To nie jest normalne , gdyż idąc na 2 cylindry na zimnym tak naprawdę je osłabia ... trzeźwo myśląc.... A przecież zależy na tym by auto sie zagrzewało jak najszybciej a tym samym szybko z chodziło ze ssania... A czy masz kłopoty z odpaleniem auta ? Ja na twoim miejscu odwiedził bym elektryka ... Zostawił u niego auto na 1 2 dni i żeby podpioł go na...
Witam, Szanowni koledzy mam SC 900 instalacja LPG objawy są następujące zarówno na LPG jak i na BENIE to samo. Nie zawsze lecz czasami - jak go "piknie" . Jedziesz i nagle silnik zamiera na 2-3 sekundy potem się budzi na taki sam czas i tak w kółko... za chwile mu przechodzi i jest dobrze a potem znowu to samo... jak ma tą "fazę" to jak się zatrzymię...
W tych silnikach to przecież tłoki się wywracały. :D Piston slap i to może stuka. Przerywanie to trzeba by robić jakieś parametry podczas przyspieszania. Może i paliwa brakuje. Sondy idą na bogato przy pełnym bucie?
Układ chłodzenia wyczyściłem ogrzewanie wróciło lecz niestety strasznie rośnie ciśnienie w układzie chłodzenia do tego stopnia że wywala płyn przez zbiornik. Po nowym roku remont silnika będzie.
Witam. Panowie i Panie mam problem z moim Fiatem Seicento 1.1MPI. Mianowicie auto gdy jest zimne ma pełen zakres mocy i obrotów silnika. Pracuje równo, nie przerywa, wkręca się na obroty. Problem zaczyna się dopiero wtedy kiedy auto osiągnie normalna temperaturę pracy tj. po około 10-15 km. Zaczyna się dławić, brakuje mu mocy, skacze w trakcie jazdy,...
nie ruszaj nic przytopiona szczotka w szczotkotrzymaczu/jest on plastikowy/ powinni na gwarancji wymienić cały silnik [/code]
Mam następujący problem. Auto po wejściu na 3000 obr przerywa, po czym znowu wchodzi na 3000 i tak w kółko na przytrzymanym gazie. Na wolnych obrotach pracuje normalnie. Tester wykazał brak błędów. Po przełączeniu na LPG problem ten sam.. W momencie przerwy w pracy silnika zapala się kontrolka wtrysku.
Witam szanownych forumowiczów,mam problem z moim seicento 900 ,podczas jazdy zapaliła się kontrolka wtrysku,auto zaczęlo się dławić ,przerywać na niskich obrotach,po przegazowaniu lub szybszej jazdy silnik pracuje w miarę normalnie ,ale po odpaleniu szarpie ,nie wchodzi na obroty,czuć nie spaloną benzynę no i nie chodzi chyba na wolnych obrotach na...
Siemano! Mam taki problem: To tak na początku wyskoczyła dioda engine. Odpala normalnie, czy to na zimnym czy na ciepłym silniku. Jak jechałem do pracy zaczął delikatnie przerywać, później już go konkretnie szarpało jak dodawało mu się gazu. Tracił też moc, tak jakby go muliło. No chyba, że mu dałem konkretnie w "palnik" to po jakimś czasie wchodził...
a kto nie gasi silnika po stłuczce? chyba tylko ten, kto chce spierdzielić z miejsca wypadku ;) a jak bardzo chcesz to sobie załóż w szereg z tym kablem do masy taki pstryczek co wyskakuje w przypadku zderzenia rozłączając zasilanie - np z seicenta, na złomie będzie kosztować z 10zł. w CC i SC jest właśnie w szeregu z pompą paliwa i odcina ją przy uderzeniu...
Seicento 900 98r 230tyś km benzyna/gaz Samochód na 3, 4 i 5 biegu zaczyna przerywać i wali w gaźnik Stało się to można powiedzieć z dnia na dzień Na luzie w obroty wchodzi Na jedynce też może wejść na pełne obroty Na dwójce czasami wchodzi na obroty ale bywało że już na tym biegu zaczynał przerywać Na trójce powiedzmy tylko równo chodzi do 3-4tyś obrotów...
