Podałem Ci link, do kingwaya idzie taka samiutka, zobacz na zdjęcie. Na znanym portalu jest tego w brud. Zobacz PW.
Cewka WN.
Cewka zapłonowa ma dokładnie taką samą budowę, co cewka do dwubiegowego Rometa. Jedna cewka współpracująca z przerywaczem, druga cewka generująca wysokie napięcie na świecę zapłonową. Jak pisałem wcześniej, sprawdź przerywacz, kondensator i połączenia skręcane.
tak daleko to ja się jeszcze nie posunołem ;) ale nie radziłbym kombinować za dużo tam ponieważ jest olbrzymie pole elektromagnetyczne oraz dużo brudu, wody, smaru itp. Miejsce też jest ograniczone(fototranzystor), uwierz mi na słowo że oryginalny przerywacz spełnia swoją rolę w 100% o ile nie zamierzasz bawić się w tunera 2T ;>
Jeżeli nie ma żadnej oporności względem masy, to są uszkodzone cewki zasilające zapłon . 12 V tam nie podawaj nic to nie da, musisz wymienić zespół cewek. Czasami zdarza się przełamany kabel, ściągnij koło magnesowe i posprawdzaj wszystko. Regulator napięcia jak dobrze pamiętam jest pod czaszą z przodu, ale do iskry nic on nie ma, tylko ładowanie i...
Oporność cewki w porządku. Sama cewka służy do ładowania kondensatora w module a ten rozładowując się poprzez uzwojenie pierwotne cewki WN daje iskrę. Podstawiaj drugi moduł i musi ruszyć.
Jeśli pasuje do tego magneta, to jak najbardziej. Sprawdź sobie na forum opis pinów (jest, bo sam czasem korzystam) i próbuj odpalić. Kolorystyka przewodów magneta jest też dość standardowa. Cewka zapłonowa jest uniwersalna.
Czyli jeszcze raz iskra jest?ale czy dobra spróbowałeś z innymi świecami,może cewka nie domaga,przewód fajka.
Jak tam jest cewka ile ma kabli?
Dawno tymi sinikami się już nie bawiłem ale z tego co pamiętam to lubiły w nich siadać cewki i dawały taki obiaw przynajmniej u mnie że iskra była raz na jakiś czas. Sprawdź wszystkie połączenia przy zapłonie i spróbuj jeszcze go podregulować jak to nic nie da sprawdź kondensator jeżeli jest ok to prawdopodobnie cewka do wymiany.
Cewki raczej nie. Nie łapie gdzieś fałszywego powietrza?
Witam, posiadam komara, który przerobiłem na akumulator i na cewke w/n z malczana(fiat 125p). Całość podpięta jest tak, minus z cewki na masę, plus na akumulator. akumulator minus na platynki a plus na cewkę. Problem polega na tym, że jeżeli motorower jest zgaszony a platynki są w pozycji zwartej , rozładowuje mi akumulator, jak zrobić aby bez wyłącznika...
56886 Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T skuter romet
Patrząc na zdjęcie na allegro to nie przerywacz. CEWKA 070708 TRANSVAL PEUGEOT .
Witam. Mam problem z iskrami w Romet Minsk 125 400A. Zrobiłem na krótko instalację, nowy moduł, impulsator i cewka. Iskry były, a na drugi dzień nie ma. Jaki może być problem? Proszę o pomoc.
Tak bez akumulatora powinna być iskra .Możliwe uszkodzenia to moduł zapłonowy, cewka zasilająca moduł,cewka impulsu,cewka zapłonowa pod bakiem,instalacja. Schemat dostępny w sieci.
Sprawdź cewkę, kondensator, może kabel ma przebicie.
Ja założyłem koło magnesowe i moduł od piły spalinowej do wsk i hula. Więc i taka z rometa będzie chodzić.
to za mały prąd dochodzi na cewke WN zeby wytworzyć iskre co myślisz o tym? Już pisałem: Użyj akumulatora albo zablokuj zasilanie sporym kondensatorem elektrolitycznym. Ponadto cewka może być przebita. a jak podłącze odwrotnie cewke WN czyli mam czarny i zielony i pod zielony mam podłączony + a czarny - czy dobrze to podłączyłem? W jednym z tych połączeń...
