Masz pecha. Nie ten ten rozrusznik. Nie te części włożone. Albo rozrusznik kręci razem z silnikiem.
Nic nie podłączaj, skoro komp od lanci, to nie będzie widział tego czujnika a za tem nie będzie zgłaszał błędów, bez niego silnik odpali pozdro.
A jak szybko nagrzewa ci się silnik ?
Tak
wydaje mi sie ze ten grubszy . najlepiej udaj sie na najblizszy szrot i zmierz. wiem napewno skrzynia od silnika 8V posiada ten sam walek.. sam zakladalem silnik 1.4 16V w miejsce silnika 1.2 8V i bez problemu sie nadalo sprzeglo
Witam Tak, ktoś ma - jako P i U pozdrawiam
To że słychać pompę to nie znaczy, że daje ciśnienie na listwę wtryskową ;) Z tago co pamiętam na listwie jest zaworek - możesz sprawdzić (ostrożnie) czy jest ciśnienie. Tylko rozłóż jakąś szmatę żeby Ci benzyna silnika nie ochlapała.
Na allegro coś takiego znalazłem Na 99% procent nie ten, bo jak na moje oko to z obu stron powinna być żeńska złączka.
To teraz pojeździłbym z podpiętym kompem i poobserwował "na żywo" sygnał z pierwszej lambdy - będziesz miał pewność czy silnik nie ciągnie lewego powietrza (wtedy komp pokaże duże zubożenie).
Usuń kontrolke silnika.
bardziej na brak zasilania ecu lub jego zgon diagnoza idzie po k lini
Czujnik wału lub sterownik silnika.
Mapę w Punto 1.4 😭😭😭 Podaj numery sterownika silnika.
Witam Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej (układ wtryskowy) samochodu Fiat Punto z silnikiem 1.2 16V
Ok. Dysponuje ktoś momentami dokręcania do tego silnika?
Nie, z tego co mi przekazał sprzedający to jest tam oryginalny sterownik od tego silnika.
Aby nie zapalała się kontrolka wtrysku trzeba założyc emulator na wtryskiwacz, emulacja sondy nic tutaj nie da. Kupiłem taki do Punto 1,2 16V za 30 złotych. Jak kolega zainteresowany to dam namiary, montaż bardzo prosty. Pozdrawiam
Udało mi się dojść do ładu, więc wrzucam schemat dla potomnych pt. jak odpalić silnik z Punto II 1.2 16V 80KM. Oczywiście zadziała to tylko ze zdjętym immo. Po podłączeniu, jak na schemacie silnik powinien odpalić, natomiast wystarczy jedynie dodać 5 przewodów do pedału gazu (pozostałe dwie kostki) i silnik może normalnie pracować.
Jaki komputer steruje silnikiem Twojego samochodu, jest napisane na naklejce.
Auto z silnikiem po kolizji tłoki zawory.Mówię ludziom że naprawa takiego silnika nigdy nie daje 100 procentowej gwarancji ze będzie chodził długo i szczęśliwie.Proponuje wymianę silnika.Nie chcą.Remont.Mija jakiś czas auto wraca na warsztat urwany korbowód wybija dziurę w bloku.Wymieniamy silnik.
Mam fiata punto 1,2 sporting 16v, gdy odpalałem silnik zapaliła się kontrolka od ładowania i nie zgasła, oraz nie ma wspomagania. Pomóżcie co mam robić? Czy winą jest szybka jazda po kałużach, gdy nie jest założona osłona pod silnikiem?
Odłącz węzyk od niego i popatrz czy będzie jakaś róznica w pracy silnika.
Czy błąd da się wykasować na zgaszonym silniku? Czy pojawia się dopiero po odpaleniu silnika?
Co to za silnik? Bardzo czesto w tym modelu dzialo sie to przy silniku 1.2 chyba 16V.
Możesz kolego napisać tak na "spokojnie" co tam w tym Fiacie "popsułeś"? Kto ci "podpowiedział" abyś "grzebał" przy rozrządzie jak rozrusznik nie ma "siły obrócić silnikiem"? Pozdrawiam!
