Witam. Auto jak w temacie, jest klima. Wentylator nie działa, ani bez klimy ani z klimą. Po załączeniu klimy słychać wyraźnie załączające się sprzęgło i jednocześnie spadają obroty silnika. A moje pytanie dotyczy jak się dostać do silnika wentylatora nawiewu aby się za dużo nie narobić. Podejżewam uszkodzony bezpiecznik termiczny silnika nawiewu.
Luzy osiowe na wirniku silnika nawiewu!
W Peugeot 807 2.0 HDI 2007 nie działa wentylacja – brak reakcji na regulacje, temperaturę i kierunek nawiewu. Szukam przyczyn: bezpiecznik, moduł PWM, silnik dmuchawy.
Napięcia sprawdzaj po uruchomieniu silnika!
Uszkodzony masz modół wentylatora. Znajdziesz go w obudowie silnika nawiewu.
Sprawdź sam silnik wentylatora "na krótko"...
Na początek to sprawdź żarówką np h7 czy zasilanie i masy są dobre na module i samym silniku. Potem będziesz martwił się o modul.
Musisz sie dostac do silnika nawiewu. A dokladnie do modułu lub rezystora. Sprawdz czy masz zasilanie.
A max nawiewu to nie włącza przypadkiem przekaźnik przy silniku?
Ale leonek gadasz głupoty (dalej). jurek55 ma więcej racji, sprawdził bym wtyczkę przy samym silniku nawiewu. Przegrzewała się.
Uszkodzone BSM, uszkodzony moduł albo sam silnik dmuchawy. To w zasadzie standard. Mogą być jeszcze uszkodzone przewody czy panel kimy. Co do wyrobionych plastików to też prawda.
Pewnie tranzystory w module nawiewu. Czy tam jest climatronic czy pokrętło skokowe od regulacji nawiewu (dmuchawy). Opornica dmuchawy w postaci rezystora czy elektronicznego modułu?
zaden bieg nie dziala To klima czy ogólnie nawiew? Bo to różne sprawy.
Zacznij od wymiany filtra w nawiewie. Pewnie zalepione
Od zasilania silnika. Opis jak wyzej. Georges
Ło musi być beton nie filtr jak nic nie leci. Choć i takie się trafiają. Widziałem też odwrotnie podłączony silnik dmuchawy.
Jeśli sam silnik bezpośrednio podłączony nie pracuje to on wini ,ale dla pewności podłącz zamiast silnika żarówkę (nawet H4) i zobacz czy jak włączysz dmuchawę ,się zapali abyś mógł wykluczyć usterkę wszystkiego innego (nie pamiętam dokładnie ale w peugeocie raczej silnik musi być odpalony aby nawiew tez działał).
Mam to samo - podczas pracy na klimie na 4-rtym biegu silnik nawiewu przestał działać. (at)pwired - dałeś rady?
mówisz o wentylatorze chłodzącego chłodnice czy o wentylatorze nawiewu??
Klapa rozdziału, silnik klapy rozdziału, instalacja silnika, panel sterujący...
W sterowaniu wentylatora nawiewu mam dwa elementy FW26925A1,obudowe mają jak 2N3055.Czy ktoś może mi podpowiedzieć co to za elementy. Silnik wentylatora sprawny,brak nawiewu.
To dość powszechny problem. Silnik regulacji nawiewu ciepło - zimno i kierunku nawiewu.
Należy sprawdzić, gdy nie działa dmuchawa, czy dochodzi napięcie do silnika, gdyż on może być powodem usterki.
Według schematu to na pinie 4 tego rezystora oraz na silniku wentylatora plus pojawia się po zapłonie. Jeżeli tam ich nie ma to masz przerwę/uwaloną wiązkę.
[quote="konrad_bugaj] ...kod silnika to ERFN[/quote] Ktory rocznik (wazne czy jest pierwsz, czy druga seria i czy ma BSI)? E = kombi RFN = silnik Pozdrawiam, Georges P.S. Przepraszam, nie zauwazylem PW.
