A może problem jest w baku? Rurka paliwowa nie dochodzi do dna i nie zbiera do końca? Gdy poziom paliwa zejdzie poniżej rurki, gaśnie.
Chyba że ktoś się uczy i zarabia 200zł miesięcznie :) Dlatego chcę się dowiedzieć, czy nie jest coś popieprzone z wskaźnikiem poziomu paliwa.
Grzebałeś przy silniku ? Nie wiem co tam może być "złego" przy kolumnie kierownicy i liczniku, ale tam jak i przy silniku wystarczy obruszyć jedną wtyczkę, przewodzik, i sterownik straci połączenie z np bardzo ważnym czujnikiem, i nie wyłączy np "ssania" po rozgrzaniu silnika, a przy tych temperaturach ok 30C, 3min pracy silnika może być akuratne do...
Na kostce dochodzącej do pompy jest też czujnik poziomu paliwa...
Mam podobny problem ale, u mnie jest tak że jak mam niski poziom paliwa w baku to zaczyna szarpać, zatankuję zbiornik do pełna to pierwsze 300km jeździ bez problemu. Później jak paliwa ubywa w zbiorniku i ma się zapalić za chwilę rezerwa to zaczyna szarpać, dusić się szczególnie przy ruszaniu. Podejrzewam że jest to filtr paliwa tylko jak już się rozpędzi...
Autko to Seicento 1.1 MPi , 35000km. Kiedy jest zimny zapala za 6-7 razem. :cry: Czasami słychać że ma chęć załapać, ale coś mu brakuje. Jak zapali, to przez chwile jest bardzo słaby, dusi sie po dodaniu gazu. Na ciepłym silniku wszystko ok, V-max w normie. Egzaminer w ASO nic nie pokazał błędnego. Czy może to być w takim razie wina pompy paliwowej?...
W liczniku SC MPI jest to inaczej rozwiązane. Zauważyłeś zapewne że kontrolka rezerwy nie miga a jak już zapali się raz to świeci ciągle do zatankowania? Ten wskaźnik "zapamiętuje" niejako poziom paliwa przed wyłączeniem silnika. Musiałbyś bezpośrednio pod wskaźnik ciągnąć przewód sygnałowy a i tak nie masz tam czujnika temperatury silnika na wskaźnik(kontrolkę)....
ja wykorzystałem jako wskaznik temp. wskaznik paliwa . gdy silnik pracuje pokazuje temp.silnika a gdy jast zgaszony poziom paliwa . wykorzystałem do tego 2 czujniki temp od Uno . jeden dawał za słaby sygnał ]kture połaczyłem ruwnolegle .jeden wkręciłem w miejsce czujnoka przegrzania a drugi w miejsce zaslepki czyli korka który znajduje sie pod cewkami...
Skoro jest wywalony krokowy, to centralka nie ma jak sterować dawką gazu. Pytanie jak sterownik benzyny czyta sondę i jak jest w centralce gazu ustawiona jej emulacja, Jeżeli sterownik wtrysku podczas jazdy na gazie będzie widział ubogą mieszankę to będzie podnosił czas wtrysku paliwa do górnej granicy regulacji. I po przełączeniu z gazu na paliwo będzie...
Pacjent to Seicento 1.1 MPI Jakiś czas temu pojawił się problem z uruchomieniem silnika jak auto postało dłużnej. Za pierwszym odpaleniem dusił się i gasł, za drugim razem odpalał normalnie jakby się nic nie stało i jezdził normalnie. Poziom paliwa był około/poniżej 1/4 baku. Pojechałem na stacje, zatankowałem pol baku i... problem zniknął. pomyślałem...
Witajcie.Mam podobny cyrk.Zestaw Uniden 510XL+New Alaska na 15cm podstawie magnesowej.Radio podłączone bezpośrednio do aku Fiata Brava i ten sam zestaw przenoszony i używany w Fiacie Seicento Van1,1 mpi z grudnia 2003.W Bravie zestaw spisuje się znakomicie ale w Seicento producent nie przewidział możliwości montażu radiostacji ponieważ poziom zakłóceń...