Witam Mam następujący problem: Posiadam samochód Fiat Seicento (900) z instalacją gazową BRC. Będąc na Słowacji zauważyłem zwiększone zużycie benzyny. Wracając ze Słowacji jechałem na gazie (benzyna była na głębokiej rezerwie). W pewnym momencie silnik zaczął przerywać --> zauważyłem , że wskaźnik benzyny jest na absolutnym zerze (sytuacja o tyle dziwna,...
Okazało się, że to szarpanie na zimnym było spowodowane tym, że był odłączony taki wężyk cienki co idzie w okolice gaźnika. Jeżeli szarpało, przerywało i odłączony wężyk, to na pewno wężyk od mapsensora. Daje podobne objawy i ciężkie zapalanie to mogło być również przez ten wężyk. A co do Ceramizera, to owszem, pomaga, ale tylko sprzedającym ten specyfik...
Cześć, niedawno kupiłem fiata seicento 900 rocznik 2000, wszystko chodziło elegancko - palił na rys nawet na powaznej rezerwie (rzadko do tego dopuszczałem) niestety przedwczoraj przestał działać rozrusznik, a przynajmniej tak mi się wydawało więc odpalałem go na pych, z ciekawosci zanim na dobre stanął(zaczęło go nieco przerywać więc skojarzyłem objawy...
Witam. Mam następujący problem z Fiatem Uno z silnikiem seicento 900 z instalacją gazową. Autko po założeniu gazu pracowało bez zarzutów 5lat aż do tej pory.Żona pojechała zatankować Pb i LPG na stację BP i zaczęło się. Auto straciło moc, zaczęło szarpać, przerywać bez względu na paliwo na które zostało przełączone.Zauważyłem przebicie iskry na przewodach...
No a wtrysk dobry?
Też tak mnie się wydaje. Pytanie czy te auta były z takim trybem pracy wycieraczek, bieg przerywany i bieg ciągły wypuszczane na rynek? Przełącznik zespolony ma trzy tryby pracy i bieg "chwilowy". Rozebrałem go i w środku jest cały, żadnych wypalonych połączeń.
Hej W moim seicento przednie wycieraczki dzialaja tylko w trybie szybko i w trybie okresowym ( ciągłe trzymanie prawej dźwigni przy kierownicy) W pozostałych trybach czyli; - ruch ciągły wolny - ruch przerywany wolny wycieraczki nie działają Pozatym wycieraczki przy przerwaniu pracy nie wracają do pozycji spoczynkowej - zostaja tam gdzie przerwano ich...
Mam problem ze swoim maluchem, mam w nim założony silnik 899ccm z fiata seicento, fabrycznie na wtrysku, ja założyłem mu gaźnik z fiata uno 1.0, problem polega na tym że na postoju chodzi trochę nierówno, ale wkręca się normalnie na obroty, na jedynce jedzie, na dwójce jedzie, na trójce z małym gazem, jak dam więcej gazu (czyli zwiększam mu obciążenie)...
Miałem podobny problem w Seicento 1.1. W deszczowe dni jak wjechałem w kałużę myślałem że filtr zaciągnął wode i klapa. Jednak okazało się że to przewody WN od świec miały bardzo duże przebicie. Silnik chodził nie równo, kulał nie chciał wkręcać się na obroty. Spróbuj go odpalić w garażu ew. gdzieś po ciemku, otwórz maskę i rozpyl wodę nad przewodami...
Ciśnienie reduktora jest dobre i tego nie będą ruszał. Wyjeżdżę jeden zbiornik i zobaczę spalanie. Zastanawiam się jeszcze, czy nie spróbować przemyć wtryski. Taka ciekawostka o BRC. Przy demontażu rozleciał się czujnik temperatury. Różnica w cenie reduktora z czujnikiem i bez wynosi 10 zł, natomiast sam czujnik 52 zł :-x Dodano po 6 Jest dobrze, żadnych...