Regulator silnika nawiewu padł, do naprawy lub wymiany.
Przegrzany bezpiecznik lub/i jego gniazdo,ewentualnie kostka przegrzana,zimne luty?
Wsadź od Poloneza.
Schemat bezpiecznikow w komorze silnika i w kabinie
Nagrzewnica,problemy w układzie chłodzenia,silniki i cięgna klap,sterownik klimy.Wybierz sobie.
Dmuchawa jest pod schowkiem-być powinna. Sprawdził kolega bezpiecznik pod kierownicą oraz pod maską, przekaznik pod bezpiecznikami pod BSI, rezystor dmuchawy oraz szczotki silnika dmuchawy. Trzeba sprawdzić czy do pokrętła dochodzi napięcie, jeśli nie to mogą być uszkodzone przekaźniki w komorze silnika (lub jeden odpowiedzialny za dmuchawę), może być...
przestał działać nawiew w przedziale pasażerskim,klimatronik sprawny a silnik nawiewu nie działa, co robić? gdzie szukać usterki? silnik nawiewu sprawny wygląda na to,że prąd gdzieś znika może jakiś przekaźnik,może bezpieczniki w komorze silnika? prosze o pomoc ,dzięki
Ten bezpiecznik 40A jest przed przekaźnikiem. Często w BSM wypala się nóżka tego przekaźnika. Podaj 12V na przewód który zasila silnik dmuchawy. Rozumie że nie ma tego napięcia.
bezpieczniki wszystkie są sprawne, ładowanie jest. Dodam że wczoraj na chwile się wszystko pojawiło i jak zgasiłem silnik to znowu znikły te same rzeczy
jest w tym modelu opornica nawiewu ocobno ? wymieniony czujnik temp. wnetrza silnik i bez zmian.
Witam serdecznie. Borykam sie z problemem nawiewu w peugeot 508 silnik 1.6 hdi rok 2011 , Opiszę problemem od początku i co do tej pory wykonałem. Nie działał nawiew klimatyzacji (klimatronik 2 strefy ) sparwdziłem wszystkie bezpieczniki te podejrzane wymieniłem nic nie przyniosło pożądanego skutu zabrałem sie za sprawdzenie rezystora nawiewu okazał...
Pod skrzynka masz pewnie wypalony przekaźnik. Działa dopiero po odpaleniu silnika.
Uszkodzony sterownik prędkości albo silnik szwankuje.
nie są w stanie w serwisie namierzyć, która jest zablokowana. To zmień serwis, w parametrach rzeczywistych widać jak klapy zmieniają położenie. Co do wentylatora, to jest tak, że silnik dmuchawy zmniejsza obroty podczas przestawiania klap nawiewu po to aby pęd powietrza ich nie blokował
Przełącznik i sam silnik dmuchawy jest dobry Prawdopodobnie padł bezpiecznik termiczny tylko nie wiem gdzie go szukać Od przełącznika idą inne kolory kabli niż do silnika i po drodze gdzieś to ginie . Bezpieczniki są wszystkie dobre PIOTR
zacierający się wirnik silnika, ale najpierw do sprawdzenia bezpiecznik, regulator obrotów, włącznik nawiewu
Nagrzewnica to przecież mała chłodniczka. Żeby się do niej dostać trzeba ściągać deskę rozdzielczą, a potem dochodzisz do "puszki" w której jest nagrzewnica. Ta "puszka" to cała obudowa nawiewu wraz z mocowaniem silnika dmuchawy, klapami sterowania i regulacją temperatury. Powiem tobie ze Peugeot 306 to bliźniak Xsary i nie widziałem nigdy przypadku...
U siebie miałem ostatnio usterkę wtyczki od czujnika położenia wału. Auto gasło na sekunde i jechało dalej, komputer nie wywalał błędów, dopiero monitorowanie obrotów pokazało, że na ułamek sekundy zanika sygnał o prędkości obrotowej silnika. Charakterystyczny był restart elektroniki w srodku, w tym właśnie dmuchawy nawiewu kiedy to się działo.
