Witam. Również mam problem z avensisem 2000 D4D. Jakis czas temu byl problem z odpalaniem.....wymieniony zostal wtryskiwacz...przez jakis czas (miesiac) wszystko bylo ok. Pozniej znowu zaczely sie problemy z odpalaniem. Az w koncu za krotyms razem zaswiecila sie kontrolka od silnika i chodzil on tak jak by wogole nie mial turbiny. Teraz caly czas jest...
Strzelam że będzie za cienki ten agregat bo to chińskie waty, poza tym moc agregatów podaje się w kVA. Dużo zależy od tego co napędza ten silnik, czy ma ciężki rozruch.
Problem rozwiązany, wystarczył dodatek do czyszczenia wtrysków paliwa.
Gniazdko bez styku ochronnego wyrzuć ,na to miejsce ze stykiem.Przewód PEN instalacji podłącz pod ten styk ochronny. Sprawdź połączenie,ciągłość przewodu PE do silnika i czy podłączony jest z obudową. Wiarygodny stan izolacji silnika ocenić można przez pomiar rezystancji izolacji przy napięciu 500V. Napisz czy ciężki rozruch silnika był zawsze.Bo może...
witam właśnie wymieniam rozrząd i wał zablokowałem przez odkręcenie śruby przy rozrządzie na wysokości rozrusznika i włożenie pręta 8 a jak zablokować wałek rozrządu i czy są jakieś znaki na tym silniku bo ja nic nie mogę znaleźć
Dobrze zrozumiałeś. Ustaw zapłon a czujnik zegarowy, zobacz potem czy nie zmienia się wartość - oczywiście lampy strobo do diesla pewnie nie masz. Twarda, dzwoniąca praca silnika to zbyt wczesny wtrysk. Mało realne, ale zawsze jest że komory wirowe się obluzowały.
Filtr paliwa wymieniony na nowy ?
Witam Nie wiem w jakim urządzeniu pracuje ten silnik. Czy ma ciężki rozruch? Jak często jest załączany? Mam do czynienia na codzień z silnikami dwubiegowymi 30/15 HP, 1480/730 rpm, rozruch mają ciężki i w szafach są zastosowane styczniki Moeller DIL 3 M 80 - 2 szt. i DIL 2 M - 1 szt. DIL 2 M jest właśnie tym zwierającym uzwojenia 1-go biegu. Są one...
A co zrobić jak mamy taki silnik i ma średnio ciężki rozruch ? Są sprzęgła mechaniczne lub hydrauliczne co powodują lżejszy rozruch . I jak kolega pisał poeksperymentować z czasem przełączenia G/T .
Witam Silnik gwiazda/trójkąt ma oznaczenie na tabliczce znamionowej silnika gwiazda 660V trójkąt 380V Przy podłączeniu w gwiazdę silnik pobiera mniejszy prąd ,dlatego jest uruchamiany początkowo w gwiazdę a następnie w tójkąt.Silniki takie mają moc 5.5 KW w zwyż .Taki 5.5Kw w warunkach domowych nie uruchomisz w trójkąt od razu ,gdyż na ogół bezpieczniki...
0.4 kW i 70kg? Coś się nie zgadza chyba. Masz podany prąd rozruchowy 3.3 razy większy niż nominalny. Czyli moc też powinna być o te 3.3 raza większa. Zależy też do czego ten silnik jest zapięty (rozruch ciężki/lekki).
Potwierdzam - u mnie też brak jakichkolwiek luzów. Mam dwie pompy do WAN-AW --> jedną po kapitalce i drugą z uszkodzoną panewką i na żadnej nie ma luzów.
A co z baterią, nie uszkodzę jej przy zwarciu ? Czy jest możliwe zwarcie? Co ten silnik napędza? Ciężki rozruch silnika DC to jest praktycznie chwilowy stan zwarcia.