Wypadałoby odczytać błędy ze sterownika, bo niestety może to być objaw dość typowej usterki sterownika silnika.
podłączyłem seja pod kompa i wskoczyły następujące błędy P0704 P1555 P0235 dodam jeszce ze silnik przerywa równe obroty i potrafi nawet silnik zgasnie niewiem czym to może być spowodowane
Poprostu na cieplym silniku przerywa na gazie przy zmianie biegów cicho prycha
Witam. Okazało się że jest lipa, wirnik silnika wycieraczek zchajcowany-fotka-.mechanizm wraz z siniczkiem w drodze-allegro-60zł. ale moduł sterowania trybem przerywanym jest sprawny jakby ktoś chciał to mogę odsprzedać jeśli w zakupionym bedzie sprawny. zamierzam samodzielnie przezwoić wirnik-jest to proste tylko czasochłonne i przecyzyjnie trzeba...
Może warto zastanowić się w jakich warunkach zanika ładowanie? Czy pod dużym obciążęniem, czy zależnie od obrotów, a może gdy alternator jest zimny. U mnie się też tak dzieje w Cinquecento. 900-ka - więc podobna budowa układu. Mam założony woltomierz więc dokładnie mogłem zaobserwować mój defekt. Alternator kręcił się jałowo po wjechaniu w kałużę, pomimo...
Kiedyś miałem Fiata Seicento Sporting 1.1, auto jeździło elegancko, nie było żadnego przerywania, ale miałem problem właśnie podobnie jak Ty, zgasiłem auto po przejechaniu zwykle 20km, po 3h próbowałem odpalić, rozrusznik kręcił i kręcił ale nie mógł zapalić, oddałem go do mechanika, wymienił czujnik położenia wału, po wymianie problem minął i auto...
http://obrazki.elektroda.net/22_12805124... Witam wszystkich. To mój pierwszy projekt w tym dziale. Dlaczego kolejna programowalna wycieraczka do samochodu, której było już kilka różnych projektów ...? ano dlatego, że ta jest konkretnie do modelu Fiata Seicento. Jak użytkownicy wiedzą standardowy regulator cyka co około 4s i nigdy mi to nie...
Aha czyli podczepie miernik pod sonde i zobacze czy sonda pracuje od 0.1 do 1v?wtedy będe mial juz pewnosc czy sonda jest dobra tak? Pompa paliwa jest nowa wymieniana przez poprzedniego wlasciciela mierzyłem jej wydajność pompuje w 18sekund 1 litr paliwa,czyli wychodzi ze w normie. Tylko ten silnik siedzi w seicento i pompa paliwa mogla byc zalozona...
witam , mam problem ze swoim sejko . mianowicie tak jak w tytule ,jak odpale sejka i jest podpiety silniczek krokowy to niby chodzi ładnie , jak jest zimny to ładnie chodzi na ssaniu jak sie nagrzeje to obroty spadają na odpowiednią wartość i jest "cacy" problem pojawia się jak chce nim ruszyć albo chociaż wkręcić go na obroty ,poprostu sie nie da ,obroty...
Oring pod wtryskiwacze ok, membrana regulatora ciśnienie tez ok, przelew drożny, ja auto odpali to chodzi prawidłowo nie dławi się ani nie przerywa.
Sej odpala na ciepłym po 2-10 próbach. Jeśliby kręcić bez przerywania to można "wykręcić" cały akumulator. Na zimnym problem zdarza się bardzo sporadycznie. Instalacji gazowej brak. Kontrolka wtrysku nie świeci się (sama lampka działa - zapala się na chwilę po przekręceniu kluczyka). Iskra ginie gdy samochód nie odpala. Również wtryskiwacz nie pracuje....
ja tam akumulatora nigdy nowego nie kupiłem, za 1/4 ceny kupilem nową opornicę i idę sobie z nią na złom i wybieram najlepszy akumulator, zostawiam stary i dopłacam "na flaszkę" :) teraz bardzo łatwo o dobry akumulator na złomie, kiedyś to było bardzo ciężko rozrząd? no proszę... pasek ok 70zł kosztuje, rolki/pompa zwykle są dobre (jak nie mają luzów...
