rozszyfrować kod eecu 0 00102 04 126 premium 270dci auto traci moc proszę o pomoc,dzięki
renault premium premium renault renault premium komunikacja
odgłos sterownik klimatyzacja samochód usterka cyfrowy polsat multiroom dekoder
Zamiennik dla tranzystora IGBT IRG4BC30W IR 9A1B9903 MRC GD3N B60SD - Przetwornica ksenonowa, specyfikacja