Nawet i tej rureczki niewolno zaślepiać .Udaj się do gazownika co ma pojęcie o regulacji instalacji gazowej już pisałem na ten temat .Zatkanie tego niema nic wspólnego z falowaniem silnika.
Pewnie zawory pokrzywione. Tylko mechanik Ci pomoże. Na odległość nie da się go zdiagnozować. Szukaj raczej nowego/drugiego silnika.
Poszukaj 1.4 16v z bravy, bravo, itp
Jeszcze raz sprawdź poduszki silnika oraz skrzyni biegów.
Bardzo proszę o odpowiedź . O jakim silniku mówisz konkretnie 8V czy 16V?
https://www.motobenzyna.pl/silniki/2499-... https://www.motobenzyna.pl/silniki/2497-...
A to jest taki 1.1 16V?
Flota pewnego zakładu ma trzy Renault Kangoo 1,6 16V z silnikami w których są podobne cewki .Po kilku latach eksploatacji mam już całe pudło uszkodzonych cewek.
Wszystkie jednostki benzynowe 1.1, 1.2 i 1.4 8V montowane w Punto I/II/Grande Punto to silniki FIRE. 1.2 16V z Punto II to Super-FIRE. Jedyne silniki nie-FIRE w Puntach na naszym rynku (w Brazylii i Indiach są inne silniki) to 1.8 (Punto II HGT) i bardzo dawno temu 1.3T/1.4T (Uno GT, Punto GT). Nawet 1.4 16V (StarJet) i 1.4 T (T-Jet) w Grande Punto...
www.racingforum.pl
Wszystko wskazywało na uszkodzony sterownik. Auto miało stłuczkę rozebrane ma części.
Omijaj ten silnik :arrow: szerokim łukiem.
Witam, Potrzebuję dane lub serwisówkę do silnika 1.4 16V z Doblo 2013r moc 95km. Chodzi o momenty dokręcenia, stop korbowodów, miski, pokrywy zaworów, głowicy itp. Mile widziany schemat ustawiania rozrządu (blokady zakupiłem) Pytam tu konkretnie ponieważ google podsuwa dane z fiata punto/stilio silnik niby 1.4 16v lecz roczniki starsze nadal jest to...
Zobacz tu na drugim zdjęciu: https://www.otomoto.pl/oferta/kolektor-s... po prawej stronie przy tych niebieskich wężykach. To jest widok od spodu, okolice 4-go cylindra.
Swap na 1.2 16v z Punto i ogień. Tego silnika nie zajedzisz nawet jadąc 10 kilometrów v maxem.
Kup ten silnik i się przekonasz. Akurat najtańszy element układanki.
a ja chciałbym zapytać jak osiągnąłeś podgląd czujników pedału i przepustnicy bo za nic nie mogę tego znaleźć. Dostępne parametry zależą od wersji silnikowej i specyfikacji sterownika. Ten ekran pochodzi z Punto '99 1.2 16V ze sterownikiem silnika Bosch Motronic ME7.3H4 (wersja bez EOBD).
Kiedyś tak chciałem przyoszczedzic i w Punto hgt ustawiłem rozrzad na znaki korektorem i później kupiłem blokady i ustawiłem tak jak trzeba. Trzęsło silnikiem i wypadały zapłony.
Bo to nie z Punto II tylko z Punto I ma być! Tu masz 1.2 75KM http://olx.pl/oferta/fiat-punto-elx-1-2-... Tu masz silniki 1.2 8V i 16V stosowane w Punto I: http://punto.org.pl/informacje/silnikifi... (dwie ostatnie ramki pierwszej tabelki).
jesli masz centralke od innego silnika to czego ty sie spodziewasz????