Jak się nie mylę to dmuchawa znajduję się "pod nogami pasażera" a najczęściej pada opornica (rdzewieją piny na wtyczce ) wystarczy je wyczyścić i powinno pomóc http://sprzedajemy.pl/opornik-rezystor-w...
http://obrazki.elektroda.pl/1983282900_1... 8007 jest to presostat. 8025 - sterowanie wentylatorem 8035 - moduł klimatyzacji. Akurat w tej wersji panelu, nie ma w nim wbudowanego. W tym "automatycznym" jest w środku. Przeszukuję swoją dokumentację gdzie się znajduje. Dodano po 4 Zobacz to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Masz, zasilanie na tym bezpieczniku 40A? Powinno być po zapłonie albo po uruchomieniu silnika i iść bezpośrednio do silnika dmuchawy a sterowanie obrotami masą z przełącznika przez opornicę.
Moduł silnika nadmuchu do kontroli.Przekaźnik modułu silnika(w BSM)do kontroli.Możesz też wyjąć silnik i sprawdzić chociaż stan szczotek.Gdybym miał strzelać to raczej moduł silnika dmuchawy.
Ford Focus 1.6 tdci - sprężyna sprzęgła pod pedalem, w serwisie wymiana bodajże 300zl. Jak bylo o desce rozdzielczej to peugeot 407 - silniczki i sterowanie klapami nawiewu. Nie zależny serwis od 1200zl.
no właśnie w kanale się wyłączał, wyjąłem go, żeby wymienić tranzystor. w tym układzie nie ma przekaźnika, prąd jest przekazywany (niestety) bezpośrednio ze stacyjki (częste przypadki zdeformowania kabli stacyjki z przegrzania wynikającego z przepływu niemałego prądu) na wejście układu sterownika, a z wyjścia układu do silnika dmuchawy.
Opornica (moduł) silnika do wymiany. A jak silnik chodzi cięzko to tez.
Przyczyna bedzie brak zasilania ECU i kilku innych rzeczy ;-) uszkodzona instalacja w komorze silnika.
Czyli rozumie że bezpośrednio na silniku wentylatora jest różnica napięć, jeżeli tak to tylko silnik do wymiany (może martwe pole, może szczotki).
Najmądrzej byłoby zdemontować włącznik i sprawdzić czy do niego dochodzi prąd oraz czy przechodzi przez niego. Jak nie dochodzi bezpiecznik - przekaźnik, jak dochodzi a nie przechodzi - włącznik, jak przechodzi to przyczyna przy silniku.
Wersja z automatyczną klimatyzacją i dwoma wentylatorami: https://obrazki.elektroda.pl/3855978400_... A5 - konsola wskaźników A35 - sterownik silnika A57 - sterownik skrzyni biegów A63 - sterownik klimatyzacji A91 - sterownik ogrzewania A95 - sterownik wentylatora A123 - wzmacniacz czujnika prędkości A161 - wyświetlacz B24 - czujnik...
Z reguły powinien być w pobliżu silnika dmuchawy. Spróbuj poszukać. A sterowanie nawiewem jest manualne(za pomocą pokręteł) czy elektroniczne? Jeżeli manualne sprawdź czy dochodzi wogole zasilanie.
Problem rozwiązałem sam. Przyczyną był uszkodzony nastawnik od mieszania powietrza. Opiłki miedzi pomiędzy wycinkami silnika powodowały blokowanie regulatora w klimatroniku. Po przeczyszczeniu praca prawidłowa.
Najczęstszą usterką jest uszkodzenie nie rezystora tylko bezpiecznika termicznego. Ale wtedy dmuchawa chodzi tylko na najwyższej prędkości. Jeśli u Ciebie dmuchawa nie pracuje w ogóle to obstawiał bym za silnikiem lub przerwą w obwodzie zasilania dmuchawy. Może bezpiecznik ?
Tak jak kolega georgesgr wspomniał opornica z przyłączem do sprawdzenia.