Cewki ale które bo są w ogażę jedna cewka ta najbardziej na górze od zapłonu i 2 cewki świetlne bo bokach i nie widać twoich zdjęć!!!!
Na prywatnych wiadomościach skąd kolega jest.
dzięki za wyjaśnienie.... zaopatrzę sie wtedy w cewkę 6v ;]
Temat zamykam, winna była cewka zapłonowa.
bylem u elektryka i powiedział mi żebym dowiedzial ile ile jest idealnie nawiniętych zwoi na tej cewce zasilającej
Sprawdź sobie najpierw cewką wyzwalającą statora (czarna, jedyna w obudowie) czy nie jest uszkodzona (czy ma przebicie), a później moduł i instalacja. Kilka lat temu miałem podobne uszkodzenia w Charcie - dodatkowo w 2 nowych statorach ww. cewki były uszkodzone. Były to jeszcze części oryginalne, polskie. W końcu do sklepu poszedłem z miernikiem i wybrałem...
Mi też się wydaje że to jest schemat z motoroweru dokładnie z rometa :-) W Rometach była cewka zapłonowa ?
Napięcie na akumulatorze z wlaczonym przednim swiatlem zaczyna spadać do ok 3,30 V jak włączę kierunkowskaz i klakson to poniżej 3 V spada Doładować akumulator zewnętrznym prostownikiem (6V!) jeśli dalej będzie tak niskie pod obciążeniem to zanieść akumulator do utylizacji. przy dodawaniu gazu nie zauważyłem jakiegoś wzrostu napięcia. Brak ładowania...
Może czujnik zapłonu ,cewka wstępną wm ta w magnecie
witam mam problem brak iskry w skuterze ROMET 139 50cc wymieniłem cewkę z przewodem,świecę,iskrownik,moduł zapłonowy i nadal brak iskry nie wiem co jeszcze może być przyczyną proszę was o wypowiedz.POZDRAWIAM
Sprawdze...a moze wymienic te cewki ? Tylko te nowe sa zazwyczaj wieksze i moze trzec kolo o magnesy...tak mialem z cewka zaplonowa...
A sprawdzałeś na innej świecy? Szczelina ma być jak najmniejsza, ale nie może ocierać. Przyjmuje się 0,3mm. Tak samo na przerywaczu (0,3-0,4mm) Jest tam jeszcze kondensator do sprawdzenia (podmiany). Jak to nie da efektu, to prawdopodobnie cewka do wymiany.
romet 205 ma polski silnik i ramę a romet 200 ma silnik czeski i polska ramę. bo mam cewkę w iskrowniku gdzie ciągle ginie iskra. a na butelkowej chyba tak nie jest. nie powiedziałbym.. nie lepiej wymienić cewkę zapłonową w prądnicy??
Romet 202 brak iskry Witam. Pomóżcie, bo ręce mi opadają. Posiadam Rometa 202, zgubił iskrę. Wymieniłem iskrownik, moduł, cewkę, a iskry dalej brak. Podłączyłem na krótko, by wyeliminować stacyjkę. I dalej nic. Skacze tylko przy naduszeniu przycisku do odpalania (pyk pyk), a później nic. Przy kopniaku wcale. Tylko proszę, nie piszcie mi, by wymienić...
Witam, mam problem z elektryką w Romet Mińsk 125. Ogółem od silnika do modułu (moduł nowy) wiem, że mam dobrze, tylko dalej już stara instalacja, nierobiona przeze mnie, zaizolowana, i nie mogę iskry znaleźć. Może to cewka, nie wiem. Nie ma stacyjki, chyba to nie przeszkadza w znalezieniu iskry. Proszę bardzo o jakieś pomocne tipy. A na krótko, jak...
