Dodam że auto zagazowane. To wiedziałem już po przeczytaniu samego tytułu tematu, ale jak napiszę że to wina instalacji gazowej to i tak nie uwierzysz, więc szkoda się produkować.
Ducato euro 5 3.0 litra, wtryski są na stożku, brak podkładek miedzianych.
Skoda Fabia 1, silnik 1.9 SDI Witam, od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem z rana. Odpalił normalnie, gdy przejechałem około 100 km i zgasiłem. Nagle, po 2 godzinkach stania, strasznie ciężko kręci, wręcz nie odpala. Akumulator jest w porządku, rozrusznik też, filtr paliwa zmieniony. Czy to może być coś z tym? https://obrazki.elektroda.pl/9972281000_...
Więcej danych wejściowych - Leon 1 , 2? 1.6 8V czy 16V- to zawęża potencjalne usterki charakterystyczne dla silników. Jaka tam instalacja siedzi, jakie wtryski i ile to ma nalotu. Zakręć całkowicie gaz na butli i wypal go z rurek i parownika (pozwól żeby silnik się sam przełączył na benzynę) i pojeździj tak kilka dni. Ewentualnie zdejm wężyk podciśnienia...
Miałem podobny problem z tym silnikiem w swojej 211. U mnie spadki mocy powodowała wiązka od czujnika ciśnienia spalin (ten zaraz za turbiną). Ale szukając przyczyn, natrafiłem na wątki w różnych forach, że często problem robi nastawnik turbiny, traci on połączenie między wtyczką a płytką drukowaną. Co do ciężkiego odpalania na zimnym, częściowo problem...
to przepływka może tak psocic a dokładnie czujnik powietrza wlotowego
Czujnik temp odpada bo by nie odpalił na ciepłym. Z relacji wynika że po odpaleniu chodzi normalnie przez jakiś czas. Brakuje szczegółów: jak długo chodzi normalnie po odpaleniu na ciepłym, jak długo na zimnym. Czy rozruch ciepłego jest całkowicie normalny jeśli postoi kilkanaście minut, czy jest problem z uruchomieniem ciepłego jeśli odpalać go po...
Opel Meriva A 1.7 CDTI – czy czujnik temperatury płynu chłodzącego ma wpływ na odpalanie na ciepłym silniku?
Pisał o rozgrzanym silniku, więc kontrolka się nie zapali, ewentualnie tak jak pozostałe kontrolki - na sekundę , chyba że czujnik uszkodzony. Nie ma znaczenia czy silnik jest gorący, ciepły czy zimny, kontrolka musi się zapalić na moment co świadczy o samodiagnozie sterownika silnika, kolega nie pisał, że ma utrudniony rozruch na ciepłym silniku tylko...
Witam!! U mnie w samochodzie Volvo 850 TDI też takie cos sie dzialo. Odłącz czujnik temperatury silnika, wtedy komputer poda dawke paliwa jak przy -40 stopniach ,wskaze błąd i zapali świece. Odpalaj odrazu bez świec. Powinien odpalic od kopa. Jesli tak jest, to trzeba przestawic mechanicznie dawke paliwa w pompie wtryskowej na stałe. Mnie tak zrobili....
Mamy pomysły,zebys sprawdził pod diagnoza co mu brakuje jak krecisz i co mu brakuje pod maska.
Witam posiadam civica 1,4 2004r.od dłuższego czasu mam problem z odpalaniem,strasznie długo kręci zanim odpali i na zimnym i na ciepłym.Zawory ustawione wszystko sprawne i wyczyszczone.Pomoże ktoś,?
Jak jest zimny silnik to moment i zaskoczy bez problemu, tylko jak jest ciepły to nie chce zaskoczyć tak szybko jak na zimnym. Praca rozrusznika jest prawidłowa, kręci bez problemu. Ryszard
Odepnij wtyczkę od czujnika wałka rozrządu i zobacz czy jest poprawa
Właśnie że się ustawia, kołek służy tylko do ustalania koła pasowego na odpowiednim zębie. Precyzyjną korekte (poniżej skoku zęba) robi sie a fasolach koła pasowego, wystarczy popuscić 3 śruby na klucz 10. Ja ustawiałem na słuch i na dobre palenie. Sprawa nie jest łatwa, przesunięcie o grubość włosa już daje różnice. Wartości ustawczej czujnika zegarowego...