Peugeot Partner 2000r 2.0 HDi z klima. Witam.Mam problem z nawiewem. Regulacja i silnik wszystko dziala bez problemu,natomiast czemu powietrze które ma się wydobywac z nawiewu jest znikome?Nie wspomne juz ze gdy nastawie nawiew na nogi i na maxa regulatorem,to cieplo jest malo wyczowalne...Po godz podrozy w chlodniejszych warunkach nogi sa jak sople...
Witam wszystkich, Postanowiłem zamontować w swoim Peugeocie 308 ogrzewanie postojowe wykorzystujące palnik na olej napędowy firmy Eberspächer. Wszystko poszło gładko do momentu uruchomienia. Z podłączeniem elektrycznym nie było problemów. Urządzenie jest proste i posiada zewnętrzny przekaźnik do włączania dmuchawy nawiewu, który zostaje załączony po...
Mam problem ponieważ wycieraczki cały czas chodzą nawet na zgaszonym silniku i wyciągniętym kluczyku, wypięcie bezpieczinika od czujnika pomaga ale też nawiew i radio jest na tym samym bezpieczniku Przyczyną napewno nie jest czujnik deszczu.
Witam, mam problem z Peugeotem. Nie działa mi nawiew, na krótko silnik kręci, wymieniłem opornik nawiewu i dalej nic. Gdzie znaleźć bezpiecznik i przekaźnik dmuchawy?
To zależy jak jest sterowany went. Bo jak np jest moduł sterowany PWM ,a zasilanie bierze bezpośrednio z linii 30 to np zwarty tranzystor. Dodano po 29 Do sprawdzenia moduł went .Jest prawdopodobnie na silniku dmuchawy. Taki jeż. Prawdopodobnie bo danych o aucie aż głowa boli.
Jak nagrzejesz silnik masz oby 2 przewody gorące od nagrzewnicy wlot i wylot?
Bezpiecznik F36 (30A) zasila wentylator przez przekaznik, ktory laczy tylko przy pracujacym silniku, umieszczony z prawej strony kolumny kierowniczej (zolte gniazdo). Pozdrawiam, Georges
proszę o pomoc Peugeot 607 2,2 HDI mam problem wentylator nawiewu, sam silnik działa (podłączony na krótko) napięcie na kostce jest ,po podłączeniu nie włącza się wentylatora, sterowany jest na pewno masą jak podam "-" wentylator pracuje. Podsumowując problem jest w jakimś sterowniku tylko nie wiem gdzie szukać problemu, może temat dotyczy tzw. opornicy...
czyli jeżeli przy wolnych największa odchyłka to 0,3 przy dawce wtrysku 3,7-4mg to nie ma co szukać problemów w korekcjach? Twoją uwagę musi zwrócić korekcja +- 2.4 mg na skok czyli do 50 % dawki. a martwić się należy gdy przekroczy 3 mg na skok na rozgrzanym silniku bez obciążenia, klimy świateł i nawiewu W Twoim silniku występuje FAP? fap'a już nie...
W klimatroniku może nie masz rezystorów, pewnie jakiś układ regulujący płynnie moc silnika. Problem może być w okablowaniu-jakiś słaby styk, lub wypalona kostka.
Chyba cos nie tak z twoimi poszukiwaniami. ECU zasilany jest w tym aucie z przekaznika podwojnego, nie BSI ani BM34. Jedynie +BAT idzie z bezpiecznika F26 na BM34. Przekaznik "pracy silnika" (info "silnik pracujacy") umozliwia zasilanie niektorych obwodow pradozernych, takich jak np wentylator nawiewu kabiny.
jak w temacie jest uszkodzony tranzystor w sterowniku silnika od nadmuchu, HN80F55 08 czy ktoś się z nim spotkał ewentualnie jakiś zamiennik.