Przyłączę się do tematu kolegi mam ten sam problem. U mnie kontrolki się nie świecą na benzynie nie przerywa . A na gazie czasem tak nawet czasem (nie wiem jak to nazwać-huk pod maską). Kable wymieniłem. W komputerze żadnych błędów. Mój silnik to akurat 1,1 MPI.
Witam Bardzo proszę o pomoc gdyż już nie mam siły do mojego seicento. Jest to auto z 99 r. z slnikiem 900 ccm SPi z LPG (nie wiem jakiej generacji ale auto może odpalać tylko na benzynie a na LPG przełącza się jak się mu troche doda gazu) Sprawa wygląda następująco: Od kilku miesięcy miałem problem z zapaleniem ciepłego silnika. Czasem zapalał bez problemu...
Witam wszystkich, mam problem z sejem. Otóż sprowadziłem seja sportinga 2001 rok z niemiec, w Niemczech zapalał a w jak dotarłem do domu to już z lawety zjechał z pomocą innych rąk. Silnik kręcił i objaw taki jakby nie dostawał prądu. Raz po raz odpalał ale jak go zgasiłem to znowu problem. Następnego dnia odpalił rano i pojechałem na jazdę próbną po...
Witam mam problem, na ciepłym silniku szarpie podczas jazdy a na luzie (przerywa/faluje) i po chwili obroty wchodzą na maksa, szybko się grzeje. Co to może być???
to jeszcze czujnik wału korbowego pozostał do wymiany może to co coś da a ja wstawiam tu pewien pliczek dzwięk z tłumika sejka 900 może ktoś miał z takim problemem styczność tłumik ma 6 miesięcy szczelny sejcento 900 silnik benzyna pracuje jakby na 3 cylindry przy przyspieszaniu warkot silnika natomiast na wolnych obrotach cichutko spod maski , nie...
Seicento 1,1 MPI z instalacją BRC24. Na zimnym silniku przy dodawaniu gazu szarpie, brak mocy, prawdopodobnie przerywa na drugim cylindrze. Na Pb jest ok. Po nagrzaniu jest ok. Świece i przewody wymieniane w zeszłym roku. Podejrzenie padło na wtryskiwacz LPG. Wymieniony na inny używany, bez poprawy. Wyskakuje cały czas błąd P0202. Przejrzałem instalację...
Mam dziwną sytuację. Mam jakieś radio Pioneera i nigdy nie było problemów (oprócz tego że czasami (nie zawsze) gasło przy odpalaniu auta a potem się włączało od razu no ale to chyba normalne. Później zaczęły być problemy przy zgaszonym samochodzie (bez kluczyka). Działało ale wyświetlacz mrugał jak było głośniej, czasami całkowicie się wyłączało. Później...
Ciśnienie paliwa na wtrysku. Powinno być około 1 bara. Kontrolka wtrysku nie informuje o błedach? Podepnij pod komputer, możliwe że sonda lambda podaje zły sygnał a ona wlasnie dziala po rozgrzaniu. W seicento 900 (podobny sterownik) sonda wchodzi w pętlę zamkniętą przy 61 stopniach C silnika - sprawdzałem to u siebie programem . Sondę możesz multimetrem...
seicento przerywać seicento silnik silnik seicento
wzmacniacz stagg bezpieczniki mitsubishi carisma kasowanie licznika
protokol pomiarow energii zgrzewarka transformatorowa
Jak zmienić region na Polskę w Sharp Roku TV? Trwałe odłączenie immobilisera w Kia Cee'd SW ED