Zapłonu we współczesnych motocyklach się nie reguluje. Jest on fabrycznie dobrany i niema możliwości jego zmian. To nie zapłon z przerywaczem. Dla tego osoby nie mające pojęcia o technice motocyklowej lepiej niech nie piszą bzdur. Jeśli zawory nie były już dawno sprawdzane to pierwszą rzeczą w tym wypadku jest sprawdzenie luzu zaworowego i ewentualna...
wtryski ok. egr delikatnie przycinał a co do rozruchu dalej uważam, że coś jest na linii paliwowej - ma ktoś dokładny schemat układu paliwowego? gdzie jest dokładnie zawór jednokierunkowy?
Jest taka możliwość, że po wyłączeniu silnika gaz ciągle dostaje się do kolektora - jego nadmiar może powodować późniejsze problemy z rozruchem. Dla próby pojeździj trochę tylko na PB i zobacz, czy też będziesz miał takie objawy. Zatankuj 10 litrów benzyny, niski stan w baku też może utrudnić rozruch.
prawda jest taka ze te pompy siadają przy 400 tys a ze ma 200 na licniku to juz inna bajka - baka życia. przeba naprawić pompe
trzeba sprawdzic cisnienie na CR , podłaczyc i odczytac wartości mierzone z docelowymi
Kolego w ramach testu proponuje schłodzić pompę wysokiego ciśnienia w momencie gdy silnik jest ciepły i rozruch jest utrudniony. Wystarczy polać pompę zimną wodą. Tak sobie radziłem z diagnozą tych silników, w czasach gdy komputery diagnostyczne nie były tak tanie i ogólnodostępne.
Witam. Audi A4 B5 1,9 TDI (75 KM, AFF). Ciężki rozruch na zimnym i ciepłym silniku. Próbując ustawić początek wtrysku (silnik odpalony), nie da się ustawić idealnie na 0°. Cały czas skacze między 10° a -8°. Nie sprawdzałem, jakie ciśnienie jest na pompie. Możliwe, że pompa dokonuje żywota? Trzeba kręcić, zaczyna łapać i dopiero odpala. Jakieś pomysły,...
Dokładnie ściągasz wężyk sterujący pod ciśnieniem i do szklanki z wodą jak widzisz bąbelki masz nieszczelny parownik tylko że ten nieszczelny parownik będzie powodował trudności z rozruchem i ciężki rozruch a nie całkowitą niemożność czy brak rozruchu. Dlatego jak pisałem diagnostyka a nie wymiana, najpierw trzeba zobaczyć czego mu brakuje po prostu...
Domyślam się, że chodzi o silnik OM 642. Przeważnie dłuższy rozruch na ciepłym silniku świadczy o zużytej (uszkodzonej) pompie wysokiego ciśnienia CP. Ale jeśli różnica w czasie uruchomienia między zimnym, a rozgrzanym silnikiem nie jest jakoś diametralnie duża, to ja bym się tym nie przejmował. Jeśli faktycznie mówimy tu o V6 OM 642, to rekomendowane...
Panowie trochę już czasu minęło od poprzedniej odpowiedzi, ale podpinam się pod temat. Na zimnym nie zdążę cofnąć kluczyka a już chodzi. Na ciepłym odpala ciężko, mozolnie, czasami aż cała buda się zatrzęsie jak zaskoczy... kto w pobliżu Poznania może mi to opanować ?
VAG-silnik,grupa 5 i krecic rozrusznikiem obserwujac przy jakich obrotach pokaże sie dawka Jak dobrze widze to dawka jest "cały czas". Pierwsze uruchomienie zakończone fiaskiem (stuki jak domniemam koła 2m, kulawa praca, itp). Chyba nie widać za bardzo jakie obroty osiąga rozrusznik. Doradźcie co zrobić aby kręcił i nie zapalił. Korekcje wtrysków na...
A wiec "Bartek_Wosik" jest to czesta usterka bmw i omegi to sa tesame pompy ale mozesz wybrac polsirodek czyli zmienic kat na pompie ale nie sam! madry mechanik zrobi to 15 min wada nierowna praca i 0.5l wiecej spali a po za tym moc nie zmieni sie nic pozdrawiam
Peugeot 307SW 1,6 16V NFU 2005r + LPG, przebieg 320kkm. W skrócie: -trudności z odpalaniem na zimnym silniku -szarpanie silnikiem, nierówna praca, falowanie obrotów na zimnym silniku -w ciągu 2-3 tygodni dwukrotnie check i praca na 3 cylindry, szarpanie i brak mocy. po zgaszeniu i ponownym odpaleniu ustało. Od kilku miesięcy problemy z odpalaniem, trzeba...