Kolego w temacie masz napisany model Romet 727 czy to romet czy jakis inny Kingway myślę że to i tak to samo poprost chinczyk :)
Schemat masz? Jeśli nie do tego, o do jakiegoś pokrewnego chińczyka. Światła pewnie masz tak rozwiązane, że przednie (możliwe, że postojowe też) lecą na zmiennym, a tył na stałym przez prostownik. Szukaj problemów z regulatorem, okablowaniem. Cewkami zasilającymi.
A może inna cewka do podmiany, lub stacyjka. Moduł też może być wadliwy.
Standardowe kolory przewodów w chińskiej instalacji. Zielony - masa. Czarno-żółty - cewka WN. Czarny - zasilanie po stacyjce.
Np. cewka z rometa zetki/soft chopper/division 125.
przełączniki sprawdziłem jeden jest trzy pozycyjny.drugi to przełącznik mijania drogowe też sprawdziłem są dobre.jakby był uszkodzony regulator napięcia to by nie było tylko świateł mijania i drogowych? bo pozycyjne przód i tył działa.i gdzie się znajduje cewka świetlna
Przy okazji zbadaj dlaczego "kipi" elektrolit w akumulatorze, może masz uszkodzony regulator.
Stara cewka czujnika miała 13mH lub brak odczytu. (nic nie pokazuje)
Iskrownik zostaw do zasilania układu zapłonowego. Z cewki świateł można trochę prądu ukraść, ale wtedy zasilanie świateł trzeba przerobić na bateryjne. cewka świateł jest połączona z masą jednym końcem, drugi wychodzi do stacyjki i włącznika. Utrudnia to zrobienie prostownika, bo albo musisz odłączyć cewkę od masy, albo zrobić drugą masę za prostownikiem...
Przewód czarno-czerwony to cewka zasilająca CDI. Ten chiński ogier ma gaźnik sterowany elektronicznie. Nie miałem okazji oglądać jaki tam jest układ zapłonowy, jeżeli po stronie instalacji nie ma tego przewodu, to prawdopodobnie zapłon jest typu DC-CDI. Masz iskrę na tym silniku? Odpala?
Bez sensu przeróbka. W obecnym stanie potrzebujesz dwóch osobnych regulatorów, albo pojedynczego po połączeniu tych dwóch cewek razem. Typowe regulatory są zawsze stratne, chyba że będziesz budował kolejny beznadziejny wynalazek ze stabilizatorem liniowym. W takim rozwiązaniu nigdy nie wiadomo czy starczy mocy na ładowanie. Ja to widzę w inny sposób....
Zobacz sobie na allegro może podejdzie ci z quada 110 całe zestawy można w miarę tanio kupić czyli cewka cały zestaw cewek z impulsatorem magnetem i modułem i masz odrazu na 12 v bez kombinowania z magnesem
Witam, nie będę ukrywał, że nie znam się na motorowerze Romet 200, ale jako iż dostałem go od ojca, to chciałbym go ogarnąć, by zaczął jeździć. Wszystko wyczyściłem, ustawiłem zapłon i nic. Nie wiem, w czym może być problem. Udało się go odpalić w biegu, lecz odpalił i gasł. Jakby nie dostawał paliwa, mimo tego, że wszystko tam jest okej. Z kopyta nie...
Jawka musi być szczelna, bo jak nie to nie zapali. Zalewa ci świecę, jeśli tak to masz małą iskrę i ci nie przepala, sprawdź kondensator i cewkę tą na iskrowniku.
Siemka! Mam zapłon do Charta. w nim jest cewka która niby iskrę daje, dobrą i często ( nie przerywa) Otóż problem jest taki że rezystencja wynosi 530 Ohmów zamiast 750. Czeka mnie ponowne jej nawinięcie, wiem że z góry nawinięta jest grubym drutem, natomiast pod nim jest cieniutki jak włos drut. Pytania moje : Jak obliczyć ile tego drutu? ile zwoi?...