Zdaje się, że jednak masz świece do lepszego sprawdzenia, miernik sobie odpuść (korzystałeś zapewne z omomierza?), chyba, ze masz do dyspozycji amperomierz prądu stałego o zakresie 50A. Wszystkie cztery świece razem mają pobór prądu ok 48A. Najprostszą metodą jest wykręcenie świec i sprawdzenie "optyczne" po podłączeniu bezpośrednio do akumulatora,...
Nie robić "tuningu" z 50 cm3 na 70 cm3. Niektóre części się różnią.
A co będzie napędzał ten silnik 3kW? Ciężki rozruch?
Kolego sprawa prosta podgrzej ręcznie swiece tak z 10 sekund i wtedy pal silnik.
Skoda Fabia 1, silnik 1.9 SDI Witam, od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem z rana. Odpalił normalnie, gdy przejechałem około 100 km i zgasiłem. Nagle, po 2 godzinkach stania, strasznie ciężko kręci, wręcz nie odpala. Akumulator jest w porządku, rozrusznik też, filtr paliwa zmieniony. Czy to może być coś z tym? https://obrazki.elektroda.pl/9972281000_...
Więcej danych wejściowych - Leon 1 , 2? 1.6 8V czy 16V- to zawęża potencjalne usterki charakterystyczne dla silników. Jaka tam instalacja siedzi, jakie wtryski i ile to ma nalotu. Zakręć całkowicie gaz na butli i wypal go z rurek i parownika (pozwól żeby silnik się sam przełączył na benzynę) i pojeździj tak kilka dni. Ewentualnie zdejm wężyk podciśnienia...
Jeszcze tylko modele silnika napisz.
Jeżeli silnik miał ciężki rozruch to prądy przekraczały 60A przez dość długi czas.Nic dziwnego ,że agregat nie wytrzymywał.
Witam Tak jak wcześniej : dużo oleju spala + ciężki rozruch silnika (przy pierwszym rozruchu po rozgrzaniu-ok) + chmura dymu ( siwy) przy rozruchu (przy pierwszym rozruchu). Co może być przyczyną?
Witam wszystkich zainteresowanych. Po wymianie kostki stacyjki problem ustąpił.
Nie masz racji, to czy wykonuje się rozruch, jaki to rozruch itd zależy tak jak pisali poprzednicy - od zasilania i zabezpieczeń oraz od rodzaju napędzanej maszyny. Czasem rozruch Y/D mógł by być zabójczy dla silnika (ciężki rozruch). Jeśli montujesz do niego falownik czy softstart to po co Ci rozruch Y/D, falownik wykona rozruch przy połączeniu na...
Witam . Czy kiedyś robiłeś sterownik BLDC ? Na jakim układzie chcesz go wykonać . Do czego ma być ten silnik ? Jak ciężki rozruch ?
Kosiarka traktorek silnik b&s 17.5 KM Ciężki rozruch najprawdopodobniej poszedł wałek rozrządu ale nie mogę znależć nr typu silnika. Brak tabliczki znamionowej. Jaki wałek rozrządu zamówić do tego silnika
Mam to samo auto i włączę się do dyskusji. Jak już zapali to dobrze silnik pracuje.??
Witam Jeśli już ktoś zdecydował o użyciu wyłącznika instalacyjnego to dlaczego C50A a nie D50A gdy silnik ma ciężki rozruch. Przed pochopną jednak zmianą na char. D przestrzegam gdyż musi ona być poprzedzona obliczeniami SWZ i pomiarami impedancji pętli zwarcia. pozdrawiam pm001
Jest jeszcze coś - urywające się wały korbowe - ekstremalnie zgotowany blok silnika traci osiowość podpór wału na skutek odkształceń termicznych. Innych metod niż organoleptyczne to nie ma - silnik nie ma żadnego "rejestratora parametrów eksploatacji". Zbytnie zadymienie, oddychanie przez odmę, ciężki rozruch, nierównomierna praca, głośne metaliczne...
dziś było trochę lepiej niż zwykle. Być może jest zależność od ilości paliwa w baku dziś było poniżej połowy do tej pory prawie zawsze pełny lub więcej niż pół. Wtryski były oddane na komputerowe sprawdzanie ale jak się to odbyło to nie wiem ale na każdym znalazło się wytłoczenie z datą i jakimiś numerem na każdym jednakowe. Podkładki pod wtryski założone...