Sprawdź masy, prądy czy nie ma spadku napięcia, ewentualnie akumulator a jak jest OK to rozrusznik prześwietlić.
Witam szanownych kolegów. W załączniku zarejestrowane stukanie. Stukanie to odbywa się w takt obrotów silnika, tzn. gdy wyższe, to częściej. Specjalnie nagrałem rozruch na zimnym silniku, żeby było słychać, że po odpaleniu przez sekundę może dwie stuka mocno, po czym jakiś układ regulujący niweluje ten stuk na dwie, trzy sekundy i po tym czasie wraca...
Rozrusznik sprawdzony - wymieniony elektromagnes i tuleja. Niestety to nie pomogło. Zastanawiam się czy oby nie jest to problem z oprogramowaniem, ponieważ gdy jest silnik ciepły to nigdy nie odpali za pierwszym razem, nawet gdybym kręcił 20 sekund. Natomiast za drugim razem pali prawie od strzała. Rzadko zdarza się że na ciepłym muszę go kręcić kilkukrotnie....
Witam Mercedes W211 280CDI 190 KM 2006r lift. Odpala na zimnym, a zwłaszcza jak jest zimniej na zewnątrz, z 5-8 sekund ogólnie pierwsze odpalenie albo po dłuższym postoju, świece były dwie nowe, a reszta sprawna. Na ciepłym odpala dobrze, akumulator naładowany. Ciśnienie na rampie, jak dobrze piszę, to na zapłonie 4 bary, w trakcie rozruchu jest koło...
Albo grzanie swiec masz przez czujnik temperatury i jak ciepły silnik to sie nie załączaja.I jak silnik troche zużyty to nie chce wystartować.Podaj do tej szyny zasilającej swiece napiecie z akumulatora,albo sprawdz czy jak goracy to też są zasilane. Te małe silniczki zle startują bez grzania bo z racji małych tloków jest i mała masa spręzonego powietrza,która...
Pierwsza i najważniejsza rzecz to sprawdź do czego idzie ten kabel który zamieniłeś do plusa - wszystko się wyjaśni co spaliłeś, bo na 90% coś spaliłeś Po drugie - czy samochodem przejechałeś się przed wymianą silnika? może takie problemy były i na starym silniku, tylko o tym nie wiesz i coś masz uwalone Po trzecie - zmiana silnika bez zmiany komputera...
Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych! Mam zagwozdkę związaną z silnikiem 2.5TD marki BMW (oryginalne oznaczenie: 2.5TDS M51). Silnik zamontowany w samochodzie: Opel omega B z 1997 roku. przebieg: na liczniku 315000km, a rzeczywiście pewnie z 600=650tys. (tak powiedział mechanik jak wszedł pod auto i zobaczył stan zużycia półosi, oraz tulei tylnego...
Do sprawdzenia układ wysokiego napięcia i rozrusznik, sławetne Delco daje powoli znać o sobie w a14let/l/r. Zaczął bym od świec potem rozrusznik i cewka, temat ciągnie się od 1.6 w astrach. Typowy objaw półobrotu wału rozrusznikiem zakłócony ecu szpilkami napięciami zasilaniu cewki lub głównym) klepiąc przepustnica i przez kilka(naście) sekund brak...
Miałem cos podobnego leżały popychacze hydrauliczne
Witam!!! Mam podobny problem jak wyzej pytający.Mianowicie samochód na zimnym pali idealnie(GOLF IV 1.9 TDI_ALH, ale jak jest ciepły temp.90stopni trzeba go kręcić kilka dlugich sekund.Czytalem juz wile informacji na ten temat ,ale nikt nie dał mi jeasnej odpowiedzi.Wiem żenapewno nie jest to -rozrzad (zrobiony kompletny) -kąt wtrysku (ustawiony) -siwiece...
Do sprawdzenia czujnik położenia wału, jest tego dużo w internecie, nawet jak go sprawdzić prostym sposobem . Ostatnio miałem podobne objawy w moim sharanie,okazało się że czujnik fiksował gdy dostawał temperatury,a komputer wcale go nie wykrywał że jest walnięty.