A cewka zaplonowa w 223 nie ma przypadkiem 6v
Cześć ! Mam problem z moim motorowerem , Rometem Chartem ponieważ przewinąłem cewkę zasilająca (opór 798 , przekrój drutu 0.1 mm ) . Jeśli nacisnę kopniak to cewka daje napięcie. Ale nie ma iskry .Proszę o pomoc :cry:
Szerszeń 3 motor "KO" http://obrazki.elektroda.pl/9311204900_1... http://obrazki.elektroda.pl/3082904600_1... Zębatka zdawcza z Chińskiego silnika pasuje bez przeróbek do silnika KO i na odwrót, tak samo klin. Różnica jest w rozmiarze zębów, ruska zębatka przystosowana jest do typowego łańcucha stosowanego w motorowerach...
Dokładnie panowie ! byłem w błędzie źle sobie przeanalizowałem działanie oryginalnego zapłonu ogara . Moja teoria była taka , cewka zasilająca ładuje cewkę WN i w chwili zamknięcia obwodu przez przerywacz następuje wyładowanie na świecy ( iskra) , posiadam cewke WN na stanowisku badań :lol: i nigdy ale to przenigdy nie przeskoczyła mi iskra jak podawałem...
Witam, mam problem z Rometem 202. Na początku brak iskry. Wymieniłem cewkę z kablem i moduł DC. Iskra wróciła, lecz tylko na małych obrotach (delikatnie kopiąc starterem); przy mocniejszym rozruchu iskra ucieka. Pominąłem stacyjkę i podłączyłem (na krótko) z pominięciem instalacji, by wykluczyć zwarcie w przewodach. Teraz aktualnie w ogóle nie ma iskry....
Jest to silnik jednocylindrowy z zapłonem CDI czyli moduł cewka wysokeigo napiecia i impulsator(czujnik położenia wału).
jeśli udało Ci się bezproblemowo zgrać krzywkę wału z przerywaczem i da się ustawić odpowiedni dla silnika 023 kąt wyprzedzenia zapłonu, to z rozwiązaniem ładowania chyba nie powinno być problemu, na Twoim miejscu nie wyrzucałbym żadnych cewek, jedną wykorzystałbym do ładowania akumulatora, podlączając mostek prostowniczy i najwyżej jakiś uklad ładowania,...
Oddaj do kogoś kto ma pojęcie. Dzięki za pomoc. Na taką odpowiedź czekałem. Nie łatwiej napisać poprostu która to cewka? Takim łomem nie jestem, że nie zmierze napięcia cewki. Poprostu nie miałem nigdy takiego chińskiego szajsu
faktycznie łącząc 2diody w odwrotnej polaryzacji równolegle raz działa jedna raz druga i nie tracisz napięcia na prostowniku ;) zastanawiam się czy gdybym zastosował cewkę z Rometa(komarka) jakie byłyby efekty? :D
Jakie masz tam kolory przewodów? Jesteś pewien, że wtyczka dobrze okablowana? Swoją drogą, nie rozumiem, jak można "przypadkowo" wyrwać konektory z kostki, bo te siedzą z reguły dość solidnie. Musisz sprawdzić, czy na czarno czerwonym (zasilanie AC z magneta) masz napięcie rzędu kilkudziesięciu wolt w czasie kręcenia, czy na niebiesko białym (może być...
Witam, zrobiłem do swojego Ogara 200 (silnik Jawy) zapłon AC-CDI. Zamontowałem impulsator i dorobiłem wyzwalacz z kawałka blachy. Do oryginalnej cewki zapłonowej, która daje ok. 6V podpiąłem uzwojenie wtórne transformatora 230/12V. Na uzwojeniu pierwotny w zależności od mocy kopnięcia otrzymuje 60-120V~, które idzie na moduł. Impulsator daje ok. 0,2V~....
wymieniłem cewkę też nie pomogło :( nie wiem co się dzieje, może gaźnik ?
Bo mam tylko stare cewki od świateł
Nie umniejszając prawdziwości spostrzeżeń Elektron1234, napiszę: Zawsze trzeba szukać winy przede wszystkim u SIEBIE. Jak magneto ociera o cewkę, to żadna tego nie wytrzyma. Szczególnie, że w Motorynkach (i Rometach w ogóle) stosowane są starodawne rozwiązania. Cewka jest typu "all in one" czyli wszystko w jednym. Rozwiązaniem jest wykorzystanie korpusu...