W obudowie filtru powietrza jeśli dziura to nie ma wpływu na podwyższone obroty jałowe wskutek lewego powietrza. Musi być nieszczelność pod przepustnicą - pod osią przepustnicy. Gdy jest ponad przepustnicą to ma mały wpływ na takie zachowanie.To zaklejone to może jakiś by-pass na wypadek wystrzałów gazu?Posprawdzaj wszelkie wężyki podciśnieniowe czy...
No panowie proszę o odpowiedź .
Dziękuję Arek 1984 za pomoc :) Mam nadzieję że teraz uda mi się coś zrobić ze swoim sterownikiem do Punto :)
Ty masz kolego Punto 1.2 8V które to ma 60 KM ! Silnik Fiata 1.2 16V ma 80 KM. I jest bardzo duża różnica pomiędzy "dynamiką" jednego a drugiego. Pozdrawiam!
Zobacz jak zrobili to inni, takich modyfikacji jeździ po naszych drogach pewnie co najmniej z kilkanaście, choć częściej trafia tam FIRE 1.2 (75KM)/SuperFIRE 1.2 16V (86KM) albo 1.3T (106KM)/1.4T (136KM) z Uno GT/Punto GT.
Pojazd to Fiat Punto 2 z silnikiem 1,2 16V. Problem to szarpanie silnika, wygląda to na problem z zapłonem, ale to nie to. Wymieniłem cewkę, przewody zapłonowe, dokładnie sprawdziłem i zregenerowałem świece, bez skutku. zacząłem podejrzewać pompę paliwa, muszę zmierzyć ciśnienie. Świeżo zainstalowałem program diagnostyczny, dziś spróbuję się z tym pobawić,...
Czesc,Moja instalacja to STAG300-4 plus, tomaseto reduktor i listwa valtek czerwony. Mam problem z falowaniem obrotow na LPG przy zimnym silniku w Fiacie Punto II 1.2 16V. Falowanie za kazdym razem po przelaczeniu sie na gaz przy zimnym silniku z tym że czasami faluje mniej a czasami tak ze przy wrzuceniu sprzegla zgasnie i stojac na swiatlach wyglada...
Skoro wyskoczyła kontrolka ładowania to i tak czeka cię wymiana alternatora.
...z tego co mi wiadomo, to w Punto II nie było silnika 1.2 65KM, a zarówno silnik 1.2 8V 60KM jak i 1.2 16V 80KM to silniki FIRE (to jest skrót - pisze się to wielkimi literami), choć wersja 16V określana bywa mianem Super FIRE.
Witam mam problem z podlaczeniem wiazki silnika fiat punto I 1998rok 1.2 16v do wiazki w budzie fiata seicento 1.1mpi 2004rok prosze o odpisanie lub kontakt 883-055-664 pozdrawiam.
Możesz śmiało założyć, że wersje z tymi silnikami i w tej cenie były katowane, bo po to się takie auta kupuje... ceny części do Punta są są najniższe, oczywiście jeśli mówimy o częściach nowych i w miarę renomowanych producentów posiadających wymagane certyfikaty jakości, bo chińszczyzna jest mniej więcej w jednej cenie dla wszystkich tych modeli z...
i co tutaj teraz w tym temacie zrobic To tylko moja sugestia - pozbyłbym się instalacji LPG z tego silnika, ew. zrobił instalację od nowa, oczywiście jako IV generację, na STAGu 300 albo Zenicie. II generacja (na mikserze) w tym silniku to jakieś nieporozumienie.
nie było czegoś takiego ;-) silnik 1368 ccm występował tylko w mocach: 77. 90 i 95 km. był jeszcze silnik 1370ccm - 75 i 80 km. silniki 1242ccm 16V miał faktycznie 86km i występował w punto 1 i fiacie bravo/ brava ;-) ale nie w fiacie punto 2
Map - pekniety wężyk , syfy. Szczegulnie po ostrym garowaniu, lub chamowaniu silnikiem podczas którego silnik chce wyskoczyc, ten węzyk lubi sie rozszczelnic.
a wiecie moze cos na temat samochodu Punto II z silnikiem 1.2 16V ile takie cacko moze palic,i czy posiada moze ktos taki samochodzik.?