Witam wszystkich. Tematem jest mój transit, któremu po regeneracji wtryskiwaczy występuje objaw spadku ciśnienia na szynie na ciepłym silniku. Auto odpala ładnie na zimnym i pracuje równo, obroty trzymają bardzo blisko 8000, a ciśnienie na szynie oscyluje w granicach 30000 kPa. Poniżej podaję screeny, począwszy od pomiaru na zimnym, kończąc na ciepłym,...
Witajcie. Zastanawiam się czy komuś udało się pozbyć problemu. U mnie auto 8 miesięcy i problem z rozruchem po nocy od przebiegu około 30000 km. Być może coś ulepszyli podczas przeglądu bo zgłaszałem kłopoty z radiem i współpracą z telefonem (z resztą ich interwencja nic nie pomogła, kompletnie). Dotrwałem do dziś (późna jesień) tylko dlatego że auto...
nie masz sie nad cztm zastanawiac tylko wyjąć wtryski i dać do naprawy sam nic nie zrobisz to typowa usterka
Nie wyłącza się wtryskiwacz rozruchowy. Z tego co sie orientuje to wtryskiwacz rozruchowy działa tylko przez określony czas do pewnej temperatury silnika. Tak więc nie może być przyczyną nieodpalania na ciepłym silniku. objawy które opisałem to ciężki rozruch podobny do objawów uszkodzonego akumlatora ale to nie jego wina. Już wiem co się stało. Rozrusznik...
Wtryskiwacze Denso nie podlegają regeneracji, ewentualnie końcówki wtrysków lub czyszczenie. Problem z odpaleniem to za mała dawka paliwa plus brak grzania świec utrudniąją zapłon mieszanki i rozruch silnika. Kupiłem ogólnie ok 20szt używanych niby sprawnych wtryskiwaczy z tego tylko dwa przeszły pozytywnie wszystkie 7 testów na profesjonalnym stole...
Najczęściej to początek końca wtrysków. Gdy grzeją świece to ułatwia to rozruch a po odpaleniu gdy silnik ma te 30 i więcej stopni świec nie uruchomi i sprawny powinien odpalać.
Cóż więcej;sterownik od gazu pozwala na rozruch tylko na benzynie, na zimnym startuje bez problemu, filtry od gazu jak widzicie odpadają. Ten problem ze startem polega na tym że w końcu zapali, ale trzeba kręcić bardzo długo. Poza tym silnik pracuje wzorowo.
darek2471 świece żarowe sa ok? kolego chodzi o rozruch na ciepłym silniku kto jest w temacie to wie o jakie mapy chodzi
Niekiedy przyczyną może być prozaiczna. Warto zmierzyć obroty rozrusznika na zimnym i ciepłym silniku.
Witam!!! Mam podobny problem jak wyzej pytający.Mianowicie samochód na zimnym pali idealnie(GOLF IV 1.9 TDI_ALH, ale jak jest ciepły temp.90stopni trzeba go kręcić kilka dlugich sekund.Czytalem juz wile informacji na ten temat ,ale nikt nie dał mi jeasnej odpowiedzi.Wiem żenapewno nie jest to -rozrzad (zrobiony kompletny) -kąt wtrysku (ustawiony) -siwiece...
Witam po dłuższej nieobecności :) Nabyłem pojazd marki Opel -model Sintra - Silnik 2.2 dth (x22). Problem polega na tym iż auto ma ogromne problemy z rozuchem na zimym oraz ciepłym silniku... Aby uruchomić autko muszę kręcić kilka minut z rana kilkukrotnie, po odpaleniu (i w trakcie kręcenia) jest siwy dym- po odpaleniu zaraz zanika i jest ok. Ciepły...
Kolego jeśli temat jeszcze aktualny to: Jak ciężko kręci na ciepłym to do wymiany rozrusznik (miałem to samo u siebie i wytarte krzywki wałka również. Spokojnie kręcił.) Klekocze bo właśnie są powycierane krzywki na wałku rozrządu. (mój jak dostał agresora to myślałem że się rozleci zaraz, mam jeszcze nawet filmik jak to wali) A jeśli chodzi jak traktor...
a co możesz powiedzieć o kącie wtrysku? czy nie jest za duży? jezeli tak czy mógłby wpłynąc na rozruch ciepłego silnika?