Jest trójpozycyjne przekrętło Jesli juz, to 4 - pozycyjne lub ciagla regulacja jesli jest klima. Bez klimy, w pozycji 0 wentylator jest wylaczony. Nie ma klapy zamykajacej doplyw powietrza z zewnatrz. Musi byc przeplyw powietrza, aby kierowca sie nie poddusil i nie stracil przytomnosci, a i bez przeplywu powietrza szyby zaszlyby rosa ograniczajac widocznosc....
Witam Jak masz problem z nawiewem w tym samochodzie zobacz tematy: [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... 2008 1.6 vti 2013 rok - Silnik wentylatora [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... 2008 - Nie działa dmuchawa?
Coś podobnego miałem w peugeot 307 ale po czasie samo zaczęło działać
witam w peugeocie 306 silnik 1.6 z '94r. (silnik TUJ5) padł nawiew. Okazało się ze spalił się moduł rezystorów. Wymieniłem go na nowy, ale po tygodniu nowy także się przepalił i nawiew znowu nie działa. Co może być tego przyczyną.
Witam co do elementu o którego pytałem nie znalazłem odpowiedzi możliwe ze było to jakieś zabezpieczenie temp. tak ja kolega wyżej podpowiadał po wymianie tranzystorów regulatora silnik dmuchawy działa regulacja predkości prawidłowa mimo iż uszkodzonego elementu juz nie ma dziekuje za zainteresowanie temat do zamknięcia
W warunkach przydomowych udało się sprawdzić -ciśnienia wysokie i niskie 3 bar, po załączeniu kompresora bez zmian - podłączenie pod komp nie wykazało błędów klimatyzacji, klapy i silniki nawiewu działają prawidłowo - wtyczki przy kompresorze wpiete - pwm na tym etapie nie mam czym sprawdzić
uszkodzony regulator prędkości obrotowej silnika nawiewu(takie dwa tranzystory)
Witam. Wczoraj przestał działać mi nawiew. Odkręciłem cały wiatrak i po podłączeniu na krótko normalnie kręci. Rezystor również okręciłem i wydaje sie że jest ok. Poczytałem troszkę na necie i dużo osób pisało że to może być bezpiecznik (wcześniej nie mogłem go znaleźć) więc poszukałem i znalazłem go pod maską, okazało się że jest spalony. Poleciałem...
Witam serdecznie, przyłączę się do tematu. Pacjent: boxer, rocznik 2010, nawiew z klimatyzacją. Przez dłuższy czas nawiew działał na 2-4 biegu, teraz całkowicie padł. Dostałem się do opornika rezystora dmuchawy (był spalony, wtyka również oraz nadpalony kabel). Zamówiłem nowy, okazało się, że ma 5 kabli, a ja w starym miałem 4. Dwa nowe skrajne czerwone...
Zrobiłem tak sobie w Voyagerze CDR, tam wystarczyło podać sygnał masy aby webasto zastartowało. Ponieważ ma ono moc bodajże 4kW to dałem dwie pompki jedną przy piecyku i drugą przed nagrzewnicą kabiny + dodatkowo wysterowywany temp. płynu wentylator nawiewu z obiegiem zamkniętym powietrza w kabinie. Odpalam zdalnie z pilota dalekiego zasięgu z automatycznym...
Dlaczego pomimo że na grubych przewodach dochodzacych do jeza jest 12 v na miernniku to wentylator nie kręci się a po podłaczeniu w te same piny do jerza +12 V prosto z akumulatora, wentylator działa na max obrotach? Jeżeli dobrze zrozumiałem to na przewodach do jeża jest stale 12v i tak ma być. A podłączenie 12v do silnika daje maksymalne obroty,...