Pacjent to Seicento 1.1 MPI - gaz sekwencyjny przejechane na nim może z 6000 km - nowe świece, nowe oryginalne kable zakładane przy gazie jakiś czas temu pojawił się problem z odpalaniem po dłuższym postoju jak poziom paliwa był około 1/4...po dotankowywaniu do połowy problem ustępował...po kilku razach problem pojawiał się już przy ilości paliwa poniżej...
a ja dorabiam przełącznik od boku zegarów którym przełączam kabelki albo od czujnika ilości paliwa albo od czujnika temperatury (który trzeba wymienić w głowicy na taki od wskaźnika a nie kontrolki) i wtedy wskaźnik poziomu paliwa pokazuje paliwo lub temperaturę w zależności co się akurat chce
Witam! Szukałem podobnych tematów, które przejrzałem z góry na dół, lecz nie znalazłem odpowiedzi. Sytuacja wygląda tak, że Seicento nie odpala. Po przekręceniu kluczyka nie zapala się kontrolka wtrysku i nie słychać pompy paliwa. Szukając przyczyn awarii w instalacji, czasami udało się go odpalić ale zazwyczaj nie trwało to długo. Co dziwne szukałem...
Za mało danych... A nie można wykorzystać zbiornika od malucha z jego czujnikiem i wskaźnikiem, a nawet całą deską? - to o paliwie. Napięcie to "pikuś", mierzy Kolega do masy i do punktu ZA stacyjką, na wyjściu na zaplon; za stacyjką by nie mierzyć całe dnie a tylko gdy jedziemy - to o voltach. Co do obrotomierza - ważne jaki jest system zapłonu: rozdzielaczowy,...
Witam, kupiłem seicento 1.1 z zepsutą wskazówka poziomu paliwa. Dioda z rezerwy załącza się prawidłowo, ale wslazówka poziomu paliwa wchodzi na tarczę prędkości (jakby ją obróciło o 180 stopni. Co można z tym fantem zrobić? Wiem że 2 razy od 2000 roku wymieniany był zbiornik paliwa. Wygląda to mniej więcej tak (na żółto): http://obrazki.elektroda.pl/5306911100_1...
Człowieku - zacznij używać znaków interpunkcyjnych (kropka, przecinek) dużych liter na początku zdania wówczas będzie łatwiej cię zrozumieć o czym piszesz bo być może masz dużą wiedzę w mechanice ale nie potrafisz jej przekazać. Zanim wyślesz post to go poprostu przeczytaj czy poza tobą ktoś inny też go zrozumie. abym byl zadowolony ze wskazan i dalem...
Witam, wybaczcie za ogólną nazwę tematu, ale mam kilka problemów w moim Seniaku 1.1 i nie da się ich streścić w nazwie tematu :) A więc od początku. 1) Gwałtowny spadek poziomu paliwa Jakiś czas temu "zaszalałem" i wlałem sobie do baku benzyny do pełna. Niby jeżdżę na LPG, ale benzyna ciągle drożeje, więc postanowiłem sobie zalać do pełna i mieć spokój...
podepnę się pod temat: Pacjent to Seicento 1.1 MPI - gaz sekwencyjny przejechane na nim może z 6000 km - nowe świece, nowe oryginalne kable zakładane przy gazie jakiś czas temu pojawił się problem z odpalaniem po dłuższym postoju jak poziom paliwa był około 1/4...po dotankowywaniu do połowy problem ustępował...po kilku razach problem pojawiał się już...
Mam taki problem po wymianie zbiornika paliwa wskaźnik nie pokazuje poziomu paliwa, tzn czasem pokazuje ale nie jest on zgodny ze stanem faktycznym. Z góry dziękuje za wszelką pomoc w tej sprawie.
Na 4 powinno być zasilanie pompy na 3 masa pompy ( przez wyłącznik uderzeniowy) reszta przewodów to obwód czujnika poziomu paliwa ( o ile sie nie myle te dwa przewody od pompy paliwa są grubsze)
Witam posiadam fiata seicento... i ostatnio zauwarzylem dziwna rzecz a mianowicie wskazowka poziomu paliwa jest troszku ponizej srodkowej kreski ale dosc niezly kawalek od dolu wec napewno paliwa jest na tyle ze kontrolka zapasu niepowinna sie wlanczac a to jest taki motyw ze kontrolka swieci jak na dyskotece raz tak raz nie ?? jak autko stoi i sie...