Chińczyk to nie jest. Czyli co? Napisz a nie rób tajemnicy typ ,może zdjęcia tabliczki. Rozruch twojego silnika jeśli nie jest ciężki to jakieś 50 A .
wiekszy kondensatoe nic nie da >>> może masz zatarte panewki silnika i stąd ten ciężki rozruch lub sam silnik jest uszkodzony
Witam. Z wyliczeń wynika że kondensator o pojemności 25µF przeniesie prąd o wartości 1,2A, (który widnieje na tabliczce), przy napięciu 220V. Dla pracy ciągłej niema potrzeby stosowania większej pojemności, chyba że silnik ma ciężki rozruch, wtedy można na czas rozruch dołożyć drugi, odłączany po rozruchu.
Mamy pomysły,zebys sprawdził pod diagnoza co mu brakuje jak krecisz i co mu brakuje pod maska.
mam problem z doborem przewodu do silnika - moc silnika 250kW, start przez soft start "in line". Przy doborze ze względu na nagrzewanie prądem przeciążeniowym. Czy powinienem brać pod uwagę prąd znamionowy, czy jego 3.5 krotność (wynika z warunków rozruchu) rozruch wydaje mi się że ciężki (pompa wody).
Sprawdził bym na komputerze diagnostycznym jaką temp silnika na zimnym, widzi komputer samochodu. Jeśli czujnik nie pokazuje poprawnie, dawka rozruchowa może być za mała. Jak odepniesz na zapalonym silniku na zimnym, czujnik temperatury to obroty silnika się zmieniają?
Najpierw diagnostyka komputerem. Prawdopodobnie czujnik temperatury padł.
Dzisiaj tak z ciekawości zajrzałem do świec i co mnie zaszkoczyło , były w oleju pochodzącym z silnika wszystkie cztery. Czy jakaś uszczelka mogła puścić i przez to ma zwarcie przy uruchomianiu silnika?.
najlepiej wejsc tdi timming i na wykresje zobaczyc czy wartosc kata jest na lini wykresu ale której linii :cunning: są 3 :| jak już o tym piszesz to dodaj, że na niebieskiej
Czyżby jedynie zastosowanie falownika umożliwiło rozruch ? Ewentualnie mogę zastosować silniki trójfazowe ale czy połączenie trójkąt gwiazda umożliwi ciężki rozruch ?
Nice Wingo 230v. W dokumentacji znalazłem informację o kondensatorze 5 µF, co sugeruje kondensator rozruchowy i to całkiem duży do tak małego silnika. Sugeruje to ciężki rozruch. Fideltronik Ares 700 (700VA/420W), Ten UPS nie posiada wyjścia z "prawdziwą sinusoidą, tylko aproksymację przebiegu sinusoidalnego, czasami określaną jako "Sinusoida schodkowa"....
Jeśli autor chce podłączyć skrzynkę ze zdjęcia i musi wykonać obwód do niej to niech ją przyłączy na stałe. Tak będzie najbezpieczniej. Jeśli jest to urządzenie przenośne to wtyczka 5P. W jednym i drugim przypadku obowiązkowa wymiana przewodu zasilającego na pięciożyłowy. Na wejściu jest mostek z PE na czerwony przewód oznaczony N, i wchodzi na zasilacz....
Radziłbym sprawdzić wtryskiwacze. Miałem podobne problemy z tranzitem silnik zero błędów ciężki rozruch. Jeden wtrysk już był trzepnięty. Pozdrawiam.