Witam Od niedawna jestem w posiadaniu Peugeota 307 2.0 hdi 01r Mam problem z nawiewem. Po włączeniu działa przez 10s i się wyłącza sam nawiew wyświetlacz działa tylko nie wieje wentylator. Jak znów go wylacze i włączę to tak samo. Po uruchomieniu wentylatora w silniku spadają obroty. Moc wentylatora jest średnia. Dodam jeszcze że to klimatronic Pozdrawiam
Rezystor dmuchawy to jest to na podszybiu. Jak termik się spalił nie działa obieg. Na dmuchawie ma być +12V po kluczyku. Masa jest przez panel sterowania i rezystor dmuchawy podawane na silnik. Jak nie ma +12 na dmuchawie, sprawdzić bezpiecznik F20 pod kierownicą i przekaźnik pod kierownicą (tylko nie pamiętam który, ale raczej zielony).
z ogrzewaniem jest wszystko wporzadku, nawiew działa bez zarzutów :) hmm wiem jedno, jak pojade do serwisu to pewnie poproszą ze 300zl... albo i wiecej:/
Witam, Mam problem z ogrzewaniem w moim Peugeot 207 (rok produkcji 2007, silnik 1.4), który posiada climatronic dwustrefowy. Zauważyłem, że gdy ustawiam temperaturę na maksymalną wartość na pokrętle, auto grzeje normalnie (jest wtedy bardzo gorąco, tak jak powinno być), ale kiedy zmniejszę temperaturę o 3 stopnie (na przykład na 25), zaczyna lecieć...
Wiesz co - nie mierzyłem. Natomiast nie sądzę, by chodziło o czujnik, ponieważ z nawiewu nie leci ciepłe powietrze. Natomiast jak postoi chwile na wlączonym silniku to daje rade sie nagrzac i wtedy podaje rowniez cieple powietrze do kabiny.
Cześć, chcę zamontować do mojego Peugeota Partnera 2011r z klimą manualną Webasto. Studiowałem trochę Google, ale nie do końca rozumiem pewne zagadnienia. W uproszczeniu są 2 rodzaje pieca - analog i cyfra. Analog działa wszędzie, cyfra przez CAN. I teraz pytanie. Jeśli chodzi o Webasto cyfrowe (wiadomo, musi być do danej marki z danego okresu, dodatkowo...
Wyłączenie klimy to, jak dla mnie, wyłączenie agregatu a ten raczej nie pracuje przy wyłączonym silniku:) Pomysł z przyciskiem nawiewu na przednią szybę wydaje mi się bardzo dobry. W sobotę spróbuję wcielić go w życie:) Dzięki i pozdrawiam Jędras
nie prosta sprawa.przy volvie było bardzo dużo roboty.nie pasują długości wiązek elektrycznych ,zamiana miejscami silnika wycieraczek i silnika nawiewu graniczy z cudem ,przespawywanie wzmocnienia pod kokpitem aby umocować fajerę i pedały . ogólnie nie wezmę więcej takiej roboty.
Czyli manual gałka bez klimatronika. F40 40A bezpiecznik nawiewu. Witam, Jesli sie nie myle, to w 206 na silniku zawsze jest tylko jedna zlaczka 2-pinowa. Modul elektroniczny nie jest montowany na silniku. Pozdrawiam, Georges
Witam. mam problem z dmuchawą w kabinie w samochodzie Peugeot 406 1.8 rocznik 98. Problemem jest to iż ostatnio przez jakiś czas dmuchawa chodziła "jak chciała" , a mianowicie włączała i wyłączała się co pewien czas. Nie jestem elektrykiem ani mechanikiem, ale z waszą pomocą być może udało by się naprawić tę usterkę. Zaczęło sie od tego że gdy nawiew...
Witam wszystkich, chciałbym aby ktoś pomógł mi rozwiązać problem, mianowicie. Posiadam partnera rok 99 1.9 d, od pewnego czasu nie mogę wyłączyć dmuchawy nawiewu, wymieniłem tranzystory w sterowniku oraz przekaźnik w skrzynce numer 03.601 kolor zielony niestety po uruchomieniu silnika dmuchawa dalej się załącza. Kiedy zwiększam prędkość obrotową dmuchawy...
Witam, Pacjent: Peugeot 307 2.0hdi 110km 2003r Problemem jest głośna, wręcz nierówna praca silnika na jałowych obrotach, która się pogarsza przy ruszaniu na tzw. półsprzęgle (towarzyszą przy tym piski). Podczas dodania nawet delikatnie gazu, bądź jazdy problem znika Ostatnio były wymieniane: rozrząd, pompa wtryskowa(używana), regulator ciśnienia paliwa,...