Panowie pacjent Skoda Octavia I 2.0 8v 115KM Ciężko odpala na zimnym silniku, na ciepłym w miarę dobrze, zdazy się czasem że coś przebiera. Rano po postoju przez noc, łapie ale tak jakby na jeden-dwa baniaki. I dopiero po paru probach łapie normalnie. Świece i kable zmienione. Z błędów to wypadający zapłon na 3 cylindrze. Pompa paliwowa słychać że działa,...
Ręce opadają. Kolego w jakiej temp masz kąt wtrysku 026?? Jeśli na ciepłym to jest to zła wartość. PowiRęce opadają. Kolego w jakiej temp masz kąt wtrysku 026?? Jeśli na ciepłym to jest to zła wartość. Powinno być w przedziale od 45 do podajrze 65. Optymalnie zawsze ustawiam 55. A dawka rozruchowa to całkiem co innego. Jak będziesz mieć skopany kąt...
Samego luzu w pionie i poziomie na wale brak, łożyska leżą ściśle w otworach obudowy. Jedynie sam wał ma luz wzdłużny około 5mm, ale nie wiem jak go skasować. Tam nie ma żadnego miejsca/nacięcia na wale na jakiś pierścień segera ograniczający ten ruch, poza tym przy przesunięciu wału o te 5mm w lewo lub w prawo silnik tez nie rusza. Poniżej filmiki....
Kąt wtrysku sprawdzony. Jest w normie. Problem z odpaleniem na zimnym silniku po dłuższym postoju jest niezależne od temperatury otoczenia bo pali tak samo czy jest 2© czy - 10©. Jedyne co zauważyłem to że jak przekręcę dwa razy stacyjka i przekaźnik cyknie to szybciej załapie ale dalej go telepie i chodzi na dwa trzy gary i zostawia chmurę dymu niebieskiego...
A więc tak auto nie pali na ciepłym -czyjnik temp. sprawny Swiece żarowe w tym aucie dopiero zaczynają grzać poniżej temp 5'C. jak odpinasz czujnik temp .komputrer widzi przerwę na czyjniku i nie może ocenić rzeczywistej temperatury silnika przyjmuje wtedy temp. odczytana z czujnika temp. paliwa i załącza awaryjnie świece żarowe żeby grzały powodem...
Potrafię zrobić płytkę, finalnie obwód będzie na płytce rozszerzającej o we/wy przez can podpięte do sterownika silnika. Przepraszam że jeszcze nie podałem wszystkich informacji ponieważ sam jeszcze się zastanawiam jak to dokładnie będzie. Idea jest taka że finalnie na wyjściu będzie jeden przekaźnik, który będzie załączany przez jedną bramkę AND z...
Witam, Mam problem z wolnymi obrotami, gdy silnik ma 90 stopni. Przy zimnym silniku samochód odpala normalnie, a przy ciepłym pali ciężko. Wyświetla na komputerze EGR. Jest możliwość, że nie ma podłączenie z drugiej strony od EGR, jakby ktoś mógł mi wytłumaczyć gdzie to ma być podłączone. VW polo 1.4 16V benzyna+LPG. W razie potrzeby więcej informacji...
To chyba troszkę nie logiczne, prawda? . Jeśli akumulator by był do d..., to przede wszystkim na zimnym silniku byłby problem z odpaleniem. Logiczne nie logiczne, lepiej jednak żeby to sprawdził i być może ktoś kto zna temat potwierdzi moje " nielogiczne " wymysły. Bo widzę że Ty nie znasz tego tematu. Chodzi o parę obrotów rozrusznika więcej na minutę,...
Długo stał, weszła korozja i uszkodziła zaworek we wtryskiwaczu. Wystarczy w jednym i nie zapala ciepły. Te parametry co odczytałeś świadczą że dpf jest ok. Sprawdź co ile wypala to się upewnisz, ale to nie ma związku z rozruchem ciepłego.
Sprawdz miernikiem w momecie jak bierzesz na rozruch czy idzie zasilanie na rozrusznik.
Świece i przewody były wymieniane w zeszłym roku, obroty na zimnym silniku są ok 1100 a na ciepłym 900 ale nie falują
Kolego po co chcesz zmienić dawkę ? Ciężko pali na ciepłym ? Na Twoim kanale 05 jest odczyt z kanału 03 . Pokaż co Ci pokazuje kanał 03.