Witam Mam seicento 900 z LPG od około pół roku i nie małą z nim przygodę. Od razu po zakupie, gdy wracałem z sąsiedniego miasta zaświeciła mi się czerwona kontrolka symbolizująca zbyt wysoką temp. silnika. Nie przejąłem się tym i jechałem z zapaloną kontrolką do domu, około 10-14km. Na początku jak poczytałem trochę w sieci, to bałem się, że silnik...
Ale jak? Jaki analizator, po co? Teraz wcale nie pali, paliwo jest, iskra jest. Nawet nie ma jak dojechać na warsztat. Zrobimy to w końcu, jak kolega gdzieś doczyta. Póki co, pytam jak to awaryjnie odpalić, bo stoi w nie moim garażu. Temu koledze blokuję robotę. Krzyczy na mnie, że mu gównem blokuje, że już by 10 razy w czymś klocki wymienił. Mówiłem...
Wskaźnik poziomu paliwa pokazuje że jest paliwo Wtrysk paliwa jest sprawny na 100%. Ja nadal podejrzewam że zapchany jest filtr paliwa. Co do dolotu do wtrysku paliwo się nie przedostaje.
w seicento 900 niema czujnika w bloku, jest czujnik w głowicy - w seicento jest to nie czujnik a włącznik który zaświeca kontrolkę przegrzania - już po wszystkiemu ja to koledze wymieniłem właśnie na czujnik temperatury (z cinquecento) i założyłem przełącznik który przełączał sygnał między poziomem paliwa a temperaturą czujnik załączania wentylatora...
calorstat ma dookoła tego talerzyka który zatyka przepływ taką gumkę, ona zaraz pęka i spada a bez tej gumki nawet na zamkniętym jest duża szpara i to jest cała jego wada. Wahler nie ma tej gumki i uszczelnia się samym metalowym kołnierzem, to nie musi być super szczelne, nawet lepiej jak troszeczkę tam leci bo lepiej się odpowietrza, ale nie może być...
Witam. Moim problem jest wskaźnik poziomu paliwa. Działa tylko do połowy tzn. pokazuje pół baku od pełnego do połowy a później wskazuje już normalnie tzn. spada równomiernie co do przejechanych kilometrów. Problem pojawił się po wymianie baku u mechanika bo przeciekał. Dodam że przed wymianą działał normalnie w pełnym swiom zakresie. Mechanik niby poprawiał...
Jak dla mnie w tym aucie wszystko jest sprawne, jeśli jest błąd - kontrolka świeci się cały czas a nie gaśnie. Po prostu brakuje prądu, załapuje na chwilę błąd i tyle. Z doświadczenia wiele razy spotykałem się z czymś takim - ABS, ESP, nawet wspomaganie, a w moim Seicento to kiedyś pojawił się błąd rozpoznania kliczyka Code i zaczął wariować wskaźnik...
Gaźnik ma ten + że łatwy do podłączenia/odpalenia ale jak gadałem ludźmi jeżdżącymi w terenie zdarza się ze przelewa na zakrętach ma problemy z utrzymaniem odpowiedniego poziomu paliwa przy dużym nachyleniu A wtrysk pracuje nawet ''do góry nogami'' Wybierając silnik zwrócę uwagę na dostępność części do niego zakatujesz takiego 1,1 z punto[dodatkowy...
Nabyłem Seicento z 2000 roku 1.1 z jednopunktowym wtryskiem paliwa. Pytanie moje dotyczy spalania tego auta. Jak jeżdziłem w trasach to spalanie było ok 6-7 l/100. Teraz praktycznie dojeżdżam tylko do pracy 2,5 km, czyli niezbyt daleko zeby dogrzac silnik, ale spalanie jest na poziomie 10,5-11,5 litrów na 100. Wydaje mi sie ze to troszke "duzo"?? Czy...