Zapłon w charcie ma być ustawiony na 2,5mm przed gmp, choć prawdą jest że silnik musi odpalić na każdym ustawieniu. Ustawiasz tłok dokładnie w gmp, kręcąc kołem magnesowym zgodnie z ruchem pracy silnika, odmierzasz odległość do denka tłoka, opierając suwmiarkę na otworze w który wkręca się świece, do tej odległości dodajesz magiczne 2,5mm, opierasz...
Witam wszystkich, zakupiłem wszystko co jest potrzebne do złożenia zapłonu CDI który chce zastosować w mojej wsk 175 . Jedynym problemem jest stator gdyż z tego co wiem oryginaly zapłon CDI posiadał kiepskie ładowanie i trzeba przerobić lub przelutować odpowiednio cewki. Instalacja ma generować 12-14,8V - 150 czy 180 wat/ ładowanie trójfazowe. Prosiłbym...
o który czujnik chodzi? jeśli o impulsator to wszystko jest w porządku. Na cewkach też nie ma widocznych uszkodzeń. Z tym magnetem chodziło mi bardziej o to czy istnieje taka możliwość że magneto ocierając o rdzeń cewki w jakiś sposób masuje i "kradnie prąd" z cewek
To prosty silnik i tu się nie ustawia zaplonu. Chyba żartujesz kolego. Nie ma takiego silnika spalinowego, w którym nie jest możliwe ustawienie punktu zapłonu. Przecież to jest podstawa jego prawidłowej pracy. Może i masz rację, ale po rozebraniu nie widzę takiej regulacji (tak jak np. w dwusuwie w motorowerze ROMET, gdzie masz tolerancję na podstawie...
Na zaworze ssącym szczelinomierz wchodzi do półowy. Iskra na świecy jest. Właśnie nie wiem czy ma kompresję czy nie ma. Wcześniej jak mi zapalał a raz nie ale wiem że brał olej. A czy iskra jest we właśćiwym momencie to nie wiem nie robiłem pomiaru bo nie mam nawet takiego sprzętu aby to zrobić. A przyczyną tego może nie jest moduł lub cewka wn? Czy...
To proponuje samemu poszukać schematu i zprawdzić czy cewka zasilająca jest zwierana. Dokladnie, poszukaj sobie schematu Simsona, nie Rometa.
Witam. Mam silnik Rometa w mini crossie (jak chcecie zobaczyć to tu macie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... ) A mianowicie siadł mi zapłon. Mam z Komara zapłon (cewka, kondensator, przerywacz) i teraz pytanie, czy mi będzie pasował do Rometa, bo gdzieś słyszałem, że coś tam kąt wyprzedzenia zapłonu nie pasuje czy coś. Dziękuję z góry...
Witam mam pewien proglem z moim komarkiem mianowicie jak odpalę komara bez świateł to chodzi natomiast kiedy przełączę go na światła to od zaraz gaśnie. Natomiast kiedy go odpalę bez świateł i trzymam go na wysokich obrotach i w tym czsię przełączając go na światła komarek chodzi. moje pytanie jest następujące co jest tego przyczyną. Czy jest możliwe...
Czyli platynki rozwierają ci się jak tłok dochodzi do górnego położenia tak?Zobacz czy cewka daje iskre ,i czy czasem na platynkach nie iskrzy - wtedy kondensator do wymiany.
Przepraszam za taki odkop ale nasuwa mi się jeszcze jedno pytanie... Jak ma być podłączona cewka WN zasilająca moduł ? Nie bardzo rozumiem tego rysunku cewki, dlatego pytam :)
Witam, Motorower Romet - typowy silnik. Jak jest zimny "odpala na kopa". Silniczek pracuje jak zegarek. Ruszamy w trase. Po 10 minutach nagle gasnie i nie da sie z zaden sposob uruchomic. Paliwo jest, iskra jest. Zmiana swiecy na nowa nic nie pomaga. Nawet nie "kichnie" nie "strzeli" ... Postoi z 30 minut i odpala znowu "na dotyk" Cewka ? Kondensator...