Passat B5Fl 2004 1.9tdi avb 101 KM Siemka. Szukałem podobnego tematu ale nie dałem rady bo często występuje brak rozwiązania problemu. Zaczynając od początku. Na starych pompowtryskach auto stopniowo ciężko paliło na ciepłym silniku co by mogło wynikać ze starego rozrusznika. Po wymianie na regenerowane ale mocniejsze pompki (+korekta mapy) auto na...
Więc zamiast myśleć, wypadało by się wziąć do roboty. Ale tak jak pisałem - czujnika zegarowego pewnie nie masz, więc nawet tego nie sprawdzisz. Ponadto trudny rozruch na ciepłym silniku to raczej początek końca pompy wtryskowej.
Niestety sterownik pompy.
Zacznę może od tego iż czujniki z VW w 95% przypadków psują się zwiększając swoją rezystancję lub otwierając kompletnie obwód (rezystancja nieskończona), w obu przypadkach temperatura widziana przez ECU jest niższa niż faktyczna lub zastępcza (najniższa programowa wartość), jeśli chodzi o rozruch to tylko poprawia odpalanie bo polityka startu żąda dla...
Witam Odswiezam watek Otoz auto na zimnym pali od strzala Gdy sie rozgrzeje do 90 stopni i go zgasze i proboje zapalic po przekreceniu kluczyka juz na rozruch kreci rozrusznik cos strzela stuka przeskakuje pod maska i nie rusza, za drugim trzecim razem odpala. Dodam ze wczesniej bylo wymieniane kolo pasowe i kolko alternatora bo dochodzilo dziwne stukanie...
Przecież tam są pompowtryskiwacze silnik AJM Typowa wada to trudny rozruch przy ciepłym silniku.
Witam! Mam problem z układem świec żarowych w swoim samochodzie Opel Astra F z silnikiem 1.7 Isuzu 82KM, na który nikt nie może znaleźć rady. Całość się zaczęła z 3 lata temu tym że jak tylko zrobiło się zimniej (10°C i niżej) to silnik zaczął gorzej odpalać. Czym zimniej tym gorzej. Gdzie nie pytałem, kto co nie sprawdzał to wszystko jest dobrze, a...
Elektronik u którego byłem z moim problemem też zasugerował zmianę dawki rozruchowej, jednak stwierdził że to właśnie poprawi tylko rozruch na ciepło i zanim do niego przyjadę to robić muszę uporać się z problemem rozruchu na zimno. Dodatkowo zaproponował zwiększenie mocy silnika bo podobno można to zrobić za jednym zamachem. Jak pisałem wcześniej świece...
Witam Mo to chyba mamy podobny problem. Kilka miesięcy temu gasł mi na ciepłym silniku przy zmniejszaniu obrotów np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, wyskoczył błąd czujnika położenia wału. Wymontowałem, sprawdziłem i rzeczywiście był uszkodzony, wymieniłem na nowy i wszystko było OK. Po kilku miesiącach miałem sytuację, że przeskoczył mi łańcuch....
Wypadanie zapłonów może wywalać przez ten trudny rozruch na ciepłym silniku, o którym wcześniej pisałeś. Ciśnienie sprężania do kontroli. No i synchro rozrządu to podstawa.
Witam czy może ktoś coś podpowiedzieć, mianowicie mój dafik pali ciężko, a nawet wcale na zimnym i na ciepłym silniku, żadnych błędów na wyświetlaczu niema, gdy dodam mu autostartu chwyta po dosłownie kilku obrotach, jak zapali to już sobie równo pracuje, kolejny objaw to brak mocy, zrobił się muł i to słaby. Pomocy.
Przyczyną jest źle ustawiony rozrząd. Górne koło ma mieć znak do płaszczyzny głowicy a nie pokrywy zaworów. Brak napięcia na wtryskiwaczy ponieważ Ecu odcina rozruch aby ocalić silnik.
Mam problem z peugeotem partnerem (dalej-pp) rok 2001 1.9 diesel ! Objaw jestr nastepujący : naq ciepłym silniku silnik uruchamia sie bez problemu, poczym wchodzi na jakieś 2000 obr/min i gaśnie . Ponowny rozruch jest już nie możliwy . Należy odczekać długą chwilę zanim zaskoczy. Czy komuś jest to znane . Proszę o pomoc.