Witam! W moim Seicento 1.1 MPI miałem podobne objawy. Było tak, że z początku jadąc na benzynie silnik gasnął po kilku kilometrach, po przełączeniu na gaz, szedł jak burza. Z czasem, a dokładnie ze zmniejszaniem się poziomu paliwa w baku silnik gasnął coraz częściej. Na gazie w dalszym ciągu OK. Gdy zatankowałem benzynę do pełna, przez dwa dni nawet...
sprawa wyjaśniona, zbyt wysoki poziom oleju w misce skutkował "zarzucaniem "na świece, upuściłem trochę i załatwione
Witam pojazd hulał az miło w swojej klasie wygrywałem z samochodami wartymi 20 000zl wiec stwierdziliśmy pora na inwestycje Buda prosiła o reanimacje stwierdziliśmy że przekładka silnika z Cinquecento do kasty z Seicento I tu pierwsze problemy zaczęło się od odcięcia zapłonu na poziomie ok 2500RMP: na początku leciał normalnie po chwili pracy na wolnych...
Witam. Mam podobny problem, więc podepnę się tu, bo mój temat został kiedyś usunięty. Mianowicie posiadam Fiata 600 1.1 MPI oraz instalację gazową drugiej generacji ze sterownikiem TEC99 i centralką Tartarini, która została zamontowana w grudniu zeszłego roku i wszystko było dobrze, do czasu odbioru auta po naprawie w ASO. Otworzyłem maskę przed odbiorem...
Witam. Zastanawiam się nad sprzedażą obecnego samochodu jakim jest VW Golf II 1.3 1990r. W ostatnim roku na części i naprawy wydałam ok. 1600zł Mój średni przebieg km w ciągu roku wynosi ok. 10 000 km. Moja jazda wygląda najczęściej tak, że jeżdżę na odcinkach ok. 10km. Ogólnie przyznam, że jestem raczej osobą niezbyt zamożną i ciężko mi się podjeżdża...
VW Grupa z większością silników robi to samo i jakkolwiek w doładowanych można zwiększyć ciśnienie i dzięki temu (szybciej zarżniemy turbinę) mamy większą moc i moment w dolnym zakresie tak piłowanie softem wolnossących silników zawsze okupione jest ogromnym wręcz spalaniem. Mówiąc wprost - ten silnik do 3500 obr nie żyje, powyżej zaczyna żłopać tyle...
Witam wszystkich czytających o moim problemie Mam uno 899 z silnikiem takim jak w seicento i niektórych cinquecento z 2001 roku , dzieje się z nim tak : nie zawsze ale przeważnie jak jest silnik zimny po przegazowaniu obroty powinny spaść do tych np. 850 a potrafią spaść znacznie poniżej tak że telepie przez moment silnikiem aż się nie wyrównają , a...
Od jakiegoś już czasu mam problem z obrotami jałowymi i ogólną dynamiką silnika w mojej astrze. Zarówno na gazie jak i na benzynie (mocniej na benzynie, obserwacje dotyczą tego właśnie paliwa) silnik chodzi nierówno - co kilka sekund obroty wyraźnie spadają po czym wracają do normy, ogólnie silnikiem trochę trzęsie. Jak obciążę alternator ogrzewaniem...
Drugi przekaźnik zasila sterownik tzn sterownik sam go załącza gdy dostanie informację że stacyjka jest przekręcona i zasila przez niego swoje funkcje. Gdyby przekaźnik był uszkodzony to by w ogóle nie podawał napięcia, chyba że jego styki na kotwicy byłyby nadpalone ale podmieniany był i bez zmian. Jeszcze można łatwo sprawdzić czy jest napięcie np...
Witam! Mam Fiata Panda (prawdziwa kanciata) z roku 1993 z silnikiem FIRE 999ccm , wyposażonym w jednopunktowy wtrysk paliwa WEBER / Marelli IAW 6F.SH (jednak nieco innym niż w Seicento 899 czy 1108). Latem założyłem w aucie instalację gazową LPG formy Landi Renzo o następującej specyfikacji: 1. Reduktor EC 04 2. Elektrozawór gazowy Med 3. Układ sterujący...
paliwa seicento seicento paliwa poziom oleju seicento
wtórnik katodowy ecc83 atheros ar5b125 włącznik lampa stać
polecane wiertarko wkrętarki wiertarko wkrętarka
Bosch Classixx 5 E2 – błąd silnika, grzałki lub wody: diagnostyka i naprawa Jak odblokować hulajnogę Blaupunkt ESC 608?