Witam. Wiele czasu minęło i wracam do tematu bo w ciąż jest aktualny. Jeździłem na odpiętym wentylatorze ale teraz mam korki i postanowiłem to zrobić. Wymieniłem czujnik na nowy i nawet w sklepie mi powiedziano że to jego wina ale nic z tego dalej się wentylator kręci nawet na wyłączonym silniku.
Witam, Kolego a silnik przestal odpalac po skasowaniu bledow zwiazanych z ABS i TC czy byl jeszcze jakis blad w silniku. Na poczatek bym sprawdzil czy: - Immo z kluczyka gasnie, - Paliwo dochodzi, czy dziala pompka paliwa, - Czy jest iskra, - Rozrzad jeszcze raz czy jest poprawnie ustawiony na znakach, - Sprawdz bezpieczniki, czy wszystkie sa w porzadku,...
silniczek krokowy przykręcony jest na korpusie wytrysku a wygląda o [url=http://http://www.moto.allegro.pl/i... tak , natomiast [url=http://punto.autokacik.pl/puntofire... tutaj masz schemat urządzenia wtryskowego (co prawda w Punto ale różnicy nie powinno być wielkiej)....
Rozrząd (pasek,napinacz,pompa) wymieniany był w sierpniu , silnik jest kolizyjny więc po przeskoczeniu usłyszał bym stukanie zaworów o tłoki , ale nic takiego nie było słychac , w piątek wieczorem przyjechałem normalnie bez żadnych problemów, rano w sobote nie odpalił Nic byś nie usłyszał. rozrusznik potrafi zagłuszyć. Rozrząd potrafi przeskoczyć właśnie...
Witam Auto sprowadzone z Niemczech kupione z uszkodzonym licznikiem Mam parę pytań: 1.Nie mogę przeprowadzić osiowania licznika :/ chodź licznik mam wymieniony stary padł (na nim nie dało się też zrobić osiowania) - PROCEDURA 'OSIOWANIA' PROXI - Zapis danych konfiguracyjnych CAN ... - Zapis do modułu: Komputer nadwozia (NBC) UDANY! - Zapis do modułu:...
Przecież nie oceniam. Wzoruje się opiniami na różnych forach od użytkowników. Dodano po 3 Dobra jednak wezmę te ngk bkr5ez. Przeczytałem że te iskry polecane są do silników 16v i punto od 2004r.
Trochę dziwne zestawienie, bo auta są z różnych segmentów... u FIATa odpowiednikiem Astry G było Stilo, natomiast u Opla odpowiednikiem Punta 2 była Corsa C. Lepiej zniesie LPG silnik Astry, jest prostszy i mniej wysilony - Punto ma 80KM z 1.2 a ta Astra ma 75KM lub 84KM z 1.6. Problemem astry jest natomiast to, że jest ciężkim autem i ten silnik jest...
Witam! A nie odwrotnie? powyzej 600 bogata a ponizejk uboga? Takie cus znalazlem.. Czy jest jakas procedura sprawdzenia czy sonda dziala i czy silnik zmienia sklad mieszanki procz examinera? Pozdrawiam
Ludzie ,podpowiedzcie kobiecie ale tak aby auto było powyżej 2000 roku! I w kwocie jaką przeznacza na samochód oraz jego roczne utrzymanie. A tu tylko "dorosłe" Audi ,albo Toyota z połowy 90-lat. Gdzie lata "świetności" tych Toyotek już także mineły i jest ich stosunkowo mało w porównaniu do innych modeli tego producenta np. Corolla. To już lepiej poszukać...
Czyli gazownik zwalił sprawę, powinien mi takowy podpiąć? Czy podpięcie emulatora załatwi sprawę błędów w ECU? 16V też chodzi na jednopunktowym? Zdaje się że ja mam starszy silnik, 16V chyba od 1995 montowali...