Witam.Testowałem ostatnio Grande Punto 1.3 Multijet EcuScanem.Wyrzuca błąd P0110 - błąd czujnika temperatury powietrza przepływomierza -przerwa/zwarcie do +V baterii/sporadyczny.Nie zapala się kontrolka awarii silnika.Jedynym objawem pewnej niesprawności jest trochę gorszy rozruch silnika na ciepłym niż na zimnym. Podstawienie innego przepływomierza...
Lambda z reguły wywala błąd na gazie. Masz wachlarz możliwych usterek, aż ciężko mi się zdecydować od czego zacząć. Mogą wypadać zapłony. Trzeba sprawdzić czy na ciepłym silniku iskra ładnie daje na starcie... bo po rozruchu to już siłą rozpędu nawet ze słabą iskrą jakoś daje radę. Możliwe jest też, że sam gaz Ci głupieje... spróbuj odpiąć komputer...
W związku z tym, iż jest to 2-cylindrowy silnik to potrzebuje on dobrego akumulatora. Jeśli rozrusznik wolniej kręci to rozruch jest utrudniony. Możliwe że jest to wina paliwa. Jeśli zakupione było w lecie a zużywane teraz to niestety tak się dzieje. A czy na ciepłym silniku też źle się uruchamia?
kablach od świec lub na cewce są przebicia, sprawdzałeś to? Oczywiście może być, o tej godzinie jest jeszcze ciemno maska do góry rozruch i będzie widać fajerwerki jeżeli są
Gdy samochód jest zimny i go odpalam to ma ciężko i trzęsie całym samochodem, co to może być? Ale na ciepłym już tak nie ma
Niestety również obawiam się problemu z pompkami. Ale miałem nadzieję na inne - czytaj tańsze - rozwiązanie tego problemu. Zrobiłem dzisiaj rano logi statyczne dla zimnego silnika. Temp. na dworze -6 do -7 stopni (odczyt na termometrze za oknem i w aucie pokazuje tyle samo): Blok 01 - grupa 007: temp. paliwa -4,2 temp. zasys.powietrza -4,5 temp.płynu...
Witam mam ten sam problem co kolega Beniamin .Auto odpala ciężko ale nie ma reguły potrafi zaskoczyć za pierwszym obrotem silnika innym razem wchodzi na obroty po czym spada i nieistotne czy na zimnym czy ciepłym silniku. Choć zauważyłem że jak są mrozy rano przeważnie odpala na dotyk później już to różnie bywa.Zdarza się też że jak odpali jest takie...
Tylko że jak jest zatarty na ośce bendinks to taka operacja nic nie da. Tu trzeba podejść po całości wykręcić cały rozebrać. Sprawdzić stan szczotek , łożysk i tulejek, jak wygląda bendiks obejrzeć stan koła wieńcowego. Z moich doświadczeń takie zrobienie tylko częściowe działa na chwilę i tak potem trzeba to zrobić porządnie.
Nie ma się co denerwować, pewnie kolega mig_29 nie miał nigdy do czynienia z TDikiem. Sprawdź jeszcze BIP-y pompek, może któraś już siada. W VAGu : Engine-Grupa pomiarowa 023,wskazania powinny nie przekraczać +/-30.
Można wlać mu środka do czyszczenia wtryskiwaczy. Pozdrawiam.
Dlaczego niby? Kocioł załącza się na podstawie temperatury panującej w pokoju a nie na podstawie regulatora pompy obiegowej. Po pierwsze przy podłogówkach najważniejszą regulacją jest regulacja pogodowa. Napisałeś "Zakupiłem taki sterownik i podpiąłem czujnik pod wejście na podłogówkę." Tak regulacji podłogówki się nie robi. Ani pompa, ani kocioł nie...
Sprawdziłem ładowanie z i bez obciążenia. Brak obciążenia: - Alternator - 15V - Akumulator - 14.9V Obciążenie - Alternator - 15V - Akumulator - 14.8V Więc jak się to ma do tego .... Zakupiłem nowy akumulator. Napięcie z ~8V wzrostło do ~9V (na zimnym). Na ciepłym ta wartość wynosi +10V. I jeszcze jedno, twoje obciążenie to co to jest, rozruch silnika...
witam wszystkich .problem polega na tym że mój silnik w galaxie 1,9tdi 115 silnik auy po odpaleniu rano nie pracuje równo ,chodzi jak by na 2-3 cylindrach ,a po chwili jest już ok .swiece sprawdzałem grzeją wszyskie ,dodam że ostatnio była wymieniona uszczelka pod głowicą i była planowana i oczywiście trzeba było wpuscić zawory niżej bo wystają w tych...