To jest cewka zasilająca układ zapłonowy, jest nawinięta jak cewka prądowa od świateł. To nie jest cewka zapłonowa wysokiego napięcia z której wychodzi bezpośrednio przewód zapłonowy WN, taka jak np: WSK 125, Komar, Romet, które mają uzwojenie pierwotne i wtórne wysokiego napięcia.
Witam, posiadam motorykę, która po odpaleniu pochodzi chwilę i gaśnie. Po ponownym odpaleniu znów pochodzi chwilę i zgaśnie. Jest założona nowa cewka, świeca, kondensator oraz fajka razem z kablem. Proszę o pomoc.
cewka zamienia prąd pierwotny na prąd wtórny. Jeżeli w przełączniku jest prąd to błąd jest między przełącznikiem a światłami sprobuj to rozebrać i podłączyć od postaw wszystko od przełącznika. Jak byłby problem z cewka silnik pracował by nie równo przerywał i nie miał by mocy.
A jak by tak zamiast żarówki założyć diodę led 5w albo te magiczne h4 z smd? Stwierdzam fakt iż dowód rejestracyjny jest ci niepotrzebny, lub go w ogóle nie masz. Co do łączenia szeregowego cewek to nie da rady. będziesz miał co prawda 12V ale tylko ~10W gdyż z tego co mi wiadomo i tak mnie uczono cewka łączona równolegle (seryjnie Romet) daje napięcie...
Witam, mam problem z Rometem, mianowicie chodzi o iskrę, pojawia się ona po rozłączeniu rozrusznika tzn. zwolnienie przycisku, wtedy jest przeskok iskry. Wymieniłem moduł, iskrownik, cewkę WN i dalej nic. Co może być przyczyną, miał ktoś taki problem?
Mam pytanie. Nie chcę zakładać nowego tematu. Ile cewka ładowania simsona 6v ma zwoi, jaka jest grubość drutu i ile jest metrów tego drutu? Z góry dziękuje :)
Cześć! Na początek zaznaczę że pierwszy raz mam styczność z silnikiem z iskrownikiem, ale przewinęło mi się przez ręce parę silników z bateryjnym. Silnik zaburtowy Salut M https://obrazki.elektroda.pl/9439939600_... Kupiłem za grosze jako zepsuty z zamiarem majsterkowania. Aktualny stan silnika: Nowa świeca NGK B5HS Nowa fajka NGK +...
Sprawdziłeś to co napisałem. Miałem przypadek w WSK że iskra była po wykręceniu świecy a po wkręceniu już nie winna była cewka. Przy komarku miałem tak że w momencie podania paliwa na świecę ginęła iskra.
Witam tutaj zgromadzonych, ostatnio stałem się nabywcą Romet Mińsk 125 400A i miałem problem z ładowaniem modułu. Padło na cewki zasilające. Jest jakiś sposób, żeby je przewinąć: grubość drutu i ilość, i jakiś specjalny sposób? Pomożecie, jestem trochę świeży w tym temacie.
Witam. Podejrzewam, że jet to wina cewki zasilającej (do której jest prawdopodobnie podłączony moduł), która po prostu słabnie (też miałem taki problem). Proponuję podłączyć pod cewkę świetlną a pod zasilanie cewki zapłonowej podłączyć kondensator.
Tak gaźnik szczalny bez wyciekow. No minimalnie go podregulowalem niskie obroty głównie. Mi to wygląda jak by było przebicie gdzieś fajka kabel cewka butelkowa muszę to dziś sprawdzić lub może impulsator tylko jego nie wiem jak się sprawdza.
Filmik mówi sam za siebie. Zgasł na końcu ,ponieważ platynki się zepsuły. Dałem cewkę 12 V i akumulator 12 V a przerywacz był od 6 V Rometa. https://www.youtube.com/watch?v=KTp6zIzq...
Z tego co widzę- silniczek nie wielki. Myślę, że można nawinąć uzwojenie o takich samych parametrach jak są w polskich silnikach typu komar, romet, simson itp. Spróbuję poszukać jakichś materiałów na ten temat.