Był temat na forum. W skrócie trzeba dać dodatkową masę na głowice silnika. Brak masy niewłaściwe grzanie świec żarowych trudny pierwszy rozruch silnika.
Dodam że silnik sprężarki jako że tu "ciężki rozruch" jest ma ograniczoną liczbę rozruchów na godzinę ! 6/h do 10/h. Można pracować TYLKO na termometrze zewnętrznym. Tyleż genialnym co dowcipnym jest pomysł prof. Józefa Piotrowskiego (tego od podczerwieni w Curiosity na Marsie) - miał tylko jeden termometr i umieścił go w otworku w ścianie zewnętrznej...
Bardzo trudna usterka do wykrycia a rozruch silnika bardzo ciężki . Tędy również sie zapowietrza oprucz usczelniaczy i przelewów
Czyli podłączenie w gwiazde i rozróch na raz ? Tak, oczywiście. W tym przypadku rozruch bezpośredni. Nie wiem co chcesz napędzać tym silnikiem. Jeśli miałby to być ciężki rozruch, to możesz ewentualnie zastosować jakiś softstart.
Kolega ma chyba układ grzania sprawny a ciężki rozruch silnika w niższych temperaturach to inna bajka.
yyy... Przepraszam. Może źle zapytałem. Tak jak mówiłem spotkałem się z twierdzeniem, że Ir może wynosić 5-7 In. A technikabasenowa mówi o 3-5 In. Czyli jest trochę rozbieżność. Krotność 3-5 to rozruch średni. 5-7 to już ciężki. I nikt nie będzie np. rozpinał sprzęgła, by uruchomić silnik na biegu jałowym. Trochę jest urządzeń napędzanych silnikami,...
Dzięki za odpowiedź. Moje 1,9 tdi 90 km w mieście paliło niecałe 6 l na trasie niecałe 5 l (ekonomiczna prędkość zawsze) a teraz pali ponad 7 l w mieście. Wiem że przy wymianie filtra paliwa zapowietrzył mi się układ i był odkręcany jeden wtrysk aby odpowietrzyć pompę. Brak błędów w silniku (czytane Vagiem 4.9 PL). Może już wtryski siadają w końcu ma...
Co w przypadku ciężkiego rozruchu silnika? W wypadku bardzo ciężkich rozruchów najlepiej zastosować soft-start. Jesteście pewni że wyłącznik silnikowy posiada zabezpieczenie zwarciowe? Jeżeli chodzi o Eatona, Siemensa czy Mitsubishi to tak.
Kolega Lysy239 ma rację, geometryczna suma prądów będzie równa zero. To jedno z podstawowych praw elektrotechniki, dziwię się że kolega moderator je kwestionuje. Czy aby naprawdę? Zastanowiłeś się o co tu chodzi? Dodano po 54 Kolego wiem co to są stany nieustalone dużych silników. Długi ciężki rozruch Znaczy masz zerowe pojęcie o stanach nieustalonych.
BARDZO DZIĘKUJE Czy ja dobrze zrozumiałem, że zasilisz silnik 30KW przewodem 4mm² bo ważniejsze są koszty niż bezpieczeństwo? To nie jest zasilanie suszarki do włosów, czy lampek choinkowych gdzie można mówić o oszczędności. Mam wrażenie, że nie wiesz z jakimi prądami masz do czynienia. Szczególnie, że silniki mają ciężki rozruch. Ps. Zwracam...
witam mam silnik zaburtowy Yamaha 8 km 2t ma bardzo ciężki rozruch na zimno potem pali na pół obrotu szarpanki jaki może być tego powód
Witam Panowie ponownie Tym razem mały problem z DS4 (174000km) silnik DV6C - 9HR (Siemens-Conti) Auto przyjechało 1500km z Francji bez problemu W Polsce sporadycznie używane (około miesiąca) Pewnego dnia zaczęły się problemy z odpaleniem tzn Na zimnym silniku ciężki rozruch (kręci normalnie) Jak odpali to do momentu uzyskania temp chłodziwa około 75...