Witam wszystkich, jestem posiadaczem Audi a4 B8 140 km z 2008 r common rail Mam problem z tym pudełkiem,otóż : 1) wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia ponieważ padła 2) wymieniony filtr paliwa 3) wymienione paliwo 4) wymieniony rozrząd wraz z pompą wody i wielopasek 5) świece żarowe sprawdzone i grzeją no i tu problem dopiero sie zaczął. Myślałem ze...
Mam problem z Mercedesem W168 1.6 Automat benzyna gaz 2003 rok . Auto na zimnym pali od strzała. Problem z odpalaniem występuje jedynie na rozgrzanym silniku. Jeżeli auto rozgrzane zapalimy od razu po zgaszeniu nie ma problemu, lecz wystarczy że postoi jakieś 20 minut to odpala lecz momentalnie go zalewa, nie wchodzi na obroty i gaśnie. Następny rozruch...
W dieslach starszej generacji właśnie takie byly objawy złego stanu pompy wtryskowej, że na zimnym silniku palił dużo lepiej, a na ciepłym długi rozruch. Ale starego typu diesle mają coś wspólnego z dieslami nowej generaci jeśli chodzi o pompe wtryskową. Nie wiem jak to sie nazywa fachowo , ale chodzi o tylną część pompy o wymiarach mniej więcej 10cm...
A może to być wina czujnika temperatury ? Czy coś innego , bo wiesz na ciepłym pali od strzała
Stan oleju w normie , auto jest codziennie w użytku , płyn chłodniczy tak samo nie ubywa nie gotuje się . Dodano po 2 jeśli chodzi o rozruch to bardzo dobrze jak i na zimnym tak i na ciepłym
W zasadzie nie miałem ochoty odnieść się do Twoich postów veyron79 ale nie dało mi spokoju Twoje stwierdzenie : Jeśli nie zgadzasz się z moją wypowiedzią to chociaż udziel własnej, no chyba, że kogoś na to nie stać i nie ma wiedzy w tym temacie, co akurat mnie specjalnie nie dziwi. więc stać mnie na odpowiedź i już poprawiam wyłapane oczywiste brednie...
no "zagotowałem go " no i wskaźnik był tej pozycji co zawsze czyli te około 90 C miał, wskazówka była w pionie, według mich przypuszczeń to wskażnik jest dobry tylko jak go odłącze to komputer odczyta że slinik jest źimny i wtedy da dużą dawkę paliwa na rozruch a jak czyta że jest silnik ciepły to daje małą i chyba to jest to co napisał "kwok" zużycie...
Witam, U mnie problem podobny. 1995rok 300CE-24v Samochód zimny pali od strzału na ciepłym rozruch niemożliwy. Głównym podejrzanym to czujnik temperatury - ale sprawdziłem omomierzem jest ok. auto sie grzeje opór maleje. Teraz podejrzewam czujnik położenia wału, potem już chyba zostanie potencjometr przepływomierza. jeśli ktoś ma uwagi lub doświadczenia...
Rozrusznik kręci jak należy. Skąd wiesz, że kręci jak należy? Ze słuchu? Podczas startu obroty wału korbowego muszą sięgać 200-250 obr/min . Jest to warunek z kolei osiągnięcia ciśnienia w zasobniku od 150 do 200 bar . Ciśnienie mierzone jest czujnikiem ciśnienia paliwa w zakresie 0,5-4,8 V . Dodatkowymi czujnikami warunkującymi sprawny rozruch jest...
Może podsuniecie jakiś pomysł, żeby nie nakupować części niepotrzebnie ;) Samochód czy na zimnym czy na ciepłym , czy na dworzu czy w ciepłym garażu odpala tak samo - odpala po około 3 sekundach kręcenia, i w czasie tych trzech sekund ma się wrażenie że odpala na raty, wprowadzając budę auta w drgania. Rozumiem że CR nie odpala na strzał, 2.0 dci mam...
ciepłym rozruch trudny rozruch ciepłym silniku octavia ciepłym
volvo silnika gniazda radia samochodowego testy akumulatorów
lifepo4 trwałość lifepo4 tracą
Intel Core i7: Czy to dobry wybór do gamingu? Reset Eksploratora Windows po komendzie "drukuj"