Nie wiem czy da się to źle założyć (mam na myśli odwrotnie a nie na zły przewód) ale w mojej Fieście z silnikiem 1,25 16V magnetyzery nic nie dały. Marek
jak nie zmienia faktu bary a stopień sprężania to 2 światy na to sa wzory do obliczania ale jak 3i4 sprawdzałęś jest identyczne w obu ?? Dodano po 1 http://www.autocentrum.pl/dane-techniczn...
Miernik do ręki i sprawdzenie oporności pomiędzy dwoma białymi przewodami z sondy. Oporność 7 - 15 ohm -> grzałka sondy OK. Następnie napięcie na tych przewodach (podczas pracy silnika). Większe niż 12V - OK. Brak? - szukanie masy lub zasilania.
To urządzenie nie nadaje się do Twojego samochodu, współpracuje jedynie ze sterownikiem IAW-16F, czyli Cinquecento, Seicento, Panda, Punto z wtryskiem SPI i silnikami 1.1 i 1.2 8V.
Witam Planuje zasilić lpg silnik 1,2 16v punto mk1 Dodano po 2 Czy ten silnik będzie poprawnie jeździł na II generacji LPG ?
Nie zupełnie o to chodzi - VISA oczekuje jakiegoś konkretnego ISO code a z ECU odczytuje same zera, na SC 1.1 (IAW 59F) czyta wszystko normalnie a w moim Punto 1.2 (IAW 8F.5T) już nie i nie wiem czy to problem z moim ECU czy taka uroda Euroscana. Co to za auto jest IAW 49F? Marea, Bravo/Brava? Zapewne silnik 1.6 16V (100KM). Był też w Punto 75 (1.2).
Witam was. Co do tematu niewypałów z ostatnich 10 lat które naprawiałem. Więc tak ;] Silniki opla diesle 16v z pustymi wałkami i krzywkami na ciepło bez klinów - powoduje obrócenie się krzywki, kolizje zaworu z tłokiem, W najlepszym wypadku koszt naprawy 4tys. same wałki uzywki 2tys. Mercedes w 210 300d i świece żarowe które się ukręcają. Renault hehe...
Czy za te pieniądze kupie Fiata Evo? Punto EVO ?? Jedynie po spaleniu. Zastanawiałam się nad silnikiem o poj. 1,4- czy to dobry wybór? Modele T-Jet są mocne i żwawe ale lubią paliwo. Ciężko trafić bo poszukiwane. Podstawowy 1.4 to osiołek niestety. Chociaż 16V trafić to już jakoś zaczyna jechać. Nadal problemy ze skrzyniami biegów bez względu na silnik.
Cóż tematów na temat takiego zakupu jest naprawdę na tym forum masa i za każdym razem ma być to auto do 10 czy 15 może i 20tyś. I za każdym razem autor pisze nie no to musi być Niemiec konkretnie musi być Niemiec, stary zajeżdżony, gówniany, do którego się włoży jeszcze trzy razy tyle w ciągu roku ale Niemiec no bo gdzie tam Matiz no to gdzie ja poszpanuję...
W puncie problemy z alternatorem są raczej dość częste. Po pierwsze z powodu miejsca gdzie jest zamontowany oraz jakości tego elementu montowanego w tych autkach. W Punto 1 bardzo często pękała aluminiowa obudowa alternatora (mnie ze 2 razy), raz mi się szpilki rozkręciły, innym razem łożysko padło, jeszcze innym razem szczotki (miały jakąś wadę materiałową,...
Ciśnienia paliwa nie sprawdzałem, ale czy gdyby poszła pompa paliwa to czy powyżej 2500 obrotów ciągnąłby tak dobrze? Dodano po 5 A czy może to być np. silnik krokowy odpowiedzialny za spadające obroty a za szarpanie odpowiedzialna zabrudzona przepustnica?
Mój został sprzedany jako 9 latek z przebiegiem 150 tys.km. Silnik 16V sprawował się bez zarzutu i nigdy nie było przy nim nic robione. Na gazie przejechał 130 tys.km.