Z tym, że ja chciałem podłączyć światła do akumulatora, a cewki miały by służyć tylko do ładowania aku.
http://www.romet-ogar-205.za.pl/kierunko... powinno ci to pomóc
goldwinger z silnika wychodzi zmięnne napięcie a nie stałe potem dopiero jest prostowane a cewka wysokiego napęcia to nic innego jak iskrownik tak samo jak w komarze i rometach
Witam jestem jeszcze niedoświadczonym elektrykiem, mam taki problem. Chcę zrobić instalacje w swoim motorze na 12V. Cewki mam już przewinięte bo na początku były na 6V a teraz są 2 po 12V. Chcę aby ta instalacja podzielona była na 2 części jedna część to cewka-prostownik-kondensator-akumulator-... swiatło na diody-kierunkowskazy-sygnał...
Sprawdź połączenia masy! Szczególnie obwód silnik - cewka zapłonowa. Aby sprawdzić co się zepsuło lub co Ty zepsułeś:D Zrób tak: 1.Wykręć świecę. 2.Odłącz kabel idący ze wspólnego punktu (cewka zapłonu w magnecie, przerywacz i kondensator) i zbliż go na ok. 2 mm do masy silnika. 3. Kręcąc ręcznie(!) kołem magnesowym zgodnie z normalnym kierunkiem obrotów...
A próbowałeś odłączyć przewody z wsuwek przy karterze?Może w tej gumie zwiera do masy po nagrzaniu.Ogólnie rzecz biorąc, to po nagrzaniu ,jeżeli traci iskrę to wychodzi na cewkę WN.Ale ty piszesz że wymieniałeś.Przewód WN z palcem mierzyłeś omomierzem,jest przejście, jaki opór w Ω.
Może masz problem z mieszanką?
Tylko problem z regulatorem od simsona jest tego typu że cewka w simsonie do ładowania aku, świateł stopu i kierunków ma 2 kable i nie mam masy i jest jedna a w romecie są 2 owszem w simsonie jest 2 cewka do świateł ale ona jest do przedniego reflektora a cewka z simsona nie podpasuje do rometa po drobnej przeróbce??
Motocykle WSK 125 tak się ratowało za małolata. Cewka butelkowa pod bak, zasilanie z cewki "świetlnej". I wio.... Przezwajanie tej WN mija się z celem - o ile technicznie możliwe, o tyle niewykonalne w "rękach" - nie dasz rady ułożyć równo warstw. Potem trzeba by to jeszcze cisnieniowo zaimpregnować - też trudne w domu. Pozostaje dopasować z czegoś...
witam. Jak podłączyć kontrolkę ładowania (żarówka) do elektronicznego regulatora ładowania (WMCN00173) w ROMET ZETKA 50. Instalacja 12v, magneto, cztery cewki.
Tak.
Problem już rozwiązałem dość dawno ale napisze co było: Kupiłem mostek prostowniczy, podłączyłem i ładuje. Co do ładowania to ładowanie jest 1,4A. Przednią lampę zasila osobna cewka. Więc na tył daje 5W i ładuje mi ok 1A. Więc wszystko już sobie wyjaśniłem :)
Pisałem ci że pomiary na cewce butelkowej nie maja sensu a ty uparcie je robisz i pytasz. Przecież dostałeś odpowiedź. Podobno jesteś elektronikiem??? Wiec poczytaj coś o układach zapłonowych i nie zadaj pytań które swiadczą o twojej niewiedzy i dziwnym uporze w niezrozumieniu tego co ktoś napisał. W simsonie nie ma być uszczelki pod głowicą!!! Dobraku...
cewka romet romet chart cewka cewka zapłonowy romet
huawei gniazdo naprawa wymiana pierścień tłokowy powolne narastanie
korektor graficzny podłączenia restart reset
Siemens TK76K573 - Zbyt Dużo Wody w Pojemniku na Skropliny Jak zmniejszyć obroty pompy w piecu Termet Silver?