Jak bedziesz chciał dopompować z 2 atm do 2,2 w kole samochodowym to może nie ruszyć, bo ma silnik wtedy tzw ciężki rozruch. A i prostownik się zgrzeje , na dłuższą mete to znaczy na kilka minut nie zalecam.
1. Gilotyna może być hydrauliczna (takie są do blach), gdzie rozruch silnika jest banalnie łatwy, albo mechaniczna (do papieru) z ogromnym kołem zamachowym- rozruch ekstremalnie ciężki. W gilotynie do ucinania głów silnik tylko podnosi nóż, a on spada sam, rozruch średnio ciężki. 2. Jeszcze nikt nie wpisał, że maszyn nie wolno przerabiać, że musi być...
Wszystko zależy jaki jest rozruch tych silników(lekki ,średni),jaka jest praca silnika ,ciągła, przerywana .Mam silniki 30-40KW które pracują bardzo często w impulsie(w trakcie uruchamiania,ustawiania maszyny)dodatkowo ciężki rozruch ,bezpośredni,nie gwiazda /trójkąt,to prądy są ogromne.Ten co podałem to ma takie parametry;
Po co przełącznik gwiazda trójkąt? Silnik nie powinien mieć ciężkiego rozruchu bo presostat spuszcza powietrze pomiędzy sprężarką a zaworem zwrotnym.
Napisałem, że jest prosta w sensie doboru silnika, a potem dodałem, że nie wiem czy przy braku bufora będzie to mogło działać poprawnie. Wiem, że silnik w kompresorze ma ciężki rozruch, ale można użyć jakiegoś układu soft startu. Będzie to tańsze niż 2krotne przewymiarowanie ogniw.
Jak obliczyć najprościej i w przybliżeniu czas rozruchu silnika. Znalazłem, że rozruch lekki to t≈√Pn. Skąd to wynika? Co z innymi typami rozruchu np. ciężki?
sprawdz masy na silniku i skrzyni
Jeżeli silnik pracuje w ciężkich(np duże momenty ciężki rozruch itp) warunkach wówczas maksymalna moc jaką może przenieść falownik to 160kW. Dla normalnych warunków falownik obsługuje silniki do 220kW.
Powinieneś mieć wyprowadzone 6 zacisków na kostce połączeniowej. Jeżeli tak jest to można go podłączyć w gwiazdę lub trójkąt i będzie pracował poprawnie. Przełącznik służy tylko do zmniejszania prądu pobieranego podczas rozruchu i jest stosowany do silników o dużej mocy lub mających ciężkie warunki rozruchu. Nie do końca masz racje , tak jak to ktoś...
Olej po wymianie chlodniczki przestał się dostawac do płynu chłodniczego. Ponadto udało się naprawić ciężki rozruch po zagrzaniu silnika. Wcześniej odpalał na cyk na zimnym. Jak się zagrzał to ciężko palił. Jeden rozrusznik już trafiło. Problemem okazała się plecionka masy na łapie silnika . Po jej wymianie pali jak złoto.
zawory były ustawiane bo wszystkie uszczelki wymieniałem pod cylindrami i na głowicy Jeszcze raz ustaw zawory,głowica opadła likwidując ich luz,normalne w maluszkach po wymianie uszczelki. Sprawdż bakelitową podstawkę pod gażnikiem. Czasem uszkodzona cewka zapłonowa zachowuje się dziwnie wraz ze zmianą temperatury w komorze silnika.
sprawdź regulację zaworów
Odprężnik można sprawdzić bez rozbierania silnika, wystarczy, kręcąc ręką wałem, sprawdzić czy uchyla się lekko zawór podczas sprężania.