...a sterownik i układ wtryskowy masz z tej Bravy? Masz opcję "plug and play" w postaci silnika z Punto I Sporting. Jak nie masz osprzętu to kup kolektor z Punto I 1.2 16V z wtryskami i komputerem.
Mam takie stare już auto jak Fiat Idea 2005r., 1.4 16V (technicznie bliźniak Punto), w sumie już u mnie na dożywocie jako awaryjny samochód jak główne auto zawiedzie. Od zawsze zapalała się okresowo kontrolka silnika + brzęczyk + komunikat na komputerze związana z sondami lambda, w sumie mocno wkurzające. Kiedyś nawet próbowałem coś z tym zrobić, sondy...
Podepnij auto pod komputer powinna wyskoczyc diagnoza. Mysle, ze moze winna tu byc pompka lub elektronika sterujaca praca silnika. Niekiedy jak zle zalozona jest instalacja lub brak co niektorych czesci w niej mam na mysli elektronike od gazu to przy jezdzie na benzynie komputer silnika lapie bledy i stad pozniej problemy z jazda na benzynie. Pozdrawiam.
witam, Samochód fiat punto 2 silnik pojemność 1.2 16v Instalacja lpg KME Diego G3 nowy reduktor AT03 Alaska nowe wtryskiwacze valtek 3ohm Benzyna ogarnięta pracuje dobrze nie ma błędów w sterowniku korekty paliwowe w normie Walczę z ustawieniami LPG może ktoś jest mi w stanie doradzić jak doprowadzić mapę do porządku ? jak na razie dziękuje za rady...
Słuchaj powiem Ci tak puntem 1,2 z gazownią jeździłem - tragedia Corsa trochę lepszy komfort jazdy, zawieszenie jak dla mnie za sztywne w corsie. Na 80 tys. zrobione od nowości w zawieszeniu wymieniona prawa końcówka drążka i lewy łącznik stabilizatora nic poza tym. Punto co to mi się przez warsztat przewija to przednie zawieszenie robione już było...
Ja się wypowiem co do Fiatów - szukasz za dużych oszczędności i potem za to płacisz. Wymiana kabli i świec co 3 miesiące to ewidentnie jakiś problem (zapewne tania i zużyta instalacja LPG w aucie z wtryskiem MPI), ja przez 5 lat użytkowania tego auta wymieniłem świece po zakupie i kable zapłonowe po 4 latach eksploatacji (bo były ulewy, powódź i w Katowicach...
Z tego co mi wiadomo w punto II i innych fiatach na wielopunkcie (ale 8 zaworowych, może w 16v także )czujnik ciśnienia oleju podaje sygnał do sterownika silnika. Jednakże myślę że w Twoim przypadku jeśli nie świeciła w ogóle kontrolka to przewód był pęknięty, nadłamany i teraz jak poruszałeś przy wymianie czujnika może gdzieś dotyka masy i problem....
Jeszcze jedna myśl nie daje mi spokoju - jak to jest z momentem na kołach i czy lekki silnik elektryczny (bo o takich mowa w tym wątku) dostarczy go tyle samo - lub podobnie - co silnik spalinowy? Np. takie Punto 1.2 16V na pierwszym biegu ma na kołach jakieś 1500 Nm (przy ruszaniu od ~2k obrotów).
FIAT PUNTO GT 1.4 TURBO Renault 5 GT Turbo Ford Mercury 1,6 16v turbo Renault Fuego TURBO Te silniki nie będą tanie bo turbo w tych silnikach to były kaprysy producentów a nie seryjna produkcja.
Mam pytanie jakie tam jest sprzęgło: linka, hydraulik? Co to może być i jaka cena naprawy na oko i za części? Fiat Punto 2 1.2 16v z 2001r numer vin ZFA18800004101923 59,00 kW, klima itp. Błagam o info czy to trudna długa praca? Silnik musze wyciągać? Tragedia, w piątek musze nim pracować stracę robotę... Wszystko działało normalnie aż z góry chciałem...