Witam i dziękuje za odpowiedzi. Tak z tym potencjometrem spróbować można. Dzisiaj zauważyłem że gdy leci już ciepłe powietrze z nawiewu silnik dalej pracuje na ssaniu dopiero po dłuższej chwili działa normalnie bez ssania. Czy ma sens taka przeróbka może wystarczy wymienić ten czujnik i termostat?
Peugeot 207 awaria dmuchawy Mam taki problem że pewnego dnia padła mi dmuchawa. Sprawdziłem rezystor, wymieniłem, dalej nic. Następnie podmieniałem panel w tunelu środkowym i też nic. Bezpiecznik ok, więc padło na silnik dmuchawy. Wymieniłem uruchomiłem - działa. W połowie dnia znowu padło... Te same części sprawdziłem i wszystko ok, został znowu silnik...
Witam pod jakim numerem jest bespiecznik wentylatora dmuchawy Temat, który założyłem bardziej dotyczy obwodu wentylatora chłodnicy a nie nawiewu, ale niech Ci będzie. W d9 po kwietniu 99r jest to bezpiecznik F40 40A w skrzynce w przedziale osobowym (górny rząd po prawej stronie). A tak dokładniej z + aku idzie na bezpiecznik MF13 50A w komorze silnika,...
Mam ten sam problem , nie zapala na wyświetlaczu cały czas eco-mod brak świateł mijania tylko postojówki brak zasilania wentylatora nawiewu i ogrzewania tylnej szyby .Poprostu jakby niebyło napięcia po stacyjce ale jest. Najgorsze jest że zarówno skrzynka bezpiecznikowa w kabinie i pod maską są naszpikowane elektroniką.Proszę o pomoc.
Ostatnio z kratek nawiewu wydobył się dym. Wyłączyłem silnik i dmuchawę no i się uspokoiło. Zacząłem grzebać i wygrzebałem rezystor od dmuchawy do którego przyczepione były kable. Kabel czarny (chyba +) był zwęglony. Podłączyłem na krótko tymże kablem do innego (4 sztuki były) i nawiew powrócił tylko pojawił się problem, ponieważ kable zaczęły się nagrzewać....
[quote="cezars65"] pokrętło steruje silnikiem poprzez elektroniczny regulator A pamiętasz może gdzie on jest umiejscowiony? jest coś po prawej stronie u góry wiatraka ale tam też są cienkie kable jak na potencjometrze więc to raczej nie to. Czyżby bezpośrednio BSI tym sterowało po grubych kablach?
Witam.W kupionym niedawno aucie nie działa dmuchawa nawiewu. Na desce rozdzielczej można zmienić prędkość(tylko graficznie) dmuchawy. Rozebrałem dziś schowek. Jest taki motyw - napięcie na wyjętej wtyczce z silnika dmuchawy jest (12V), gdy włożę wtyczkę do silnika to spada do zera. Silnik na krótko działa.Czy może ktoś pomóc.
To nie jest brednia tylko fakt, bo nawet Citroeny w PB w przypadku problemów z katalizatorem awaryjnie uruchamia wentylator chłodnicy. Jeśli nigdy nie wypalałeś fapa lub dpf to możesz tego nie wiedzieć. Np. Audi.,Opel na postoju uruchamia wszystkie obciążniki do wypalania. Zgadza się. Silnik wprowadzany jest w taki reżim pracy, który powoduje maksymalne...
peugeot nawiewu silnik nawiewu schemat nawiewu peugeot
filtr paliwo magnes schemat nissan almery prąd przekrój przewodu
samsung ue43nu7122 samsung ue43nu7122
Oprogramowanie PG381 1.1.4 do piekarnika Amica – dostępność firmware, serwis, ryzyka Nice PL 5015 a TO5016 – zgodność centrali sterującej 230V, kondensator, podłączenie