Czujniki występuja w obu modelach ale w jednym jest to czujnik indukcyjny na dwa piny i ma wtedy inne kółko a w drugim jest to czujnik halla i ma 3 piny . Często ścina się klin na tym kole i może to powodować klekotanie i ciężki rozruch silnika .
Przykładowy wciągnik jednofazowy z wózkiem, gdzie silnik ma dwa kondensatory Tak to jak my to nazywamy ciężki rozruch, zerknę na ten schemat , przecież przy mocy 2,2 Kw to jest szczeniak a co powiesz z dwoma zerami z tyłu .Oczywiście bez przecinka .
Z odcinaniem układu zapłonowego radzę: ostrożnie! Jeżeli pojazd posiada katalizator, w czasie prób uruchomienia bez zapłonu przedostanie się do niego niespalone paliwo, które po uruchomieniu będzie się spalać, co może (chociaż nie musi) doprowadzić do uszkodzenia (popękania) katalizatora wskutek nadmiernej temperatury Pzdr. Gerri Faktycznie - zgadzam...
Jest taka możliwość, że po wyłączeniu silnika gaz ciągle dostaje się do kolektora - jego nadmiar może powodować późniejsze problemy z rozruchem. Dla próby pojeździj trochę tylko na PB i zobacz, czy też będziesz miał takie objawy. Zatankuj 10 litrów benzyny, niski stan w baku też może utrudnić rozruch.
Silnik załączany bezpośrednio, czy licznik 10/60 wystarczy? chodzi o rozruch bo jest bardzo ciężki, a więc prąd w czasie rozruchu będzie miał z 200A?
Dwa silniki 3F 180W i 120W ( ten 180W ma dosyć ciężki rozruch ) Styczniki to LP1K0601BD Tak jak pisałem chcę to rozwiązać na półprzewodnikach bo rozwiązanie na stycznikach mi nie odpowiada.
Moc 5.5kW jest dla silnika o ciężkim rozruchu. Moc 7.5kW jest dla silnika o lekkim rozruchu. W twoim przypadku silnik może być przeciążony o 150% przez 3 sekundy.
Silnik uruchamiany przełącznikiem gwiazda -trójkąt prąd poboru przez silnik około 24A przyjmując rozruch lekki to 24x1.5 =to by musiało się zamknąć w okolicy 32A bo już dla rozruchu średniego to jest 24x2=48A Prąd rozruchowy silnika jest zawsze taki sam dla danego silnika, niezależnie od "ciężkości" rozruchu. To jak ciężki jest rozruch wpływa tylko...
Tak jak napisał kolega elektromechanik zabezpieczenie przeciążeniowe dobiera się do prądu znamionowego silnika i dla silników klatkowych współczynnik ten wynosi 1,1 a dla pierścieniowych 1,2 ale też należy wziąć pod uwagę czas rozruchu danego silnika i jeżeli jest to rozruch ciężki to trzeba ustawić prąd termika troszkę większy niż wynika to z obliczeń
Opcja z baranami odpada - przecież napisałem że mam balkon a nie ogródek poza tym agregaty na osiedlach są niedozwolone. ' Pod blokami są trawniki. A poza tym jakie niedozwolone?W czasie klęsk żywiołowych nikt nie będzie patrzył na przepisy. Obrzyn też jest niedozwolony ale gdy umożliwi Ci przetrwanie to jest na wagę złota. Rozmawiamy o sytuacji kryzysowej...
Małe sprostowanie: O ile silnik będzie nie obciążony to faktycznie obroty będą takie same w obu przypadkach. Ale przełącznik gwiazda/trójkąt stosuje się właśnie tam gdzie silnik jest obciążony i ma ciężki rozruch, a wtedy obroty przy połączeniu w gwiazdę nie osiągną takich jak przy połączeniu w trójkąt. Moc i moment jest 3x większy.