Silnik 1.1 SPI i 900SPI mają ten sam układ wtryskowy więc musiało działać. Co do pompy paliwa jak nie dostaje benzynki prawie w ogóle to właśnie chodzi nie równo, nie chce się wkręcać i bardzo ciężko pali. Fiatów ogólnie nie da się zrozumieć. W swoim Seicento wrzuciłem silnik 1.2 16v 86km z punto 1 sporting. W punciaku wszystko było idealnie, w seicento...
Po co Ci schemat? Ta pompa się często psuje... zobacz czy dochodzi do niej zasilanie, jeśli zasilanie dochodzi a pompa nie działa, to jest do wymiany. Wiązka do pompy idzie w lewym progu (od strony kierowcy), pompą steruje podwójny przekaźnik pod maską. P.S. W mk.1 były 3 różne wersje silnika 1.2 - 60, 75 i 86 (SPI, MPI, MPI 16V).
Jako, że mam (ale diesla) Grande Punto to powiem tak - to będzie najtańsze z aut w danym roczniku w swojej klasie (to segment B, ale wymiarami dorównuje kompaktom, jak np. Corolla E12). Pod kątem LPG masz silniki 1.2 16V (trochę za mały do tego auta) i 1.4 Starjet. Auto dość wygodne, dużo miejsca w środku, dobrze wyposażone i nieźle się prowadzące....
hehe ale trzeba sie uzbroic w cierpliwość bo stron jest bardzo duzo w temacie na autokąciku czytam od miesiaca i dopiero jestem przed połową:) Ja mam Van-owską skrzynie podobno była mocniejsza od zwyklych ,sprzęgło fakt ,wsadzają z 16V ale tez zdarzaja sie przypadki ze trzeba z 1.4 16v.Turbina z volvo 1.7t gt17,koszt niemam pojęcią musisz poczytać.Do...
Dzień dobry. Nabyłem SC z silnikiem Punto 1.2 16V 86KM. W aucie zamontowany jest obrotomierz z SC Sportinga, jednak nie działa. Czy ktoś byłby na tyle pomocny i zapodał link do jakiegoś manuala lub chociaż schematu elektrycznego podłączenia. Dziękuję z góry.
planowane jest 1.4 16V+6speed bo 1.2 z czasem też będzie zbyt mało 1.2 16V z Punto mk.1 ma 86KM i swap jest bezproblemowy (od biedy nawet wiązka silnika może zostać stara, po drobnych przeróbkach, bo wtyk ECU z 900ki pasuje do ECU z 1.2), 1.4 16V z Grande Punto ma co prawda 9KM więcej ale swap jest dużo bardziej skomplikowany z uwagi na bardziej rozbudowaną...
Dzięki za schematy, znalazłem nawet podobny z kolorami :). Zrobiłem bezsensowny swap, zamontowałem 1,2 16v z brava do punto 2 w którym oryginalnie siedział 1,2 8v 60km. Potrafi ktoś podpowiedzieć gdzie się wpiąć w wiązkę punto 2 żeby działał: 1. obrotomierz 2. kontrolka ciśnienia oleju 3. check 4. wskaźnik temperatury silnika W wiązce silnika bravy...
Soft wybieram na pewno dobrze (nierobie tego pierwszy raz), wybieram alfa romeo, potem 156, i mam do wyboru rodzaje silników. W fiatach łączy mi się ale niestety nie z wszystkimi. Np: Fiat Punto 1998r sterownik magneti marelli 1.2 16V - IAW 18FD.5Z (wtyk 3 pin) Idzie bez problemu. A np Fait Marea 1.6 16V rok 1998 (wtyk 3 pin) nic zero komunikacji. Jaką...
punto silnik regulacja silnik bezkolizyjny punto zasilać silnik punto
alternator iveco bezpiecznik różnicowoprądowy uszczelnić antenę
zmywarka simens programy zmywarka simens programy
Zamiennik kamery do TNS510 w Toyocie Avensis 2010 Pilot z przyciskiem bagażnika - czy zadziała?