To urządzonko oszukuje na chwilę przy rozruchu ciepłego silnika sterownik a co zatym idzie efekt uruchamiania jak na zimno.Przy odrobinie umiejętnosci mozna taki układzik zbudować samodzielnie.Nie ma nic wspólnego z oprogramowaniem.Nie spotkałem również przypadku w którym winę za ciężki rozruch na gorąco miała pompa wtryskowa.
Witam posiadam silnik pierścieniowy oraz rezystor rozruchowy urządzenia te nie pracowały nigdy razem. Silnik ma pracować w aplikacji o rozruchu ciężkim. Czy rezystor jest odpowiedni do silnika ? dane silnika: Moc - 75kW stojan 380V/139 A wirnik - 256V/179 A Do tego rezystor rozruchowy dane : rozruch średni - 260kW rozruch ciężki - 200 kW U/I wirnika...
To wszystko zależy... - jaki materiał przewodu ? - ile żył ? - jakie obciążenie ? Grzałka ? Silnik o ciężkim rozruchu ? - jak długo ma przewód pracować pod obciążeniem ? 10 min ? Cały dzień ? - gdzie leży ? w zimnej piwnicy czy na słonecznej ścianie ? itd itp.... Więc nie ma prostej odpowiedzi :)
Najmniejszy silnik 6kV np. Sh355H4A prod. EMIT Żychlin to 160kW. To dwa razy tyle co moc wymagana. No ale trudno. Wydaje się, że dla tego silnika o momencie ponad 1000 Nm rozruch bezpośredni, bębna o podanym momencie bezwładności, nie będzie ciężki. Stopień ochrony IP55 to jest odporność na pył. Jeżeli musi być "pyłoszczelny" to jest wymagany stopień...
Problemem było to, że ten silnik to "składak", po wymianie koła pali "na dotyk".
Trzeba brać po uwagę stopień zużycia silnika. Zalewanie jednostki napędowej gęstszym olejem jest częstą praktyką, która pozwala na jego dłuższą eksploatację. Jedyny mankament, to trochę cięższy rozruch silnika w niskich temperaturach.
A tych butli nie można nabijać zasilając sprężarkę z sieci? Trzeba koniecznie je nabijać "w polu"? Skoro zmierzono prąd silnika to dostęp do sieci był. Z agregatem będzie ciężko, 5,5kW i ciężki rozruch, jak to sprężarka, agregat musiałby być dużo większej mocy niż ta sprężarka.
Przerabiam ten sam problem z RENAULT CLIO 1.5 . Tak od temperatury otoczenia poniżej pięciu stopni auto samodzielnie nie odpala.Dałem nową pompę a pomimo tego jest tak samo.Po dłuższych oględzinach doszedłem do tego,że wtryski nie trzymają ciśnienia .W podobnych przypadkach zawsze po pierwsze sprawdźcie sobie wtryski.To one najczęściej są odpowiedzialne...
Jak duży to sinik i co napędza:?: Czy ma lekki czy ciężki rozruch.:?: Przy ciężkim rozruchu może być duży spadek napięcia i stycznik może puszczać
Silniki 1fazowe w przeciwieństwie do 3fazowych mogą być ciężki do regulacji.Jeden z przykładów to silnik 1fazowy z wyłącznikiem odśrodkowym.D o wyłączenia uzwojenia rozruchowego potrzebuje prawie pełnych obrotów w krótkim czasie .Trochę lepiej jest z silnikami w których rozruch odłączany jest pozystorem lub zasilany przez kondensator,tu też są ograniczone...
Wszystko zależy od tego jak ciężki jest rozruch tego silnika, ale warto spróbować, ponieważ przełącznik raczej się nie nadaje,chyba że na stycznikach.Zakładam, że sprężarka pracować będzie w automacie.
Jeśli wyłącznik różnicowoprądowy ma być przeciwporażeniowy to prąd różnicowy powinien wynosic 30 mA (w szczególności gdy dotyk jest wielkopowierzchowny lub atmosfera szczegłonie niebezpieczna to 10 mA). Dla silnika charakterystyka najczęściej "C", chyba że rozruch szczególnie ciężki to wtedy "D".
Jakie są konsekwencje długotrwałej pracy w gwieździe? Nie ma żadnych, po prostu silnik w gwieździe ma miejszą moc, dokładnie tak jak kolega napisał wyżej. Kolego wszystko zależy od obciążenia rozruchu, zabezpieczenie C 25, do takiego silnika musi być, potem możesz myśleć czy uzwojenia, są uszkodzone czy nie. Kompresor mógł mieć silnik o mniejszych...
Pierwsze objawy to co jakiś czas wyskakuje błąd p1171, oraz świeci się kontrolka Lambda lecz kontrolka po jakimś czasie gaśnie. Do tego nieznacznie ubywa mi płyn chłodniczy, ale nie widać wycieków na zewnątrz silnika, oraz silnik ciężko się uruchamia.....(muszę długo kręcić rozrusznikiem). Przy okazji przeglądu serwisowego instalacji Lpg zrobiono mi...
Co wtedy się dzieje w mojej przekładni zębatej koła napędowego przy tych obrotach??? Tracę moc?? Bardziej się grzeje,czyli mam straty energii!? Nie no przekładnie zębate (nie ślimakowe) osiągają sprawności ponad 90%, a w Twoim przypadku masz po prostu większe przełożenie. Na pewno silnik pierścieniowy ,bo lepszy do ciężkiego rozruchu. Jaką charakterystykę...
Do silnika takiej mocy to nie stycznik, tylko wyłącznik z zabezpieczeniami zwarciowym i przeciążeniowym. Istotne jest, co napędza ten silnik, czyli jaki ma rozruch: lekki, ciężki czy bardzo ciężki. Od tych parametrów zależy ustawienie zabezpieczeń w wyłączniku. Wyłącznik na przykład coś takiego: Eaton Wyłącznik Mocy 3P 2000 A Stacjonarny Izmx40B3-V20F-1....
Inną dziwną dla mnie rzeczą jest podana moc pompy, czyli 1100W, a w dokumentacji, do której udało mi się w końcu dotrzeć jest napisane,że In=7,8A, co daje prawie 1800W, a Istart=24,7A, czyli 5700W. To w końcu jaka jest moc tej pompy - 1100 czy 1800W?! Kolego 1100 W to jest moc czynna pobierana z sieci gdy pompa pompa pracuje w odpowiednim punkcie charakterystyki...
Witam ponownie czy to napięcie w czasie rozruchu czy już pracy silnika bo jeżeli rozruch to dziwnie wysokie.Pozdrawiam
Jest problem z jednofazowymi silnikami. Jeżeli rozruch jest poprzez chwilowe załączenie uzwojenia rozruchowego poprzez wyłącznik odśrodkowy lub czasowy to ciężko wymyślić falownik który skutecznie by to realizował. Jeżeli ten silnik ma uzwojenie rozruchowe (pomocnicze) zasilane poprzez szeregowy kondensator to istnieją falowniki przeznaczone do takich...
Możesz mieć uszkodzoną sondę lambda. najlepiej jechać na diagnostykę komputerową auta w programie diagnostycznym powinno wykazać czy sonda walnięta czy co innego bo może być też czujnik temperatury silnika
Takie maleństwo ? Czy to nie przerost formy nad treścią , czy tylko teoria? A jaki rozruch? ciężki czy lekki :-) , silnik klatkowy przypuszczam? http://www.elektroinstalacje.info/articl...
ciężka rozruch silnik ciężka rozruch ciężka rozruch zimne silnik
ka3525 spawarka wymiennik ciepła oleju bezpiecznik awaryjnych
yamaha ciemny wyświetlacz yamaha ciemny wyświetlacz
Uszkodzona płyta Mcd3f999a w bieżni elektrycznej Programator AKO Typ T70 w urządzeniach Bosch